Ja Putina tanki brauktu pāri robežai, es droši vien arī stipri domātu
Guntis Latvietis19.02.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
rocksteady
27.03.2022. 21:05Guntis Latvietis ir kārtējais ņaudētājs, kuram drīzāk pieklātos valkāt svārkus.
Edmunds
23.02.2022. 10:16»
tikai līgumi
Krievija uz mūžīgiem laikiem atsakās...
Līgumu 1920.gadā noslēdza boļševiku valdība, kura pati varu sagrāba ar militāru spēku. Izdariet secinājumus - cik leģitīma bija šī vara un cik leģitīmi ir visi tās varas laikā parakstītie dokumenti. Laikam Vladimirs Uļjanovs (ebreja vārds Moiša Blanks) nomira 1924.gadā
tikai līgumi
22.02.2022. 01:25»
mazs precizējums
Abrenes apriņķa 6 pagasti KPFSR sastāvā nonāca nevis 2007. gadā, bet gan 1944. gada 23.augustā. Uz 2007. gadu de facto tos kontrolēja Krievija. Vienīgais reālais veids, kā šo teritoriju atgūt bija ar militāru spēku, tāpat kā 1920. gadā. Acīmredzot uz to brīdi Latvijai nebija gana daudz patronu...
Krievija uz mūžīgiem laikiem atsakās...
1920.gada 11.augustā Rīgā starp Latviju un Krieviju tika noslēgts Miera līgums, kura 2.punktā bija noteikts: "Krievija bez ierunām atzīst Latvijas valsts neatkarību, patstāvību un suverenitāti un labprātīgi un uz mūžīgiem laikiem atsakās no visām suverēnām tiesībām, kuras piederēja Krievijai attiecībā uz Latvijas tautu un zemi kā uz bijušās valsts – tiesiskās iekārtas, tā arī uz starptautisko līgumu pamata, kuri še aprādītā nozīmē zaudē savu spēku uz nākošiem laikiem. No agrākās piederības pie Krievijas Latvijas tautai un zemei neizceļas nekādas saistības attiecībā uz Krieviju." Saskaņā ar šo līgumu Abreni kopā ar sešiem pagastiem iekļāva Latvijas teritorijā. Pitalovu pārdēvēja par Jaunlatgali. 1933.gadā tā ieguva pilsētas tiesības, bet 1938.gadā tika nosaukta senās latgaļu zemes Abrenes vārdā.
(https://lvportals.lv/norises/270802-ka-latvija-ieguva-un-pazaudeja-abreni-2015)
mazs precizējums
21.02.2022. 18:06»
es uzticējos Latvijas valdībai, bet pēc šī - vairs nē
2005. gada maijā, atsākoties diskusijām par iespējamo Latvijas – Krievijas robežlīguma parakstīšanu, Latvijas valdība paziņoja, ka pievienos tai vienpusēju deklarāciju ar atsauci uz 1920. gada Miera līgumu, saskaņā AR KURU LATVIJAI PIENĀKAS ABRENE, TAČU BEZ PRETENZIJĀM UZ ABRENES TERITORIJU KĀ TĀDU. ...
Abrenes apriņķa 6 pagasti KPFSR sastāvā nonāca nevis 2007. gadā, bet gan 1944. gada 23.augustā. Uz 2007. gadu de facto tos kontrolēja Krievija. Vienīgais reālais veids, kā šo teritoriju atgūt bija ar militāru spēku, tāpat kā 1920. gadā. Acīmredzot uz to brīdi Latvijai nebija gana daudz patronu.
Par igauņiem. Viņi gribēja būt viltīgāki un līgumu parakstīja, taču vienpusējo deklarāciju ar līdzīgu saturu, kā gribēja mūsējie, pievienoja ratificējot to Riigikogu. Tad savukārt Krievija "ieslēdza obidu" un neratificēja šo līgumu savā Dumā. Tā tas arī līdz šim karājas gaisā pa pusei ratificēts. Bet, cik zinu, neviens robežpostenis nevienu metru uz Krievijas pusi nav pabīdījies.
Kā pateikt, kurš variants labāks? Pēc Krimas, varbūt pat igauņu. Bet toties Latvijai tagad neviens nav morāli tiesīgs pārmest labās gribas trūkumu attiecībā uz labu kaimiņattiecību veidošanu. Un mums ir pilnīgas tiesības jebkuru Kr. pretenziju par jebkuru jautājumu pasūtīt atpakaļ.
es uzticējos Latvijas valdībai, bet pēc šī - vairs nē
21.02.2022. 16:35»
Normunds Vīrs
Daļa tautas, kura mācējusi izmantot kapitālisma sniegtās iespējas un tikusi uz "zaļa zara", vienalga vai tas būtu ar pašu uzņēmību un darbu, mantojumiem, vai kādu mazāk godīgu nodarbi, noteikti nesaprot par ko ir cepiens...!? Viņiem pārsvarā vienaldzīga pusmiljona iedzīvotāju ekonomiskā emigrācija, ...
2005. gada maijā, atsākoties diskusijām par iespējamo Latvijas – Krievijas robežlīguma parakstīšanu, Latvijas valdība paziņoja, ka pievienos tai vienpusēju deklarāciju ar atsauci uz 1920. gada Miera līgumu, saskaņā AR KURU LATVIJAI PIENĀKAS ABRENE, TAČU BEZ PRETENZIJĀM UZ ABRENES TERITORIJU KĀ TĀDU. Krievija atteicās šādu līgumu parakstīt, bet prezidents VLADIMIRS PUTINS uz to reaģēja, norādot: "NE PITALOVAS RAJONU VIŅI DABŪS, BET BEIGTA ĒZEĻA AUSIS."
Šajā situācijā Latvijas politiskā vadība NOLĒMA PIEKĀPTIES. "Iestājoties starptautiskajās struktūrās, kas Latvijai garantē neatkarību, drošību un attīstību, mums bija jāpieņem tās realitātes, kādas izveidojušās Eiropā – arī tā, ka Abrene jeb Pitalova vairs nav Latvijas valsts kontrolē," situāciju skaidroja toreizējā valsts prezidente VAIRA VĪĶE-FREIBERGA. 2007. gada 27. martā MASKAVĀ latvijas premjerministrs AIGARS KALVĪTIS UN KRIEVIJAS VALDĪBAS VADĪTĀJS MIHAILS FRADKOVS parakstīja robežlīgumu, kurā paredzēta kādreizējā ABRENES APRIŅĶA IEKĻAUŠANA KRIEVIJAS FEDERĀCIJĀ. 17. maijā Latvijas parlaments pieņēma likumu par robežlīguma ratifikāciju, un 29. maijā to apstiprināja Valsts prezidente. (https://lvportals.lv/norises/270802-ka-latvija-ieguva-un-pazaudeja-abreni-2015)
trekno devīze
21.02.2022. 14:53»
vecais nīgrais onkulis
Tas tiesa, kapitālismam ir raksturīga ekonomisko labumu nevienmērīga izplatība, un tiesa arī tas, ka to panāk gan ar pašu uzņēmību un darbu,gan mantojumiem, gan arī kādu mazāk godīgu nodarbi. Bet jo ilgāk kapitālisms mierīgi attīstās, jo vairāk balanss nosveras uz to godīgo pusi. Bet par pārējo atliek...
Tā ka mūsu sasniegtais pa 30 gadiem ir pat ļoti labs.
vecais nīgrais onkulis
21.02.2022. 14:09»
Normunds Vīrs
Daļa tautas, kura mācējusi izmantot kapitālisma sniegtās iespējas un tikusi uz "zaļa zara", vienalga vai tas būtu ar pašu uzņēmību un darbu, mantojumiem, vai kādu mazāk godīgu nodarbi, noteikti nesaprot par ko ir cepiens...!? Viņiem pārsvarā vienaldzīga pusmiljona iedzīvotāju ekonomiskā emigrācija, ...
Tas tiesa, kapitālismam ir raksturīga ekonomisko labumu nevienmērīga izplatība, un tiesa arī tas, ka to panāk gan ar pašu uzņēmību un darbu,gan mantojumiem, gan arī kādu mazāk godīgu nodarbi. Bet jo ilgāk kapitālisms mierīgi attīstās, jo vairāk balanss nosveras uz to godīgo pusi. Bet par pārējo atliek tikai atcerēties nemirstīgo brašā kareivja Šveika citātu: "Stacijās vienmēr ir zaguši, un zags".
Visi mēģinājumi ieviest taisnīgumu pēc Karla marla receptēm ir beigušies ar pilnīgu ekonomisku kolapsu un, ļoti bieži, asiņu jūrām un līķu kalniem.
Var jau kritizēt ekonomisko emigrāciju. Bet nesaredzēt dziļos ekonomiskos šīs parādības cēloņus ir, minimums, negodīgi.
Jo šī fenomena cēlonis ir mūsu ekonomikas sistēmas vardarbīga atraušana no normālās ekonomikas valstu kopuma, kas sākās 1940.gada 17.jūnijā. Kas nozīmē to, ka 1991.gadā normāla kapitālistiska tirgus ekonomika bija jāsāk veidot NO NULLES. Un tas bija jādara cilvēkiem, kas normālu ekonomiku nebija mūžā vispār redzējuši. Tā, ka mūsu sasniegtais pa 30 gadiem ir pat ļoti labs.
(Ak Dievs, tūliņ kāds idiots, noteikti uzrakstīs par „plaukstošo” LPSR rūpniecību un kolhozu „Ādaži”)
Normunds Vīrs
21.02.2022. 12:32Visparadoksālais ir tas, ka taisnību uzrakstījis, gan latvietis Guņča gan Goša krievs...!?
Normunds Vīrs
21.02.2022. 12:18Daļa tautas, kura mācējusi izmantot kapitālisma sniegtās iespējas un tikusi uz "zaļa zara", vienalga vai tas būtu ar pašu uzņēmību un darbu, mantojumiem, vai kādu mazāk godīgu nodarbi, noteikti nesaprot par ko ir cepiens...!? Viņiem pārsvarā vienaldzīga pusmiljona iedzīvotāju ekonomiskā emigrācija, premjeru- biznesmeņu rebes ar piramīdbanku bankroteļiem, viens bilancspējīgs budžets trīsdesmit gados, miljardu aizņēmumi un citas ar karogu un himnu aiztušētās nejēdzības...!?
Taču domāt, ka Putina Krievija, mūs ieceltu kaut kādā sociālā taisnīguma saulītē ir vēl absurdāk...!?
Goša Krievs
21.02.2022. 12:10Redzi Gunča Latvieti. Tavs stāsts jau nav nekas jauns. Nezinu nevienu valsti un nevienu valdību, kas apmierinātu visus valsts iedzīvotājus.
Arī uz 1940. gada 17. jūniju tādu "mūžīgi aizvainoto" bija gana daudz. Tieši tādi kā tu saskrēja Stacijas laukumā un sarīkoja nekārtības apmētājot policiju ar akmeņiem.
Domāju, ka daudziem, tāpat kā tev, bija rēala sāpe: vienam alga par mazu, citam nepatika latviešu valoda, vēl cits bija pāliecināts komunists un svēti ticēja, ka tas ko raksta "Pravda" par bezgala skaisto dzīvi "proletariāta paradīzē" ir patiesība.
Man ļoti gribētos redzēt godīga referenduma rezultātus 1940. gadā, ja būtu jautājums "vai jūs gribat pievienoties PSRS, vai nē?" Man ir ļoti lielas aizdomas, ka gribētāju pavisam reāli savāktos vismaz 30-40%. Bet to mēs precīzi nekad neuzzināsim, jo okupantu plānos nebija rīkot vēlēšanas, bet gan izrādi ar garantētu rezultātu 95+ procenti.
Interesanti, ka šo tehnoloģiju viņi spītīgi piekopj arī patlaban. Krimā, pat visgodīgākais referendums uzrādītu Krievijas fanu pārsvaru. Baltkrievijā, kartupeļu fīrers, arī godīgās vēlēšanās, visticamāk sakasītu savus 51 %. Pat ja nē, tad otrajā kārtā visdrīzāk tomēr vienalga vinnētu.
Redzi, Somijā 1919. gadā gāja vaļā tāds pilsoņu kariņš, salīdzinājumā pret kuru mūsu brīvības cīņas (kas arī pamatos bija pilsoņu karš) bija tikai kauja pie Knipskas. Bet jau 1939.gadā somi kā nācija bija sapratuši, ka jebkura sava valdība ir labāka, nekā jebkura sveša, kaut arī kliņģerus no debesīm apsološa. Protams „Gunčas Latvieši” arī somu starpā atgadījās pa kādam, bet pietiekami maz, lai spēlētu kaut cik nozīmīgu lomu.
Un ja tu Gunča, kaut vai uz sekundi esi iedomājies, ka lielkrievu imperiālisti te grib ierasties, lai nevakcinētos aborigēnus nodrošinātu ar labi apmaksātām darba vietām, tad baidos, ka tev nāksies smagi vilties. Nu vismaz tikpat smagi kā savulaik Berklavam.
Aga
21.02.2022. 11:59Gaidiet vien savu Pytinu. Tikai šoreiz jūs uz Sibīriju nevedīs. Tepat Rīgas Tec ir labi piemērots apkurināt atbrīvotāju dzīvokļus.
Par Latviju
20.02.2022. 23:15»
Nu
Tu jau esi, un es arī, bet tas par valsti un mūsu saprātu maz ko liecina. Problēma ir apstāklī, ka neko nav iespējams labot. Jo nav šo valsts sastāvdaļu (resursu). Būtu kaut vai kārtīgas ogļraktuves, bet pat to nav. Latvieti parasto, varbūt, var piespiest puslīdz kvalitatīvi strādāt (nostādot bezizejas...
Nepatīk tāda versija! Galīgi nepatīk! Kategoriski epiekrītu! Esi pārāk pesimistisks!
Nu
20.02.2022. 22:55»
Par Latviju
Tā nav ka valsts nav...Es taču esmu.. Esmu te pat.. Runāju latviski...Bet daļa taisnības Tev ir! Daudz kas noticis ir galīgi nepareizi
Tu jau esi, un es arī, bet tas par valsti un mūsu saprātu maz ko liecina. Problēma ir apstāklī, ka neko nav iespējams labot. Jo nav šo valsts sastāvdaļu (resursu). Būtu kaut vai kārtīgas ogļraktuves, bet pat to nav. Latvieti parasto, varbūt, var piespiest puslīdz kvalitatīvi strādāt (nostādot bezizejas situācijā). Bet tas ir nokavēts. Lai cik paradoksāli tas izklausītos, latviešu tautas izdzīvošanas priekšnoteikums varētu būt valsts aneksija. Savukārt, valsts pastāvēšana novedīs pie tautas pilnīgas izzušanas. Kā patīk šāda versija (par kuru drīz liks būrī)?
Par Latviju
20.02.2022. 22:33»
Nu
Sūdi jau tādi, ka valsts īsti nav. Tai trūkst nepieciešamo sastāvdaļu. Gribētu redzēt par ko pārvērstos šī "valsts", ja, vienā dienā, izbeigtos Eiropas finansējums. Tā ka - cik nu tur valsts aizstāvība, un ko te var iznīcināt. Ja ņems nost privātīpašumu kā 40. gadā, tad dažiem būtu nepatīkami, bet tagad...
Tā nav ka valsts nav...Es taču esmu.. Esmu te pat.. Runāju latviski...Bet daļa taisnības Tev ir! Daudz kas noticis ir galīgi nepareizi!
Nu
20.02.2022. 22:24Turklāt, jāņem vērā vēl viena lieta - tautqa dalās ne tikai latviešos un krievvalodīgajos, bet arī tajos kas ir "varai pietuvināti patrioti" un barojas no valsts, caur pasūtījumiem, apmaiņā sludinot patriotiskus lozungus un tajos, kuriem nav pat iespēju iekļūt šo personu lokā, un kuri ir spiesti paši kaut kā iztikt. Un tādu ir lielākā daļa. Kāpēc tad jāpieņem vārda brīvību ierobežojoši likumi? Ja visi pilsoņi būtu laimīgi, nebūtu jautājumu (kā Šveicē). Bet liela daļa ir izbraukuši no šīs laimes zemes, un politiķi turas pie varas uz ASV vēstniecības durkļiem (tēlaini izskaoties).
Nu
20.02.2022. 22:14»
Par Latviju
Kā var sajaukt šīs divas lietas! Kurš ir teicis, ka ir jāaizstāv valdība? Ir jāiestājas par valsti! Iespējamais agresors jau nenāks sodīt valdību, bet iznīcinās valstiskumu! Diemžēl tā nu ir, ka iestājoties par savu valsti automātiski aizsargāsi arī savus priekšstāvjus, bet te nu neko nepadarīsi! Ja...
Sūdi jau tādi, ka valsts īsti nav. Tai trūkst nepieciešamo sastāvdaļu. Gribētu redzēt par ko pārvērstos šī "valsts", ja, vienā dienā, izbeigtos Eiropas finansējums. Tā ka - cik nu tur valsts aizstāvība, un ko te var iznīcināt. Ja ņems nost privātīpašumu kā 40. gadā, tad dažiem būtu nepatīkami, bet tagad - valstiskums tāpat ir ASV vēstniecība. Ja nomainīs pret citu, vismaz (pa starpu) kādam politiķim zobus varēs izdauzīt, citādi jau īpašas starpības nebūs.
Par Latviju
20.02.2022. 21:49Kā var sajaukt šīs divas lietas! Kurš ir teicis, ka ir jāaizstāv valdība? Ir jāiestājas par valsti! Iespējamais agresors jau nenāks sodīt valdību, bet iznīcinās valstiskumu! Diemžēl tā nu ir, ka iestājoties par savu valsti automātiski aizsargāsi arī savus priekšstāvjus, bet te nu neko nepadarīsi! Ja esi verga dvēsele un valstiskuma esksistence tev nav svarīga, lūdzu emigrē un nejauc te gaisu!
Nu
20.02.2022. 19:23»
Lūzeris Guntis Latvietis
Raksta autors pilnīgi noteikti ir sagrābies kredītus , ko nevar nomaksāt, dzīvo pussagruvušā dārza mājiņā un ēdienu atrod miskastēs. Žēl cilvēka, kas sava stulbuma dēļ tiktāl nonācis. Jo ja viņam būtu kas vairāk par blusām smirdīgajā apgērbā un utīm sapinkātajos, ar sūdiem iestīvinātajos matos, tad ...
O, patiesa un detalizēta atklāsme! Cepuri nost. Tikai - kāpēc trešajā personā? Mēs, taču, uzreiz sapratām, ka tas ir biogrāfisks stāsts. Kāpēc slēpties?
Lūzeris Guntis Latvietis
20.02.2022. 19:15Raksta autors pilnīgi noteikti ir sagrābies kredītus , ko nevar nomaksāt, dzīvo pussagruvušā dārza mājiņā un ēdienu atrod miskastēs. Žēl cilvēka, kas sava stulbuma dēļ tiktāl nonācis. Jo ja viņam būtu kas vairāk par blusām smirdīgajā apgērbā un utīm sapinkātajos, ar sūdiem iestīvinātajos matos, tad būtu arī ko aizstāvēt un viņš gribštu kremļa fašistu līderim Putinam noraut galvu. Bet tagad glēvaisun apmīzies raksta autors stāsta, ka neies karot. Nu neej, aplipināsi tikai citus ar kašķi, izdzimteni! Tev jau tāpat vienalga, kas tevi ieraugot pie miskastēm, spers pa tavu pederasta dibenu.
formula
20.02.2022. 18:59»
veselīga domāšana
PSRS režīms, lai panāktu nepretošanos sistēmai, lauza cilvēkus individuāli ar psiholoģisko terorizēšanu, kuru KGB savā valodā dēvēja par profilaksi. Spieda nekādā veidā neizteikt skaļi savu viedokli, neizlēkt, necīnīties. Melot sev, melot tuviniekiem, melot publiski. Pamazām iegājās sistēma, kas turpināja...
Vai tās ir paralēles ar mūsu vislabāko un demokrātiskāko Kāriņa-Pavlūta-Bļordāna valdību?
varētu padomāt, ka
20.02.2022. 17:46»
veselīga domāšana
PSRS režīms, lai panāktu nepretošanos sistēmai, lauza cilvēkus individuāli ar psiholoģisko terorizēšanu, kuru KGB savā valodā dēvēja par profilaksi. Spieda nekādā veidā neizteikt skaļi savu viedokli, neizlēkt, necīnīties. Melot sev, melot tuviniekiem, melot publiski. Pamazām iegājās sistēma, kas turpināja...
tagad ir kaut kas citādi, vai pat labāk?
viss ir vienkārši
20.02.2022. 17:44»
tante
Viss ir vienkārši. Nākamajās vēlēšanās nevajag balsot par banku afērista un tautas nodevēja bondara partiju Attīstībai Par, turpat apgrozās arī veselības ministriņš pavļuts...
Nākamajās vēlēšanās nevajag balsot vispār - lai muļķi spēlē muļķu spēles vienos vārtos.
Paardomas
20.02.2022. 16:40»
šis fakts pārsver visu
Ministru prezidents A. Kalvītis pauda gandarījumu, atdodams Latvijas teritorijas daļu Krievijai, un sēdās pie pusdienu galda ar tiem, kuriem atdeva
Mankurtiem kas nepaspēs aizbraukt kopā ar repatriētajiem krievu okupantiem, pēc loģikas būtu jānonāk Hāgas tribunālā. A varbūt ķīnas darba nometnēs, kur pārvērtīsies par orgānu donoriem.
šis fakts pārsver visu
20.02.2022. 16:21»
DM
Tādus melus var izdomāt tikai nelatvisks okupants, kam pie visiem iepriekšējiem meliem vēl vieni meli ir nieks
Ministru prezidents A. Kalvītis pauda gandarījumu, atdodams Latvijas teritorijas daļu Krievijai, un sēdās pie pusdienu galda ar tiem, kuriem atdeva.
DM
20.02.2022. 16:01»
inventarizācija
¿..Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja? Arī Latvijā no 1934.g (valsts apvērsums!!!) līdz 1940.gadam bija diktatūra, ko viena daļa dēvē par "zelta ulmaņlaikiem". Ulmanis pat nepūlējās rīkot kaut kādas vēlēšanas vispār. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku revolūciju...
Tādus melus var izdomāt tikai nelatvisks okupants, kam pie visiem iepriekšējiem meliem vēl vieni meli ir nieks.
Paldies Bordānam par pagaidu risinājumiem, lai šādus melojošus krieveļu izdzimumus varētu vismaz tiesāt.
veselīga domāšana
20.02.2022. 15:51»
formula
Pilnīgi piekrītu ,ka pretīgi lasīt un sodīt tādus tautas ienaidniekus ! Kaut ātrāk pieņemtu likumu un tādus tautas ienaidniekus sodītu, viņu ģimenes locekļus ari uz kādiem 10 gadiem ! Ko ta šie šķiras ienaidnieki iedomājas- tad viņiem tie naša poņimaješ vara tā patīk ,ka ,dziedot patriotiskas dziesmas...
PSRS režīms, lai panāktu nepretošanos sistēmai, lauza cilvēkus individuāli ar psiholoģisko terorizēšanu, kuru KGB savā valodā dēvēja par profilaksi. Spieda nekādā veidā neizteikt skaļi savu viedokli, neizlēkt, necīnīties. Melot sev, melot tuviniekiem, melot publiski. Pamazām iegājās sistēma, kas turpināja darboties visus padomju okupācijas gadus; Viens bija tas, ko cilvēki runāja publiski, bet tas, ko atļāvās tikai tuvāko radu vai draugu lokā, bija pavisam kas cits. Un bija ļoti daudz cilvēku, kuriem vispār nebija neviena, kam uzticēties un ar ko aprunāties atklāti.(Turčinskis Zigmārs, 2021, 445. - 446.)
tante
20.02.2022. 15:47Viss ir vienkārši. Nākamajās vēlēšanās nevajag balsot par banku afērista un tautas nodevēja bondara partiju Attīstībai Par, turpat apgrozās arī veselības ministriņš pavļuts.
Un nekādi nevajag arī balsot par viltus konservatīvajiem JKP, kur otrs nodevējs bordāns atspēries cauri stumj tautai nelāgus likumus par viendzimuma laulībām un visaptverošu cenzūru.
Nu
20.02.2022. 15:45»
formula
Pilnīgi piekrītu ,ka pretīgi lasīt un sodīt tādus tautas ienaidniekus ! Kaut ātrāk pieņemtu likumu un tādus tautas ienaidniekus sodītu, viņu ģimenes locekļus ari uz kādiem 10 gadiem ! Ko ta šie šķiras ienaidnieki iedomājas- tad viņiem tie naša poņimaješ vara tā patīk ,ka ,dziedot patriotiskas dziesmas...
Kam dezinformatori, kam patiesības paudēji. Domāju, ka, gadījumā, ja Krievija pieņemtu lēmumu, kārtējo reizi, anektēt vai okupēt Latviju, liela daļa pašu latviešu nospriestu - labi nav bet, vismaz, urrā patriotiem noraušu pautus. Nevienu pie laternu stabiem nekārs - tas tehniski ir darbietilpīgi. Bet piesies un - ar āmuru pa galvu! Tas, manuprāt, būtu racionālāk, jo daudz to JV un JKP darboņu. Katru pakārt būtu par daudz goda.
Linderman gatve
20.02.2022. 15:43»
inventarizācija
¿..Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja? Arī Latvijā no 1934.g (valsts apvērsums!!!) līdz 1940.gadam bija diktatūra, ko viena daļa dēvē par "zelta ulmaņlaikiem". Ulmanis pat nepūlējās rīkot kaut kādas vēlēšanas vispār. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku revolūciju...
Lindermans mulku zeme latvija aizliedza rikot referendumus.
inventarizācija
20.02.2022. 15:39»
ASV protektorāts Latvija
1940.gadā tauta pret Krievijas okupāciju, izņemot dažus indivīdus militāristus, neiebilda un nepretojās, jo Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja. Tagad ir līdzīgs stāvoklis- Kariņa - Levita režīmu tautas vairākums necieš. Bet tas ir bīstami priekš valsts. Lai neriskētu ar valsts nākotni, šiem kretīniem...
¿..Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja? Arī Latvijā no 1934.g (valsts apvērsums!!!) līdz 1940.gadam bija diktatūra, ko viena daļa dēvē par "zelta ulmaņlaikiem". Ulmanis pat nepūlējās rīkot kaut kādas vēlēšanas vispār. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku revolūciju. Tomēr izrādās ka Rīgā joprojām ir ULMAŅA GATVE. Kurš par to atbildēs?
darījums pie pusdienu galda
20.02.2022. 15:38LATVIJA ATDEVUSI ABRENI KRIEVIJAI (Raksts no DB 2007. gadā 27. martā, ārlietu ministrs šajā laikā bija A. Pabriks)
Šodien, 27. martā, Maskavā Ministru prezidents Aigars Kalvītis un Krievijas Federācijas premjerministrs Mihails Fradkovs parakstījuši Latvijas un Krievijas robežlīgumu, Db.lv informēja Valsts kanceleja.
Līgums, kas tagad būs jāratificē abu valstu parlamentiem, paredz, ka agrākais Latvijas Abrenes apriņķis ietilpst Krievijas Federācijas teritorijā.
Ministru prezidents Aigars Kalvītis pauda gandarījumu par šo vēsturisko brīdi un atzina, ka robežlīguma parakstīšana skaidri noteiks abu valstu robežas un pavērs ceļu aktīvākam Latvijas un Krievijas dialogam gan politiskajā, gan ekonomikas jomā. Ministru prezidents pauda pārliecību, ka parakstītais līgums nekādā veidā neapdraud Latvijas valsts tiesisko nepārtrauktību.
27. martā Aigars Kalvītis tikās ar Krievijas premjerministru Mihailu Fradkovu un piedalīsies Mihaila Fradkova rīkotajās darba pusdienās.
Turpinot darba vizīti Krievijā, Ministru prezidentam paredzētas tikšanās ar Krievijas Federācijas prezidentu Vladimiru Putinu, Krievijas ekonomiskās attīstības un tirdzniecības ministru Germanu Grefu un Krievijas Valsts domes priekšsēdētāja vietnieku Arturu Čilingarovu.
Aigars Kalvītis tiksies ar Krievijas Rūpnieku un uzņēmēju savienības pārstāvi, koncerna Gazprom prezidentu Alekseju Milleru un piedalīsies apaļā galda diskusijā kopā ar Krievijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras prezidentu Jevgēņiju Primakovu.
(https://www.db.lv/zinas/labots-eksperta-viedoklis-energetika-politiku-jajamzirdzins-bez-ipasas-izpratnes-par-realitati-232481)
formula
20.02.2022. 15:23»
autoram
Pretīgi lasīt, Putina trolli! Kaut ātrak tiktu pieņemts likums, kas šādus dezinformatorus soditu
Pilnīgi piekrītu ,ka pretīgi lasīt un sodīt tādus tautas ienaidniekus ! Kaut ātrāk pieņemtu likumu un tādus tautas ienaidniekus sodītu, viņu ģimenes locekļus ari uz kādiem 10 gadiem ! Ko ta šie šķiras ienaidnieki iedomājas- tad viņiem tie naša poņimaješ vara tā patīk ,ka ,dziedot patriotiskas dziesmas , maršē to vienīgo godīgo un pareizo varu ievēlēt , bet nu- bļauj ,ka zagļi,pedarasti( labā nozīmē) ?
Interesanti
20.02.2022. 15:14»
ASV protektorāts Latvija
1940.gadā tauta pret Krievijas okupāciju, izņemot dažus indivīdus militāristus, neiebilda un nepretojās, jo Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja. Tagad ir līdzīgs stāvoklis- Kariņa - Levita režīmu tautas vairākums necieš. Bet tas ir bīstami priekš valsts. Lai neriskētu ar valsts nākotni, šiem kretīniem...
Kuram varētu tāda pārliecība, internacionālās frontes pārstāvim biedram urbanovičam vai okupantam ušakovam ?
ASV protektorāts Latvija
20.02.2022. 14:371940.gadā tauta pret Krievijas okupāciju, izņemot dažus indivīdus militāristus, neiebilda un nepretojās, jo Ulmaņa autoritāro režīmu diez ko nemīlēja. Tagad ir līdzīgs stāvoklis- Kariņa - Levita režīmu tautas vairākums necieš. Bet tas ir bīstami priekš valsts. Lai neriskētu ar valsts nākotni, šiem kretīniem, kas piesūkušies pie Latvijas valsts kā dēles, būtu jāprotas un pašiem jāaiziet.
Jupis
20.02.2022. 14:324.maijā aktīvākie okupantu pakalpiņi ar Kremļa un ASV svētibu pārņēma okupantu varu.Sākās atklāts pakalpiņu terors pret brīvību gaidījušiem latviešiem.Cilvēki tika padzīti no darba,atņemtas pat piemājas zemes,ganības,lai nepieļautu kādu ekonomisko darbību,zem ražošanas ojektiem tika izņemtas tiesības uz zemi,arī zem siltumnīcām,iznīcinātas viens no lauku latviešu ekonomikas pamatiem pienotavas u.c.ražotnes,cilvēkiem tika draudēts ar represijām.Un tā nu uz šodienu arī ar Briseles atbalstu Latviju ir spiesti pametuši simtiem tūkstoši latvieši,Latvija ir ES nabadzības,noziedzibas,cilvēktiesību pamattiesību pārkāpšanas etalons.Uz Briseli ir nosūtits okupantu pakalpiņu labāko ideologu vienības.Par mėrķiem var nešaubïties!Tā kā kalaborantu okupācija latviešiem ir kļuvusi briesmīgāko okupācijas režïmu.
Patriots
20.02.2022. 14:30valsts aizsardzība jāsāk būvēt no iekšienes, tā, lai pilsoņi nedzīvo ar domu, ka sliktāk tāpat nevar būt. Izglītība, medicīna, nekustamā īpašuma nodoklis, kai katrs vēlas aizsargāt savu mazo pasauli. Man šķiet, ka valsti nosaka teritorija un tās pilsoņi, kas jāaizsargā, nevis teritorijā dzīvojošo amatpersonu labklājība. Nikolo di Bernardo dei Makjavelli jau pirms pustūkstots gadiem aprakstīja, kādu valsti nav iespējams iekarot. Mūsējie dara visu otrādi. Šobrīd šāda armija un labi barotie ierēdņi, manā skatījumā, noderēs tikai kā pārtikas rezerve tautai krīzes situācijas gadījumā
Nu ļoooti kompetentajam maucējam
20.02.2022. 13:32»
Nu
Ļoti kompetents komentārs! Tu, kādreiz, esi mēģinājis trāpīt ar cirvi pa pautiem kādam citam, izņemot sevi? Pa pautiem mauc ar sirpi, nevis cirvi, fantazētāj
tu, regulāri, esi mēģinājis maukt ar sirpi pa pautiem kādam citam, izņemot sevi, kompetentais cirvi?
Nu
20.02.2022. 13:16»
taisnība
par debilības centra zombijtroļļiem, trāpīts kā ar cirvi pa pautiem
Ļoti kompetents komentārs! Tu, kādreiz, esi mēģinājis trāpīt ar cirvi pa pautiem kādam citam, izņemot sevi? Pa pautiem mauc ar sirpi, nevis cirvi, fantazētāj.
Gunča no Kokorevas.
20.02.2022. 12:58es gan nedomātu - čilīša maisu ar detonatoru nepažēlotu :D :D :D
Pret pedarastiju un jaunajiem komunistiem
20.02.2022. 11:01»
autoram
Pretīgi lasīt, Putina trolli! Kaut ātrak tiktu pieņemts likums, kas šādus dezinformatorus soditu
Par pederastu tūpļulaizis iesmilkstējās !
vispār
20.02.2022. 10:59»
Žulis
Tā nu esam nonākuši pie tā, ko savulaik teica interfrontietis Alksnis: "Gan jau jūs paši lūgsieties, lai jūs uzņem atpakaļ padomju savienībā." Laikam jau viņš zināja, ko saka, jo toreiz klīda baumas, ka kompartija visiem saviem pārkrāsotajiem un "brīvās" Latvijas amatos ieceltajiem biedrīšiem esot devusi...
Jūs, interfrontistu mēsli, jau vienmēr esat lūgušies atpakaļ padomju savienībā un vienmēr izlikušies, ka esat latvieši.
nepaspētu
20.02.2022. 10:56»
O)O
Ja Putina tanki brauktu pāri robežai, tad es MOMENTĀLI ietu par brīvprātīgo Putina armijā, MOMENTĀLI...
Ja Putina tanki brauktu pāri robežai, tad es MOMENTĀLI pienaglotu tev šo komentāru pie pieres!
fakts
20.02.2022. 10:49»
mūsu iespējas
Štruntīgāk, kā tagad, nebūtu arī Krievijas sastāvā
Tev līdzīgie mēsli tā sacīja arī 1940.gadā.
ha-ha
20.02.2022. 10:44»
O)O
Ja Putina tanki brauktu pāri robežai, tad es MOMENTĀLI ietu par brīvprātīgo Putina armijā, MOMENTĀLI...
Krievijas okupācijas gadījumā pie varas paliktu tie paši komunisti ar visu savu galmu,tikai Ādažos nomainītos sargi.
kkk
20.02.2022. 10:42»
autoram
Pretīgi lasīt, Putina trolli! Kaut ātrak tiktu pieņemts likums, kas šādus dezinformatorus soditu
Tak ej pie citiem pederastiem.
!!
20.02.2022. 10:34»
autoram
Pretīgi lasīt, Putina trolli! Kaut ātrak tiktu pieņemts likums, kas šādus dezinformatorus soditu
nu, bet nelasi....