Kur palika 1000 latu, ko "Maxima" samaksāja par "Lato Lapsas konsultācijām"
PIETIEK04.02.2014.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Sindema
06.02.2014. 20:50»
ha
Sasmējos par to staškeviča iejūtīgumu. Tad jums spriņģes raidījumā šķita, ka staškevičs ir līdzjūtīgs un iejūtīgs? Ak, lapsa ar nevarēja neko izzīst no intervijas? Stāsti, manim Daugaviņa! Netēlojat nu tik naivus. Spriņģe sāk atgādināt to pašu krimināli mafiozo uzvedības modeli, ko piekopa lapsa vai...
..."bet šie brauc ekskursijā!" "Re kur sijā" L.Lapsa tautai "bieti"! Diemžēl, arī man. :) Hi un ha :)
onkols
06.02.2014. 14:23»
Nebrauc virsū paijai!Viņa ir intelekta gigants!Un vislabāk izprot - *kā tad tur bija īstenībā*!Tās kļūdas jau ar,tik aiz degsmes,no vēlmes piedalīties,jo kurš gan cits....Nu,un tā tālāk!
onkols
06.02.2014. 14:12»
klucis
un cik Lato Lapsa saņēma skaidrā naudā! Beidziet tak muļķot mūs! Mēs visi neesam no banānu republikas! Skaidrs, ka šādi neētiski rīkojas tā dēvētais: neatkarīgais pilsonis! Tie kuri tagad šim cirkam tic ir vnk IDIOTI un pērkami lo*i!piedodiet par leksiku
Nu tu jau *točno* neesi no banānu republikas!Tu droši ka algu ņem tikai kuvēros un stūķē piecīšus ceļu policistiem.IDIOTS tu varbūt neesi,bet ka pērkams lohs - tā varētu būt gan....
ha
06.02.2014. 12:43»
7 - nopietni
Nopietni: “Līguma lietā mulsina tas, ka no staškeviča intervijas izrādījās nevarēja izvilkt pat 5 rindas publikācijai...
Sasmējos par to staškeviča iejūtīgumu. Tad jums spriņģes raidījumā šķita, ka staškevičs ir līdzjūtīgs un iejūtīgs? Ak, lapsa ar nevarēja neko izzīst no intervijas? Stāsti, manim Daugaviņa! Netēlojat nu tik naivus. Spriņģe sāk atgādināt to pašu krimināli mafiozo uzvedības modeli, ko piekopa lapsa vai jākobsona-jēkabsona portāls. Savāc kompromatu, nopublicē it kā graujošu tekstu un tad ... čušs! Izčākst.. skandāls bija.. bet šie brauc ekskursijā!
vvv
06.02.2014. 08:54Lapsa censhaas pieraadiit faktu ka nav konsulteejis Maximu par naudu,tikai garamejot!!!Gan jau ka uzzinaaja ka kaadam zinaams par sho soli,taapeec liida ar konspiraacijas metodeem araa no aadas...
7 - nopietni
05.02.2014. 23:41»
nopietni
Beidzat. Par avotiem paši zinat, ka mēēdiji sastrādājas ar vienu vai otru grupējumu, vai tie gurķi vai orgāni. Pamēģiniet dabūt cauri lapsas portālam viņa simpātijām nelabvēlīgu teksu...
Nopietni: “Līguma lietā mulsina tas, ka no staškeviča intervijas izrādījās nevarēja izvilkt pat 5 rindas publikācijai. “
Tur nav nekā mulsinoša, pats Lapsa arī paskaidro. Staškevičs ir pārāk gudrs un slīpēts Maximas “labais tēls”. Viņš precīzi zināja ko un kā runāt. Lapsa arī norāda uz viņa pieredzi un spējām radīt pozitīvu iespaidu. Ja Lapsa būtu publicējis kaut rindu no šīs intervijas, tad būtu vēl viena daļa no viņa veiksmīgās PR politikas. To arī redzējam vēlākajā Sprinģes 1:1 intervijā, kur viņš ar savu ārkārtīgi izjusto un labi aprēķināto iejūtīgo attieksmi viņu aptina ap pirkstu. Faktiski viņš ar Spriņģes palīdzību veiksmīgi iesmērēja krokodila asaras LTV auditorijai. Lapsa to sarunā uzreiz apzinājās un tāpēc atteicās to publicēt. Maxima tādā veidā centās ieblēdīt pozitīvu PR arī Pietiek.com mēģinot nopirkt auditoriju par 1000 Ls. Nekāda konsultācija viņiem nebija vajadzīga, ar tādiem treniņiem nodarbojas pavisam citi profesionāļi.
Maximai tas gājiens ar Lapsu neizdevās un tādēļ viņi iesmērēja Lapsu diskreditējošu info, jo iepriekš Lapsa bija pamatīgi kritizējis Maximu par Zolitūdi.
Tā vai citādi - Maxima šobrīd ir veiksmīgi pārlaidusi krīzi, sašutums pamazām ir izplēnējis. Kā dzirdēja no preses - faktiski nekas īpašs pašā Maximas struktūrā un attieksmē pret darbiniekiem nav mainījies. (Spriņģe ir neatlaidīga racēja, bet gaužām vāja analītiķe)
Ne Lapsa, ne Spriņģe nav pietiekami lieli speciālisti, lai izanalizēto patieso situāciju. Faktiski Maxima un RIMI joprojām Latvijā ir bipolisti pārtikas mazumtirdzniecībā. Viņi ir veiksmīgi pārdalījuši laukumu, patiesībā ļoti daudzos rajonos pircējiem nav lielas izvēles. Viņiem nav kur likties. Maxima bija, ir un būs.
Protams, iespējams, kaut kādas kompensācijas būs jāsamaksā. Tomēr nešaubieties ne mirkli - tās visas no savas kabatas, līdz pēdējam centam apmaksās Maxima pircēji, ražotāji un preču piegādātāji.
Un vienmēr būs tādi Staškeviči, kuri apjās ij Sprinģi, ij Lapsu. Esiet nu ka rāmi mazie ļautiņi.
Delnai - fui
05.02.2014. 22:30Galvenais ka Delna arī iesaistijās tajās spelītēs vēloties palīdzēt savām sirdsdraudzenītēm lai tikai kautkā nomelnotu LLapsu, bet tagad droši vien visi bēdubrāļi pardomā kā tā varēja sanākt ka LL atkal šos ir apķēzijis un iznerrojis atverot cilvēkiem acis uz daudzām lietām. Delna sen, sen jau ir zaudējusi jebkādu objektivitāti un parvērtusies par dzeltenās preses kantori kas aizstāv savu saimniekus un draudziņus.
Munameģis
05.02.2014. 22:23Smieklīgi bija šodien Delfos lasīt kā Lapsēns pataisija Spriņģi Voiku un Gobzemus par galīgiem un totāliem [cenzēts].
Pārdomas
05.02.2014. 22:18Nav ko piebilst :) Lapsa smuki pataisīja sorosītu blici par pamuļķiem - noskatoties kā šie taisa kreisos Tviter kontus un visādi tur šeptejas lai kautko smirdīgu izzīstu no pirksta. Galvenais ka atklajās visa tā dzeltenā un netīrā puse no tās sorosītu blices. Lapsa malacis ka parādija tautai to kā uz nepārbaudītām ziņām tiek fabriceti raksti no tās blices puses.
nopietni
05.02.2014. 19:33»
7
Tie komentētāji, kuri automātiski vēršas pret Lapsu apliecina domāšanas mazspēju. Pati galvenā un svarīgāka doma, nav svarīgs kāds ir Lapsa - tāds vai šitāds, tad nemaina lietas būtību - Konkrēti žurnālisti savu iekšējo intrigu dēļ ir gatavi nodot saplosīšanai savus avotus. Kad pirmo reizi tika “nopludināts...
Beidzat. Par avotiem paši zinat, ka mēēdiji sastrādājas ar vienu vai otru grupējumu, vai tie gurķi vai orgāni. Pamēģiniet dabūt cauri lapsas portālam viņa simpātijām nelabvēlīgu teksu.
Līguma lietā mulsina tas, ka no staškeviča intervijas izrādījās nevarēja izvilkt pat 5 rindas publikācijai. Ja jau tā bija intervija, tad varēja nodrukāt to, kas nu bija. Vai tad šai portālā nepublicē lažas? Publicē. Ar staškeviču intervija bija publicēta? Tātad tomēr konsultācija. Ja konsultācija, par to maksā. Kur tā nauda paliek, vienalga. Var jau rādīt ar pirkstiem uz spriņģi un tas nu tiešām ir labi ilustrējošs piemērs, kam nevajag uzticēties, bet, ja jau lapsa varēja kļūt par olīti74, tikpat labi pats varēja izveidot viltus profilus un pludināt, lai apgalvotu, ka to darījusi spriņģe.
Tad jau te vajadzīga kriminālmeklēšana, lai noskaidrotu, kurš to līgumu palaida tālāk. Izskatās, ka lapsa mēģina apgalvot, ka spriņģe izdod avotus, bet, kur ir pierādījums, ka spriņģe aizpludināja? Tikpat labi to var darīt pati lapsa-kūmiņš. Man personīgi vienalga. Neesmu arī pēdējā, ne priekšpēdējā ētikas instance, bet nevar labus mērķus sasniegt ar sliktiem līdzekļiem. Bet vispār, vētra ziepju traukā. Mūsu mēēēdiji ir tieši tādi paši kā mūsu citas varas. Alas!
dreebe
05.02.2014. 19:18eleganti! Vienotie suņi tagad var doties ēnā apgulties un izlaizīt sev zemastes bambuļus
paija
05.02.2014. 18:49»
Man prieks. Kad tu sāc skaitīt kļūdas un nejauki lamāties, zinu,ka tev nav argumentu un man taisnība. Varēji jau pacitēt tev vienam zinamos grāmatvedības, žurnālistikas, komercdarbības, kā arī civiltiesību u.c. juridiskās sfēras pamatvirzienus, kas pieļauj fiktīvu līgumu izmantošanu , domas gigant ,muļķu zemes virsaiti
Lauku pāķis
05.02.2014. 18:43nez zem nika VSV nav paslēpies pats kūmiņš...? reizēm jau gribās izteikt savas patiesās domas "tautas valodā"...
7
05.02.2014. 18:41Tie komentētāji, kuri automātiski vēršas pret Lapsu apliecina domāšanas mazspēju. Pati galvenā un svarīgāka doma, nav svarīgs kāds ir Lapsa - tāds vai šitāds, tad nemaina lietas būtību - Konkrēti žurnālisti savu iekšējo intrigu dēļ ir gatavi nodot saplosīšanai savus avotus. Kad pirmo reizi tika “nopludināts” tas līgums, pirmā doma bija - kas tagad notiks Maximas iekšienē....? Nezinot, ka to nopludinājis pats Lapsa, pilnīgi droši tika vissmagākajā veidā aizdomām un represijām varēja tikt pakļauti visi darbinieki, kuriem bija pieeja līgumam. Tādas organizācijās ka Maxima (un ne tikai) ar šādā lietām nejoko. Kur bija prāts Spriņģei vai kādam citam, kad viņi izmeta šo līgumu publiskajā telpā? Kā lai pēc tam vēl uzticas žurnālistiem? Vai viņi maz apjēdz, ko tas varēja nozīmēt pilnīgi nevainīgiem Maxima biroja darbiniekiem?
Te nav runa par Lapsas “morālo seju”. Viņš vienkārši parādīja kāds izskatās "aizliegtais paņēmiens" no otras puses.
Te ir runa par to, ka avoti tiek nodoti vispretīgākajā veidā. Kurš tas bija? Sprinģe vai kāds cits, kurš izlaida šo dokumentu no rokām? Te nepieciešamas precīzas atbildes, nevis riņķī apkārt runāšana.
Pēteris
05.02.2014. 17:48»
klucis
un cik Lato Lapsa saņēma skaidrā naudā! Beidziet tak muļķot mūs! Mēs visi neesam no banānu republikas! Skaidrs, ka šādi neētiski rīkojas tā dēvētais: neatkarīgais pilsonis! Tie kuri tagad šim cirkam tic ir vnk IDIOTI un pērkami lo*i!piedodiet par leksiku
Viss skaidrs - kāds niks, tāda leksika! Švaka izdoma Jenotībai.
paija
05.02.2014. 17:34»
tas nav
ja tu nopietnāk palasītu abus rakstus nevis tikai tēlotu no sevis pasaulē pēdējo morāles un ētikas bastionu tad apjēgtu, ka ne tur lapsa kaut ko konstultēja, nekā, un neviens nevar aizliegt žurnālistam kādu intervēt, bet ja šis kāds grib veikt intervijas audio vai kāda cita veida ierakstu, tad skaidrs...
Ja ir nosacījumi par interviju, tad tas arī jaraksta līguma. Lai gan grūti iedomaties,par ko varētu prasīt naudu- par reklamu? solījumu nerakstīt neko sliktu par Maxinu ? VAi nu konsulteja vai līgums ir fiktīvs, tapec tagad katrs var domat ko grib. Lapsam nauda nepienacas pec tāda papīra un punkts un bija amorali ziedojumā pieminet savu uzvardu . Nav jau tik nabags,lai pats nevaretu nopelnīt naudu ziedojumam
tas nav
05.02.2014. 17:23»
nopietni
Nekad nav bijušas nekādas ilūzijas par to cilvēku morāli, kuri apkalpo mediju nozari. Tomēr šī ir viena primitīva cinisma paraugstunda. Lapsa ir konsultējis maxima, ir saņēmis atalgoju, kur viņš savu atalgojumu liek, tas nevienu pēc būtības neskar un neinteresē. Lielīties ar šādu "mahināciju", kā nu...
ja tu nopietnāk palasītu abus rakstus nevis tikai tēlotu no sevis pasaulē pēdējo morāles un ētikas bastionu tad apjēgtu, ka ne tur lapsa kaut ko konstultēja, nekā, un neviens nevar aizliegt žurnālistam kādu intervēt, bet ja šis kāds grib veikt intervijas audio vai kāda cita veida ierakstu, tad skaidrs, ka žurnālists ir tiesīgs izvirzīt savus nosacījumus.
nopietni
05.02.2014. 17:14Nekad nav bijušas nekādas ilūzijas par to cilvēku morāli, kuri apkalpo mediju nozari. Tomēr šī ir viena primitīva cinisma paraugstunda. Lapsa ir konsultējis maxima, ir saņēmis atalgoju, kur viņš savu atalgojumu liek, tas nevienu pēc būtības neskar un neinteresē. Lielīties ar šādu "mahināciju", kā nu kuru esot "iznesis cauri" tiešām var tikai morāli iztrupējusi persona.
Un spriņģes faniem arī nepiederu, viņas šķobīgās un tukšās 1:1 intervijas ir tukšmuldēšanas paraugstunda.
Mums ir maz cilvēku, kuri vispār izprot morāles un ētikas smalkās nianses un te jāsaka, ka šādai izpratnei nav sakara ar politiskām preferencēm.
DD1
05.02.2014. 17:01»
Andris
bet naudiņu tak ņēma. un ne jau par kaķēnu glābšanu
Skat. Delf(os):
"Ak, jā, kur tad īsti palika tie tūkstoš lati ...? ...jūs tiešām iedomājaties, ka kāds normāls cilvēks ... var iebāzt kabatā šādu pēc būtības asinsnaudu? ...varat droši uzzvanīt Ziedot.lv vadītājai Rūtai Dimantai"
DD1
05.02.2014. 16:50»
klucis
un cik Lato Lapsa saņēma skaidrā naudā! Beidziet tak muļķot mūs! Mēs visi neesam no banānu republikas! Skaidrs, ka šādi neētiski rīkojas tā dēvētais: neatkarīgais pilsonis! Tie kuri tagad šim cirkam tic ir vnk IDIOTI un pērkami lo*i!piedodiet par leksiku
Baidos, ka Lato vārdiem runājot, baidos, Jūs piederat pie tiem sīkajiem nelietīšiem, kas viņa rīcību mēģina vērtēt pēc savas savtīgās un divkosīgās mērauklas.
Starp citu, zemapziņa Jums lika izvēlēties atbilstošu niku. :)
paija
05.02.2014. 16:50»
šķiet ,ka skolā neesi gājis un nemāki lasīt un domat pats. No teksta skaidri secinams, ka līgums ir fiktīvs.Naudas un gramatvedõbas lietas nav tas ,kur iederas joki. Lapsa var ziedojumiem parskaitīt paša nopelnītu naudu .nevis nepelnītu un Maxima var parskaitīt paši bez Lapsas starpniecības,neiejacot Lapsas velmi izjokot citus zurnalistus.žurnalistam nav tiesību sanemt naudu par interviju un tas arī līguma nav rakstīts. Varbūt Lapsa var apstaigat vel kādas organizacijas un saslegt visADus fiktīvus līgumus un pec tam plātīties. Āksti
WC
05.02.2014. 16:33»
klucis
un cik Lato Lapsa saņēma skaidrā naudā! Beidziet tak muļķot mūs! Mēs visi neesam no banānu republikas! Skaidrs, ka šādi neētiski rīkojas tā dēvētais: neatkarīgais pilsonis! Tie kuri tagad šim cirkam tic ir vnk IDIOTI un pērkami lo*i!piedodiet par leksiku
iekāp atpakaļ podā un norauj ūdeni, vismaz divreiz!
klucis
05.02.2014. 16:20un cik Lato Lapsa saņēma skaidrā naudā! Beidziet tak muļķot mūs! Mēs visi neesam no banānu republikas! Skaidrs, ka šādi neētiski rīkojas tā dēvētais: neatkarīgais pilsonis! Tie kuri tagad šim cirkam tic ir vnk IDIOTI un pērkami lo*i!piedodiet par leksiku!
detočkins lapsa
05.02.2014. 16:18detočkins zaga blēžiem mašīnas, bet par nozagto mašīnu pārdošanu saņemto naudu ziedoja bērnu dārziem. lapsa taisa blēžiem mediju terniņus, bet par treniņiem saņemto naudu noziedo labdarībai. vai tāpēc detočkins nebija zaglis un vai tāpēc lapsa nemeloja, kad ar putām uz lūpām apgalvoja, ka nekādu mediju treniņus par naudu nav veicis. blēdis, nekas cits.
x5
05.02.2014. 16:00nu līgumā ko parakstījušas abas puses ir skaidri pateikts sniedz konsultāciju un par to maksā!
Tagad taisnoties, ka tā bija intervija nevis konsultācija ir smieklīgi, LL sāk izskatīties diezgan nožēlojami.
***
05.02.2014. 15:06Sprinģes intervija ar Ģenerālprokuroru-
īsts raidījums Mazajiem par zvēriņiem! Nožēlojami Spriņģes kundze....neviena reāla uzbrauciena,bezzobaini...Beigās jau izskatījās pēc reklāmas...
DD1
05.02.2014. 13:52Pilnīgi nepiekrītu Nellijai Ločmelei, kas Twitter(ī) raksta: "Cinisma virsotne-Lapsa pēc Zolitūdes slēdz Ls1000 konsultāciju līgumu ar Maximu, pats atzīst to par "apšaubāmu", bet samazgas uzgāž Spriņģei". Jā, tā bija provokācija līdzīgi kā LTV1 "Aizliegtais paņēmiens", un tā izdevās, kas šoreiz neliecina neko labu par Spriņģi,- viņai bija vāji slēpta vēlme pie viena (inetervijas 1:1) sasmērēt L.Lapsu.
Kakls
05.02.2014. 13:45Bravo! Izģērba kā dēlus. Tas tik kārtējo reizi pierāda kādi totālas intelektuālas mazspējas kangari strādā televīzijā
:))
05.02.2014. 13:41»
kāds
Lato, eleganti! Cepuri nost
lapss ir mūsu detočkins. brīvību detočkinam :))
Laukakmens
05.02.2014. 12:41Acīmredzot, Maxima ir iznesuši cauri pašu ūbergudro Lato Lapsu. Paši ieguva vērtīgu treniņu pirms atrādīšanās LTV, bet Lapsa, kā pats Delfu rakstā atzīst - tikai nederīgu interviju.
Ja Lapsa gribētu būt godīgs līdz galam, lai publicē interviju ar Staškeviču. Tas nekas, ka Staškevičs neko "skandalozu" nepasaka. Pēc Lato jautājumiem vien varēs spriest, vai tā bijusi intervija vai konsultācija.
vvv
05.02.2014. 11:20Juridiski jau smuki ,bet tas tipinsh principaa pateica tikai ar citiem vardiem ka tas bija media trenninjsh,Lapsa var irst cik grib!
Labs veids līguma formēšanai
05.02.2014. 11:19Skaitat ziedot.lv, bet ja kavējat tad 50 LVL dienā man. Un nerakstīti vienojamies, ka kavē kādas 20 dienas.
fzss
05.02.2014. 11:04labs Lato cundurs :DDDDDDDDD bet LTV beibes varēja tikpat nadzīgi mesties prezidentam virsū- kur tad ir tā profesionālā izmeklēšana ?????
paija
05.02.2014. 10:31»
qwerty
Diez kādus ētikas standartus žurnālistiem māca ASV, ja šādi var izrīkoties. Divkosīgi - sākumā liet krokodila asaras par Maxima darba apstākļiem, bet tad būt gatavam vienu no tiem (pat, ja ne reālu) pamest zem riteņiem. Tieši šis aspekts man rakstā likās visnepatīkamākais...
Manuprat pametis zem riteņiem Maximas daebinieci , pie tam realu ir tieši Lapsa, izstāstot,ka ligums bijis fiktīvs , bet uzradot sevi ka ziedotaju
paija
05.02.2014. 10:18Manuprat Lapsa sevi paradijis ka blēdi un intrigantu un ziedojis it kaa savā varda svesu nelikumīgi izspiestu naudu. Tātad līgums ir fiktīvs un nekadu naudu uz ta pamata nebija tiesību maksat, jo konsultacijas nemaz neesot sniegtas. Ka tikai nav jamaksa atpakaļ, jo par ja būtu sniegtas, uz tada papīra pamata neko nedriksrēja izmaksāt.Attiecība par zurnalistuem , ta būtu rīkojies jebkurā un Spriņģe neMAZ nav uzķerusies
tātad
05.02.2014. 09:59tātad:
1) konsultācijas lapsaste ir sniedzis un
2) naudu ir saņēmis.
kur viņš lika par konsultācijām saņemto naudu, ir viņa personīgā darīšana. apgalvojums, ka nekādas konsultācijas nav sniegtas un nekāda nauda par to nav skaitīta, izrādījušies meli.
bzz
05.02.2014. 09:51Lapsa uzsver, ka pret ikvienu personu, kas atļausies apgalvojuma formā paust melīgas ziņas, ka "es, Lato Lapsa, esmu organizējis vai jebkādā veidā piedalījies minētā "Maxima" pārstāvja vai jebkura cita šīs uzņēmumu grupas pārstāvja mediju treniņā, par to saņemot jebkāda veida tiešu vai netiešu samaksu, nekavējoties vērsīšos ar pieteikumu tiesā".
nu manuprāt pēc līguma un maksājuma spriežot viņš ir gan trenējis gan saņēmis samaksu...ja es sniedzu pakalpojumu un lūdzu naudu skaitīt nevis man bet kādai firmai, tad tas ir kas?? darbs bez atlīdzības?
kode
05.02.2014. 09:50»
Alvis
Muļķi joprojām tic ,,godīgajam,, Eiro Lapsai !Lapsiņ,zinu cik tev grūti bij šķirties no 1000 latiem,bet tev jau aste bij iespiesta durvīs
Raksta būtību nesaprati, jo tikai nulles pievērsa uzmanību.
Tādi ir tie Spriņģes fani
Alvis
05.02.2014. 09:44Muļķi joprojām tic ,,godīgajam,, Eiro Lapsai !Lapsiņ,zinu cik tev grūti bij šķirties no 1000 latiem,bet tev jau aste bij iespiesta durvīs!
Janiss
05.02.2014. 09:32»
Sigizmunds
he he ....Lapsa atkal smuki pataisīja par muļķiem dažus sorosītu līdzskrējējus
Piekrītu, tas LL labi izdevās!!!
DD1
05.02.2014. 09:28»
Janiss
Visu cieņu Lato Lapsam
Visu cieņu patiesi! Kā Lato pats saka: "Vienmēr droši dariet to, ko paši uzskatāt par pareizu un labu.", neuztraucoties par "sīku nelietīšu kori, kas jūsu rīcību mēģinās vērtēt pēc savas savtīgās un divkosīgās mērauklas."
qwerty
05.02.2014. 09:21Diez kādus ētikas standartus žurnālistiem māca ASV, ja šādi var izrīkoties. Divkosīgi - sākumā liet krokodila asaras par Maxima darba apstākļiem, bet tad būt gatavam vienu no tiem (pat, ja ne reālu) pamest zem riteņiem. Tieši šis aspekts man rakstā likās visnepatīkamākais.
Neprofesionāli un ciniski no Spriņģes kundzes puses.
Sigizmunds
05.02.2014. 08:40he he ....Lapsa atkal smuki pataisīja par muļķiem dažus sorosītu līdzskrējējus.
Es
05.02.2014. 07:55»
Nja
Delnai un Aldim Aldim baaaaaaaaaaaaigais aplauziens
Neba nu kāds tiešām var cerēt uz delnu, ja nu tikai tur algu pelnošie dienderi.
Es
05.02.2014. 07:53»
nazis
A par ko te visi slavē to Lapsu? Par to, ka mācījis MAXIMAi kā d.rst tiešajā ēterā? Un, lai izpirktu savu vainu (nez kā priekšā?) ziedojis MAXIMAI nodīrāto honorāru...
Tev kā īpaši aprobežotam nacionālstulbenim varētu būt grūti saprast, ka tiesības uz viedokli un tā paušanu ir visiem, arī Maxima.
Tu esi tas Delfu rakstā pieminētais neKļičko, kas meklē vārgu pretinieku, lai to izņirgtu.
Es
05.02.2014. 07:53»
nazis
A par ko te visi slavē to Lapsu? Par to, ka mācījis MAXIMAi kā d.rst tiešajā ēterā? Un, lai izpirktu savu vainu (nez kā priekšā?) ziedojis MAXIMAI nodīrāto honorāru...
Tev kā īpaši aprobežotam nacionālstulbenim varētu būt grūti saprast, ka tiesības uz viedokli un tā paušanu ir visiem, arī Maxima.
Tu esi tas Delfu rakstā pieminētais neKļičko, kas meklē vārgu pretinieku, lai to izņirgtu.