Jautājumi Strautiņas-Ušakovas kundzei par Rīgas mēru aizstāvošo ierakstu „Facebook”
Baiba Bērziņa26.04.2016.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
zanis
08.05.2016. 21:01Latvija tapat ka Ukraina nacisms strauji pacel galvu, bet visur vainigi ir tie krievi.Loti nesaprotama ir ta jusu idiotiska domasana.
slikts okšķeris esi
29.04.2016. 09:32»
Okšķeris
Berlīnes pirmais komendants 1945.g. bija latvietis Bērzariņš. Staļins zināja, ko vajag uzticēt latvietim
Nevajag izplatīt dezinformāciju!Nikolajs Berzarins bija ebrejs,par latviešiem neko nezināja un sevi uzskatīja par krievu.Ar Latviju viņam nekad nav bijis nekāda sakara.
ragana
29.04.2016. 08:34Lai tā Ušakova nosauc vārdā "ārstus,kuri,pārkāpjot Hipokrāta zvērestu,atsakās ārstēt bērnus,kuri nertunā latviski"un kurā medicīnas iestādē šie ārsti strādā.Un ko darīt ar pašvaldības amatpersonām,kuras apmelo un ceļ neslavu Latvijas ārstiem.?Un ņirgājas par okupācijas upuriem? šo personu visatļautībai un nekaunībai jādara gals.
kkk
28.04.2016. 23:09»
,,,izredzētie zombiji,,,
Tur jau tev tā sāpe, ka latvieši vēl nav tik sazombēti, lai sāktu mīlēt tavu tautu. Kolaboracionistu, kā vienmēr pietiek. Strautiņa-ušakova tam spilgts piemērs. Bez tam, strautiņa gan lipinās klāt latviskumam, bet diez vai tur kaut kas no latviskuma maz ir. Ja labi parakņātos radu rakstos, īstās saknes...
kundze nezin vēsturi-krievija radas daļēji uz Latvijas teritorijas utt,garš stāsts.Bet skumji,ka ka Kangari eksistē.. :(
doma
28.04.2016. 17:21Šķita, ka Ušakova palīdzēs vīram saprast, cik tas bija zemiski - ņirgāties par okupāciju - taču viņa metas to aizstāvēt. Saprotu, ka viņa cerēja, ka "pateicīgā" tauta steigsies apliecināt, ka ir Ušakovi, bet nekā. Strautiņa, karalis ir kails
atsienies
28.04.2016. 09:57»
Aina
Piesienàs daļa latviešu,ka krievi nerunà latviski,kaut viņi runàtu,vienalga nebūtu labi.Labs piemērs Ušakovs,kurš dzimis šeit un perfekti runà latviski
Ušakovs ir par pilsoni naturalizējies civilokupants, kurš savu okupanta dabu joprojām nav atmetis. Ušakova senči nebija 1918.gada 18.novembra Latvijas pilsoņi. Ušakova senči Latvijā ienāca kopā ar okupantu armijas tankiem.
V.Skandināvs
28.04.2016. 08:39Uzskatu, ka uškovam ir jāatkāpjās no mēra amata ar visu savu komandu, jo tas jau ir aizgājis pārāk tālu! Tā ir ņirgāšanās par Latvijas valsti un latviešiem! Vai Rīgas mēram ir atļauts sadarboties ar promaskaviskām bandām un partijām, kad visa Eiropa ir noteikusi sankcijas pret krieviju? Vai Rīgas mērs drīkst organizēt okupācijas režīma slavinošos pasākumus 9.maijā? Vai Rīgas mērs drīkst slavināt psrs un tās mantinieces krievijas okupācijas režīmu un atklāti ņirgāties par brīvības cīnītājiem un latviešu tautu kopumā? Vai Rīgas mērs drīkst organizēt pasākumus un akcijas pret Latvijas valsti un latviešiem? Pateiksim ušakovam NĒ!
Aina
28.04.2016. 07:51Piesienàs daļa latviešu,ka krievi nerunà latviski,kaut viņi runàtu,vienalga nebūtu labi.Labs piemērs Ušakovs,kurš dzimis šeit un perfekti runà latviski.
Kapēc tas notiek...patrioti grib ar saviem "draugiem" iekarot Krieviju,dikti sadomàjušies...
ilze
28.04.2016. 07:29»
Mi6
Neticeju ka tik daudz ksenofobus satikshu te. Cilveeki kas vel joprojam nesaprot ka viniem bus jadzivo ar Krieviem blakus visu dzivi un jusu berniem ari un ka jus neko nevares samainit tapec ka ta ir musu vesture var iet stradat parlamenta vai par redaktoru kada dzeltena avize
Piekrītu jums,ar ko asv būs labàki par krieviem,kuri visu mūžu slepkavo un būsim tikai vergi.Krievija vismaz pie mums cēla sociàlismu.
Par kuru valsti asv rūpējas,izņemot dabas bagàtību laupīšanu.
Paskataties,kas notiek pasaulē.
ilze
28.04.2016. 07:15Interesanti,ja bērns runàtu tikai agliski,vai arī būtu tàds škandàls.Ne jau valoda vainīga,bet gan asv mantkàrība un Krievijas pretošanàs izraisa naidu.
,,,izredzētie zombiji,,,
28.04.2016. 04:43»
...
es tik nesaprotu, vai tiešām latvieši ir tik tāl sazombēti, ka nespēj sajēgt, ka nav radušies šeit tā no nekurienes - mums ar krieviem ir kopejas saknes, kopēji senči, kopēja pagatne ... pat Latvija ka teritorija, ir Krievijai atlauzts gabaliņš ... eh jūs, kad cilvēki reiz sapratīs, ka daudz progresīvāk...
Tur jau tev tā sāpe, ka latvieši vēl nav tik sazombēti, lai sāktu mīlēt tavu tautu. Kolaboracionistu, kā vienmēr pietiek. Strautiņa-ušakova tam spilgts piemērs. Bez tam, strautiņa gan lipinās klāt latviskumam, bet diez vai tur kaut kas no latviskuma maz ir. Ja labi parakņātos radu rakstos, īstās saknes, tāpat kā pārbalinātajiem matiem, izlīstu.
"Latviju esat pa..irsuši..blā, blā, blā..." - tev gribētos! Krievi Krieviju ir pa..irsuši. Uztraucies par to, ka visas Krievijas bagātības atrodas nekrievu rokās.
Joske
27.04.2016. 22:47»
Pareizi jābūt šādu
Es esmu nepamatoti apvainotais ārsts, kurš pēc labākās sirdsapziņas ārstē arī tos pacientus, kuri neciena manu valsti un manas valsts valodu
Tava valsts? Neticu, parādi zemesgrāmatu!
brīvais radikālis
27.04.2016. 22:45»
Tante Bauskā
Piekrītu viedoklim, ka Ušakova ir nacionālā naida kurinātāja, ko ļoti labi apliecina šī ārstes uzrakstītā replika...
Nemēģini atmazgāties, "dakterīt", nesanāks.
Draņķis biji, draņķis esi, un draņķis paliksies.
Nemelo, sprāgoņa!
27.04.2016. 22:43»
okupanti un viņu pakalpiņi rada latviešiem problēmas
Iesaku palasīt grāmatu par krievu okupantu noziegumiem pret latviešiem. Okupantu dabā kopš 1940.gadā nekas īpaši nav mainījies - tas īpaši labi redzams Ukrainas austrumos, iepriekš Gruzijā, Čečenijā un citās zemēs
Par šito atbildēsi tu. Tu, personīgi!
http://rusvesna.su/news/1461746789
...
27.04.2016. 21:58es tik nesaprotu, vai tiešām latvieši ir tik tāl sazombēti, ka nespēj sajēgt, ka nav radušies šeit tā no nekurienes - mums ar krieviem ir kopejas saknes, kopēji senči, kopēja pagatne ... pat Latvija ka teritorija, ir Krievijai atlauzts gabaliņš ... eh jūs, kad cilvēki reiz sapratīs, ka daudz progresīvāk un uz kopēju cilvēces attīstību vērstāki - ir mīlēt savu Dzimteni, savu tautu, savus senču, savu vēsturi un nekoncentrēties uz naidu pret citu tautu ..., vēl jo vairāk, ja esam kaimiņi, kādreiz bijām viena savienība, viena valsts, guberņa, kņaziste, sauciet kā gribat, tik un tā savu Latviju jau sen esat pad...uši!!!
Eklērs
27.04.2016. 21:14Persona parādīja savu nodevīgo un pērkamo dvēseli! Tāds tādu atrod...
jo smirdīgāk, jo skaistāk
27.04.2016. 20:15»
Mēdz būt arī tā
Kā kādreiz teica augsti godājamā un cienījamā jezdakova par žurnālistiem laikam, - svoloči. Tā jāsaka arī par Strautiņu - nacionālā naida kurinātāju - "ir ārsti, kas, pārkāpjot Hipokrāta zvērestu, atsakās ārstēt bērnu, kurš nerunā latviski?". Strautiņa, tā ir cūcība, tev tas nepiedien...
Strautiņa, tā ir cūcība, tev tas nepiedien.
=====
Tieši otrādi! Stravtiņai-urlakovai tas pat ļoti piedien! Cūcīga uzvedība un "okupantu līgava" sader kā sūds ar mēslu vaboli.
Tante Bauskā
27.04.2016. 16:44»
Dainis Grabovskis
Akmentiņš ušaka sievas dārziņā
Tā ir nacionālā naida kurināšana.
ne visi krievi ir okupanti, bet starp okupantiem ir daudz krievu
27.04.2016. 14:40»
Mi6
Neticeju ka tik daudz ksenofobus satikshu te. Cilveeki kas vel joprojam nesaprot ka viniem bus jadzivo ar Krieviem blakus visu dzivi un jusu berniem ari un ka jus neko nevares samainit tapec ka ta ir musu vesture var iet stradat parlamenta vai par redaktoru kada dzeltena avize
Kāpēc humānā, kulturālā un dižā krievu tauta negribēja sadzīvot ar vāciešiem, kuri iebruka Krievijā? Kāpēc krievi patrieca no Krievijas vācu okupantus? Kāpēc latvieši nedrīkst no savas zemes padzīt okupantus un kolonistus, kuri latviešu zemē salīda no 1944.-1991.gadam, kad Krievija veica Latvijas okupāciju, kolonizāciju un rusifikāciju?
Latvieši labi sadzīvo ar tiem krieviem, kuri paši vai kuru senči bija Latvijas pilsoņi līdz 1940.gada 17.jūnijam. Bet latviešiem riebjas krieviski runājošie okupanti, kuri te ielīda ne lūgti, ne aicināti.
Dainis Grabovskis
27.04.2016. 14:09Akmentiņš ušaka sievas dārziņā?
...ir ārsti, kas, pārkāpjot Hipokrāta zvērestu, atsakās ārstēt bērnu, kurš nerunā latviski?"
Tā ir patiesība, vai pārspīlēta publiska informācija?
kā nu nē
27.04.2016. 13:51»
Apbrīnojama līdzība
ar Vācijas 'izvaroto Lizu',Krievijas nekaunīgajiem meliem un demagoģiju
no tevis vien sorosistu vārsmas,nav apnicis gvelzt?
Apbrīnojama līdzība
27.04.2016. 13:41ar Vācijas 'izvaroto Lizu',Krievijas nekaunīgajiem meliem un demagoģiju.
laucenieks
27.04.2016. 13:21»
Anna
Gluži veltīgi izšķiežam enerģiju, analizējot pēdējā laika nesmukumus, jo tie ir tīši provocēti, ar politikas smaku: meitenes apspļaudīšana trolejbusā, Ušakova primitīvais, pat nekritiskais izlēciens, viņa sievas kaunpilnā iesaistīšanās aizstāvībā, ārsta apmelošana, tehniskas iekārtas aizkostā Kāruma...
slaucēja domājusi pirmās personas 80 000 "varoņu"slavināšanu.
Anna
27.04.2016. 13:11Gluži veltīgi izšķiežam enerģiju, analizējot pēdējā laika nesmukumus, jo tie ir tīši provocēti, ar politikas smaku: meitenes apspļaudīšana trolejbusā, Ušakova primitīvais, pat nekritiskais izlēciens, viņa sievas kaunpilnā iesaistīšanās aizstāvībā, ārsta apmelošana, tehniskas iekārtas aizkostā Kāruma šokolādes sieriņa apsūdzība no Igaunijas,un gan jau vēl daudzkas cits. Tuvojas TAS datums, kura dēļ viss notikušais tiek speciāli inscenēts, cenšoties "labos" izcelt uz "slikto" fona, tad jau var mest pie malas kaunu, godu un sirdsapziņu. Vajadzētu sodīt režisora izvēlētos aktierus-izpildītājus, par to informējot sabiedrību!
Mi6
27.04.2016. 12:59Neticeju ka tik daudz ksenofobus satikshu te. Cilveeki kas vel joprojam nesaprot ka viniem bus jadzivo ar Krieviem blakus visu dzivi un jusu berniem ari un ka jus neko nevares samainit tapec ka ta ir musu vesture var iet stradat parlamenta vai par redaktoru kada dzeltena avize ;)
špions
27.04.2016. 11:08»
Okšķeris
Berlīnes pirmais komendants 1945.g. bija latvietis Bērzariņš. Staļins zināja, ko vajag uzticēt latvietim
Tieši tā - pateicoties latvietim tika ieviesta kārtība un krievi beidza izvarot vācietes. Latvietis pavēlēja nošaut krievu karavīrus izvarotājus, diemžēl, 99,99999% izvarotāju izbēga no soda, jo krievu karavīri parasti centās neatstāt lieciniekus saviem varasdarbiem.
Es
27.04.2016. 11:01»
Hmm
Un ar kuriem pacientiem tad tiek runāts latīņu valodā? Latīņu valodas mācībām ir pilnīgi cits mērķis. Tās ir divas atšķirīgas tēmas - komunikācijas valoda un palīdzības sniegšana/nesniegšana. Ja ārsts nepārzina krievu/baltkrievu/lietuviešu/citu valodu, bet pacients nepārzina latviešu/angļu valodu? Ko...
Latīņu valodā ārsts ar pacientu nerunā. To jūs pats izdomājāt, ka tā varētu būt. Es rakstīju ko citu, ar to domājot, lai ārsts arī Zimbabvē saprastu ārstu no Latvijas, un, ja jums būtu izpratne par ārsta darbu, jūs manu domu būtu sapratis automātiski.
Apkalpojošajā sfērā strādājošajiem izvēlēties kaut ko nesanāk - vai nu tu esi spējīgs, darbotiesgribošs un daudzpusīgs, ņemot vērā multikulturālo vidi un globālu robežu neesaamību, vai nu izvēlies darbu, kurā nav nekādu lielo pienākumu un atbildības. Ārstam bērna priekšā nekāds pārliecinātais sadzīves nacionālists nav te jātēlo, bet Krievijā viņu saprastu labāk.
Okšķeris
27.04.2016. 10:43»
mani senči glāba ebrejus
Kāda reputācija ir daudziem krieviem un šo krievu bērniem, ja zināms, ka krievu armijas karavīri 1945.gadā pēc vāciešu sakaušanas un ieiešanas Berlīnē izvaroja vairākus miljonus sieviešu dzimuma pārstāvju vecumā no 3-90 gadiem
Berlīnes pirmais komendants 1945.g. bija latvietis Bērzariņš. Staļins zināja, ko vajag uzticēt latvietim!
p_ēteris
27.04.2016. 10:37»
Pilsonis
Labprāt iepazītos ar par to liecinošiem dokumentiem. Lūdzu norādiet kur to var izdarīt
https://www.youtube.com/watch?v=dxS2e0RIdGc
bet
27.04.2016. 10:04»
w
..interesanti cik tādu kremliski strautiņveidīgu imigrantu šodien saradies FB
....interesanti cik valstī varētu būt sorosa lāpnešu?
Mikuss Pietālavietis
27.04.2016. 10:02šodien UŠAKOVA KUNGS Briselē tiksies ar ES parlamenta vadītāju Martinu Šulcu,lai pārrunātu vairākuma pieņemtos demokrātijas "paraugdokumentus".
pt
27.04.2016. 09:52»
Fēlis
Un kur ir teikts, ka tam ārstam jāzina svešvalodas, lai varētu apkalpot parazītus, kuri nacismu iezīž ar mātes pienu un to lepni nes visu mūžu? Ja jau tik ļoti gribas izrādīties, lai iet ar savu tulku
Cik sapratu, BKUS apkopos datus, kuri ārsti nerunā krievu valodā. Kas notiks, ka atzītākie speciālisti pēc visas šīs jezgas sāks kritiski vērtēt savas krievu valodas zināšanas? Nevienam ārstam tas nav aizliegts - prasība ir tikai pēc valsts valodas zināšanām. Viss cits ir ekstra.
Bet vispār skumji, ka arī Strautiņa ir iebridusi šajā jezgā. Šķita gudra sieviete. Tagad ne tikai Ušakovs nav izmantojis tiesības neņirgāties par citiem ļoti sāpīgām tēmām.
Pilsonis
27.04.2016. 09:13»
mani senči glāba ebrejus
Kāda reputācija ir daudziem krieviem un šo krievu bērniem, ja zināms, ka krievu armijas karavīri 1945.gadā pēc vāciešu sakaušanas un ieiešanas Berlīnē izvaroja vairākus miljonus sieviešu dzimuma pārstāvju vecumā no 3-90 gadiem
Labprāt iepazītos ar par to liecinošiem dokumentiem. Lūdzu norādiet kur to var izdarīt.
Dainis Grabovskis
27.04.2016. 08:25»
Fēlis
Un tu
Spried pats: es nesaku krievi ir slikti, es nesaku latvieši slikti. Es saku rīcība ir nekorekta. Un man vienalga, kas par tautību. Katrā ģimenē ir kropļi.
mani senči glāba ebrejus
27.04.2016. 08:20»
Siksna
Es tev, latviešu mēsl, iesaku palasīt Ezergaiļa grāmatu par latviešu ebreju slepkavām.Latvieši no 1917.g.ir eiropas lielākās slepkavas reputācija pēc Krievijas pilsoņu kara un pēc otrā kara
Kāda reputācija ir daudziem krieviem un šo krievu bērniem, ja zināms, ka krievu armijas karavīri 1945.gadā pēc vāciešu sakaušanas un ieiešanas Berlīnē izvaroja vairākus miljonus sieviešu dzimuma pārstāvju vecumā no 3-90 gadiem?
Fēlis
27.04.2016. 08:12»
bnf
nu tu gan esi iezidis mesla gabals
O kā krievi sāka nervozēt! Tātad man taisnība.
bnf
27.04.2016. 08:03»
Fēlis
Un kur ir teikts, ka tam ārstam jāzina svešvalodas, lai varētu apkalpot parazītus, kuri nacismu iezīž ar mātes pienu un to lepni nes visu mūžu? Ja jau tik ļoti gribas izrādīties, lai iet ar savu tulku
nu tu gan esi iezidis mesla gabals!
Siksna
27.04.2016. 07:57»
okupanti un viņu pakalpiņi rada latviešiem problēmas
Iesaku palasīt grāmatu par krievu okupantu noziegumiem pret latviešiem. Okupantu dabā kopš 1940.gadā nekas īpaši nav mainījies - tas īpaši labi redzams Ukrainas austrumos, iepriekš Gruzijā, Čečenijā un citās zemēs
Es tev, latviešu mēsl, iesaku palasīt Ezergaiļa grāmatu par latviešu ebreju slepkavām.Latvieši no 1917.g.ir eiropas lielākās slepkavas reputācija pēc Krievijas pilsoņu kara un pēc otrā kara.
formula
27.04.2016. 07:55Par naudu ir "kundze",par naudu ausainim ir misteri "20" ...ko labo racionisti...
Hmm
27.04.2016. 07:55»
Es
Ārstam ir jāsniedz palīdzība bez diskriminācijas. Tas ir teikts daudz kur, sākot no LR Satversmes, beidzot ar ārsta ētikas nolikumu. Ne par velti ārsti mācās arī latīņu valodu, lai nebūtu valodas šķēršļu. Lūgums par bērniem izteikties pieklājīgāk, Maskačkas pilsoni
Un ar kuriem pacientiem tad tiek runāts latīņu valodā? Latīņu valodas mācībām ir pilnīgi cits mērķis. Tās ir divas atšķirīgas tēmas - komunikācijas valoda un palīdzības sniegšana/nesniegšana. Ja ārsts nepārzina krievu/baltkrievu/lietuviešu/citu valodu, bet pacients nepārzina latviešu/angļu valodu? Ko tad?
Es
27.04.2016. 07:50»
Fēlis
Un kur ir teikts, ka tam ārstam jāzina svešvalodas, lai varētu apkalpot parazītus, kuri nacismu iezīž ar mātes pienu un to lepni nes visu mūžu? Ja jau tik ļoti gribas izrādīties, lai iet ar savu tulku
Ārstam ir jāsniedz palīdzība bez diskriminācijas. Tas ir teikts daudz kur, sākot no LR Satversmes, beidzot ar ārsta ētikas nolikumu. Ne par velti ārsti mācās arī latīņu valodu, lai nebūtu valodas šķēršļu. Lūgums par bērniem izteikties pieklājīgāk, Maskačkas pilsoni.
Es
27.04.2016. 07:48"diezgan droši varu Jums teikt, ka bēgļi, kas vēlas dzīvot Latvijā, drīz vien pratīs valsts valodu"
Vai varu ar jums saderēt, ka tas nenotiks? Es protu noteikt valodas kompetenču līmeni. Lūdzu, uzrakstiet savu e-pasta adresi.
Dainis Grabovskis
27.04.2016. 07:14»
Fēlis
Un kur ir teikts, ka tam ārstam jāzina svešvalodas, lai varētu apkalpot parazītus, kuri nacismu iezīž ar mātes pienu un to lepni nes visu mūžu? Ja jau tik ļoti gribas izrādīties, lai iet ar savu tulku
Fēlis ir mēsls.
Dainis Grabovskis
27.04.2016. 07:02»
Dainis Grabovskis
Kur ir tie jautājumi
Vai šie ir tie jautājumi:
Un, ja tomēr nebijāt klāt, vai šāda apgalvojuma publiska paušana ir korekta? Vai tā nav papildu spiedienu raisoša? Vai Jums kā mēra kundzei nebūtu jāizvairās no šādu nepamatotu "faktu" bārstīšanas? Vai, liekot roku uz sirds, ticat, ka Latvijā ir kāds ārsts, kurš atteiktu bērnam palīdzību valodas nezināšanas dēļ?
Tad man ir pretjautājums:
Vai biji klāt, kad ušaks komentēja karikatūru? Atbildi zinu, NEBIJI. Tad kāpēc šķidri bazūnēt. Stulbs stils, palaist muti tikai par lietām, kas pašai izdevīgi.