Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

bijuši kaut kādi naksnīgi

28.04.2025. 14:29

»

kas arī bija jāpierāda - precīzi

...


p'ļut.kin.eni

Atbildēt

patiesībā

27.04.2025. 12:24

»

Jaa

Kārtēja idiota paša “patiesība


tu patiešām esi tik bezcerīgi stulbs, jaa, ka pilnīgi šķībi izliecies dēļ sava patoloģiskā idiotisma. ;)))

Ja tev, kā parasti, nav izdevies apjēgt elementāri pašsaprotamo - personīgi es LIKUMUS nerakstu, BET gan cenšos pilnvērtīgi zināt un konsekventi respektēt. Atšķirība no tevis un taml. jaa-deģenerātiem, kam galvenais ir publiski pa šķidŗo paqirst, jo deģenerāti neko citu nekad NAV bijuši spējīgi un nekad nebūs spējīgi iemācīties.

Atbildēt

Nu

27.04.2025. 11:02

»

Tiesnesis

Tad iesaku sist preventīvi, kamēr vēl nav sākuši prāvas kačāt un filozofēt. Un jo mazākus, jo sitējam vieglāk, ērtāk un drošāk


Man jau labāk patīk parasts miskastes maisiņš ar izoleni. Ja pārcentīsies, vienmēr var pateikt, ka aizturētais izdarīja pašnāvību aizturot elpu. Un vēl lodāmurs, īpaši pediņiem.

Atbildēt

Tiesnesis

27.04.2025. 10:52

»

Nu

Ja tā, tad bija vērts sist nost! Bet tas viss ir blēņas, tagad atliek kādam stiprāk pa nierēm iegāzt, jau sāk pravas kačāt. Ko tad tādā situācijā lai dara? Jāsit, kamēr beidz filozofēt


Tad iesaku sist preventīvi, kamēr vēl nav sākuši prāvas kačāt un filozofēt. Un jo mazākus, jo sitējam vieglāk, ērtāk un drošāk.

Atbildēt

Nu

27.04.2025. 10:04

»

Tiesnesis

Tie, kuri ir nosisti, tie nekomentē un neiebilst


Ja tā, tad bija vērts sist nost! Bet tas viss ir blēņas, tagad atliek kādam stiprāk pa nierēm iegāzt, jau sāk pravas kačāt. Ko tad tādā situācijā lai dara? Jāsit, kamēr beidz filozofēt.

Atbildēt

Tiesnesis

27.04.2025. 08:44

»

Nu

Kad tad tas ir bijis? Tur jau uzreiz inkvizīcija pie darba ķeras...


Tie, kuri ir nosisti, tie nekomentē un neiebilst.

Atbildēt

Nu

27.04.2025. 07:32

»

Tiesnesis

Ja arī iecirkņos viss tiek filmēts, tad šādi uzfilmēto materiālu vienmēr var kontrolēt tikai filmētājs (datu pārzinis) un sev izdevīgo izmantot, bet neizdevīgo - nobēdzināt vai citādi sabojāt...


Kad tad tas ir bijis? Tur jau uzreiz inkvizīcija pie darba ķeras.

Jāņem vērā ka, atkarībā no panta, reizēm ir nepieciešamas atkāpes no augstdzimušo jaunavu uzvedības normām. Pirkstus tur neviens, pēdējā laikā, nost negriež.

Kāpēc uzbrukt policijai, nevis Aizsardzības ministrijai un zemessardzei kas patiešām ir parazīti?

Neviens, pēdējā laikā, nevienā iecirknī nav pavisam nosists, pat sliktie.

Atbildēt

Tiesnesis

27.04.2025. 07:13

»

Nu

Muļķības. Policijas iecirkņi nav muzejs, tajos vispār var iekļūt tikai ar atļauju. Vai arī kā klients piespiedu kārtā. Tātad kinoteātros un homoseksuālistu nakstsklubos šādus ierobežojumus noteikt var, bet procesuālās darbības ir filmējamas un izliekamas apskatei? Nez, kurā valstī tā ir? Protams, ka...


Ja arī iecirkņos viss tiek filmēts, tad šādi uzfilmēto materiālu vienmēr var kontrolēt tikai filmētājs (datu pārzinis) un sev izdevīgo izmantot, bet neizdevīgo - nobēdzināt vai citādi sabojāt.
Turklāt ir bijuši gadījumi, kad tiek pieprasīts nofilmētais materiāls pārbaudei, bet policija atbild, ka tas nav filmēts vai nav saglabājies.

Atbildēt

Es

27.04.2025. 06:39

Privātpersonām ir tiesības uz savu interešu aizsardzību. Kas nozīmē tiesības ierakstīt skaņu failus ar savu telefonu. Kā minimums. Tātad šis ruka sacerējums par policejisku valsti ir labojams ST. Es jau sen to vairs nerespektēju.

Atbildēt

Jaa

27.04.2025. 06:31

»

patiesībā


Kārtēja idiota paša “patiesība”.

Atbildēt

patiesībā

27.04.2025. 00:20

»

Jaa

Atkal viena idiota patiesība


;)))

Skat.iepr. - tu nekaunies, te daži pat "tādā pašā krāsā", t.i. tādi paši idioti, kā tu. ;)

Atbildēt

patiesībā

26.04.2025. 21:19

»

Jaa

idiota patiesība


būtu interesanti (varbūt pat lietderīgi) uzzināt kaut ko vairāk par to tavu idiota patiesību.

tu nekaunies, te visi savējie - daži pat "tādā pašā krāsā" kā tu. ;)

Atbildēt

derdz

26.04.2025. 21:17

tā tak nevar būt jeb kartējā iedoma par iespējamību, vai patiešām nepieciešams šāds lēmums un piespiedu mehānismi, jo sanāk ka pastāv varbūtība ka var būt iestāties apstākļi, ka būs ko slēpt un nevēlas ka to daudzi uzzina, tad par kādu atklātību un likumību var būt runa, jo reizēm šķiet ka policijai arī telpās runām un rīcībām jābūt at ilstoši likumam

Atbildēt

Nu

26.04.2025. 20:56

»

PAREIZI

Sabiedriskā vietā, var filmēt


Policijas iecirknis nav sabiedriska vieta. Tur arī godīgi noziedznieki - zagļi un slepkavas nonāk, ne tikai politiķi, kāpēc kādam jefiņam viņi jāfilmē?

Atbildēt

te arī duraks

26.04.2025. 20:32

»

patiesībā

viss ir elementāri skaidrs un saprotams (kā parasti...


sap'ļut.kin.ējis

Atbildēt

patiesībā

26.04.2025. 20:07

»

Nav pareizi

Tad cik saprotams no autora, pareizi ir tā, ka jebkurš policijas telpās filmē un fotografē visu, kas tik ienāk prātā. Nebūs gan pareizi.Mazliet sāk piegriezties tā anarhija un visatļautība, ko sludina šajā portālā. Tai nav nekāda sakara ar tiesiskumu un cilvēktiesībām


NAV būtiski vai pat izšķiroši, kas kuram šķiet "pareizi" vai "nepareizi" - svarīgi un izšķiroši ir TIKAI un VIENĪGI tas, kā to nosaka LIKUMS.

Konkrētajā gadījumā runa NAV par filmēšanu / AIDIO ierakstīšanu un taml. dažādu (tostarp sabiedrisku) norišu fiksāciju, KĀ TĀDU - LIKUMS (t.sk. gan ES datu apstrādes regulas, gan attiecīgie nacionālie NA) to neaizliedz - PRIVĀTPERSONĀM savām / savas saimniecībām (ģimenes) vajadzībām. Runa var būt TIKAI par savām personīgajām vajadzībām(!!!) iegūtu t.d. "audiovizuālo" datu u.c. informācijas PUBLIKOŠANU - tieši to arī reglamentē LIKUMS (ES / nacionālie NA).

Savukārt - jebkuras valsts / pašvaldību pārvaldes institūcijas / struktūras u.c. taml. iestādes izdotie "iekšējie (saistošie) noteikumi" nevar būt / NAV likumīgā spēkā esoši, ja tie daļēji vai pat pilnībā neatbilst "augstāk stāvošiem" normatīviem aktiem, pirmkārt jau ES regulām un nacionālajiem LIKUMIEM u.c. NA.

Viss ir vienkārši, patiešām - "kā lāpsta"". ;)

Atbildēt

Nav pareizi

26.04.2025. 18:35

Tad cik saprotams no autora, pareizi ir tā, ka jebkurš policijas telpās filmē un fotografē visu, kas tik ienāk prātā. Nebūs gan pareizi.Mazliet sāk piegriezties tā anarhija un visatļautība, ko sludina šajā portālā. Tai nav nekāda sakara ar tiesiskumu un cilvēktiesībām.

Atbildēt

JB

26.04.2025. 15:36

Šis Valsts policijas lēmums Nr. 86 potenciāli ir pretrunā Latvijas Republikas Satversmes 100. pantam, Administratīvā procesa likuma principiem, kā arī Vispārīgās datu aizsardzības regulas normām. Lai lēmums būtu tiesiski pamatots un neradītu neatbilstību demokrātiskas sabiedrības principiem, ir nepieciešams to būtiski precizēt un konkretizēt, nosakot skaidrus kritērijus ierobežojumiem un aizliegumiem. Tāpat jānodrošina saprātīga un caurspīdīga procedūra piekrišanas iegūšanai un atteikšanai, izvairoties no pārāk vispārīga un plaša aizlieguma, kas ierobežo pamattiesības vairāk nekā nepieciešams.

Tādēļ pastāv būtiskas šaubas par šāda vispārēja administratīvā akta atbilstību Latvijas normatīvajiem aktiem un tiesību principiem. Šis akts būtu detalizēti pārskatāms un precizējams, lai nodrošinātu samērīgumu un atbilstību tiesiskas valsts principiem.

Atbildēt

Advokats

26.04.2025. 14:23

»

Jautajums

Kur musu opozicijas partijas, dazadas juristu biedribas kas mak tikai gudri dirst, dazadas cilvektiesibu aizstavibas organizacijas, nozverinats advokats no LPV Ringolds Balodis kurs sevi deve par baigo cilvektiesibu specialist un loto loti grib klut par deputatu? Pofig visiem


Par advokātu iesaistīšanos taisnīguma noregulēšanā vari droši aizmirst, ja nevari apmaksāt pakalpojumus. Arī Advokātu padome neko šajā jautājumā nedarīs, jo maigā Jāņa vietā, izskatās ka ir ievēlēts līganais Vārliņš, kuram nekas neinteresē.

Atbildēt

Pateikts tas, ko saku es, bet citiem vārdiem

26.04.2025. 13:35

»

Zudusī suverenitāte

Neviens no pilsoņiem nav cilvēks. Satversmē nav ieraksta, ka persona ir cilvēks. Te nevienam nav ne apliecinajuma, ne atzinuma, ka viņš ir cilvēks. Te dzīvojošie pat nezina, kas ir cilvēks...


“LV šobrīd cilvēku nav, ir tikai dzīvnieki. Par cilvēktiesībām runa neiespējama, jo cilvēku nav.Tiešā izpratne nav arī republikas, ir ferma, kas nosaukta par republiku.”

😂😂😂😂😂👍

Gribu tikai piebilst par diferencētām cilvēktiesībām pases standarta veidolā. ASV un Federatīvās Vācijas pases, piemēram, atšķiras starptautiskajos standartos no LV pilsoņa pases.

Pilsoņi ar ASV pasi neatbild par ASV parādiem nekādi, bet LV dzīvnieku farmas pilsoņi ir valsts naudas vergi, jo solidāri ar savu mantu atbild par valsts ārējo parādu, bet “hunta”, kas veido tirāniju, izmanto šos dzīvniekus, liedzot cilvēktiesības valsts ārējā parāda saistībās.

Tirāniskā “hunta” var iizdot likumus un lēmumus “huntai” pietuvināto interesēs, izzogot valsti savās interesēs. Tirāniju veido vienotības vēzis, zilzaļzemnieki, progresīvie iznireļi un NA žīdu partija. 😂😂😂


Rādīt visu

Atbildēt

Kā viņi, šo lopi, kas ignorē citu cilvēktiesības

26.04.2025. 12:12

»

kkk

Pienāks laiks, tiešām pienāks laiks kad šis mēsls un prostitūta atbildēs "pēc pilnas programmas" par saviem darbiem policijas priekšnieka amatā. Par pārkāpumiem, protams


varētu atbildēt? Un kam? Pūļa dzīvniekus sadzen aplokos un stingri kontrolē.,

E. Levits konferencē par tiesisko paļāvību uz valsti : “Visi cilvēki ir dzīvnieki, cilvēks no dzīvnieka atšķiras ar to, ka apzinās savas cilvēktiesības”.

Atbildēt

kkk

26.04.2025. 11:37

Pienāks laiks, tiešām pienāks laiks kad šis mēsls un prostitūta atbildēs "pēc pilnas programmas" par saviem darbiem policijas priekšnieka amatā. Par pārkāpumiem, protams.

Atbildēt

Jautajums

26.04.2025. 10:05

Kur musu opozicijas partijas, dazadas juristu biedribas kas mak tikai gudri dirst, dazadas cilvektiesibu aizstavibas organizacijas, nozverinats advokats no LPV Ringolds Balodis kurs sevi deve par baigo cilvektiesibu specialist un loto loti grib klut par deputatu? Pofig visiem .

Atbildēt

Vefs

26.04.2025. 08:26

Mantu baidās ,ka viņus filmē tāpēc ka šie liela daļa neizgļītoti, aitu bars kuri izpilda tikai komandas , un kameras priekšā var sarunāt tādu šmuci ,ka būs ilgi jāstrēbj viņu ganiem.

Atbildēt

tieši tā

26.04.2025. 08:26

»

pareizi

Jo vairāk idiotu jo stiprāka aizsardzība.Idiots nesaprot kas ir cilvēks.Vispārējās cilvēktiesībās ir teikts ka cilvēks un persona nav viens un tas pats,tie ir atšķirīgi juridiski statusi...


Mums divu tā saucamo brīvvalstu ir bijis par maz, lai dzimšanas apliecībā izdarītu vienkāršu ierakstu - dzimis Cilvēks. RKB pastāv apmēram 2T gadu un arī viņi savos dokumentos neapliecina cilvēku, kā cilvēku, bet apliecina tikai personas stausu. Jā - valsts ir fikcija! Lapsam ir taisnība dzīvniekus saucot par dzīvniekiem.

Atbildēt

pareizi

26.04.2025. 08:13

»

Jaa

ir daudz dzīvnieku, kurus valsts ar dokumentiem (dzimšanas apliecību, pasi, ID karti) ņem uzskaitē un piemēro likumus cilvēktiesību jomā, bet daudzi tā arī sava neattīstītā dzīvnieka prāta dēļ paliek dzīvnieka līmenī un nesaprot, ka cilvēktiesības sākas ar valsts aizsardzību cilvēkiem kā personām...


Jo vairāk idiotu jo stiprāka aizsardzība.Idiots nesaprot kas ir cilvēks.Vispārējās cilvēktiesībās ir teikts ka cilvēks un persona nav viens un tas pats,tie ir atšķirīgi juridiski statusi.
Vienreiz nopublicē kaut vienu valsts dokumentu un polēmika par valsti izbeigsies.Problēma tajā ka koloniju pārvaldniekiem nav tiesību parakstīt dokumentus,Satversme neeksistē,valsts ir fikcija.

Atbildēt

Aleksis

26.04.2025. 08:08

Ir ceļš, kā var iegūt cilvēka statusu. Ādams un ieva neticēja Dievam, jo viņi to redzēja. Cilvēks ir pēc Dieva līdzības. Ja izdotos atrast cilvēku, viņš redzētu cilvēku un apliecinātu. Kā Jānis Kristītājs redzot Jēzu to apliecināka. Mūsdienās to apstiprinot pie notāra cilvēka statuss tiktu pierādīts un iegūtas cilvēktiesības.
Ir tikai problēma - sastapt cilvēku. Šobrīd tādu nav ne pārvaldē, ne baznīcā, ne tautā. Ir tikai nedaudzi, kas vēlas šo statusu iegūt aizsardzībai pret patvaļu, pakļaušanu, izmantošanu, bet nespēj to realizēt. Pat medicīnas iestāde neizsniegs apliecinājumu.
99,9% varbūtība - Zeme ir soda izciešanas vieta, esam ieslodzītie, kuriem cilvēktiesības nepiemēro. Nevar izslēgt, ka cilvēki tomēr sastopami.

Atbildēt

Zudusī suverenitāte

26.04.2025. 06:32

»

Ikviens cilvēks ir dzīvnieks

Cilvēks par personu kļūst ar valsts piešķirtiem personas datiem, no kura brīža valsts uzņemas atbildību par personas cilvēktiesībām! Vai to grūti saprast? Cikreiz publicēsi savu nejēdzību


Neviens no pilsoņiem nav cilvēks. Satversmē nav ieraksta, ka persona ir cilvēks. Te nevienam nav ne apliecinajuma, ne atzinuma, ka viņš ir cilvēks. Te dzīvojošie pat nezina, kas ir cilvēks.
Akadēmiski cilvēks ie bioloģiska sociala būtne, kas pieder pie Homo sapiens gugas.Savukārt Homo sapiens ir divdzimumu zīdītāju suga, vienīgā no Homo ģints, kas izdzīvojusi līdz mūsdienām.
LV šobrīd cilvēku nav, ir tikai dzīvnieki. Par cilvēktiesībām runa neiespējama, jo cilvēku nav.Tiešā izpratne nav arī republikas, ir ferma, kas nosaukta par republiku.

Atbildēt

Es gribu būt brīvs

26.04.2025. 05:50

»

Piekrītu, ka AA,

bet izdots ar ruka faktisko rīcību - lēmumu...


https://youtu.be/jYvcdhCbzJw?si i0wKbh-mwjRcXQda

Atbildēt

Jaa

26.04.2025. 05:48

»

Precīzi

Cilvēks nav persona un persona nevar būt cilvēks


ir daudz dzīvnieku, kurus valsts ar dokumentiem (dzimšanas apliecību, pasi, ID karti) ņem uzskaitē un piemēro likumus cilvēktiesību jomā, bet daudzi tā arī sava neattīstītā dzīvnieka prāta dēļ paliek dzīvnieka līmenī un nesaprot, ka cilvēktiesības sākas ar valsts aizsardzību cilvēkiem kā personām.
😂😂😂😂

Atbildēt

Cilvēks nav dzīvnieks

26.04.2025. 04:37

»

Ikviens cilvēks ir dzīvnieks

Cilvēks par personu kļūst ar valsts piešķirtiem personas datiem, no kura brīža valsts uzņemas atbildību par personas cilvēktiesībām! Vai to grūti saprast? Cikreiz publicēsi savu nejēdzību


Mātēm dzimst dēli un meitas nevis personas,persona ir lieta,manta,vergs.
Cilvēks ir apzinīga būtne ar godu,cieņu,sirdsapziņu un dvēseli,ja kaut kas no minēta zudis tad tas vairs nav cilvēks,tikai biomasa.

Atbildēt

Ikviens cilvēks ir dzīvnieks

25.04.2025. 22:14

»

Cilvēku nav

Nevienam dzimšanas apliecībā, vai citos personas dokumentos, nav norādes ka persona ir cilvēks. Ir tikai personas ar subjekta tiesībām un pienākumiem


Cilvēks par personu kļūst ar valsts piešķirtiem personas datiem, no kura brīža valsts uzņemas atbildību par personas cilvēktiesībām! Vai to grūti saprast? Cikreiz publicēsi savu nejēdzību?

Atbildēt

Piekrītu, ka AA,

25.04.2025. 22:10

»

Casper

Jā, bet tā jau nav instrukcija, ieteikums vai nolikums. Šis lēmums jau ir administratīvs akts


bet izdots ar ruka faktisko rīcību - lēmumu.

Apšaubu Ruka FR, izdodot uz āru savu AA.

Ruka AA ierobežo cilvēktiesības policijas telpās, faktiski publisko policijas telpu, kas domāta arī sabiedrības kontrolei pār valsts amatpersonu tiesku rīcību policijas telpās. Ar Ruka lēmumu kā AA policijas publiskās telpas, kur ikviens var aizstāvēt savas cilvēktiesības, iegūst ieslodzījuma vietas statusu ar cilvēktiesību ierobežojumiem ikvienam bez tiesas sprieduma vai prokurora lēmuma katras personas konkrētā aizturēšanas lietā. Tie ir rupji cilvēktiesību pārkāpumi pret pilsoņu kopumu un ikvienu policijas aizturēto policijas telpās. Tā ir totāla patvaļa. Lēmums taisīts un izdots, patvaļīgi interpretējot likumus un Satversmi. APL nosaka patvaļas aizlieguma principu.

Lēmums ir nepilnīgs, tajā nac noteikts AA pārsūdzēšanas vai apstrīdēšanas tiesības augstākā iestādē.
😂😂😂😂

Atbildēt

Nu

25.04.2025. 22:08

»

Casper

Var filmēt un ierakstīt slepeni. Ja ieraksts satur kaut ko pretlikumīgu, tad to var izmantot savu tiesību aizsardzībai, tiesā, iestādes utt. Var aizbildināties ar galēju nepieciešamību. Bet jā viss bija kārtībā, tad viss kārtībā, dzēšam ārā un neviena tiesības nav aizskartas


Slepeni tas ir kā? Ar ierīcēm, kuras neuzrāda detektori? Pilnībā bioloģiska kamera, nomaskēta par aci? Nelietīgais policists klapē cietēju ar kladi, bet cietējs tikmēr raksta audiovizuālos materiālus? Vispār - sižets mākslas filmai nav zemē metams. Variants - kamera priekšzobā, tad niknais milicis zobu izsit, tas paliek mētājoties uz grīdas un turpina filmēt arī nākošos upurus. Apkopējs zobu savāc, ieinteresējas kas tur spīd, ierauga objektīvu un aiznes uz Dzīvnieku aizsardzības biedrību, kuras aktīvists viņš ir, no darba brīvajā laikā. Sākas skandāls.

Atbildēt

Cilvēku nav

25.04.2025. 22:06

Nevienam dzimšanas apliecībā, vai citos personas dokumentos, nav norādes ka persona ir cilvēks. Ir tikai personas ar subjekta tiesībām un pienākumiem.
Cilvēku vienkārši nav, līdz ar to cilvēktiesības nav piemērojamas.

Atbildēt

Casper

25.04.2025. 21:52

Var filmēt un ierakstīt slepeni. Ja ieraksts satur kaut ko pretlikumīgu, tad to var izmantot savu tiesību aizsardzībai, tiesā, iestādes utt. Var aizbildināties ar galēju nepieciešamību. Bet jā viss bija kārtībā, tad viss kārtībā, dzēšam ārā un neviena tiesības nav aizskartas.

Atbildēt

Casper

25.04.2025. 21:49

»

Kā pretoties ruka mentu zaņķim?

No APL izriet, ka menta ruka lēmums neattiecas uz privātpersonām policijas telpās...


Jā, bet tā jau nav instrukcija, ieteikums vai nolikums. Šis lēmums jau ir administratīvs akts.

Atbildēt

Actung! Achtung! 😂

25.04.2025. 21:41

Slava Rukam!

https://youtu.be/BkeKak1T7nw?si VHoesCUjJYjieFyF

Atbildēt

to police station

25.04.2025. 21:33

Video ieraksti policijas iecirknī.

https://youtu.be/HFF9cHOO0BA?si ff9egn-H5vMJnMVR

Atbildēt

Nu

25.04.2025. 20:56

»

Zinis

Kas vispār izdomājis, ka ar šādu lēmumu var noteikt personu ierobežojumus! Tādiem jābūt tad noteiktiem ārējā normatīvajā aktā


Muļķības. Policijas iecirkņi nav muzejs, tajos vispār var iekļūt tikai ar atļauju. Vai arī kā klients piespiedu kārtā. Tātad kinoteātros un homoseksuālistu nakstsklubos šādus ierobežojumus noteikt var, bet procesuālās darbības ir filmējamas un izliekamas apskatei? Nez, kurā valstī tā ir? Protams, ka katra iestāde var izdot savus noteikumus, ciktāl tie nav pretrunā ar augstāka spēka normatīvajiem aktiem. Savukārt tiem, kuri stāsta, ka viņiem sit ar katalogiem pa galvu un sirpi pa olām, atliek uzrakstīt sūdzību un tad arī varēs apskatīties filmu. Iecirkņos viss tiek filmēts, tikai ne izlikšanai youtube.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Lelde Dreimane ir tik gudra, ka nemelo – bet šo un to noklusē...

FotoViņnedēļ latvieši dzīvojās pa skatuvēm. Protams, tas viss bija nosacīti, jo darbinātas tika skatuves mākslas problēmas. Latgales pusē ļaudis skatījās uz lielo garu (Gors), kam trūkst naudas, bet galvaspilsētā vēroja monoizrādi par darba devēja un ņēmēja attiecībām. Tā kā abos gadījumos tas ir publiskais finansējums, skatītājam nevajadzētu apmierināties tikai ar priekšnesumu pirmizrādēm un programmiņām.
Lasīt visu...

21

Notiekošais pasaulē pavisam drīz paraus līdzi ellē visus

FotoPar būtisko finanšu pasaulē. Situāciju varētu raksturot kā diezgan dramatisku - procentu likmes ASV saglabājas ļoti augstas, tas žņaudz ekonomiku un daudzu cilvēku maciņus. Ne tikai ASV, jo dolāra sistēma ir globālās finanšu sistēmas mugurkauls.
Lasīt visu...

21

Amatieriska politikas vērotāja asociatīva refleksija

FotoTālajos padomijas laikos, studējot vēsturnieku pirmajos kursos, neformālās kursabiedru sarunās spriedām par to, ir vai nav bijis PSRS-Vācijas pakta slepenais pielikums. Tie, kas klausījās Rietumu radiobalsis, nešaubījās par tāda eksistenci, tie, kuri klausījās, bet neieklausījās tur teiktajā, un tie, kas klausījās mazāk vai nemaz, apgalvoja, ka pakta pielikums esot sazvērestības teorijas piekritēju izdomājums. Tikai pamuļķīši ticot šīm naivajām pasaciņām.
Lasīt visu...

21

Deviņi iemesli, kāpēc ārpus Rīgas mūsu vēlēšanu metode būs izdevīgāka

FotoPiedāvājums, tātad: Latvija sadalīta 17 vēlēšanu iecirkņos, katrā jāievēlē 5-7 deputāti. Balsojot par individuāliem kandidātiem un nevis partijām, ārpus Rīgas iedzīvotājiem šī metode ir daudz izdevīgāka, jo:
Lasīt visu...

21

Ij neceriet, es pat nedomāju mēģināt strādāt godīgu darbu!

FotoInformēju, ka esmu pievienojies Nacionālajai apvienībai (NA) un plānoju startēt 15. Saeimas vēlēšanās. Izvēle par labu NA bija vienkārša, jo esmu Latvijas patriots, iestājos par nacionālām un konservatīvām vērtībām, par ģimenēm ar bērniem, par stingru Latvijas piederību ES un NATO, par latvisku Latviju, par efektīvu valsts pārvaldi un rosīgu uzņēmējdarbību.
Lasīt visu...

3

Urā, Eiropas fantastiski drosmīgās rīcības rezultātā Krievija jau ir faktiski iznīcināta un lien mūsu priekšā uz vēdera!

FotoIepriekšējās ziemas Eiropā valdīja saspringta atmosfēra - cilvēku apkures rēķini pieauga, uzņēmumi taupīja elektrību un samazināja apgaismojumu, mediji ziņoja par atlikušo gāzes daudzuma daļu. Aiz tā visa slēpās Latvijai tik ļoti zināmā, bet pārējai Eiropai iepriekš neapzinātā realitāte - Krievija izmantoja Eiropas enerģētisko atkarību kā politisku ieroci. Šī krīze nebija nejaušība, bet gan modinātāja zvans un mācība, ko Eiropa nedrīkst aizmirst.
Lasīt visu...

12

Teātris un hokejs nav domāts nabagiem – ko nevar teikt par ANO Drošības padomi

FotoViena no Latvijas komercbankām gadu mijā izplatīja svētku vēlējumu, kas norādīja uz šī gada izaicinājumiem – proti, 2026. gadā būšot jāsaglabā “līdzsvars starp fiskālajām vajadzībām un ekonomikas spēju augt, nodrošinot finansējumu visam, kas nepieciešams”. Citiem vārdiem – jādzīvo atbilstoši iespējām.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi