Ķeriet meli aiz astes - Pavļuta meli nekad nav bijuši tik redzami
Jūlija Stepaņenko09.07.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Beta
09.07.2021. 10:30Atkārtošos, lai ko kopā paveiktu, nepieciešama kristalizācija un konsolidācija. Citiem vārdiem, vajag kaut kādu vietu un cilvēku kopu, no kuras sākt un kuri var sākt.
PATREIZ TĀDAS VIETAS NAV! CILVĒKU ARĪ.
Var līdz bezgalībai netā runāt jābūtībās, tā ir tikai tvaika nolaišana... par ko valdošie tikai berzē roķeles...
Ja Eiropas valstis sacelsies pret savu iznīcināšanu..
09.07.2021. 10:28»
Beta
Pašvaldību vēlēšanas bija pirmās vēlēšanas covid laikā. Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās 2018.gadā gan arī nebija liela aktivitāte, paskatījos, 54,6% no balsstiesīgajiem. Provizoriski valsts pārvaldē strādā ~11% no nodarbinātajiem. Tātad ~ 43% nodrošinām mēs - pārējie...
No Izraēlas Zālamana projekta ebreju komunistu- cionistu impērijas rokasgrāmatas 6. Saeimai, kuras Saeimas prezidija pr-ja bija I. Kreituse, politoloģijas profesore, kura apkalpo 4. maija komunistu, čekistu, cionistu valsts finanšu korporāciju, bet izliekas par “ļoti norūpējušos mammu”, “Gudro stratēģija un taktika”.
“Tautai akli jāuzticas drukātam vārdam un ar viņu saistītām maldu mācībām. Gandrīz visa prese atrodas mūsu varā un tā nodrošinās enerģisku atbalstu. Tautai jātic, ka varturi valstij kaitē ar augstāku mērķi un nolūku, ka tie aizstāv strādnieku šķiru un pasaules saimnieciskos principus”.
“Ja Eiropas valstis sacelsies pret savu iznīcināšanu, tad “gudro” vārdā atbildēs amerikāņu, ķīniešu vai japāņu “lielgabali”. Briesmu gadījumā “gudrie” draudēs uzspridzināt veselas galvaspilsētas ar visām iestādēm.”
“Es zinu noslēpumu, kā caurmēra latvietim likt noticēt visam, ko es vēlos. Parādiet kaut ko televīzijā, un tas kļūst par realitāti. Ja pasaule ārpus televīzijas ir pretrunā ar TV tēliem, cilvēki sāk mēģināt šo pasauli pārveidot tā, lai tā tiem līdzinātos.”
“Cik pareizs taču mūsu Veco Gudro, ka liels mērķis tikai tad var tikt sasniegts, ja līdzekļu ziņā cilvēks nav izvēlīgs un neskaita upurus, kas jānes.”
“Pretestībai neveiksies. Pirmkārt, no mums baidīsies. Otrkārt, mēs ar intrigām (ar tiesām, līgumiem, kredītu noteikumiem utt.) visu sajauksim. Treškārt, tautas radošie spēki nespēs apvienoties ar tautas aklajiem spēkiem, jo starp tiem būs uzcelts mūris savstarpēja te-ro-ra formā.”
“Upurus no lētticīgo lopiskās sēklas mēs nekad neesam skaitījuši, bija mums jāupurē arī daudzi no savējiem, bet katrs upuris no mūsu puses ir tūkstoš lētticīgo vērts.” “
“Spēkam (augstiem amatiem) jāizkaro uzvara tiesiskos jautājumos, lai vestu uz liekulību (pie kukuļošanas, krāpšanas, nodevības). Tauta jāpieradina pie nelikumības.”
“Mēs sev nodrošināsim milzīgas monopoltiesības kā varenu bagātības avotu, kā arī izdevīgus amatus, no kā (kā valsts maksas un banku kredīti) būs atkarīgas citas- pat lielas bagātības.”
“No sākuma atbildīgas vietas valstī uzticēsim tādām personām, kuru pagātne un raksturs par viņām galvo. Mūsu palīgspēkos ir žurnālisti, juristi, pārvaldes ierēdņi, valstsvīri un personas, kas mūsu speciālajās skolās būs baudījuši speciālu izglītību un kuriem tiks atklāti visi sabiedriskās dzīves noslēpumi”.
“Jāceļ rūgšanu, ķildas un ienaids tautā. Svarīgi ir tautu skaldīt ar kaislībām un svešām domām, un ar iznīcinošu kritiku atradināt no patstāvīgas domāšanas. Liksim izteikt pretrunīgus uzskatus, kamēr no sarežģījumiem tauta neatrod vairs izeju. Tauta jāgrūž no vienas vilšanās otrā. Apdāvinātos radošos tautas garus ir jāvada uz tukšu runu cīņām (Saeimā, TV diskusijās), kur mēs rīkosim izrādes ar lielu daiļrunību, līdz ļaudis no skaistām runām būs noguruši.”
“Naudai ir spēks, kurš ir tikai “gudro” rīcībā. Mēs sev nodrošināsim milzīgas monopoltiesības kā varenu bagātības avotu, kā arī izdevīgus amatus, no kā (valsts maksas un kredīti) būs atkarīgas citas - pat lielas bagātības.
Nekustamo īpašumu īpašnieki ir mums kaitīgi, viņiem nolaupīsim zemes īpašumus, paaugstinot nodokļus.”
“Viens apdāvināts radošs tautas gars gan spētu mums kaitēt vairāk nekā miljons ļaužu, kas ir savstarpēji sašķelti. Tādi tautas gara spēki ir jātraucē jau pašā sākumā. Viņu domas ir jānoved līdz galējībai, lai labāk varētu sēt nesaskaņas”.
“Tautas prāts jāapmiglo ar alkoholu un izvirtību. Iznīcināsim Dievturību un to aizstāsim ar daudzskaitlīgiem aprēķiniem un miesas vajadzībām. Ir jāsaprot, ka bez Dieva cilvēks ir tikai dzīvnieks, kas pakļaujas stiprākam un ka novājināta tauta viegli padodas savai iznīcībai.”
“Iznīcināsim ģimenes un audzināšanas nozīmi, jo tikai tā mēs spēsim kavēt apdāvinātu personu rašanos. Līdzīgi likvidēsim lauku skolas, jo neviens nespēj īsti pārbaudīt, kas tur tiek mācīts. Mēs jaunatni samaitāsim ar maldu mācībām un melkulību.
Tur, kur valda korupcija un izlaidība, tēvijas mīlestība un Dievticība tiek noslāpēta ar kosmopolītisko pārliecību.”
“Tiem, kas tapuši bagāti, jāuzliek strādniekiem nežēlīgs kalpības jūgs. Darba algas paaugstināsim, bet tajā pašā laikā arī cenas uz visiem pirmās nepieciešamības priekšmetiem un pakalpojumiem augs - kā attaisnojumu mēs izmantosim zemkopības un lopkopības it kā bēdīgo stāvokli”.
“Mūsu vara balstās uz ilgstoši nepietiekamu uzturu un cilvēku vājībām. Bads sagādā naudai visdrošāko spēku! “
Beta
09.07.2021. 10:22»
Uldis
> Kā redzam liela daļa tautas ar patiku pieņēmusi šos spēles noteikumus, kurš muļķības, kurš izdevīguma dēļ... Mēs viņus ievēlējām... paši...
Pašvaldību vēlēšanas bija pirmās vēlēšanas covid laikā. Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās 2018.gadā gan arī nebija liela aktivitāte, paskatījos, 54,6% no balsstiesīgajiem. Provizoriski valsts pārvaldē strādā ~11% no nodarbinātajiem. Tātad ~ 43% nodrošinām mēs - pārējie.
Tas, ka covida patiesais mērķis ir varas uzurpācija visos līmeņos, jau skaidrs.
Tas, ka visus spiež apšpricēties, ir kā asinszvēresta nodošana, vienreiz piekritīsiet (vienalga aiz kādiem iemesliem), jau mazliet būsiet pavļuta parādnieks...
Ir jāpretojas pret covidteroru, un man vienalga kā vadībā. Ja uzvarēsim, tad atkal varēsim dalīties... un pumpuroties...
Jā,
09.07.2021. 10:22»
cilveks444
Ja necerētu, ka notiks brīnums, tad dzīvotu tikai savam priekam, komentārus nerakstītu. Rakstu, jo ceru kaut daži izlasot sapratīs, ka viņu domas, kuras iespējams ir līdzīgas manējām, nav tikai viņu domas, bet patiesībā tā domā daudzi. Neticu, ka 30 gadu laikā var tā izvirst tauta - morāli un garīgi...
tie inertie, kas skrēha uz barikādēm, tagad izdveš- ir lietas, ko nevaram ietekmēt. Jāsamierinās.
Latvijas valsts terors pret civiliedzīvotājiem
09.07.2021. 10:18Latvijas valsts terorismu ar prasību obligāti vakcinēt iedzīvotājus, pārkāpjot Nirnbergas protokolu, ar VP E. Levita aktīvu atbalstu ar MK noteikumiem un likumgrozījumiem realizē K. Kariņa izveidotā valdība.
Pastāv vairāki terorisma skaidrojumi, kurus varam sastapt gan dažādu valstu normatīvajos aktos, gan dažādās starptautiskās pretterorisma programmās, nemaz nerunājot par dažādu ekspertu definējumiem un skaidrojumiem.
ASV normatīvajos aktos terorisma definīciju sastopam ASV Kodeksa XXII nodaļas 2656(f)d pantā: “Terorisms ir politiski motivēta vardarbība ar iepriekšēju nodomu, kura vērsta pret ārrindas (civiliedzīvotāji, incidenta laikā neapbruņots militārais personāls) mērķiem un kuru veic minoritāras grupas vai slepenie aģenti (E. Levits, K. Kariņš, I. Viņķele, D. Pavļuts, pēdējie divi apmācīti ASV specskolās), lai ietekmētu politiku.
Starptautiskais terorisms ir terorisms, kurā iesaistīti vairāk nekā vienas valsts iedzīvotāji vai kas aptver vairāku valstu teritorijas. Teroristiska grupa ir jebkura grupa vai tās apakšnodaļa, kura praktizē starptautisko terorismu.”
Kovidafēras izpausmes ES telpā ir redzams un uzskatāms starptautiskā terorisma piemērs.
LV varas terors pret civiliedzīvotājiem sākās ar E. Levita akceptēto 13/03/2020 atteikšanos Latvijas zemē ievērot cilvēktiesības.
LV varas terors pret civiliedzīvotàjiem ir saskaņots ar PVO un Pasaules Bankas stratēģiju laika periodā no 2020.-2025. gadam ar plānu cilvēkkapitālu ekonomikas lokdauna iespaidā un citādi Latvijas zemē samazināt mazākais uz pusi.
Terorisms Latvijā mūsdienās
09.07.2021. 10:10Latvijas valsts terorismu ar prasību obligāti vakcinēt iedzīvotājus, pārkāpjot Nirnbergas protokolu, ar VP E. Levita aktīvu atbalstu K. Kariņa izveidotā valdība.
Pastāv vairāki terorisma skaidrojumi, kurus varam sastapt gan dažādu valstu normatīvajos aktos, gan dažādās starptautiskās pretterorisma programmās, nemaz nerunājot par dažādu ekspertu definējumiem un skaidrojumiem.
ASV normatīvajos aktos terorisma definīciju sastopam ASV Kodeksa XXII nodaļas 2656(f)d pantā: “Terorisms ir politiski motivēta vardarbība ar iepriekšēju nodomu, kura vērsta pret ārrindas (civiliedzīvotāji, incidenta laikā neapbruņots militārais personāls) mērķiem un kuru veic minoritāras grupas vai slepenie aģenti (E. Levits, K. Kariņš, I. Viņķele, D. Pavļuts, pēdējie divi apmācīti ASV specskolās), lai ietekmētu politiku.
Starptautiskais terorisms ir terorisms, kurā iesaistīti vairāk nekā vienas valsts iedzīvotāji vai kas aptver vairāku valstu teritorijas. Teroristiska grupa ir jebkura grupa vai tās apakšnodaļa, kura praktizē starptautisko terorismu.”
cilveks444
09.07.2021. 10:06»
ha-ha
Atmodas laikā uz barikādēm bija okupācijas režīma algotā nomeklatūra un viņu apmaksātie un aizkomandētie satelīti varas nepārtrauktības un saglabāšanas nolūkos.Citiem bija jārūpējās par dienišķās maizes sagādi un darba disciplīnas ievērošanu
Nezinu, droši vien, ka bija arī tādi, bet pilnīgi konkrēti varu spriest pēc sevis un sava tēva. Mēs bijām vienkārši cilvēki, tiesa, manā darba vietā LTF gan kūrēja kompartijas cilvēks, bet mana tēva darba vietā, cik zinu, nekas tāds nebija. Abi toreiz strādājām projektēšanas institūtos.
cilveks444
09.07.2021. 10:01»
VB
Bet..., līdzīgi tā jau tas ir gandrīz visā pasaulē
Bet varbūt DZĪVOJAM, ja tie citi lec akā?
P!mpģīm!s ar brillēm
09.07.2021. 10:01Vai tiešām tas sūdgabals dzīvo vienai dienai?! Kā viņš domā pēc tam cilvēkiem acīs skatīties un cilvēkos parādīties... Acīm redzot, gan jau pats nojauš, ka tā viņa dzīvība ir nulles vērta
cilveks444
09.07.2021. 10:00»
RP
Piekrītu par 100 % !!! Bet...ko mums darīt, lai nokratītu no mūsu nodokļiem to alkatīgo un nelietīgo varzu
Uzskatu, ka bija un šķiet vēl ir iespēja atlaist Saeimu. Man Veidemanes kundze pauda domu, ka nevar parakstīties, jo tur, redz, priekšā pasteigušies nepareizie. Iespējams, turklāt tie nepareizie, manuprāt, varētu pat būt kliķes sulaiņi, kurus kliķe, zinot, ka paraksti tiks vākti, fiksi nosūtīja pirmos rindā pieteikties, jo, pazīstot latviešus, zināja, ka mēs nedomājam plašāk un ilgtermiņā, mēs emocionāli uztveram šos tipāžus. Un izjūtot nepatiku pret viņiem, neparko neparakstīsimies par Saeimas atlaišanu. Ne visi, protams, bet pietiekoši, lai nedabūtu tos 150 tūkst. ar astīti parakstus. Bet tur viss ir vienkārši, tēlaini salīdzinot to ar gadījumu, kad, teiksim, deg mūsu kopējā māja, bet pirmie pie dzēšanas piesteidzas kaut kādi sliktie, tad mēs nevis ejam dzēst, bet atmetam ar roku, jo ja tur sliktie ir klāt, tad mēs nē. Tāpat ar Latviju, ja sliktie rosina atlaist Saeimu, tad mēs neparko, lai deg Latvijas zilās ugunīs, kā Emsis sacīja.
ha-ha
09.07.2021. 10:00»
cilveks444
Ja necerētu, ka notiks brīnums, tad dzīvotu tikai savam priekam, komentārus nerakstītu. Rakstu, jo ceru kaut daži izlasot sapratīs, ka viņu domas, kuras iespējams ir līdzīgas manējām, nav tikai viņu domas, bet patiesībā tā domā daudzi. Neticu, ka 30 gadu laikā var tā izvirst tauta - morāli un garīgi...
Atmodas laikā uz barikādēm bija okupācijas režīma algotā nomeklatūra un viņu apmaksātie un aizkomandētie satelīti varas nepārtrauktības un saglabāšanas nolūkos.Citiem bija jārūpējās par dienišķās maizes sagādi un darba disciplīnas ievērošanu.
Uldis
09.07.2021. 09:57»
A.L.P.
Tad ko darīsim 444 ??? Runā jau nu tu ļoti pareizi , bet atceries --- šeit ir Latvija ! Bailīgu un gļēvu cilvēciņu kopums ! Ja viens no tūkstoša ir spējīgs kaut ko saprast un protestēt , tad jau var priecāties . Es raudu ,kad redzu kā Krievijā cilvēki BEZBAILĪGI protestē MĒNEŠIEM ilgi ! Un viņi OBLIGĀTI...
Tieši pretēji. Latvieši ir pragmatiski un labi apzinās, ka ar protestiem neko nevar panākt. Apzinās arī, ka laika nāk un iet un ilgtermiņā mierīgāk ir dzīvot nelecoties ar kārtējiem varas narkomāniem. Nāks nākamie, kas šos aizslaucīs. Visam savs laiks.
Uldis
09.07.2021. 09:54»
Beta
Visu valstu valdībām covids ir mūžīgi slaucama govs, instruments varas uzurpācijai un traucējošās demokrātijas likvidēšanai, aizbildinoties ar vispārēju labumu un drošību...
> Kā redzam liela daļa tautas ar patiku pieņēmusi šos spēles noteikumus, kurš muļķības, kurš izdevīguma dēļ... Mēs viņus ievēlējām... paši...
Muļķības. Viņi (valsts sektorā strādājošie ar savām ģimenēm un pabalstniekiem) paši sevi pārvēl.
Cik tur bija aktivitāte pašv. vēlēšanās? Cik Rīgā?
Aizbilidinoties ar kovidu uztaisīs pasta balsojumu kā Rīgā, un pat pašiem vairs nebūs jāiet :)
Uldis
09.07.2021. 09:51»
Kā nekad ir jūtams cik stipri visai tautai ir noriebušies pie varas esoši meļi, shēmotāji un deģenerāti.
Nākamajās vēlēšanas kas vairs nav aiz kalniem izskatās būs ļoti interesantas, jo šī kliķe ir riktīgi visiem noriebusies
Naivais! Tā ir tā saucamā kontrolētā opozīcija. Kvekšķina, bet jēgas nekādas. Jo redz - pēc vēlēšanām var gadīties iekrist vienā valdībā ar esošajiem. Tā teikt - tiltus nedrīkst nodedzināt.
Bet nu tu ej, met savu aploksnīti :)
cilveks444
09.07.2021. 09:49»
A.L.P.
Tad ko darīsim 444 ??? Runā jau nu tu ļoti pareizi , bet atceries --- šeit ir Latvija ! Bailīgu un gļēvu cilvēciņu kopums ! Ja viens no tūkstoša ir spējīgs kaut ko saprast un protestēt , tad jau var priecāties . Es raudu ,kad redzu kā Krievijā cilvēki BEZBAILĪGI protestē MĒNEŠIEM ilgi ! Un viņi OBLIGĀTI...
Ja necerētu, ka notiks brīnums, tad dzīvotu tikai savam priekam, komentārus nerakstītu. Rakstu, jo ceru kaut daži izlasot sapratīs, ka viņu domas, kuras iespējams ir līdzīgas manējām, nav tikai viņu domas, bet patiesībā tā domā daudzi. Neticu, ka 30 gadu laikā var tā izvirst tauta - morāli un garīgi, ka pat tie, kas bija Atmodas laikā uz barikādēm, nu klusi tup pa alām. Un ar visu samierinās. Jā, daļu jaunās paaudzes nelieši, kas kūrē izglītības jomu ir padarījuši par inertiem nīkuļiem, kuriem vārdi Brīvība un Neatkarība neko nenozīmē. Bet tās tas nav ar visiem. Tajā pašā laikā, man ar nožēļu jāsecina, ka arī daļa vecākās paaudzes ļaudis, tie kas Atmodas laikā bija par Neatkarību un Brīvību, tagad klusi nodveš, ko nu mēs, visā pasaulē vakcinē, tad jau mēs arī. Bet ceru, jo citādi - ar mūziku un Latvija var grimt dibenā.
Beta
09.07.2021. 09:48»
VB
" Eiropā nav gļēvākas un padevīgākas tautas par Latvijas aunu baru...
Lepoties ar vectēvu medaļām nav gluži tas pats, kā pašam kaut ko reālu darīt...
Neesat neko dzirdējis par komfortā dzīvojošu paaudžu degradāciju?
Beta
09.07.2021. 09:45»
!!
nav vis tā, jo sabiedrības lielāka daļa apzināti vai arī neapzināti pretojas tā, ka kamēr vēl mute nav aizbāzta un ir tādi, kuri var runāt, ir jārīkojas un te vairs nav svarīga pozīcija, opozīcija tāda vai šāda partija. Kā teica krietnais kareivis Šveiks, kad Tēvzeme ir briesmās, tad katrs kroplis ir...
Tieši tā! Un man mazsvarīgi, ka Stepaņenko ir no opozīcijas. Viņa vismaz var runāt un uzrunāt.
Faktiski ir tā, ka Latvijā nav kristalizācijas centra, kas varētu konsolidēt varas uzurpācijai pretoties gribošos. Sabiedriskās organizācijas kā likums sēž uz visādiem ārzemju grantiem un saimniekiem roku nekodīs.
Savukārt, privātpersonas un juridiskie kantori nav gatavi upurēt neko no savām ērtībām.
Latvijas ekonomika ir jāsagrauj vēl pamatīgāk, lai tautas lielai daļai būtu problēmas, tad sāks domāt. Un arī diez vai, jo Brisele sadrukās tukšu naudu un kā kaulu pametīs. Un kas var būt foršāķ kā sēdēt uz pabalstiem...
P.S. Par Šveiku bija labi! :)
VB
09.07.2021. 09:28»
A.L.P.
Tad ko darīsim 444 ??? Runā jau nu tu ļoti pareizi , bet atceries --- šeit ir Latvija ! Bailīgu un gļēvu cilvēciņu kopums ! Ja viens no tūkstoša ir spējīgs kaut ko saprast un protestēt , tad jau var priecāties . Es raudu ,kad redzu kā Krievijā cilvēki BEZBAILĪGI protestē MĒNEŠIEM ilgi ! Un viņi OBLIGĀTI...
" Eiropā nav gļēvākas un padevīgākas tautas par Latvijas aunu baru !"
Un, kad atceries latviešu 1 PK strēlniekus + arī 2 PK latviešu leģions cīnījās neslikti (cik nu tas vnk. kājnieku divizijām bija iespējams), arī to saki?
Dabīgi, apstākļos, kad visp. ar ieročiem var ko saniegt.
!!
09.07.2021. 09:26»
A.L.P.
Tad ko darīsim 444 ??? Runā jau nu tu ļoti pareizi , bet atceries --- šeit ir Latvija ! Bailīgu un gļēvu cilvēciņu kopums ! Ja viens no tūkstoša ir spējīgs kaut ko saprast un protestēt , tad jau var priecāties . Es raudu ,kad redzu kā Krievijā cilvēki BEZBAILĪGI protestē MĒNEŠIEM ilgi ! Un viņi OBLIGĀTI...
nav vis tā, jo sabiedrības lielāka daļa apzināti vai arī neapzināti pretojas tā, ka kamēr vēl mute nav aizbāzta un ir tādi, kuri var runāt, ir jārīkojas un te vairs nav svarīga pozīcija, opozīcija tāda vai šāda partija. Kā teica krietnais kareivis Šveiks, kad Tēvzeme ir briesmās, tad katrs kroplis ir noderīgs
Atis Priedītis
09.07.2021. 09:25Ir radusies iecere sākt sociālajos portālos un rakstu komentāros publicēt īsu rakstiņu sēriju ar nosaukumu "Sirdsapziņas modināšana". Dažu lappušu apjomā aprakstot konkrētus notikumus, kuros pats autors ir bijis iesaistīts un kuros šobrīd slaveno un populāro cilvēku rīcība ir bijusi klaji neētiska vai pat noziedzīga. Skaidrs, ka lielie masu mediji neko tādu nepublicēs, bet sociālie portāli šādu iespēju dod. Šobrīd jau esmu publicējis 3 rakstiņus. Par Rišardu Labanovski, Raimondu Paulu un Elitu Veidemeni. Vēl būs publikācijas par Valdi Birkavu, Ivaru Godmani, Andri Grūtupu, Ābramu Kleckinu un vēl dažiem cilvēkiem ar kuriem man ir bijušas personiska rakstura problēmas.
A.L.P.
09.07.2021. 09:11Tad ko darīsim 444 ??? Runā jau nu tu ļoti pareizi , bet atceries --- šeit ir Latvija ! Bailīgu un gļēvu cilvēciņu kopums ! Ja viens no tūkstoša ir spējīgs kaut ko saprast un protestēt , tad jau var priecāties . Es raudu ,kad redzu kā Krievijā cilvēki BEZBAILĪGI protestē MĒNEŠIEM ilgi ! Un viņi OBLIGĀTI kaut ko sasniegs !!!Bet mēs ? Piecas vecenītes pie saeimas ar vienu plakātu ! Eiropā nav gļēvākas un padevīgākas tautas par Latvijas aunu baru !
VB
09.07.2021. 09:11»
Feisītis
Nesen Feisbukā izlasiju interesantu atziņu: Kāpēc dzīvnieki ir gudrāki par cilvēkiem ? Jo dzīvnieki NEKAD neizvēlas lai cilti vai baru vadītu vislielākais idiots
Tā varētu ar būt. Dzīvojot te pie dabas jau kādus 13 - 15 gadus, jau pārliecinājos, ka, ja mēs, teikšu bezjēdzīgo kosmosa izzināšanas līdzekļus, tērētu nu, kaut vai kaķu / un visp. dzīvnieku valodu pētīšanai, mēs pavisam citu civilizāciju atklāšanai būtu spēruši lielāku soli uz priekšu kā tagad.
Beta
09.07.2021. 09:02»
Marija
Rudenī būs jauns vīrusa paveids un vakcinācija jāsāk no jauna. Un atkal skandēs, ka vajag 70%. Un tā katru gadu
Visu valstu valdībām covids ir mūžīgi slaucama govs, instruments varas uzurpācijai un traucējošās demokrātijas likvidēšanai, aizbildinoties ar vispārēju labumu un drošību...
Vara ir narkotika, cik narkomānu labprātīgi atteikušies no narkotiku lietošanas?
Kā redzam liela daļa tautas ar patiku pieņēmusi šos spēles noteikumus, kurš muļķības, kurš izdevīguma dēļ... Mēs viņus ievēlējām... paši...
Feisītis
09.07.2021. 08:51»
Trepe
Antivakseri ir pilnīgi muļķi. Vēlas, lai atkal ir jāievieš ierobežojumi dēl tā, ka kritiski pieaugs nevakcinēto īpatņu saslimšanas gadījumi. Pašreizējā ierobežojumu atvieglināšana ir iespējama tikai pateicoties apzinīgiem indivīdiem, kuri ir vakcinējušies, tādā veidā būtiski ierobežojot COVID vīrusa...
Nesen Feisbukā izlasiju interesantu atziņu: Kāpēc dzīvnieki ir gudrāki par cilvēkiem ? Jo dzīvnieki NEKAD neizvēlas lai cilti vai baru vadītu vislielākais idiots :))))
Marija
09.07.2021. 08:50Rudenī būs jauns vīrusa paveids un vakcinācija jāsāk no jauna. Un atkal skandēs, ka vajag 70%. Un tā katru gadu.
Kā nekad ir jūtams cik stipri visai tautai ir noriebušies pie varas esoši meļi, shēmotāji un deģenerāti.
09.07.2021. 08:45Nākamajās vēlēšanas kas vairs nav aiz kalniem izskatās būs ļoti interesantas, jo šī kliķe ir riktīgi visiem noriebusies.
Beta
09.07.2021. 08:42»
Trepe
Antivakseri ir pilnīgi muļķi. Vēlas, lai atkal ir jāievieš ierobežojumi dēl tā, ka kritiski pieaugs nevakcinēto īpatņu saslimšanas gadījumi. Pašreizējā ierobežojumu atvieglināšana ir iespējama tikai pateicoties apzinīgiem indivīdiem, kuri ir vakcinējušies, tādā veidā būtiski ierobežojot COVID vīrusa...
Krievijā septembrī būs vēlēšanas. Baidoties, ka tauta neatnāks, palaista kovidpīle. Tas dod iespēju pieprasīt balsošanu pa pastu un e-balsošanu. Vajadzīgie rezultāti tiks sazīmēti kā to izdarīja ASV.
Ja nekas nemainīsies, nākošgad Latvijā būs šis pats scenārijs.
Marija
09.07.2021. 08:39»
cilveks444
...
10000% piekrītu viedoklim. Un varu apgalvot, ka tik lētticīgi ir vairums.
Amtivakseris
09.07.2021. 08:28»
Trepe
Antivakseri ir pilnīgi muļķi. Vēlas, lai atkal ir jāievieš ierobežojumi dēl tā, ka kritiski pieaugs nevakcinēto īpatņu saslimšanas gadījumi. Pašreizējā ierobežojumu atvieglināšana ir iespējama tikai pateicoties apzinīgiem indivīdiem, kuri ir vakcinējušies, tādā veidā būtiski ierobežojot COVID vīrusa...
Ja kaut kas no tā strādātu, nebūtu jaunu lokdaunu.Jeb tu esi tik stulbs, ka domā, ka kow ir medicīnisks fenomens?
Haha
09.07.2021. 08:26Nez vai politiskās protitūtas (GKR - Saskaņa - Likums un Kārtība, bezpartejiskā - gaida kārtējo politisko klientu) Stepaņenko viedoklis, kas izplatīts ar mērķi vairot savu politisko kapitālu uz vakcinācijas pretinieku rēķina, vispār ir kaut vai puslīdz nopietni apsverams.
Trepe
09.07.2021. 08:22Antivakseri ir pilnīgi muļķi. Vēlas, lai atkal ir jāievieš ierobežojumi dēl tā, ka kritiski pieaugs nevakcinēto īpatņu saslimšanas gadījumi. Pašreizējā ierobežojumu atvieglināšana ir iespējama tikai pateicoties apzinīgiem indivīdiem, kuri ir vakcinējušies, tādā veidā būtiski ierobežojot COVID vīrusa iespējas pavairoties.
Salīdziniet kaut vai Krieviju, kurā apmēram 15% ir vakcinēti ar ES nesertificēto zemas efektivitātes SPUTŅIK un Eiropas valstis, kurās ir augsts vakcinācijas līmenis. Starpība acī9mredzama.
Beta
09.07.2021. 08:20»
Vs.
Gribētu redzēt no opozīcijas kaut ko vairāk, kā tukšu muldēšanu. Ir dažādi cīņas veidi - streiki, arodbiedrības, Saeimas boikots, utt. Domājiet, dariet, pārstājiet piedalīties šajā Saeimas farsā, kuru ietekmēt nevarat. Naivi cerēt, ka 100% tiesiskā veidā vairs ko panāksiet. Arī PSRS atstāšana tajā brīdī...
Pilnīgi piekrītot Jūsu komentāram, tomēr gribu apjautāties, vai pats arī esat gatavs darīt kaut mazumiņu? Piemēram, demonstratīvi nevalkāt masku?
Ja godīgi atbildēsiet sev un man, ka nē, tad diez vai ir pamats gaidīt, ka citi ko darīs mūsu labā...
lauķis
09.07.2021. 08:18»
Opozīcijai
šobrīd ir unikāla iespēja paveikt to, kas agrāk likās neiespējami - apvienot sašķelto Latvijas sabiedrību cīnā pret kopīgo ienaidnieku, divu viesstrādnieku vadīto režīmu. Nepalaidiet to garām
Kāds naivums,opozīcija ir neatņemama sistēmas sastāvdaļa,izrāde aitām.
Opozīcijai
09.07.2021. 08:13šobrīd ir unikāla iespēja paveikt to, kas agrāk likās neiespējami - apvienot sašķelto Latvijas sabiedrību cīnā pret kopīgo ienaidnieku, divu viesstrādnieku vadīto režīmu. Nepalaidiet to garām.
mrns
09.07.2021. 08:05»
Vs.
Gribētu redzēt no opozīcijas kaut ko vairāk, kā tukšu muldēšanu. Ir dažādi cīņas veidi - streiki, arodbiedrības, Saeimas boikots, utt. Domājiet, dariet, pārstājiet piedalīties šajā Saeimas farsā, kuru ietekmēt nevarat. Naivi cerēt, ka 100% tiesiskā veidā vairs ko panāksiet. Arī PSRS atstāšana tajā brīdī...
nez kā šitās mērkaķa iesnas jeb kakcīna reaģē ar palmu eļļu, kas ir kaudzēm atrodama lētticīgajos organizmos?
Vs.
09.07.2021. 07:45Gribētu redzēt no opozīcijas kaut ko vairāk, kā tukšu muldēšanu. Ir dažādi cīņas veidi - streiki, arodbiedrības, Saeimas boikots, utt. Domājiet, dariet, pārstājiet piedalīties šajā Saeimas farsā, kuru ietekmēt nevarat. Naivi cerēt, ka 100% tiesiskā veidā vairs ko panāksiet. Arī PSRS atstāšana tajā brīdī bija nelikumīga, vēsture visu noliks vietās, bet tā turpināties vairs nedrīkst! Kariņa banda ir pārkāpusi visas iespējamās sarkanās līnijas.
RP
09.07.2021. 07:24»
cilveks444
...
Piekrītu par 100 % !!! Bet...ko mums darīt, lai nokratītu no mūsu nodokļiem to alkatīgo un nelietīgo varzu?
Ja viņus "ņosēdinātu" uz tādu pašu minimālo algu kā tautai ...moš, tās liekēžu rindas paretinātos.
VB
09.07.2021. 07:12»
cilveks444
...
Bet..., līdzīgi tā jau tas ir gandrīz visā pasaulē.
Vieni takš ar nevaram dzīvot.
...
09.07.2021. 06:36»
Beta
Jūlija, vai varat mazliet vairāk kā runāt? Ierosiniet atcelt masku režīmu un panāciet to! Cilvēki Jūs novērtēs
Jūlija var tikai imitēt darbību un nevar vairāk runāt,saimnieks neļauj.
Beta
09.07.2021. 06:32Jūlija, vai varat mazliet vairāk kā runāt? Ierosiniet atcelt masku režīmu un panāciet to! Cilvēki Jūs novērtēs.
Beta
09.07.2021. 06:29Pietiek čīkstēt! Pēdējais laiks domāt kā organizēties, lai pretotos! Vai maz esam spējīgi?
Varbūt mazumiņu, veikalos demonstratīvi nevalkāt maskas? Visiem, kam ir kaut mazliet dūšas. Sliktākais, kas var draudēt, izliks no veikala. Vai varam?
Sāku no sevis. kaut vienmēr esmu tikai aizkabinājusi aiz ausīm, lai tiktu garām apsardzei. vakar staigāju bez maskas. Piemājas veikalos bija Ok.
cilveks444
09.07.2021. 05:52Iespējams, sazvērestības teorija, bet, iespējams, patiesība jeb ļoti tuvu patiesībai!
Kāpēc vakcīnu uzspiedējiem ir svarīgi novakcinēt visu pasauli?
1) Lai gūtu bez riska, garantētu peļņu simtiem miljardu dolāru apmērā, turklāt ilgstošā laika periodā, visticamāk, plānots, ka uz visiem laikiem.
2) Lai radītu jaunu (Lielais Resets) iekārtu uz pasaules - hibrīdu sociālismam un komunismam, kurā valdīs un primārā būs sociālo reitingu sistēma, kas cilvēkus parastos sadalīs pa digitāliem krātiņiem. Protams, spicei tas viss nebūs saistoši, jo tie, kā iepriekš, varēs darīt visu, ko vien vēlas, ceļot ar privātām lidmašīnām un jahtām, ēst dabisku pārtiku un izklaidēties. Pārējiem – pēc paklausības stadijas, būs vairāk vai mazāk bonusu. Nepakļāvīgajiem – dzīve kā nacistu koncentrācijas nometnēs jeb PSRS izsūtījumos.
3) Pats būtiskākais! Lai varētu pakļaut cilvēku, viņus nevajag vajāt ilgus gadus, pietiek salauzt viņu gribu, piespiežot vakcinēties, tāds cilvēks jau būs sava vergtura paklausīgs vergs. Un vēl nikni ries uz tiem, kuri nav nopotēti. Viņiem vajag tikt līdz tiem 70% (minimāli) sapotētajiem, lai neviena valsts, jeb kaut vai neviens ASV štats, nepaliktu kā piemērs, ka nepotētiem (jeb potētiem, piemēram, tikai 30% apjomā no sabiedrības kopskaita) ar saslimšanu un mirstību nav sliktāk, kā tiem, kuri ir masveidā novakcinēti. Respektīvi, lai cilvēkiem izslēgtu jebkuru iespēju salīdzināt. Tas ir ļoti būtiski. Jo tad, pat, ja pēc potēm būs ļoti smagas blaknes, liela mirstība pēc gadiem, šie varēs teikt: Bet visur tā ir! Tas ir “normāli”! Lūk, tāda vīzija. Tāpēc domāsim!
lauķis
09.07.2021. 05:50 Pavļuts nav ne labs ne slikts,pavļuts ir tikai ieliktenis kas pilda pavēles,tieši tāpat ka žīdiete stepaņenko,katrs spēlē savu lomu pēc iepriekš uzrakstīta scenārija.Šie zemcilvēki ir tikai sekas,sekas sistēmai.
Ienāca prātā salīdzinājums ar suni.Ja nāk svešinieks ar koku,stulbs suns uzbruks kokam,gudrs suns uzbruks koka turētājam.
cilveks444
09.07.2021. 05:35Brīdināti cilvēki tika, bija teikts: reiz pie ikkatra mājas durvīm klauvēs politika, turklāt klauvēs tāpēc, lai represētu, deportētu, ierobežotu, aizvērtu muti, vajātu, mocītu un bendētu. Rīkojaties, kamēr vēl ir tāda iespēja, jo tad, kad pie jūsu durvīm pieklauvēs, tādas iespējas vairs nebūs. Būs kā čekas laikos, kad cilvēki nakts melnumā, izdzirdot piebraucam kravas auto ar čekistu rīkļurāvējiem, vairs nevarēja tiem pretoties, jo bija par vēlu, tāpēc bailēs trīcot, vien skatījās pa aizkaru spraugu, vai bendesmaisi ir nākuši pēc viņiem, jeb dodas uz kaimiņu mitekļiem. Šodienas “čekisti” savus melnos darbus pat nakts melnumā vairs nedara, viņi ir palikuši tik nekaunīgi, ka nelietības dara gaišā dienas laikā. Turklāt, kā redzams, tāpat kā priekšteči pacenšas nodrošināties ar “likuma” spēku. Varbūt ir laiks saņemties un mainīt vēstures atkārtošanos pa spirāli, varbūt ir jāpasaka nē, pirms melnie stāvi ir pieklauvējuši pie jūsu durvīm?
cilveks444
09.07.2021. 05:34
Mūs galē nost ar palmu eļļu, mūsos grūž iekšā ģenētiski modificētu pārtiku, mūsu zemi piegāž pilnu ar kaitīgiem atkritumiem no Eiropas, mūs vajā ar sociālu genocīdu, mūs uzsēdina uz kredītu adatas, mūsu rindas izravē, palielinot pensionēšanās vecumu, mūs moka ar pieaugošām cenām ikdienu, mūs terorizē ar debesīs (bet drīzāk ellē) kāpjošiem tarifiem gāzei un elektrībai, mūsu bērnu prātus pakļauj mežonīgai LGBT propagandai, mums uzrīda “bēgļus”, mūs padara par moderniem vergiem, mūs vajā un pakļauj totālai cenzūrai, mūs noniecina un gāna, sakot, ka pie visām nelaimēm, tajā skaitā nabadzības, esam paši vainojami, mūs izvaro ar nodokļu politiku, bet....bet no vīrusa viņi mūs gribot paglābt. Kurš ir tik lētticīgs, lai noticētu šādām režīma metamorfozēm?