Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
hahaha
09.11.2010. 11:24vienkārši laps onkulis, kurš visu ir izdarījis līdz galam. bet vai premjera darba rezultāts ir tikai pāris ciparu?
J.Liepa -to Docents
08.11.2010. 22:52Nesaprotu , kāpēc Jūsu raksts ievietots šajā saitā, tomēr dažus vārdus Jums gribu pateikt .Pirmkārt , vai tad Jūs neticat , ka visa ļaunuma impērijas nesastāv no nepārtrauktas asiņainu noziegumu virknes, kura izbeidzās tikai ar psrs sabrukumu .Ja jūs tam neticat , bet meklējat pierādījumus , tad iesaku pajautāt miljoniem (!) nobendēto , kuru kauli atdusas Krievijas Gulagu arhipelāgā .Pajautājiet Katiņā nošauto poļu virsnieku un inteliģentu pēcnācējiem . Galu galā varat sameklēt šo slepkavu un benžu tuviniekus un pajautāt , kas lika viņiem šīs nelietības darīt .
Jānis Liepa - to Greg
08.11.2010. 22:30Par visiem 100% piekrītu visiem Jūsu komentāriem .Arī K.Streipam dažos punktos varētu būt taisnība , piem.,par dažiem nekompetentiem ministriem , bet citos jautājumos es viņu pieskaitu pie tiem spēkiem, kuri kopā draudzīgi sagrāva Latvijas ekonomiku. Kas bija šie spēki - tos jau savā intervijā A.Kalvītis nosauca .Bez tam jau vēl bija nevajadzīgi referendumi , "lietussargu dumpis" utt.
Petja Kuročkins to Kārlis Streips
08.11.2010. 21:32 Neesmu Ozoliņš, Bērziņš utt., mans vārds un uzvārds ir vienāds ar sabiedrībā pazīstamu pilsoni un jau ir bijušas gan man , gan viņam netīkamas situācijas pat bez IT jomas, tamdēļ negribas citam darīt sliktu vai labu un esmu spiests slēpties zem palamām.
Par "Šņukuru", piekrītu Jūsu rakstītajam un gaidu kādus radikalākus soļus, jo tas ko politikaņi ir sastrādājuši, ir prātam neaptverami. tos zadejumus nevar izskaitļot ar cipariem bet ar lo..m, neviena okupacija nav nesusi šai zemei un tautai tadu iznīcību....utt
Valdis
08.11.2010. 18:04atbildes- demogogijas peerles. vai tiesaam Kalviitis domaa ka tauta tik mulke... / laikam gan... biju uz tiksdanos ar vinja parajgenosi Skeeli... vinja runaas tas nepaarprotami izskaneeja
riko
08.11.2010. 16:40tieshi ta ,atshuva ka delu.butu jau labak paklusejis.kapec nevari atzit ka esi sudigs vaditajs un vispar neko nesaproti no valsts vadishanas,tas tachu ir acim redzams.
Teodors D.
08.11.2010. 11:01Visu cieņu Kalvīša k-gam!
Ir tāds teiciens: "Gudras lietas var pateikt tikai gudrs cilvēks!" Kļūdamies mēs visi, bet kļūdas neatzīst tikai muļķi! Tas, ka mūsu jocīgais lata kurss 20 gadu garumā ir radījis izbrīnu daudzos nozares speciālistos, ir pilnīgi skaidrs! Tas, ka BB krīze neko neiemācīja, arī tagad ir skaidrs! Jautājums ir tikai viens, vai tagad, beidzot, kaut kas mainīsies?
Par Ēlerti - smieklīgi precīzi! "Liekulības tirgus"!
zeminieks
08.11.2010. 10:41Ko nu muld! Kad sociālajā budžetā bija uzkrāts milijards latu, bez problēmām 200 milijoni tika sadalīti TP atbalstītāju pašvaldībām,jo bija paredzēts pirms nākošajām vēlēšanām Eiropas naudas sadale, bet uz naudu varēja pretendēt tikai tie, kas bija uzsākuši projektus. Tādejādi TP uzpirka savus potenciālos vēlētājus
Recenzents
08.11.2010. 10:34Intervija kā intervija, kurā cilvēks cenšas atmazgāties, pasakot, ka ne viņš vainīgs, bet citi. Stāstiņš par superbudžetu viņa aiziešanas brīdī galīgi šķidrs, jo valsts superbudžets jau veidojās no šī paša privātā banku burbuļa. Tagad novelt vainu uz Latvijas Banku ir nesmuki. Rimševičs jau sen teica, ka ekonomika jādzesē. Dotajā situācijā to varēja darīt tikai administratīvām netodēm - ar likumiem. Kalvītis un parlaments likumus mainīt necentās, bet tikai priecājās, kā pieaug apgrozījums un budžeta ieņēmumi no nodokļiem. Savukārt prognozes par Dombrovska valdību pamatotas, jo nav jābūt nekādam pravietim, lai to visu saprastu.
docencs
08.11.2010. 04:02По поводу жестокостей сталинизма, репрессий и т.п.
Как написал гражданин ОКК , полностью с ним согласен, говорите с людьми (желательно с очевидцами). Интересуюсь темой давно, поэтому за 5 лет, опросил около 800 человек (семей) по поводу репрессированных при Сталине их самих и родствеников. Итог: 2 человека нашел. У одного прадед, председатель колхоза, судя по потомку, за растрату. И еще один случай, очень интересный, дед моего лучшего друга. Мобилизовали этого человека в 42-м, в 43-м на Курской дуге попадает в плен. В Европе, бежит из лагеря и попадает в французское сопротивление и до конца войны там и воюет. После окончания войны, не смотря на предложения остатся, возвращается в СССР, и пока его история проверяется, валит лес в Мордовии, в теч. 4-х мес. на вольном поселении. После чего благополучно возвращается домой. Сталина искрене любит и репрессированным себя не считает. Все.
Старики вообще не понимают меня когда я спрашиваю о репрессиях, арестах, расстрелах и т.п. Некоторые правда припоминают, что об этом, вроде, Хрущев что-то говорил (вот уж кого действительно народ не любил).
И еще один момент. Если Советская власть, при Сталине, так издевалась над своим народом, то почему не боялась что у народа есть оружие на руках и почему этого так боится нынешняя "демократическая".
24.11.2006 17:30
mnja
08.11.2010. 01:58shis nav aarsteejams - liideriibas kaite un pashtaisnums visaas rievaas :D
Interesanti - kam un kad vinjsh ir licies omuliigs un simpaatisks?
voldemārs kārlis markuss
08.11.2010. 00:21Jūs vadijāt neatkarīgas LATVIJAS valdību.Okupācijas laikā un cīņas pret sarkano fašismu PSRS ir ļoti daudz upuru un represēto un kā Jūs esat viņiem vel dzīvajiem palīdzējis?Jūs taču bijāt pie Putina pēc Abrenes atdošanas.Varējāt taču Putinam teikt maksājiet visus okupācijas zaudējumus.Ja nemaksāsiet tad piedāvāsim ASV zemi LATVIJĀ militārai bāzei.Nomas maksu izmantosim lai palīdzētu represētajiem.Latvijai nav atdoti nolaupītie arhīvi,valsts vīru krimināllietas.
Миша
07.11.2010. 22:47
Молодец Калвитис
Ты сделал все , как тебе приказывали
Мы еще поработаем вместе
to Kārlis Streips
07.11.2010. 18:03man piemēram nav angļu valodas zināšanas un līdzarto visa pasaule vaļā, bet tikai krievu valodas zināšanas un 40 gadi, tā ka man sliktākajā gadījumā pat nespīd kaut kur aizmukt, kā vienīgi plašajās krievijas stepēs
iemācīties, tas maksā naudu vismaz latvietim un ja ikdienā nelieto tad aizmirstas tikpat ātri kā manas vācu valodas zināšanas
doma
07.11.2010. 14:29Man,kā politikas vērotājam,jau neilgi pēc 9.saeimas vēlēšanām,bija skaidri jūtams,ka opozīcijā palikušais JL, nebūs mierā.Tā arī notika,nebija ilgi jāgaida,kā izrādījās,šiem politiķiem milzīgu atbalstu sniedza ārpus parlamenta opozīcija,tai skaitā vairums žurnālistu,it sevišķi tie,kuri "spēlēja" sabiedriskajos medijos.Kādā no raidījumiem,J.Domburs pat nepārprotami pateica TP deputātei Muižnieces kundzei-mēs jums parādīsim pozitīvisma kampaņas! Un tālāk jau ar neapbruņotu aci,varēja vērot,lai ko arī Kalvīša valdība darīja vai runāja-vis tika pavērsts pret viņiem pašiem.Praktiski valdība bija padarīta rīcības nespējīga.Atceros,ka Kalvītis teica,algas celšana jāaptur(jāiesaldē)tā opozīcija uztaisīja milzīgu brēku ar mītiņiem pie saeimas nama.Šī labi organizētā kampaņa,kā redzam,nesa augļus un opozīcija ieguvusi pārliecinošu uzvaru.Valsts un iedzīvotāji -zaudēja daudz smagāk,kā varēja iedomāties."Paldies Viņiem"!
Ziga
07.11.2010. 11:23Kalvītis gan no paša sākuma ir bijis melis un demagogs. Varēja tikai apbrīnot viņa nekaunību. Tieši viņa partija sagrāva politiķos morāles un ētikas normas. Nožēlojami!. Gribas cerēt, ka jaunie deputāti tagad visu pagriezīs savādāk. Lai nu viņiem pietiek izturības!
ntk
07.11.2010. 09:09Piebildīšu, ka bija vienā piepilsētā interesants gadījums, kad pēc komentāros izskanējušas kritikas, uz IP adreses īpašnieka dzīvokli cilvēki atnāca parunāties.
noname > Alfrēds Svilpaunieks
07.11.2010. 01:16Bāc, man pat reizēm čura raustās rakstīt, ka esmu no Ventspils, nākas caur puķēm kaut ko savādāk pateikt.
noname > Kārlis Streips
07.11.2010. 01:13Nu tad Jūs varat būt laimīgs, ka varat atļauties rakstīt ar savu īsto vārdu, jo man savukārt ir bailes par represijām. Šeit ne tikai telefonsarunas noklausās, bet arī IP areses trako, un pēc tam nākošā dienā no darba var izsviest vai nu arī draudēt, ja neesi ar to kadru darba attiecībās. Kā domā, kāpēc cilvēki neko nesaka, neliecina tiesās, atklāti neizsaka savas domas par konkrētiem cilvēkiem, par kuriem visi visu zina?
kalviisa vieplis
07.11.2010. 01:05paraada vina aprobezotiibu, kas atbilst kampeeja kretiin standartam ...
mikus
06.11.2010. 23:52Tagadjau dikti mode nacis atkal Skeli, Sleseru ari Kalviti vai visos tv kanalos intervet, laikam krize iet uz galu ka strausi rauj galvu ara no smiltim. Vienotibai bus atkal jaiet opozicija lidz nakosai krizei.
Alfrēds Svilpaunieks - Kārlim Streipam
06.11.2010. 22:16Cien. Kārli Streip, Jums noteikti gadās lasīt avīzes. Dažreiz arī angļu mēlē. Varbūt Jūsu uzmanībai garām ir paslīdējusi ziņa, ka, piemēram, Amerikas Savienotajās valstīs neskaitāmi cilvēki ir zaudējuši darbu tādēļ, ka darba devēji internetā atraduši kādus viņu privātus ierakstus. Šī iemesla dēļ atlaisto cilvēku skaits ir pietiekami nopietns.
Nav pamata domāt, ka Latvijā nav līdzīgi. Jebkuras kompānijas vadība vai CR (cilvēkresursu nodaļa) pirms kādu pieņem darba mēdz kārtīgi "izgooglēt" viņu. Ja tiek atrasts kaut kas nevēlams, tad cilvēks var zaudēt cerības uz vietu, jo konkurence ir liela.
Iespējams, ka kādas valsts iestādes vai privātā uzņēmuma vadība nevēlētos lieki bojāt attiecības ar joprojām ietekmīgajiem "ornažajiem" (vai jebkura cita politiska spēku) un labāk atturēsies, ja atradīs internetā potenciālā darba ņēmēja publisku paustu kritiku par politiķi X, Y vai AK. Nemaz jau nerunājot par V-pils pašvaldības vai biznesa uzņēmumiem.
Jūs, Kārli Streip, esat publiska persona un viedokļa paušana ir profesija. Ko nevar teikt par citiem, ierindas interneta lietotājiem. Tātad Jūs aicināt viņus šajā saspringtajā laikā riskēt ar savu karjeru, darbu, līdz ar to ģimenes iztikšanu tikai tādēļ, lai demonstrētu savu drosmi. Vai arī "muti ciet"?!
Ghhh
06.11.2010. 21:50Izdomaju, ka jadod tomer iespeja Kalvitim un meginaju turpinat lasit talak par pirmo rindkopu, bet tulit pat atduros pret so perli: "Ja mēs runājam par uzpūsto burbuli ekonomikā, neviens jau nav analizējis, no kā viņš radās, kur bija problēmas."... Palieku pie sava, ka arstesanas kursa nav pabeigts, un tas ir jaturpina...
Baigi gribas izlasit visu interviju, bet zel sadauzit datora monitoru.
Han!
06.11.2010. 21:22Runajot par Interneta kulturu, no demokratijam laikam tikai Dienvidkoreja lietotjam, lai publicetu komentu, ir jaregistrejas izmantojot savu ID, arzemniekiem ir janosuta sava pases kopija :)
Vai tas butu jaievies ari Latvija?
Iespejams, lai gan man pasam tas nepatiktu, tomer, kamer sadas normas Latvija nav speka K.Streipa parmetumi skiet maigi izsakoties divaini, jo, nespeju iedomaties, ka vins var izvairities no situacijas, kura vina vardu varetu sakt izmantot desmitiem citu anonimu komentetaju?
Han!
06.11.2010. 21:15Kruta, sads cilvis vadija valsti kadus 4 gadus un pec tam brinamies, ka esam tute.
Varetu kalpot ka piemrs gramata - Argumentu maksla - Piemers, ka nevajag argumentet savu viedokli
tm
06.11.2010. 20:48Kārli Streip,
Jūs darbojaties jomā, kur Jūsu vārda atpazīstamība ir vitāli svarīga Jūsu profesionālajā darbībā. Tieši tāpat kā politiķim A.Kiršteinam. Un Jums nav nekādu tiesību pārmest citiem, kuri izmanto šajā vidē iespējamo anonimitāti. Jo, piemēram, man mana vārda atpazīstamība pilnīgi neko nedod. Turklāt, kā mēs vispār varam zināt, ka esat tieši TAS K.Streips, ja portālā nav jāreģistrējas? Jums nāktu par labu mazāk kategoriskuma savā izturēšanā pret citiem.
tm to Grego
06.11.2010. 20:411. Nevajadzēja notriekt sociālo budžetu
2. vajadzēja paskatīties uz igauņiem un veidot uzkrājumus.
3. vajadzēja caur nodokli ierobežot spekulācijas NĪ tirgū, ja jau nevarēja uzlikt grožus banku darbībai
4. vajadzēja būtu mazākam pūslim :)
Jā krīze skāra visus, bet jābūt pilnīgi aklam, lai neredzētu, ka dažādā mērā pat viena reģiona ietvaros.
ntk
06.11.2010. 20:03Cien. Kārlis Streips - pārējie komentētāji nav profesionāli žurnālisti, tāpēc arī izmanto nikus. Kļūstat reiz pieaudzis šajā jautājumā un akceptējiet realitāti, nevis uztiepjiet savu... Starp citu, cilvēki zem nikiem izsaka savas PATIESĀS domas. Ja nevarētu slēpties zem nikiem, tad jūsu un A.K. komentāri būtu vienīgie, kas šeit būtu.
Par rakstu runājot, vistrāpīgāk norādīja bitte warten 06.11.2010. 17:45. Tas, protams, nenozīmē, ka Vienotības aprindās netrūkst tādu, kam ambīcijas krietni pārsniedz prasmes un zināšanas.
maris
06.11.2010. 19:52Nekas nemainisies, kamer savejie turpinas sedet augstajos amatos. Pielaiz kludas gadu no gada,bet nekas nemainas. Sez talak un sanem labu piki. Ar tadiem "specialistiem" mes nevaram iziet no krizes.Un, Kalvit, ASV krizei nav nekada sakara ar Latvijas krizi. Latvijas krizi izraisijat tadi kaa jus, kas visu laiku atbalsta shikosanos par valsts naudu.
G.A.
06.11.2010. 19:20Ir ļoti maz valstu pasaulē, kuras atļauj saviem iedzīvotājiem aizņemties ārvalstu valūtās, tāpēc jau mums ir nacionālā valūta, lai mēs aizņemtos latos. Un kas notika? Latvijas Banka, forsējot savu mērķi, lai stabilizētu latu un ātrāk pievienotos eirozonai, panāca situāciju tirgū, kad eiro kredīti bija divreiz lētāki nekā latu kredīti. Cilvēki tika motivēti aizņemties eiro valūtā naudu, tādā veidā pilnībā noņemot visus riskus ārzemju bankām par krīzē radītiem zaudējumiem. Šīs LB politikas rezultātā tas bija tīrs pakalpojums ārvalstu bankām, kuras neriskēja faktiski ne ar ko.
----------------------
Jā, te Kalvītim 100% taisnība, nedrīkstēja atļaut bankām izsniegt kredītus ārvalstu valūtās.
Un tas būtu ar steigu jāaizliedz tagad, bet, kas tev deva? Neviens pat neieminās, ka tas jādara tūlīt un tagad.
Kur ir Vienotības finanšu ministra iniciatīvas, kur? Kur kļūdu labotāji?
bitte warten
06.11.2010. 18:45Neliels citāts no Vonnegūta romāna "Ietupinātais":"Tagad esmu pārliecināts, ka Dr. di Sancas lielākais spēks bija viņa absolūtajā stulbumā. Tik veikli krāpties viņš prata tāpēc, ka pats nespēja, pat pēc otrā cietumsoda, apjēgt, kas īsti Ponci shēmā ir tik katastrofāli aplams" Manuprāt šis citāts vienlīdz labi raksturo ari Kalvīti un viņa fanus. Ir vismaz naivi būvēt valsts ekonomiku pēc finansu piramīdas principiem un cerēt uz mīkstu piezemēšanos. Labāk būtu šķūnītī mēģinājis būvēt mūžīgo dzinēju! Darītāji atradušies! Labāk nebūtu darījuši!
Kāds
06.11.2010. 18:36naivums. K. izmantoja izdevību, kārtīgi uzvārījās un laicīgi aizlaidās. Viņam nav krīzes.
Grego > tm
06.11.2010. 17:35Paskaidro gudrīt, ko Klavītis izdarīja nepareizi. Ko viņam tavuprāt bija jādara, lai novērstu krīzi? Un kurš pasaulē bija tas gudrais valsts vadītājs, kurš to novērsa? Muldēt jau mēs visi protam, bet tu tā pa punktiņiem. Dumjais Streipos ir muļķis jau pēc noklusējuma. Viņš no ekonomikas sajēdz tikpat kā no visa pārējā. Gluži kā Fedja no alus pagraba, kas visu par valdību zina labāk un labāk zina kā valsti vadīt. Paskaidro, kurā vietā kaut par naga melnumiņu Kalvītis intervijā pasaka kaut ko nepareizi.
tm
06.11.2010. 16:11Nu pilnīgi neko Kalvītis nav sapratis, ka ekonomikas kolapss bija ieprogrammēts tieši viņa valdības laikā. Tas, ka viņš atstāja daudzmaz sakārtotu budžetu vispār nav nekāds rādītājs, jo redzējām kā viss var 5 minūtēs nobrukt un ne jau dēļ Lehman Brothers, kas bija tika tas, kas šo kolapsu iekustināja, nevis izveidoja.
drakons
06.11.2010. 16:07Streip, Tavs uzskaitījums ir gaužām vājš. Un par KNAB jau nu varēja paklusēt. Tajā kantorī zaga naudu un tas ir fakts. Un savējo bīdīšana amatos ir arī Vienotības pazīme. Atcer acis nevis dziedi vienu un to pašu meldiņu.
Grego
06.11.2010. 16:07Vēl viens vilis uzradies bēdīgi slavenā visziņa Kārļa Streipa personā. Brīnums kā vēl šis viszinis, kurš vienmēr par visiem labāk zina, kas noticis patiesībā, nepiedalās kādā Stratēģiskās analīzes komisijā vai kur citur. Bet tādi uzpūtīgi pūšļi, kas patiesībā neko nejēdz, bet augsprātīgi grib noteikt kas ir patiesība un kas nē, vienmēr slikti beidz. Dumja cilvēka galvenā aizsardzības bruņa ir paša nespēja adekvāti uztvert realitāti. Streipam šīs bruņas ir ļoti stipras. Pilnīgi necaursitamas. Bet, kad viņš sāk runāt par ekonomiku, tad tās burtiski spīd no izstarotā vieduma. Un tāds pajols māca studentus. Pilnīgs ārprāts.
Kārlis Streips
06.11.2010. 15:19Un piedevām, lūdzu, konstatēsim, ka šajā sarunā ir bijuši tikai divi cilvēki, kuriem ir pieticis godaprāta, tajā piedalīties atklāti un nevis gļēvi slēpjoties aiz "nika" -- man un Aleksandram Kiršteinam. Par interneta "kultūru" arī (diemžēl) šajā portālā, tas liecina ļoti daudz ko.
Kārlis Streips
06.11.2010. 15:17Šī intervija varbūt ir pati atklātākā tajā ziņā, ka cilvēks ir izrunājies par TP aizkulisēm, bet to, ko viņš stāsta intervijas pirmajā pusē, viņš ir stāstījis aizgūtnēm jau kopš pirmās dienas kopš viņš aizgāja no amata -- vienīgā kļūda, Jaunā laika atstāšana opozīcijā. Tīri pārsteigums, ka nav pieminēts otrs viņa valdības ļaužu ierastais apgalvojums -- ka problēma bija arī nespējā komunicēt ar proletariātu. Bet, tieši tāpat, kā Krievija nekad neatzīs Latvijas okupāciju, kādreizējais "stabilitātes garants" nekad neatzīs, ka lielākās kļūdas bija divas. Pirmā -- ļaut Šleseram dzīt uz priekšu jēdzienu "gāzi grīdā," jo kaut kādas makroekonomiskās teorijas taču kādam arī toreiz bija jāzina. Otra -- situācijas radīšana, kurā sabiedrība varēja saprast, ka reiz ievēlēti, politikāņi drīkst darīt da jebko, kas viņiem ienāk prātā. Drošības likums bija tikai viena no šīm lietām, bija arī nodokļu nemaksāšanas un melošanas amatpersonas deklarācijā apbalvošana ar Valsts prezidenta amatu, bija atsevišķu ministru (Veldre, Slakteris) pasakainā nekompetence, bija atsevišķu ministru (Demakova) pretīgā augstprātība, bija visa "mutatis mutandis" epopeja, bija visi centieni sagraut Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju, bija "savējo" bīdīšana visos iespējamos amatos, bija "Mākoņu pastnieks," bija nepareizo personu bīdīšana Satversmes tiesā utt., u.tml., u.tjp. Lūk, Kalvīša lielākā kļūda -- viņš ļāva sagraut pat minimālu uzticību tam, ka Latvijā politika ir godīgs process. Viņš radīja politkorumpētu vidi, no kuras Latvija nav atkopusies joprojām.
Grego
06.11.2010. 15:09Var tikai appbrīnot visādu viļu, ghh un citu gudrīšu augstprātību. Paši neko vairāk kā klabināt bezjēgā klavieri nemāk, bet norādīs - kas ir pareizi un kas nepareizi. Sievai norādi, kā pareizi ēst jāgatavo vai grīda jāmazgā, bet nevērtē citu cilvēku atziņas. Neviens tevi (es domāju vilis, ghh) nav pilnvarojis izteikt viedokli par LB, FKTK lomu krīzē vai par valsts kases rādītājiem 2007. gada otrajā pusē. Parādi kaut vienu kļūdu Kalviša tekstā un tad muldi. Ar faktiem nevis pārgudru, no gaisa grābtu vērtējumu. Muļķis tu vili, ghh esi. Faktu nav, tad klusē.
Janis
06.11.2010. 14:49Laba intervija.
Saprotu to ka Aigars atdzist to ka viegli padodas manipulacijam un pasam gruti pienemt atbildigus lemumus, bet labi ka vins to ir sapratis tagad tikai atliek audzinat raksturu un macities no citu kludam un vestures!!!
čiepa
06.11.2010. 14:35Laba intervija. Kas māk lasīt, daudz ko var izlasīt. Par drošības likumiem apstiprināja aizdomas par lielām manipulācijām.
Pieredzējušu polittehnologu pūlim pasviests kauls...
vilis
06.11.2010. 13:59Ļoti laba intervija.Izsvērti jautājumi.Atklātas atbildes.Ir graudi starp sēnalām - LB,FKTK loma krahā.Tai pat laikā neizprot,ka bezdarbība ir tikpat liels noziegums kā rīcība(krimināllikums).Nepieņem,ka karu uzvar zaldāti,bet zaudē ģenerāļi.
interesanti
06.11.2010. 13:52Ja pie krizes ir vainiga Latvijas Banka, konkreti Rimsevics, tad kapec vinu nemet nost no amata? Vins jau sen ir sudus sastradajis, bet kaa sanem lielako algu taa sanem.
Pareizi
06.11.2010. 13:47ghhh06.11.2010. 11:09Izlasiju par to, ka, vinam aizejot, budzets tika atstats kartiba, un sapratu, ka cilveks vel nav izarstejies lidz galam. Nav verts lasit parejo.
+++
06.11.2010. 13:29Patika intervija, jauki redzēt starp politiķiem dzīvu cilvēku, pat, ja viņa biznesi "miglā tīti" un neesi ne viņa uzskatu, ne partijas piekritējs.
šausmas
06.11.2010. 13:03Jā, man arī nav skaidra patiesība par mūsu amatpersonu un Rietumu norunām par robežlīgumu ar Krieviju sakarā. Kurš kam ko apsolīja, ko un pret ko? Varbūt VVF tomēr varētu skaidrāk apstāstīt - bija dīls par robežlīgumu apmaiņā pret uzņemšanu NATO un ES vai nebija? Vai Pietiek nevarētu izprasīt VVF?