Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Par aptauju

11.07.2017. 13:31

»

Kaspars

Pieņemsim ka Silava nav veikusi objektīvu pētījumu, bet tad lūdzu veiciet Jūs objektīvu pētījumu, kur būtu aptaujāti visi Latvijas iedzīvotāji, medniekus, lopkopjus, zemniekus ieskaitot. Jau vairākas reizes esmu teicis, jāļauj beidzot cilvēkiem būt saimniekiem savā zemē un jāatceļ kautkādas tur minimālās...


Skaidrs, ka jāaptaujā ir gan ārsti, gan skolotāji, gan mākslinieki, gan elektriķi, gan grāvrači, gan pavāri, u.c. Zemnieki, lopkopji, mednieki nav izdalāmi kā kaut kādas priviliģētas grupas attiecībā uz visai sabiedrībai piederošu dabas resursu.

Atbildēt

Par sabiedrības interesēm, valsts naudu un zinātnieku sirdsapziņu

11.07.2017. 13:30

Silava no LVAF ar fonda sēdes nr.7 – 30.05.2016. lēmumu saņēma šādu finansējumu:
Eirāzijas lūša Lynx lynx aizsardzības plāna atjaunošanai 8 000.00 €, pelēkā vilka Canis lupus aizsardzības plāna atjaunošanai 8 000.00 €, brūnā lāča Ursus arctos aizsardzības plāna atjaunošanai 7 989.00 €.

Aptauju veica dažās interešu grupās: Latvijas mednieku savienības mājas lapā 30.05.2017. Motivācija - “ņemot vērā, ka mednieki lielo plēsēju jautājumos ir būtiska interešu grupa, tad papildus kopējam sabiedrības viedoklim, pētījumā atsevišķi tiks noskaidrots mednieku viedoklis. Tādējādi parādot, kā tas sakrīt vai atšķiras no vispārējā iedzīvotāju viedokļa.”
Šāds pat aicinājums aizpildīt anketu arī līdz 9.jūnijam bija ielikts portālā www.strops.lv (tagad dzēsts), lai noskaidrotu biškopju viedokli, jo tā kā “lauksaimnieki un biškopji lielo plēsēju jautājumos ir būtiska interešu grupa, tad papildus kopējam sabiedrības viedoklim, vēlamies noskaidrot arī Jūsu viedokli, lai gūtu informāciju, kā tas sakrīt vai atšķiras no citu interešu grupu viedokļiem.”
Plašākai sabiedrībai, organizācijām nekādas aptaujas izsūtītas tomēr netika un netika nodrošināta to aizpilde sabiedrībai.
Jautājums Silavai – ko nozīmē “kopējais sabiedrības viedoklis”, kā tas tika un tiks nodrošināts jautājumā par lielo plēsēju aizsardzību un uzraudzību Latvijas teritorijā atbilstoši visiem tiesību aktiem un konvencijām, turklāt ievērojot, ka šis darbs tika veikts par valsts budžeta līdzekļiem, kurus apsaimnieko Vides aizsardzības fonda administrācija?

Atbildēt

sajēgu, Kaspar, ka es tev saku!

11.07.2017. 13:14

Savā platībā tu nevarēsi vilkus un lūšus medīt nekad pēc savas patikas. Ja esi mednieks, tad tev tā kā vajadzēja zināt, ka vilki un lūši Eiropā ir aizsardzības statusā. Latvija, starp citu, ja nezini, ir Eiropas Savienības valsts, kura ir uzņēmusies saistības saudzēt savus lielos plēsējus! Un pats lielākais laikam atklājums priekš Tevis varētu būt fakts, ka neviens savvaļas dzīvnieks, dzīvs būdams, nav mednieka īpašums.

Atbildēt

Kaspars

11.07.2017. 12:54

»

atbilde Kasparam

Jums nav taisnība. Silava aptauju veica tikai un vienīgi interešu grupu ietvaros. Ja neesat informēts, kam un kā šādā valsts apmaksātā projektā jāveic sabiedriskā aptauja, esat tik čakls, un painteresējieties. Pieņemu, ka uzzināsiet, kas skaitās un kas neskaitās objektīvs pētījums...


Pieņemsim ka Silava nav veikusi objektīvu pētījumu, bet tad lūdzu veiciet Jūs objektīvu pētījumu, kur būtu aptaujāti visi Latvijas iedzīvotāji, medniekus, lopkopjus, zemniekus ieskaitot. Jau vairākas reizes esmu teicis, jāļauj beidzot cilvēkiem būt saimniekiem savā zemē un jāatceļ kautkādas tur minimālās platības, kolhozi nekad nav bijis nekas labs, lai LVM savās platībās medī pārnadžus un saudzē vilkus es savukārt savā zemē medīšu vilkus un audzēšu pārnadžus tik daudz lai pietiktu ko ledusskapī ielikt un lai pašam nenoēd mežu un sējumus.

Atbildēt

zinātnei neglaimojši

11.07.2017. 12:12

Raksta autors ir ļoti precīzi noraksturojis to neapskaužamo situāciju vai sprukas, kādās atrodas LVM institūta zinātnieki: „ir diezgan sarežģīti panākt, lai cilvēks kaut ko saprastu, ja algu viņam maksā par to, lai viņš to nesaprastu”. (It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it).

Atbildēt

atbilde Kasparam

11.07.2017. 12:01

»

Kaspars

Silava aptauju veica, bet rezultāti nav publiskoti tātad no kurienes Jums ir informācija ka sabiedrība ir pret vilku un lūšu slaktēšanu, varbūt esat veicis savu aptauju es diemžēl neesmu informēts ka vēl kāds būtu veicis aptauju, no delfi.lv komentāriem izzīsta statistika neskaitās...


Jums nav taisnība. Silava aptauju veica tikai un vienīgi interešu grupu ietvaros. Ja neesat informēts, kam un kā šādā valsts apmaksātā projektā jāveic sabiedriskā aptauja, esat tik čakls, un painteresējieties. Pieņemu, ka uzzināsiet, kas skaitās un kas neskaitās objektīvs pētījums.

Atbildēt

Kaspars

11.07.2017. 11:10

»

skaidrojums Kasparam

Silavai vajadzēja šo aptauju veikt! Tas ir valsts apmaksāts projekts! Bet Silava baidās no sabiedrības viedokļa noskaidrošanas, ka neatklājas baisā patiesība priekš viņiem, ka Latvijas sabiedrība ir pret lūšu un vilku slaktēšanu. Tā, lūk


Silava aptauju veica, bet rezultāti nav publiskoti tātad no kurienes Jums ir informācija ka sabiedrība ir pret vilku un lūšu slaktēšanu, varbūt esat veicis savu aptauju es diemžēl neesmu informēts ka vēl kāds būtu veicis aptauju, no delfi.lv komentāriem izzīsta statistika neskaitās.

Atbildēt

:)

11.07.2017. 10:36

ir jau tagad trubā ! Mednieķeļiem būs jāskrien glābt savs patrons :)

Atbildēt

nu ja

11.07.2017. 10:33

un tad mūsu Zemkopības ministrijas ļimončiks ar visu savu anturāžu būs trubā !

Atbildēt

skaidrojums Kasparam

11.07.2017. 10:27

»

Kaspars

Vai ir veikta aptauja, jūsu intereses ir tikpat lielas cik mūsu t.i. 2% strīdas 98 % par to nemaz nedomā


Silavai vajadzēja šo aptauju veikt! Tas ir valsts apmaksāts projekts! Bet Silava baidās no sabiedrības viedokļa noskaidrošanas, ka neatklājas baisā patiesība priekš viņiem, ka Latvijas sabiedrība ir pret lūšu un vilku slaktēšanu. Tā, lūk.

Atbildēt

Kaspars

11.07.2017. 08:46

»

Es

Ja tāds kaut kāds Kaspars iestājas par medībām un paziņo, ka pat barbariskās viņam neizraisa riebumu, tur viss apmēram skaidrs. Bēdīgs, krimināls skats


Tas ka man tādas medības neizraisa riebumu nenozīmē ka man pašam viņas patīk piekopt, esmu šaujamieroču piekritējs.

Atbildēt

Es

11.07.2017. 08:00

Ja tāds kaut kāds Kaspars iestājas par medībām un paziņo, ka pat barbariskās viņam neizraisa riebumu, tur viss apmēram skaidrs. Bēdīgs, krimināls skats.

Atbildēt

Kaspars

11.07.2017. 05:59

»

atbilde Kasparam

mūsu intereses ir vērtīgākas par jūsējām kaut vai tāpēc, ka jūsu intereses ir tikai aptuveni viens procents Latvijā


Vai ir veikta aptauja, jūsu intereses ir tikpat lielas cik mūsu t.i. 2% strīdas 98 % par to nemaz nedomā.

Atbildēt

Ivis

11.07.2017. 05:45

Pilnmēness,-dzīvnieku aizstāvji uz Gintermuižu, ar Mareku pa peiekšu !!!

Atbildēt

nesmuki, nesmuki tu nosauci medniekus:)

10.07.2017. 21:06

..Šitie lopi kļuvuši tik droši.ka nebaidās pat no šāviena un vazājas dienas laikā.

Atbildēt

Opis

10.07.2017. 20:48

Ja Mareciņš būtu izvilcis degunu no datora un padzīvojis kādu nedēļu dziļākos mežos un purvos,tad šitāds savārstījums nebūtu tapis.Ja godīgi pietrūka pacietības visu murgu izlasīt.Vilku un lūšu ir stipri vairāk kā 80ajos gados,to es apgalvoju droši.Šitie lopi kļuvuši tik droši.ka nebaidās pat no šāviena un vazājas dienas laikā.

Atbildēt

Zz

10.07.2017. 20:39

Nh nez ar si pajolinja rakatiem.pietiek krit aizaa. Un buus veel viens iemesls veel retaak te iegriezties....

Atbildēt

lūgums žurnālistiem

10.07.2017. 18:05

Lūdzu dabūjiet tās "Silavas" slepenās aptaujas anketas, ko viņi nerāda atklātībā. Lai taču beidzot redzam, kas tajās ir.

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 17:49

»

!!!

Un par specpasūtījuma veikšanu atļaujai mūsu valstī galināt lūšus un vilkus, atšķirībā no citām Eiropas valstīm, saņem Zemkopības ministrijas augstāko apbalvojumu – medaļu „Par centību


Gribat lai Latvijā nemedī vilkus tad sākumā izretināsim vilkus līdz Eiropas līmenim, ko var mūžīgi to Eiropu slavēt, vajadzēja pirms stāšanās ES izmedīt vilkus arī mums, pirms viņu likumus sev uzspiest un arī mēs tad saudzētu.

Atbildēt

atpalikušajam Kasparam

10.07.2017. 17:46

»

Kaspars

Cik cilvēku tik viedokļu, Jums nepatīk zinātnieki, kuri atbalsta medīšanu man savukārt tādi kuri neatbalsta medīšanu, katram ir savas intereses ar ko Jūsu intereses ir vērtīgākas par manām? No vienas puses piekrītu tam ka savvaļas dzīvnieku attiecībās varētu arī nejaukties, lai ēd kas ēdams, gan jau...


aizbrauc, Kaspar, uz kādu Eiropas valsti un paskaties, ko dara civilizēta sabiedrība, kas rūpējas par saviem lauksaimniecības dzīvniekiem. Viņi lieto preventīvos aizsardzības līdzekļus- būvē žogus, u.c., lai nebūtu jākļūst par barbariem un jāizšauj savai nācijai piederošs, vērtīgs dabas resurss - lielie plēsēji.

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 17:42

»

atpalikušajam Kasparam

tad tik pielādē savu plinti un dodies uz mednieku lapām...


Cik cilvēku tik viedokļu, Jums nepatīk zinātnieki, kuri atbalsta medīšanu man savukārt tādi kuri neatbalsta medīšanu, katram ir savas intereses ar ko Jūsu intereses ir vērtīgākas par manām? No vienas puses piekrītu tam ka savvaļas dzīvnieku attiecībās varētu arī nejaukties, lai ēd kas ēdams, gan jau briežu pietiktu gan vilkiem gan medniekiem bet tad ganāmpulkos vilki medījami cauru gadu bez limita.

Atbildēt

!!!

10.07.2017. 17:37

Un par specpasūtījuma veikšanu atļaujai mūsu valstī galināt lūšus un vilkus, atšķirībā no citām Eiropas valstīm, saņem Zemkopības ministrijas augstāko apbalvojumu – medaļu „Par centību” !

Atbildēt

atpalikušajam Kasparam

10.07.2017. 17:12

»

Kaspars

Apvainojumi jau pašā sākumā:) parasti bezcerīgi pretargumenti vilkās vismaz pārdesmit komentārus. Aizliegta ir barbariska medīšana, kas man neizraisa riebumu bet liekas neinteresanta un garlaicīga, toties ar šaujamieročiem tur medī ļoti intensīvi un arī man medības ir gana pieejamas...


tad tik pielādē savu plinti un dodies uz mednieku lapām.
Šeit cilvēki apspriež VALSTISKI akceptētas mūsu lūšu un vilku slepkavošanas veicināšanu, tās pasūtītājus un zinātnieku kā šī pasūtījuma nodrošinātāju (ar vajadzīgajiem datiem) atbildību.
Tiek apspriests, kā šādi pasūtījumu izpildītāji var nest zinātnieka vārdu.

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 16:04

»

atpalikušajam Kasparam

par apli tu vari noķert tikai savu asti:). Un man pie vienas vietas tās tavas medības ar nakts optikām un lukturiem, kuras tu kā tāds perverss vuārists lūri, jo pašam jau droši vien nav tas prieciņš pieejams


Apvainojumi jau pašā sākumā:) parasti bezcerīgi pretargumenti vilkās vismaz pārdesmit komentārus. Aizliegta ir barbariska medīšana, kas man neizraisa riebumu bet liekas neinteresanta un garlaicīga, toties ar šaujamieročiem tur medī ļoti intensīvi un arī man medības ir gana pieejamas.

Atbildēt

atpalikušajam Kasparam

10.07.2017. 15:45

»

Kaspars

Nevis atpalicis bet tūlīt Tevi par apli noķeršu. Man pie vienas vietas tās lordu izklaides ar n-tajiem suņiem, arī man tādas medības nepatīk bet katram savs, youtubē arī tos klipus laižu garām, es skatos lapsu medības ar nakts optikām vai lukturiem un medības pie ēsmas un tādu medību video britiem pietiekoši...


par apli tu vari noķert tikai savu asti:). Un man pie vienas vietas tās tavas medības ar nakts optikām un lukturiem, kuras tu kā tāds perverss vuārists lūri, jo pašam jau droši vien nav tas prieciņš pieejams

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 15:30

»

atpalikušajam Kasparam!

Anglijā aizliedz lapsu medības (Diena, 8.02.2005...


Nevis atpalicis bet tūlīt Tevi par apli noķeršu. Man pie vienas vietas tās lordu izklaides ar n-tajiem suņiem, arī man tādas medības nepatīk bet katram savs, youtubē arī tos klipus laižu garām, es skatos lapsu medības ar nakts optikām vai lukturiem un medības pie ēsmas un tādu medību video britiem pietiekoši.

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 15:25

»

Tu, Kaspar, no BDO juristu kantora?

Čau, ja tas esi tu:) Kauns, ka nezini, kāpēc briti šauj lapsas! Domāju, ka esi izglītotāks


Nē, es tas neesmu un par juristu es neesmu mācījies. Aitu aizsardzība ir viens no iemesliem bet vēl jau paliek trakumsērgas apkarošana un medījamo putnu aizsardzība.

Atbildēt

atpalikušajam Kasparam!

10.07.2017. 15:23

Anglijā aizliedz lapsu medības (Diena, 8.02.2005)

Anglijas un Velsas iedzīvotāji ceturtdien pēdējo reizi varēja doties lapsu medībās, jo piektdien stājas spēkā likums, kas aizliedz organizēt tradicionālās lapsu medības ar suņiem. Daudzi velsieši un angļi mainīja savu dienaskārtību, lai pēdējo reizi dotos lapsu medībās, kam šajā reģionā ir simtiem gadu senas tradīcijas. No piektdienas lapsu medības ar suņiem Anglijā un Velsā būs oficiāli aizliegtas kā pārāk nežēlīgas, izbeidzot septiņus gadus ilgo cīņu starp Lordu palātu un parlamentu.

Atbildēt

Kaspars

10.07.2017. 15:06

"Lielbritānijā, kur nav vilku un lūšu, par aitu mirstību ir sekojoši dati – 40% no kopējiem zaudējumiem veido aborti, 30% - gremošanas trakta traucējumi un laikapstākļi, 20% - infekciju slimības, 5% - defekti tikko piedzimušajiem jēriem, 5% - uzbrukumi (lapsas, suņi) un nolaidība."
Bet tas ir tikai zaudēto aitu sadalījums, jāskatās jau arī cik lieli ir zaudējumi no kopējā aitu skaita, piemēram zaudējot 40 aitas no 400 aitu liela ganāmpulka zaudējumi ir 10%, savukārt šīs 40 aitas sadalās tā, 16 ir dēļ abortiem, 12 ietekmējuši laikapstākļi, 8 infekcijas slimības, 2 jēru defekti un 2 suņu un lapsu nokostas, zauējumi ir krietni vien lielāki, jo piemēra pēc tikai par 40 aitām rēķināju, neticu ka 2 aitu dēļ briti lapsas šauj kā tikai pamana un varbūt 2 arī ir tikai tāpēc ka lapsas tiek intensīvi medītas un ja vilki pie viņiem būtu tad nekādas atlaides viņiem nebūtu, dabūtu tāpat kā lapsas.

Atbildēt

Neiedomājami

10.07.2017. 09:21

Kā vispār var kaut kāds apmaksāts pētnieks kaut kur, kā var saprast, kaut kādās nezināmās sanāksmēs gvelzt tādas muļķības, ka lūši Latvijā nevienu cilvēku neinterē, izņemot medniekus! Kā vipār tāds cilvēks var saukties par zinātnieku????

Atbildēt

blefs ne zinātne

09.07.2017. 22:21

Ozoliņš ar savu viltus zinātni grib mums iegalvot, ka lūšu un vilku slaktēšanai tāpat kā šīfera rūpnīcai Latvijā jāpastāv mūžīgi.

Atbildēt

ceris

09.07.2017. 21:59

»

Bezceris

Nu tak iekārtojiet to M.Vilkinu kādā ES projektā! Cilvēks visas malas aprakstījis par vilkiem un lūšiem ,un kā nekā, tā nekā. Redz, kur mazo ērgli ornitologi monitorēs par 2,5 miljoniem ES fondu un LR budžeta naudiņām


Kārtojies tik prom uz Sibīriju ar steigu, neandertālieti, ar visiem saviem stroķiem! Tavas perversās izklaides Eiropa drīzi jo drīzi piegriezīs ciet.

Atbildēt

a vot

09.07.2017. 21:50

»

Arī meža produkciju patērē

A vai pats VID-am nodokļus nomaksāji par mellenu un brūkleņu groziem


lasu savā vēderā un tikai! Tavs prātiņš jau to nespēj aptvert,

Atbildēt

Bezceris

09.07.2017. 21:10

Nu tak iekārtojiet to M.Vilkinu kādā ES projektā! Cilvēks visas malas aprakstījis par vilkiem un lūšiem ,un kā nekā, tā nekā. Redz, kur mazo ērgli ornitologi monitorēs par 2,5 miljoniem ES fondu un LR budžeta naudiņām.

Atbildēt

Arī meža produkciju patērē

09.07.2017. 21:03

»

ogotājs

zinu droši, ka Latvijas valsts mežu mežabrāļu komanda praktiski visi taisa biznesu ar medībām. Kurzemē reālu piķi apgroza


A vai pats VID-am nodokļus nomaksāji par mellenu un brūkleņu groziem ?

Atbildēt

Sigita

09.07.2017. 19:42

Latvija laikam ir vienīgā nenormālā valsts visā ES, kur Sugu un Biotopu aizsardzības likumā iejaucas Zemkopības ministrija - lauksaimniecības nozari pārraugoša ministrija! Latvijas vidi gandējošo organizāciju - biedrības “Latvijas Mežu Sertifikācijas padome”, Meža īpašnieku biedrība un a/s “Latvijas valsts meži”, kuras akcionārs ir valsts, spiediena rezultātā, ņem un izstrādā grozījumus pilnīgi citas nozares esošajos likumos, kā tas ir noticis aizsargājamo biotopu sakarā, tā arī šajā gadījumā - attiecībā uz mūsu aizsargājamiem un ES aizsardzības statusā esošajiem dzīvniekiem – lien iekšā dabas aizsardzības lauciņā . Unikums, ne valsts!!!!

Atbildēt

ogotājs

09.07.2017. 17:07

zinu droši, ka Latvijas valsts mežu mežabrāļu komanda praktiski visi taisa biznesu ar medībām. Kurzemē reālu piķi apgroza.

Atbildēt

Basilur

09.07.2017. 16:30

»

Tàtad

Vecupès dzîvo mazais palaidnieks Aivars. Mečtems kalps


kas tautai zināms par Aldi Feltu? te jau ļaudis piefiksējuši faktu, ka strādājis 'Latvijas valsts nmežos', runā, ka esot apmāts vilku šāvējs. Arī draugos ar Aivariņu no Vecupēm?

Atbildēt

Laba

09.07.2017. 16:20

»

psihiatrs

pietiek.com ir Tvaika ielas filiāle, kur ipaši agresīvajiem ļauj tvaiku nolaist, rakstot visu, kas vien ienāk prātā. Tā viņi kļūst mazāk bīstami apkārtējiem


doma, esi uzmanîgs, dakter, laikus iedzer tabletîti, jo drîzLatviju pàrnems mednieku kaujas kauju pèc, lai novàktu dažu politiki .. medîbàs..

Atbildēt

Atbilde

09.07.2017. 16:16

Par gada dzīvnieku 2014.gadā - pelēko vilku.
Leta, 14.01.2014.

"Bernards skaidroja, ka par gada dzīvnieku obligāti nav jākļūst kādam retam dzīvniekam, taču uzsvēra, ka ir vērts pievērt uzmanību sugai, kura vēl ir sastopama, jo tad arī pati suga var gūt no tā kādu labumu.

LDM direktores vietniece zinātniskajā darbā Guna Bagrade norādīja, ka Gada dzīvnieka izvēlē muzejs pieskaņojies aktuālajiem notikumiem - eiro ieviešanai un Rīgai kā Eiropas kultūras galvaspilsētai, jo pelēkais vilks ir Eiropas mēroga dzīvnieks.

Latvijas Valsts mežzinātnes institūta Silava vadošais pētnieks Jānis Ozoliņš norādīja, ka Latvijas sabiedrībā ir jāveido izpratne par vilkiem, tādējādi "samierinot" cilvēkus ar vilku klātbūtni.

Sestdien, 25.janvārī, LDM arī notiks Ģimenes dienas pasākums, kas būs saistīts ar gada dzīvnieku - pelēko vilku. Pasākumā bērni varēs svērties un mērīties, salīdzinot savus un vilka mērījumus, kā arī veidot sev suvenīrus no filca. Vilkam būs veltīti arī Pavasara svētki, kas notiks marta beigās vai aprīļa sākumā."

Atbildēt

Atbilde

09.07.2017. 16:08

»

Agris

Un kā ar Vilni Bernardu stabilo un noturīgo mednieku apmīļotāju no VARAM Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas? Vai arī viņam šāvēju apkalpošanai ir radīta speciāla vieta gan Vides ministrijā, gan Medību saimniecības attīstības fondā? Un kādus labumus šis “pavēļu izpildītājs...


Latvijas Avīze, 5.08.2016.
"VARAM Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas vecākais referents Vilnis Bernards pēc paraugdemonstrējumiem norādīja, ka nepastāv juridiski ierobežojumi mērkaziņas medībām Latvijā, par labu atzīstot ideju, ka mērkaziņu varētu medīt, izmantojot putnusuņus. Savā atzinumā mērkaziņu medības ar putnusuņiem būtībā atbalstīja arī DAP. Savukārt LOB, sniedzot savu atzinumu, stingri iestājas pret mērkaziņu medībām, jo­projām aizbildinoties ar to, ka šo mazo putniņu var sajaukt ar ķikutu, iebilstot pret absolūti visiem LATMA “par” argumentiem mērkaziņu medībām. LOB min to, ka Lietuvā un Igaunijā mērkaziņas medī ļoti nelielos apjomos, tāpēc neesot pamata uzskatīt, ka Latvijā medīs vairāk, tādēļ arī apgalvojumam, ka šis medību veids attīstīs medību suņu izmantošanu, neesot pamatots.

LATMA valdes priekšsēdētājs Haralds Barviks uzsver, ka mērkaziņu medības ir estētiskas un arī ētiskas, tās uzlabo mednieka tēlu, kā arī medības padara “kulturālākas”."

Varbūt vēl labāk pajautāt VARAM Dabas aizsardzības departamenta ilggadējo vadītāju direktores Daigas Vilkastes un viņas vietnieces Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas vadītājas Ilonas Mendziņas viedokli šajā jautājumā, jo tieši atbildīgas?

Atbildēt

Agris

09.07.2017. 15:24

»

Atbilde

Valsts pārvalde (ministrijas, to pakļautībā esošās institūcijas) tiek degradētas visiem iespējamiem līdzekļiem: jebkuru zinošu un pieredzes bagātu darbinieku prasti izēd, vietā ieceļot nekompetentus, bet tajā pašā laikā paklausīgus “pavēļu” izpildītājus. Lielu īpatsvaru šajās institūcijās aizņem speciāli...


Un kā ar Vilni Bernardu stabilo un noturīgo mednieku apmīļotāju no VARAM Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas? Vai arī viņam šāvēju apkalpošanai ir radīta speciāla vieta gan Vides ministrijā, gan Medību saimniecības attīstības fondā? Un kādus labumus šis “pavēļu izpildītājs” saņem?

Atbildēt

Atbilde

09.07.2017. 14:04

»

Briseles ierēdniecības jautājums VARAM

Tā kā lūšu un vilku aizsardzības plāna projekta norisi mūsu valstī uzrauga un akceptē dabas aizsardzības resors (VARAM, DAP), tad jājautā atbildīgajai ministrijai VARAM, kā labā strādā Latvijas valsts mežzinātnes institūta “Silava” pētnieku grupa ar Jāni Ozoliņu priekšgalā? Kā labā viņi taisa monitoringu...


Valsts pārvalde (ministrijas, to pakļautībā esošās institūcijas) tiek degradētas visiem iespējamiem līdzekļiem: jebkuru zinošu un pieredzes bagātu darbinieku prasti izēd, vietā ieceļot nekompetentus, bet tajā pašā laikā paklausīgus “pavēļu” izpildītājus. Lielu īpatsvaru šajās institūcijās aizņem speciāli radītas vietas, pat nodaļas savējiem, kaut gan patiesībā bez jebkādas efektivitātes un pievienotās vērtības. Tā nu arī “Silavā”, “Latvijas valsts meži” interešu zinātniskās argumentācijas nodrošinātājai, lietas tiek īstenotas. Jaunākais - divas bioloģes, ilggadējas Dabas muzeja darbinieces, dabas aizstāves - Guna Bagrade un Digna Pilāte, nu kļuvušas par medniecības (?!!!) faunas speciālistēm. Quo ire, mundus?

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...