Jaunais Rīgas teātris: Hermanis nav devis atļauju atklāt viņa no valsts saņemto algu
PIETIEK25.06.2013.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kkk
14.07.2013. 10:07Ja teātris uc makslas darbu radīšana nav bizness, tad pavisam reti kura patiesi radoša biznesa firma atļaujas tik lepni dzīvot kā H & Co. No Zviedrijas krasta raugoties ir skaidrs, ka H jau sen būtu lidojis no krēsliem ar visiem talantiem un netalantiem, ja ar tādu necieņu izturētos pret nod.maksātājiem. Te nav bez korupcijas.
Teātra mīlīši
03.07.2013. 23:06Starp citu, godātais lumpeņu nīdējs brauc ar lumpeņu nīdējiem cienīgu auto- glaunu Lexus. Tas par Vīnes algu...
Valdis
03.07.2013. 14:11Patiešām ļoti skumji lasīt šādu ziņu,ka neviens nevar nosaukt ši cilvēka no valsts saņemto atalgojumu, kurš ļoti daudz ko kritizē, bet pats slēpjas. Riebīgi!
hermana makslas cienitaja
01.07.2013. 13:27Skumji to lasīt. Tā vietā, lai lepotos, dažiem tikvien interese kā svešā maciņā savu ne visai tīro degunteli iebāzt. Tad nu uz priekšu, ir taču vēl Nelsons un Opolais, Rebeka un Garanča, Kovaļevska un Skride ... ak, cik žēl, ka Marisam Jansonam netiekam klāt, tur tik būtu ko lasīt un komentēt !
RD un VD sirdsdraudzenīte
29.06.2013. 13:37>> ZIAJA
******************************
...pārsistos un izlaistos burtiņus pat nedoma'ju pielabot - priekš TEVIS "i tak saiģot" ...
RD un VD sirdsdraudzenīte
29.06.2013. 13:35>> ZIAJA
**********************************
ziaja
28.06.2013. 17:38
nav saprotams ko te cepas tās nikotajas, baigi grib aizstāvēt to lumpeņlugotāju
*********************************
...tev jau arī, tā teikt, lieka izglītības papilddeva noderētu ...ar tevi pavisam švaki- viena teikuma sākumā spēj paziņot, ka NESAPROTI to, par kā SAPRAŠANU pziņo tā pasā teikuma beigās ...tiesī tā !!! - baigi gribu aizstāvēt Hrmani ...
paija
28.06.2013. 23:01»
Timurs
Pietiec com., laikam uzskata, ka Hermanis nav nopelnījis savu algu. Sēž degunu urbina un saņem nodokļu maksātāju naudu un tagad viņam būtu par to Margēvičai vai Lapsam jāatskaitas. Un noteikti viņš ir lielākais korumpants, jo amatpersonas deklerāciju nepilda. Pretīgi to visu lasīt
Tev kāds gludekli uzlicis uz vēdera un spiež lasīt? Ja nē tad vācies uz kaut kādu jenotu konferenci un nesmirdi te...
Timurs
28.06.2013. 21:50Pietiec com., laikam uzskata, ka Hermanis nav nopelnījis savu algu. Sēž degunu urbina un saņem nodokļu maksātāju naudu un tagad viņam būtu par to Margēvičai vai Lapsam jāatskaitas. Un noteikti viņš ir lielākais korumpants, jo amatpersonas deklerāciju nepilda. Pretīgi to visu lasīt
ziaja
28.06.2013. 16:38nav saprotams ko te cepas tās nikotajas, baigi grib aizstāvēt to lumpeņlugotāju
diks
28.06.2013. 14:28Hermanis un JTR ir viena no Latvijas kultūras vērtībām. Lato, aizej uz, piemēram, Latviešu mīlestību vai Latviešu stāstiem vai Oņeginu. Varbūt tad kļūsi dziļāks un analītiskāks?
RD un VD sirdsdraudzenīte
28.06.2013. 09:38>> "RD UN VD SIRDSDRAUDZENĪTE
*********************************
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 21:53
...var jau saprast kāpēc Lapsa tā satraucies par mana nika izmantošanu no trešo personu puses;-- mani rūpīgi izsvērtie un asie komentāri dara PIETIEK populāru tieši to cilvēku vidū kas dzīvē ir kaut ko sasnieguši, arī ar labām izglītībām! ..skaidrs ka Lapsa negrib lai šī portala auditorija būtu tikai lumpeņi un neveiksminieki...
*************************************
...viss jau būtu labi ...tikai neliela "ošibočka višla" - "(..)puses;-- mani(..)" ...nekad nelietoju semikolu, pluss vēl komplektā ar ar divām domu zīmēm - šitas bija , tā teikt, "perebor", ja vien nebija TĪŠI domāts...bet visā visumā komentārs pat ļooooooti interesants ...
paija
28.06.2013. 05:54»
tanguera
Interesanti, no kā izriet, ka "pietiek uzskata,ka valsts algu saņēmēji nedrīkst izteikt savus uzskatus par vēletājiem , sabiedrību, partijām un cik mazai jabūt algai ,lai drīkstetu izteikties...
Ir gan majieni,ka lumpeņi apmaksajot Hermaņa algu, tapēc ir bezkaunīgi ta izteikties par sabiedrības daļu. UN kāpēc tad pieprasa ziņas tieši par Hermaņa algu, bet ne par citu teātru darbiniekiem? Vai ne tapēc ,ka Hermanis nepareizi izteicies? Ir ļoti labi apmaksat transportu, bet manuprāt tas nav iemesls ,lai balsotu par SC. Ceru,ka man arī ir tiesības izreikt savas domas.
tanguera
28.06.2013. 03:32»
paija
Nesaprotu, vai pietiek uzskata,ka valsts algu saņēmēji nedrīkst izteikt savus uzskatus par vēletājiem , sabiedrību, partijām un cik mazai jabūt algai ,lai drīkstetu izteikties. ES veltītu vēl skarbākus vardus ne tikai lumpeņi tiem latviešiem,ka balso par SC. Ka var balsot par partiju,kas pieprasa...
Interesanti, no kā izriet, ka "pietiek uzskata,ka valsts algu saņēmēji nedrīkst izteikt savus uzskatus par vēletājiem , sabiedrību, partijām un cik mazai jabūt algai ,lai drīkstetu izteikties"?
Neko tādu, cik man zināms, Pietiek nav sludinājis. Pat ne ar mājienu. Cita lieta, ka Hermanim pieder vārdi: "Pirmkārt, kādā sakarā cilvēkiem būtu par velti jābrauc pilsētas transportā? ...Pilsētu vadīt nenozīmē atdot nabagiem citu cilvēku nopelnīto naudu."
Tāda interesanta loģika (dubultmorāle) vērojama - pensionāriem no nodokļu naudas apmaksāt sabiedrisko transportu ir slikti, bet Hermanim no nodokļu naudas piešķirt dāsnu atalgojumu ir labi. Smieklīgie pensiju apmēri un biļešu cenas ir zināmas. Kāpēc Hermaņa atalgojums jātur noslēpumā no nodokļu maksātājiem?
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 20:53...var jau saprast kāpēc Lapsa tā satraucies par mana nika izmantošanu no trešo personu puses;-- mani rūpīgi izsvērtie un asie komentāri dara PIETIEK populāru tieši to cilvēku vidū kas dzīvē ir kaut ko sasnieguši, arī ar labām izglītībām! ..skaidrs ka Lapsa negrib lai šī portala auditorija būtu tikai lumpeņi un neveiksminieki...
paija
27.06.2013. 20:03Nesaprotu, vai pietiek uzskata,ka valsts algu saņēmēji nedrīkst izteikt savus uzskatus par vēletājiem , sabiedrību, partijām un cik mazai jabūt algai ,lai drīkstetu izteikties. ES veltītu vēl skarbākus vardus ne tikai lumpeņi tiem latviešiem,ka balso par SC. Ka var balsot par partiju,kas pieprasa krievu valodu par otro valsts valodu un ,kam ir līgums ar Krievijas valdošo partiju jedrossiju un ,dažadi Krievu pasaules projekti. UN neviens man neiestastīs, ka SC Rīgas Domē nezog, nepiesavinas summas no līgumiem, neliek amatos savējos, neizšķerdē naudu.Ušakovs saņem 10 reiz lielāku algu nekā Dombrovskis. Tas gan lumpeņus apmierina. Var taču nebalsot nemaz ,ja neviena partija nepatīk. Un nevajadzetu bazunēt nodokļu maksātāju vardā, es arī tāda esmu.
Juristam
27.06.2013. 16:35»
Jurists
Gribu pateikt lielu paldies Lato Lapsam. Svētīgu un labu darbu viņš dara sabiedrības labā atmaskojot tos valsts naudas saņēmējus, kuri spļauj virsū šai sabiedrībai kā zemākas kastas "lumpeņiem". Aicinu pietiek.com neapstāties uz šo formālo JRT atrakstīšanos un griezties administratīvajā tiesā. Jo tā...
Laikam pārstāvat pietiek.com saimniekus.
Dagnija
27.06.2013. 16:34Vēlētos uzzināt, no kā algu saņem Lato Lapsu un kas atbalsta pietiek.com. Resp., vai mums nav jāzina pietiek.com saimnieki? Esmu šad un tad jautājusi, bet nekad neesmu saņēmusi atbildi. Kāpēc Hermanis nevar rīkoties tāpat kā Lapsa?
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 13:37****************************************
...BET - cita starpā tā arī rakstā VEĻ ARVIEN neieraudzīju KĀRTĒJO Lapsas paplātīšanos ar vēršanos pēc taisnības tiesā ...
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 13:34*************************************
..."paplosījies pats piet...(..)...iene tikai ļoti sāpīgi"- paplosījies pats pietiek, jo laika gaitā pierādījies, ka Lapsa ne tikai ļoti sāpīgi...
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 13:29*************************************
...jā, es pat nepabriņītos, ka ar to sarkandraudzenītes niku paplosījies pats pietiene tikai ļoti sāpīgi uztver kaut kādus pret sevi vērstus izteicienus...bet vēl žultaināk izvērš visādas pretderbības,īpaši rakstu veidā...BET JEBKURĀ GADĪJUMĀ - SANĀCIS TĀ, KA TIEŠI ES ESMU ŠĀ RAKSTA CENTRĀLĀ "ZVAIGZNE"...un tas, protams, NAV BEZ IEMESLA ...arī iemesls mani priecē,arī tas, cik daudz pacietības, laika un izdomas (nevis kaut kāds tur vien/divteikumu komentārs) MAN ticis veltīts ...bet neviltots gandarījums par "paiju" -kura laika gaitā tā arī nav likusi vilties ...
RD un VD sirdsdraudzenīte
27.06.2013. 13:13>> PIETIEK
************************************
PIETIEK
26.06.2013. 07:34
Lai cik mūs reizēm kaitinātu atsevišķu komentētāju viedokļi, - viņiem visiem uz tiem ir pilnas tiesības. Nav pašlaik īsti laika iedziļināties, bet, ja tiešām ir tā, kā izskatās, un ja kādam ir nez kāpēc sagribējies pievākt mūsu nu jau ilggadēji kaitinošās, taču neapšaubāmi interesantās komentētājas "RD un VD sirdsdraudzenītes" niku, mēs aicinātu - nedariet tā un nelieciet mums saukt palīgā programmētāju, lai visu vērstu par labu ar brutālām metodēm.
PIETIEK
************************************
...ko nu te, PIETIEK, tēlojat pseidodemokrātus - manu viedokli,uz kuru iekš PIETIEK, kā jūs MELĪGI apgalvojat man esot pilnas tiesības...JUMS NEBIJA NEKĀDU PROBLĒMU NOBANOT PĀRIS MINŪŠU LAIKĀ...tāpēc nevajaga izmantot nīrdziģus argumentus no tā paša klerku arsenaļa, ko pats PIETIEK kritizē -" Nav pašlaik īsti laika iedziļināties"...
Fēlis
27.06.2013. 10:10»
plutokrātiem un lumpeniem
HERMANIS IR ĢĒNIJS...
Parasti jebkuram totalitāram vadonim vajadzīgi jūsmīgi apdziedātāji un lai cik dīvaini tas nebūtu, tādi vienmēr sarodas kuplā pulkā.
jenoti smird
26.06.2013. 22:32eu Lato, tu vispār kontrolē situāciju?????? Manu niku kāds jenots nopiz...ģīja!
Jurists
26.06.2013. 19:10Gribu pateikt lielu paldies Lato Lapsam. Svētīgu un labu darbu viņš dara sabiedrības labā atmaskojot tos valsts naudas saņēmējus, kuri spļauj virsū šai sabiedrībai kā zemākas kastas "lumpeņiem". Aicinu pietiek.com neapstāties uz šo formālo JRT atrakstīšanos un griezties administratīvajā tiesā. Jo tā nevar būt, ka tā algas daļa, ko Hermanis saņem no nodokļu maksātāju naudas var tikt interpretēta kā fiziskas personas privātā dzīve. Valsts naudas izlietojums jeb publiskais finansējums nav un nevar būt kādas iestādes vai atsevišķas personas privāta darīšana. Tāpēc atrakstīšanās, ka pēc tā amata kaut ko var "atšifrēt" par Hermaņa "privāto dzīvi" a priori ir nederīgs arguments. Valsts nauda ir valsts nauda un sabiedrībai ir tiesības zināt - cik konkrēti no nodokļu maksātāju ( Hermaņa valodā "lumpeņu") naudas saņem šis "talantīgais", bet acīmredzami ne pārāk gudrais režisorelis. Plus jāraksta vēstule pašam Hermanim - ar domu - ja tu uzskati, ka pilsētu vadīt nenozīmē citu nopelnīto naudu atdot nabagiem, tad lūdzams, dari zināmu no savas puses - cik tu kā "nabags" saņem citu jebšu nodokļu maksātāju nopelnītās naudas daļu. Uz tik atklātu nekaunību kā nodokļu maksātāju necieņu ir jāreaģē ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Morāle vienkārša - ja tu sēdi kādam uz kakla ( ūz sabiedrības nodokļiem), tad priecājies par to un sēdi rāms nevis lamā savus barotājus nezin kādos vārdos.
Jussssi Pekkkkonens
26.06.2013. 18:12»
Heino Palliste
Hermanis ir viens no nedaudzajiem, kas pasaka kurš ir kurš
Tikai viena sīka niansīte - par sevi nepasaka "vhū jesķ kto" :))
Pepija
26.06.2013. 17:06»
paija
Apjautājos vairākiem vāciešiem un austriešiem, vai viņi zin HERMANI! Cik gan izbrīnīta es biju, kad viņi nicinoši paskatījās uz mani un labā latviešu valodā nosauca visas pēdējos gados HERMAŅA režisētās lugas Eiropā un Latvijā. Grācā (Austrijā, ja kāds lumpenis to nezin), kādā nelielā jaukā krodziņā...
Varu galvot,ka visās nosauktajās pilsētās IKVIENS SKOLNIEKS zin Džastinu Bīberu, bet ne Alvi Hermani.
jenoti smird
26.06.2013. 15:20»
RD un VD sirdsdraudzenīte
Ehh Lato. Savā naivumā biju iedomajusies ka PIETIEK.COM tomēr ir salīdzinoši objektīvs portāls. Un niku zagšana kā tāda principā nav iespējama (izņemot protams programmēšanas rīkus). Jo niks ir reģistrēts, ievērojot portāla lietošanas noteikumus. Bet šobrīd izskatās ka Tu Lato vienkārši vari savam administratoram...
Paldies Tev draudzenīt par atzinību, no tāda cilvēka to ir prieks saņemt,pilnībā TEv pievienojos un atbalstu niku zagšanu. SAdod tām nelietēm !
paija
26.06.2013. 15:16»
RD un VD sirdsdraudzenīte
Ehh Lato. Savā naivumā biju iedomajusies ka PIETIEK.COM tomēr ir salīdzinoši objektīvs portāls. Un niku zagšana kā tāda principā nav iespējama (izņemot protams programmēšanas rīkus). Jo niks ir reģistrēts, ievērojot portāla lietošanas noteikumus. Bet šobrīd izskatās ka Tu Lato vienkārši vari savam administratoram...
Tā jau ta lieta,ka ideja jūs nepiemeklēja vienlaikus . REģistrācija šeit nav obligata un tas bija sens niks. VAr jau zagt, tikai būtu inreresanta motivacija- pati neesi spējīga izdomat, ļoti iepatikās , skaudība, ka cilvēks ar šo niku pieverš sev uzmanību? Bet kas tev riebjas .man kaut kā vienaldzīgi
LfT
26.06.2013. 14:45»
lum penis
Tā jau ir, ka Hermanis visus tos kuri izmantoja brīvbiļeti sabiedriskajā transportā saukāja par lumpeņiem, jo redz šie negribēja balsot par Hermaņa madāmu Ēlerti .....bet pats redz simtus tūkstošus latu no kliķes ģenerāļiem nesmādē ieraut nāsīs. Te nu lūk ir tā dubultā morāle....... pirms runā paskaties...
Lumpenis, tas skan sveši, rietumnieciski,
jūs vajag apzīmēt vienkāršāk, slāviski - Bydlo, čerņj.
IVO
26.06.2013. 14:16»
Alexis
Tas suns (hermanis) zina, ka nav to naudu nopelnījis. Ar tādu prastu tingeltangeli , ko šī "zvaigzne" ir radījis labi, ja minimālā alga sanāk. Liekulīgais mērkaķis
Nu, tā nu nevajag. Noskaties kādu izrādi.
LATO
26.06.2013. 14:05LATO LAPSA var strādāt par gaišreģi --- Jezdakova iesniegusi atlūgumu. Šo faktu Lato Lapsa jau apsprieda pus gadu atpakaļ.
lum penis
26.06.2013. 13:57Tā jau ir, ka Hermanis visus tos kuri izmantoja brīvbiļeti sabiedriskajā transportā saukāja par lumpeņiem, jo redz šie negribēja balsot par Hermaņa madāmu Ēlerti .....bet pats redz simtus tūkstošus latu no kliķes ģenerāļiem nesmādē ieraut nāsīs. Te nu lūk ir tā dubultā morāle....... pirms runā paskaties vai pats nēesi 100 reiz LIELĀKS LUMPENIS
Alexis
26.06.2013. 13:55Tas suns (hermanis) zina, ka nav to naudu nopelnījis. Ar tādu prastu tingeltangeli , ko šī "zvaigzne" ir radījis labi, ja minimālā alga sanāk. Liekulīgais mērkaķis.
S
26.06.2013. 13:07Nekad neesmu uzskatījis Hermani par talantīgu! Prasts shēmotājs un valsts naudas rijējs!
RD un VD sirdsdraudzenīte
26.06.2013. 13:06»
IKA
Tu to nopietni vai arī tā ir ironija
IKA, protams ka ironija. Jau nu ir kāds laiciņš, kad tiešām lielako daļu notikumu Latvijā ir jāuzņem ar humoru. Pretējā gadījumā uzreiz ir jānojūdzas. Pret tādiem lumpeņiem, kā mums te izsakās viens otrs (manos uzskatos, tik tiešām Latvijas politikā un pārsvarā ari biznesā, kā arī atsevišķi indivīdi kultūrā ir patiesie lumpeņi) der tikai izsmiekls un nicināšana. Tāpat kā pret to līdzskrējējiem. To savairojies kā tarakānu. Nu tas ari saprotams. Vieni aiz sava stulbuma, citi aiz privāta izdevīguma.
Neatceros jau kas bija teicis, tie, kuri Latvijā ir padzīvojuši, tie apmeklējot cirku, nesmejas. Ikdienā pietiek humora.
IVO
26.06.2013. 12:50»
plutokrātiem un lumpeniem
HERMANIS IR ĢĒNIJS...
Pareizi! Ir jāmācās! Piemēram, tev ir jāmācās latviski rakstīt, tu, mūsu diži izglītotais ģēnija draugs! Citādi 4 rindiņās 3 kļūdas.
IKA
26.06.2013. 12:47»
RD un VD sirdsdraudzenīte
Tu noteikti esi īstā paija. Redzu pēc Tavu domu plašā lidojuma. Te komentāros ir savairojušies kloni, kuri piesavinās citu nikus. Arī Tavējo kāds ļaunprātīgi izmanto...
Tu to nopietni vai arī tā ir ironija?
IKA
26.06.2013. 12:42Te arī parādās Hermaņa īstā seja - atrodoties tādos augstumos "lumpeņus" nesaprast.
no Jūrmalas
26.06.2013. 12:38»
Heino Palliste
Hermanis ir viens no nedaudzajiem, kas pasaka kurš ir kurš
Jā, bet tāpēc daudziem lumpeniem patiesība kož acīs.
Mūsu tauta ir deģenerējusies, labākā nācijas daļa komunistu laikā tika iznīcināta, daļa no inteliģences paspēja aizbēgt uz ārvalstīm. Te palikušie padomju laikā sabojāti, cilvēki bez iniciatīvas, gaida, ka viņus kā vistas kāds pabaros. protams, es nerunāju par darba nespējīgiem un bērniem.
Skumji...., ka ziņnesi esam par sliktas ziņas atnešanu nošaut.
vendeta
26.06.2013. 12:37viss ir vienkārši - Hermanis pateica to, kas daudziem latviešu vēlētājiem lika aizdomāties, vai tiešām ir vērts pārdoties par "tramvaja biļeti". sukašoviem tas nepatika un Lapsa saņēma komandu: "riet!"
vairak uz lumpen pus
26.06.2013. 12:25Loti jauki, ka LV makslinieki un sportisti un visi citi nes LV vaardu pasaulee.
Bet es domaaju vnk, ja lumpenjtauta tev kaut kaadu naudinju maksaa (vai pats sev vietu pie siles iesildi), tad nesmuki ta no liela augstuma un pa smago.
Pat reti kursh no politikas "elites" to praktizee.
RD un VD sirdsdraudzenīte
26.06.2013. 11:34»
paija
šinī gadījumā pietiek rūpējas ne tikai par vienu indivīdu, bet visiem lasītājiem. Vismaz man ir pretīgi lasīt komentus ar zagtiem nikiem , pati arī nereti piedzīvoju mana nika izmantošanu
Man tavi skibelejumi riebjas jau no portāla pašiem pirmsākumiem. Nav šeit nevienas publikācijas, kur tu nebūtu iebāzusi savu snuķi un siekalodamās aizstāvējusi aprakstītos zaglēnus, salašņas un politbiznesmeņus. Tev "čurā uz galvas" un saka ka tas silts lietutiņš. Tevi tas apmierina (iespējams ka esi viena no siles bradātājiem). Bet tu nu ļoti vēlies lai visi tā domātu. Un nekādi argumenti, balstīti uz faktiem, tevi nekādi nepārliecina. Pat neliek aizdomāties. Tik tiešām, tādi cilvēki riebjas un ir pretīgi lasīt tavus savārstījumus.
Vēlies paturēt savu niku, lūdzu. Lapas augšējā labajā stūrī ir reģistrācija, ziedo savu "dārgo" laiku, reģistrējies un izlej savu žulti te. Advokāts tu mūsu :D.
RD un VD sirdsdraudzenīte
26.06.2013. 11:22»
Ehh Lato. Savā naivumā biju iedomajusies ka PIETIEK.COM tomēr ir salīdzinoši objektīvs portāls. Un niku zagšana kā tāda principā nav iespējama (izņemot protams programmēšanas rīkus). Jo niks ir reģistrēts, ievērojot portāla lietošanas noteikumus. Bet šobrīd izskatās ka Tu Lato vienkārši vari savam administratoram pateikt lai reģistrāciju anulē un viss. Itkā jau es ar reģistrēto niku uz starpnacionālo naidu, vardarbību un pat uz pastāvošās varas gāšanu nevienu neaicinu.
Jā, tik tiešām sev izvēlējos (portāla noteikumu ietvaros) šo niku. Tas ir tāpat kā viena un tā pati ideja piemeklē vienā laikā dažādus cilvēkus dažādās zemeslodes vietās. Un tad, kurš pirmais reģistrē to, tas arī ir izgudrojuma autors. Salīdzinājums protams nevisai, bet principā manai situācijai līdzīgs.
Tas formāli. Bet pēc būtības,hmm. Protams ka Lato Tev ir visas iespējas mani elementāri nobloķēt. Lai gan, kāpēc tad ir domāta reģistrācija PIETIEK.COM?
Pilnībā pievienojos sarkastiskajam komentētāja --- jenoti smird 26.06.2013. 08:39
viedoklim.
Ar cieņu ......
paija
26.06.2013. 11:14»
jenoti smird
Latvijā vairs nenotiek nejēdzības, varneši ir sākuši domāt tikai par valsts attīstību, zagšana un meli izsauc neviltotu riebumu tautas kalpos. Tā varētu padomāt, redzot kā PIETIEK rūpējas par kādu aprobežotu indivīdu. Malači PIETIEK, ir jāpalīdz tiem, kuri neprot izmantot visas daudzās sava nika aizsardzības...
šinī gadījumā pietiek rūpējas ne tikai par vienu indivīdu, bet visiem lasītājiem. Vismaz man ir pretīgi lasīt komentus ar zagtiem nikiem , pati arī nereti piedzīvoju mana nika izmantošanu.
puke
26.06.2013. 10:49»
no comments
Valsts dotācijas JRT
Jā, par pusmiljonu latu gadā es arī visus netikai par lumpeņiem saukātu :))))
no comments
26.06.2013. 10:46»
plutokrātiem un lumpeniem
HERMANIS IR ĢĒNIJS...
Hermanis ir nevis ģēnijs, bet gan prasts rusofobs.
no comments
26.06.2013. 10:33Valsts dotācijas JRT:
2012 - Ls 581 755
2011 - Ls 563 700
2010 - Ls 499 595
plutokrātiem un lumpeniem
26.06.2013. 10:14HERMANIS IR ĢĒNIJS.
To plutokrātiem un lumpeniem nesaprast. Šo komentāru skribentu lielākā daļa noteikti nav redzējuši nevienu viņa izrādi. Šie viņa aprējēji nav spējīgi ne uz ko citu kā tikai tiešanu.
Varu iztēloties Jūsu vizuālo tēlu - niecības ar 7 klašu izglītību,strādā gadījumdarbus, nodokļus nemaksā, dzerstās...uzpīpē zālīti utt.
Lai cilvēks kaut ko dzīvē sasniegtu, ir jāstrādā un jāmācās nevis jāaprej talantīgi cilvēki, kas ieguvuši pasaules slavu.