Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ex-serzants > trollis

02.04.2012. 06:54

Ne tu man noradīsi ko teikt vai neteikt. Ja būtu tik parliecinats par savu muldēšanu neliktu komentu ar nedēļas nobīdi. Karš Tev sākās Spānija, a man viņs sākas oficiali atzītā datuma-01.09.1939 .
Jūtu jau no kada puteklauma cauruma Tu esi izlīdis, plāna galdiņa urbēj. Būs jāpasaka Ķīlim lai liek viesiem zinatnu doktoroem-haļavšķikiem pāratesteties Harwardā.

Atbildēt

trakais trollis

02.04.2012. 01:58

Žīdi, kuru tuvinieki izbaudīja nacistu "jautājuma galīgo risinājumu" viennozīmīgi pateiks, ka nacisms bija 20.gds. lielākais ļaunums un viņiem būs taisnība.
-----
Autor, NEKAD nesaki kāda vietā ko citi cilvēki teiktu vai domātu, īpaši ja šādi sviesta gabali domāti publiskai lasīšanai... tas pats par poļu un latviešu virsnieku nošaušanu. Man bija vēlme vēl šo to pakomentēt par rakstu, bet palasot tālākus komentārus, izklausās pēc skolnieka līmeņa... nu vismaz šis komentārs izsaka visu:

___Un visa ta vēstures skaidrošana no oficiozo LV vēsturnieku puses ir nevarīga vāvuļošana, jo LV vēsturnieku nav, ir vienīgi skanīgi zinatniskie grādi bez seguma.___

Pieņemu, ka autoram ir tāds pats segums, kā man troļļošanā :D Vēlu veiksmi!



PS Lato, kas tas par sviestu publicēties šādiem diletantiem - ja kacina tautu, tad pa īstam ar vērienu un vismaz svaigām idejām uz vecām lietām, nevis tādiem, kas uzraksta skolnieka darba lieluma copy-paste un pamāca komentētājus kā šiem domāt. Ja cilvēks ir debīls, atslēdziet komentēšanu - vismaz nebojās savu pašapziņu, aizrautīgi piedaloties SAVA raksta komentēšanā. :D Pat pārgāja vēlme lasīt pārējos šī autora rakstus.

Atbildēt

trakais trollis

02.04.2012. 01:03

---
Bet ko gribēja Josifs Vissarionovičs?

Lielu un asiņainu karu, lai izraisītu sociālistiskas revolūcijas ugunsgrēku visā Eiropā? Noteikti nē.
----

Nevaru piekrist un arī izklausās pēc autora pieņēmuma - pie tam pretēji Komunisma ideoloģijai un faktiem. Vismaz ar kaut ko varēja pamatot šo savu apgalvojumu, jo visu PSRS laiku tika skandināts par revolūcijas džihāda(emm, pardon - ideoloģiskas asociācijas) uguns aizdegšanu visā pasaulē, bet autors domā, ka neko tādu PSRS negribēja. Iesaku autoram papildināt zināšanas ar speciāli saglabātu saiti uz rakstu, kurā cits autors raksta tieši par šo pašu tēmu(diemžēl, krievu valodā):
http://www.novayagazeta.ru/gulag/50198.html?print=1



Manuprāt, ļoti pašķidrs(es negribēju būt rupjš, lai teiktu - sūdīgs) raksts. WW2 jau nesākās ar Molotova-Rībentropa paktu, bet tas tika plānots jau agrāk. Kaŗš reāli sākās ar Spānijas pilsoņu kaŗu 1936. gadā, kad demokrātiskajā Spānijas republikā tika veikts valsts apvērsums, kas bija kā lakmusa tests Eiropas reakcijai, kurā nekontrolēti ārējie spēki iejaucās vienas valsts pilsoņkaŗā un uz turieni tika sūtīti gan nacionālistu monarhistu atbalstošie fašisti no Francijas un Itālijas un arī PSRS un komunistu internacionālie spēki, gan arī pati Vācija piegādāja tehniku un praktiski kalpoja par placdarmu kara tehnikas un taktikas izmēģināšanai. Tajā pašā laikā Itālija iekaroja un anektēja Etiopiju, kas līdz tam bija vecākā valsts pasaulē un reāli nostājās blakus citām koloniālajām lielvarām. Šajā gadā Itālija un Vācija noslēdza sadarbības paktu un PSRS, savukārt, pieņēma Padomju konstitūciju un turpmākajos 2 gados veica tīrīšanas. Problēma arī ir tā, ka raugoties uz Latvijas vēsturi iet garām fakts, ka Eiropā 1936. gadā jau bija 17 nedemokrātiskas un autoritāras valstis(ne tikai PSRS, Vācija, Itālija vai Spānija, bet arī Latvija tajā skaitā), kuru valstu vadītāji pie varas nāca gāžot demokrātiski ievēlētās valdības - manuprāt tā bija pati galvenā problēma, jo vairums no šīm valstīm bija radušās pēc WW1 un savu darbu sāka kā demokrātiskas valstis. Vienīgais izņēmums bija Somija, kas bija demokrātiska valsts un kuru PSRS tā arī neizdevās pakļaut.

Atbildēt

leo

26.03.2012. 21:57

Visa sāls ir tajā, ka Hitleram iedvesmu sākt karu ar Krieviju deva Somija. Hitlers redzēja cik vāja ir sarkanā armija. Hitleram pa zobam nebija Anglija, tad nolēma ķerties klāt Krievijai, kamēr tā nav uzaudzējusi muskuļus un pēc tam sakaut Angliju. Būtu pāris dienās padarmija okupējusi Somiju, diez vai būtu Hitlers grūdies virsū padkrievijai.

Atbildēt

!!!

25.03.2012. 17:37

Visumā labs, objektīvs raksts. Tikai viena rupja kļūda: karu gribēja ne tikai Hitlers, bet arī Staļins. Abiem diktatoriem bija globāli, bet nepiepidāmi mērķi. Hitleram dzīves telpas priekš vāciešiem iekarošana līdz Urāliem. Staļinam padomju varas un sociālisma iedibināšana Eiropā līdz Atlantijas okeānam.Par Staļina mērķiem pēdējā laikā ir publicēti vairāki dokumentāri fakti, kā piemēram, viņa runa slēgtajā Politbiroja sēdē pēc Rībentropa-Molotova līguma parakstīšanas 23.08.1939. Staļins teica (citēju pēc atmiņas): "Biedri, kā mēs redzam sociālistikās revolūcijas Rietumvalstīs nav notikušas kā mēs to bijām paredzējuši. Vienīgi karš var izraisīt šīs revolūcijas, kad kara rezultātā dzīves apstākļi darbaļaudīm būs pasliktinājušies tiktāl, kad viņi vairāk necietīs savus apspiedējus. Mūsu uzdevums ir veicināt šo situācijuKad kara rezultātā buržuāziskās valstis būs sevi novājinājušas, tad iesaitīsimies mēs".

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

25.03.2012. 15:38

***************************************
Ex-seržants
24.03.2012. 22:46
.
Ja būs garīgais, tad uz 9.05 uzrakstīšu vēl vienu rakstu par tēmu.
***************************************
... jāsaka, ka ja esi nolēmis uzņemties ieborētāja mesijas lomu, tad tev rakstam būtu jābūt vismaz katru nedēļu... nevis kūtri sekot savam, kā saki,garīgajam ... ar vienu reizi divos mēnešos var būt daudz par maz...vēl jo vairāk, ka citiem esi sastādījis daudzkārt intensīvāku darba plānu : .
Ex-seržants> RD
13.03.2012. 07:35
.
..."(..)Savu nacionalo spītu var izspaust lietderīgāk- kaut vai mācoties vēsturi, publicejot argumentetus rakstus par tēmu krievu neta vietnēs un organizējot publiskas diskusijas."...
******************************

Atbildēt

ja valdībās būtu psihiatri

25.03.2012. 14:33

bet tie gan paši lieto.............

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

25.03.2012. 01:03

>> 007
**********************************
007
24.03.2012. 21:23
...(..) Esmu lasījis gluži pretējas liecības!"...
*******************************
...:D:D:D:D:D ...kas tad nu !!! ...skat, vēl viens "strapķivijs" atradies...tikai "seržants" deliģēts noteikt, kuri avoti ir īstie un patiesie!!! ...vēl jo vairāk, ka arī tu neesi piestādījis "seržanta" akceptēto viedokļa paušanas formātu - 6 lapas ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

25.03.2012. 00:46

********************************
...aha !!! ...nu, viss atkal ir kā vajaga...nu vairs, komentāros ieejot neparādās atsauce, ka komentāri vēl nav ienākuši ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

25.03.2012. 00:43

********************************
... ak, tad komentāri ir iebīdīti tajā lapā, kas apzīmēta kā pēdējā ... labi gan - nenācās pārsteidzīgi vilties, domājot, ka arī "pietiek" ķēries pie komentāru dzēšanas ...bet katrā ziņā ari šis manevrs ir pietiekoši zīmīgs, lai paturētu atmiņā ...un laika gaitā, papildināts ar vēl kādiem papildus, tā teikt, piefiksējumiem, ļautu izdarīt kādus nebūt secinājumus ...

Atbildēt

Edge

24.03.2012. 22:51

Atbildēt

Ex-seržants

24.03.2012. 22:46

> Pilsonis
Nebrauc augumā. Ja viens lops atļauas pateikt, ka poļu internētie virsnieki bia pelnīuši lodi pakausī (22.03 23:49), tad viņš savukārt ir penījis kaut ko vairāk kā uzpūtīgi lecīgu atbildi.
Atbilde uz Tavu jautājumu: ja arī tādas sarunas ir bijušas, tad nozīme viņām 0,00.
>007
"Karu, izņemot Hitleru negribēa neviens"- atzīņa nav mana, bet nopietnāku ļaužu un runa iet par konkrētu laiku- 1939.
"...Lielu un asiņainu karu, lai izraisītu sociālistiskas revolūcijas ugunsgrēku visā Eiropā? Noteikti nē".

No kurienes tāda pārliecība?! Esmu lasījis gluži pretējas liecības!
Ko tu sauc par "liecībām". Ja pārbēdzēa V.Suvorova grāmatu "Ledlauzis", tad varu Tev nosaukt citas trīs, kuru autori argumentēti mēģina apgāzt Suvorova hipotēzi. Vari arī izlasīt manu komentu 22.03.2012. 10:20.
Ja būs garīgais, tad uz 9.05 uzrakstīšu vēl vienu rakstu par tēmu.
Arlabnkt.

Atbildēt

007

24.03.2012. 21:28

"... 3. septembrī karu Vācijai pieteica Anglija un Francija. Sākās Otrais pasaules karš, karš, kuru tā pa īstam, izņemot Hitleru, negribēja neviens".

Lai arī varu piekrist lielākajai daļai rakstītā, tomēr nepiekrītu arī šim apgalvojumam!
Visi vēlākie notikumi apliecina pilnīgi pretējo - to vēlējās ne tikai PSRS, bat arī Lielbritānija, ASV, Itālija, Japāna...

Atbildēt

007

24.03.2012. 21:23

"...Lielu un asiņainu karu, lai izraisītu sociālistiskas revolūcijas ugunsgrēku visā Eiropā? Noteikti nē".

No kurienes tāda pārliecība?! Esmu lasījis gluži pretējas liecības!

Atbildēt

Pilsonis

24.03.2012. 20:12

Autoram - Jūs, atbildot uz lasītāju komentāriem, bieži kļūstat uzpūtīgi lecīgs. Savaldaties!

Jautājums - kādas sarunas 1939.gadā tika vestas starp Latvijas un Igaunijas valstu vadītājiem un kādi tolaik tika noslēgti/nenoslēgti starpvalstu militāra rakstura līgumi, kāda bija šo valstu toreizējo attiecību nozīme 1939./1940./1941.gadu notikumos?

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

24.03.2012. 01:27

>>PĒCGARŠA
*************************
Pēcgarša
23.03.2012. 11:31
.
Būtu vēl labāk, ja komentāros nebūtu tās sirdsdrāzenītes.
*************************
...NU NE VIENMĒR NOTIEK TĀ, KĀ TU DOMĀJIES, KA BŪTU LABĀK !!! ... tāpat ari'ir ar šo - tev buš jāsamierinās, ka es ari'turpmāk būšu komentāros ...tā, ka ja nevari to pārdzi'vot, tad tā buši tu, kam nav vēlams ienākt komentāros ... tas ir tāpat, kā ar "Ex-serāzantu" - viņš vēlas, lai neviens neietu tai leģionāru gājiena ... bet cilvēki iet -pie tam gadu no gada arvien vairāk ...

Atbildēt

Ex-serzants> sovjety

23.03.2012. 22:25

Ja pareizi sapratu, tad tavs koments saistīits ar Saakašvili rietumnieciskām simpatijām. Nu tad lūk, Josifam Vissarionovičam , ka jau īstenam internacionalistam, jēdziens "nacionalitate" neeksistēja. Ja radas vajadzība tad "tīrīja arī savejos, ieskaitot radagabalus-
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BE

Atbildēt

sovjety

23.03.2012. 21:19

Labs raksts, īpaši par gruzīna staļina gļēvulību un gruzīna berija dokuments, kurā liek 3 "tiesnešiem" parakstīties par poļu slepkavošanu, jo katrs no viņiem bija iebaidīts. Mums skolā PSRS laikā mācija, ka gļēvais gruzns staļins pēc vāciešu uzbrukama 3 dienas bailēs trīcēja un neļāva šaut uz vāciešiem.
Lapsam, vajadzētu rakstu par pēdējo PSRS bruņoto spēku ministru Šapošņikovu >> MK Latvijā šonedēļ ir ļoti labs raksts, ja viņa vietā būtu tik zemiski radījumi (skaldošie naciķi) - asinis būtu jūra. Viņš tur lieliski pasaka par cilvēkiem, it kā visi vienādi, bet aresīvie veido "ismus", lai uzkundzētos, par gorbačevu kā tas gribēja ar armiju 1991.decembrī visu atgūt. Par Teslu arī tur superīgs raksts.

Atbildēt

Ex-seržants

23.03.2012. 17:49

Un tomēr. Neskatoties uz armijas nesagatavotību frančiem 39. gada septembrī bija iespejas sagadat nopietnas problemas vaciesiem rietumu frontē. Kapēc viņi to neizdarīja ļaujot Hitleram piebeigt poļus un parmest vērmahtu uz rietumiem , kas rezultata beidzās ar Francijas sagravi- šis jautājums nedod miera.
Te viens briesmīgi gribeja, la pastāstu par "savādo karu". Tur nav ko stāstīt, viss sen ir pastāstīts uz uzrakstīts. Skat. Vikipedia ru- Странная война- Саарское наступление.

Atbildēt

Ex-seržants

23.03.2012. 17:09

Padomju propogandas tēze- rietumvalstis gribēja sakūdīt PSRR ar Vāciju un nopietnas sarunas ar PSRS vest netaisījās.
Pirmkart- Staļins to pašu gribēja attiecība uz rietumvalstīm
Otrkārt, ja arī no rietumu puses šada vēlēšanās bija, tad tas ir saprotami, jo abi totalitarie rezīmi bija patstavīgs draugs un šie draudi bazējās uz to sludinatajām ideoloģijām- komunisma eksports no vienas puses un "dzīves telpas paplašināšana" papildinata ar rasu tīrības teoriju no otras puses.
Bet spriedīsim loģiski. Pie tā laika kara vešanas metodem un tehniskām iespējam Vācija nevarēja uzbrukt PSRS pa cik tai nebija kopīgas robežas- bija jāšķērso Polija uz ko pēdeja piekrišanu nedeva. Savukart Anglija un Francija Vācijas uzbrukuma draudu Polijai priekšā dod pēdējai garantijas un solījumu pilda kaut vai arī sākumā formāli.
Vai nebūtu laiks vienreiz pielikt punktu vēstures viltošanai un batonu spraušanai? Aūū, LV vēstures zinatņu doktori! (Incanti cik viņu ir savairojies).

Atbildēt

Ex-seržants> līdzdalībnieks

23.03.2012. 16:42

Piekrītu Jums tajā daļā , kur runājat par rietumvalstu līdzvainību WWII izraisīšanā. Katrs tur ir pielicis savu artavu, tai skaita ASV ar savu "mīkstā uzlikšanu" Eiropas lietām līdz pat japāņu uzbrukumam Pearl Harborai (pastāv versija, ka Rūzvelts apzinati izprovocēja japāņu uzbrukumu, lai parliecinatu kongresu iestaties karā, jo kā gan savādak japāņu armāda no 6 aviācijas bāzes kuģiem varēja nemanīti pamest savas bazes). Ja runā pa Angliju un Francju, tad vēlreiz pateikšu to pašu ko rakstā- nebija gatavi ne morāli ne fiziski. Ir vajadzīgi fakti? Lūdzu-

Francijai bija novecojusi mobilizācijas sistēma, kas neļāva veikt savlaicīgu rezervistu apmācību. Tapat, bija novecojuši uzskati par kara vešanas metodēm (uzbrukuma sagatavošana ar smago artilēriju, kuru nebija iespējams ātri dekonservet). Bet galvenais bija tas, ka franču armija bija demoralizēta, lielā merā pateicoties Kominternes vadīto komunistu darbībai, kas aģitēja dezertēt no armijas. Pec Vācijas uzbrukuma Polijai komunisti- parlamenta deputati balsoja pret kredītu piešķiršanu karadarbības vešanai, bet partijas ģen. sekretars Moriss Torezs dezertēja no armijas un aizbēga uz PSRS.
Tas, ka komunistu ietekme Anglijā bija nenozīmīga palīdzēja britiem ātri mobilizeties tieša un parnestā nozīme, kas ļāva pēc Francijas sagrāves vieniem pašiem staties pretī Hitleram (kauja par Angliju).

Atbildēt

līdzdalībnieks

23.03.2012. 15:01

Es domāju tā, ka ar vēstures viltošanu vai vismaz sev izdevīgu piefrizēšanu nodarbojas katra iekārta. Skaidrs, ka 50-gadīgā viltošana PSRS garā latviešiem ir visvairāk piegriezusies. Tomēr. Gan mīļās lielās rietumvalstis, gan pilsudsiski gandrīz demokrātiskā Polija necieta PSRS režīmu un pie cita spēku samēra labprāt būtu "atbrīvojuši" atlikušo Ukrainu un Baltkrieviju no neciešamā staļiniskā režīma un ne tikai to vien. Resp. gam lielās Rietumvalstis, gan PSRS savstarpēji neuzticējās un spēkus pamazām ar abu puišu palīdzību restaurējušo Vāciju centās aizbīdīt ekspansijai, protams, ne uz savu pusi. Staļiniskās PSRS ekspansijai Minhene bija skaidrs pamudinājumsw - ja Vācijai tik "demokrātiska" vispirms Austrijas, tad Čehoslovākijas aprīšana un Polijai Cešinas apgabala "iegāde" iet no rokas, vai tad PSRS jāpaliek "jaņõs", tā teikt, uzvarētājus, kaut bandītisku ultimātu un karu sācējus, zaudētāji vai minheniskiskie "nomierinātāji" vai idiotiskie dīvainā karā vilcinātāji netiesās savas mazspējības dēļ. !939,gada septembrī Lielbritānija, Francija un Polija kopā bija militāri nesalīdzināmi stiprāka par Vāciju/ PSRS atsevišķīad bija stiprāķa par Vāciju. Īstas ieinteresētības saglabāk Poliju nebija ne vienai ne otrai pusei. Bet hipotētiski - ja staļiniskā PSRS nebūtu okupējusi , ko okupēja, aptuveni līdz kādreizējā Kerzona līnijai. No kurienes tad Vācija sāktu savu uzbrukumu PSRS? Visas valstis vairāk vai mazāk it kā cīnījās par savām īpatnējām interesēm un pretrunas eskalējās līdz aptuveni 60 miljoniem upuru karā. Mācība varētu būt tā, ka būtu jāņem vērā arī pretējas puses intereses, bet neņem jau arī tagad.
Rezumējums. Gan Vācija. gan staļiniskā PSRS izdarīja noziegumus, tai skaitā noziedzīgus nodarījumus kara provocēšanai un izraisīšanai. Bet vai staļiniskajai PSRS pēc Minhenes kāds varēja dot garantijas, ka pret to neapvienojas ļoti demokrātiskā Lielbritānija, Francija, gandrīz demokrātiskā Polija un puslīdz pieņemamā, nesodīti uzblīdūsī Lielvācija, lai atbrīvotu apspiestās PSRS tautas no boļševiku jūģa? Manuprāt, nekādas.(Precedents - 14 valstu intervence Krievijas pilsoņu karā.)

Atbildēt

Pēcgarša

23.03.2012. 11:31

Labs raksts. Pievienojos RT un kaķa klepum, ka vajag vairāk tādus, lai atgādinātu par to, kas īsti mums kaimiņos. (Redz, Vācija savu vainu atzina un atvainojās, otri gan ne.)

Būtu vēl labāk, ja komentāros nebūtu tās sirdsdrāzenītes.

Atbildēt

Edge

22.03.2012. 23:49

Autors> Edge
21.03.2012. 20:54
--------------------
Es Tev varetu pastāstīt vēl daudz ko, bet portala resursa nepietiks, tāpēc aprobežojos ar vienu teikumu(uzmanīgāk lasi)-
Poļu virsnieki noteikti netiktu noslaktēti ,.....
===================================================
Felmaršala Beka cienīga atbilde - nav brīnums, ka vairāk kā 10 000 poļu virsnieku nekrita kaujā pret Sarkano armiju, bet gūstā padevās - lodi pakausī saņēma.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 18:07

>> KAKĀ KLEPUS
***************************
...:D:D:D:D::D ...vienīgais žēl, ka "seržantam" nesanāks ar tevi padiskutāt, jo šam nepatīk viedokļi, kas izteikti mazāk kā uz 6 lapām :
.
Ex-serzants
22.03.2012. 16:13
.
..."(..) savu viedokli centos nopamatot uz 6 lapam atšķirība no Tevis pieminetās Jurkas un KAS TUR VĒL. ..."
.
...kā izrādās, vēl tur ir "kaķa klepus" ...

Atbildēt

Kaķa klepus

22.03.2012. 17:56

Malacis ex-seržants, labs stastījums, patika! Vairāk tādus!

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:54

>> EX=SERŽANTS
**************************
Ex-seržants>RD
22.03.2012. 17:48
Ja pareizi sapratu,...
*************************
...nē !!! - tu saprati galīgi nepareizi... tagad vari rakstīt man atpakaļ, atkārtojot no mani noskatīto sakāmo...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:50

>> EX-SERŽANTS
*********************************
Ex-seržants>RD
22.03.2012. 17:38
Jūtos Vainīgs, ka neturēju vārdu. Bet ko lai dara ja man ar šat tad sagribās kādu apņirgt, pie tam vēl ja apņirdzamais pats dod tik vienreizēju iespēju
**********************************
... jāsaka, ka tas nav īpaši labs tonis, ja "diskusijas" partneris sāk izmantot tos pašus jau vienreiz attiecībā pret viņu izmantotus teicienus...par noz''elu tev, ES BIJU PIRMĀ - skat., nobīdi laikā:
.
RD un VD sirdsdraudzenīte
22.03.2012. 16:09
>> EX-SERŽANTS
'****************

Atbildēt

Ex-seržants>RD

22.03.2012. 17:48

Ja pareizi sapratu, tad redzot kā tieku šeit ignorēts, Tevi parņema žēlums un tapēc nolēmi iesaistīties, pie tam tik sparīgi, ka dažbrīd aizmirsās ko pats teci 5 min. atpakal, tā kā sapinies uz nebēdu. Ta gadās.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:41

>> EX-SERŽANTS
**************************************
...tiec nu pats skaidrībā, kurš tur kā pamatīgi, kā tu saki, pinas savos apgalvojumos... es jau arī sapratu, ka KĀDS te apgalvoja, ka ""diskusijā" neielaidīšos" ... bet tākā tomēr varen
"v ņemogotu" gribas, un citi viņu ignorē ...tad nu nolēmis parunāt ITKĀ pats ar sevi ...jo vērsties tieši pie "RD", kuras komentāri izmantoti citējot,tiešām izskatītos pārāk pastulbi ...

Atbildēt

Ex-seržants>RD

22.03.2012. 17:38

Jūtos Vainīgs, ka neturēju vārdu. Bet ko lai dara ja man ar šat tad sagribās kādu apņirgt, pie tam vēl ja apņirdzamais pats dod tik vienreizēju iespēju.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:31

>> EX-SERŽANTS
*******************************
Ex-seržants>RD
22.03.2012. 16:20
...(..).. Tu ... nepārtraukti uzprasies. Tikai es tev to prieku nesagādāšu un "diskusijā" neielaidīšos. Perversām izklaidēm meklē sev partnerus citur.
*******************************
...ko nu vairs par to, ka prieku man nesagādāsi!!!- tu JAU savā personā šeit pat esi paspējis man sagādāt i partneri,prieku, i diskusiju,i to, ko tu apzīmē,ar perversām izklaidēm ...

Atbildēt

Ex-seržants

22.03.2012. 17:21

"diskutēt jau var, bet vienā brīdī paliek skaidrs, ka tam nav nekādas jēgas,jo katrs dzelžaini turas pie sava viedokļa" (RD 15:51)
---------------------------
"Turēšos pie sava viedokļa, tikmer, kamer kads agumenteti to neapgāzīs" (Ez-seržants 16:13)
----------------------------
nu, tak turies vesels !!! - pat neuzskatu par vajadzīgu, ne tik vien, kā savas piepūles vērtu, tevi apgāzt tavā viedoklī..(RD 17:03)
--------------
Izskatās, ka kads te pamatīgi sapinies savos apgalvojumos.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:08

>> JAUTĀJUMS
******************************
... acīmredzot, "ex-seržantam nav pārliecības, ka tu paklausīsi viņa rīkojumam iet un pētīt... tāpēc viņš nolēmis iesniegt atvieglotu variantu sava komentāra veidā ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 17:03

>> EX-SERŽANTS
**********************************
Ex-serzants
22.03.2012. 16:13
...(..)...
Turēšos pie sava viedokļa, tikmer, kamer kads agumenteti to neapgāzīs.
***********************************
...nu, tak turies vesels !!! - pat neuzskatu par vajadzīgu, ne tik vien, kā savas piepūles vērtu, tevi apgāzt tavā viedoklī... ES vienkārši 16.martā paņēmu puķes un savus jauniešus, aizgāju uz baznīcu, nogāju gājienu un noklausījos divu vecīšu,no kuriem viens,uz ķūzītes atspiezdamies,i tad knapi varēja uzkāpt pa Doma pakāpieniem, sarunā... kurā viņi abi priecājās, ka PIEMINĒT ATNĀKUŠI ARĪ DAUDZI JAUNIEŠI...lūk, tie ir mani argumenti "specially for me" - un priekš MANIS ar tiem (un vēl šādiem tādiem) pietiek ...tas man dod i tiesības, i rada VĒLĒŠANOS (nevis pienākumu, kā to gribi pasniegt tu) iet ...a, tu paliec pie sava:
.
Ex-seržants
14.03.2012. 10:03
..(..)...
Neuzskatu, ka manu radu gabalu biografijas dotu man tiesības vai uzliktu par pienakumu piedalīties leģionaru vai AK kombatantu pasākumos. Savukart, ja kādam uznak neatvairāma vēlme saviļņoties tad iesaku noskatīties meksikāņu seriālu.
.
Ex -serzants> RD
13.03.2012. 14:15
...(..)...
Pateikšu vēl vairāk- neviens, pat paši notikumu dalībnieki, manuprāt, nav tiesīgi viennozīmīgi atbildet uz doto jautajumu,

Atbildēt

Ex-serzants>Jautājums

22.03.2012. 16:45

Attiecīb'ā par karti un parējo. Infu un bildītes ņemu no krievu un rietumu petnieku darbiem, ka ari no neta, jo neesmu nekads profs kam iespejas pa arhīviem ložņāt un ar to maizi pelnīt- http://pl.wikipedia.org/wiki/Pakt_Ribbentrop-Mo%C5%82otow
Protams ka var apšaubīt visu. Tad ko es varu ieteikt- raksti vēstuli Putinam lai pielaiz pie
FSB centrālā arhīva.
Attiecībā par titulētajiem LV vēsturniekiem. Varbūt kads varētu ieteikt nopietnu petijumu par attiecīgo periodu?

Atbildēt

Ex-seržants>RD

22.03.2012. 16:20

Vispār jau esmu tevi izkodis. Tu esi no tās sērijas, kas ķer kaifu no tā, kad dabū ar pletni un uzčurā uz galavas, tāpēc arī nepārtraukti uzprasies. Tikai es tev to prieku nesagādāšu un "diskusijā" neielaidīšos. Perversām izklaidēm meklē sev partnerus citur.

Atbildēt

Oto

22.03.2012. 16:17

>25.01.1939 Ribentrops tiekas ar Polijas ārlietu ministru Beku un piedāvā darījumu - militāra savienība ar Vāciju pret PSRS apmaiņā pret Dancigu ar miglainu solījumu kompensēt to ar teritorijām Austrumos uz PSRS rēķina.

Poļiem vajadzēja piekrist vai arī slēgt līdzīgu paktu ar Baltijas valstīm. Gribēja parādīt raksturu un čiks vien iznāca.

Atbildēt

Ex-serzants

22.03.2012. 16:13

"diskutēt jua var, bet vienā brīdī paliek skaidrs, ka tam nav nekādas jēgas,jo katrs dzelžaini turas pie sava viedokļa, ko apliecina šeit un iepriekš teiktais:"
-----------------------
Turēšos pie sava viedokļa, tikmer, kamer kads agumenteti to neapgāzīs. Un savu viedokli centos nopamatot uz 6 lapam atšķirība no Tevis pieminetās Jurkas un kas tur vēl. Savukart tavas neartikulētas skaņas tipa DDDD par diskusiju neuztveru

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 16:10

>> JAUTĀJUMS
***************************
... A, NU, MARŠ, PĒTĪT !!! ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 16:09

>> EX-SERŽANTS
'***********************************
..."(..)...Tā bija tāda mana brīva improvizācija...(..)... Nu labi. Pietiks filozofijas un spriedelēšanas „kā būtu, ja būtu”. Laiks pāriet pie konkrētām lietām."...
**********************************
...:D:D:D:D:D ... vai tev neienāca prātā, ka varbut bija labāk iztikt vispār BEZ tā, ko pats apzīmēji ar improvizāciju un spriedelēšanu ...redz, man ir cita pieeja - tad, kad redzu, ka spriedelēšanai vairs nav nekādas jēgas ...es pievēršos izklaidei - apņirdzot to, kas turpina spriedelēt ...

Atbildēt

Ex-sežants> jautajums

22.03.2012. 16:03

Papēti šo-
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ribbentrop-Molotov-ru.svg

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 15:51

**********************************
Saved mūs mājās!
Andris Upenieks
12.03.2012.
Komentāri (52)
.
Ex-seržants> RD
13.03.2012. 07:35
..."(..)Savu nacionalo spītu var izspaust lietderīgāk- kaut vai mācoties vēsturi, publicejot argumentetus rakstus par tēmu krievu neta vietnēs un organizējot publiskas diskusijas."...
********************************
...TAD NU TAGAD "EX-SERŽANTS" KĒŖIES PIE LIETAS un pie tā, ko viņš apzīmē ar diskusiju!!!- tā teikt, jums būs mīlēt Raini !!!...diskutēt jua var, bet vienā brīdī paliek skaidrs, ka tam nav nekādas jēgas,jo katrs dzelžaini turas pie sava viedokļa, ko apliecina šeit un iepriekš teiktais:
.
...
21.03.2012. 19:49
"(..) Vēstures nodarbības jau tā kā piegriezušās."
.
Jurka
14.03.2012. 09:23
..."(..) pārliecināt pārējos nevar un nevajag."

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

22.03.2012. 15:18

>> EX-SERŽANTS
**********************************
Autors
21.03.2012. 21:45
> 19:49
.
Nu ko ta lasi,ja piegriezies., jeb virsraksts uzreiz nepieleca?
Netaisos te taisnoties, bet paskaidrošu-
Raksts tapa saistība ar 16.martu un tam sekojošo 9.maiju. Nevaru piekrist tam, ka leģionari tiek pasludināti par brīvības cīnītājiem.
...(..)...
Un visa ta vēstures skaidrošana no oficiozo LV vēsturnieku puses ir nevarīga vāvuļošana, jo LV vēsturnieku nav, ir vienīgi skanīgi zinatniskie grādi bez seguma.
**********************************
...:D:D:D:D:D - UN KĀDS TAD BŪTU TAVS SEGUMS ?...
...kas tev ir teicis, ka tava vāvuļošana ir, tā teikt, varīga - vai tas būtu "RT" ?... vēl jo vairaķ, ka tu nevis paskaidro, bet par visu varu centies IESKAIDROT ...bet, ja kāds tev nepiekrīt, tad tu uzreiz tam uzbrūc ar "vāvuļošanu", "grādi bez seguma", "nepielec"... vai, kā pie 12.marta Upenieka "Saved, mūs mājās" komentāriem - "nav oriģināli", "purni","dlja osobo nieponiatlevyh-",
"daziem elementaras lietas nepielec","atšķirība no tevis- plānā galdiņa urbēj","vai tev vienreiz neteicu nespriest par lietām par kuram nav sajēgas","iesaku noskatīties meksikāņu seriālu" un " neapmierinatas vecmeitas tipa RD".... neuzskatu, ka tas būtu kāds trūkums, ka ar grādiem nenosegtie vēsturnieki neuzskata par vajadziģu pasmelties no šādu savu argumentu apcirkņiem ...

Atbildēt

Jautājums

22.03.2012. 13:44

Man tā karte, kurā Staļins tikšanās laikā iezīmēja robežu, tāda aizdomīga izskatās. Līdz 1939.gadam Viļņa bija Polijas pilsēta, bet Lietuvas galvaspilsēta bija Kauņa. Šajā kartē Viļņa jau ir Lietuvas teritorijā. Protams, esmu dzirdējis stāstus, ka jau 1939.gadā Krievija bija izdotas kartes, kurās PSRS sastāvā bija Latvijas PSR, bet tas jau ir cits stāsts.

Atbildēt

Hmm> Ex-seržants

22.03.2012. 12:53

Nikonovu der izlasīt, nav viņš vēsturnieks, bet publicists ar plašu redzesloku un asu valodu. Pēdējo vārdu varēs teikt tikai tad, kad tiks pie Krievijas arhīviem, bet ne mūsu mūža laikā.

Atbildēt

Ex-seržants> Hmm

22.03.2012. 10:20

A.Nikonova grāmatu nelasīju, bet noprotu, ka ir bij. un uz Angliju pārbēgušā GRU virsnieka V.Suvorova (Rezuna) hipotēzes atbalstītājs par to, ka Hitlers uzbrukdams pirmais apsteidza Staļinu par 2 nedēļām. Kaut arī necienu parbēdzējus bet, Rezuna grāmatas esmu lasījis. Iespaids- diezgan virspusēja pieeja faktu skaidrošanā, uzsvars uz sensācijas meklēšanu bet ne uz nopietnu zinatnisku pieeju. Manas domas- Staļins nebija gatavs ne 39, ne 41 un nebūtu gatavs arī 42 nopietnam karam ar Vāciju. Tas gan neizslēdz varianatu , ka pie izdevības neiegrūstu dumci mugurā savam sabierdotajam, piemēram, ja tas nopietni iestrēgtu Rietumu frontē. Par to liecina viņa līdzgaitnieku atmiņas- bija nepatīkami parsteigts, kad Vērmahts sakāva Franciju pusotra mēneša laikā un britu ekspedīcija korpusu nogrūda jūrā.
Kā zinams, Josifs Vissarionovičs atšķitrība no sava apbrīnas objekta Hitlera, bija bezemociju aprēķina cilvis,kas septiņ reiz nomērīja pirms grieza, pie tam vēl slimīgs paranoiķis, tik lielā merā, ka pat neticēja acīmredzamiem pierādījumiem par Hitlera gatavošanos uzbrukt PSRS, jo uzskatīja to par britu organizētu dezinformaciju ar mēŗķi sarīdit abus diktatorus.

Atbildēt

Hmm

22.03.2012. 09:24

Aizraujošs stāsts par sākumu ir Aleksandra Nikonova grāmatā "Sit pirmais" (Бей первым)

Atbildēt

autoram

21.03.2012. 22:42

"LV vēsturnieku nav, ir vienīgi skanīgi zinatniskie grādi bez seguma."

Un Jūs būtu tas super-truper eksperts, kurš pateiks, kādiem grādiem ir "segums" un kādiem nav?

Vanity. Definitely my favorite sin.

Atbildēt

RT

21.03.2012. 22:35

Patīk! Šādiem rakstiem regulāri vajadzētu būt!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...