Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Dabas bērns
15.08.2014. 14:35»
kailais ierocis numurs divi
velkonis cik saprotu esot amerikāņu imperiālisms...
"velkonis cik saprotu esot amerikāņu imperiālisms ..."
Nē, Tu ne velna nesaprati!
kailais ierocis numurs divi
15.08.2014. 14:16velkonis cik saprotu esot amerikāņu imperiālisms ...
nekas ka amerikā jau lido piepilsētās molotova prasa obamas atkāpšanos turklat prasa galvenokārt ''melnie'' viņa iedomātais elektorāts kokteiļi ritinās tanki šauj uz presi !
irāka pilnībā izdemolēta ka pat paši vairs nevar zagt tās naftu un nākas aizvākties ...
acīmredzot gribam līdzīgu modeli arī šeit latvijā ar šādiem amerikas civilizācijas un demokrātijas labumiem ...
to laikam vēlas mūsu vdk tautas sirdsapziņas kā māra zālīte un kompānija ...
kailais ierocis numurs divi
15.08.2014. 14:16velkonis cik saprotu esot amerikāņu imperiālisms ...
nekas ka amerikā jau lido piepilsētās molotova prasa obamas atkāpšanos turklat prasa galvenokārt ''melnie'' viņa iedomātais elektorāts kokteiļi ritinās tanki šauj uz presi !
irāka pilnībā izdemolēta ka pat paši vairs nevar zagt tās naftu un nākas aizvākties ...
acīmredzot gribam līdzīgu modeli arī šeit latvijā ar šādiem amerikas civilizācijas un demokrātijas labumiem ...
to laikam vēlas mūsu vdk tautas sirdsapziņas kā māra zālīte un kompānija ...
Uldis Sēne
14.08.2014. 19:42Piekrītu katram šajā (pa lielam) analītiskajā publikācijā uzrakstītajam vārdam. Gluži mans viedoklis. Vienīgais, ko gribētos piebilst, ka Krievijā ir atrodama saujiņa ļoti gudru cilvēku ar līdzīgiem sociālisma uz garīgās pilnveidošanās pamata bāzes uzskatiem, kuri spēj iedvesmot citus. Tie nav Kremļa politikas piekritēji, bet tāpēc nav arī Krievijas nodevēji. Zinu, ka katrā pasaules valstī tādi ir atrodami. Taču Krievijā tomēr ir daži, kuru devums zinātnē var agrāk vai vēlāk atnest pozitīvas globālas izmaiņas. Piemēram, Jurijs Ribņikovs. To, kas attiecas uz viņa uzskatiem par PSRS, es vienkārši laižu gar ausīm, paņemot tikai to noderīgo, kas attiecas uz tēmu. Manuprāt, nav vērts noignorēt vērtīgu cilvēku darbu tikai tamdēļ, ka dažos aspektos mūsu viedokļi atšķiras, jo galvenais ir tas, lai jebkura darbība uz labu mērķi būtu nevardarbīga.
Mūsu varoņiem
12.08.2014. 20:10»
simts punktu!
Simts punktu
visiem kā viens vajadzētu paskatīties, kāds ir normāls jaunietis:http://eot.su/node/17536
simts punktu!
12.08.2014. 20:04»
putjika
uzskatiet ka visusmēra amerikāņi ir baigi apgarotie un radošie
Simts punktu!
Aivars2
12.08.2014. 18:42»
Čiekurs Egles dēls
Izlasīju Jūsu komentāru un neviļus atcerējos, kā mani pirms dažām dienām bargi norēja dusmīgs toiterjers. Laikam man paveicās – varēja arī saplosīt :D
Jūs laikam iedomājaties, ka esiet briesmīgi neitrāls, kaut gan patiesībā lejiet ūdeni uz putļeriešu dzirnavām. Pasivitāte jeb neitralitāte visbiežāk noved pie liela mēroga asinsizliešanas un var novest arī pie 3.pasaules kara!
Čiekurs Egles dēls
12.08.2014. 13:29»
Aivars2
Vispirms iemācies latviski rakstīt un tikai pēc tam lien latviešu saitos
Izlasīju Jūsu komentāru un neviļus atcerējos, kā mani pirms dažām dienām bargi norēja dusmīgs toiterjers. Laikam man paveicās – varēja arī saplosīt :D
Čiekurs Egles dēls
12.08.2014. 13:20»
Dabas bērns
Degradētās ģimenēs droši vien var izaugt bērni "spīdekļi", taču diezin vai tas ir attiecināms uz aprakstīto jautājumu. Pirmkārt, spīdeklis nāk ar savu stāstu un viņš nevar būtiski ietekmēt ģimenes degradāciju - tā parasti paliek tur, kur bijusi. Otrkārt, nesaskatu valsti Krieviju kā "bērnu", drīzāk ...
Ar savu komentāru gribēju teikt, ka izmantojot loģisko domāšanu, vērojot pagātnes tendences, mēs nevaram spriest par nākotni. Kaut vai par to pašu alkohola patēriņu: Internets ir pilns ar statstikām, izvēlies kādu vēlies, piemēram, šādu:
http://cuamckuykot.ru/the-most-drinking-country-1833.html
Vai šis pētījums ir objektīvāks par Taviem atrastajiem? Vilks viņu zina!
Krievijas uzņēmēji ir ļoti neliela daļa no populācijas, drīzāk es viņus sauktu par postpadomju uzņēmējiem, ar kādiem arī ir pilna Latvija: publisko iepirkumu shēmās latviski uzvārdi vien grozās. Man pašam vairāki bāleliņi par pakalpojumiem nav samaksājuši – bizness iet grūti, naudiņas nav, knapi var Kajānei bāku pieliet un mīļāko uz Kanārijām aizvest :D
Īstenībā jau ne Krievija, ne Latvija nepastāv saprātīgas būtnes formā, ar savu spriestspēju, tādēļ šādi teksti „Krievija izglābs”, „Latvijas viedoklis”, utt, būtībā ir neko neizsakoši, tādi paši, kā „zaļā spainīša viedoklis”. Ir konkrēti cilvēki, indivīdi, kuru apkārtējā vide, tai skaitā cilvēki, ar kuriem viņš nonāk gribētā vai negribētā kontaktā, mainās no tā, kādu virzienu – izaugsmes vai degradācijas, konkrētais cilvēks ir izvēlējies.
Aitu bars blēj vienādi, neatkarīgi no aploka atrašanās vietas. Arī cilvēkiem, kurus es satieku, neatkarīgi no tautības, vēlmes ir tādas pašas kā man: no rīta iet uz darbu, vakarā mājās, audzināt bērnus, mīlēties ar sievu… NEVIENS negrib karot (pat ne fanot) par lielu Krieviju/Latviju/Norvēģiju, nolikt galvas par mūsu brāļiem vai par savas dzimtenes varenību, pildīt „internacionālo pienākumu”. youtubā atrodamo multeni „Pro vlast” gan jau lielākā daļa komentētāju ir redzējuši.
Haosu (Taisnības uzvaru) pieļauju, grib skaļākā, bet ne lielākā populācijas daļa.
Aivars2
12.08.2014. 12:43»
Čiekurs Egles dēls
Piezīmes uz raksta malām...
Vispirms iemācies latviski rakstīt un tikai pēc tam lien latviešu saitos!
Dabas bērns
12.08.2014. 10:26»
Vita
vajag iet uz Pilozofijas fakultāti, tur tādus dabasbērnus uzņem bez konkursa pie Kūles un Kūļa.Nav ko maitāt gaisu labā portālā, kas cīnās ar visāda veida dabasbērniem-muldoņām, shēmotājiem, apsadzējiem, meļiem un stulbeņiem repšiem
Atslābsti, Denis!
Es saprotu, ka viss, kas šeit pateikts un nesakrīt ar tava pasniedzēja sludinātajiem uzskatiem, ir, tavuprāt, "gaisa maitāšana".
Un visvairāk Tevi tracina, ka pateiktais ir gauži vienkāršs. Tikpat kā pašsaprotams. Un tāpēc arī no rējējiem pretargumentu nav.
Vienkāršās lietas cilvēku prātus tracina. Arī pseidonīms "dabas bērns" ietver sevī vienkāršību. Paskaiti, cik personāžu še komentāros šo pseidonīmu apkožļā (protams, tu tur viens radi daudzskaitli)!
Saki, filozofoja?
Vai nav pašsaprotami, ka zupu ēd no šķīvja, bet kotleti var ēst no paplātes? Tu varbūt vari saplacināt šķīvi par paplāti, taču zupa tāpēc par kotleti nepaliks. Primitīva analoģija, taču uz sociāli ekonomisko formāciju un sabiedrību kā indivīdu kopumu attiecas tieši tas pats. Tā ir visa dziļā (nu, jā, auKstā!) filozifija par formu un saturu.
Dzīvo vesels!
Es
12.08.2014. 09:03neredzu Sēnes vērtējumu. Tas arī ir dabas atvasinājums un noteikti varētu pateikt kaut ko skaistu par šo murgojumu.
Vita
12.08.2014. 09:01»
L.Grantiņš H-86
Nu redzi EX,šis ir tas dūriens, par kuru es runāju. Un garā apdalītā k- šoviniste Vita nav labāka.Ir sacīts: "Nemet pērles cūku preikšā..."(Domāts autoram: nekad nekomentē savu rakstu
vajag iet uz Pilozofijas fakultāti, tur tādus dabasbērnus uzņem bez konkursa pie Kūles un Kūļa.Nav ko maitāt gaisu labā portālā, kas cīnās ar visāda veida dabasbērniem-muldoņām, shēmotājiem, apsadzējiem, meļiem un stulbeņiem repšiem.
Dabas bērns
12.08.2014. 07:11»
Čiekurs Egles dēls
Piezīmes uz raksta malām...
Degradētās ģimenēs droši vien var izaugt bērni "spīdekļi", taču diezin vai tas ir attiecināms uz aprakstīto jautājumu. Pirmkārt, spīdeklis nāk ar savu stāstu un viņš nevar būtiski ietekmēt ģimenes degradāciju - tā parasti paliek tur, kur bijusi. Otrkārt, nesaskatu valsti Krieviju kā "bērnu", drīzāk kā ģimeni.
Mana pieredze ar Krievijas uzņēmējiem pati par sevi tiešām ir nepietiekama secinājumu izdarīšanai, jo var jau būt, ka tendenciozi uzrāvos uz nepareizajiem; diemžēl, ne es viens tāds! Pat ne tuvu tam! Taču laikam jau pats objektīvākais turienes indivīdu kvalitātes rādītājs ir rakstā neminētais absolūtā alkohola patēriņš uz rumpīti. Datus atradu dažādus, bet Krievija visur bija TOP 5.
Līdz ar to Kurginjana aktivitātes ir bīstamas, jo tas ir tiešā veidā mēģinājums atplēst rozes pumpuru, kurs vēl nav gatavs ziedēt. Pavēro arī rejošos komentārus šeit! Tie ir daļa no Kurginjana ideoloģijas, bet no daļas var spriest par veselo!
Ir cita lieta, kas droši vien ir atsevišķa raksta vērta, bet laikam man šajā brīdī negribas uz to atvēzēties.
Kā sevi relatīvi pašnosakoša valsts, Krievija ir spējusi daudz maz sevī neielaist jeņķu dolārģenerētāju spici (gan jau kāds šo sapratīs pareizi). Līdz ar to Krievijai tiešām ir potenciāls veidot kaut ko kvalitatīvi jaunu. Taču tas ir jādara ar gluži savādāku sapratni.
Interesants te ir viens no komentāriem, ka pirms komunisma būs haoss. Tā gan tas varētu būt, jo haoss ir lieliskas zāles, lai izārstētu cilvēku ego. Acīmredzot ir jānotiek pamatīgam satricinājumiem (trešai pasaules karš??), lai apjēgtu, ka savstarpēja sadarbība, dodot no sevis labāko, ko var dot, ir priekšnoteikums jo daudzām lieliskām lietām.
L.Grantiņš H-86
12.08.2014. 06:35»
Tas nav Grantiņš
bet pats mūsu Kants kvadrātā - dabas bērns, kas to raksta par sevi! Nožēlojams kustonis! Lai dzīvo latvju filozofi
Nu redzi EX,šis ir tas dūriens, par kuru es runāju. Un garā apdalītā k- šoviniste Vita nav labāka.Ir sacīts: "Nemet pērles cūku preikšā..."(Domāts autoram: nekad nekomentē savu rakstu)
Vita
12.08.2014. 06:26Kāds nekauņa, Kurginjanam varētu kājas mazgāt šis latviešu pepiņs, par Krieviju nemaz nerunājot, kur ir īsta kultūra, īsti filosofi, fiziķi, ķīmiķi. Ko tāds nelga saprot, kura kultūra var pavilkt citus un tādus kā tos, kuriem nav nekā un ir tikai skaudība un savas mazvērtības komplekss. Kāds nekauņa ir izaudzis!
Murgu
11.08.2014. 22:54»
Čiekurs Egles dēls
Piezīmes uz raksta malām...
priesteris nevar apstāties pie staba un mierīgi izlaist ūdeni, bet vajag muldēt un muldēt un muldēt.Dabas bērns ir dabas bērns, mīļš muļķītis.
Čiekurs Egles dēls
11.08.2014. 22:31Piezīmes uz raksta malām:
1. Viedoklis ir apspriežama tēma, ko var argumentēt, diskutēt, attīstīt, utt. Masu medijos no viedokļiem nav ne smakas, tur dominē izteiktas polarizācijas propaganda, aizejot pat tiktāl, ka pat mazākā "pareizās" pozīcijas apšaubīšana tiek nodēvēta par fundamentālu atbalstu pretējai pusei. To komentāros ļoti labi var redzēt.
2. Piesaucot dialektiku, autors (kuru pazīstu personīgi un ļoti cienu), balstās uz loģikas likumiem, kuri ļoti labi palīdz dzīvot (prāta) ierobežotā vidē, bet nedod atbildes ārpus šīs vides robežām. Pamatojoties uz loģiku, daudzi novērotāji uzskata, ka sabiedrības formācijas degradē (un viņiem ir taisnība). Tai pašā laikā ir fakti, uz kuriem ar loģiku atbildēt ir neiespējami, piemēram, bieži sastopamie gadījumi, kad nelabvēlīgās ģimenēs izaug pilnīgi normāli, pat izcili sabiedrības locekļi, savukārt labklājīgu (arī morālā ziņā) ģimeņu atvases papildina kriminālistu rindas. Momentā nenosaukšu avotu, taču lasīju par eksperimentu, kurā pētnieki sugas turpināšanai no pētāmās dzīvnieku populācijas atlasīja pašus vārgākos un kroplākos īpatņus. Sasniedzot noteiktu degradācijas stadiju, suga sāka atražot pilnīgi veselus un spēcīgus pēcnācējus. Parādībai loģisks izskaidrojums nav atrasts, tomēr tāds fakts ir...
3. Arī es esmu dzirdējis tēzi, ka "спасение придет с Росии". Nu ko, katrai tautai ir savi Lāčplēši, Iļjas Muromieši, Kalevipoegi, un citi apliecinājumi, ka tieši viņi ir cilvēces glābēji un nākotne. Pamatojoties uz savu pieredzi ar krievu uzņēmējiem, autors cenšas apgāzt šo tēzi. Ar tādiem pašiem līdzekļiem var apgāzt jebkuru apgalvojumu: pasauli izglābs krievi/amerikāņi/ebreji/romi/citplanētieši/hipiji (drīkst pasvītrot vairākus variantus). Vēlos uzsvērt, ka, oponējot autoram, es nepārstāvu diametrāli pretējo viedokli (ka Krievija izglābs pasauli), bet norādu, ka argumentācija, atsaucoties uz pieredzi ar dažiem uzņēmējiem, ir nepārliecinoša.
4.Vārdam „izpendroties” ir labs latvisks analogs: „zīmēties”. Zīmēšanās nav krievu, bet visas postpadomju iekārtas problēma. Mana versija: tādēļ, ka cilvēkam (individualitātei) tika potēts, ka viņš ir NEKAS, kolektīvam (NEKAS kopumam) :) ir SPĒKS. Tad nu šāds maziņš nekas, ticis pie iespējas pakāpties pāri tādiem pašiem un saēdies reklāmas putriņu, sāk iegādāties „krāna pagarinātājus”, jo viņš (un viņam līdzīgi domājošie) tiek baroti ar uzskatu, ka cilvēka vērtību nosaka lietas, kas viņam pieder. Dievzemītē jau nav savādāk: palasiet kaut vai to pašu Privāto dzīvi: kādu rotaļlietu kurš no „sabiedrības krējuma” nopircis, kuram jauna mīļākā, utt. Taisnības labad jāsaka, ka falloimitatori ne tikai pie mums ir cieņā: L.L. grāmatā par Indiju vietējā iedzīvotāja portrets uzzīmēts tādās krāsās, ka gan latvietim, gan krievam, ir, hmm, plašas izaugsmes iespējas…
5.Par Glābēja gaidīšanu (Eiropas, Krievijas, Kristus otrās atnākšanas, Sīriusa zvaigznāja pārstāvju, vai kādā citā izskatā). Gribēju uzrakstīt vairāk, bet aprobežošos ar komercpiedāvājumu: 90-to gadu vidū pa Latvijas radio 1 regulāri tika atskaņota dziesmiņa ar aptuvenu piedziedājumu: „Kur ir tie vīri, bet varbūt sievas, kas visu gaidīti nāks? Kas mūs beidzot no purva pa vienam ārā vilkt sāks?”. Ja kādam ir šīs dziesmas ieraksts, esmu gatavs par samērīgu atlīdzību iegādāties, ar tiesībām bez maksas izplatīt tālāk :D
sefards
11.08.2014. 20:35Var domāt, ka Markss un Engelss arī bija krievi un Leiba Davidovičs Bronšteins arī bija krievs.
Cik tad krievu bija Ļeņina valdībā?
Cik tad krievu seju redzams Jaunajā vilnī? Varbūt Kirkorovs, vai Galkins ar Pugačovu? Varbūt vaina nevis krievos, bet "izredzētaja tautā"? Kuru talmudā rakstīts, ka goija ir sliktāks par cūku, jo tam nav dveseles.
Tas nav Grantiņš
11.08.2014. 19:36»
L.Grantiņš H-86
"Dabas bērnam" jau nu nevajadzētu diskutēt ar tādiem lumpeņiem, kā Ex-seržants, jo viņa draugi un morāle ir vienā "plauktā" ar osipovu un lindermani. Viņš nekad nesapratīs Jūsu raksta dziļāko būtību. Viņš iekals to no galvas un kādu dienu to izmantos pret taisnajiem, pateicoties jūsu izskaidrojošajai...
bet pats mūsu Kants kvadrātā - dabas bērns, kas to raksta par sevi! Nožēlojams kustonis! Lai dzīvo latvju filozofi!
Lenteņuants Šmits
11.08.2014. 19:35»
putjika
uzskatiet ka visusmēra amerikāņi ir baigi apgarotie un radošie
Un sociālismu ceļot krievi arī visam uzspļāva un pareizi darīja ...
putjika
11.08.2014. 19:18uzskatiet ka visusmēra amerikāņi ir baigi apgarotie un radošie ...
varbūt tikai iebiedēti no valdības un dara ko liek lai nezaudētu iedomāto statusu ...
krievi savkārt vnk visam uzspļauj un pareizi dara ...
putjika
11.08.2014. 19:18uzskatiet ka visusmēra amerikāņi ir baigi apgarotie un radošie ...
varbūt tikai iebiedēti no valdības un dara ko liek lai nezaudētu iedomāto statusu ...
krievi savkārt vnk visam uzspļauj un pareizi dara ...
L.Grantiņš H-86
11.08.2014. 18:25»
Dabas bērns
Izpirktu citu grēkus...
"Dabas bērnam" jau nu nevajadzētu diskutēt ar tādiem lumpeņiem, kā Ex-seržants, jo viņa draugi un morāle ir vienā "plauktā" ar osipovu un lindermani. Viņš nekad nesapratīs Jūsu raksta dziļāko būtību. Viņš iekals to no galvas un kādu dienu to izmantos pret taisnajiem, pateicoties jūsu izskaidrojošajai diskusijai. Tas, kurš vienreiz nodevis, vienmēr nodos. Raksts ir vienreizējs un galvenais- patiess. Ejiet uz priekšu, kāpjat uz augšu un nevelciet nevienu līdzi(domāti nevajadzīgie atbildes komentāri), stulbie novilks jūs atpakaļ uz savu kloākas līmeni. Kas vēlas, lai seko Jums. Šakāļi vienmēr gaudos... . Atkārtoju- neļaujieties sevi ietekmēt no tādiem, kā EX.
ezotēriskais lubeņu rakstnieks
11.08.2014. 15:13Paijai: tas, ka kāds - nav svarīgi, Kurginjans, vai kāds cits - rada idejas, uz kurām tiekties pasaulei, ir lieliski. Cits jautājums - kādas ir šīs idejas, uz kā tās balstās un cik plats redzesloks ir ideju autoram. Pašlaik rakstā minētā T. Findley idejas ir labākais, ko nācies lasīt.
-------
un vēl neaizmirsti paulu koelju un santekseperī ...
ezotēriskais lubeņu rakstnieks
11.08.2014. 15:13»
Dabas bērns
Rakstā nebija pieminēts, bet izskatās, ka ir lietderīgi piebilst...
Paijai: tas, ka kāds - nav svarīgi, Kurginjans, vai kāds cits - rada idejas, uz kurām tiekties pasaulei, ir lieliski. Cits jautājums - kādas ir šīs idejas, uz kā tās balstās un cik plats redzesloks ir ideju autoram. Pašlaik rakstā minētā T. Findley idejas ir labākais, ko nācies lasīt.
-------
un vēl neaizmirsti paulu koelju un santekseperī ...
Foboss
11.08.2014. 12:29Labam, loģiskam rakstam salīdzinoši daudz mīnusu. Tātad komentārus var nelasīt - kārtējie krievu propagandas nozombētie tirliņi te pilda savu uzdevumu. Par tēmu jums nav ko pateikt, tas jau tāpat skaidrs, varat tikai čīkstēt par "rusofobismu" katrreiz, kad kāds pasaka patiesību.
Par krieviem skaidrs, bet brīnos par latviešiem, kuriem tik ļoti saskalotas smadzenes un aizmālētas acis.
Krievu biznesa un sadzīves paradumi - kā naglai uz galvas. Prasti bandītiski. Gribat saukt par apmelošanu to, kas ir vienkārši fakta konstatācija.
nu bet
11.08.2014. 09:44»
Ķūle
Tas jau ir auksts filozofiskais līmenis, tāpēc autoram ir jāsūta savi gara darbi satori un rīgas laikam. Tur ir viņa vieta, bet nevis pie spiegiem un zagļiem PIETIEK. Tas ir dzimis filozofs, kuram filozofēšana ir no mātes piena, tāpec arī labs pseidonīms "Dabas bērns". Tas ir dabas dots talants un to...
ledaini auksts filozofiskais līmenis.
d
11.08.2014. 09:14
Iisteniiba ir pa vidu .....
Arii Latvijaa UZMETIIS un aci nepamirkskinaas
Latvija dara ljoti mulkiigi ka nemaak sakaartot attieciibas ar Krieviju .
Un taadeelj nav jaabuut Kremlja draugiem utt ...
VISA LV VAR DZIIVOT CEPURI KULDAMI ,JA SADARBOTOS BIZNESAA AR KRIEVIJU , NEVIS MEKLEETU IESPEEJAS PAR KAPEIKAAM PAARDOTIES ES ...
Ķūle
11.08.2014. 09:14Tas jau ir auksts filozofiskais līmenis, tāpēc autoram ir jāsūta savi gara darbi satori un rīgas laikam. Tur ir viņa vieta, bet nevis pie spiegiem un zagļiem PIETIEK. Tas ir dzimis filozofs, kuram filozofēšana ir no mātes piena, tāpec arī labs pseidonīms "Dabas bērns". Tas ir dabas dots talants un to neviens nevar pareizi novērtēt. Tikai guru no satori un rigas laika var pareizi novērtēt, pat es ar vīru nevaru pareizi novērtēt mūsu filozofijas fakultātē šo dabas doto brīnumu.
kukū
11.08.2014. 09:14»
Nelga
Tā var pateikt tikai vietējais idiots: To, ka arī Krievija savā propagandā lieto melus, var viegli pierādīt šepat Pietiek atrodamajās publikācijās. Idiots, kādi te salasās gubām, jo te parādās arī nopietni raksti.Tāpēc te ir mēsli salīduši, lai gudro kropļotu - grantiņi, ekseržanti, dabaskropļi un citi...
Vārdu tev māte iedevusi īstu. Tiešām nelga. Priedīšpiedirsējs. Skauž, ka arī citi var rakstīt un ne sliktāk par arturu pr..pr..prrrrrrr... iedīti?
Nelga
11.08.2014. 08:38Tā var pateikt tikai vietējais idiots: To, ka arī Krievija savā propagandā lieto melus, var viegli pierādīt šepat Pietiek atrodamajās publikācijās. Idiots, kādi te salasās gubām, jo te parādās arī nopietni raksti.Tāpēc te ir mēsli salīduši, lai gudro kropļotu - grantiņi, ekseržanti, dabaskropļi un citi puņķi, kuri jau nobanoti, jo bija īpaši lieli dumiķi.
Alla Pug.
11.08.2014. 08:33Kaut kāds plānprātiņa murgs! Vai tiešām Latvijā neviens vairs nemācās skolā?
Dabas bērns
11.08.2014. 08:13»
Ex-seržants
"Tas ķermenis, kas ir pienaglots krustā ar uz vienu sānu nošļukušu galvu un kam visi klanās, ir mironis...
Izpirktu citu grēkus??
Tu tiešām domā, tas ir iespējams??
Un tad paraugies, kādu kropļojumu pasaules izpratnē šī tēze rada!
Vienu no gnostiķu skaidrojumiem ir sekojošs.
Lai cilvēks atdzimtu savā patiesajā būtībā, ir jānomirst viņa ego. Katrs cilvēks šādu brīdi daudzu dzīvju laikā ir piedzīvojis vai piedzīvos. Tas ir katra cilvēka Golgātas ceļš, jo ego nomiršana ir saistīta ar ciešanām. Kristus krusta ceļš, krusifikācija un sekojošā augšāmcelšanās, neatkarīgi no tā, vai notikums ir bijis patiess, vai "pasaka", ir alegorija ar norādi un šo metamorfozi cilvēkā.
Iespējams, ka kūniņai arī sāp, kad tā plīst, lai izlaistu ārā krāšņu taureni!
Ex-seržants
11.08.2014. 07:47»
Dabas bērns
"Vispār jau kristieši pielūdz augšamcēlušos Dieva dēlu...
"Tas ķermenis, kas ir pienaglots krustā ar uz vienu sānu nošļukušu galvu un kam visi klanās, ir mironis."
Nu kā to katrs uztver. Man personīgi tas simbolizē ciešanas un Dieva mīlestību, kas upurēja dēlu, lai izpirktu citu grēkus. Vai pasaka? Nezinu. Katrā ziņā skaista pasaka.
Par starpniekiem piekrītu.
Dabas bērns
11.08.2014. 07:34»
Autors (EX-seržants)
Raksts labs. Daži nebūtiski precizējumi.Apzīmējuma "Iztaisīties" vietā precīzāk būtu "Izrādīties". Otrs- par līķu pielūgšanu. Vispār jau kristieši pielūdz augšamcēlušos Dieva dēlu. Līķis lai paliek komunistiem...
"Vispār jau kristieši pielūdz augšamcēlušos Dieva dēlu."
Tas ķermenis, kas ir pienaglots krustā ar uz vienu sānu nošļukušu galvu un kam visi klanās, ir mironis.
Cits jautājums ir patiesā Kristus vēsts.
Tā gan ir dzīva un diža, bet tai nav nekāda sakara ar Kristus rumpi.
Cita starpā, Kristus vēsts ir, ka cilvēkam nav vajadzīgi starpnieki, lai sarokotos ar to, ko dēvē par Dievu. Ja cilvēki to saprastu, visa baznīcu institūcija izrādītos lieka. Vai baznīca to pieļaus? Nu, nē taču!
Dabas bērns
11.08.2014. 07:25Rakstā nebija pieminēts, bet izskatās, ka ir lietderīgi piebilst.
Nācijas / valsts indivīdu kvalitāti lieliski raksturo alkohola patēriņš. Indivīdu kvalitāte ir apgriesti proporcionala alkohola patēriņam. Varat atrast paši, kurā vietā pasaulē Krievija ir alkohola patēriņā uz vienu iedzīvotāju un padomāt, uz kurieni "kuģis ar šādiem matrožiem" var aizvest.
Paijai: tas, ka kāds - nav svarīgi, Kurginjans, vai kāds cits - rada idejas, uz kurām tiekties pasaulei, ir lieliski. Cits jautājums - kādas ir šīs idejas, uz kā tās balstās un cik plats redzesloks ir ideju autoram. Pašlaik rakstā minētā T. Findley idejas ir labākais, ko nācies lasīt.
muhomorfans
11.08.2014. 06:03»
dzhedaj'berserks
autoram = Dabas Beernam...
KOB labi atmaskoja putinu ,bet pēc zināma laika vKOB radītājs - ģenerālis Petrovs mira ....,nu ,jā ,visi esam mirstīgi ,BET kā teica Volands ,fokuss ir tajā ,ka - pēkšņi mirstīgi ...
mazdirsānss
11.08.2014. 04:32labi ka latvijai ir visāda veida garīgais intelektuālais fiziskais potenciāls ...
vienīgi ko tas potenciāls dara īrijā beržot tualetes ???
mazdirsānss
11.08.2014. 04:31labi ka latvijai ir visāda veida garīgais intelektuālais fiziskais potenciāls ...
vienīgi ko tas potenciāls dara īrijā beržot tualetes ???
dzhedaj'berserks
11.08.2014. 00:52autoram = Dabas Beernam;
par cik luukojat uz notiekosho arii no, taateikt, 'gariigaas perspektiivas' >> ja nu neesat paziistams - varbuut ir veerts paluukot - taadu no Krievijas naakoshu 'domu virzienu' kaa KOB (Koncepcija Obshestvennoi Bezopasnostji) www.kob.su >> nesaakshu klaareet, ka 'vieniigais patiesais/pareizais' u.tml. - bet manaa skatiijumaa (& liidz shim pieejamajaa infoo-apjomaa)- viens no 'adekvaataakajiem skatiem' uz planeetas Zeme notiekoshajiem sociaal-politiski-ekonomiskajiem procesiem ~ peedeejo paaris tuukstoshgazhu veesturiskaa 'griezumaa'... pietam - shie ne tikai apraksta "kas & kaa", bet arii dod terminologiju & metodologiju, plus pavisam konkreetus ierosinaajumus 'citaadai dziivoshanai' - kaa reaalu & fundamentaalu alternatiivu muuslaiku nu jau "post-kapitaalismam" (un pamalee tumstoshajam digitaalajam fashismam, sauktam arii par New World Order) ... un lai nu kaa - tas naak no Krievijas... kameer Rietumu t.s. "filozofiskaa doma" paarsvaraa tik turpina produceet egomaniaku veelmi peerties postmodernaa bezsakara pljuraa, vai atrazhot Babilonas pasaul-uzskatu "jaunaa, daudz pievilciigaakaa (kreatiivi-iedvesmojoshaa u.t.t.;) iepakojumaa" :::
Muļķis
10.08.2014. 21:46»
Autors (EX-seržants)
Raksts labs. Daži nebūtiski precizējumi.Apzīmējuma "Iztaisīties" vietā precīzāk būtu "Izrādīties". Otrs- par līķu pielūgšanu. Vispār jau kristieši pielūdz augšamcēlušos Dieva dēlu. Līķis lai paliek komunistiem...
Pats paskaties spogulī un ieraudzīsi trulu viepli.
smaka
10.08.2014. 21:38Izrādās, Krievijas aizturētās kravas tiek fiksi izpārdotas Latvijas teritorijā http://www.bloomberg.com/news/2014-08-08/putin-makes-baltics-pay-as-food-trucks-halted-at-border.html
smaka
10.08.2014. 21:28Kad redzu Erdoganu, skaidrs - nācijas līderis. Pieņem lēmumus un tie tiek izpildīti.
Ieraugot Trulo Laimdotu vai Kājiņu Bērziņu, gribas vemt vemt vemt
galvas kausu formas pētnieks
10.08.2014. 20:57jā latviešu strelnieki un krievu matroži paveica kopā nesliktu darbu ...
galvas kausu formas pētnieks
10.08.2014. 20:56»
Autors (EX-seržants)
Tiešam grūti. Lumpeņu un revolucionāro matrožu pēcteči, kuriem tikšana pie stroķiem ļāva rast sava svarīguma ilūziju
jā latviešu strelnieki un krievu matroži paveica kopā nesliktu darbu ...
paskaties spogulī
10.08.2014. 20:55»
Autors (EX-seržants)
Tiešam grūti. Lumpeņu un revolucionāro matrožu pēcteči, kuriem tikšana pie stroķiem ļāva rast sava svarīguma ilūziju
objektīvs spoguļattēla novērtējums.
Autors (EX-seržants)
10.08.2014. 20:49»
paskaties spogulī
inteliģēnces pazīmes tur saskatīt grūti
Tiešam grūti. Lumpeņu un revolucionāro matrožu pēcteči, kuriem tikšana pie stroķiem ļāva rast sava svarīguma ilūziju.
paskaties spogulī
10.08.2014. 20:27»
Autors (EX-seržants)
Raksts labs. Daži nebūtiski precizējumi.Apzīmējuma "Iztaisīties" vietā precīzāk būtu "Izrādīties". Otrs- par līķu pielūgšanu. Vispār jau kristieši pielūdz augšamcēlušos Dieva dēlu. Līķis lai paliek komunistiem...
inteliģēnces pazīmes tur saskatīt grūti.