Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ivars 👍👍Nu

05.10.2024. 09:25

»

Ronis

Kāpēc šeit neviens neblauj, kad jeki caur 3valstim pelna milzīgu naudu.Gadu atpakaļ,jenki paši atzinās,kad viņu tirdzniecības apjoms ar RUS nokrities tikai par 12procentiem


Pareizi Secinajumi Asv finansets Maidans ar Piradziniem / Nuland , melna jura flotes Gribetaji asv miera neseji ar viltus Kolbu Iraka, libana , afganistana , cehoslovakija , kosova , afrikas valstis viss notiek Sorosid Elertes mafioza sistema Paverdzinot tautu, ipasum nodokli Bauriem Dubultot 2025 gada.Elektribas un apkures cenas Dargakas Eiropa, ta talak.

Atbildēt

tā ir

04.10.2024. 11:33

»

Nu

Doņecka vispār, saskaņā ar likumu, ir Krievijas sastāvdaļa. Ja Ukrainai pret to ir iebildumi, tā var celt prasību tiesā Maskavā, pēc atbildētāja atrašanās vietas. Bet nevis šaudīties un piesārņot vidi ar kasetēm. Kur tu tāds varonīgs bļāvējs atradies, uz ukru atkāpšanās fona? Kastrēts, vai ne? Bet ja...


Jūsu "likumus", jūsu virsp-daram Putinam dirsā sadzīs, ja vien līdz tam tas nebūs nodīrāts vai uz mieta uzmaukts. Kā tur planētas piesārņojumam Belgorodā, tur arī jau toropec, jeb vēl ne līdz galam? Vakar klausījos youtube, kā gaudo sirēnas Sočos un Krasnodarā.

Atbildēt

Nu

03.10.2024. 18:33

»

tā ir

Tieciet nu jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, vispirms dzīvi no Donbasa prom pirms vēl kādam draudēt! Atgādināšu deģenerātiem, ka Austrumukrainā starp viskrieviskākā necilvēka Putina upuriem 90% bija krievi


Doņecka vispār, saskaņā ar likumu, ir Krievijas sastāvdaļa. Ja Ukrainai pret to ir iebildumi, tā var celt prasību tiesā Maskavā, pēc atbildētāja atrašanās vietas. Bet nevis šaudīties un piesārņot vidi ar kasetēm. Kur tu tāds varonīgs bļāvējs atradies, uz ukru atkāpšanās fona? Kastrēts, vai ne? Bet ja tā, to izdarīja čečeni, krieviem tas nav parasts.

Atbildēt

tā ir

03.10.2024. 13:44

»

Nu

Bet tu neredzēsi. Ja krievi nāks iekšā, tad pirmie kas muks būs NATO kontingents. ASV ir mīkstie un tādi vienmēr bijuši. Slaktēt indiāņus vai meksikāņus ir viņu augstākais sasniegums. Viņus apsit pat tehnoloģiski stipri vājāks pretinieks. Tad kad pazūd bizness, jeņķis mūk. Un vienmēr ir attaisnojums...


Tieciet nu jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, vispirms dzīvi no Donbasa prom pirms vēl kādam draudēt! Atgādināšu deģenerātiem, ka Austrumukrainā starp viskrieviskākā necilvēka Putina upuriem 90% bija krievi.

Atbildēt

mīzalpeļķei

02.10.2024. 23:08

»

tā ir


nesmirdi kuce un negaudo kā nedabūjusi

Atbildēt

Nu

02.10.2024. 18:40

»

tā ir


Bet tu neredzēsi. Ja krievi nāks iekšā, tad pirmie kas muks būs NATO kontingents. ASV ir mīkstie un tādi vienmēr bijuši. Slaktēt indiāņus vai meksikāņus ir viņu augstākais sasniegums. Viņus apsit pat tehnoloģiski stipri vājāks pretinieks. Tad kad pazūd bizness, jeņķis mūk. Un vienmēr ir attaisnojums - tauta negribēja un ievēlēja prezidentu, kas to izbeidza. Ļoti izdevīgi. Tad kad vajag nolekt no trases, vienkārši nomaina prezidenta partijas piederību. Kaut gan ASV ir stabila vienpartijas sistēma, tikai skaitās ka demokrāti un republikāņi konkurē. Cirks pamuļķiem.

Atbildēt

tā ir

02.10.2024. 18:31

»

Lembergs

Ventspils centra puku dobes un skatlogus apmiza nato algotni kolektivi.Riga brivibas pieminekli nato okupanti apmiz individuali ,vai grupas pa 2 vai 3



Es labāk redzu mīžam NATO karavīru, nekā tevi, krievu mēslu, stāvam kaut kilometra attālumā.

Atbildēt

Vītols

02.10.2024. 15:01

Pretīgi, ka no agresorvalsts Latvijā joprojām iebrauc automašīnas ar kravām, ka Latvija joprojām tiek izmantota krievijas tranzītam. Žēl, ka nav mežabrāļu, kuri pierobežas ceļus nomīnētu.

Atbildēt

Lembergs

02.10.2024. 12:56

»

tā ir

Melnai un Baltijas jūrām ir jābūt Miera jūrām bez neviena krievu peldoša zārka un lai to krastos nebradātu piedzērušies, nomīzušies un novēmušies krievu oficieri - deģenerāti


Ventspils centra puku dobes un skatlogus apmiza nato algotni kolektivi.Riga brivibas pieminekli nato okupanti apmiz individuali ,vai grupas pa 2 vai 3.

Atbildēt

Nu

02.10.2024. 08:16

»

jaajaa

...es negribu nevienu šaut, negribu karu utt...labāk robežu ciet, mēs kaut kā dzīvojam savā pusē, viņi savā...un nebūs jāapspriež nekas savstarpēji, un nebūs, par ko strīdēties...pareizi raksti, "neitralitāte" saucas...ukraiņu tik žēl


Dažu ukraiņu ir žēl, bet viņu ir apmēram 20 kopskaitā. Varbūt 35, bet tas ir maksimums. Robežu ciet un Šveices neitralitāte nestrādās. Latvija nav spējīga sevi uzturēt, te viss ir sagrauts. Ierēdņi dzīvo no ES piešpricēm, nodokļu celšanas, tautas aplaupīšanas un krievu lamāšanas. Tauta emigrē, kas var un kam te nav nekā, kas jāaprūpē. Pārējie ir novesti tik tālu, ka pat uz pilsoņu karu vairs cerību nav. Tie arī apsveiks jebkādas pārmaiņas, kaut vai krievu tanku izskatā.

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

01.10.2024. 23:17

»

jaajaa

...es negribu nevienu šaut, negribu karu utt...labāk robežu ciet, mēs kaut kā dzīvojam savā pusē, viņi savā...un nebūs jāapspriež nekas savstarpēji, un nebūs, par ko strīdēties...pareizi raksti, "neitralitāte" saucas...ukraiņu tik žēl


(...)
Gar robežām – "VISS mierīgi(?...) un klusi!",
(Kaut - SILĒ "konteksts" 'klārs', uz kuru pusi,
Un kāpēc mukt, jo - "apdarudējums" esot,
No "slikatjiem") - lai "latv(ĀŅ)i" var stresot,

Rādīt visu

Atbildēt

Atmiņas par nākotni

01.10.2024. 23:11

»

Nu

Ja krievs nāks, tad arī atnāks, vienalga lai ko mūsu NBS un stratēģiskais partneris spiegaļātu. Tāpēc ir gudri izvēlēties neitrālus izteicienus, vismaz publiski, jau savlaicīgi. Jo atkulakošana gan nenotiks, bet filtrācija būs pavisam noteikti. Un dažiem labiem pieminekļu gāzējiem un līdzīgiem aktīvistiem...


Tā tas varētu būt - vismaz pašreiz, sevišķi no "muļķuzemes eurolatvānijas titulnācijas vadošo locekļu" puses, tiek darīts viss iespējamais un pat šķietami neiespējamais, lai tā būtu.

Bet - varētu arī būt, ka tomēr paveicas nesalaist / nepagūt salaist visu totāli lopā.

Galvenais - pacensties neiz(kārnīt) pēdējās smadzeņu atliekas, neaizmirst draudzēties ar veselo saprātu un nesataisīt tādus sū#us, kādus (iespējams, pat "neplānoti" drīz) būtu ļoooti grūti vai pat vispār neiespējami satīrīt / izlabot.

Ir sacīts: "Šajā Dieva pasaulē kopumā un, īpaši jau, ar mums pašiem notiek TIKAI un VIENĪGI tas, ko mēs PAŠI pieļaujam. Inerti truli noskatoties, nožēlojami gļēvi "klusējot lupatiņā", vai pat apzināti uz to "parakstoties" un +/- "aktīvi ņemot dalību" - nav būtiskas atšķirības." ;)

Atbildēt

jaajaa

01.10.2024. 22:47

»

Nu

Ja krievs nāks, tad arī atnāks, vienalga lai ko mūsu NBS un stratēģiskais partneris spiegaļātu. Tāpēc ir gudri izvēlēties neitrālus izteicienus, vismaz publiski, jau savlaicīgi. Jo atkulakošana gan nenotiks, bet filtrācija būs pavisam noteikti. Un dažiem labiem pieminekļu gāzējiem un līdzīgiem aktīvistiem...


...es negribu nevienu šaut, negribu karu utt...labāk robežu ciet, mēs kaut kā dzīvojam savā pusē, viņi savā...un nebūs jāapspriež nekas savstarpēji, un nebūs, par ko strīdēties...pareizi raksti, "neitralitāte" saucas...ukraiņu tik žēl...:)

Atbildēt

Nu

01.10.2024. 22:32

»

jaajaa

...kāda nah labklājība ?!!...kāds imports/eksports ?!!...es sēžu un ceru, ka rīt vēl pavēstes nebūs...krievam uz šo brīdi ir 2,5 miljoni zem stobriem, pēc gada būs 4...kas viņiem pretī stāvēs ?...jeņķi savā Amerikā ?...a iespēja, ka krievs nāks, pieaug


Ja krievs nāks, tad arī atnāks, vienalga lai ko mūsu NBS un stratēģiskais partneris spiegaļātu. Tāpēc ir gudri izvēlēties neitrālus izteicienus, vismaz publiski, jau savlaicīgi. Jo atkulakošana gan nenotiks, bet filtrācija būs pavisam noteikti. Un dažiem labiem pieminekļu gāzējiem un līdzīgiem aktīvistiem var sanākt 41.gads.

Atbildēt

jaajaa

01.10.2024. 22:23

»

Nu

Tā var pļerkstēt tikai pavisam no tautas atsvešinājies ierēdnis, kam viss tiek apmaksāts, nekas pašam nav jābūvē, un kura labklājība tiešā veidā ir atkarīga no pretkrievu tarkšķēšanas no ausmas līdz rietam un no rieta līdz ausmai viendzimuma ģimenē. Visi pārējie jūt cenu pieaugumu, materiālu izbeigšanos...


...kāda nah labklājība ?!!...kāds imports/eksports ?!!...es sēžu un ceru, ka rīt vēl pavēstes nebūs...krievam uz šo brīdi ir 2,5 miljoni zem stobriem, pēc gada būs 4...kas viņiem pretī stāvēs ?...jeņķi savā Amerikā ?...a iespēja, ka krievs nāks, pieaug...:)

Atbildēt

Nu

01.10.2024. 22:07

»

jaajaa

...es piekrītu autoram...no Krievijas ir jāšķiras, citas iespējas nav...augstu žogu uz robežas utt...kas nesarunājas, tie nesastrīdas...Eiropai (un attiecīgi arī mums) nāksies iztikt bez Krievijas, Kremlī ir baigi stingri ieperinājies galvā sistais punduris, no tā labāk tālāk...lai nav nekādu attiecību...


Tā var pļerkstēt tikai pavisam no tautas atsvešinājies ierēdnis, kam viss tiek apmaksāts, nekas pašam nav jābūvē, un kura labklājība tiešā veidā ir atkarīga no pretkrievu tarkšķēšanas no ausmas līdz rietam un no rieta līdz ausmai viendzimuma ģimenē. Visi pārējie jūt cenu pieaugumu, materiālu izbeigšanos (būvēt par Skandināvijas cenām vēl būtu sīkums, bet būvēt par Šī Brīža Skandināvijas cenām, kad viss materiālu imports ir apstājies ir pašnāvība), energoresursu cenu kāpumu, u.t.t. Un kāpēc tas viss? Tāpēc, ka jeņķiem ienāca prātā, ka vajadzētu flotes bāzes Melnajā jūrā, paklausīgu vasaļvalsti, kas gan vēsturiski ir tāda pati Krievijas sastāvdaļa, kā Latgale Latvijas? Nedomāju, ka kāds, izņemot apmaksātus politinformatorus, ir pretkrieviski noskaņots.

Atbildēt

jaajaa

01.10.2024. 21:50

...es piekrītu autoram...no Krievijas ir jāšķiras, citas iespējas nav...augstu žogu uz robežas utt...kas nesarunājas, tie nesastrīdas...Eiropai (un attiecīgi arī mums) nāksies iztikt bez Krievijas, Kremlī ir baigi stingri ieperinājies galvā sistais punduris, no tā labāk tālāk...lai nav nekādu attiecību, tas jebkurā gadījumā ir labāk par karu...:)

Atbildēt

Nu

01.10.2024. 19:46

»

valdis i

Guntim ļoti labs komentārs...


Ja jau tiek atzīts, ka tautai ir tiesības "revolucionārā veidā patriekt", tad pieņemams, ka to var darīt arī Latvijā, un tas atbilst Satversmei. Varbūt jāpalūdz VDD skaidrojums, ka Maidans bija juridiski korekts un atbilstošs demokrātiskas valsts pamatprincipiem, un tā var darīt. Un tad jāņem mieti un jāpadzen vietējie. Bet vajag atzinumu, lai nesanāk nepatikšanas. Savukārt, ja atzinumu nedod, tad jākonstatē, ka "Maidans" patiesībā bija valsts apvērsums, dalība kurā ir krimināli sodāma ar mūža ieslodzījumu.

Atbildēt

a ko

01.10.2024. 19:44

Pietiek... tukša runa, tikai lamas, nika zagļi...
Te nav universitāte, te ar galvu jāstrādā!

Atbildēt

plānprātiņam ar jebaļņiku sejas vietā

01.10.2024. 19:23

»

plānprātiņam

"Jebaļņiks" sakne nav slāvu, bet gan tjurku, no kā daļēji sastāv krievu feņa. Krieviem jebaļņiks apzīmē to vietu, kas zvēriem ir purns, bet cilvēkiem seja


tev un taml. zvēra purniem nepalīdzēs kļūt par cilvēkiem nekādas lingvistiskās manipulācijas.

Atbildēt

Uldis

01.10.2024. 19:19

»

turpinājums

Lai tu, deģenerāt, neizdomātu atkal paspīdēt, uzreiz daru zinānu, ka feņa tas ir īdišā un nozīmē cietuma subkultūras žargonu, vai arī subkultūras -krievu tā saukto valodu


Lai tu, deŗmoliberastu sugas pederast, nesagribētu atkal pasmirdēt, uzreiz daru zināmu, ka tu kā zombijpropagandons, turpinādams nepārtraukti ēst un atvemt savus sūdus, jau sen pats esi kļuvis par pretīgu smirdīgu sūdu.

Atbildēt

Хм

01.10.2024. 17:39

»

tā ir

Pat tāds smirdīgs visu nicināms civilizācijas atkritums, kā tu, mocīsies nīstā "muļķu zemē", bet nedosies pie "gudrajiem", kur visiem tev līdzīgi intelekta neskarti jebaļņiki


Интрига только одна-работая провокатором на VDD, на какую партию еще из нынешних работаешь, так рьяно нападая на любого критикующего?
Судя по идолу Гитлеру, наверно тут ближе NA по духу? Судя по тому, как так же яростно отмазываешь членов NA, у которых рыльце в пушку

Atbildēt

loģistikas nozare

01.10.2024. 17:01

viņu loģistikas nozare grib atļaut narkotikas, aizliegt internetu...Brauciet caur irānu...afganistānu, te viss ciet...LAI VEICAS

Atbildēt

Uldis

01.10.2024. 15:21

»

tā ir

Pat tāds smirdīgs visu nicināms civilizācijas atkritums, kā tu, mocīsies nīstā "muļķu zemē", bet nedosies pie "gudrajiem", kur visiem tev līdzīgi intelekta neskarti jebaļņiki


"jebaļņiks" ir netulkots tiešais patapinājums no slāvu cilmes valodas kroplīga slenga, ko parasti lieto tādi civilizācijas atkritumi no slimas, tumsonīgas, asinskāras un sātana apsēstas fašistisko izdzimteņu vergu nācijas, kuru nicina visa cilvēce, totāli nozombēti krievžīdu postsavoki, pravoslavnutizēti mongoloīdi, sliktās sievietes defektīvās idiotu atvases, bomžaru izķēzītas dizentērijas gļotas, dizentērijas lēkmē izdzimuši plānprātiņi, zemāko primātu izdzimteņu pabiras, krievu militāristu atvases, okupantu garnizona "podsobkā" taisīti bastardi, krievu kazarmās taisītie kropļi, fašistu līdzskrējēji, maukas bērnu mēsli, maukas un atkritumu krustojumi, krievžidu spermas produkti, absolūti bezprincipa mērgļi, degradēti bidlas, čekas kurmji, prokremliskie zagļi, pederastu skapja fanāti, defektīvi fekāliju stumdītāji, kolorado lenteņi, nospeķotie vatņiki, sasmirdušās partjankas, defektīvi bezvārda bezsugas organismu izķēzījumi, Solsberijas balagāna stipendiāti, reakcionāri Staļina sadisti, masu slepkavas, kodol, ķīmiskie un civilās aviācijas teroristi, prātu izkūkojuši politbiroja locekļi, vergojošas lielgabalgaļas smerdeļi, badrijīgi siles sugasbrāļi, alkatīgi OIK afēristi gazpromizatori, bērnu andelētāji, latenti pedofiili, čekas kājslauķi, debiilie Šarikova-Švondera purni, fašisma - rusisma trako suņu izgānījumi, rusofobie defekti, kuliirado lenteņi, margiināli proām
Rādīt visu

Atbildēt

Ekonomikas ministrija

01.10.2024. 14:54

Vēl var paspēt iepazīties ar eksportētāju uz Krieviju un Baltkrieviju sarakstiem, kamēr tie nav noslēpti: https://www.em.gov.lv/lv/saraksts-ar-eksportetajiem-uz-krieviju-un-baltkrieviju

Nauda nesmird, jeb - "mēs tikai izpildām preču īpašnieku gribu, respektīvi, nosūtām tiem piederošās preces to saņēmējiem."

Atbildēt

Ronis

01.10.2024. 14:20

Kāpēc šeit neviens neblauj, kad jeki caur 3valstim pelna milzīgu naudu.Gadu atpakaļ,jenki paši atzinās,kad viņu tirdzniecības apjoms ar RUS nokrities tikai par 12procentiem.

Atbildēt

tā ir

01.10.2024. 12:11

»

anti soross

ta saucama ,,latvijas muita,, ir otra korumpetaka un noziedzigaka organizacija mulku zeme pec vid


Pat tāds smirdīgs visu nicināms civilizācijas atkritums, kā tu, mocīsies nīstā "muļķu zemē", bet nedosies pie "gudrajiem", kur visiem tev līdzīgi intelekta neskarti jebaļņiki.

Atbildēt

Ņevzorovs krieviem Baltijā

01.10.2024. 11:39

Невзоров! Русские в странах Балтии! Как им надлежит себя вести
https://youtu.be/WWUIOW-jEjY

Atbildēt

anti soross

01.10.2024. 11:05

ta saucama ,,latvijas muita,, ir otra korumpetaka un noziedzigaka organizacija mulku zeme pec vid.

Atbildēt

Pegazs

01.10.2024. 10:57

"Mēģinājumi šajā Muitas Savienībā ievilkt arī Ukrainu bija viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc tauta sacēlās pret prokremlisko prezidentu Viktoru Janukoviču un viņu revolucionārā ceļā padzina.". Sī Izcilības centrā pārtulkotā sentence izsaka visu raksta būtību. Bet autoram I.L. iesakāms nomest kādus 20 kg un doties uz Kurskas ierakumiem aizstāvēt vispasaules demokrātiju. Ja nu kg nebūs nomesti, un tik lielā mērķī arī trāpīs kāda lode, latvju žurnālistikai un poēzijai tas nebūs pārāk liels zaudējums.

Atbildēt

Muitnieks

01.10.2024. 10:47

»

Guntis

N.Andersons ir visā krāšņumā nodemonstrējis, kā dzīvē darbojas princips "nezinu, kas tas ir, taču man par to ir savs viedoklis". Piedevām angažēts viedoklis. "'si kundziņa pieminētajā publikācijā runa ir nevis par NVS Muitas savienību, bet gan par ES Muitas savienību. Tās Muitas kodekss tiešām paredz...


Visi tik gudri, ka slikti paliek. Būtu nākuši un pasargājuši valsts ekonomisko robežu...

Viss ir diezgan elementāri. Muitnieki strādā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Konkrēti par šo gadījumu visiem ieteiktu palasīt Komisijas 2015.gada 24.novembra Īstenošanas regulas (ES) 2015/2447, ar ko paredz sīki izstrādātus noteikumus, kas vajadzīgi, lai īstenotu konkrētus noteikumus Eiropas Parlamenta un Padomes Regulā (ES) Nr. 952/2013, ar ko izveido Savienības Muitas kodeksu, 221. panta 2. punktu.

Ja slinkums meklēt regulu, tad te variet palasīt un padomāt pirms brēkt.

221. pants
Kompetentā muitas iestāde muitas procedūras piemērošanā precēm

Rādīt visu

Atbildēt

nu nu

01.10.2024. 09:58

»

aka

beidziet ņemties ar krieviju, jūsu alkatība aprīs jūs pašus jeb esat orku paveidi


No rašistiskās pederastijas slapja vieta paliks un no tās adeptiem arī.

Atbildēt

Komentārs par komentāra komentāru

01.10.2024. 09:54

Katrs pelna naudu savai dienišķajai maizītei kā māk. N.Andersons, viņš arī žurnālists Imants Liepiņš, par Jāņa naudu no pirksta izzīdīs kompromatu par Pēteri, pēc tam pēc Pētera pasūtījuma to pašu izdarīs ar Jāni. Vienā gadījumā kā Imants Liepiņš, otrā gadījumā kā N.Andersons.

Atbildēt

valdis i

01.10.2024. 08:27

»

Guntis

N.Andersons ir visā krāšņumā nodemonstrējis, kā dzīvē darbojas princips "nezinu, kas tas ir, taču man par to ir savs viedoklis". Piedevām angažēts viedoklis. "'si kundziņa pieminētajā publikācijā runa ir nevis par NVS Muitas savienību, bet gan par ES Muitas savienību. Tās Muitas kodekss tiešām paredz...


Guntim ļoti labs komentārs.
Vēl piebildīšu, ka kundziņa angažētais viedoklis pārklāj arī "revolicionārā kārtā patriekto Viktoru J...". Par šo jau sen ir zināms, ka to organizēja ASV – specifiskiem projektiem domāta iestāde un virkne imigrantu pēcteču ar dziļi sakņotiem personiskiem iemesliem. To atriebīgās aspirācijas sakrita ar šī projekta mērķiem un voilā! Kundziņam ietaicams papētīt m-me Nudelman bio un izteikumus.

Atbildēt

aka

01.10.2024. 08:03

beidziet ņemties ar krieviju, jūsu alkatība aprīs jūs pašus jeb esat orku paveidi???

Atbildēt

Guntis

01.10.2024. 07:02

N.Andersons ir visā krāšņumā nodemonstrējis, kā dzīvē darbojas princips "nezinu, kas tas ir, taču man par to ir savs viedoklis". Piedevām angažēts viedoklis. "'si kundziņa pieminētajā publikācijā runa ir nevis par NVS Muitas savienību, bet gan par ES Muitas savienību. Tās Muitas kodekss tiešām paredz, ka jebkuras ES dalībvalsts uzņēmums var noformēt eksporta deklarāciju jebkurā ES dalībvalstī. Un, protams, šīs valsts noliktavā novietot savas preces pirms izvešānas no ES. Šī smērējuma autors ir nodemonstrējis absolūtu zināšanu neesamību par ES Muitas ūnijas (savienības) darbības principiem. Piedevām viņam nez kāpēc šķiet, ka no Latvijas eksports iespējams tikai uz Krieviju vai Baltkrieviju, kas ir pilnīgs nonsenss.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

13

Iznīcinot reģionālos medijus, draud veidoties brīva telpa ienaidnieka dezinformācijai

Foto“Tas viennozīmīgi ir valsts drošības jautājums,” pēc notikušā konkursa vērtējot atteikumu reģionālajiem medijiem piešķirt Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda līdzekļus digitalizācijai, teic Latvijas preses izdevēju asociācijas (LPIA) valdes priekšsēdētāja vietnieks un atbildīgais par reģionālajiem medijiem Guntars Līcis. Daudziem medijiem tas nozīmēs darbības pārtraukšanu. Taču bez reģionālajiem medijiem veidosies dezinformācijas zonas, ko ar savu saturu piepildīs ienaidnieki. Un to mums ir daudz.
Lasīt visu...

21

Kas notiek ar mūsu valsti: vai Latvijā var brīvi iekļūt arī 46 Krievijas kaujinieki?

FotoKā tā var būt, ka mūsu valstī, kas savai aizsardzībai tērē 3% no IKP, Valsts policijas krāsās daiļotā braucamrīkā pa Tēvijas ārēm laiski vizinās 46 migranti, bet varbūt ienaidnieka speciālo uzdevumu kaujinieki? Kā tā var būt, ka mēs tērējam milzu naudu robežas aprīkošanā ar žogiem, sietiem un betona bluķiem, bet tā dēvētie migranti brīvi maršē tam visam pāri? Kā tā var būt, ka parlamentārā uzrauga, Saeimas atbildīgās komisijas priekšsēdētāja rīcībā vairāk nekā diennakti pēc notikušā nav pilnas informācijas par šī vājprāta iemesliem? Atkal izrādīsies, ka neviens ne par ko nav atbildīgs? Vainīgais būs kāds nošļucis pierobežas kaprālis? Te ir valsts vai kas?
Lasīt visu...

21

Vai Aizsardzības ministrijas parlamentārais sekretārs Švinka atbalsta "Hamas" teroristus?

FotoPirmdien tīmeklī Aizsardzības ministrijas parlamentārais sekretārs Atis Švinka (“Progresīvie”) publicēja savu tvītu: “Šodien paiet gads kopš dienas, kas satricināja pasauli, kad Hamas realizētais terorisms atņēma dzīvības tik daudziem nevainīgiem cilvēkiem Izraēlā un daudzi tika saņemti par ķīlniekiem. Terorisms ir noziegums, nevainīgu civiliedzīvotāju nogalināšana ir noziegums, ķīlnieku sagrābšana ir noziegums. Šodien pieminam 7. oktobra nevainīgos upurus!”
Lasīt visu...

21

Kāpēc izgāzās kristietības dialogs ar liberālismu

FotoFragments no Rišarda Legutko 2012. gadā iznākušās grāmatas Ierindas cilvēka triumfs (Triumf człowieka pospolitego), kas angļu un citos tulkojumos pazīstama ar nosaukumu Dēmons demokrātijā. Totalitārisma tendences brīvajās sabiedrībās.
Lasīt visu...

21

Lielbritānijas karstā vasara

FotoNo 2024. gada 30. jūlija līdz 5. augustam Lielbritānijā notika protesti un nemieri, kas vērsti pret imigrāciju. Šie notikumi masu medijos tika interpretēti pamatā kā “galēji labējo” protesti, kurus izprovocējušas “viltus ziņas” par 29. jūlijā Sautportā notikušo slaktiņu, kur imigrantu izcelsmes vīrietis nodūra trīs bērnus. Tāpat tika uzsvērts protestu destruktīvisms un vardarbība.
Lasīt visu...

12

Kur pazudušas bailes no naftas krājumu izsīkšanas. Mazliet fantastiska vīzija

FotoKur palikuši strīdi, cik ilgam laikam palicis dažnedažādo resursu, ar ko māte Zeme mūs baro? Piemēram, tā pati nafta. Tie, kam virs 40, noteikti atceras, ka tā bija top tēma 90. gados un šī gadsimta sākumā. Patiesībā tā bija tēma un dažādu zinātnisko prognozētāju maize jau krietni senāk.
Lasīt visu...

13

Pensiju 2.līmeņa iemaksu samazināšana grauj uzticību valsts pensijai

FotoFinanšu nozares asociācija (FNA) neatbalsta valdības ieceri samazināt iemaksas pensiju 2.līmenī par 1%, jo ar šādu soli valdība risina šodienas problēmas uz nākotnes pensionāru jeb šodienas strādājošo rēķina.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi