
Kodoltrieciena gadījumā pa Ādažu bāzi mani un manus bērnus gaida nāve, bet vienalga - šis ir īstais brīdis, kad Kremļa bandai jāierāda tās vieta
Ex-seržants*13.03.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Fakti
14.03.2022. 18:47»
Piston
Ja autors ir tik drosmīgs, tad lai brauc uz Ukrainu karot, lol. Saeima tak atļauj, karogs tev rokās
Tur ir problēma. Var pieprasīt parakstīt algotņa līgumu par 240 EUR mēnesī, bez iespējas izbraukt/lauzt līgumu/dezertēt pirms mainās izsludinātais karastāvoklis un tam iespējami sekojošais partizānu karš. Tas var ilgt gadiem, varbūt vēl ilgāk. Principā ar ļoti lielu varbūtību krist kaujas laukā. Par to raksta ārzemju prese.
Fakti
14.03.2022. 18:45»
Eikalipts
"Fašistisko Krieviju ir jāaptur pēc iespējas ātrāk! Un nav iemesla baidīties no viņu sarūsējušajam bumbām, jo tās arī turpmāk apdraudēs pasauli, ja ar šo krievu fašismu netiks galā tagad...
Ticamāk ir tas, ka vienīgo nopietno starpkontinentālo ieroci krievi izvelk, apkopj un pulē, ar visa personāla apmācībām, vairākas reizes gadā.
Visinteresantākais ir citur; piemēram, Putins pagājušonedēļ esot runājis ar vairākiem valdību/valstu vadītājiem, taču no šīm sarunām, to kursa, satura, būtības līdz presei izsūcies nav pilnīgi nekas. Skaidrs ezim, ka slepenas, bet varbūt arī par pasaules pārdalīšanu. Vecmātes mīļotājs Makrons (tāds pat milzis kā Vladimirs) ļoti gribētu tapt par tādu kā Eiropas ķēniņu - lietu sakārtotāju.
Piston
14.03.2022. 17:09Ja autors ir tik drosmīgs, tad lai brauc uz Ukrainu karot, lol. Saeima tak atļauj, karogs tev rokās!
Sasmējos
14.03.2022. 16:26»
Ex-seržants
Tas, ka Tev liekas, ka ienaidnieka atombumbas ir sarūsējušas, vai arī viņam nepietiks dūšas nospiest sarkano pogu, var izrādīties tikai Tava ilūzija, par kuru es, atškirība no autora, praksē nevēlos pārliecināties...
Labs komentārs, jo atklāj Lapsas “žurnālista raksturu”. Neticēju, ka tas ir tāds, tagad ticu. Cinisks maita! Tāpēc savus rakstus nepiedāvāju, kaut aicināja...
Urla
14.03.2022. 15:55»
Kodoltrieciens pa urlu apdzīvotiem mikrorajoniem
Man prieks urla , ka piekrīti autora viedoklim,ka nekāda kodoltrieciena nebūs un NATO var droši piebegt Ukrainā iestigušos orkus, la krievu bābam būtu iemesls pagaudot
autoram viedokļa nav, ir tikai bojāti sfinkteri un trūkst priekšzobi
Hihi
14.03.2022. 15:53»
Barba
Es ticu, ka exseržantam ir bērni, un viņš vēlas lai viņi dzīvotu kā brīvi cilvēki, ne Putina vergi. Ja nākotne ir verdzība, tad labāk nāve
tie nav viņa bērni, varu saderēt, ak šis DNS testu nav nekad taisījis unnetaisīs, jo labi zin, ko sieva darīja, kamēr šis pa kazarmām
Ex-seržants
14.03.2022. 15:49»
Eikalipts
"Fašistisko Krieviju ir jāaptur pēc iespējas ātrāk! Un nav iemesla baidīties no viņu sarūsējušajam bumbām, jo tās arī turpmāk apdraudēs pasauli, ja ar šo krievu fašismu netiks galā tagad...
Tas, ka Tev liekas, ka ienaidnieka atombumbas ir sarūsējušas, vai arī viņam nepietiks dūšas nospiest sarkano pogu, var izrādīties tikai Tava ilūzija, par kuru es, atškirība no autora, praksē nevēlos pārliecināties.
Arī autors nevēlas pārliecināties, diemžēl, ja tagad neiejaukties, tad nākotnē nāksies pārliecināties un rezultāts var būt neiepriecinošs un gaidīt nevajadzēs 10 gadus. Par to arī stāsts šeit un iepriekšējos rakstos. Un tas nav tikai mans atzinums. Lasiet, domājiet, analizējiet. Bet tas ka Lapsa sagrozīja raksta virsrakstu tad tas nemaina tā būtību, tāpēc neko viņam nepārmetu, bet tikai pasmejos, ja nu vienīgi blondīnes nedaudz samulst, nospriežot ka autors ir dīvainis, kas aicina visus masveidīgi mirt.
Lai Jums visiem laba veselība un ilgs mūžs brīvā un demokrātiskā Latvijā.
tikai no vienas
14.03.2022. 15:41»
lauķis
To "dobīti" Doņeckā cītīgi "rušināja" no abām pusēm,kā teikt,kopdarbs
jo tikai krievi iebruka
fakts
14.03.2022. 15:31»
Barba
Es ticu, ka exseržantam ir bērni, un viņš vēlas lai viņi dzīvotu kā brīvi cilvēki, ne Putina vergi. Ja nākotne ir verdzība, tad labāk nāve
Pagaidām eksseržants un viņa bērni ir visīstākie vergi.Vergam ir vienalga kas ir viņa saimnieks,ka tik zābaks ko bučot.
Eikalipts
14.03.2022. 15:25"Fašistisko Krieviju ir jāaptur pēc iespējas ātrāk! Un nav iemesla baidīties no viņu sarūsējušajam bumbām, jo tās arī turpmāk apdraudēs pasauli, ja ar šo krievu fašismu netiks galā tagad!"
Nekad nenovērtē ienaidnieku par zemu. Tas, ka Tev liekas, ka ienaidnieka atombumbas ir sarūsējušas, vai arī viņam nepietiks dūšas nospiest sarkano pogu, var izrādīties tikai Tava ilūzija, par kuru es, atškirība no autora, praksē nevēlos pārliecināties. Un es labāk nodzīvoju vēl turpmākos 10 gadus, nekā mirstu tagad. Starp citu, pat tad, ja tiktu iznīcināts pašreizējais Krievijas režīms, tas neizslēgs to, ka pēc gadiem 10-20-30 pasaulē var uzrasties jauns Hitlera, Napoleona vai Staļina ideju nesējs. Lai no tā izvairītos, ir jāpārstāj mācīt vēsturi. Vispār. Jo tieši no vēsturiskajām atmiņām dzimst visi šie murgi par vareno Krieviju utt.
Barba
14.03.2022. 15:18»
Blondīne
Es domāju vai tiešām tam ex-seržantam IR bērni, ja viņš saka, ka jādara kaut kas, kas var atnest nāvi viņa bērniem. Domāju, ka cīti cilvēki tomēr gribētu, lai viņu bērni būtu dzīvi. Mana karstākā vēlēšanās ir, lai tomēr uzvar saprāts un dzīvība! Lai mums visiem būtu mierīgas debesis...
Es ticu, ka exseržantam ir bērni, un viņš vēlas lai viņi dzīvotu kā brīvi cilvēki, ne Putina vergi. Ja nākotne ir verdzība, tad labāk nāve.
sēlis
14.03.2022. 15:01Rietumiem nav ne mazāko tiesību kaut ko pārmest Krievijai, slepkavas , kam rokas līdz elkoņiem asinīs pēkšņi uzmetušies par bērnu un sieviešu aizstāvjiem, neiedomājama divkosība un melīgums!
Hm?
14.03.2022. 14:48»
pretīgs izmisuma propogandētājs autors
neticu, ka tādam ex seržantam ir bērni, neviens normāls vecāks pie neesoša kara Latvijā nerunātu par nāvi saviem bērniem, propogandējot izmisumu, pats autors laikam laimīgs smejas pie sevis, ka sēj cilvēkos iznīcību un drūmumu miera apstākļos...
99+ un 68-.
Troļļiem un blondīnēm ir pēdējais laiks iespringt.
pretīgs izmisuma propogandētājs autors
14.03.2022. 14:40neticu, ka tādam ex seržantam ir bērni, neviens normāls vecāks pie neesoša kara Latvijā nerunātu par nāvi saviem bērniem, propogandējot izmisumu, pats autors laikam laimīgs smejas pie sevis, ka sēj cilvēkos iznīcību un drūmumu miera apstākļos..
Pretīgs kara propogandētājs Latvijā ir exc-seržants.
smaids
14.03.2022. 14:22Krievija jau ir uzvarējusi, pasaules kārtība mainās, ASV kā saka cietumnieki, kā jau pederasti sēdēs pie parašas!
Blondīne
14.03.2022. 14:14»
autoru - uz policiju
autoru tā saucamo anonīmo ex-seržantu uz policiju par kara kurināšanu, par nejaušu lasītāju programmēšanu uz neeksistējošu karu Latvijā, uz uzburtu pašsacerētu murgainu situāciju, psihopātiju, nabadzību, bezcerību...
Es domāju vai tiešām tam ex-seržantam IR bērni, ja viņš saka, ka jādara kaut kas, kas var atnest nāvi viņa bērniem. Domāju, ka cīti cilvēki tomēr gribētu, lai viņu bērni būtu dzīvi. Mana karstākā vēlēšanās ir, lai tomēr uzvar saprāts un dzīvība! Lai mums visiem būtu mierīgas debesis!
real
14.03.2022. 14:09»
autoru - uz policiju
autoru tā saucamo anonīmo ex-seržantu uz policiju par kara kurināšanu, par nejaušu lasītāju programmēšanu uz neeksistējošu karu Latvijā, uz uzburtu pašsacerētu murgainu situāciju, psihopātiju, nabadzību, bezcerību...
ex-serzants nem piemeru no masones vvf,kura nodarbojas ar kara kurinasanu un agiteja uz Iebrukumu Iraka 2003 gada un kurai par kara propogandas izdarisanu izdevas izvairities no kriminalatbildibas.
Fakts
14.03.2022. 14:04»
karam nē
Nevis ukraiņus slepkavo, bet viņi jau 8 gadus slepakavp Doņeckas iedzīvotājus. Kārtējais hoholu kara noziegums
Ar lieliem burtiem uzrakstītu to nekur neizlasīsi, bet, iespējams, Ukrainas armijas panākumi pašpasludināto separātisko republiku atspiešanā lika izšķirties par uzbrukumu Ukrainai. Jo tas ir koridors uz Krimu un Sevastopoli.
Tas nozīmē to, ka Krievija 100% uzstās uz šo republiku neatkarību - palikšanu KF kontrolē.
lauķis
14.03.2022. 14:04»
karam nē
Nevis ukraiņus slepkavo, bet viņi jau 8 gadus slepakavp Doņeckas iedzīvotājus. Kārtējais hoholu kara noziegums
To "dobīti" Doņeckā cītīgi "rušināja" no abām pusēm,kā teikt,kopdarbs.
kārtējais Kijevas režīma kara anoziegumus
14.03.2022. 13:53https://ren.tv/news/v-mire/950680-v-dnr-rastsenivaiut-udar-tochkoi-u-po-tsentru-donetska-kak-terakt?utm_source yxnews&utm_medium desktop
sveiciens noziedzniekam jurasam
14.03.2022. 13:3413 marta 7 sparnotas raketes 2 minusu laika Lvovas treninbaze iznicinaja 200 arzemju legiona algotnus ,kuri bija ieradusies karot ukraina banderu fasistu puse. nedaudzi dzivi palikusie steigsus aizbega atpakal uz poliju.
patiesība ir vienkārša
14.03.2022. 13:27Jeņķi sekmīgi realizē projektu: slāvi slaktē slāvus, ES novājinās, bet ieroču un Covid biznesu $-i plūst uz Balto namu!
autoru - uz policiju
14.03.2022. 13:19autoru tā saucamo anonīmo ex-seržantu uz policiju par kara kurināšanu, par nejaušu lasītāju programmēšanu uz neeksistējošu karu Latvijā, uz uzburtu pašsacerētu murgainu situāciju, psihopātiju, nabadzību, bezcerību...
jums ex-seržant atbildība par kara kurināšanu Latvijā, jūs esat ļauns.
IM
14.03.2022. 13:02»
Jukums
Es jau teicu - ukraiņi izvēlējās aizsargāt savu valsti un savu brīvību. Un, ne tikai savu valsti un ne tikai savu brīvību vien...
Var jau gadīties ka tev sanāk rīkoties kā ukraiņiem visai drīz. Ir tāda Taivāna un Ķīna, un ASV un NATO. Moments kad NATO būs aizņemts Taivanā ir viens no daudzajiem kritiskajiem momentiem kas var būt. Varēsi savu varonību parādīt ja tev to atļaus. Tava bravūrīgā un muļķīgā varonība šodien ir lielākā nelaime uz tautas kakla, tas ir tas kas mūs apdraud.
Kāpēc vispār neesi Ukrainā cīņas pirmajās rindās?
karam nē
14.03.2022. 12:58»
fakts
Neko tur tavi ukraiņi neaizstāv,viņus tur vienkārši slepkavo,sievietes un bērnus dzen vēl lielākā verdzībā un iznīcībā.Arī Krievijas vīriešus tāpat dzen gaļas mašīnā
Nevis ukraiņus slepkavo, bet viņi jau 8 gadus slepakavp Doņeckas iedzīvotājus. Kārtējais hoholu kara noziegums:
https://www.youtube.com/watch?v HJEIPHstkKE
fakts
14.03.2022. 12:44»
Jukums
Es jau teicu - ukraiņi izvēlējās aizsargāt savu valsti un savu brīvību. Un, ne tikai savu valsti un ne tikai savu brīvību vien...
Neko tur tavi ukraiņi neaizstāv,viņus tur vienkārši slepkavo,sievietes un bērnus dzen vēl lielākā verdzībā un iznīcībā.Arī Krievijas vīriešus tāpat dzen gaļas mašīnā.
Jukums
14.03.2022. 12:42»
aizvainotais
Skumji, bet Putins nepiekāpsies, viņam galvā tikai savs mērķis
Nav jau viņam kur atkāpties. Cik ilgi sēdēs bunkurā, kaut kad jau būs vien jālien ārā.
Protams, viņa vietā, ar savām dzīvībām, maksā viņa sūtītie okupanti. Kamēr vien viņam vēl būs ko sūtīt karot, viņš tiešām neatkāpsies. Jo tas nozīmētu tikt pakārtam sarkanajā laukumā pie kremļa sienas.
Jukums
14.03.2022. 12:37»
IM
Ukraiņiem nav variantu? Un mums būs...
Es jau teicu - ukraiņi izvēlējās aizsargāt savu valsti un savu brīvību. Un, ne tikai savu valsti un ne tikai savu brīvību vien!
Mums jārīkojas tāpat, kā ukraiņiem. Un, vislabāk, kopā ar viņiem, kopā ar Lietuvu, Igauniju, Poliju un vēl citām valstīm. Neviens tam kremļa sūda maniakam padoties netaisās un viņa kodolšantāžai tāpat!
satelīts
14.03.2022. 12:20»
Jukums
Faktiski jau Tu tikai apliecini, ka gan Zeļenskim, gan šī raksta autoram, ir taisnība. Okupanti neapstāsies, ja viņus neapturēs tagad. Un, kavēšanās ar debesu aizvēršanu Ukrainā tikai vairo civiliedzīvotāju upurus Ukrainā...
Kur vēl labāk uzzināt par pretinieka taktiku, mobilitāti, kaujas spējām, jaunāko ieroču pielietojumu un tā tehniskajiem datiem, uzzināt par tā vājajām vietām, ir iespējams tikai no reālām kaujas vietām.
IM
14.03.2022. 12:08»
Jukums
Tieši šo jautājumu Zeļenskis arī uzdod maniakam putinam - lien ārā no bunkura, parunāsim, saki ko Tu gribi? Bet maniaks putins no bunkura ārā nelien...
Ukraiņiem nav variantu? Un mums būs?
Vai tiešām tici ko tas Baidens par tiem centimetriem? Putins pateiks ka Latvijā fašisti pie varas, vajadzīga militāra operācija. Un ko Baidens? Labi, mēģiniet, uz 3. pasaules karu mēs neiziesim tā kā tā. Mums pateiks ka paši vainīgi, neprot sadzīvot ar kaimiņu.
Putins jau pateica ka jautājums nav NATO 5.pants, jautājums ir kā kaimiņi var sadzīvot. Jautājums ir kā sadzīvot kad ir tāds lērums ieroču. Laikmets ir cits. Iepriekšējo laikmetu varoņu morāle vairs nestrādā. Ja netici tad paskaties kas notiek varonīgo ukraiņu aizstāvētajā zemē. Varoņu asinis līst pār drupu kaudzēm.
Mums, varonīgajiem un sevi visādi citādi cienošajiem latviešiem vajag tāpat, asinis pār drupu kaudzēm.?
aizvainotais
14.03.2022. 12:02»
Ex-seržants
Piekrītu, man nav pieejama izlūkdienestu informācija tādā apjomā kā valstu vadītājiem. Jāpiezīmē gan, ka ne vienmēr šī informācija var attainot realītāti. Vajag piemērus? Lūdzu- nesienie notikumi Afganistānā un “Otrās spēcīgākās armijas pasaulē” izgāšanās Ukrainā. Sekoju šiem notikumiem ne pirmo gadu...
Skumji, bet Putins nepiekāpsies, viņam galvā tikai savs mērķis.
norma
14.03.2022. 11:54»
Ex-seržants
Piekrītu, man nav pieejama izlūkdienestu informācija tādā apjomā kā valstu vadītājiem. Jāpiezīmē gan, ka ne vienmēr šī informācija var attainot realītāti. Vajag piemērus? Lūdzu- nesienie notikumi Afganistānā un “Otrās spēcīgākās armijas pasaulē” izgāšanās Ukrainā. Sekoju šiem notikumiem ne pirmo gadu...
Apsveicami ka izpaužat savu viedokli, kamēr vēl ir iespēja.
Jukums
14.03.2022. 11:52»
IM
Mazākais dīvaini ir vispār tas ka neviens necenšas saprast ko Putins vispār grib, un no kā viņš kaut ko grib...
Tieši šo jautājumu Zeļenskis arī uzdod maniakam putinam - lien ārā no bunkura, parunāsim, saki ko Tu gribi? Bet maniaks putins no bunkura ārā nelien.
Ukraiņiem jau nav variantu - viņiem ir jākaro pret okupantiem. Un, kā redzam, viņi jau ir uzvarējuši morāli un politiski. Un arī militāri viņi, minimums, nav zaudējuši. Un, izskatās, ka kremļa maniakam sāk trūkt gan naudas, gan tehnikas, gan lielgabalu gaļas - okupantu līķus jau izved pat ar vilcieniem.
Jukums
14.03.2022. 11:44»
fds
Tā ir kretīnisko amerikāņu būtība-melot, melot, melot, visiem par visu! KF tādu sarūsējušu spaini kā NATO noslaucīs no zemes virsmas 3 stundu laikā un stoltenbergi ar baidenēniem to ļoti labi abzinās. Krievi nekad neblefo atšķirībā no visiem pārējiem
Faktiski jau Tu tikai apliecini, ka gan Zeļenskim, gan šī raksta autoram, ir taisnība. Okupanti neapstāsies, ja viņus neapturēs tagad. Un, kavēšanās ar debesu aizvēršanu Ukrainā tikai vairo civiliedzīvotāju upurus Ukrainā.
Fašistisko Krieviju ir jāaptur pēc iespējas ātrāk! Un nav iemesla baidīties no viņu sarūsējušajam bumbām, jo tās arī turpmāk apdraudēs pasauli, ja ar šo krievu fašismu netiks galā tagad!
IM
14.03.2022. 11:39Mazākais dīvaini ir vispār tas ka neviens necenšas saprast ko Putins vispār grib, un no kā viņš kaut ko grib.
Cik es saprotu tad Putins nav mierā ar to ka NATO aplenc Krieviju. Un tad ukraiņiem tagad par to jākaro? Par to lai NATO varētu aplenkt Krieviju? Pie tam bezcerīgi jākaro. Bet ko tad NATO? No malas vēro kā ukraiņi par savu naudu posta savu zemi, ar savām dzīvībām cīnās par svešām interesēm, un savas rokas mazgā nevainībā?
Nav slikti iekātojušies.
Ex-seržants
14.03.2022. 11:35»
Piebilde
Jāpiekrīt, ka NATO militārajiem speciālistiem ir pilnīgākā informācija par lietu stāvokli un viņu situācijas izvērtējums ir nopietnāks par jebkura rakstiņu rakstītāja izvērtējumu
Piekrītu, man nav pieejama izlūkdienestu informācija tādā apjomā kā valstu vadītājiem. Jāpiezīmē gan, ka ne vienmēr šī informācija var attainot realītāti. Vajag piemērus? Lūdzu- nesienie notikumi Afganistānā un “Otrās spēcīgākās armijas pasaulē” izgāšanās Ukrainā. Sekoju šiem notikumiem ne pirmo gadu smeļot infu no dažādiem avotiem un līdz šim vairāk vai mazāk manas prognozes ir piepildījušās. Rakstot par Ukrainu šajā portālā vēl 2014.gadā Maidana laikā prognozēju, kas tas atsauksies uz mums visiem. Bija arī citas lietas , kas piepildijās. Tāpēc uzskatu, ka esmu tiesīgs paust savu viedokli.
Attiecībā par konkrēto rakstu. Tas tapa stundas laikā uz emocionāla viļņa sakarā ar notikumiem Mariupolē un varbūt tāpēc ne viss var likties līdz galam izsvērts. Tomēr no galvenajām lietām neatkāpšos- ir nepieciešama NATO vai ASV iejaukšanās tādā vai citādā formā, ja pamiers netiks panākts sarunu ceļā un Krievijas armija neatkāpsies izejas pozīcijās. Un lai starpnieki domā, kā nodrošināt to, lai agresijas organizētājs saglabātu seju.
Laba iespēja paklusēt
14.03.2022. 11:33»
NATO ģenerālis
Vispār jau, lēmumus pieņem politiķi, bet ne ģenerāļi un cik tie veiksmīgi ir bijuši līdz šim mēs redzam šodien Ukrainā. Bez tam, kāpēc tāda pārliecība, ka raksta autors ir seržants? Vai spriežat pēc nika
Politiķi pieņem, bet uz informācijas pamata. Par seržantu spriežu pēc tām stulbībām, ko šis vervelē. Cilvēki tāpat ir "uzkurināti". Nevajag tagad musināt vēl vairāk.
fds
14.03.2022. 11:27»
Latvijietis
Baidens nemitīgi atkārto, ka NATO aiztāvēs katru collu tās dalībvalstu teritorijas, bet uz Ukrainu karavīrus nesūtīšot. NATO ģenerālsekretārs Stoltenbergs tam piebalso. Kas tas ir - muļķība vai gļēvulība? Vai tad nav skaidrs, ka šādi paziņojumi tikai iedrošina agrosoru turpināt ukraiņu pilsētu un civiliedzīvotāju...
Tā ir kretīnisko amerikāņu būtība-melot, melot, melot, visiem par visu! KF tādu sarūsējušu spaini kā NATO noslaucīs no zemes virsmas 3 stundu laikā un stoltenbergi ar baidenēniem to ļoti labi abzinās. Krievi nekad neblefo atšķirībā no visiem pārējiem!
nē ....
14.03.2022. 11:23»
Latvijietis
Baidens nemitīgi atkārto, ka NATO aiztāvēs katru collu tās dalībvalstu teritorijas, bet uz Ukrainu karavīrus nesūtīšot. NATO ģenerālsekretārs Stoltenbergs tam piebalso. Kas tas ir - muļķība vai gļēvulība? Vai tad nav skaidrs, ka šādi paziņojumi tikai iedrošina agrosoru turpināt ukraiņu pilsētu un civiliedzīvotāju...
Nedrīkst pieļaut karadarbību Latvijā, mūsu teritorija ir tik maza, salīdzinot ar mūsdienu ieroču kapacitāti un to postījumiem. Nemaz pat nepieminot ģeogrāfisko stāvokli,kurš ir sapnis pretiniekam.
Dans
14.03.2022. 11:21»
Kika
Arī jūs esat viena no Putina aitu bara
Jā, es arī un lepojos ar to! Ej pienes levitiem, kariņiem un pārējiem riebekļiem mitrās salvetes un pamperus, nāk viņu kārta!
Dans
14.03.2022. 11:18»
Kika
Arī jūs esat viena no Putina aitu bara
Un tu Kikimora esi viena no Melu impērijas pārstāvēm. Žēl, bet melu impērijai ir pienācis letāls gals. Dievs tomēr ir!
Pasaules meļi, zagļi, okupanti un slepkavas amerikāņi negribēja runāt ar Lavrovu, tagad runās ar Šoigu! Āmen! Pasaules valdnieki mainās un uz labo pusi. Taisnība uzvarēs vienmēr!
Jukums
14.03.2022. 11:05Faktiski jau mēs te apspriežam masveida slepkavības, kuras, pēc maniaka putina pavēles, veic viņa iesūtītās okupantu bandas Ukrainā.
Tiek šauts gan pa dzīvojamām mājām, slimnīcām, rūpnīcām cilvēkiem. Un mēs te tā mierīgi apspriežam kādas ir abu pušu izredzes!
Tas ir kara noziegums pret cilvēci, ko tur tagad izdara Krievija! Un, nekas, absolūti nekas nevar attaisnot ne vismazāko daļu no tā, ko šī fašistiskā Krievija tur pastrādā! Tāpēc, žēlastības viņiem nebūs!!!
Ja pasaulē ir kādi normāli domājoši krievi, viņu pienākums ir iziet ielās ar aicinājumu apturēt karu, sodīt putinu un viņa bandu! Ja krievi to nedara - viņi kļūst līdzvainīgi notiekošajā! Mala palikt vairs nevar neviens! Un izvairīties no atbildības tāpat nevar neviens. Katrs no mums, klusāk vai atklātāk, nostājas vai nu kremļa maniaku, vai arī taisnības, miera un Ukrainas pusē!
Piebilde
14.03.2022. 10:54»
Laba iespēja paklusēt
Seržantiem nevajadzētu spriedelēt par kara sākšanām un beigšanām. NATO ģenerāļiem ir cita informācija un pēc tās arī vadās. Seržantiem jāpilda pavēles un nav jāmusina cilvēki
Jāpiekrīt, ka NATO militārajiem speciālistiem ir pilnīgākā informācija par lietu stāvokli un viņu situācijas izvērtējums ir nopietnāks par jebkura rakstiņu rakstītāja izvērtējumu.
...
14.03.2022. 10:52»
...
Vispār jau lēmumus pieņem politiķu saimnieki,politiķi tikai izpilda pavēles.Aitām paliek tikai ilūzija ka tās kaut ko ievēl,izvēlas
Vispār jau demokrātiskās sabiedrībās, tādās kā ASV un ES, lēmumus pieņem politiķi, ņemot vērā sabiedrības vairākuma viedokli. Pretējā gadījumā netiks ievēlēti, vai pat būs spiesti demisionēt. Ņemot vērā, ka tur pašreiz 60-70% atbalsta lidojumu aizlieguma noteikšanu virs Ukrainas, tad ir pamatotas cerības, ka tuvākā laikā tas arī tiks veikts tādā vai citādā formā. Bet tev, nožēlojamā Krievijas TV nozombētā urla vai kremļa algotais trolli to nesaprast.
...
14.03.2022. 10:34»
NATO ģenerālis
Vispār jau, lēmumus pieņem politiķi, bet ne ģenerāļi un cik tie veiksmīgi ir bijuši līdz šim mēs redzam šodien Ukrainā. Bez tam, kāpēc tāda pārliecība, ka raksta autors ir seržants? Vai spriežat pēc nika
Vispār jau lēmumus pieņem politiķu saimnieki,politiķi tikai izpilda pavēles.Aitām paliek tikai ilūzija ka tās kaut ko ievēl,izvēlas.
Kika
14.03.2022. 10:32»
dace
Te nu redzams ka autors ir pilnīgs idiots, ja viņam apnicis dzīvot ,lai brauc uz Ukrainu aizstāvēt rietumu "demokrātiju",kas patiesībā nav nekāda demokrātija , bet pederastu-globālistu diktāts visai pārējai pasaulei
Arī jūs esat viena no Putina aitu bara!
NATO ģenerālis
14.03.2022. 10:28»
Laba iespēja paklusēt
Seržantiem nevajadzētu spriedelēt par kara sākšanām un beigšanām. NATO ģenerāļiem ir cita informācija un pēc tās arī vadās. Seržantiem jāpilda pavēles un nav jāmusina cilvēki
Vispār jau, lēmumus pieņem politiķi, bet ne ģenerāļi un cik tie veiksmīgi ir bijuši līdz šim mēs redzam šodien Ukrainā. Bez tam, kāpēc tāda pārliecība, ka raksta autors ir seržants? Vai spriežat pēc nika?
Laba iespēja paklusēt
14.03.2022. 10:07Seržantiem nevajadzētu spriedelēt par kara sākšanām un beigšanām. NATO ģenerāļiem ir cita informācija un pēc tās arī vadās. Seržantiem jāpilda pavēles un nav jāmusina cilvēki.
Kodoltrieciens pa urlu apdzīvotiem mikrorajoniem
14.03.2022. 10:01»
Izsmiekls
Labrit, debilais kazarmu gaili
Man prieks urla , ka piekrīti autora viedoklim,ka nekāda kodoltrieciena nebūs un NATO var droši piebegt Ukrainā iestigušos orkus, la krievu bābam būtu iemesls pagaudot.