Kā mums sevi saglabāt: Pētera Viņķeļa uzruna PAR biedriem slēgtajā „Facebook” grupā
Pēteris Viņķelis07.07.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
TYT
07.07.2021. 16:14Iegaumējiet šo seju - tieši Pēteris Viņķelis tiek uzskatīts par reālo Vienotības karteļa (JV/APAR/JKP) centrālo Zirnkeli. Šajā savā izklāstā viņš faktiski apstiprina savu ietekmi un politiskās manipulācijas, kas šim grupējumam ļāvis turēties pie varas, taisīt jaunas un sekmīgi slēpt vecās daudzmiljonu afēras.
Cilvēks ar ļoti apšaubāmu pagātni un reputāciju.
Beta
07.07.2021. 16:12Tam, kas pavalkā Latvijas vārdu.
Jau reiz Jums lūdzu, nomainiet niku. Citādi ar Jums komunicēt nevarēšu. Kaut esat domājošs cilvēks, to var just.
FKK
07.07.2021. 16:09Viņķelis nevar atturēties no slīpas, bet diezgan bezgaumīgas lielīšanās. Viņš norāda, ka faktiski ietekmējis visu LV politiku pēdējos 10+ gadus. Bet, protams, no viņa nekad nesagaidīsiet atbildi, kāpēc šos 10+ gadus Latvija ir tuprinājusi slīgt korupcijas afērās, pēc svarīgākajiem valsts attīstības rādītājiem krietni atpalikt no LT un EE.
To šis poltiskas elites krustēvs jums neizstāstīs. Te ir rindkopa kurš viņš faktiski atklāj savu ietekmi:
"Jāatzīst, ka es jau kopš 2002. gada ar zināmu regularitāti bruģēju ceļu jaunām asinīm, jaunām sejām, jauniem iesaukumiem Latvijas politikā. Un lepojos ar darbu ar jauno Dombrovski, mūžam jauno Kalnieti, un pavisam jaunajiem Staķi un Šteinu. Esmu novērojis faktu: lai politikā ievilktu jaunos, ir vajadzīgi vecie. Lai ievilkt jauno Pabriku, bija vecais Šķēle, lai ievilktu jaunos Dombrovski un Kariņu, bija Repše. Lai ieviktu jaunos Vj.Dombrovski un Pavļutu, bija Zatlers. Lai ievilktu jauno Staķi un Golubevu, bija vecie Pabriks un Pavļuts. Un pat vecā Vienotība kļuva par jaunu vienotību ar sirmajiem Kariņu un Kalnieti priekšplānā."
Uldis
07.07.2021. 16:09»
nepaliec mājās
Tāda situācija nav iespējama jo skaita jau no piedalījušos skaita. Vienīgais variant 100% boikots bet reāli tas nav īstenojams. Vienmēr kāds aizies un ar to pietiks. To jau pierādīja pašvaldību vēlēšanas ar 34% vēlētāju
34% vēlētāju - valsts pārvaldē strādā ap 30% darbaspējīgā vecumā. Vēl pieliec penšus un citus pabalstniekus un viņi sevi pārvēlēs vienmēr.
Beta
07.07.2021. 16:08»
Ferdinands
Jā, un viņa apgalvojums, ka sievietei skaistums nāk no iekšām, ir pilnīgi patiess, jo sieviete ar slimām aknām, plaušām un šādiem tādiem dziedzeriem nav skaista - bojātās iekšas atspoglojas sievietes sejā un stājā
Piekrītu, neveikls teiciens.
Bet paklausies, ko nes Kariņš un Levits, kā izsakās. Tik nevienu tas neinteresē... aiz zināmiem iemesliem...
Mēs visi reizēm neveikli izsakāmies... tad ko, nedzīvot? :)
Beta
07.07.2021. 16:03»
Bet
Nav alternatīvas --- nekam! Mūs vienkārši iznīcina! Paldies varat pateikt ZZS(komunistiem) NA (čekistiem), kā arī tiem muļķīšiem, kas viņus savēlēja saeimā 30-mit gadu garumā...
Nūū... ja jau ekstrasenss teica... ko tad vairs.... tinamies tik baltos palagos un lēnām čāpojam uz kapiem...
nepaliec mājās
07.07.2021. 15:58»
Latvija - neizdevusies valsts
Kas notiek, ja uz vēlēšanām aiziet, bet masveidā met urnās tukšas aploksnes? Vai teorētiski var būt situācija, kad neviena partija nav pārvarējusi 5% slieksni
Tāda situācija nav iespējama jo skaita jau no piedalījušos skaita. Vienīgais variant 100% boikots bet reāli tas nav īstenojams. Vienmēr kāds aizies un ar to pietiks. To jau pierādīja pašvaldību vēlēšanas ar 34% vēlētāju.
Bet
07.07.2021. 15:43»
Beta
Alternatīva
Nav alternatīvas --- nekam! Mūs vienkārši iznīcina! Paldies varat pateikt ZZS(komunistiem) NA (čekistiem), kā arī tiem muļķīšiem, kas viņus savēlēja saeimā 30-mit gadu garumā.
Mans ekstrasens teica: te būs lielceļš, starp Rietumiem un Austrumiem. Krievijai arī mēs neesam vajadzīgi. Kam ir iespēja, jādodas prom.
Ferdinands
07.07.2021. 15:39»
Beta
Esmaija, Šleseru personiski nepazīstu, bet to, ko teicāt zinu. Monitorēju latvijas politisko lauku. Tāpēc jau arī apsveru domu par atbalstu viņam
Jā, un viņa apgalvojums, ka sievietei skaistums nāk no iekšām, ir pilnīgi patiess, jo sieviete ar slimām aknām, plaušām un šādiem tādiem dziedzeriem nav skaista - bojātās iekšas atspoglojas sievietes sejā un stājā.
pensionārs
07.07.2021. 15:25Dievs sargi mūs no šīs Vinčiku - stukaču un pašlabuma meklētāju ģimenes.
kā rēķina
07.07.2021. 15:15»
Latvija - neizdevusies valsts
Kas notiek, ja uz vēlēšanām aiziet, bet masveidā met urnās tukšas aploksnes? Vai teorētiski var būt situācija, kad neviena partija nav pārvarējusi 5% slieksni
Kā teica klasiķis Putins, kad viņš intelektuāli alternatīvi apdāvinātiem stūma par 26 mahiem: "Это все просто как апельсин. Шесть на ум пошло, семь с ума сошло." Tas būs no tās pašas operas, jo nagu maukšana lieliski padodas arī bez aritmētikas zināšanām. Čečenijā par "Bļjaģinaja rossija" nobalsoja 130% un ASV ģempartija, arī pārņēma viņu tehnoloģijas.
pareizi
07.07.2021. 15:07»
Latvija - neizdevusies valsts
+100
Latvijas krievu pederasti kopā ar savu līderi, Ušakovu.
Latvija - neizdevusies valsts
07.07.2021. 14:57»
Beta
Kāda jēga? Noviltos. Neloloju vairs nekādas ilūzijas...
Kas notiek, ja uz vēlēšanām aiziet, bet masveidā met urnās tukšas aploksnes? Vai teorētiski var būt situācija, kad neviena partija nav pārvarējusi 5% slieksni?
Uldis
07.07.2021. 14:56»
Beta
Kāda jēga? Noviltos. Neloloju vairs nekādas ilūzijas...
Jēga ir tāda, ka ar savu piedalīšanos pat balsojot par "opozīciju" tu visam šim cirkam dod mandātu un par to uzņemies uz sevis personīgu atbildības nastu.
vēstījums slēgtajai grupai
07.07.2021. 14:52un kādam no biedriem gadījās noplūde ši penterējuma iespaidā.
Uldis
07.07.2021. 14:49> ("Aukstam vai karstam vajag būt, jo remdenos izspļauj,” saka brāļi Kaudzītes.)
Jāņa Atklāsmes Grāmata 3.13 - 3.16
14 Un Lāodikejas draudzes eņģelim raksti: tā saka Tas, kas ir Āmen, uzticīgais un patiesīgais liecinieks, Dieva radības sākums.
15 Es zinu tavus darbus, ka tu neesi ne auksts, ne karsts. Kaut jel tu būtu auksts vai karsts.
16 Tā kā tu esi remdens, ne auksts, ne karsts, Es tevi izspļaušu no Savas mutes.
Šodien Latvijas valsts pārvaldi jāuztic tautas vārdā
07.07.2021. 14:31»
Beta
Es nedomāju "mūžīgo" līderi valdībā, Saeimā vai prezidentu. Saprotu, ka robeža starp līderismu un autoritārismu ir slidena
Mežabrāļu Ordenim. Ordenis nosaucams par godu mežabrāļiem, kuri mežis cīnījās ar PSRS NKVD daļām un gāja bojā.
Mežabrāļu Ordenim jāuztic visaugstākās pilnvaras - ST, VDD, SAB un DP kontrole un pārvalde.
Augstākās tiesas, ST un Administratīvās apgabaltiesas nolēmumi nav un nevar būtspēkā bez Mežabrāļu Ordeņa vadības akcepta.
nu nu
07.07.2021. 14:11»
ESMAIJA
Es jums piekrītu daļēji, jo par ŠLESERU man ir savs spriedums, kas balstīti uz faktiem. Kad viņš, vel kā nenobriedis, aizbrauca uz Zviedriju vai Norvēģiju un ar saviem plāniem griezās pie vītējiem megabiznesmeņie, tie nogrozīja galvu - tas nav iespējams, bet šis gandrīz vēl zēns parādīja, ka viss ir...
Priekš kam sievietes, kad apkārt tik daudz brašu puišu? To teica par krievu vir-spidaru Putinu, bet tas attiecināms arī uz kādreizējo Maskavas gej-klubu mīluli, Šleseru.
Latvijas ceļa vir-spidars, pedofīls Birkavs, arī ir brīnišķīgs "ģīmenes tēvs, lielisks cilvēks, labs kaimiņš" un arī tā vieta ir uz mieta.
Parādnieka kungs ir mīlošs un mīlēts, gribošs un varošs.
to Beta
07.07.2021. 14:00»
Beta
Esmaija, Šleseru personiski nepazīstu, bet to, ko teicāt zinu. Monitorēju latvijas politisko lauku. Tāpēc jau arī apsveru domu par atbalstu viņam
Nebūs vairs tas čekas pidrilla ar arodskolas izglītību, jo Kremli pilnībā apmierina JV, JKP un A/Par, kas kopā ar saviem Saskaņas sugas brāļiem vienmēr nobalso kā vajag.
to slimais
07.07.2021. 13:52»
Aramess
Vēl viena piebilde. Nevajag lielīties ar Staķi. Tas, ko viņš dara Rīgā ar stabiņiem, drīz vien beigsies ar to, ka lielākā daļa rīdzinieku sauks atpakaļ Nilu. Arī es vairs nebalsošu par tiem muļļām, kas saposta Rīgu
Kāpēc vienu pederastu obligāti jāmaina pret citu?
Beta
07.07.2021. 13:36»
Bet
Šlesers ir līderis savam biznesam, un nekam citam. Būs kā ar lielveikalu "ievazāšanu", bet tūkstošiem mazo tirgoņu palika bez darba--- tas ir, salīda valsts sektorā, to labi lielu uzpūšot. Pluss vēl nacionālais ienākums krietni saruka, jo lielveikali pieder svešajiem
Alternatīva...?
Ko iesakāt Jūs?
Mauzers
07.07.2021. 13:13»
Hi
Mums visas partijas, vēlēšanu aģitācijas posmā ir sociāldemokrātiskas, pēc zagļu grupējumi
Par zagļu grupējumiem daudz bīstamāki ir jaunās pasaules cēlāji - kā Hitlers, Ļeņins, Staļins, Mao, al-Baghdadi utt.. Tas gan neizslēdz abu grupējumu sadarbību, jo sistēmas lauzējiem un mainītājiem piekritēju straumes parasti rodas pēc tam, kad ir pastrādājuši zagļi un laupītāji. Vajadzīgs noteikts pliko un nabago slānis, kas būtu gatavi slepkavot citādos, priviliģētos, bagātos, nepareizajai rasei vai ciltij piederīgos uttt. Jo citādi jau jauno un saulaino nāktoni nevarēs uzcelt, ja traucēs vecās sistēmas piekritēji (priekšrocību izmantotāji).
Hi
07.07.2021. 13:00»
Ausma
hm, ir visai jokaini mēģināt sakausēt kopā divus antipolus - liberālismu un sociālismu...
Mums visas partijas, vēlēšanu aģitācijas posmā ir sociāldemokrātiskas, pēc zagļu grupējumi.
Bet
07.07.2021. 12:56»
Beta
Daudzas lietas ir relatīvas un izzīmējas tikai no attāluma...
Šlesers ir līderis savam biznesam, un nekam citam. Būs kā ar lielveikalu "ievazāšanu", bet tūkstošiem mazo tirgoņu palika bez darba--- tas ir, salīda valsts sektorā, to labi lielu uzpūšot. Pluss vēl nacionālais ienākums krietni saruka, jo lielveikali pieder svešajiem.
dzīvo vienu reizi
07.07.2021. 12:26»
Ausma
hm, ir visai jokaini mēģināt sakausēt kopā divus antipolus - liberālismu un sociālismu...
Mācību grāmatās neraksta, ka ne visa terminoloģija uz papīra atbilset faktiem dabā. Nekā jocīga te nav, šai savienībai ir zināms apzīmējums - fašisms. Ar novirzīeniem.
lāčplēsis
07.07.2021. 12:23Kā redzams, jaunākos laikos noziedznieki un kangari nemaz neslēpjas. Viņi jūtas pasargāti? Viņiem ir vietas un nopirktas biļetes? Viņiem ir specdienesti un spēka struktūras? Laikam, bet ar to nepietiks... "bet ar reizi nāks tie laiki kad vīņš savu naidnieku, vienu pašu lejā grūdīs, noslīcinās atvarā". Atvari gan vairs Daugavā nav, bet mietus pie mums ražo ar spiciem galiem - akurāt derīgi izļurinātiem caurumiem, iegādes cena nebūs arguments.
Ausma
07.07.2021. 12:23hm, ir visai jokaini mēģināt sakausēt kopā divus antipolus - liberālismu un sociālismu.
Sociālisms ir "atvērtās sabiedrības ienaidnieku" nomentnes ideoloģija", savukārt liberālisms ir atvertās sabiedrības un "brīvās pasaules" ideoloģija. Pa vidu ir konservatīvisms, ko visbiežāk mēdz aizstāt ar vienkāršotāku apzīmējumu - centristi.
Mēģinot konstruēt tādu jaunjēdzinu kā liberālie sociālisti pēc būtības ir paša jēdziena "izvarošana" un mēģinājums aizmālēt cilvēkiem acis.
Neskatoties uz vēsturisko pieredzi sociālisma idejām Latvijā tik un tā ir visai laba augsne, jo ļoti liela daļa cilvēku ir pieraduši, ka par viņu sociālo drošību un labklājību lielā mērā rūpējas valsts (institūcijas). Liberālisms gluži pretēji iestājas par paša indivīda lielāku atbildību un pēc iespējas mazāku valsts iesaisti un iejaukšanos katra cilvēka dzīvē.
Beta
07.07.2021. 12:22»
ESMAIJA
Es jums piekrītu daļēji, jo par ŠLESERU man ir savs spriedums, kas balstīti uz faktiem. Kad viņš, vel kā nenobriedis, aizbrauca uz Zviedriju vai Norvēģiju un ar saviem plāniem griezās pie vītējiem megabiznesmeņie, tie nogrozīja galvu - tas nav iespējams, bet šis gandrīz vēl zēns parādīja, ka viss ir...
Esmaija, Šleseru personiski nepazīstu, bet to, ko teicāt zinu. Monitorēju latvijas politisko lauku. Tāpēc jau arī apsveru domu par atbalstu viņam.
Kādu laiku atpakaļ arī es biju ilūziju un maldu varā. Nu uz lietām skatos daudz pregmatiskāk un reālāk.
Beta
07.07.2021. 12:18»
Mīti un maldi, ka valstij ajag izteiktu līderi
Kāpēc nevajag? Tāpēc, ka...
Es nedomāju "mūžīgo" līderi valdībā, Saeimā vai prezidentu. Saprotu, ka robeža starp līderismu un autoritārismu ir slidena.
Bet tas, kas darās patreiz, ir taisnais ceļš uz mūsu valstisko bankrotu...
ESMAIJA
07.07.2021. 12:17»
Beta
Daudzas lietas ir relatīvas un izzīmējas tikai no attāluma...
Es jums piekrītu daļēji, jo par ŠLESERU man ir savs spriedums, kas balstīti uz faktiem. Kad viņš, vel kā nenobriedis, aizbrauca uz Zviedriju vai Norvēģiju un ar saviem plāniem griezās pie vītējiem megabiznesmeņie, tie nogrozīja galvu - tas nav iespējams, bet šis gandrīz vēl zēns parādīja, ka viss ir iespējams un nopelnīja pirmos miljonus. Ja pameklēsiet internetā, tas viss ir lasīts kādā senā intervijā jutubē Politikā viņš ienāca kā miljonārs un nav te ko asināt nagus - viņš nenāca izlaupīt Latviju. viņam tas nebija vajadzīgs. Nākamais - es nemētāšos ar skaitļiem, bet katram pat aklajam tas bija redzams, kas notika ar mūsu lidsbiedrību! Viņš strādāja pāri saviem spēkiem un neļāva arī saviem padotajiem gulēt. No ārzemju ekspertiem viņš tika atzīts kā labākais Latvijas ministrs. Bet - tiem , kas nāca politikā, lai laupītu, viņš bija jānovāc no ceļa, kas arī tika darīts - sākās viņa apriešana apsaukāšana izsmiešana... viņu - brīnišķīgu ģīmenes tēvu, lielisku cilvēku, labu kaimiņu metās apriet parādnieki ar trīs sievām un seksuāli lepras slimnieki/ Es noteikti būšu viena no Aināra Šlesera atbalstītājām. Tajā ziņā esmu nemainīga.
Maltas Ordenis pie Svētā Krēsla Vatikānā
07.07.2021. 12:13»
Mīti un maldi, ka valstij ajag izteiktu līderi
Kāpēc nevajag? Tāpēc, ka...
Slepens varas ordenis, kas nav reģistrēts ar zemes platībām ģeogrāfiski, bet ir virtuāls; To var salīdzināt ar 900 g.v. jūras laupītāju Maltas Ordeni, kas šodien tēlo labdarus ar zupas virtuvi Vecrīgā, bet faktiski ir saistīts ar Lielā restarta Svēto Krēslu Vatikānā un sniedz padomus valstu prezidentiem kā E. Levits. Tās valdība tēlo aristokrātus. Bet vaktiski ir jau globālistu Pasaules valdība ar kovidafēras uzbrukumu civilizācijai, ar vakcināciju un ekonomikas lokdaunu atbrīvojoties no liekā cilvēkkapitāla.
Patiesība ir tik rūgta, ka nekas to vairs nespēj saldināt!!!
Mīti un maldi, ka valstij ajag izteiktu līderi
07.07.2021. 12:08»
Beta
Daudzas lietas ir relatīvas un izzīmējas tikai no attāluma...
Kāpēc nevajag? Tāpēc, ka
1. līderis ir mirstīgs;
2. līderus ir subjektīvs;
3. līdetis viens neko neiespēj.
Kas valstij ir vajadzīgs mūsdienu izaicinājumos?
Slepens varas ordenis, kas nav reģistrēts ar zemes platībām ģeogrāfiski, bet ir virtuāls; To var salīdzināt ar 900 g.v. jūras laupītāju varas ordeni, kas šodien tēlo labdarus ar zupas virtuvi Vecrīgā, bet faktiski ir saistīts ar Lielā restarta Svēto Krēslu Vatikānā un sniedz padomus valstu prezidentiem kā E. Levits. Tās valdība tēlo aristokrātus.
Slepens, piem. Ordenis, kura valdību sastāda latviešu bagātnieki, kuri iespaido reālo Latvijas valsts politiku te un tagad. Vienmēr te un tagad.
Tā īzveidojās žīdu B’ nai B’ rith organizāciha, apvienojoties 12 hazāru un jūdu ģimenēm- izraisīja 1. un 2. pasaules karus un iedzīvojss uz to rēķina.
Tagad iedzīvojas uz PSRS sabrukuma rēķina. Līdzīgi Maltas Ordenim, kas kontrolē Kruevijas varas virsotnes, izvēloties premjerministru utt.
Beta
07.07.2021. 11:48»
lauķis
Nu ja ,balsošu par ļaunumu,štrunts ar godu,cieņu un sirdsapziņu,pārdošu savu sīko dvēselīti
Daudzas lietas ir relatīvas un izzīmējas tikai no attāluma.
Latvijas lielākais vairums lamā Batjku kā diktatoru, ejot Eiropas pavadā. (Latvijai kā valstij sen nav savas politikas, bet es ne par to). No pagājušā gada prezidenta vēlēšanām Baltkrievijā sekoju, kas tur notiek. Ne pēc oficiozu virsrakstiem, bet meklēju pirmavotus, lasu starp rindām (noderīga prasme), salīdzinu vārdus ar darbiem. Tad, lūk, mans secinājums - Baltkrievija praktiski ir pēdējā valsts Eiropā, kas grib palikt suverēna un to, pateicoties Batjkam dara, savu iespēju robežās.
Kāpēc garais spīčs. Esmu sapratusi, ka valsts bez spēcīga līdera ir lemta mūžīgam haosam, viduvējību dominancei ar ekonomiski lejupejošu tendenci.
Lai nu kā, Šlesers ir līderis pēc būtības. Ar ambīcijām, kas ne vienmēr ir slikti. Pieņemu, ka viņam jau ir vecums, kad gribas sevi pierādīt kā labu valsts vadītāju.
Patreizējās pelēcības ir kā pelējums, kas tikai vairojas, ja tam ļauj vaļu. Un vaļu esam devuši...
Telos viens no komentētājiem perfekti izteicās, atļaušos nocitēt : " Demokrātija ir pēdējā stadija pirms tirānijas. Ja kultūra zaudējusi savu morālo karkasu, tad demokrātija kļūst par instrumentu tirānu rokās."
Neko nedarot, nemēģinot darīt, tā arī notiks. Zini, taigā dzēš ugunsgrēkus, apzināti palaižot pretuguni. Varbūt Šlesers būs pretuguns tagadējiem, ko, esmu pārliecināta, viņš nicina. Jaunie, kā likums noliedz to, ko darījuši iepriekšējie...
Tas, ko rakstu, ir pārdomas. Par Šleseru vēl pārliecināta neesmu. Stipri noteicošais būs viņa pozīcija covid jautājumā...
Novalkāts zābaks
07.07.2021. 11:33»
lauķis
Nu ja ,balsošu par ļaunumu,štrunts ar godu,cieņu un sirdsapziņu,pārdošu savu sīko dvēselīti
Redzi, kas par "vainu" - saka: "neguli, apzags"!
Un šis pravietis saprot- panākt, lai uz vēlēšanām Ne - nāktu, paliktu guļot tie, kuri vēl nav ģeji vai les - bietes, jo zina, ka visi naida kurinātāji - LGTB - atnāks 99,9% un šis pravietis tiks ievēlēts.
Viņam drīzāk šie ģeji ir pie vienas vietas, viņam vajag balsis, tikt pie varas.
Tā vieni tiek pie varas ar čekistisku paņēmienu - zagt un laupīt sludinot "latvisku Latviju", plivinot karogu vai aizstāvot putinisma Saskaņas politiku, bet trešie - ar atbalstu LGTB - kaut ar sātanismu, ka tikai pie varas, deputātos, kur alga nāk pilnīgi neko nedarot - tikai par atsēdēšanu Saeimas vai pašvaldības deputāta krēslā. Lai tikai pie varas, kā "ādamsosnisms", pat stučījot okupantam.
Pičiņš
07.07.2021. 11:32»
Pilnīgi nesaprotu Viņķeļa uzrunas publicēšanas jēgu
Visas partijas realizē vienu politiku Latvijā. Liberāldemokrātiju zem dažādu partiju nosaukumiem. Visi neģēlīgi un bez kompromisiem realizē 4. maija valsts finanšu korporokrātijas stratēģiju. Patiesība izpaužas grūtās situācijās. Globālistu uzspiedtā kovidafēra puerāda, ka visu Latvijas politisko partiju...
Uzpirkts no Šlesera.
lauķis
07.07.2021. 10:58»
Beta
Kāda jēga? Noviltos. Neloloju vairs nekādas ilūzijas...
Nu ja ,balsošu par ļaunumu,štrunts ar godu,cieņu un sirdsapziņu,pārdošu savu sīko dvēselīti.
Beta
07.07.2021. 10:54»
Pilnīgi nesaprotu Viņķeļa uzrunas publicēšanas jēgu
Visas partijas realizē vienu politiku Latvijā. Liberāldemokrātiju zem dažādu partiju nosaukumiem. Visi neģēlīgi un bez kompromisiem realizē 4. maija valsts finanšu korporokrātijas stratēģiju. Patiesība izpaužas grūtās situācijās. Globālistu uzspiedtā kovidafēra puerāda, ka visu Latvijas politisko partiju...
Tā paver ieskatu virtuvē tiem, kas vēl ilūziju varā. Visi nav tik gudri kā Jūs.
Pilnīgi nesaprotu Viņķeļa uzrunas publicēšanas jēgu
07.07.2021. 10:51Visas partijas realizē vienu politiku Latvijā. Liberāldemokrātiju zem dažādu partiju nosaukumiem. Visi neģēlīgi un bez kompromisiem realizē 4. maija valsts finanšu korporokrātijas stratēģiju. Patiesība izpaužas grūtās situācijās. Globālistu uzspiedtā kovidafēra puerāda, ka visu Latvijas politisko partiju vienota iezīme ir totāla pakļaušanās ārzemju institūciju spiefienam.
Viņķeļa pļurkštēšana ir ziepju burbuļi,
Beta
07.07.2021. 10:51»
alfa
nu tu i duma, ui kur duma. šlesers naudaa dēļ kļūs gan par aktīvo, gan pasīvo pederastu, ja vajadzēs, kuli arī nogriezīs
A kariņš, a pavļuts, a viņķelis... un visa pārējā varza, kuli nogriezīs Tev...
Neaizmirsti tik bikses nolaist, lai viņiem vieglāk...
Beta
07.07.2021. 10:47»
lauķis
Ja nu sataisīšos balsot tad tikai ar pātagu
Kāda jēga? Noviltos. Neloloju vairs nekādas ilūzijas.
Paredzu, ka uz Saeimas vēlēšanām covids būs tā atkal "satrakojies", ka tiks pieļauta balsošana pa pastu ASV labākajās tradīcijās. Vēl drošībai palaidīs e-balsošanu.
Neiet uz vēlēšanām ir jēga vien tad, ja ir zemākais slieksnis, no kura vēlēšanas skaitās nenotikušas. Par cik tāda nav, neiešana ir par labu kariņpavļutiem...
Pacients
07.07.2021. 10:35Apvienība A/Par kas pārvalda veselības nozari ar partijas Par ministriem ir novedusi nozari tik tālu, ka 2021.gadā pacientiem budžetā ir iedalīti papildus pret 2020.gadu 2 miljoni eiro, kas nenosedz pat 2021.gada inflācijas radītos zaudējumus. budžeta 2021.-2023.projektā ir pat paredzēts būtiski samazināt nozares budžetu.Kāda gan vajadzība pagarināt tādas partijas atrašanos pie varas, kas nav spējīga izpildīt savus pirmsvēlēšanu solījumus. Kāpēc gan būtu jāatbalsta partiju staigulis Pēteris Viņķelis ar mnau balsi.
lauķis
07.07.2021. 10:31»
Beta
Par ko iesaki balsot? Vēlēšanas tuvu
Ja nu sataisīšos balsot tad tikai ar pātagu.
Nebalso,atturi draugu no tā.
alfa
07.07.2021. 10:27»
Beta
Diemžēl, piekrītu. Gadiem esmu balsojusi par NA. Pēc tā, ko viņi Kariņa pavadā dara ar valsti, vairs nevaru...
nu tu i duma, ui kur duma. šlesers naudaa dēļ kļūs gan par aktīvo, gan pasīvo pederastu, ja vajadzēs, kuli arī nogriezīs.