Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Helenq

24.04.2021. 06:46

Lengvi pažintys meet365.club

Atbildēt

Modris Pelsis

18.03.2021. 19:11

Godājamie Pietiek.com veidotāji, rakstā, ko es nopublicēju savā Facebook profilā, vēlējos pievērst uzmanību goda un cieņas jēdzieniem. Šiem jēdzieniem jābūt svarīgiem ne tikai policijas darbiniekiem, bet arī žurnālistiem. Vai jums nebūtu ļoti apgrūtinoši man paskaidrot, kādēļ Jūs, bez manas piekrišanas, pārpublicējāt manu rakstu savā portālā. Vai tiešām ir tik ļoti neiespējami palūgt atļauju, vai vismaz painformēt par vēlmi izmantot manu viedokli (par jauno likumprojektu), sava portāla contenta papildināšanai.

Atbildēt

Vilks

18.03.2021. 07:17

»

protams

pakluse trolli. sekoju lidzi. daudz kas izdarits. Katra zino ja salidzina, kas vispar izdarits pedejos 20 gados, sobrid kas tiek darit...


Tu draudziņ pat runā kā ģirģens, smiekli nāk jau par vārdu izdarīts kosmoss. Tieši tā kosmoss. Ko tad tu neuzraksti kaut vienu paveikto kosmisko darbu. Vai tik tu rakatītāj nēsi pac ģirģens.👍

Atbildēt

protams

17.03.2021. 19:49

»

Vilks

Tapec jau tādi ģirģeni tiek ministra amatā ka tādi kā tu lētticīgi pakalpiņi tic tiem ģirģeniem un domā ka tiks viss uzlabots policijā. Kaut kā neredz ka divu gadu laikā būtu kas mainijies tikai tukši solijumi un tas arī viss. Pac tikai katrā intervijā dievina sevi es un es un es...


pakluse trolli. sekoju lidzi. daudz kas izdarits. Katra zino ja salidzina, kas vispar izdarits pedejos 20 gados, sobrid kas tiek darit
ir kosmoss. Iekslietu darbinieki atbalsta Girgenu. Cilvecigs un strada. Mums
nevajag kaut kadus makonu stumditajus. Ceru,
ka vinu novertes un laus stradat vel paris gadus.

Atbildēt

Derdz

17.03.2021. 16:41

Ja redz un bus vai ir kontakts ar policistu sāc ierakstit video vai sarunu.

Atbildēt

tu,paregotaj gadijuma neesi no zilesanas biroja?

17.03.2021. 14:30

»

Pirātu partija

Augustiņš visu pareizi raksta, tikai vairāk vajadzēja jautājumu apskatīt Latvijas kontekstā...


tu doma ka skripalu indetaji angli ir kluvusi par vestniekiem latvija ? Zinams ir tikai Krimas tilts un Italija uzsakta vakcinas Sputnik V razosana.

Atbildēt

Vilks

17.03.2021. 14:19

»

ja ja to vilks

Ja jau tu visu zini, tad ievieto video. Kārtējais apbižotais pasaku meistars. Vakar jau viens facebook izcēlās. Ģirģens ar šoferi bez maskām.... aklais pat video var maskas redzēt. No otras puses, ja aprunā tātad ministrs jēdzīgs. 30 gadus visi dzīvo nolaistos iecirkņos, bez kvalitatîvas izglītības. ...


Tapec jau tādi ģirģeni tiek ministra amatā ka tādi kā tu lētticīgi pakalpiņi tic tiem ģirģeniem un domā ka tiks viss uzlabots policijā. Kaut kā neredz ka divu gadu laikā būtu kas mainijies tikai tukši solijumi un tas arī viss. Pac tikai katrā intervijā dievina sevi es un es un es.

Atbildēt

ja ja to vilks

17.03.2021. 13:27

»

Vilks

Kāda var būt cieņa pret policiju ja pac virsvadonis Ģirģens pārkāpj Covid 19 ierobežojumus. Vakar facebook tam ir pierādījums. Savukārt vadonis savā komentārā cilvēku kas viņu nofilmēja itkā aicina lai nāk tuvāk un aprunājas, bet tas nu gluži tā nav iespējams jo Vadonis neskaitāmas reizes ir mucis no...


Ja jau tu visu zini, tad ievieto video. Kārtējais apbižotais pasaku meistars. Vakar jau viens facebook izcēlās. Ģirģens ar šoferi bez maskām.... aklais pat video var maskas redzēt. No otras puses, ja aprunā tātad ministrs jēdzīgs. 30 gadus visi dzīvo nolaistos iecirkņos, bez kvalitatîvas izglītības. Tagad kad viss mainās, mēģina par visām varēm nomelnot. Ģirģens savā vietā. Lai strādā

Atbildēt

Sandim Ģirģenam

17.03.2021. 13:20

Lidostas policisti - korumpanti. Viņi braukā apkārt lidostas pievedceļu apkārtnē un ķer CSD "pārkāpējus", kuri neko nav pākāpuši. Aiztur, kavē ierašanos lidostā, pasažieri gatavi samaksāt un ātrak tik vaļā, neanalizē, kas ir kas, nav klaik strīdēties.
Šādus visus apstākļus izmanto šie "darbīgie"policisti liostā un ņem kukuļus vai uzrāda, cik labi strādā, ķer pārkāpējus. Bez tam, ja tu iebrauci augšā pie ieejas lidostā, izlaidi izkāpt pasažieriem, gribi nobraukt lejā un iebraukt stāvvietā - stop, lejā priekšā uz apļa ķieģelis, tev jābrauc pilsētas virziena, ar lielu apkārtceļu atgriezties stāvvietā, kad esi patērējis laiku, vairs nevari pavadīt savus bērnus vai paziņas vai, ja riskēji iebraukt, jo nekas netraucē uzbraukt uz galvenā ceļa, kur kustības vispār nav vai tā ir vienvirziena, iebraukt viegli. Tevi ķer un bargi soda vai paņem kukuli, ja tu riskēji. Un ko, to nezina policisu vadība, ka policisti lidostā nezina kur likt savu stulbumu un dīkdienību, kur un kā atnes soda kvītis, protokolus (vai visp;ār viņiem ir tādas tiesības sodīt?)?
Valstī garīgais marasms.

Atbildēt

Tu muļķis

17.03.2021. 13:05

»

Pirātu partija

Augustiņš visu pareizi raksta, tikai vairāk vajadzēja jautājumu apskatīt Latvijas kontekstā...


Tie, kas mācījās Maskavas vai čekas skolā Kaļininā. jau sen vairs nestrādā. Jaunie "varoni"policijā ir tik ņipr, ka pat kadu nabaga puiku, kutš tikko izgājis no bernu nama, sācis strādāt, satrīdējies ar vienaudžiem no berb nu nama, viebs otram aizturējis rtelefonu par parādu un polocija piekaut, grib izsist atzīšanso, ka viņš aplaupīja vienaudzi, nodara samērā smagus vai vidējus miesas bojājumus varmāka policisti un puiku neaizstāvēja neviens prokurors, nesauca pie atbildības. Nezinu kā beidzās krimināls vai puiku notiesāja, bet policistu neviens nesodīja, jo puika nevarēja pierādīt ka viņu sasita policisti. Pats ar savām acīm redzu pie policijas ēkas sienas nolikts atvestais (cits) stāvēt un viņu dauza policisti. Pat uz airādījumu nereaģēja - saka, kāda tava daļa, gribi ptas saņemt. Tie paseni fakti, noilgums, bet cik ir dzirdēts pat preses slejā, internetā, ka tas pats turpinās. Jā, ir slānis policijā, kuri piecus vārdus sasaistīt latviski neprot un rāda, cik slikta policija.

Vaina par policijas agresiju ir vairākos virzienos:
- nekārtības valsts augstākajā ešelonā;
- visaptveroša korupcija, kas grauj tautas attieksmi pret varu un tiesu, kura policistu darbu norako kā brāķi, kaut tāda nav;
- policisti grib arī kompensēt ienākumus, redzot, ka vara sevi adāvina ar algu un prēmuju, atlai;sanas pabalstu simtiem tūkstošus: tā var turpināt līdz vēmienam, kas viss kopā izsauc agresivitāti;
- pats galvenais - priekšnieku bezatbildība, bezkontrole, vardarbības slēpšana, lai noslēptu, ka iestādē viss kārtībā, tādēļ patavaļa izplešas zibeņātrumā un plašumā;
- priekšniekiem nav autoritātes, jo ņem kukuļus, izmanto policijas transportu savām vajadzībām, ko zina padotie, kuri arī uzdrošinās savus melnos darbus, zinot, ka viņus šie priekšnieki nekontrolē;
- arī PAVĻUTA nejēdzības pandēmijas risināšanā, viņa stulbums un aplamības neizmērojamas;
- vēlme iedzīvoties, izrādot varu;
- policistu zemais izglītības līmenis;
- sliktais policistu garīgās veselības stāvoklis;
- kopējā haosa sitēma valstī.

Atbildēt

Pirātu partija

17.03.2021. 11:16

Augustiņš visu pareizi raksta, tikai vairāk vajadzēja jautājumu apskatīt Latvijas kontekstā.
LV tāda pati čekistu izlūku sistēma kā raškā. Spiegu ķērāji, kas paši mācījās Maskavas čekas skolā. Skripaļu indētāju kursa biedri strādā par vēstniekiem- spiegiem LV.
LV čekai tādi paši paņēmieni kā puķina ahrankai.
Bet režīms Krievijā kritīs, puķinu likvidēs, varu sagrābs čekisti, bet noturēt to varēs tikai līdz gada beigām.
Nākošā gadā droši varēsim izformēt arī LV čekistus, jo 80% pasaules teroraktu ir ar puķina režīmu saistīto teroristu izdarības.
P.S. Drīz lielais raškas režīma kauns. Nogāzīsies Kerčas tilta vidējais posms. Satiksme starp Melno jūru un Azovas Jūru būs paralizēta.
Vēl Krievijā traurs, dēļ Itālijas, visur Itāļu karogi ar melnām lentām, puķes Itāļu karogu krāsās, pusmastā Itāļu karogi. Tas ir saprotami, jo puķina oligarhi ļoti lielu naudu ielika Itālijas nekustamos īpašumos.
Laicīgi līdzjūtība itāļiem, paši vainīgi , nevajadzēja pīties ar raškas čekistu režīmu un politiķiem ņemt naudu no nelaimes nesēja.

Atbildēt

jautaajums

17.03.2021. 11:03

»

Piekrītu Girģenam

Ģirģens vismaz izsaka kādu sakarīgu domu , atšķirīā no Pavļuta, kas faktiski grauj visas valdības reputāciju. Ir dažreiz jāizdara kaut kas pārgavīgs, jābūt drosmei, nevis tikai cilvēki jātur mājsēdēs, jābiedē, jāslēdz veikali, jāslēdz darba vietas. Ne velti Ģirģena kungs aicina samaznāt ierobežojumus...


Kā vārds tam ģirģena kungam?Pagaidām ģirģens nav pateicis ka arī policija,prokuratūra,iekšlietu ministrija ir privātuzņēmumi ar visiem privatizācijas kodiem,nav pateicis kas ir patiesā labuma guvējs.
Ir tāda Inta Dižā,tur var atrast precīzākas ziņas,kā arī privātuzņēmumu grāmatvedībās.Visa LV ir reģistrēta starptautiskajos uzņēmumu reģistros kā komercuzņēmums.

Atbildēt

Piekrītu Girģenam

17.03.2021. 10:18

Ģirģens vismaz izsaka kādu sakarīgu domu , atšķirīā no Pavļuta, kas faktiski grauj visas valdības reputāciju. Ir dažreiz jāizdara kaut kas pārgavīgs, jābūt drosmei, nevis tikai cilvēki jātur mājsēdēs, jābiedē, jāslēdz veikali, jāslēdz darba vietas. Ne velti Ģirģena kungs aicina samaznāt ierobežojumus, atvērt veikalus, darba vietas. Tam vajadzga drosme, bet mūsu ministri ir gļēuļi. Nav taču problēma tos visus vienā dienā slēgt, ja rastos vajadzība, bet atvēršana vairotu ticību valdībai.

Atbildēt

Vilks

17.03.2021. 10:10

Kāda var būt cieņa pret policiju ja pac virsvadonis Ģirģens pārkāpj Covid 19 ierobežojumus. Vakar facebook tam ir pierādījums. Savukārt vadonis savā komentārā cilvēku kas viņu nofilmēja itkā aicina lai nāk tuvāk un aprunājas, bet tas nu gluži tā nav iespējams jo Vadonis neskaitāmas reizes ir mucis no žurnālistiem un baidād no neērtiem jautājumiem jo nāksies kārtējo reizi melot. Vakardienas video vēl ir sīkums kāds no pietiek žurnālistiem varētu satikt šo vadoni un pavaicāt vai tas ir vienīgais viņa covid 19 ierobežojumu pārkāpums un vai viņš ierobežojumu laikā gadījumā kopā ar IeM parlamentārās sekretāres S.Boles dēlu otrdienās, ceturtdienās un sestdienās lai neviens nepamana agrās rīta stundàs nav gadijumā apmeklējis Andrejsala CF sporta zāli. Abi lepni piebraukàja uz “slēgto” sportazāli un netālu paslēpa landroveru. Labs video. Diez vai viņi ir no vienas mājsaimniecības. Vadonis tagad ir sabijies un neiet vairs uz zāli jo laikam saprot ka var sanākt štruntīgi. Gribētos ieskatīties viņa ačtelēs kad viņam kaut ko tādu pajautātu. Tad par kādu cieņu pret policiju var vispār runāt policija ir apzināti nolaista līdz šādam līmenim. Ar lielu interesi gaidīsim ko tad policija tagad lems par virsvadoni.Ceru ka žurnālisti izķers vadoni un pajautās. Vienīgā cerība uz jums!

Atbildēt

Ivo

17.03.2021. 08:22

»

Lasītājs

Raksta virsraksts nesakrīt ar saturu – tā arī nav iztirzāts patiesais policistu-mērgļu neieredzēšanas iemesls. Autors tā arī nav apjēdzis apkārt notiekošo – turpina dzīvot mucā un lūkoties uz pasauli caur spundes caurumu...


Latvija ir valsts,un ir viss ar to saistītais.. tikai pie varas ir nepareizi darboņi, bet pie tā ir vainīga tauta kas viņus ievēlēja..tas ka valdība neatbalsta iedzīvotājus grūtā situācijā ir acīmredzami..atbalsta vietā viņi tautu aplaupa izmantojot valsts policiju..kāda var būt cieņa tādā situācijā?,,

Atbildēt

Lasītājs

17.03.2021. 08:10

Raksta virsraksts nesakrīt ar saturu – tā arī nav iztirzāts patiesais policistu-mērgļu neieredzēšanas iemesls. Autors tā arī nav apjēdzis apkārt notiekošo – turpina dzīvot mucā un lūkoties uz pasauli caur spundes caurumu.
Latvija reāli vairs nav valsts, bet ir tikai ekonomiskas ekspluatācijas teritorija ar policejiski-oligarhisku politisko režīmu. Šāds politiskais režīms nav paredzēts Latvijas Satversmē un šāda režīma īstenotāji, tai skaitā tā saucamā Valsts policija, būtu ne tikai jānīst, bet jāsauc patiesā vārdā – valsts nodevēji.

Atbildēt

Ivo

17.03.2021. 07:39

Cilvēkiem ir īsa atmiņa un lielas ausis..ne tik senā pagātnē, kad Latvijā pie varas bija marsietis, viņam blakus bija ledus saldētajs..marsietis bija tāls no dzīves realitātes bet ledus vecis pat uz viņa fona bija kā no paligskolas..tagad viņš izdod rīkojumus, ka mums dzīvot, jo viņu ievēlēja..tagad pie varas raujās darbonis kuram vispār nav nekādu ētisku,morālu barjeru..uz visu gatavs ,savtīgiem mērķiem..

Atbildēt

Ivo

17.03.2021. 07:11

»

ES

Es jums piekrītu - ja vēlies, lai tevi ciena, tad cieni citus. Cik sen atpakaļ notika miera braucieni. Es tos noskatījos no viena gala līdz otram - un man ilgi nācās domāt - vai šie - es teikšu, kā es skatoties domāju - suņu bari ar atņirgtiem zobiem un no varas dziņas drebēdami lika tūkstošos un simtos...


Visos laikos dažādi morāli kroplīši līda strādāt milicijā, policijā, lai izmantojot varu kompensētu savu kroplumu..tādi kropļi arī liek tos lielos sodus un berzē rokas..re kā es sadevu..

Atbildēt

Ivo

17.03.2021. 07:04

»

Juris

Pats vadīju kravas auto komandantstundas laikā vairākkārtīgi, no ap 20 pārbaudēm izcēlās viena , nu īpaši nekaunīga policiste pēdinās, loti gribēja 350 eur sodu uzlikt, par to , ka pašapliecinājuma nav uz speciālas veidlapas, bet gan uz firmas veidlapas, labi, ka pirms tam biju jau 4 reizes pārbaudīts...


Tāpēc arī ieņem posteni, ka ir cūka pēc savas būtības..varētu padomāt ka kravas mašīnas šoferis sava prieka pēc naktī vizinās ar firmas mašīnu ..mums plānprātiņu valdība..un aktīvi, pastulbi ,likumu izpildītāji..

Atbildēt

Jurists

17.03.2021. 04:41

»

Vispar

Neviens nelika sodus pirms desmitiem un pat pirms vienpadsmitiem. Spried par to ko nezini. Pēc divpadsmitiem sodus lika. Savas tiesības uz cieņu un goda aizstāvību civilltiesā mani pilnīgi apmierinātu, morālo kompensāciju saņēmntu prasītājs, nevis valsts


Paši sodu licēji tolaik bija sagaravojuši pašapliecinājumus? Viens otram pārbaudīja to esību? Vai arī uzskatīja, ka uz viņiem šie noteikumi neattiecas?

Atbildēt

Savu smadzeņu nedrīkst būt

17.03.2021. 00:42

Koloniālā sistēma ir radījusi sistēmu kurā jāizpilda noteiktas instrukcijas un ne soli sāņus. Par policistu var strādāt šuvēja un otrādi, ministrus var apmainīt vietām, kaut sajēgas par nozari nekādas. Prezidenta amatu var ieņemt jebkurš, tas ienaidnieks vai kolaboracionists, ka tik labs cilvēks priekš sistēmas. Firmu un lielo kompāniju īpašnieki pilnīgi mudaki, bet toties tiem labi sakari pie sistēmas un tas nodrošina garantētus ienākumus, kas savukārt paģēr dziedāt slavas dziesmas sistēmai.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

16.03.2021. 22:38

»


Pēdējo reizi īstu policistu (vēl milicijas formā) redzēju Atmodas sākumā, kad Ogres estrādē bija Rozenštrauha koncerts. Pēc koncerta tautas masas devās pāri Ogres upes tiltam, policists korekti regulēja cilvēku plūsmu un aizrādīja, ka ierobežojums ir tikai pašu drošībai, lai tilts neielūztu, gaidītāji izturējās ar sapratni. Ar Dievzemītes polcistiem saskare ir bijusi pavisam savādāka. Biju pie drauga Jūrmalā, iemalkojām. Mājās braucu ar vilcienu, no stacijas eju uz mājām, man acu priekšā mašīna avarē. Piegāju klāt apjautāties, vai viss kārtībā, vai nevajag palīdzību, piebrauc brašie LV poļicaji un mani šņorē kopā, ka es esot bijis pie stūres. Rādu vilciena biļeti (no stacijas kājām 5 minūtes), šie noņirdz, ka tas jau neko nenozīmē. Kaut kā tiku vaļā (izmantojot modrības trūkumu, veikli notinos) un pie sevis apsolīju, nekad un nevienam cietušajam tuvumā neiet, lai mūsu kārtības sargi mani par āzi nepadarītu. Tāds nu jums tas reglaments (jebšu pārāk cītīgi izpildītāji)...

Atbildēt

Juris

16.03.2021. 22:24

»

Nevajag

Lika un vēl kā, jau plkst.22:10. Un no rīta ap 5:00 sētnieku gribēja sodīt, tikai pēc vadības iejaukšanās pārstāja. Nevarēja pielekt čaļiem, ka sētniekam domes noteikumi liek sniegu notīrīt tik agri


Pats vadīju kravas auto komandantstundas laikā vairākkārtīgi, no ap 20 pārbaudēm izcēlās viena , nu īpaši nekaunīga policiste pēdinās, loti gribēja 350 eur sodu uzlikt, par to , ka pašapliecinājuma nav uz speciālas veidlapas, bet gan uz firmas veidlapas, labi, ka pirms tam biju jau 4 reizes pārbaudīts bez aizrādījumiem, arī zīmogi uzspiesti par pārbaudes veikšanu. Tik pēc mana argumenta, ka iepriekšējos postenos policisti pat mutiski man ne par ko neaizrādīja, un pateicoties auto esošajam videoregistratoram šīs pārbaudes ir ierakstītas, sākumā minētā brašā policiste lāva turpināt celu bez soda, pasakiet, kādu cienu šāda policiste - izspiedēja , vnk bezsmadzenu radījums , ir pelnījusi, kā vēlāk noskaidroju, vinā pat ienem augstu amatu.

Atbildēt

ach,schaisse

16.03.2021. 21:35

Lauku tochku jumtoshana ir pilniigi nesaistiita ar mineeto.Spirtiks Centraaltirgu arii.

Atbildēt

mežainis

16.03.2021. 21:19

»

Plauķis

Tu tiešām esi lauķis (bet ar diagnozi nevis dzīvesvietu). Cik policisti Tev ir zvērējuši? Nemuldi par zvērestiem to ko nezini. Un “nostāties tautas pusē” tas ir nepotēties? Nav vārdam vietas, esi lauķis,esi


Nodokļu maksātāji uztur visus budžetniekus un ir viņu darba devēji. Ja kalpi nepilda savus pienākumus ,vai pilda tos radot sociālu kaitējumu , tad viņi ir atlaižami.

Atbildēt

Pilnīga taisnība

16.03.2021. 20:06

»

Aga

Cepiens vispār ne pa tēmu. Policija nevis apkaro noziedzību, bet ir kluvusi par represīvo orgānu, kurš izpilda politisko pasūtījumu, neaizmirstot pieset arī pareizos noziedniekus


Un tāda tā jau ir ntos gadus, vienīgi tagad sabiedrības rezonanse ir tik liela, jo ar šo iestādi pēkšņi īsā laika posmā nācies saskarties tik daudziem cilvēkiem, kuri iepriekš nenojauta, ka 4.maija republikā netraucēti darbojas šāds noziedzīgs orgāns. Daudzi nemaz nezin, ka tādas pašas metodes policija ntos gadus ir īstenojusi pat pret cilvēkiem, kas tur vērsušies ar iesniegumiem par likumpārkāpumiem - ja tos izdarījuši policijai pietuvinātie, ar iesniedzējiem izrēķinās ar visneiedomājamākajām metodēm, kas ES valstī ir kaut kas prātam neaptverams. Noteikti, ka ļoti ļoti daudziem cilvēkiem ir ko piebilst šajā sakarā.

Atbildēt

ES

16.03.2021. 19:44

Es jums piekrītu - ja vēlies, lai tevi ciena, tad cieni citus. Cik sen atpakaļ notika miera braucieni. Es tos noskatījos no viena gala līdz otram - un man ilgi nācās domāt - vai šie - es teikšu, kā es skatoties domāju - suņu bari ar atņirgtiem zobiem un no varas dziņas drebēdami lika tūkstošos un simtos mērāmus sodus... turklāt dzirdēju kā viens otrs priekā berzēja rokas - ,,nu mēs viņiem parādījām..." tā parādīšana bija iekasētie tūkstoši... soda naudās no cilvēkiem, kas neko nevienam nebija kaitējuši - tikai miermīlīgā veidā izteikuši attieksmi par to, kas te notiek!... un viņi grib sagaidīt kādu cieņu? Par ko? Tad ar ko viss šis atšķiras no Baltkrievijas? Izskatās, ka Baltkrievija vēl ne tuvu nav pietuvinājusies tam, kas notiek Latvijā. Un tieši tāpat tā cilvēku ķerstīšana pa naktīm - nu trūkst vārdu - tas bija kaut kas šausmīgs. Drīzāk vajadzēja aicināt, lai visi , kam nenāk miegs, dodas nakts pastaigās,,, Un cik saprotu, ĢIRĢENS akli paklausa un aktīvi līdzdarbojas tam pusizdētajam vanckaram, kas piekļuvis, bez tiesībām un eksāmena pie valdības vadītāja stūres , un sen jau kā prātu nodzēis šoferis stūrē pa grāvi un pats nezin, kā tikt ārā.

Atbildēt

muļķi var sēdēt kantoros

16.03.2021. 19:16

bet tie, kas strādā ar cilvēkiem...

Atbildēt

Plauķis

16.03.2021. 18:39

»

lauķis

Iemesls ir viens,nelikumīgu pavēļu pildīšana.Vistuvākajā laikā arī policistiem nāksies izšķirties,potēties vai nostāties tautas pusē,tieši tautai ir zvērējuši poliisti


Tu tiešām esi lauķis (bet ar diagnozi nevis dzīvesvietu). Cik policisti Tev ir zvērējuši? Nemuldi par zvērestiem to ko nezini. Un “nostāties tautas pusē” tas ir nepotēties? Nav vārdam vietas, esi lauķis,esi...

Atbildēt

cilveks444

16.03.2021. 18:29

Paldies, autoram par godprātīgu attieksmi. Ģirģens, šķiet, pat neapjauš, ka ar policijas uzrīdīšanu tautai, ir padarījis viņus par nekrietniem neliešiem tautas acīs. Neliešiem, kuri pielieto metodes, kas varai cieņā autoritārās un totalitārās valstīs. Bet, ja Ģirģens apjēdz, ko ēdis, tad vēl jo sliktāk. Tad runas, ka Latvija strauji kļūst par policejisku un totalitāru objektu, kurā cilvēki tiek vajāti ne sliktāk kā čekas laikos, ir pilnīgi pamatotas.

Atbildēt

Aga

16.03.2021. 18:04

Cepiens vispār ne pa tēmu. Policija nevis apkaro noziedzību, bet ir kluvusi par represīvo orgānu, kurš izpilda politisko pasūtījumu, neaizmirstot pieset arī pareizos noziedniekus.

Atbildēt

?

16.03.2021. 18:03

Kad pelsis strādāja policijā, viņu pašu cienīja?

Atbildēt

Uldis

16.03.2021. 17:49

»

Vispar

Neviens nelika sodus pirms desmitiem un pat pirms vienpadsmitiem. Spried par to ko nezini. Pēc divpadsmitiem sodus lika. Savas tiesības uz cieņu un goda aizstāvību civilltiesā mani pilnīgi apmierinātu, morālo kompensāciju saņēmntu prasītājs, nevis valsts


Man uzlika. Paši šēž trijatā vienā mašīnā bez maskām, bet man vienam pašam ejot no darba uz mājām - 50 EUR. Es arī viņus saprotu, ko tad darīt? Pavēles jāklausa, ja gribi ģimeni pabarot. Bet cieņa un gods? Tur zivs pūst no galvas...

Atbildēt

Žulis

16.03.2021. 17:29

Galvenais priekšnoteikums iespējai aizskart godu ir goda esamība. Kā lai aizskar godu tādam policistam, kurš ar savu rīcību jau to godu ir sen zaudējis? Bezgošu šajā pasaulē ir daudz. Un gandrīz visi viņi alkst pēc varas un iespējas šo varu izmantot pazemojot līdzcilvēkus. Taču policijas kadru atlasei ir jānodrošina, lai šādi tipi nevarētu kļūt par policistiem. Bet, ja vara policiju izmanto kā ieroci pret tautu, tad tieši pēc šādiem policistiem rodas pieprasījums.

Atbildēt

!

16.03.2021. 17:22

»

vispār

Tajā autiņā bija trīs džeki, viena ģimene, protams oficiāli nereģistrēta, jo to neļauj likums


No pediņiem poliči izvairās, tāpēc ar sodiem neapliek!

Atbildēt

Edis

16.03.2021. 16:46

Personiga pieredze,bez gudram domam un apvainojumiem.biju tada 'pipele',ka celu majup mevareju atrast.Skatos stav policists.Piegaju,pasveicnajos-hi Boby.Man vajag tikt majas.Vins mieirigi apjautajas vai zinu adresi.Pacela raciju un pec divam minutem es jau lepni,kariete braucu uz majam.Nevis uz kameru,nevis cietumu,nevis tiesu,bet uz majam.No ta ari veidojas ciena vai neciena.

Atbildēt

Nevajag

16.03.2021. 16:36

»

Vispar

Neviens nelika sodus pirms desmitiem un pat pirms vienpadsmitiem. Spried par to ko nezini. Pēc divpadsmitiem sodus lika. Savas tiesības uz cieņu un goda aizstāvību civilltiesā mani pilnīgi apmierinātu, morālo kompensāciju saņēmntu prasītājs, nevis valsts


Lika un vēl kā, jau plkst.22:10. Un no rīta ap 5:00 sētnieku gribēja sodīt, tikai pēc vadības iejaukšanās pārstāja. Nevarēja pielekt čaļiem, ka sētniekam domes noteikumi liek sniegu notīrīt tik agri.

Atbildēt

00

16.03.2021. 16:21

Vispār jau komendantstundu izdomāja politiķi nevis policisti. Arī kosmiskos sodus izdomāja tieši viņi.
Arī man nepatīk ja policists mani izčakarē par ātruma pārsniegšanu. Īpaši, ja steidzos. Ja čakarē ar smaidu uz lūpām, mani vienalga nepatīk.
Kas attiecās uz "kredītpunktu" devējiem, starp viņiem noteikti ir visādi personāži. Un lielākie "kredītpunktu" devēji noteikti paši ir ar maziem vai vispār nekādiem "kredītpunktiem".

Atbildēt

VAU

16.03.2021. 16:11

»

Adata

Es nekad nevarēšu aizmirst video, ko redzēju Delfos


ar galveni ta viss kārtībā?!

Atbildēt

Vispar

16.03.2021. 16:00

Neviens nelika sodus pirms desmitiem un pat pirms vienpadsmitiem. Spried par to ko nezini. Pēc divpadsmitiem sodus lika. Savas tiesības uz cieņu un goda aizstāvību civilltiesā mani pilnīgi apmierinātu, morālo kompensāciju saņēmntu prasītājs, nevis valsts.

Atbildēt

lauķis

16.03.2021. 15:55

Iemesls ir viens,nelikumīgu pavēļu pildīšana.Vistuvākajā laikā arī policistiem nāksies izšķirties,potēties vai nostāties tautas pusē,tieši tautai ir zvērējuši poliisti.

Atbildēt

Adata

16.03.2021. 15:49

Es nekad nevarēšu aizmirst video, ko redzēju Delfos,
12.12.2020,kur policists ar ceļiem bija uzkāpis uz karoga nesēja muguras un tam no mutes uz asfalta bija sakrājusies asins peļķe. Tādi pat briesmoņi kā Baltkrievijā.

Atbildēt

Un vēl

16.03.2021. 15:38

Esmu jau rakstījis par provokācijām uz, piemēram, Ventspils ceļa, kā "slēptie policisti" provocē braucējus pārkāpt CSN, lai tikai varētu iekasēt soda naudas. Tāda rīcība policijai godu nedara un cienu nevairo. Nekā personīga, tikai paša piedzīvojumi.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

16.03.2021. 15:35

Ja tauta saprot, ka policiju izmanto politiķi apšaubāmu pasūtījumu izpildei, tad tas uzticību policijai neveicina. Tā vietā, lai ķertu noziedzniekus, policisti nolaidās tik zemu, ka ar šokeru skrēja pakal pensionāriem, kas vēlu vakarā atgriezās mājās, un māju izdzīvotājiem, kas pēc desmitiem vakarā izgāja uzsmēķēt kāpņu telpā. Pildot šādus uzdevumus, policisti degradēja vārdu policija.

Atbildēt

Antiņš

16.03.2021. 15:34

Kāda tur pozitīva attieksme, ja policijā strādā tādi "elemventi", kas par trīs cilvēku atrašanos vienā autiņā, katram izraksta 700 eiro sodu. Kaut tā bija viena ģimene, kungs ar divām sievām, kas protams nebija oficiāli sareģistrējusies trijotne.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

12

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

FotoPortālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo portālu. Daži, sauksim tos par “īstiem patriotiem”, kas balso par Vienotību un patiesi tic, ka vara visu dara pareizi un cilvēku labā, sarunā teica - kāpēc ienīsti amerikāņus un ebrejus? Nē, man riebjas ASV un Izraēla, divas terorismu izplatošas organizācijas. Cilvēkus, kuri dzīvo teroristu pārvaldītajās teritorijās, es neienīstu, man viņu žēl. Stokholmas sindroms ir nopietna mentāla problēma.
Lasīt visu...

21

Šprotes nepieņems cūku labturības prasības

FotoJa kādam ir klusas aizdomas, ka mēs te sēdēsim un gaidīsim vēl vienu okupāciju – jums ir jālasa tālāk. Ja kāds domā, ka virsrakstā pieminētais dzīvnieks ir nacionālā naida kurināšana – lasiet, lasiet… Starp citu, likums par cūku labturības prasībām ik pa laikam tiek pilnveidots. Meklējiet rakstos. Kas attiecas uz šprotēm – tās ar cūkām kopā neiet ne pēc dzīvesveida, ne pēc garšas. Un jūs labi saprotat, ko šo rindu autors ar to ir domājis.
Lasīt visu...

6

Ja reiz prezidents dod „mājienu ar mietu”, tad mēs, protams, atvainosimies

FotoLsm.lv 24.februārī Ukrainas kara gadadienā savā komiksu sadaļā publicēja autores Gundegas Evelones "Cūku komiksu" ar nosaukumu "Ukrainai ir jāuzvar". Šie komiksi ir zīmējumi par aktuālo Latvijā un pasaulē. Komiksam ir sava "cūku" izcelsmes leģenda, kas atrodama pie katra jaunākā komiksa. Faktiski cūka komiksā var būt ikviens no mums. 
Lasīt visu...

21

Izglītības reforma kā valsts pārvaldes vājuma spoguļattēls

FotoProblēmas VAS “Pasažieru vilciens” darbībā un neauglīgās diskusijas par skolu reformu kārtējo reizi apliecina valsts izpildu varas ieslīgšanu pamatīgā attīstības krīzē, taču šis fakts netiek īsti pat atzīts. Līdz ar to iztrūkst kritiskas analīzes.
Lasīt visu...

21

Vai birokrāts - mūsu kungs?

FotoDomājams, katram no iedzīvotājiem kādreiz ir iezibsnījusi doma, kāpēc ir jāmaksā nodokļi? Nodokļu maksāšanas jēga būtībā ir savākt resursus tajās nozarēs, kas prasa lielus ieguldījumus. Ne velti nodokļus vispirms sāka maksāt tur, kur bija lieli apūdeņošanas darbi. Piemēram, izveidoja dambi, lai palu laikos neapplūstu lauksaimniecības zemes.
Lasīt visu...

21

Nepieciešamais ļaunums – 2. daļa: derīgie idioti un jātnieki bez galvas

FotoĻenins aktīvākos fanus partijas iekšējās sarunās nekautrējoties mēdza saukt par noderīgajiem idiotiem - poļeznije idioti
Lasīt visu...

21

Karš kibertelpā

FotoKrievijas Ārējās izlūkošanas dienests (SVR) ir izmantojis ievainojamību, kas tika atklāta 2023. gada sākumā populārā Čehijas programmatūras giganta “JetBrains” produktā.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Gauss – kas viņš ir? Vairāk Ostaps Benders vai Maikls O’Līrijs?

Patiesības mirklis par airBaltic spējām segt obligāciju saistības arvien tuvāk. Attiecīgi arī Gausa retorika arvien nepārliecinošāka un...

Foto

Ak, eglīte...

Pēdējās darbdienās pirms Ziemassvētkiem netālu no manām mājām parādījās trīs hektāru kailcirte egļu mežā vietā, kur to galīgi nebiju gaidījis. Līdz likumā noteiktajam galvenās...

Foto

Tramps esot atkal ko sliktu pateicis. Iespējams. Tomēr - kas notiek Latvijā?!

Katrā valstī ir "stratēģiski svarīgas" jomas. Diemžēl, vērtējot savus kolēģus, ārstus un viņu absolūti...

Foto

Saeimas deputāti pamazām sāk kaut ko nojaust

Redzot grūti un ļoti dārgi risināmo problēmu apjomu Satiksmes ministrijā, deputāti beidzot nonāca pie atskārsmes, ka ir stipri nokavējuši...

Foto

Nu nevarēja jau cerēt, ka Latvija nesaķers šo „progresīvo” infekciju, bet gan jau pāries arī tā

Bet, klau, esot tādi "progresīvie". Cik lasu soctīklos, tādas sniegpārslas,...

Foto

„Vienotība” ir kā gangrēna uz kādas no ekstremitātēm, kas ir jāamputē, atdalot to no ķermeņa - tautas

Politiskā komunikācija ļoti ietekmē sabiedrības viedokļus un uztveri. Kas...

Foto

Par jaunā „Rail Baltica” dzelzceļa tilta būvniecību: naudas nav, taču būvējam!

Vismaz uzbūvēsim trīs labā krasta balstus ar laidumiem, un tad jau redzēs, varbūt pat saimniecībā...

Foto

"Latvijas pasta" nesmukumi, jeb Linkaita saimniekošanas rezultāti Satiksmes ministrijā nebeidz pārsteigt

Nule pēc virknes skandālu atkāpās "Latvijas pasta" padome. Tā tam arī vajadzēja būt, taču kurš...

Foto

Krievu latvieši, nevis Latvijas krievi: latvietībai jākļūst par lipīgu, pievilcīgu zīmolu

Raksta beigās piedāvāšu neizmantot "Latvijas krievu" vai "Latvijas ukraiņu" terminus, kad runājam par Latvijas pilsoņiem....

Foto

Viss ir lieliski, tikai neprasiet mums neko par tiem 200 miljoniem eiro, ko mums vasarā atkal vajadzēs no nodokļu maksātāju kabatas!

Apkopojot 2023.gada nozīmīgākos statistikas datus...

Foto

Dzintars izēd Kiršteinu - un kas tālāk?

Vēl tikai slinkais nav uzrakstījis par Aleksandra Kiršteina izlingošanu no pašpasludinātās nacionālās apvienības (NA). Iespraudīšu arī savus ķešā aizķērušos...

Foto

Kāpēc LTV nespēj un nevēlas raidījumus organizēt efektīvi un operatīvi?

Latvijas televīzija aktīvi jau vairākas dienas reklamē 6.februāra raidījumu ar konkrēta "viesa" piedalīšanos. Viņš nav izcils zinātnieks,...

Foto

"Pasažieru vilciena" valde atrod "pārmijniekus"

Izcils „ViVi” valdes paziņojums! Tikai vienā teikumā ir izdevies pierādīt visu savu nekompetenci. AS "Pasažieru vilciens" jaunajai padomei laikam vairs nebūtu...

Foto

Briškena politiskās bezatbildības un profesionālās nespējas dēļ ir apdraudēta turpmākā Latvijas reģionu ekonomiskā attīstība

Nacionālā apvienība (NA) rosina izteikt neuzticību satiksmes ministram Kasparam Briškenam (Progresīvie), to...

Foto

Re, cik smuki es varu izteikties arī par skolu slēgšanu (bet tās vienalga tiks slēgtas)

Skola ir kas vairāk par ēku pagasta vai pilsētas vidū. Diskusijām...

Foto

Ja iedzīvotājiem jāgatavo sava 72 stundu soma, tad sabiedrība grib redzēt, kā savu “somu” kārto valsts

72 stundu soma un klausies radio! Mani šis nemierina. Ne...

Foto

Gulags pie apvāršņa

Krievijas Valsts domes valdošās frakcijas “Vienotā Krievija” deputāts ar ģenerāļa uzplečiem Andrejs Guruļovs neslēpj, ka jāatjauno gulaga tipa nometnes, lai tie, kas iekšzemē...

Foto

Skola, kurai paveicās

Varbūt zinošie apzinās, ka tuvojas kas neizbēgams, un tāpēc, laikus atkāpjoties, tiek "dedzināti tilti", vien žēl, ka šīs ugunis mums tiek pasniegtas kā nepieciešamība mūsu tumsonības...

Foto

Pilnmēness mistērijas

To, ka Mēnesim ir ietekme uz planētas Zemes dzīvi un arī cilvēku psihi, mūsu senči tika pamanījuši jau sen. Latvijā dzīvojošiem ir it sevišķi...

Foto

Svarīgi nekļūt atkarīgiem no svešas žēlastības!

Ir kāds vēsturisks janvāra datums, kuru parasti aizēno gan barikāžu laiks, gan, mazliet mazāk, arī 13.janvāra nemieri. Gan nesenie, gan...

Foto

Par atbildību pašreizējā haosa un nebūšanu sakarā pasažieru vilcienu satiksmē

Tā kā 15 gadus nostrādāju VAS "Latvijas dzelzceļš" atbildīgā amatā, tad man ir gana daudz pieredzes...

Foto

Krišjānis Kariņš kļūst par apkaunojumu Latvijas politikai un arī savai partijai

Saeimas deputātu grupas vizīte Ķīnā un Krievijas graudu tranzīts caur Latviju pēdējās nedēļās ir politiskās...

Foto

Atkal

Atkal zobens pacēlies pār dažām skolām, šoreiz Kurzemes pusē. Aizķēra, jo vienā no tām savlaik esmu strādājusi. Laikam vēršot ciet. Nē, vēl jau nekas neesot...

Foto

Īss komentārs par uzņēmēja Guntara Vītola izteikto viedokli “airBaltic” un tā nulles vērtības sakarā

Viss ir pareizi, un žetons Guntaram par drosmi, tikai jebkuram cilvēkam, kuram...

Foto

Kas mums pieder?

Valsts esot mēs, mēs esot bagāti - mums pieder meži, vien koku cenas mums ir augstākas kā Norvēģijā un Zviedrijā, mums pieder spēkstacijas,...

Foto

Vienu "sabiedrisko" mediju mums būs daudz vienkāršāk kontrolēt un komandēt nekā divus!

Ceturtdien Saeimā galīgajā lasījumā gandrīz vienprātīgi atbalstīja Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas apvienošanu no...

Foto

Tā kā KNAB Straume ir piebarots, Kariņš bez bažām var par nodokļu maksātāju naudu doties priekšvēlēšanu braucienā uz Valmieru

2024. gada 17. janvārī ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš dosies reģionālajā...