
Kas Pīlēnam deva tautas mandātu veidot valdību? Kurš? Pareizi, neviens!
Aldis Gobzems09.11.2022.
Komentāri (119)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
HT
09.11.2022. 14:43AS politiķi, A. Gobzem, uzsver, ka nākamajā valdībā būs nozares, kurās acīmredzami samilzušas sen nerisinātas problēmas un būs nepieciešami būtiski finanšu ieguldījumi. Tāpēc AS aicina veidot īpašu sarunu grupu par veselības, izglītības, iekšlietu un labklājības nozaru atbilstošu finansēšanu, lai pārliecinātos par partneru kopīgu izpratni.”
Bet ko mus šai sakarā saka Fiskālās disciplīnas padome?
Te ir atbilde.
“ Fiskālās disciplīnas padome: Valsts parāds ir salīdzinoši neliels; šogad var būt 45% no IKP
17. oktobris, 8:10
Ekonomika
Autori: LSM.lv Ziņu redakcija, Ģirts Auzāns (Latvijas Radio)
Latvijas valsts parāds salīdzinājumā ar citu eirozonas valstu saistībām ir neliels un šā gada beigās var būt 45% no valsts iekšzemes kopprodukta (IKP). To intervijā Latvijas Radio sacīja Fiskālās disciplīnas padomes (FDP) vadītāja Inna Šteinbuka.
Pēc viņas teiktā, Latvijas valsts parāds patlaban veido pusi no tā, kas uzkrāts citās eirozonas valstīs. Tas gan nenozīmē, ka Latvija var tērēt naudu, cik vēlas, jo sagaidāms, ka pieaugs parāda apkalpošanas izmaksas.
Patlaban Latvija parāda apkalpošanai ik gadu novirza ap 200 miljonus eiro, bet šīs summa var pieaugt divas līdz divarpus reizes.
Tas nozīmē, ka citām nozarēm, piemēram, izglītībai, veselībai varēs novirzīt mazāk naudas, skaidroja FDP vadītāja.”
Un ko gantas galu galā,A. Gobzem, tas nozīmē jaunajam valdības veidošanas procesam? Ka K. Kariņa hutas ultimāti AS nestrādā. Ka ejam neatrisināmu problēmu krīzē. Finansiālā un politiskā strupceļā.
???
09.11.2022. 14:40»
padomju mantojums
Jūs runājat par Kārtu sabiedrības saknēm, tradīcijām. Mūsu vēsture atšķiras no ASV un Rietumu demokrātju vēstures. Nav mums tādas dzimtas, kas būtu uzkrājušas kapitālu paaudzēs. Varam runāt vienīgi par padomju "aristokrātijas" mantojumu
Vai kapitāls ir vērtība?
HT
09.11.2022. 14:27Gobzema nepatika pret Pīlēnu ir saprotama. Priekšvēlēšanu debatēs Gobzems uzdeva Pīlēnam tiešu jautājumu, kā jūs Pīlēna kungs, esot Tautas partijas biedrs, tieši tautas partijas laikā nopelnījāt miljonus. Pīlēns atbildēja izvairīgi, runāja par miljoniem, ko nopelnījis, vēl nebūdams Tautas partijas biedrs.
Tautas partiju izveidoja Kučinskis un Pīlēns, bet KNAB uzlikto sodu 1 miljonu nesamaksāja.
Tagad, sveiki, Pīlēns ar sarkano krupi Kučinski atkal ir klāt!
Tas nemaz nav slikti pret Levita un Kariņa huntu, kas bija līdz ausīm iesaistīta kovidafērā.
Viena ēna pār Pīlēnu ir. Jau pirms 14. Saeimas vēlēšanām, gatavojoties Pīlēnam iet politikā, UPB hunta iedeva tiesības būvēt Liepājas cietumu.
Vai Pīlēnu plāno kā ielāpu huntas varai? Izskatās, ka nē.
Pīlēns veido valdību? Gobzems alojas. AS un Pīlēns prasa JV pret AS izturēties kā pret līdztesīgiem parteriem, nevis huntas sešiniekiem.
RPI
09.11.2022. 14:23»
redz
tur jau visi deputāti tādi: tiem čuras sakāpušas galvā..un nesodāmības apziņa..bet velētāji jau tādus ievēlēja. neviens jau nespieda tādus vēlēt. Paši no sava brīva prāta tādus savēlēja...
Nepiekrītu.
Kariņš ir daudzrunātājs bez sakara.
Tāds ir arī Sprūds. 😅
Pārtrauc citus un runā un runā. Jaunu teikumu uzsāk vēl nepabeidzot iepriekšējo. Un pa tukšo 🤨
Tā kā esmu no paaudzes, kuriem, beidzot augstskolu, bija Balsts eksāmens zinštniskais komunisms, zinājām kas pareizi jāsaka, lai nokārtotu. Kaut domājam citu. Tā bija.
Sajūta, ka šie kungi ir demagogi.
Īpaši Sprūds.
Par sabiedriskajiem mēdijiem jāsaka, ka tādi paši zinātniskā komunisma izplatītājiem. Ko valdošie nosaka par pareizu, to baxūnē. Bez sapratnes.
Krievijā skalo smadzenes vienkāršajai tautai, pie mums tāpat.
Neviena sakarīga jautājuma politiķiem!!! ☹
Piem.: EM Indriksone vispār nesaprot, kur onākusi. Nespēj atbildēt. Žurnālisti nesaprot notiekošā traģismu un žēlo viņu. Blondīne, ko var prasīt!
Cik ilgi vēl?
Mūrnieci par Aizsardzības ministri? Cilvēks runā lēni, ar pauzēm. Tas drīzāk atgādina, ka laiks vērsties pie ārsta
NA, kas notiek?
ziņkārīgais
09.11.2022. 14:23»
sākas pīlēnu un sesku laiks
Tik nekaunīgu raušanos pie varas neesam piedzīvojuši, jo to dara cilvēki, kurus neviens nav pilnarojis. Kas ir pīlēns, ko tur grozās kā lapsa sesks, viltīgi smaidīdams? Kas tie par cilvēkiem, kas tagad gatavojas mūs celt saulītē? Kādi ir viņu patiesie nolūki...
tiešām neesam piedzīvojuši?
padomju mantojums
09.11.2022. 14:19»
Pilsonis
Raksta autoram kā īlens no maisa spraucas ārā mazvērtības komplekss par to, ka viņš nav miljonārs. Vispār jau gandrīz visi prezidenti un premjeri attīstītajās Rietumvalstīs ir savās ģimenēs miljonāri. Tādus “nenopirksi” par kādas valsts skolas vai tilta būvniecības iepirkuma “otkatu”, jo cilvēki ar ...
Jūs runājat par Kārtu sabiedrības saknēm, tradīcijām. Mūsu vēsture atšķiras no ASV un Rietumu demokrātju vēstures. Nav mums tādas dzimtas, kas būtu uzkrājušas kapitālu paaudzēs. Varam runāt vienīgi par padomju "aristokrātijas" mantojumu.
jā
09.11.2022. 14:17»
???
Kas ir valsts un kas ir valstiska domāšana?Par kuru vai kādu valsti te ir stāsts
Labs jautājums: Bet -ja tādas domāšanas nav-tad to ar paskaidrot nevarēs laikam neviens..Tad ir tikai daudz desas-savas kabatas domāšana...
???
09.11.2022. 14:11»
jā
bet tāda valstiska domāšana nav ar neta komentu rakstītājiem te..Ko nu
Kas ir valsts un kas ir valstiska domāšana?Par kuru vai kādu valsti te ir stāsts?
jā
09.11.2022. 14:03»
bet
no valsts viedokļa nav svarīgi-ir vai nav pilnvarojis..Ir svarīgi, lai pats būtu ar valstisku domāšanu..Bet kur nu Pilenam un vina tovarisciem kopa ar kariniesiem un visiem citiem lidz tam? Tas viniem nekad nav bijis un nekad ar nebus
bet tāda valstiska domāšana nav ar neta komentu rakstītājiem te..Ko nu???
pilnīgas muļķības
09.11.2022. 14:02»
Pilsonis
Raksta autoram kā īlens no maisa spraucas ārā mazvērtības komplekss par to, ka viņš nav miljonārs. Vispār jau gandrīz visi prezidenti un premjeri attīstītajās Rietumvalstīs ir savās ģimenēs miljonāri. Tādus “nenopirksi” par kādas valsts skolas vai tilta būvniecības iepirkuma “otkatu”, jo cilvēki ar ...
rakstiet: Tieši tie kas ir bagāti...ļoti grib kļūt vēl bagātāki..Es nezinu nevienu Latvijas miljonāru, kas kopā ar tautu svinētu 11.vai 18. novembri Daugavas malā..kas palīdzētu ar naudu tiem vai citiem lūdzējiem...Visi ir gatavi ņemt un ņemt..Devēju tur nav.
redz
09.11.2022. 14:00»
Cilvēks
Kariņs kā niķīga jaunkundze.Es tā teicu un tas ir labākais variants.Kāpēc tāds ultimatīvs uzstādījums?Vai neveido valdību trīs partijas?Loģiskāk būtu apsēsties visām trijām un izrunāt,bet nē šodien es ar jums,rīt ar jums un tā velk laiku.AS pārņemiet vadību
tur jau visi deputāti tādi: tiem čuras sakāpušas galvā..un nesodāmības apziņa..bet velētāji jau tādus ievēlēja. neviens jau nespieda tādus vēlēt. Paši no sava brīva prāta tādus savēlēja..
Runājot par Kariņu: Domājams-Kariņs ne ar ko nav labāks vai sliktāks par visiem citiem valdības vadītājiem un ministriem...
Cilvēks
09.11.2022. 13:32Kariņs kā niķīga jaunkundze.Es tā teicu un tas ir labākais variants.Kāpēc tāds ultimatīvs uzstādījums?Vai neveido valdību trīs partijas?Loģiskāk būtu apsēsties visām trijām un izrunāt,bet nē šodien es ar jums,rīt ar jums un tā velk laiku.AS pārņemiet vadību!
Atbilde
09.11.2022. 13:21Kas Pīlēnam deva mandātu - KARIŅŠ, kurš pats nav spējīgs izveidot valdību, veido kaut kādas darba grupas laika vilkšanai.
Pilsonis
09.11.2022. 13:07Raksta autoram kā īlens no maisa spraucas ārā mazvērtības komplekss par to, ka viņš nav miljonārs. Vispār jau gandrīz visi prezidenti un premjeri attīstītajās Rietumvalstīs ir savās ģimenēs miljonāri. Tādus “nenopirksi” par kādas valsts skolas vai tilta būvniecības iepirkuma “otkatu”, jo cilvēki ar miljoniem savos bankas kontos dumji neriskē ar cietumu. Kukuļus 99% gadījumu pieņem tādi, kas stāv tālu no miljonāru statusa. Diemžēl tas ir fakts un arī galvenais iemesls, kāpēc Rietumu demokrātiju valstīs ASV un Eiropā pastāv nerakstīts likums varu nodot galvenokārt turīgo ģimeņu pārstāvju rokās.
nu, čekistu jeb 3A vara
09.11.2022. 12:31»
Patiesais
Ļoti labi. Pīlēna partija nostums Kariņu un tā partiju. Valdības koalicijā būs ZZS, Šlesera partija, Pīlēna partija. Būs stabils Saeimas darbs, bez klaigāšes- ne šur ne tur. Roslikovs gudrs zēns, zinās kurā brīdī atbalstīt jaunizveidoto koaliciju
mazā krievija lotgola
č peiļa glābj č škeli
09.11.2022. 12:30no cietuma...ja te likvidēt čekas 'taisnības' principus-SAVĒJOS prigožinus netiesā, kas notiks?
bet
09.11.2022. 12:26»
sākas pīlēnu un sesku laiks
Tik nekaunīgu raušanos pie varas neesam piedzīvojuši, jo to dara cilvēki, kurus neviens nav pilnarojis. Kas ir pīlēns, ko tur grozās kā lapsa sesks, viltīgi smaidīdams? Kas tie par cilvēkiem, kas tagad gatavojas mūs celt saulītē? Kādi ir viņu patiesie nolūki...
no valsts viedokļa nav svarīgi-ir vai nav pilnvarojis..Ir svarīgi, lai pats būtu ar valstisku domāšanu..Bet kur nu Pilenam un vina tovarisciem kopa ar kariniesiem un visiem citiem lidz tam? Tas viniem nekad nav bijis un nekad ar nebus.
sākas pīlēnu un sesku laiks
09.11.2022. 12:23Tik nekaunīgu raušanos pie varas neesam piedzīvojuši, jo to dara cilvēki, kurus neviens nav pilnarojis. Kas ir pīlēns, ko tur grozās kā lapsa sesks, viltīgi smaidīdams? Kas tie par cilvēkiem, kas tagad gatavojas mūs celt saulītē? Kādi ir viņu patiesie nolūki.?
Un mēs atkal noticēsim? Atkal.
ha
09.11.2022. 12:19un kurš nominēja Kariņu kā premjeru pirms četriem gadiem. Valsts prezidents jau nu nē, pats toreiz uzdīga un pieteicās .....tā ka viss notiek
Levits
09.11.2022. 12:13»
Pīlēns
Es dirš virsū Kariņam, Levitam,... jums visiem
Pīlēn, tu tūlīt tiksi uzmaukts uz iesma!
redz RPI
09.11.2022. 12:04»
RPI
+++Starp citu, nesen LTV taisīja „Aizliegto paņēmienu”. Nesanāca, jo negribēja. Jautājums ir tik vienkāršs - kā 1976.gadā bez stukačošanas bija iespēja aizbraukt studēt uz Vāciju un vēl atgriezties pēc četriem gadiem Padomju Savienībā? Tas vienkārši nebija iespējams bez sadarbības ar režīmu...
Nē, nē-te cilvēks pareizi raksta..Tas bija iespējams tikai sadarbojoties ar KGB..
Kremļa protektorats Latvija
09.11.2022. 12:02»
ASV protektorāts Latvija
Taisnība- visu izšķir sakari, nauda un specdienestu atbalsts. Tāpēc arī Kariņš tika par premjeru, kaut gan bija simti par viņu labāku un gudrāku kandidātu uz šo amatu. Mans personīgais viedoklis ir, ka Pīlēns būtu daudz labāks premjers par Kariņu
Ar ko bijušais komjaunatnes funkcionārs būtu labāks par Kariņu? Ko tādu izcilu Pīlēns valsts un tautas labā paveicis, kas liek tā domāt? Šķēlists labāks par Kariņu? Kā tas iespējams?
Tāds variants būtu labāks tikai zagļiem: Šleseram, Liepiņai, Skelem, Lembergam.u.c....kas paši zog..un cer ka arī tā varēs turpināt vēl ilgi...
Kariņam nav valstiskas domas...Bet kuram te tāda ir? Kaut vai vienam no šejienes komentētājiem? kaut vienam no deputātiem? Es tadus nezinu..Tu zini?
>janis
09.11.2022. 11:59»
janis
kapēc tāda atpalicība LV no Lietuvas,Igaunijas, tapēc,ka 4 gadus Karriņš nestrādāja un ministr.(veselības, izglītības,....)bardaks jau 30 gadus,bez plāniem,mērķiem, skaitļiem darbs-tukšmuldēšana-mērķis LV graušana rezultāts darbam...
Atkal raksta te pilnīgas muļķības: patiess-nevar saprast, ja visi vēlētāji tādi, tad ko tādi var ievelēt???
Un ar ko Kariņs sliktāks par citiem? Te, lai kāda ar nebūtu valdība, lamā vienmēr un visus..Ar ko kāds cits būtu labāks? Vari kādu labāku nosaukt?
RPI
09.11.2022. 11:22»
Visticamaak
ar Tevi buutu runaajushi ,kad buutu piekritis
Protams.
Bet ne tādēļ biju sarakstā, kuri dodas uz Vāciju.
janis
09.11.2022. 11:17kapēc tāda atpalicība LV no Lietuvas,Igaunijas, tapēc,ka 4 gadus Karriņš nestrādāja un ministr.(veselības, izglītības,....)bardaks jau 30 gadus,bez plāniem,mērķiem, skaitļiem darbs-tukšmuldēšana-mērķis LV graušana rezultāts darbam.
shim liela gribēšana tikt uz EK- Zīles vietā pie Urzzul brunču oder laižziīt, jo brangi baros krāpniece.Medijos nepiedalījās, jo dzīvojās pa EK.
valsts noddevējs.Papētiet, cik X nedēļā bija EK ?
ASV protektorāts Latvija
09.11.2022. 11:15»
Kremļa protektorāts Latvija
Ir pilnīgs stulbums domat,ka te ko izšķir intelekts. Te visu izšķir personiskais labums-tatad personiskie sakari, ka jau pie bolsevikiem tas bija pienemts
Taisnība- visu izšķir sakari, nauda un specdienestu atbalsts. Tāpēc arī Kariņš tika par premjeru, kaut gan bija simti par viņu labāku un gudrāku kandidātu uz šo amatu. Mans personīgais viedoklis ir, ka Pīlēns būtu daudz labāks premjers par Kariņu.
Visticamaak
09.11.2022. 11:07»
RPI
+++Starp citu, nesen LTV taisīja „Aizliegto paņēmienu”. Nesanāca, jo negribēja. Jautājums ir tik vienkāršs - kā 1976.gadā bez stukačošanas bija iespēja aizbraukt studēt uz Vāciju un vēl atgriezties pēc četriem gadiem Padomju Savienībā? Tas vienkārši nebija iespējams bez sadarbības ar režīmu...
ar Tevi buutu runaajushi ,kad buutu piekritis.
zināšnas laba lieta
09.11.2022. 10:59»
ziņkārīgais
mani vairāk interesē tas, kāpēc jautājums par Pīlēna vietu paceļas tikai tagad, nevis, kad valdības veidošanas sarunas sākās? un vispār- vai ministru prezidentu nav jānominē? vai vispār Latvijā nav kaut kāda procedūra izstrādāta, kā notiek valdības veidošana, lai nerastos situācija,kad pats process ...
Ministru prezidenta kandidāts ir oficiāli jānominē prezidentam. Ja Levits to nav darījis, tad viņš neievēro likumu. Un nominētais kandidāts tad sāk sarunas par koolīcijas veidošanu. Kariņš ar Levitu rīkojas nevis tā, kā to prasa likums, bet čomiski.
RPI
09.11.2022. 10:55+++Starp citu, nesen LTV taisīja „Aizliegto paņēmienu”. Nesanāca, jo negribēja. Jautājums ir tik vienkāršs - kā 1976.gadā bez stukačošanas bija iespēja aizbraukt studēt uz Vāciju un vēl atgriezties pēc četriem gadiem Padomju Savienībā? Tas vienkārši nebija iespējams bez sadarbības ar režīmu.+++
Muļķības.
Es mācījos RTU (agrāk RPI) un biju vācu val grupā. 1975.g. man tika izteikts piedāvājums mācības turpināt Vācijā. Biju starp studentiem, kas sekmīgi beidza 3.kursa. Diemžēl nevarēju izmantot šo iespēju.
Neviens ar mani no drošībniekiem nerunāja. Tikai nojaušu, kurš grupā bija ziņotājs.
Nevajag izplatīt izdomājumus, ja nezini patiesību.
ziņkārīgais
09.11.2022. 10:47»
ASV protektorāts Latvija
Būsim objektīvi Pīlēns intelekta ziņā ir divas galvas pārāks par Kariņu. Kariņš uz Pīlēna fona izskatās par vienkāršu muļķi. Tāpēc sacelta tāda brēka - kas Pīlēns tāds ir, ja mani mans čoms nominēja. Vienkārši Pīlēns ir gudrs un būtu daudz labāks premjers par pamuļķi kariņu...
mani vairāk interesē tas, kāpēc jautājums par Pīlēna vietu paceļas tikai tagad, nevis, kad valdības veidošanas sarunas sākās? un vispār- vai ministru prezidentu nav jānominē? vai vispār Latvijā nav kaut kāda procedūra izstrādāta, kā notiek valdības veidošana, lai nerastos situācija,kad pats process nav skaidrs? bet, cik saprotu ( līdzīgi kā ar ZZS), tad par AS lielākoties balsoja tāpēc, ka līderis bija Pīlēns...
ha-ha
09.11.2022. 10:44Arī pēc Krimas okupācijas Kariņš ar Levitu turpināja Kremļa propogandas izplatīšanu ar valsts atbalstu,tikai tad,kad propoganda jau bija sasniegusi mērķi-Kremļa iebrukumu Ukrainā,šie kungi pēķšņi saprata,ka arī Kremļa propogandas izplatīšana ir kaut kā saistīta ar cilvēku uzskatu veidošanu un ir saņēmuši rezultatu Daugavpils priekšnieka personā,kuru nu aktīvie Kremļa propogandas izplatitāji bez kauna un goda metās noriet,aizmirstot savus nopelnus.Būtu šis izplatīšanas negods jāsāk ar galveno personu atbildību,bet nekā,kungi joprojam ir godā un gatavojās nākošajam uznācienam.Laikam jau pārmērigi vērtigi un cītīgi savos centienos.
Zilace
09.11.2022. 10:38»
Miks
Apbrinojams bledis tas Gobzems. Melis, bledis-istens latviijec...Tad raksta, ka latviešu tauta ir muļķi, tad-ka brauks prom, tad ka visi te duraki..Bet turpina un turpina līst politikā kur tādu kā viņs jau papilnam...Un prom ar nebrauc-bet pie tās paša nozākātas tautas griežās
Lasi ( ja lasi) pašu rakstu, nevis izsakies par autoru... jeb, ja tādas pretenzijas pret autoru, tad viņa tekstus var ignorēt..., bet tā- kaut kādi uzbraucieni, kas robežojas ar .....
Agā
09.11.2022. 10:27»
Jukums
Ir pilnīgs trulums domāt, ka te ko izskir intelekts. Te visu izskir personiskie sakari, kas nodrošina personisko labumu..ka jau pie bolsevikiem tas bija pienemts
jauna atklāsme---pie kapitālistiem personiskos sakarus nevajag un arī nevajag nodrošināt personisko labumu.Palasi Marksa "Kapitāls",sorosist,neizrādi analfabētu un tumsoni,bet tādi laiki menševikiem.
patiesība
09.11.2022. 10:24»
marks
Vanckariņa & levvits huntas režīms - valsts nodevēji. levvits ar vanckaru parakstīja dokumentu + 62 saiemas deputāti nobalsoja, ka...
demokrātija un cilvēka tiesības LV beidzās līdz ar osvoboditeli tanku ienākšanu...
VAU
09.11.2022. 10:23»
redz
nekad jau nav tā ka kādam visi būtu meli un netaisnība: ne Gebelsam, ne Hitleram, ne Staļinam..ne Putinam..utt..Jautājums vienmēr ir: cik daudz taisnības, un kādā virzienā viņs aģitē iet....kāds ir pats
neredzu saukta bidena!?
Jukums
09.11.2022. 10:23»
Kremļa protektorāts Latvija
Ir pilnīgs stulbums domat,ka te ko izšķir intelekts. Te visu izšķir personiskais labums-tatad personiskie sakari, ka jau pie bolsevikiem tas bija pienemts
Ir pilnīgs trulums domāt, ka te ko izskir intelekts. Te visu izskir personiskie sakari, kas nodrošina personisko labumu..ka jau pie bolsevikiem tas bija pienemts..
marks
09.11.2022. 10:22Vanckariņa & levvits huntas režīms - valsts nodevēji. levvits ar vanckaru parakstīja dokumentu + 62 saiemas deputāti nobalsoja, ka
Latvijā izbeidzas Demokrātija, cilvēku tiesības.
šo neliešu, necilvēku vieta aiz restēm- kriminālnoziedznieki. Prokuratūra , sab NEKO nedara, jo sapuvusi. Viņi atbalsta noziegumus, līdzatbildīgi. āfrikas valstelē tik tā var notikt
Kremļa protektorāts Latvija
09.11.2022. 10:22»
ASV protektorāts Latvija
Būsim objektīvi Pīlēns intelekta ziņā ir divas galvas pārāks par Kariņu. Kariņš uz Pīlēna fona izskatās par vienkāršu muļķi. Tāpēc sacelta tāda brēka - kas Pīlēns tāds ir, ja mani mans čoms nominēja. Vienkārši Pīlēns ir gudrs un būtu daudz labāks premjers par pamuļķi kariņu...
Ir pilnīgs stulbums domat,ka te ko izšķir intelekts. Te visu izšķir personiskais labums-tatad personiskie sakari, ka jau pie bolsevikiem tas bija pienemts..
YES
09.11.2022. 10:21»
Patiesais
Ļoti labi. Pīlēna partija nostums Kariņu un tā partiju. Valdības koalicijā būs ZZS, Šlesera partija, Pīlēna partija. Būs stabils Saeimas darbs, bez klaigāšes- ne šur ne tur. Roslikovs gudrs zēns, zinās kurā brīdī atbalstīt jaunizveidoto koaliciju
pilnīgi pareizi,tā jābūt,make Latvian great again!
?!
09.11.2022. 10:17jans dubrava gozējās,bet kur ta iesala maisītājs,vai ta šāmējo margināli izstūma kadru?!
piekrītu
09.11.2022. 10:17»
Taisnība
Lai vai kā, bet šoreiz Gobzemam ir taisnība. Un bija arī šad un tad agrāk, bet tas jau vairs neskaitās
ļoti labi saskatāmas sekvences
Taisnība
09.11.2022. 10:16»
redz
nekad jau nav tā ka kādam visi būtu meli un netaisnība: ne Gebelsam, ne Hitleram, ne Staļinam..ne Putinam..utt..Jautājums vienmēr ir: cik daudz taisnības, un kādā virzienā viņs aģitē iet....kāds ir pats
"nekad jau nav tā ka kādam visi būtu meli un netaisnība: ne Gebelsam, ne Hitleram, ne Staļinam..ne Putinam"
---
Gobzems droši vien pacēlās kādus metrus virs zemes, šito lasot - sak, re, ar ko mani salīdzina :)
to sauc citādi
09.11.2022. 10:14»
tu
tač esi maita
- tā ir politika :-). beidz cepties par lietām, kuras nevari ietekmēt - maini attieksmi.
ASV protektorāts Latvija
09.11.2022. 10:11Būsim objektīvi Pīlēns intelekta ziņā ir divas galvas pārāks par Kariņu. Kariņš uz Pīlēna fona izskatās par vienkāršu muļķi. Tāpēc sacelta tāda brēka - kas Pīlēns tāds ir, ja mani mans čoms nominēja. Vienkārši Pīlēns ir gudrs un būtu daudz labāks premjers par pamuļķi kariņu.
Miks>Ko
09.11.2022. 10:05»
Ko
var prasiit neitraala buutne ,kura nepiedalaas sisteemas bakhanaalijaas? NEKO! Var tikai bljaut,ka esot pamodies!:D
Atvainojos-dziļo domu nesapratu. Lūgums paskaidrot!
un
09.11.2022. 10:03»
Real
Gobzemam javeido Latvijas valdiba emigracija
vislabāk Krievijā kopā ar Elksninu, Lindermanu, Avenu, u.c. tovariščiem..
Ko
09.11.2022. 10:03»
Miks
Grūti laukim nepiekrist: balsošana ir politisks akts..to jāveic ar pilnu atbildību..un par rezultātiem būtu jānes atbildība
var prasiit neitraala buutne ,kura nepiedalaas sisteemas bakhanaalijaas? NEKO! Var tikai bljaut,ka esot pamodies!:D