Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ilze

06.05.2023. 19:40

»

autoram

Nedod Dievs, ja šadi helmaņi un dzintari noteiktu politikas kursu. Demagogi, nekaunīgi un varaskāri


Pilnīga taisnība - vēl plus šiem nosauktajiem visādas daiļdārznieces indriksones. Demagogi, liekuļi, nekaunīgi un varaskāri. Nedod Dievs.

Atbildēt

Izsaimniekotāji NA

25.04.2023. 12:03

NA mēslu partija. No jums smird pa gabalu divkošì nātistieši

Atbildēt

vv

24.04.2023. 14:20

Šitas labs "par Egila latvisko pārliecību".

Atbildēt

pag, pag

24.04.2023. 12:17

»

Ptfū

Jums tie krievi nāk jau padsmit gadus, tā amerikāņu sabiedēti, baidoties un naidu sējot, paši sevi par nacistiem pataisa


Vai tad visi kas nav latviijci nav nacisti? Ir tak: paši latviijci to te vismaz 60 gadus kopš savas ieceļošanas no rodinas skandināja...Domā, ka viņi meloja?

Atbildēt

Ptfū

23.04.2023. 19:59

Jums tie krievi nāk jau padsmit gadus, tā amerikāņu sabiedēti, baidoties un naidu sējot, paši sevi par nacistiem pataisa.

Atbildēt

pag

23.04.2023. 11:47

»

astrologs

Piekrītu, ka hroniskas bailes ir pats lielākais motīvs kāpēc latvieši baidās izrādīt savas nacionālās intereses un otrs faktors ir valdošais ateisms. Ja ir ticība Dievam, gara nemirstībai, tad ir kaut kāds motīvs tās bailes pārvarēt un sekot kaut kādam augstam ideālam. Lakmusa papīrs ir, protams, tās...


piekritu, tikai papildināšu, ka tie Jūsu ''krievvalodīgie'' te ir milzu skaitā un runāt ar viņiem krieviski-tāda bija LKP CK politika, kas patiesībā šodien neko daudz nav mainījusies.. Tātad imigrantu skaits un varas politika; Divi izšķir5ošie faktori.

Atbildēt

astrologs

23.04.2023. 10:19

»

pag

var jau būt ka bailes ar, bet reizēm liekas ka tās bailes nāk kopā ar stulbumu...


Piekrītu, ka hroniskas bailes ir pats lielākais motīvs kāpēc latvieši baidās izrādīt savas nacionālās intereses un otrs faktors ir valdošais ateisms. Ja ir ticība Dievam, gara nemirstībai, tad ir kaut kāds motīvs tās bailes pārvarēt un sekot kaut kādam augstam ideālam. Lakmusa papīrs ir, protams, tās bailes runāt principiāli ar krievvalodīgajiem latviski - no tā izriet viss pārējais (bailes pat pieminēt, deokupāciju, dekolonizāciju, derusifikāciju, kur nu vēl kompensāciju no Krievijas par visiem noziegumiem pret cilvēci).

Atbildēt

darvins

23.04.2023. 10:01

»

bet manas domas

ka te ar daudz pie vainas dažu varas propogandistu izdomātais ka politika ir netīra lieta un tur nav jāiesaistās. Rezultātā politikā iesaistās tikai tie sliktie, nepareizie..pareizie sēž virtuvēs un netos un gudri komentē, ko tie nepareizie atkal nepareizi dara...


Helmaņa lieta daudz ko pacēla - izgaismoja. Manuprāt, NA tagad ir sprukās - nezina ko iesākt. Helmanim it kā pārāk liela aizmugure - vienkārši no viņa atteikties ir grūti, bet, ja viņu patur, tā lieta paliks ar katru dienu smieklīgāka un smirdošāka. Un Helmanis nebija tik vieds, lai laicīgi visu to apjēgtu - atvainotos par kļūdu un no partijas izstātos... Tad viņš būtu saglabājis kaut kādu seju un pēc laika, varbūt gadiem 3-5, kad tas būtu piemirsies, viņš atkal varētu sākt kustēties pa politiku. Tagad tā šļura iznāks daudz lielāka un iespējams NA dabūs daudz ko radikāli mainīt.

Atbildēt

bet manas domas

23.04.2023. 09:02

»

pag

var jau būt ka bailes ar, bet reizēm liekas ka tās bailes nāk kopā ar stulbumu...


ka te ar daudz pie vainas dažu varas propogandistu izdomātais ka politika ir netīra lieta un tur nav jāiesaistās. Rezultātā politikā iesaistās tikai tie sliktie, nepareizie..pareizie sēž virtuvēs un netos un gudri komentē, ko tie nepareizie atkal nepareizi dara...
Kas attiecas uz Dzintaru, tad acīm redzot Nacionālās apvienības paartijas biedri domā vairumā kā Dzintars, citādi tak būtu prasījuši no Dzintara principiālu stāju...Jau cik gadus Nacionālā apvienībā sēž koalicijas un valdībās, un ne reizes nav pacēluši jautājumu par LV dekolonizāciju....Kas tā par Nacionālo apvienību, kas strādā citu naidīgu spēku interesēs, bet savas valsts un tautas intereses ignorē?

Atbildēt

pag

23.04.2023. 08:57

»

zerguts

Nerunājot par repatriāciju, latviešu vairumam pat bail, trīs latviešu barā, ja ir viens krievvalodīgais, runāt principiāli latviski... Bailes, bailes, bailes ir, pagaidām, visa pamatā


var jau būt ka bailes ar, bet reizēm liekas ka tās bailes nāk kopā ar stulbumu....
Paši savā valstī baidās...Kur tad lai vēl nav jābaidās, jā baidās savā valstī?

Varbūt ka gaida ka nāks kāds Antiņš zelta zirgā un viņus atpestīs no visām nelaimēm?
Ja baidās pat www.manabals.lv parakstīties..tad te trūkst vārdu....

Atbildēt

pietiek.skapja plānprātiņš demences invalīds ŽH/Bb

23.04.2023. 00:30

Mani aizliedza, kad pieteicos sadarbotues ar VDK. Un? Kas no tā? Esmu ar galvu slims un gribu kalpot orgāniem par ietekmes aģentu. Bet es nevienu nezākāju no tiem, kas toreiz aizliedza un tagad atļauj. Peters mani virzīja.. tālu biju ticis.. bet par daudz dziļi iegāju sevī un vairs netieku ārā.. paldies viņam, man ļāva noticēt sev.. Astoņdesmitajos. Ķempe ļāva septiņdesmitajos. Psihiatru konsīlijs ļāva stacionēties deviņdesmitajos, bet 6.palātas sanitārs ļauj tagad dažreiz dziļi ieiet sevī. Tikai es jau sen vairs nekad neko neatceros, nevienu vairs nepazīstu un galīgi neko nejēdzu – tā ir mana neizbēgamā karma, demences bloķētā invalīda plānprātiņa Bb/ŽH liktenis sliktenis.

Vienīgais uz ko vēl esu spējīks, kā huntas varas kolabrants un drošuma dienestu savervēts ietekmes agents ar segvardu "plānprātiņš Bb/ŽH ", noderīgais idiotc, stukačš un provakātors - piedirst ienaidnieku informatīvo telpu ar bezjēdzīgu spamu un nepārtraukti izvemt publiski savas privātās bezcerīgā lūzēra problēmas un tamlīdzīgās bezvērtīgās drazas.

Atbildēt

nuja

23.04.2023. 00:25

»

bet

āžus vajag bloķēt


tāpēc jau tevi āzi bloķē...

Atbildēt

zerguts

22.04.2023. 17:38

»

pag

un cik tad ilgi tā būs? Kapēc neprasiet savai varai veikt repatriaciju? Paši pat www.manabals.lv nevarat mēnēšiem parakstīties par repatriāciju, bet gudri rakstīt te var lērums...komentetaju


Nerunājot par repatriāciju, latviešu vairumam pat bail, trīs latviešu barā, ja ir viens krievvalodīgais, runāt principiāli latviski... Bailes, bailes, bailes ir, pagaidām, visa pamatā.

Atbildēt

tomēr

22.04.2023. 15:49

»

tā viš i

Par cik okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas postošās sekas nav novāktas, tagad, kad pie varas nāktu pats sterilākais, godīgākais, svētākais latviešu tautas nacionālo interešu aizstāvis, viņš krievvalodīgajiem laikam būtu nepieņemams. Un arī pats sterilākais, nesavtīgākais krievu pasaules interešu...


te Tev iznāca viena kļūda: Nevar imigrantus savās tiesībās salīdzināt ar veselu tautu: CCCP imigrati un latviešu tauta-divi pilnīgi dažādi tiesību līmeņu no starptautisko tiesību viedokļa...
Katram no šiem tiesību subjektiem savas tiesības, savi pienākumi, un sava atbildības pakāpe.

Atbildēt

nu

22.04.2023. 15:36

ja Dzintars neko negrib darīt, tad acīm redzot viņa partija to neprasa...

Atbildēt

pag

22.04.2023. 15:34

»

netēlo

Tur jau tā lieta, ka ar vatņikiem un vatņikiem ērtiem idiotiem iznāk visu laiku rēķināties - meklēt ar viņiem nožēlojamus un latviešu tautai neizdevīgus kompromisus, jo Latvija ir visvairāk no okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas cietusī ES, NATO valsts - vājākais NATO, ES posms...


un cik tad ilgi tā būs? Kapēc neprasiet savai varai veikt repatriaciju? Paši pat www.manabals.lv nevarat mēnēšiem parakstīties par repatriāciju, bet gudri rakstīt te var lērums...komentetaju..

Atbildēt

netēlo

22.04.2023. 14:48

»

pag

lai tak vatņiki skrien pa gaisu..Kas te gar katru imigrantu kādam daļa..Labāk būtu lai kāds izdomā ko darīt LV lai izkļūtu no bedres kurā sēžam


Tur jau tā lieta, ka ar vatņikiem un vatņikiem ērtiem idiotiem iznāk visu laiku rēķināties - meklēt ar viņiem nožēlojamus un latviešu tautai neizdevīgus kompromisus, jo Latvija ir visvairāk no okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas cietusī ES, NATO valsts - vājākais NATO, ES posms.

Atbildēt

tā viš i

22.04.2023. 14:39

»

pag

lai tak vatņiki skrien pa gaisu..Kas te gar katru imigrantu kādam daļa..Labāk būtu lai kāds izdomā ko darīt LV lai izkļūtu no bedres kurā sēžam


Par cik okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas postošās sekas nav novāktas, tagad, kad pie varas nāktu pats sterilākais, godīgākais, svētākais latviešu tautas nacionālo interešu aizstāvis, viņš krievvalodīgajiem laikam būtu nepieņemams. Un arī pats sterilākais, nesavtīgākais krievu pasaules interešu aizstāvis būtu nepieņemams latviešu tautai. Tāda, lūk, ir tā "bedre", kas ir Kremļa agrāk izveidota un joprojām tāda stāv - plaši atvērta kā melna šausmīgas zivs mute.

Atbildēt

nesmīdini

22.04.2023. 13:39

»

Apmierinātais

Uztraucies labāk par to, lai tev rīt pie rīkles nazi nepieliek ES "musulmaņu diaspora", no kuras NATO izveidoja AlQueda, IGIL, ISIS, kura tagad dziedādama dzīvo ES "palšajās ārēs", un viņiem pohuj, ka tev "kaut kas ir pret migrantiem...


Lūk, vatņiki gan drīz lūgs palīdzību pie NATO un ES, kad Ķīna ar zibenskaru - hibrīdkaru anektēs Krievijas Tālos Austrumus un Sibīriju - savas senās zemes, kuras Krievijas impērija tai no 18. gadsimta - 19. gadsimta vidum atņēma - okupēja, kolonizēja, rusificēja, veica teroru pret ķīniešiem - tos nogalināja vai padzina. Ķīna tagad noteikti izmantos Krievijas impērijas vājumu - ģeopolitisko situāciju.

Atbildēt

romietis

22.04.2023. 13:32

»

Apmierinātais

Uztraucies labāk par to, lai tev rīt pie rīkles nazi nepieliek ES "musulmaņu diaspora", no kuras NATO izveidoja AlQueda, IGIL, ISIS, kura tagad dziedādama dzīvo ES "palšajās ārēs", un viņiem pohuj, ka tev "kaut kas ir pret migrantiem...


No kalpošanas nav jākaunas, jo pats Dievs mums - Dieva bērniem visu laiku kalpo - rāda priekšzīmi nesavtīgai kalpošanai Dievišķajā Mīlestībā. Lielkrievu šovinisti - vatņiki iedomājās, ka paši ir "dievi" un varēs iekarot, izlaupīt, paverdzināt, pārkrievot Austrumeiropu - nesodīti veikt noziegumus pret cilvēci un visādas cūcības. Par to tagad putiniskā Ļaunuma impērija sabruks un Kremlis - putinisti - vatņiki tiks tiesāta starptautiskā tiesā.

Atbildēt

he-hee

22.04.2023. 12:55

Nu-to stulbumu nevar pat aprakstīt: Vakar biju Liepājā: Tur no desmit cilvēkiem veikalos viens runā latviski...Krievi jau sen te atnākuši un jūtas kā savā rodinā, un prom netaisās.

Atbildēt

Apmierinātais

22.04.2023. 12:45

»

Nezinītis

...Garda ir tikai lai kurinātu naidu starp apdauzītiem Latviešu nacistiem, kuri nejēdz, ko viņi dara un visiem pārējiem Latvijas iedzīvotājiem...


Uztraucies labāk par to, lai tev rīt pie rīkles nazi nepieliek ES "musulmaņu diaspora", no kuras NATO izveidoja AlQueda, IGIL, ISIS, kura tagad dziedādama dzīvo ES "palšajās ārēs", un viņiem pohuj, ka tev "kaut kas ir pret migrantiem".
Krievija ! A kas Krievijai !? Kas krieviem vainas !?
Jūs bļeģ, latviešu kurvekļi, vēl skriesiet uz Krievijas robežu, pie Zilupes piemēram, un lūgsieties lai Krievija jums palīdz, lai Krievija jūs glābj, tas mirklis iestāsies ne vēlāk par šī gada decembri.

Atbildēt

bet

22.04.2023. 11:59

»

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

...


āžus vajag bloķēt...

Atbildēt

Nezinītis

22.04.2023. 11:59

»

Apmierinātais

Kāds sakars žīdmasonam, Romas kluba zemākās kārtas menedžerim, sorosītu trockistam Gardam ar viņa propogandēto DDD, atvaino, nekāds...


...Garda ir tikai lai kurinātu naidu starp apdauzītiem Latviešu nacistiem, kuri nejēdz, ko viņi dara un visiem pārējiem Latvijas iedzīvotājiem....
_________________________________________

Un kapēc gan visiem imigrantiem te būtu jājūtās kā savās dzimtenēs no kurām paši atbēga te?

Atbildēt

jautājums

22.04.2023. 11:57

»

Apmierinātais

Atvaino, tava "karmiskā masa", netālā nākotnē tevi nospiedīs, tā rakstīts Vēsturē....... nolādēts, kur tādi idioti rodas


Kapēc Tu viņu lamā te? Par ko tad? Varbūt tev labāk bija lamāt tos, kas tādus deputātus savēlēja?

Atbildēt

Apmierinātais

22.04.2023. 06:19

»

rotkalis

Esmu spiests okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas postošo seku nomāktajā Latvijā no visiem ļaunumiem izvēlēties to mazāko, tāpēc vienmēr balsoju par tēvzemiešiem un tagad par NA. Manuprāt, ja nav bijusi pilna apjoma deokupācija arī ar dekolonizāciju, derusifikāciju, tad tādi spēles noteikumi ir ...


Kāds sakars žīdmasonam, Romas kluba zemākās kārtas menedžerim, sorosītu trockistam Gardam ar viņa propogandēto DDD, atvaino, nekāds.
Garda ir tikai lai kurinātu naidu starp apdauzītiem Latviešu nacistiem, kuri nejēdz, ko viņi dara un visiem pārējiem Latvijas iedzīvotājiem.
Garda ir lai uzturētu adrenalīna līmeni Latvijas vidē, pretējā gadījumā "klektīvā Vienotība" ar tajā ietipstošo NA ( ha, ha , ha !!!!) nevarēs neko izshēmot un nozagt !!!!!
Vismaz to nu bija jāsaprot.
Tie kuri ir pie varas, viņiem nav nekāda sakara ar Latvijas Tautu un Valsti kā tādu, viņi šeit ir tikai uz laiku, lai "apgūtu piešķirtos līdzekļus" zvēriska naida iekurināšanai pret Krieviju, un nekas vairāk.

Atbildēt

paga

21.04.2023. 22:58

»

Žulis

Būtu ļoti interesanti uzzināt, kā Jūsu prāt, meklējot mazāko ļaunumu Latvijā iespējams īstenot deokupāciju, dekolonizāciju un derusifikāciju. Visus šos vairāk kā 30 gadus, meklējot mazāko ļaunumu, tas nav izdevies


Meklējot mazāko ļaunumu notiek viss uz zemes, jo, pagaidām, nekas nav ideāls. Un visiem augļiem ir ēdamā un neēdamā daļa - kauliņš, miza, sēklas, kas jāaizmet... Ir jāprot izmantot mazākā ļaunuma ēdamā daļa, bet nederīgo jāprot pareizi atdalīt un aizmest prom... Tas ir Dabas likums. Bet deokupācija, dekolonizācija, derusifikācija notiek, kad meklējot un izmantojot mazāko ļaunumu, ir sakrāta karmiskā - politiski kritiskā masa.

Atbildēt

Iebaz vārnas knaabi

21.04.2023. 20:31

»

Jēkabs

Vismaz viens cilvēks te var uzrakstīt patiesību


dzinšas tekstus ,,,,sāc uzzināt ,kas ir patiesība.

Atbildēt

Žulis

21.04.2023. 20:23

»

pag pag

Kas tad to deokupāciju, dekolonizāciju, derusifikāciju realizēs, ja Tu iesaki nemeklēt mazāko ļaunumu - ideālisti ir tikai pasakās? Kamēr Tu sapņosi par ideāliem apstākļiem un ideāliem cilvēkiem, tikmēr varu pārņems rūdīti vatņiki un viņiem noderīgi idioti


Būtu ļoti interesanti uzzināt, kā Jūsu prāt, meklējot mazāko ļaunumu Latvijā iespējams īstenot deokupāciju, dekolonizāciju un derusifikāciju. Visus šos vairāk kā 30 gadus, meklējot mazāko ļaunumu, tas nav izdevies.

Atbildēt

nu

21.04.2023. 19:55

Šurumburums pīļu dīķī..Kura pīle dižāka?Par to talku vispār smieklīgi - ja tik ļoti gribas talkot, nevis izrādīties un savas spalvas spodrināt, tad ņem grābekļus un lāpstas un iet palīgā vecākiem iedzīvotājiem dārzos un piemājas teritorijās, pļaut, grābt, uzrakt dārzu, var aizbraukt nedaudz tālāk pa šoseju un iztīrīt vājprātīgi piegānītos ceļmalas krūmājus un kokaudzes.Lai veicas!

Atbildēt

būs labi

21.04.2023. 19:37

»

Jautājums

un kuri ir tie "labie", kas noteiks politisko kursu


Dažādu tautību latviešu tautas interešu aizstāvji, kas iestājas par okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas postošo seku novākšanu, lustrāciju, starptautisku tiesu pret Kremli noteiks politisko kursu. Politiskais mērķis ir latviska Latvija!

Atbildēt

ммм

21.04.2023. 19:23

Neaptēsts Jūda neapjēdz ar ko beigsies kalpošana nelustrētiem čekas mēsliem...

Atbildēt

Jautājums

21.04.2023. 19:04

»

autoram

Nedod Dievs, ja šadi helmaņi un dzintari noteiktu politikas kursu. Demagogi, nekaunīgi un varaskāri


un kuri ir tie "labie", kas noteiks politisko kursu?

Atbildēt

pag pag

21.04.2023. 18:43

»

Žulis

Mazākais ļaunums ir fikcija. Nav tāda mazākā ļaunuma. Tie, kas tevi apzog un nodod, stāstot jaukas pasaciņas par to, cik viņiem dāŗga Tēvzeme un kā viņiem rūp latviešu tauta, ir tik pat liels ļaunums kā tie, kuri tevi apzog un darbojas pretēji tavām interesēm netēlojot tautas draugus un Tēvzemes mīlētājus...


Kas tad to deokupāciju, dekolonizāciju, derusifikāciju realizēs, ja Tu iesaki nemeklēt mazāko ļaunumu - ideālisti ir tikai pasakās? Kamēr Tu sapņosi par ideāliem apstākļiem un ideāliem cilvēkiem, tikmēr varu pārņems rūdīti vatņiki un viņiem noderīgi idioti.

Atbildēt

kā krievi neieredz ebrejus,,,

21.04.2023. 18:42

»

melo

Kā nacionāls latvietis var atbalstīt melīgu un alkatīgu žīdu


jo daudz gudrāki...visiem jābūt vienlīdz glupiem un sadistiem...lotgola cenšas

Atbildēt

Fakts

21.04.2023. 18:41

"Liberālo politiķu un atsevišķu žurnālistu aprindās kampaņu pret Helmani uztver kā testu viņu spējām izrēķināties ar nepaklausīgiem sabiedrības līderiem. Paradoksāli, ka demokrātijas trūkumu pārmet cilvēku grupa, kuras ietekme ir nesamērīga attiecībā pret vājo atbalstu no vēlētāju puses. Kaut ko par Krievijas metodēm, piedodiet, murgo cilvēki, kas gadiem ilgi no latviskas Latvijas politikas bēgušas kā velns no krusta"

Raivi,jums ir taisnība, bet.... tāpēc tak esat POLITIĶI, lai šādas problēmas atrisinātu GUDRI, nevis ar cirvi. Vismaz es - kā jūsu ilggadīgais vēlētājs - gribēto ko tādu sagaidīt. Helmanis rīkojas kā idiots!!!!!

Atbildēt

avens sēdēja kā dzīvs un izsludināj karu

21.04.2023. 18:40

viņš jau arī naķs...vispirms izzags tad nāks pēc vergiem

Atbildēt

Žulis

21.04.2023. 18:25

»

rotkalis

Esmu spiests okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas postošo seku nomāktajā Latvijā no visiem ļaunumiem izvēlēties to mazāko, tāpēc vienmēr balsoju par tēvzemiešiem un tagad par NA. Manuprāt, ja nav bijusi pilna apjoma deokupācija arī ar dekolonizāciju, derusifikāciju, tad tādi spēles noteikumi ir ...


Mazākais ļaunums ir fikcija. Nav tāda mazākā ļaunuma. Tie, kas tevi apzog un nodod, stāstot jaukas pasaciņas par to, cik viņiem dāŗga Tēvzeme un kā viņiem rūp latviešu tauta, ir tik pat liels ļaunums kā tie, kuri tevi apzog un darbojas pretēji tavām interesēm netēlojot tautas draugus un Tēvzemes mīlētājus.Arī zagšanas apmēri nav atkarīgi no tā, cik liels vai sīks ir zaglis, bet gan no tā, cik lielām naudas summām šis zaglis ir piekļuvis. Tāpat nav iespējams kompromiss ar ļaunumu. Jebkurš kompromiss ar ļaunumu ir piekāpšanās ļaunuma priekšā un kalpo ļaunuma interesēm. Šo vairāk kā 30 gadu laikā, latviešu tauta ir ielaidusies neskaitāmnos kompromisos ar šeit PSRS laikā sapludinātajiem cittautiešiem. Ko esam saņēmuši pretī? Tikai pārmetumus, apvainojumus un arvien pieaugošu uzpūtību no viņu puses. Kā tauta mēs esam zaudējuši iespējas būt noteicēji savā zemē. Tā vietā mums ir mafioza valsts vara, kas uzlūko tautu kā savām vajadzībām noderīgu barošanās sili.

Atbildēt

Gada glezna

21.04.2023. 17:39

Pateicoties tētim Staļinam Hitlers nāca pie varas, bet tad Hitlers iebruka PSRS.

Man nekad nav bijušas šaubas par NA "verhuškas" sadarbību ar čeku, bet tas nenozīmē, ka sev izdevīgā momentā NA neuzmetīs čeku.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Valstij jābūt ar ierobežotām funkcijām

FotoRēgs klīst pa Eiropu ― komunisma rēgs. Visi vecās Eiropas spēki ir apvienojušies svētam vajāšanas karam pret šo rēgu: pāvests un cars, Meternichs un Gizo, franču radikāļi un vācu policisti.
Lasīt visu...

6

Jāprasa atbildība no atbildīgām institūcijām

FotoKad vienas politiskās grupas pārstāvji ieņem vairākus nozīmīgus valsts amatus, piemēram, valsts prezidenta, ministru prezidenta, tieslietu un iekšlietu ministru posteņus, kā arī vada tādas iestādes kā Ģenerālprokuratūra, Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB), Finanšu izlūkošanas dienests un Valsts policija, rodas jautājums par varas koncentrācijas ietekmi uz demokrātijas principiem un vārda brīvību.
Lasīt visu...

21

Varakļānu novada domes deputāti aicina respektēt iedzīvotāju gribu un novērst sabiedrības šķelšanu

FotoVarakļānu novada domes deputāti ir nosūtījuši vēstuli Latvijas Republikas valsts prezidentam, Saeimas deputātiem un Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrijai, paužot neizpratni un sašutumu par Saeimas opozīcijas deputātu pieteikumu Satversmes tiesā. Šajā pieteikumā tiek apstrīdēts administratīvi teritoriālās reformas lēmums par Varakļānu novada pievienošanu Madonas novadam, kas rada nevajadzīgu sabiedrības šķelšanu un liek novada iedzīvotājiem kļūt par politisko manipulāciju ķīlniekiem.
Lasīt visu...

21

Vara baidās no patiesības un uztver to kā lielāku apdraudējumu nekā korupciju vai ārējos ienaidniekus

FotoLatvijā valsts drošības dienestu līdzatbildība valsts nozagšanā ir sistēmiska problēma, kas apdraud ne tikai tiesiskumu, bet arī nacionālo drošību un sabiedrības uzticību valstij. Kad šie dienesti, kuru primārais uzdevums ir aizsargāt valsti un tās iedzīvotājus, sāk kalpot nevis sabiedrības interesēm, bet atsevišķām ietekmīgām grupām, tiek deformēti tiesiskuma pamati.  
Lasīt visu...

21

Kur pazuda "airBaltic" stratēģiskais investors?

FotoViens notikums, divi dažādi paziņojumi. AirBaltic paziņojums: Lufthansa grupa iegādājas mazākuma daļu airBalticLufthansa paziņojums: Lufthansa grupa stiprina tā sauktā "slapjā līzinga" partnerību ar airBaltic. Viens par mūža mīlestību, otrs par aprēķina attiecībām bez traucējošām saistībām.
Lasīt visu...

21

Aicinām pārbaudīt aizdomas par iespējamu varas izmantošanu, lai apklusinātu un/vai izrēķinātos ar Lato Lapsu

FotoLatvijas Žurnālistu savienība pauž satraukumu, bažas un aizdomas par to, ka Latvijas Žurnālistu savienības biedra Lato Lapsas aizturēšanu šī gada janvāra beigās un pret Lato Lapsu izvirzītās apsūdzības ir saistītas ar Lato Lapsas iegūtajiem rezultātiem pētnieciskajā žurnālistikā par vairāku Latvijas Republikas tiesību aizsardzības sistēmas struktūru amatpersonu īstenotajām nelikumībām un iespējamiem noziegumiem.
Lasīt visu...

21

„Lufthansa” labi saprot, ka Latvijas valdība ir uz ceļiem un gatava izpildīt visas seksa pozas

FotoAirBaltic situācija diemžēl ir sliktāka par plānoto. Lufthansai pārdoto akciju cena ir saskaņā ar kuluāros dzirdēto - pesimistisko stāstu. Ja 10% Lufthansa pērk par 14 miljoniem eiro, tad kompānijas kopējā vērtība ir tikai 140 miljoni. Tas ir pēc rekapitalizācijas, bet pirms - nevis nulle, bet mīnuss.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi