Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Kas mums pieder?

Lauris Galiņš
20.01.2024.
Komentāri (367)

Pievienot komentāru

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Pliks tu esi,noskūtais ezīt, un izpinčots visās atverēs.:)))

21.01.2024. 17:55

»

MazpisĀN,

Kas tevi izpinčoja?Vai Karls


Tas tāpēc ,ka spried par citiem,balstoties uz savu pieredzi ..
Ko gan par tavu ,ģenētiski iedzimto idiotismu ,var piebilst?Neko !.
Tāpēc,ka tu visu par sevi ,deģenerātu analfabētu ,jau esi atvēmis ..

Atbildēt

jaajaa

21.01.2024. 17:46

»

jaajaa

...baigi daudz komentāru...nu nevar nekādi rimties tie, kam sen jau "pieder" tikai lieli parādi


tev arī sen jau "pieder" tikai lieli parādi...tāpēc tu arī nevari nekādi rimties...:)

Atbildēt

jaajaa

21.01.2024. 17:10

...baigi daudz komentāru...nu nevar nekādi rimties tie, kam sen jau "pieder" tikai lieli parādi...:)

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 16:21

»

lasītāju interese ir autors arī

jo lētticīgie politiķu blefa atēdušies


Nau lai jau komentētāji paspēlējas :) Vismaz prieks ka kādam garstāvoklis uzlabojās, arī tas ir labi :) Bet ja nopietni, pa tēmu tā īsti gandrīz neviens (ar dažiem izņēmumiem) no komentētājiem neko neraksta, kas savukārt raksturo publiku kas šeit apgrozās.

Atbildēt

par tēmu te daudz nopietnu komentāru

21.01.2024. 16:18

»

Lauris Galiņš

Raksta tēmas jautājumi ir visai nopietni, būtu vien loģiski ja komentētāji pie tiem pieturētos


tiem pārbrauci pāri betmeņa stilā

jo neesi kompetents

neinteresējies par tēmu dziļāk

pirms raksti rakstu

Atbildēt

lasītāju interese ir autors arī

21.01.2024. 16:16

»

Lauris Galiņš

Raksta tēmas jautājumi ir visai nopietni, būtu vien loģiski ja komentētāji pie tiem pieturētos


jo lētticīgie politiķu blefa atēdušies

autors interesē un viņa potenciāls

vai maz vērts komentēt

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 16:12

»

no vdd

ne tev to lemt


Raksta tēmas jautājumi ir visai nopietni, būtu vien loģiski ja komentētāji pie tiem pieturētos.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 15:55

»

redz

, komentāros šeit savu īsto vārdu var rakstīt vien tāds, kas ir idiots, vai ar biezu ādu, man piemīt abu šo īpašību pazīmes...


:) Ko te kāds cepjas par partijām vai manu reputāciju :) Man tas ir pie lampiņas, cita starpā, komentētājam kas norādīja uz to ka es vien mācos un neesmu gana gudrs, ir pilnīga taisnība, es tiešām mācos jo nejūtos pietiekami pārliecināts par to ko paužu, tāpēc arī atzīstu ko nezinu un uzdodu jautājumus nekautrējoties. Attiecībā uz identitāti, ir tā kā jau minēju, tās atklātībai ir citi mērķi, kādi, to atklāšu kad pienāks laiks.

Atbildēt

redz

21.01.2024. 15:48

»

Lauris Galiņš

Kā jau iepriekš minēju, komentāros šeit savu īsto vārdu var rakstīt vien tāds, kas ir idiots, vai ar biezu ādu, man piemīt abu šo īpašību pazīmes. Attiecībā uz VDD un mafiju nenoliegšu, man ir zināms kā tās darbojās, tomēr Tev par sarūgtinājumu vai prieku varu atklāt, ka visdrīzāk ne tādam VDD (no kura...


, komentāros šeit savu īsto vārdu var rakstīt vien tāds, kas ir idiots, vai ar biezu ādu, man piemīt abu šo īpašību pazīmes...
____________________________
Redz Lauri: Es ne par velti rakstīju ka šis -tas tevis rakstītā ir gudrs.
Tomēr-ja patiess tev piemīt viss tas pats kas esošajiem deputātiem, tad patiess tev nav jēgas iet uz partijām, jo tur tādu kā tu ar bez tevis pilns.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 15:38

»

redz

ja esi kopā ar Grūtupu, tad esi kopā ar LV mafiju


Kā jau iepriekš minēju, komentāros šeit savu īsto vārdu var rakstīt vien tāds, kas ir idiots, vai ar biezu ādu, man piemīt abu šo īpašību pazīmes. Attiecībā uz VDD un mafiju nenoliegšu, man ir zināms kā tās darbojās, tomēr Tev par sarūgtinājumu vai prieku varu atklāt, ka visdrīzāk ne tādam VDD (no kura es nevienu nepazīstu) ne mafijai nav interešu par manām aktivitātēm, jo tās gluži vienkārši nekaitē viņu štellītēm, cita lieta būs tad, ja viņiem būtu jāspriež par manu lojalitāti viņiem, bet ņemot vērā to, ka no tādiem idiotiem kā es viņi izvairās, pieļauju ka man nebūs iespēja iepazīt VDD vai SAB darbus no iekšpuses.

Atbildēt

bet Lauri

21.01.2024. 15:37

»

sorry

Galiņa gatavība politikai ir ļoti, ļoti zema. Arī šeit, komentējot, viņš izklaidējas un mācās, kā viens te komentētājs izteicās. Un te tiešām ir daudz gudru komentētāju


Patiess nezinu: Man Galiņa rakstītais neliekas pats muļķīgākais starp šeit rakstītajiem. Ja cilvēks ir tik gudrs-tad kapēc aģite te citus, bet nedarbojās pats tajā lietā, ko zina?
Un ja te patiešām ir daudz gudru rakstītāju-kapēc tad tie neko nedara lai lietas mainītu uz labo pusi?

Atbildēt

sorry

21.01.2024. 15:33

»

bet Lauri

Patiesībā tādi kā Jūs esat lielā mērā līdzvainīgi, ka publikos tīklos nodarbojatie ar politisko aģitāciju un propogandu bet no reālas politiskās darbības izvairaties


Galiņa gatavība politikai ir ļoti, ļoti zema. Arī šeit, komentējot, viņš izklaidējas un mācās, kā viens te komentētājs izteicās. Un te tiešām ir daudz gudru komentētāju.

Atbildēt

sorry!

21.01.2024. 15:30

»

Lauris Galiņš

:) Cita starpā, NTAC biedrs bija arī Andris Grūtups un citi juristi, NTAC izmanto netikai juristi, bet arī citu profesiju pārstāvji


Neko tīru tur neredzu.

Juristu lietas prasa ārkārtīgi stipru loģiku un precizitāti, izvēloties vārdus un terminus. Tas nav tavs lauciņš. Ja tev ir labi nodomi, tavs vājums ir vdd stiprā puse.

Atbildēt

piekrītu

21.01.2024. 15:29

»

Gustavs

es neredzu nevienu partiju kurā stāties, politika vispār ir vircas dīķis, pēc kura atmazgāties nav iespējams...


un tādi ''visgudrie'' aģitatori kā Gāliņs tur ir līdzvainīgi...

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 15:27

»

šausmas šausmas šausmas

ko izlasīju par heniņa lietu


:) Cita starpā, NTAC biedrs bija arī Andris Grūtups un citi juristi, NTAC izmanto netikai juristi, bet arī citu profesiju pārstāvji.

Atbildēt

sorry!

21.01.2024. 15:26

»

Lauris Galiņš

Manuprāt jebkuras gudras valsts drošībās interesēs ir ekonomiku veidot tā, lai pēc iespējas plašāks būtu to valstu skaits, kas ir investējušas ekonomikā, pie kam, vēl labāk, ja ir investīciju balanss, it īpaši starp pretēji noskaņotām valstīm. Nu piemēram, vai Latvijas bumbošanu atbalstīs Ķīna Krievija...


Piedod, tavas domas no madonas tālāk par investīcijām nesniedzas”?

Varbūt paliec pie kābeļiem un telšu vietām? Pujenēm, ko sieva audzē? Juridiskais nav tavs lauciņš unpolitika ne tik!

Piedod, no savas pieredzes. Nekā personīga.

Atbildēt

šausmas šausmas šausmas

21.01.2024. 15:23

»

bet

kas bija Visvaldis Heniņš


ko izlasīju par heniņa lietu

prasts un brutāls krāpnieks

bet kā ar Lauri?

par personu spriež pēc viņa draugiem biedriem utt.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 15:20

»

Tāpēc ir vietā jautājumi

Kas mums pieder? Brīvība? Cilvēktiesības? Tiešām...


Manuprāt jebkuras gudras valsts drošībās interesēs ir ekonomiku veidot tā, lai pēc iespējas plašāks būtu to valstu skaits, kas ir investējušas ekonomikā, pie kam, vēl labāk, ja ir investīciju balanss, it īpaši starp pretēji noskaņotām valstīm. Nu piemēram, vai Latvijas bumbošanu atbalstīs Ķīna Krievija ASV vai Anglija, ja te būs nozīmīga viņu investīciju infrastruktūra? Cita starpā, pie kā noved investīciju koncentrēšana vienas valsts rokās, mēs labi redzam Zviedru banku monopolā vai lielveikalu karteļu piemērā

Atbildēt

Gāliņ

21.01.2024. 15:19

»

Lauris Galiņš

NTAC nav patstāvīga sabiedrība, bet juridisks instruments palīdzības sniegšanai. Nu piemēram, lai JŪs pārstāvētu tiesā jūs izdodiet pilnvaru vienam konkrētam juristam, vai varat izdot pilnvaru organizācijai, tādai kā NTAC piemēram, organizācijai jūsu pakalpojumu būs daudz vienkāršāk un lētāk veikt jo...


Neviena pilnvarota persona nevienu citu personu pilnvarot nedrīkst bez pilnvaras devēja piekrišanas. To jau gan zināt vajadzēja. Skatos, ka tu labāk te nodarbojies ar propogandu, kā ar zināšanu apgūšanu.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 15:17

»

bet

kas bija Visvaldis Heniņš


kā jau iepriekš minēju, NTAC nav pastāvīga biedrība, tai pat konta nav, NTAC ir juridisks instruments juristu darba atvieglošanai, it īpaši, ja jautājumi jārisina starptautiski, Heniņš šo instrumentu radīja, cits jautājums ir par viņu kā personību, tomēr, par cik NATC ir vien instruments kuram nav naudas līdzekļu apgrozījuma, izgudrotāja personībai konkrētā situācijā nebija un nav nekādas nozīmes, cita starpā , cik zināms viņš ir miris.

Atbildēt

bet

21.01.2024. 15:11

»

totāli lētticīgais

Lauris Galiņš pārstāvot “NTAC”. Tā pats to atklāj...


kas bija Visvaldis Heniņš?
Prasts afērists:

https://www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/kurzemes-apgabaltiesa-turpina-skatit-henina-lietu/

Atbildēt

Gustavs

21.01.2024. 15:09

»

Lauris Galiņš

Kā jau iepriekš minēju, es neredzu nevienu partiju kurā stāties, politika vispār ir vircas dīķis, pēc kura atmazgāties nav iespējams, bez tam iepriekšminētais SAB kas pilda Pāvesta lomu (dod svētību, vai nedod) ir filtrs, kurš pie teikšanas pielaiž vien viņu biznesam lojālos, vai potenciāli lojālos, ...


es neredzu nevienu partiju kurā stāties, politika vispār ir vircas dīķis, pēc kura atmazgāties nav iespējams,
_____________________________
Politika ir vircas dīķis? Nu-ja tas ir tā, tad tikai arī Jūsu vainas dēļ, ka atļaujat partijās sastāties vircai, bet paši izvairaties ko darīt. Vienīgais ko jūs varat-te turpināt aģitēt...un tā jau 30 gadus maļat vienu un to pašu, un nekas nemainās...

Atbildēt

totāli lētticīgais

21.01.2024. 15:07

»

Lauris Galiņš

NTAC nav patstāvīga sabiedrība, bet juridisks instruments palīdzības sniegšanai. Nu piemēram, lai JŪs pārstāvētu tiesā jūs izdodiet pilnvaru vienam konkrētam juristam, vai varat izdot pilnvaru organizācijai, tādai kā NTAC piemēram, organizācijai jūsu pakalpojumu būs daudz vienkāršāk un lētāk veikt jo...


Lauris Galiņš pārstāvot “NTAC”. Tā pats to atklāj.

Biedrības „NTAC (Neatkarīgais tiesiskās aizsardzības centrs)” Valdes locekļu saraksts.
 
 

1) valdes loceklis Lauris Galiņs mob.tālr. +37126996664

Rādīt visu

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:57

»

to L. Galiņš

Pagaidām viss, ko te rakstāt un tukši muldat, atgādina vdd aģentu ar noteiktu leģendu - cilvēktiesību aktīvista aizsegā. Ne visi esam tik lētticīgi


NTAC nav patstāvīga sabiedrība, bet juridisks instruments palīdzības sniegšanai. Nu piemēram, lai JŪs pārstāvētu tiesā jūs izdodiet pilnvaru vienam konkrētam juristam, vai varat izdot pilnvaru organizācijai, tādai kā NTAC piemēram, organizācijai jūsu pakalpojumu būs daudz vienkāršāk un lētāk veikt jo tā var pilnvarot citu personu kādā konkrētā valstī piemēram arhīva dokumentu sagatavošanā vai Jūsu interešu pārstāvniecībai uz vietas.

Atbildēt

to L. Galiņš

21.01.2024. 14:42

»

G6

SAB strādā tikai cilvēki, ar savām labajām un sliktajām īpašībām, tas apliecina viņu pērkamību. Tā nav patstāvīga organizācija, bet gan angļu karalienes MI6 filiāle, kura Latvijas iedzīvotājam ierāda vajadzīgo Vietu


Pagaidām viss, ko te rakstāt un tukši muldat, atgādina vdd aģentu ar noteiktu leģendu - cilvēktiesību aktīvista aizsegā. Ne visi esam tik lētticīgi!

Atšifrē, kas ir NTAC, ko sakāties pārstāvat!

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:41

»

to Lauri Galiņ!

Atšifrējot, ko nozīmē Jūsu minētais “esmu NTAC pārstāvis”. Neizlocieties un nemelojiet


NTAC (Neatkarīgais tiesiskās aizsardzības centrs).

Atbildēt

to Lauri Galiņ!

21.01.2024. 14:39

»

Lauris Galiņš

Mācītāju lietas ir pie mācītāju rakstiem


Atšifrējot, ko nozīmē Jūsu minētais “esmu NTAC pārstāvis”. Neizlocieties un nemelojiet.

Raktos Pietiek un komentāros neesat atšifrējis, kas ir NTAC. Pārstājiet melot!

Atbildēt

G6

21.01.2024. 14:23

»

Lauris Galiņš

Kā jau iepriekš minēju, es neredzu nevienu partiju kurā stāties, politika vispār ir vircas dīķis, pēc kura atmazgāties nav iespējams, bez tam iepriekšminētais SAB kas pilda Pāvesta lomu (dod svētību, vai nedod) ir filtrs, kurš pie teikšanas pielaiž vien viņu biznesam lojālos, vai potenciāli lojālos, ...


SAB strādā tikai cilvēki, ar savām labajām un sliktajām īpašībām, tas apliecina viņu pērkamību. Tā nav patstāvīga organizācija, bet gan angļu karalienes MI6 filiāle, kura Latvijas iedzīvotājam ierāda vajadzīgo Vietu.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:22

»

to Lauris Galiņš

Pietiek “mācītājlietas kontekstā” raksta komentāros mini “ esmu NTAC pārstāvis


Mācītāju lietas ir pie mācītāju rakstiem :)

Atbildēt

to Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:18

Pietiek “mācītājlietas kontekstā” raksta komentāros mini “ esmu NTAC pārstāvis“.

Nekur internetā nav atrodams NTAC atšifrējums.

Lūdzu atšifrē, kas tu īsti esi un ko pārstāvi.

Atbildēt

Kāda neatkarība ? Faktiski nevienai nav ...vairs ...

21.01.2024. 14:14

»

Lauris Galiņš

Latvija, līdzīgi kā citas valstis, pieļauju ka arī Igaunija un Lietuva, lai arī ar asinīm, tomēr... neatkarību varēja iegūt vien pie nosacījuma, ka vecā impērija bija sabrukusi, bet jaunā nenostiprinājusies, tāpēc arī rakstīju ka mazo valstu neatkarību stariņš vien viņām paspīd uz kādu laiciņu, cits...


Banķieri rūpējas ,lai mēs vienmēr būtu parādā.
Farmaceitiskās kompānijas rūpējas , lai mēs turpinātu būt slimi.
Kara rūpniecība rūpējas ,lai turpinātos kari.
Masu mēdiji rūpējas , lai aizsargātu mūs no patiesības.
Valdības rūpējas,lai tas viss būtu likumīgi.


Rādīt visu

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:13

»

izdomāt kur iet, ko darīt???Naivs jautājums!

To ne mums lemt! To caur mūsu varas kliņi nodefinē USA


Piekritīšu, mēs savā mazajā Latvijā nevaram iešūpot pasaules straumi, tomēr, ja tā padomājam, pasaule nav nemaz tik liela līdz ar to, lai panāktu fundamentālas izmaiņas ir jāaktivizē domāšana un spēki, kas var radīt ietekmi ja ne pasaules līmenī, tad vismaz ES līmenī, Latvija ir maza pasaules līmenī, bet tā nemaz nav tik maza, lai tajā nerastos līderi kas var ietekmēt visus procesus.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 14:08

»

MazpisĀN,

Kas tevi izpinčoja?Vai Karls


Tāds, kas šādā vietnē, kur 99,9% ir anonīmie komentētāji, raksta savu īsto vārdu ir jābūt ar biezu ādu, vai idiotam :) Man piemīt abas no šīm īpašībām.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 13:53

»

pilnīgi nepiekrītu

18. gada Latvija “ieguva neatkarību”, maksājot ar asinīm. Tikai Satvesme joprojām nepilnīga. Tajā nav teksta, kāds ir ASV konstitūcijā - tautai ir tiesības sacelties ar ieročiem rokās pret tirāniju, valsts iekšējiem un ārējiem ienaidniekiem...


Latvija, līdzīgi kā citas valstis, pieļauju ka arī Igaunija un Lietuva, lai arī ar asinīm, tomēr... neatkarību varēja iegūt vien pie nosacījuma, ka vecā impērija bija sabrukusi, bet jaunā nenostiprinājusies, tāpēc arī rakstīju ka mazo valstu neatkarību stariņš vien viņām paspīd uz kādu laiciņu, cits jautājums ir cik tautas šīs iespējas kļūt neatkarīgām izmantoja.

Atbildēt

Lauris Galiņš

21.01.2024. 13:48

»

Gustavs

Lauri-laikam tas tā ir kā rakstiet. Tad Jums pēdējais laiks to labot un stāties kādā partijā


Kā jau iepriekš minēju, es neredzu nevienu partiju kurā stāties, politika vispār ir vircas dīķis, pēc kura atmazgāties nav iespējams, bez tam iepriekšminētais SAB kas pilda Pāvesta lomu (dod svētību, vai nedod) ir filtrs, kurš pie teikšanas pielaiž vien viņu biznesam lojālos, vai potenciāli lojālos, bet ne tādus kā es.

Atbildēt

piekrītu

21.01.2024. 13:14

»

Gustavs

Lauri-laikam tas tā ir kā rakstiet. Tad Jums pēdējais laiks to labot un stāties kādā partijā


Tik gudriem cilvēkiem kā Lauris Galiņs visīstākā vieta partijās. Tur nav zinošu cilvēku-Lauris varētu šos tur pamācīt.

Atbildēt

piekrītu

21.01.2024. 12:13

»

Tāpēc ir vietā jautājumi

Kas mums pieder? Brīvība? Cilvēktiesības? Tiešām...


Šodien novērojam, ka arī LV CVK ir privatizējuši SAB un VDD, personas politikā atrodot un piemeklējot saviem plāniem. Par latviešu tautu smejas - vp ir homoseksuālis, mp pornoaktrise.
__________________________________-
UN Grebcova vēl arī bijusi prostituta....Lūk,cik nesmuki-vai ne?

Atbildēt

Vietējā Spānijas tirgū sestdienās

21.01.2024. 11:47

»

Nemelo

Pats pirku Spānijā Mercadona veikalu tīklā. Cenas identiskas


arī nav lētāk par 99 centi kg. ES subsīdijas regulē cenas.

Atbildēt

Nemelo

21.01.2024. 11:45

»

Kāpēc mandarīni tagad

Spānijā, Itālijā veikalā maksā 3 eiro, pie mums 1-2 eiro


Pats pirku Spānijā Mercadona veikalu tīklā. Cenas identiskas.

Atbildēt

Kāpēc mandarīni tagad

21.01.2024. 10:32

»

!

Kalev,Vārgaleun Laima ir Orkla kas ieilps koncernā Nestle.Cenu nosaka saimnieks


Spānijā, Itālijā veikalā maksā 3 eiro, pie mums 1-2 eiro.

Atbildēt

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Par ko balsot vai nebalsot pašvaldību vēlēšanās 7.jūnijā Salaspilī?

FotoPar ko balsot pašvaldību vēlēšanās 7.jūnijā Salaspilī? Šāds jautājums nodarbina daudzu salaspiliešu prātus, un daudzi arī jautā man, lai es skaidri pasaku, par ko balsot. Baznīca ir šķirta no valsts, bet nav šķirta no sabiedrības, tādēļ neaģitēšu ne par vienu konkrētu partiju, bet kā Salaspils Romas katoļu draudzes prāvests došu savu vērtējumu par visām partijām, kas kandidē šajās vēlēšanās.
Lasīt visu...

12

Apvienotais saraksts Ropažu novadā – komanda vai tikai ilūzija?

FotoApvienotais saraksts Ropažos lepni sevi sauc par “komandu”. Spēcīgu, profesionālu, godprātīgu un ar augstāko cieņas līmeni. Taču kādu cieņu pret novada iedzīvotājiem var gaidīt, ja pat šīs “komandas” iekšienē valda savstarpēja konkurence, ambīcijas un čuksti par varas dalīšanu?
Lasīt visu...

21

Tauta skrien, bet valsts bremzē

FotoFiziskas aktivitātes nav tikai sports – tās ir arī veselības pamats. Aktīvs, sportisks dzīvesveids stiprina ķermeni un līdzsvaro prātu. Taču Latvijā šo vienkāršo patiesību par tautas sportu atbildīgā iestāde Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) pauž tikai vārdos un preses relīzēs, bet praksē jau otro gadu tiek būtiski un nepamatoti aizkavēta līdzekļu piešķiršana. Atbalsts tautas sportam un fiziskajām aktivitātēm joprojām ir neregulārs, sadrumstalots un nepietiekams. Rezultāts – biedējošs.
Lasīt visu...

21

Neviens nerunā par izrāvienu. Neviens nesaka: „Rīga būs instruments Latvijas izaugsmei!”

FotoMans draugs, šodien es centīšos kaut cik korekti ieskatīties dažās personībās un idejās, kas ne tikai virmo ap mums, bet arī mūs formē. Šīs idejas nav abstrakti koncepti — tās noteiks, vai valsts ambīcija dubultot ekonomiku kļūs par rīcību vai paliks tikai retorikā. Kādi cilvēki — tāda valsts. Kādas personības — tādi rezultāti.
Lasīt visu...

21

Klusēšana nav miers

FotoManā sirdī ir nemiers. Tāds, kas rodas nevis no pasaules trokšņiem vai politiskiem strīdiem, bet gan no Dvēseles klusuma, kur Svētais Gars elpo un jautā: "Vai tu klusēsi, kad netaisnība kļūst par normu?"
Lasīt visu...

3

Mūsu viedās ministrijas viedie soļi un viedā rīcība

FotoKopš Latvijas neatkarības atjaunošanas reģionālās attīstības jautājumi vienmēr ir bijuši politiķu un valsts pārvaldes darba kārtībā. Uz tiem lūkojas gan no pašvaldības, valsts vai Eiropas Savienības perspektīvas, to politikas īstenošanā piemēro dažādas pieejas un principus. Taču tam visam pamatā ir vienkārša patiesība, kas nereti tiek piemirsta - līdzsvarota reģionu attīstība ir nepieciešama, lai radītu iespējas cilvēkiem dzīvot labi tur, kur viņi paši vēlas, nevis tur, kur dzīve spiež pārcelties. Tā nozīmē sakārtotu vidi, pieejamus pakalpojumus, darba iespējas un drošu nākotni tepat, savā dzimtajā vietā.
Lasīt visu...

21

Kultūršoks vai Latvijas nodevēju saraksts?

FotoVai Latvijas sabiedrība neredz, kā „Latvijas sabiedriskais medijs” bieži izmanto to pašu, ko izmanto krievijas propaganda? Mēs Latvijā cieņpilni vienmēr esam izturējušies pret jebkuras armijas karavīru kapiem. Jūs redzēsiet Bauskā Napaleona karavīru kapus, Cēsīs - turku karavīru kapus, kā arī visā Latvijā - krievu karavīru kapus. Mēs viņus nepostām, viņi visi ir saglabājušies.
Lasīt visu...

21

Valsts kase ir tukša, naudas vienkārši vairs nav, ir politisks bankrots

FotoVai pusbeigtam zirgam nav vienalga kam līdzināsies Zaļā kursa remonts 2030. gadā: neliels komentārs par Edvarda Kušnera pausto "Neatkarīgajai": https://nra.lv/neatkariga/izpete/490313-edvards-kusners-zala-kursa-remonts-lidzinasies-banku-kapitalajam-remontam.htm.
Lasīt visu...

18

Dubultstandarti Latvijas varas retorikā: kad "attīstītās valstis" kalpo tikai algu celšanai

FotoLatvijas politiskajā telpā bieži dzirdams arguments: “Attīstītajās valstīs ministri pelna vairāk – arī mums tas pienākas.” Šis salīdzinājums tiek piesaukts kā aksioma, kā bezierunu attaisnojums augstāka atalgojuma pieprasījumiem. Taču šī retorika ir selektīva, apzināti ignorējot tos elementus, kas patiesi padara šīs valstis attīstītas – atbildību, caurspīdību, sabiedrisko uzticību un rezultātus.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi