Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
tie
12.03.2022. 17:28»
Iesaku visiem šī portāla apmekletājiem
pievērst uzmanību debilības centra troļļiem, kas pārtiek no zombijpropagandas atvemšanas un stučīšanas...
kas partiek no zombijpropagandas arī atzīmējas ar Z.
interesanti
12.03.2022. 17:14»
Vērotājs
Vēl tikai piebidīšu, ka izskaitļot šeit 5-kolonnu nav nemaz tik grūtu un tam nemaz nav npieciešams meklēt IP adreses naidīgiem komentāriem. Iesākumā pietiks nočekot dzīves vietas tiem, kas 9.maijā pulcēsies pie betona bluķa Pārdaugavā. Nu ja ne visiem, tad vismaz tiem aktīvākajietn un datu bāzē iekšā...
tu neatbildēji uz jautājumu. visticamāk, nebiji spējīgs saprast jautājumu un nezināji ko atbildēt, jo tavi saimnieki nav izsnieguši attiecīgas instrukcijas saviem troļļiem.
PIETIEK pļūtīt šķidru
12.03.2022. 17:07»
Vērotājs
PIETIEK portāla politika pieļauj jebkuru komentāru ievietošanu, uzskatot.ka jebkram viedoklkim ir tiesības būt . Tāpēč arī šeit saskrējusi Kremļa troļļi un valstij naidīgi noskaņoti subjekti. Nevēlos spriest cik tas ir pareizi, bet izteišu savu viedokli un proti- ir jāatšķir kas ir vaidoklis, balstīts...
kāp nost no poda. un neaizmirsti noraut ūdeni.
nuja
12.03.2022. 17:01»
nu
Tu kā redzams dod par pusizdzertu bamsli, jo vairāk tavs komentārs nav vērts
tavi dermoliberastu saimnieku "īpašo vajadzību" apkalpošanas izcenojumi, tostarp "došanas par pusizdzertu bamsli" un taml. tarifi, ir aktuāli un obligāti saistoši tikai un vienīgi tev, jo vairāk tu arī neesi vērta, pagalam nolietotā "devēja".
Iesaku visiem šī portāla apmekletājiem
12.03.2022. 16:54»
Vērotājs
Iesaku visiem šī portāla apmekletājiem ignorēt LV klaji naidīgus un dezinformējošus komentārus un neiesaistīties diskusijā, jo troļļi no tā pārtiek
pievērst uzmanību debilības centra troļļiem, kas pārtiek no zombijpropagandas atvemšanas un stučīšanas.
Tas vairs nav hibrīdkarš. Tā ir Normālu Cilvēku cīņa par Civilizācijas Pamatvērtībām, cīņa uz dzīvību un nāvi ar šīs Pamatvērtības truli ignorējošiem un demonstratīvi apgānošiem klaji naidīgiem dezinformatoriem un taml. necilvēkiem.
6. palātas sanitārs
12.03.2022. 16:42»
fakts
5. kolonna ir tādi fašistu mērgļi kā tu
6. palātā ir piesieti pie gultām tieši tādi mentāli kropļi kā tu.
Vērotājs
12.03.2022. 16:42Iesaku visiem šī portāla apmekletājiem ignorēt LV klaji naidīgus un dezinformējošus komentārus un neiesaistīties diskusijā, jo troļļi no tā pārtiek.
Tas ir hibrīdkarš.
tu, SAPISIES IDIOT,
12.03.2022. 16:39»
0)O
ESMU SAPISIES IDIOTS, ATVAINOJOS PAR TUFTU, LAIZOT PUTINA BILDI, MOZGAS NERUBĪ, KĀ VAR RUBĪT, TAS, KĀ NAV
vari noziņot savam debilības centra instruktoram, ka tu esi daudz par dumju pat tik vienkāršu uzdevumu izpildei, kā sveša nika jeb pseidonīma nozagšanai un izmantošanai tā īpašnieka kompromitēšanai, nožēlojami analfabētiski sadrukājot prastas glupības. Cita starpā - visticamāk, diez vai tu vispār esi spējīgs saprast, par ko ir runa...
fakts
12.03.2022. 16:38»
O)O
Vai jūs lūdzu nepateiktu kura tieši ir tā 5. kolona un kāpēc jūsuprāt tai ir pašreiz noliekta galva un kā iestāšanās zemessardzē traucēs tai pacelt galvu...
5. kolonna ir tādi fašistu mērgļi kā tu.
Vērotājs
12.03.2022. 16:35PIETIEK portāla politika pieļauj jebkuru komentāru ievietošanu, uzskatot.ka jebkram viedoklkim ir tiesības būt . Tāpēč arī šeit saskrējusi Kremļa troļļi un valstij naidīgi noskaņoti subjekti. Nevēlos spriest cik tas ir pareizi, bet izteišu savu viedokli un proti- ir jāatšķir kas ir vaidoklis, balstīts uz savu pārliecību un kas ir apzināta dezinformācija un meli ar mēŗķi graut ticību valstij, pie tam, tas tiek darīts par atlīdzību.
nu
12.03.2022. 16:34»
paklau, dermolibersatu skapja mauka
cik tev debilības centra kuratori maksā par troļļošanu, kā parasti 30 jūdasgrašus
Tu kā redzams dod par pusizdzertu bamsli, jo vairāk tavs komentārs nav vērts.
nu tad
12.03.2022. 16:30»
ja
tu dzīvo mucā un pa spundi tiec barots, tad tev galva arī ir ieslēgta. Elementāri
rāpies ārā no mucas, kurā tu dzīvo un pa spundi tiec barots ar dermoliberastu militārhistērsko propagandu. Elementāri, lumpenpropagandas zombij.
Vērotājs
12.03.2022. 16:20»
interesanti
par kādu "krīzes situāciju" tu murgo, lumpenpropagandas nozombētais vērotāj
Vēl tikai piebidīšu, ka izskaitļot šeit 5-kolonnu nav nemaz tik grūtu un tam nemaz nav npieciešams meklēt IP adreses naidīgiem komentāriem. Iesākumā pietiks nočekot dzīves vietas tiem, kas 9.maijā pulcēsies pie betona bluķa Pārdaugavā. Nu ja ne visiem, tad vismaz tiem aktīvākajietn un datu bāzē iekšā. Uz bezzobaino VDD cerēt nenākas, bet tāpēc arī ir Zemessardze.
ja
12.03.2022. 16:20»
izslēdz TV uc zombētājus propaGANDĒTĀJUS
Ieslēdz GALVU
tu dzīvo mucā un pa spundi tiec barots, tad tev galva arī ir ieslēgta. Elementāri.
O)O
12.03.2022. 16:20»
Vērotājs
Patrotiski noskaņotu latvijas iedzīvotaju skaitā ziņā salīdzinot ar ukraiņiem nav tik daudz. Tapēc ir lietderīgāks variants- iestāties Zemessardzē, lai krīzes situacijā neitralizētu 5-kolonnu un lai viņi to saprot laicīgi un nemēgina galvu pacelt
Vai jūs lūdzu nepateiktu kura tieši ir tā 5. kolona un kāpēc jūsuprāt tai ir pašreiz noliekta galva un kā iestāšanās zemessardzē traucēs tai pacelt galvu?
Vai par 5. kolonu jūs uzskatāt to ko es uzskatu par 5. kolonu, tas ir LR valdību un ierēdņu ordu, ES komisārus un visus tos, kas ir bijuši valdībā un deputātos un apzināti, mērķtiecīgi iznīcinājuši Latvijas valsti un tās ekonomiku veicot faktiski ekonomikas genocīdu, vai kādus citus cilvēkus?
Ja tā, ko dos iestāšanās zemessardzē?
Zemessardz ir debīlu onānistu klubs, kad pavisam nesen LR valdība nolēma ieslēgt 5 ātrumu cilvēku genocīdā ar ekonomikas instrumentiem un aizliedza 62000+ cilvēku ar likumu strādāt KUR BIJA ZEMESSARDZE? KUR BIJA ŠIE TAUTAS AIZSTĀVJI?
KO VIŅI DARĪJA? Laikā, kad 62000+ cilvēku tika OFICIĀLI AR LIKUMU PATEIKTS - NOSPRĀGSTIET BADĀ!!!
BEZ BEZDARBNIEKU PABALSTA, BEZ NEKĀ, VIENKĀRŠI "DĪKSTĀVE"....
Kur bija zemessardze, kur bija armija? Tie mēslaini onānisti, parazīti pat vienu rokas pirkstiņu nepakustināja, lai aizstāvētu tautu no PSIHOPĀTIEM VALDĪBĀ KAS TO BURTISKI ACU PRIEKŠĀ MĒRDĒJA BADĀ, MĒĢINĀJA NOGALINĀT IZTEIKTI CINISKĀ VEIDĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es jums vienu gribu pateikt zemessargi - jūs esat mēsli un jūsu vērtība ir zemāka nekā sūdam podā.
Jūs, trenēti, bruņoti cilvēki neizdarījāt neko, VISPĀR NEKO KAD 62000+ JŪSU TAUTIEŠUS MĒRDĒJA BADĀ JŪSU ACU PRIEKŠĀ. N _ E _ K _ O....
0)O
12.03.2022. 16:10ESMU SAPISIES IDIOTS, ATVAINOJOS PAR TUFTU, LAIZOT PUTINA BILDI, MOZGAS NERUBĪ, KĀ VAR RUBĪT, TAS, KĀ NAV
nu tad
12.03.2022. 16:01»
Ooo
Laikam gan prātiņu izmizis
pacenties turpmāk neizmīzt, t.i. ja tev vispār būtu bijis prātiņš ko izmīzt.
interesanti
12.03.2022. 15:57»
Vērotājs
Patrotiski noskaņotu latvijas iedzīvotaju skaitā ziņā salīdzinot ar ukraiņiem nav tik daudz. Tapēc ir lietderīgāks variants- iestāties Zemessardzē, lai krīzes situacijā neitralizētu 5-kolonnu un lai viņi to saprot laicīgi un nemēgina galvu pacelt
par kādu "krīzes situāciju" tu murgo, lumpenpropagandas nozombētais vērotāj?
paklau, dermolibersatu skapja mauka
12.03.2022. 15:52»
paklau, kremļa mauka
Valsts apvērsums, pat ja tāds būtu noticis Ukrainā, ir valsts iekšēja lieta, kas nedod citai valstij tiesības okupēt un anektēt šīs valsts teritorijas...
cik tev debilības centra kuratori maksā par troļļošanu, kā parasti 30 jūdasgrašus?
Vērotājs
12.03.2022. 15:46»
Хм
Я так и говорил, отмазок будет много)) возраст, другие пути. А правда, она намного проще- вот кто готов поддержать, тот молча это и делает. А такие вот крикуны громкие зачастую как раз быстро и перебегают на сторону противника, инстинкт самосохранентя превыше всего...
Patrotiski noskaņotu latvijas iedzīvotaju skaitā ziņā salīdzinot ar ukraiņiem nav tik daudz. Tapēc ir lietderīgāks variants- iestāties Zemessardzē, lai krīzes situacijā neitralizētu 5-kolonnu un lai viņi to saprot laicīgi un nemēgina galvu pacelt.
izslēdz TV uc zombētājus propaGANDĒTĀJUS
12.03.2022. 15:24»
nupat
Gordons teica, ka Ukrainā vairs nav 5.kolonas, ka karš ir saliedējis visus iedzīvotājus naidā pret iebrucējiem...
Ieslēdz GALVU!!
speciāli tādai debilības centra maukai kā tu.
12.03.2022. 15:22»
speciāli tādai kremļa maukai kā tu...
Vienkārši atsipies, defektīvā piseniece.
Zinta
12.03.2022. 15:01»
Kad aizturēs Jaunupu?
01:53...
...Abramovičam Portugāles pilsonība tika piešķirta 2021. gada aprīlī, pamatojoties uz likumu, kas piedāvā naturalizāciju to sefardu ebreju pēctečiem, kuri viduslaiku inkvizīcijas laikā tika izraidīti no Ibērijas pussalas...
Būtu jāsmejas, ja nezinātu reālo pasaules kārtību. Viņa materiālās iespējas ir tās, kas nodrošina viņam un viņa pēctečiem atbilstību visiem likumiem visās valstīs un mūžīgi mūžos. Pat no sankcijām jau gandrīz izspruka. Diemžēl arī šoreiz un tagads jau bija atradušies tādi ar ko varēja laipni vienoties vai arī, varbūt kādam īpašam likumam atbilstošu spraugu....Tas tiešām būtu brīnums, ja vinš nebūtu varējis iegūt Portugālrs pilsonību. Vienīgi jācer, ka pasaule šoireiz ir pamodusies uz ilgāku laiku un beidzot sapratīs arī to, kas patiesībā ir krievi un viņu fašistiski komunistiskās idejas un režīmi.
Slava Ukrainai! Slava ukraiņiem! Salava ukrainas varoņiem!
ha ha ha
12.03.2022. 14:55»
O)O
Vēlreiz speciāli tādam debiloīdam kā tu...
Koloradka Simonjan Margarit nav vajadzīga, ja ir pašiem savi latviešvalodīgi kremlini.
12.03.2022. 14:54
»
O)O
Vēlreiz speciāli tādam debiloīdam kā tu...
speciāli tādai kremļa maukai kā tu.
ASV nekādu apvērsumu, nevarēja ne organizēt ne finansēt, jo Ukrainā nekāda apvērsuma nebija. Visus lēmumus un likumus pieņēma likumīgi ievēlēts parlaments.
Masu slaktiņā ar simtiem tūkstošiem upuru un miljoniem bēgļu nav valsts iekšējā lieta par ko lieliski liecina pret Dienvidslāviju pieņemtās ANO DP rezolūcijas.
Tipiska nacista loģika - tajā teritorijā dzīvo mūsu tautas pārstāvji tāpēc mums ir tiesības to sagrābt.
Donbasā karu sāka krievu fašists krievijas pilsonis Girkins, kurš pats to atzina - "Игорь СТРЕЛКОВ. Но спусковой крючок войны всё-таки нажал я. Если бы наш отряд не перешёл границу, в итоге всё бы кончилось, как в Харькове, как в Одессе. Было бы несколько десятков убитых, обожженных, арестованных. И на этом бы кончилось. А практически маховик войны, которая до сих пор идёт, запустил наш отряд"
Krimai nebija nekādu tiesību pievienoties krievijai un tā arī nepievienojās, bet tika okupēta un anektēta.
Ir jābūt psihiski slima kroplim, lai kāda izteiciena dēļ grautu pilsētas un slepkavotu tūkstošiem cilvēku.
Un visbeidzot, fašistīskā krievija divās nedēļās Ukrainā ir noslepkavojusi un izdzinusi no mājām vairāk krievu nekā nekā cieta 8 gadu laikā pēc tam kad krievija veica pirmo iebrukumu Ukrainā.
Kremļa huntai atliek tikai noslepkavot vai izdzīt no Ukrainas visus iedzīvotājus, jo neviens un nekad viņiem nepiedos noslepkavotos tuviniekus un iznīcinātos īpašumus, turklāt neviens pie pilna prāta esošs nevēlēsies dzīvot fašistiskā nabagmājā par kādu pārvērtusies krievija.
Что будет с Путиным? Фейгин: Будет ли бунт элит!? Лукашенко - конец близок!
12.03.2022. 14:44https://youtu.be/iXeB9rjgp80
nupat
12.03.2022. 14:33»
O)O
Vēlreiz speciāli tādam debiloīdam kā tu...
Gordons teica, ka Ukrainā vairs nav 5.kolonas, ka karš ir saliedējis visus iedzīvotājus naidā pret iebrucējiem.
Ko gan teiktu mūsu daudzstāvu namu iemītnieki, ja viņu mājokļus sabombardētu, būtu vai nu jādodas bēgļu gaitās, vai jāpaliek ielenkumā bez pārtikas, ūdens un siltuma?
Хм
12.03.2022. 14:32»
vispār
Atbalstīt var dažādi, nav obligāti braukt karot pret krievu okupantei, īpaši, ja nav nekādas pieredzes
Я так и говорил, отмазок будет много)) возраст, другие пути. А правда, она намного проще- вот кто готов поддержать, тот молча это и делает. А такие вот крикуны громкие зачастую как раз быстро и перебегают на сторону противника, инстинкт самосохранентя превыше всего.
Хм
12.03.2022. 14:29»
как надо объективно показывать историю
http://gulag.ipvnews.org/article20070225.php
Ну примерно. Хотя и тут лукавство. Начато про русских, а потом далее просто "большевики". Почему бы не указать, кто именно стоял у истоков создания ГУЛАГа? И как по национальностям ЧК делилась. И кто были самые рьяные охранники Ленина. Кто в крови топил крестьянские восстания. Ну раз начали с национальности в начале статьи, чего ж потом съехали на "большевиков"?
O)O
12.03.2022. 14:16»
paklau, kremļa mauka
Valsts apvērsums, pat ja tāds būtu noticis Ukrainā, ir valsts iekšēja lieta, kas nedod citai valstij tiesības okupēt un anektēt šīs valsts teritorijas...
Vēlreiz speciāli tādam debiloīdam kā tu.
ASV finansētais, organizētais maidāns - valsts apvērsums ir Ukrainas iekšējā lieta? Tu vispār pats saproti ko tu saki?
Un kāpēc tad notikumi Dienvidslāvijā nebija Dienvidslāvijas iekšējā lieta? A ko, smirdīgais pedarast? Un kāpēc notikumi Serbijā ar Kosovu nebija Serbija iekšējā lieta, bet gan prasīja bombardēšanas kampaņu no ASV un iebrukumu Serbijā un Serbijas teritorijas okupāciju un Kosovas atdalīšanu? Ko pedarast?
Tālāk - Ukrainā ir milzīga krievu populācija un Ukraina atrodas uz Krievijas vēsturiskās teritorija sun tas ir FAKTS. Ja tu nebūtu pedarasts, bet godīgs cilvēks, tad tu ļoti skaidri zinātu, ka visas pilsētas no Harkovas līdz Odesai ir 100% krievu pilsētas un tās radīja Krievijas imperatori laikā, kad par tādu Ukrainu vispār neviens un nekad nebija pat vēl dzirdējis.
Pati Kijeva ir "Kijevskaja RUSJ" nevis "Kijevskaja ukraina", bet nu ko ar tādiem kā tu runāt par šīm tēmām, tas ir bezjēdzīgi.
Tālāk ASV - CIA organizētais KARŠ pret krieviem Donbasā kuri NEPIEŅĒMA ASV organizēto valsts apvērsumu, pilsētu apšaude no visa veida smagajiem ieročiem kas ilga 8 gadus nevarēja beigties nekā savādāk kā ar smagu dabūšanu pa muti no Krievijas, kas 8 gadus runāja ar tiem deģenerātiem, kas spēlē Ukrainas valdības lomu lasot scenārijus kurus viņiem dod ASV vēstniecība. Astoņus gadus viņiem teica - nu beidziet, atvelciet smagos ieročus, pildiet Minsku 2.0 (ja tu esi aizmirsis vai nezini, tad Ukraiņu armiju jau 2 reizes, es atkārtoju divas reizes sakāva 2014. gadā un 2015 gadā, ļoti humāni, civili, bez jebkādiem bojājumiem pašai Ukrainai, bet DEĢENERĀTI NESAPRATA), beidziet krievu genocīdu, beidziet aizliegt krievu valodu valstī kurā vairums tā ir dzimtā valoda.
Nesaprata. Negribēja saprast, ASV lika karot.
Tālāk Krima - tur viss ir skaidrs, Krimas republika pēc ,vēlreiz atkārtoju, pēc ASV organizētā maidāna izvēlējās pievienoties Krievijai un Krimas republikai bija visas tiesības to izdarīt.
Tālāk, Zelenskis publiski atteicās no Minskas vienošanām, pateica, ka mēģinās izveidot atomieročus, atkaros Krimu.
Ir neiespējami iedomāties vēl lielāku provokāciju un tiešāku mēģinājumu uzsākt karu.
Nu ko, ja tādi mēsli kā Zelenskis, būdami 100% ASV kontrolēti, vēlas karu, tad karš bija neizbēgams.
Absolūti neizbēgams.
Un tavi smilksti par to, ka redz, "sagrauto ēku skaits bija desmitiem reizū mazāks nekā fašistiskās krievijas iebrukuma divās nedēļās", tikai paliecina to, ka tev ir bijis pilnīgi uzdirst tam ko Ukriaņu armija darīja Donbasā un tu nezini neko un neko neesi redzējis no tā kas tur darījās visu šo laiku, CILVĒKI 8 GADUS DZĪVO PAGRABOS.
Un jā, kas to būtu domājis, ka 8 gadus provocētā Krievija ar kuru Ukraina it kā 8 gadus karo, reāli ierodoties uz karu pirms 2 nedēļām ir tik kapitāli sadevusi Ukrainai pa muti, ka pat Latvijā komentāros pidarmēsli raud. A ko viņi gaidīja?
Nu tā godīgi? Ko? 8 gadus bla bla bla, beidziet šaut, beidziet genocīdu. 2014. gadā ukru sakāve, 2015. gadā ukru sakāve pie Debaļcevas, tālāk 7 gadi bla bla, beidziet apšaudīt, beidziet genocīdu bla bla, Minska 2, bla bla 8 gadi, bla bla.
KO VIŅI GAIDĪJA? Ka tas mūžigi vilksies? Ka var draudēt Krievijai ar atomieročiem un gatavoties atrisināt Donbasas jautājumu ar spēku un nekas par to nebūs?
Kā redzi realitāte ir un būs savādāka. Ja tā turpināsies, tad Ukraina pārstās eksistēt kā valsts, Putins par to jau brīdināja. Ja Ukrainā neatradīsies kaut kādi psihiski veseli spēki, kas spēs pārraut ASV kontroli pār sevi un izvēlēsies Ukrainas saglabāšanu, krievu genocīda izbeigšanu un visu noziedzinieku sodīšanu kuri šos 8 gadus nesodīti ir slepkavojuši un spīdzinājuši plus pilnīgu demilitarizāciju, tad tas beigsies ļoti traģiski.
Piemēram ja trešajā reihā cilvēki saprastu, ka karš bija zaudēts, nu vismaz 1944. gadā, tad Vācija varēju saglabāt daudz cilvēku dzīvības un pilsētas, bet to neizdarīja. Visam ir sava cena un tā ir īpaši augsta ja tavu valsti kontrolē elites kurām ir nospļauties uz šīs valsts pilsoņiem...
paklau, kremļa mauka
12.03.2022. 13:47»
O)O
Kaut kā zinātniskās fantastikas teritorijā pēdējā laikā ir iebraucis šis portāls...
Valsts apvērsums, pat ja tāds būtu noticis Ukrainā, ir valsts iekšēja lieta, kas nedod citai valstij tiesības okupēt un anektēt šīs valsts teritorijas.
Ukraiņu artilērija nekādas mājas gabalos nerāva, bet atbildēja uz okupantu veiktajām apšaudēm. Jebkurā gadījumā 8 gados abās pusēs bojāgājušo un sagrauto ēku skaits bija desmitiem reizū mazāks nekā fašistiskās krievijas iebrukuma divās nedēļās
Ooo
12.03.2022. 13:43»
O)O
Kaut kā zinātniskās fantastikas teritorijā pēdējā laikā ir iebraucis šis portāls...
Laikam gan prātiņu izmizis!
vispār
12.03.2022. 13:35»
Хм
Заметка на делфи - на утро 12 марта из Латвии на борьбу со стороны Украины записалось.. 5!!! человек...
Atbalstīt var dažādi, nav obligāti braukt karot pret krievu okupantei, īpaši, ja nav nekādas pieredzes.
bet
12.03.2022. 13:23»
Хм
Заметка на делфи - на утро 12 марта из Латвии на борьбу со стороны Украины записалось.. 5!!! человек...
mani neņems karot, es par vecu.
Anta 69
Asiirietis
12.03.2022. 12:58»
ASV protektorāts Latvija
Nepiekrītu autoram. Drauds cilvēcei ir nevis Krievija, bet kolektīvie rietumi ar savu augstprātību (snobismu), koloniālismu un citu ekspluatācijas politiku. Krievija tikai aizstāv savas intereses un neļauj rietumiem sevi kolonizēt
Tu parādi mums tos smerdeļus, kuri piespiež krievu okupantiem dzīvot Latvijā, Igaunijā, līst eiropā un tur uzpirkt politiķus. Pat ASV salīdāt, lai cīnītos ar kaut kādām jūsu izdomātām briesmām, no kurām gribat ATBRĪVOT vai visu pasauli.
85
12.03.2022. 12:44Kāpēc bija nodoms pārcelt sabiedrību citā laikmetā? Un kam konkrēti zināms ka nevar?
как надо объективно показывать историю
12.03.2022. 12:35»
Хм
Последние пару абзацев у него спорные, но в целом. Вот, вы, например, Суровый год вспомнили, да, это было. А вот румбулу уже нет. А почему? Там же были тоже и граждане Латвии. Или у них уже была не та национальность, чтобы её вспоминать, не того сорта граждане? И почему не вспоминаете тех латышей, что...
http://gulag.ipvnews.org/article20070225.php
Хм
12.03.2022. 12:20Заметка на делфи - на утро 12 марта из Латвии на борьбу со стороны Украины записалось.. 5!!! человек!
Это всё, что нужно знать о фактической поддержке Украины. Интересно, хоть один среди этих 5 есть из комментаторов?)))
Я прекрасно понимаю, сейчас каждый найдёт кучу оправданий, почему он не с этими 5)
Kāda Tauta-tāda valdība
12.03.2022. 12:18»
jā, demokrātija tā ir konkurence
glupajiem nepatīk. BET BEZ KONKURENCES NAV ATTĪSTĪBAS. Tos glupo šovus redzat, KĀDA TUR IESPĒJAMA ATTĪSTĪBA. TO nākotne kā krievija- vergu valsts, kuru izzog puķinu kantori. Neviens pasaules komunists negrib gudru krieviju, tas nu 100%.Jo visi komunistu prāts darbojas tikai vienā virzienā- kā parazitēt...
Konkurence.Cukurrazjoshana Latvijaa likvideeta.Konkurentuss likvidee.
jap
12.03.2022. 12:18»
bet
ja kāds grib būt "Krievijas sastāvā", to taču nevienam nevar liegt. Var pārdot dzīvokli vai citu īpašumu šeit un nopirkt vēl lētāku mājokli Krievijā. Nu varbūt nevajag gluži Maskavā, kur dārga dzīve, labāk provincē, krievu blogeri diezgan raksta par dzīvi tur, "zabroshennaya rossia", bija vēl tāds "...
es arī par šo. ceru, ka arī latviešiem pietiks drosmes pieņemt dažus lēmumus, kas padarīs valsti stiprāku.
Хм
12.03.2022. 12:15»
Nekviec!
Tu "baigajā gadā"vēl nebiji dzimis,česnaja davalka, tāpēc neapjēdz kurā stabulē pūt
Последние пару абзацев у него спорные, но в целом. Вот, вы, например, Суровый год вспомнили, да, это было. А вот румбулу уже нет. А почему? Там же были тоже и граждане Латвии. Или у них уже была не та национальность, чтобы её вспоминать, не того сорта граждане? И почему не вспоминаете тех латышей, что отказались идти в легион, и их в лагеря отправили?
Ну так научите, покажите как надо объективно показывать историю, а не только ту часть, котора выгодна самому
jā, demokrātija tā ir konkurence
12.03.2022. 12:13»
ASV protektorāts Latvija
Nepiekrītu autoram. Drauds cilvēcei ir nevis Krievija, bet kolektīvie rietumi ar savu augstprātību (snobismu), koloniālismu un citu ekspluatācijas politiku. Krievija tikai aizstāv savas intereses un neļauj rietumiem sevi kolonizēt
glupajiem nepatīk. BET BEZ KONKURENCES NAV ATTĪSTĪBAS. Tos glupo šovus redzat, KĀDA TUR IESPĒJAMA ATTĪSTĪBA. TO nākotne kā krievija- vergu valsts, kuru izzog puķinu kantori. Neviens pasaules komunists negrib gudru krieviju, tas nu 100%.Jo visi komunistu prāts darbojas tikai vienā virzienā- kā parazitēt, viņi kā slikti baznīctēvi
ASV protektorāts Latvija
12.03.2022. 11:52Nepiekrītu autoram. Drauds cilvēcei ir nevis Krievija, bet kolektīvie rietumi ar savu augstprātību (snobismu), koloniālismu un citu ekspluatācijas politiku. Krievija tikai aizstāv savas intereses un neļauj rietumiem sevi kolonizēt.
Nekviec!
12.03.2022. 11:50»
O)O
Kaut kā zinātniskās fantastikas teritorijā pēdējā laikā ir iebraucis šis portāls...
Tu "baigajā gadā"vēl nebiji dzimis,česnaja davalka, tāpēc neapjēdz kurā stabulē pūt.
labi rūkts
12.03.2022. 11:27»
O)O
Kaut kā zinātniskās fantastikas teritorijā pēdējā laikā ir iebraucis šis portāls...
Labi rūkts
ŠVEIKS
12.03.2022. 11:23Laika prognoze Eiropai - ja Rietumi un ASV tagad nepalīdzēs Ukrainai sakaut okupantus,tad Krievija turēs visus kā nākošos mērķus...
bet
12.03.2022. 10:55»
nekas nesanāks
Nav vairs vecie sociālisma laiki, no kā mēs aizgājām. Krievijā tāpat tagad ir kapitālisms, lielas atšķirības starp vienkāršo tautu un bagātajiem. Nav uz kurieni "prasīties atpakaļ
ja kāds grib būt "Krievijas sastāvā", to taču nevienam nevar liegt. Var pārdot dzīvokli vai citu īpašumu šeit un nopirkt vēl lētāku mājokli Krievijā. Nu varbūt nevajag gluži Maskavā, kur dārga dzīve, labāk provincē, krievu blogeri diezgan raksta par dzīvi tur, "zabroshennaya rossia", bija vēl tāds "uralskiy parenyok", kas lēti nopircis māju un to iekopj. Un ar valodu no problems.
Mums, latviešiem citas zemes nav, tāpat kā ukraiņiem.
vai
12.03.2022. 10:06»
mja, demokrātija ir konkurence
glupajiem grūti
Plutokrātiju var saukt par demokrātiju?