Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Kurā virzienā mēs?

Ervīns Dzalbs
28.12.2013.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Jauks puika

12.02.2019. 22:24

Protams neviens nav dzirdejis par tevi citur un netic tacu es dzirdeju dzivaja un redzeju un ticu😊💪

Atbildēt

Godātais Leģionār!

16.01.2014. 09:43

Man jāsaka, tā es domāju, ka Jūs noteikti neesat īsti neko sapratis ja patiešām esat 5 gadus tur nodienējis, jeb arī stāstat tieši savu sāpi un kompleksu, varbūt tieši Jūs aizbēgāt pēc pāris gadiem sadurstīts ar tetovētu plecu.
Man liekas ka tik nesakarīgu teikto var teikt tikai sēdošs mājās neveiksmīgi pelnošs bez pastāvīga darba un dzīvē neko nesaprotošs jauneklis.
Neredzu nekādu jēgu teiktajā kā tikai gaudošanu par kaut kādu pagātni, par obligāto dienestu - ja Jūs tur būtu jau saprastu cik daudz viņš patiesībā deva jaunietim 18 gados, un tāds kāds viņš patiešām bija, es biju, tāpēc saku, biju pašā labākajā dienestā, jūras speķu jūras kājnieku brigādē.
Ja kaut paskatās uz visu no malas uz komentāriem, uz rakstīto, atkal un atkal var redzēt baiso Latvijas realitāti, kas patiešām grauj Jūs, tas ir pastāvīgā gaušanās, par pagātni kas ir bijusi visos laikos pat 100 gadus atpakaļ, vienmēr ir slikti, un pastāvīgi tā tukšā muldēšana, galvenais jau slēpjas citus, Latvijā var mirt vai dzemdēt stacījā Rīgā, bet neviens klāt nepieies, tikai muldēt kaut kur aiz stūra vai virtuvē.
Mans rezumējums, uzmetu aci virsrakstam, domāju nu beidzot kaut ko labu izlasīšu, - nekā, atkal tukšā neveiksmīgi noskaņotā pukstēšana un raudāšana, Jūs - godātais, ja esat tik daudz izturējis, vajadzēja arī kaut ko iemācīties, nostiprināt sevi morāli un fiziski, bet rezultāts, Jūs esat tur pat kur sākāt, nekāds un pie sasistas siles, noteikti, ja man būtu jāsuta savs dēls militārai karjerai uz Franciju, un es pats nezinātu neko par šo vietu, man rastos nelāgs priekšstats, savādi, bet Jūs bojājat visu reputāciju, un man ir kauns to džeku priekšā kurus es pazīstu, - kuri paši vēl joprojām ir TUR, ka tāds esi un apkauno ar čīkstēšanu mūs visus.

Atbildēt

LATVIETIS

14.01.2014. 10:03

LABS RAKSTS ,KAUNS LATVIJAS DAUDZAJIEM IEDZĪVOTĀJIEM, KURI SKRIEN RIETUMEIROPAS, VAI ASV DEGRADĀCIJAI ,JEB NĀVES KULTŪRAI LĪDZI .

Atbildēt

es

02.01.2014. 20:07

Labs! Un neklausies te visadu vergdvēseļu urkšķēšanu! man, piemēram Šarldegollā palika slikti, jo 2/3 lidostas darbinieki bija melnie, un viņiem ir īpatnēja smaka-pat ja 10x dienā mazgajas.....Un tam nēģerim es pateicu visu ko par ņēģeriem domaju, jo redz, viņam mana Latvijas pase likās nederīga!bet kopsavilkumā-mums ir palikuši maz cilvēki, kuri nebaidās runāt arklati, nevis ņaudēt inetā....

Atbildēt

Ok

01.01.2014. 12:19

Pamacosh raksts, ipashi par obligataa dienesta atjaunoshanu. Puishi be tikai klust arvien tizlaki, bet sjaak jaunt parversties par meiteneem un trakaak par gejiem, pasivajiem protams

Atbildēt

antons mikoss

31.12.2013. 21:42

»

S.S.

Viens jauneklis rakstam par antropoloģisko katastrofu savā komentārā spriedelē: “Tikai privāts viedoklis…Zināšanam nav “autora” , – ja nu vienīgi dievs, tas kungs, kas izpaužas esamībā (Deus sive natura,- Spinoza). zināšanām ir nesēji. Adepti.” Atbildu šādi. Sakiet, lūdzu, jaunais cilvēk, vai esat pie...


..............Einšteina relativitātes teorijai nav autora!?...... Nu labais! Ar pirmo piemēru ierauca grāvī. Einšteins bija zaglis. E=mc^2 bija zināms jau 2 gadsimtus. .....“dievs, tas kungs, kas izpaužas esamībā”......... Nu protams, ka izpaužas! Tas ir iedzīts tik dziļi Laužu prātos, ka apšaubīt, ka tas tur-pauros nemīt ir liela drosme. Dieva esamība ir dzimusi seklās smadzenēs kā varas simbols un tur nu mīt, kaut nosit tos plānprāšus. Salasījušies gudrie! Un visi anonīmi, gļēvuļi!
Apsveicu Ješuā apgraizīšanas svētkos(8. diena pēc dzimšanas, protams voluntāri pieņemts)!

Atbildēt

Anenerbe

31.12.2013. 19:13

tieši tā pat..biju 5 gadi Francijā/Corsica un pusgadu jau LV….viss ir tieši tā kā džeks rasta- pat vēl skarbāk, jo viņš bija nato maizē..a es redzēju un kontektēju ar dzīves realitāti(arī ar bomžiem gan franču, gan mūsu bāleliņiem), sistēmu un "džihadu"(čečenu diasporu)!

Atbildēt

Mumins

31.12.2013. 18:13

»

Eidonīms

Gribi teikt, ka viņi fiziski baigi stiprie? Vidējais lauku latvietis tādus vidējos dižnācijas pārstāvjus pusdienās ēd. Un tā tas ir bijis jau karos, kad esam pieveikuši arī krietnu pārspēku, pretstatā dažiem labiem, kas visu tik uz skaitlisko pārsvaru...


Negribu teikt, bet viņi nav viensētnieki, - vienmēr ir dzīvojuši ciemos (sādžās), tāpēc - vairāk pieraduši darīt kopā un viens otram palīdzēt. Kur latvietis vienmēr būs viens, tur viņi būs piecatā.
Par latvju mentalitāti. Neatceros, kurā tieši vēstures posmā, bet latviešiem esot bijis tāds biedrību periods. Tagad arī kas tāds ir vajadzīgs, lai latvju viensētnieks vismaz sāktu praktizēties kopīgā ar citiem problēmjautājumu risināšanā. Vēlāk, kad būs izieta visādu mazmājnieku biedrību stadija, var sākt sadarboties biedrības tur, kur intereses atbilst. Nu, un kad tādas biedrības sāks apvienoties, tad varēsim sākt runāt, ka mēs esam nācija, un mēģināt KOPĪGIEM spēkiem stāties pretī padzenamiem valdniekiem un ārvalstnieku patvaļai.

Atbildēt

S.S.

31.12.2013. 15:53

Patiesība par perestroiku:http://www.youtube.com/user/ArtursPrieditis

Atbildēt

Eidonīms

31.12.2013. 13:59

Gribi teikt, ka viņi fiziski baigi stiprie? Vidējais lauku latvietis tādus vidējos dižnācijas pārstāvjus pusdienās ēd. Un tā tas ir bijis jau karos, kad esam pieveikuši arī krietnu pārspēku, pretstatā dažiem labiem, kas visu tik uz skaitlisko pārsvaru.

Mentalitāte ir cita runa. Par daudz mums pazemības. Nerunājot par tiem, kas apzināti meklē izdevīgumu. Riebjas pat runāt, kur mums tādi radušies.

Ir jādejo un jādzied - cilvēks tomēr ir domāts kā augstāka būtne, nekā dzīvnieki. Kaut arī liela daļa tomēr nav attīstījušies.

Atbildēt

Mumins

31.12.2013. 07:53

»

Eidonīms

Nu tas skaidrs, jā, ka sākotnēji tā bija, bet sen jau darba spēka problēma ir atrisināta, bet atļauj iebraukt joprojām. Un lielai daļai atļauj dzīvot vienkārši uz pabalstiem. Tagad vienkārši ir tas, ko sauc par toleranci...


Ja skatāmies pašreizējo momentu, tad darbaspēka problēma vietām varbūt arī ir atrisināta, bet, ja par nākotni, - bez imigrācijas pēdējā Eiropas spuldzīte izdzisīs pēc kādiem 100 .. 150 gadiem. Kāpēc mēs bijām vajadzīgi ES? Da tāpēc, ka mums ir lēts darbaspēks, kurš atšķirībā no indiešiem, pakijiem un āfrikāņiem, viegli asimilējas. Un mūsu darbaspēku ņems un ņems, cik vien mūsējie strādās un būs skaita ziņā vajadzīgi. Mēs esam ES darbaspēka piedēklis. Ne vairāk. Bet mēs staigājam lepni izslietu galvu - mūs Eiropa pieņēma :-D :-D!
Par to vienu bezkaunīgo tautu. Viņi lieliski saprot un dzīvē realizē principu, ka izdzīvo stiprākais, tāpēc pietiek dzidāt un dejot, spēlēt basketbolu un nodarboties ar citām muļķībām. Tā vienā - džudo, bokss un taekwondo + vienojoša vērtību sistēma, kura nodrošina savstarpēju palīdzību un integrācija notiks pati no sevis, jo viņiem beidzot radīsies pamats mūs cienīt.

Atbildēt

Eidonīms

30.12.2013. 22:20

»

Mumins

Jā, jā, augstsirdīgie rietumnieki laipni atļāva pie sevis dzīvot! Naivulis. :-D Lētais darbaspēks viņiem bija vajadzīgs nevis afrikāņi, turki vai tagad - arī latvieši. Kāds, kurš aiz vācieša atkritumus par lētu naudu savāks


Nu tas skaidrs, jā, ka sākotnēji tā bija, bet sen jau darba spēka problēma ir atrisināta, bet atļauj iebraukt joprojām. Un lielai daļai atļauj dzīvot vienkārši uz pabalstiem. Tagad vienkārši ir tas, ko sauc par toleranci.
Bet, ja būsi manu komentāru kārtīgi izlasījis, šī detaļa pat nemaina kopējo domu.

Atbildēt

otto

30.12.2013. 19:52

Turies Ervīn! Ausaiņa cūkas tagad tev sāks uzbrukt.Īstie letiņi ar Tevi!

Atbildēt

Mumins

30.12.2013. 19:25

»

Eidonīms

Dažbrīd sanāk absurda situācija - lamājam "sapuvušos rietumus", kā pretstatu liekam pārējo "nesapuvušo" pasauli, kaut reāli lielākos sūdus sataisa tieši tie "kultūras nesēji" no citām valstīm. A rietumnieka vaina - ka viņš ir atļāvis pie sevis dzīvot, bijis pietiekami laipns. Vai tas neliek izdarīt ...


Jā, jā, augstsirdīgie rietumnieki laipni atļāva pie sevis dzīvot! Naivulis. :-D Lētais darbaspēks viņiem bija vajadzīgs nevis afrikāņi, turki vai tagad - arī latvieši. Kāds, kurš aiz vācieša atkritumus par lētu naudu savāks.

Atbildēt

Eidonīms

30.12.2013. 19:01

Tiesa, arī par angļiem pateikšu savas māsas novērojumu, kad viņa viesojās Anglijā - bērni rotaļlaukumā ārkārtīgi pieklājīgi viens pret otru, uz slidkalniņu smuki stāv rindiņā (starp citu - arī melnie bērniņi).
Latvijā bija bail uzturēties rotaļlaukumos, kur pārsvarā ir kādas mums zināmas tautības pārstāvji. Ne tikai sīkie viens otru grūdīs, bet pa reizei pat atrodas mamma, kas tavu bērnu pagrūdīs nost, lai tikai viņas bērnam priekšroka!!!
Pats pusgadu Somijā nostrādāju, atbraucot kultūršoks pamatīgs. Pat bija aizmirsies, ka var ikdienā tik nepieklājīgi uzvesties!!!

Atbildēt

Eidonīms

30.12.2013. 18:52

Dažbrīd sanāk absurda situācija - lamājam "sapuvušos rietumus", kā pretstatu liekam pārējo "nesapuvušo" pasauli, kaut reāli lielākos sūdus sataisa tieši tie "kultūras nesēji" no citām valstīm. A rietumnieka vaina - ka viņš ir atļāvis pie sevis dzīvot, bijis pietiekami laipns. Vai tas neliek izdarīt secinājumus par kultūrām un tiem, kas tikai ārēji tēlo kultūru?
Par to pieklājību agrāk un tagad - jāpiekrīt, bet vai tā sistēmas vaina? Tiklīdz brīvība, tā uzreiz visu vainu noveļam uz sistēmu un savs bērns vairs nav jāaudzina?
Un tas, "uz kurieni ejam" ir atkarīgs no pašu inteliģences. Spilgtā atmiņā pagāšgad redzētais mūsu parkā dienās, kad blakusesošajā viesnīcā notika starptautiska suņu izstāde. Bija gan eiropieši, gan bij psrs saimnieki un suņi. Nu vot, tad šie suņi arī staigāja pa mūsu parciņu. Varat trīsreiz minēt, no kurām valstīm nāca tie, kas aiz saviem mīluļiem nesavāca. Bija skaidrs jau tāpat, bet pajautājām. Nu protams - Ukraina, Krievija, Baltkrievija.
Varbūt sauksiet to par specifisku epizodi, bet arī tas parāda domāšanas līmeni, cieņu pret citiem. Kas uz ielas vairāk spļaudīsies - sapuvušie, nepieklājīgie rietumnieki? Diez vai.
Protams, angļi ir vēl atsevišķs gadījums.

Atbildēt

pilsonis

30.12.2013. 17:55

»

Ēdelveiss

Pareizi darīja, ka atcēla to obligāto dienestu, jo tapatās neviens normāls cilveks neies karot aizstāvot šī 4.maija reīmu. Armijas uzdevums ir aizstāvēt valsti pret ārējiem ienaidniekiem, nevis kalpot pasaules žandarmiem ASV un slepkavot civiliedzīvotajus kā to dara algotņu bandas no NBS...


Ja Latvijā būtu obligātais militārais dienests, pamazām rastos normālu pilsoņu kopums. Pat krieviem, kas dzīvo Igaunijā, nevajag jautāt, ko viņi darīs uzbrukuma gadījumā Igaunijai, vai dabas katastrofas gadījumā, nerunājot par igauņiem vai somiem savā Somijā. Tādā situācijā arī politiskais režīms valstī nevar tik vienkārši kļūt tik degradēts, kāds tas ir kļuvis pašreiz Latvijā. Algotņi, kas pašreiz karo Afganistānā, nav Latvijas armija. Uzšuves uz pleciem viņiem bija jāveido dolāru vai eiro formā.

Atbildēt

Uldis Sēne

30.12.2013. 15:36

»

A.Z.

Nebaudāma jau ir visa "vecā"Eiropa ,ne tikai Francija. Eiropas lielpilsētas ir kas tiešām baiss un Parīzē uz ielas dzīvu francūzi var ieraudzīt labi ja....trešajā dienā.Ja Rīgai un Latvijai tāds pats liktenis tiek gatavots,tad -vai nu politiķi jāpakar vai pašam jāšaujās.Bet visa pamatā jau tā vēlme ...


Patīk tas tev vai nē, bet diemžēl Vecā Eiropa šos sūdus ir godam nopelnījusi ar savu kristietisko pestīšanas nešanu un koloniālajām izdarībām tumšādaino kontinetos. Paskaties kaut vai ko pirms pusgadsimta izdarīja franči Alžīrā, utt. Un Beļģi, vāci, angļi, skandināvi ne par mata tiesu nebija labāki! - tā kā - viss ir tikai likumsakarīgi - ko sēsi, to pļausi!

Atbildēt

A.Z.

30.12.2013. 14:31

Nebaudāma jau ir visa "vecā"Eiropa ,ne tikai Francija. Eiropas lielpilsētas ir kas tiešām baiss un Parīzē uz ielas dzīvu francūzi var ieraudzīt labi ja....trešajā dienā.Ja Rīgai un Latvijai tāds pats liktenis tiek gatavots,tad -vai nu politiķi jāpakar vai pašam jāšaujās.Bet visa pamatā jau tā vēlme tēlot kungus. Skat, mēs te kruti un aziāti būs mūsu kalpi....Nav apjēdas tāpat kā mūsu "kungiem",ka kopumā rada vidi,kurā neviens,arī paši vairs ,eksistēt nespēs.

Atbildēt

Ēdelveiss

30.12.2013. 11:33

»

pilsonis

1.Dienests svešas valsts bruņotajos spēkos ir iemesls Latvijas pilsonības atņemšanai. 2.Par obligāto militāro dienestu piekrītu. Tie, kas to Latvijā atcēla, vai nu nesaprot, kādu ļaunumu viņi Latvijai nodarīja, vai arī viņi un viņas ir slēpti šīs valsts ienaidnieki. Krievu, šveiciešu un somu nācijām...


Pareizi darīja, ka atcēla to obligāto dienestu, jo tapatās neviens normāls cilveks neies karot aizstāvot šī 4.maija reīmu. Armijas uzdevums ir aizstāvēt valsti pret ārējiem ienaidniekiem, nevis kalpot pasaules žandarmiem ASV un slepkavot civiliedzīvotajus kā to dara algotņu bandas no NBS

Atbildēt

vilis

30.12.2013. 10:57

Par mums skaidrs.Vairāk būtu parakstījis par dzīvi leģionā un Francijā,lai arī mēs vietējie iezemieši uzzinātu par turienes tradīcijām.

Atbildēt

Lauva

30.12.2013. 09:07

Paldies autoram par rakstu!

Atbildēt

neleģions

30.12.2013. 07:51

Domas rezultāts: psrs > latvija > rietumu pasaule>¿?arābu pasaule

Atbildēt

pilsonis

29.12.2013. 20:25

1.Dienests svešas valsts bruņotajos spēkos ir iemesls Latvijas pilsonības atņemšanai. 2.Par obligāto militāro dienestu piekrītu. Tie, kas to Latvijā atcēla, vai nu nesaprot, kādu ļaunumu viņi Latvijai nodarīja, vai arī viņi un viņas ir slēpti šīs valsts ienaidnieki. Krievu, šveiciešu un somu nācijām nekas nedraud. Viņi izdzīvos, jo viņiem ir un būs obligātais militārais dienests, bet latviešiem vilciens var būt jau ir aizgājis.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 17:48

»

Laslo Tots

Frāzē "Nu, tikai nevajag! Zaga, cik nu kurš varēja" izlīda zombijs - jaunais latviešu kretīns, vulgārs, viszinošs latviešu rusofobs no jaunajām padibenēm. Uzmanies, lopu sevī nav viegli noslēpt. Latviešu lops tūlīt izsprūk ārā no stulbās galvas


Rusofobs? Tu vispār pats saproti, ko uzrakstījis esi? :-D Kur es šeit krievus esmu pieminējis? Krievi mierīgi stāv aiz žoga un smīn par bāleliņu centieniem kaut kādā veidā ar savu valstiskumu galā tikt.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 17:43

»

onkols

nu lasu-ģībstu,ģībstu un atkal lasu!!!Šmuli mazgadīgais,palasi labāk A.Kolbergu!Gan incants detektīvs,gan sava veida vēstures apraksts.Īpaši ieteicams cukurgalvām 12.klasēs,kas ar vēstures ekšiem netiek galā!!! Nez vai tu Jaunsudrabiņa *Balto grāmatu* vispār līdz galam esi izlasījis,gudreli,ak nepārspējamais...


Ķengājies vien, latvieti! :-D Vēl viena jūsu mentalitātes iezīme - katram sevi uzskatīt par neapstrīdami gudrāko uz pasaules, un, ja nu kāds šo gudrību mēģina apšaubīt, tad argumentu nav - konstanti jāsāk ķengāties.
Par tēmu. Šīs visas parādības esmu redzējis savām acīm. Kā nesa ārā no rūpnīcām. Un veda ar auto, kā tautā klīda jociņi par to, ka gan gaļas kombinātu žogiem esot jāpārvietojas uzmanīgi, - var dabūt ar desu maisu pa galvu. Es runāju par zemāko - proletariāta un kalpotāju slāni, tā kā Kolbergu vari lasīt pats.

Atbildēt

onkols

29.12.2013. 17:03

»

Mumins

Zemi un ūdeņus nozagt tad vēl nevarēja, tas - tiesa, bet uzskatu, ka tas, kas notika PSRS laikā ar zagšanu bija procesa sākums. Tad, kad tiem, kuri bija labi piezagušies tad, esošajā sistēmā kļuva par šauru (par maz), tad radās vajadzību novākt šķēršļus - noorganizēt pieeju arī pie zemes, rūpnīcām, ...


nu lasu-ģībstu,ģībstu un atkal lasu!!!Šmuli mazgadīgais,palasi labāk A.Kolbergu!Gan incants detektīvs,gan sava veida vēstures apraksts.Īpaši ieteicams cukurgalvām 12.klasēs,kas ar vēstures ekšiem netiek galā!!! Nez vai tu Jaunsudrabiņa *Balto grāmatu* vispār līdz galam esi izlasījis,gudreli,ak nepārspējamais!!!

Atbildēt

onkols

29.12.2013. 16:44

»

S.S.

Jaunā suga...


Nu ta beidzot!Beidzot esmu tevi identificējis!!! Tā teikt,arī tu esi saskaitīts,kozjol!Un tiešām-tas ir traki,ka tādi *hominīdi* kā tu, *uznāk uz skatuves*.Bet pats trakākais,ka jūsu ir daudz,iniciatīva kūsā,un apturēt var jūs AK 47.Hunveibini dolbanie!!!Heil preģiķis!!!

Atbildēt

Veterāns

29.12.2013. 16:19

Vaina jau ir tur,ka mēs akli orentējamies uz tādu
demokrātijas CITADELI-ASV,kura pirmā skalpēja
ieziemiešus,pirmā radija koncnometnes pie sevis
pēctam 1919g. ierādija kā tās būvēt un uzturēt
pieArhangeļskas.Pirmie un vienīgie, izmēģinājuš
kodolieročus uz dzīviem cilvēkiem.Lēja napalmu un
DZELTNO lietu Vjetnamā ,noslepkavoja vesalus ciematu
iedzīvojus-Somgni.Turpina slepkavot un atbalstīt
slepkavas un kara noziedniekus Afganistānā,Irakā,
Sīrijā un citur Āfrikā.NO tādiem liek mācīties.

Atbildēt

Nelietis Mastrikts

29.12.2013. 16:03

»

Vieplis

Vai tad urlai un Priedīša sūkātājam Denisam -Vieplītei kārtejais jaunais niks? Kas ir, maturbator, esi spējījs tikai sieviešus necenzēti lamāt un arī tikai no droša attāluma, jeb vari to pašu arī klatienē, teiksim paijas draugam vai muminam


Latviešu vieplis Māstrikts ir LATVIEŠU SIMBOLS! Latviešu mēslu simbols ir KOMENTĀRU VARONIS MASTRIKTS. Tas ir īsts latviešu cūka, kauna traips, kuru nav dzemdējusi sieviete, bet krokodils no dzērāju ģimenes vairākās paaudzēs. Māstrikts ir latviešu tautas kauna traips, jo Maksimas traģēdijas dienās vienīgais no latviešiem priecājās par cilvēku nāvi, divos komentos ierakstot to te „Būtu okupanti ar pēctečiem aizbraukuši uz Krieviju, nebūtu beigti Maximā” „JA ŠIE OKUPANTI UN TO PĒCTEČI BŪTU OAMETUŠI lATVIJU, VIŅI BŪTU DZĪVI”.

Atbildēt

Vieplis

29.12.2013. 15:36

»

Laslo Tots

Frāzē "Nu, tikai nevajag! Zaga, cik nu kurš varēja" izlīda zombijs - jaunais latviešu kretīns, vulgārs, viszinošs latviešu rusofobs no jaunajām padibenēm. Uzmanies, lopu sevī nav viegli noslēpt. Latviešu lops tūlīt izsprūk ārā no stulbās galvas


Vai tad urlai un Priedīša sūkātājam Denisam -Vieplītei kārtejais jaunais niks? Kas ir, maturbator, esi spējījs tikai sieviešus necenzēti lamāt un arī tikai no droša attāluma, jeb vari to pašu arī klatienē, teiksim paijas draugam vai muminam ?

Atbildēt

Laslo Tots

29.12.2013. 15:27

»

Mumins

Nu, tikai nevajag! Zaga, cik nu kurš varēja. Un tie, kuri prata vairāk nozagt, baudīja apkārtējo cieņu un apbrīnu, sak, redz, kāds apsviedīgs cilvēks, kā mācējis dzīvē iekārtoties! Varbūt neesi dzirdējis, kā strādāja tie, kuru darba vietas bija vairumtirdzniecības bāzēs? Ja nē, tad es zinu, kāpēc viss...


Frāzē "Nu, tikai nevajag! Zaga, cik nu kurš varēja" izlīda zombijs - jaunais latviešu kretīns, vulgārs, viszinošs latviešu rusofobs no jaunajām padibenēm. Uzmanies, lopu sevī nav viegli noslēpt. Latviešu lops tūlīt izsprūk ārā no stulbās galvas.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 14:22

»

Edge

Pēc grāmatām, kuras 4.maija repubļikā nespēj izdot. Runa ir "Latvijas Padomju Enciklopēdiju...


Zemi un ūdeņus nozagt tad vēl nevarēja, tas - tiesa, bet uzskatu, ka tas, kas notika PSRS laikā ar zagšanu bija procesa sākums. Tad, kad tiem, kuri bija labi piezagušies tad, esošajā sistēmā kļuva par šauru (par maz), tad radās vajadzību novākt šķēršļus - noorganizēt pieeju arī pie zemes, rūpnīcām, ūdeņiem un visa pārējā, kas tad nebija pieejams. Tā kā lai nu kas, bet zagšana pieder pie latvieša mentalitātes (palasiet kaut vai Jaunsudrabiņu tā uzmanīgāk), un tā nav radusies ne šodien, ne vakar, ne arī pirms 20 gadiem.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 14:14

... uz Afganistānu bija jābrauc atbalstīt paša tautas un tās pseidovadoņu impotenci. Latvijai NAV savu interešu (20 gadu laikā pat noformulēt neesam spējuši), tāpēc karaspēks jāsūta aizstāvēt šķietami stiprākā intereses tādu pašu mežoņu aplaupīšanā (sak, kad mums kādi kanibāli uzbruks, - NATO varbūt mūs aizstāvēs), tikai tie mežoņi ir citādi un dzīvo - citur. Citiem vārdiem sakot, kā krustneši izmantoja sēļus pret zemgaļiem un zemgaļus - pret latgaļiem, - tāpat mēs, bez jebkādiem principiem dzīvodami, tieši tāpat tiekam izmantoti pret talībiem, irākiešiem, utt.

Atbildēt

Edge

29.12.2013. 14:08

»

Mumins

PSRS laikā nesūdzējās par pieklājības trūkumu, cilvēcību, darbs bija lielākajai daļai, un nestrādāt bija kauns...


Pēc grāmatām, kuras 4.maija repubļikā nespēj izdot. Runa ir "Latvijas Padomju Enciklopēdiju".
Ja vismaz 5. sējuma 2. daļas grāmatu pašķirsta - ja šodien reāli uz tiem ceļiem, tiltiem, mājām utt., utml, paskatās, tad nākas vien atzīt - visus 50 gadus jau visi galīgi pillā nestaigāja un nezaga. Un nevarēja tak' valsti nozagt - padomju Kriminālkodekss un Konstitūcija nepieļāva:
"Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā. (LPSR Konstitūcijas 11.pants)

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 14:07

Pats atceros, kā, atbraucot no 6 mēnešu mandāta Afganistānā, draugi bija sevi apzīmējuši ar visdažādākajām lietām, zvēriem, uzrakstiem "Neko dzīvē nenožēloju" vai pats izplatītākais "Legio patria nostra" (tulkojumā "Leģions ir mūsu tēvu zeme") un jau pēc pāris mēnēšiem dezertēja jeb aizbēga no dienesta.
________________________________________
Nu, un ko tad autors darīja Afganistānā? Piedalījās paša pelto rietumu laupīšanas karos? Gribējās pārējo laupītāju vidū baltam un tīram izskatīties? Nu, mēģini, mēģini. Tie pārējie saprata, ka brauc ne vairāk kā piedalīties laupīšanā, tāpēc pret tām misijām tā arī izturējās.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 14:02

»

Laslo Tots

Pareizi, ka visi zaga, bet zaga sīkumus kā parasti.Toties zagšana nebija cieņā, tika ķerti zagļi. Pie tam zaga valstij. Tagad latvietis apzog latvieti ar lielu baudu. Latviešu vīreļu nekaunīgās cūkāčteles tikai lūrē, kuru draugu varētu apzagt. Tolaik nebija rungaiņu tipu zagļi, bet tādi vampīri kā šķēlieši...


Nu, tikai nevajag! Zaga, cik nu kurš varēja. Un tie, kuri prata vairāk nozagt, baudīja apkārtējo cieņu un apbrīnu, sak, redz, kāds apsviedīgs cilvēks, kā mācējis dzīvē iekārtoties! Varbūt neesi dzirdējis, kā strādāja tie, kuru darba vietas bija vairumtirdzniecības bāzēs? Ja nē, tad es zinu, kāpēc viss deficīts, kuram bija jābūt veikalos, atradās pie farcovščikiem melnajā tirgū.

Atbildēt

Laslo Tots

29.12.2013. 14:01

»

Mumins

Kāda velna pēc? Kāds mums latviešiem ir sakars ar, piemēram, hieroglifiem uz savas muguras, pūķiem un virkni dažādu citu tautu pasaku varoņu? Pastudējot tetovējumu vēsturi, pirmsākumi meklējami dziļi Amazones džungļos, kalnu stepēs un vietās, kur radusies pirmā civilizācija jeb "saprātīgais cilvēks." ...


Es gribu, lai viņi džungļos sapūst, jo nekur nav derīgi, sieveles seksuāli nederīgas, vīreļi tikai stulbi šmaucēji ar lieliem alusvēderiem, kā arī kretini kā repsieši, zatlerieši, dombrovskieši, piebalgieši.

Atbildēt

Laslo Tots

29.12.2013. 13:57

»

Mumins

PSRS laikā nesūdzējās par pieklājības trūkumu, cilvēcību, darbs bija lielākajai daļai, un nestrādāt bija kauns...


Pareizi, ka visi zaga, bet zaga sīkumus kā parasti.Toties zagšana nebija cieņā, tika ķerti zagļi. Pie tam zaga valstij. Tagad latvietis apzog latvieti ar lielu baudu. Latviešu vīreļu nekaunīgās cūkāčteles tikai lūrē, kuru draugu varētu apzagt. Tolaik nebija rungaiņu tipu zagļi, bet tādi vampīri kā šķēlieši, šleserieši, amerikānieši tika likti cietumā, kaut gan tāds apjoms nozagts tika reti.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 13:57

Tad rodas jautājums - kādēļ sev nodarām pāri, kopējam citu tautību īpatnības, cenšamies atsvešināties no sevis paša? Filozofiskais skaidrojums ir ļoti vienkāršs, ka cilvēks sevi apzīmē, caurdur, jo nejūtas pašpietiekams, nespēj sevi izpaust un domā, ka tas viņu pilnveidos, prezentēs viņu citu cilvēku priekšā. Bet tas taču ir pašapmāns !
__________________________________________
Kāpēc kopējam citus? Tāpēc, ka pašiem sava nekā nav un - reti, kad ir bijis. Ne - savas vērtību sistēmas, ne kā cita. Nekā pašiem sava nav.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 13:54

Kāda velna pēc? Kāds mums latviešiem ir sakars ar, piemēram, hieroglifiem uz savas muguras, pūķiem un virkni dažādu citu tautu pasaku varoņu? Pastudējot tetovējumu vēsturi, pirmsākumi meklējami dziļi Amazones džungļos, kalnu stepēs un vietās, kur radusies pirmā civilizācija jeb "saprātīgais cilvēks." Vietējie neprata sarunāties un atšķirt piederību kādai ciltij, tādēļ, izžāvējot un saberžot attiecīgā auga lapas, ieguva tintei līdzīgu šķidrumu, ar ko sevi apzīmēja, vēlāk ar asa kaula palīdzību iedzina šķidrumu dziļāk miesā, un, tādējādi tam paliekot mūžīgi ādā, radās pirmie zīmējumi uz miesas. Radās apstiprinoša piederība kādai no ciltīm, atsevišķi zīmējumi varēja arī izdalīt grupas vecāko, vadītāju, lai apkārtējie to zinātu.
_____________________________________________
Kāda velna pēc? Ļoti vienkārši. Latvieši ar savu pagānismu savā domāšanas veidā ir vēl arvien turpat - Amazones džungļos. Un kādai mežoņu dzīvei ir jābūt, tāda mežoņu dzīve likumsakarīgi arī ir. Liec cilvēku, kādā vidē gribi, dod viņam kādus zinātnes sasniegumus gribi, - tik un tā mežonis paliks mežonis.

Atbildēt

Mumins

29.12.2013. 13:50

PSRS laikā nesūdzējās par pieklājības trūkumu, cilvēcību, darbs bija lielākajai daļai, un nestrādāt bija kauns.
___________________________________________
Ja par PSRS laikiem spried pēc grāmatām, tad tā varētu likties. Arī tad sūdzējās par pieklājības trūkumu un arī tad latviešiem un citiem nestrādāt, atrodoties darbā, skaitījās kruta. Teikšu vēl vairāk - darbā daudzi regulāri ieradās dzēruši un zaga visi, kam vien no darba bija iespēja ko nozagt.

Atbildēt

S.S.

29.12.2013. 13:45

Jaunā suga

Antropoloģiskās katastrofas kontekstā ietilpst saruna par „jaunas sugas” rašanos, pastāvēšanu. Šajā sakarā ir sastopami fantastiski risinājumi.
Piemēram, vienmēr cilvēkiem līdzās ir eksistējuši citas sugas hominīdi; proti, uz planētas ir eksistējuši dažādu sugu hominīdi. Viņi dzīvoja mums, cilvēkiem, līdzās. Tikai mēs nepratām vai nespējām viņus identificēt dažādas sugas hominīdu masā ar kopējo nosaukumu „cilvēce”. Cilvēce varbūt ir daudzveidīga un sastāv no dažādām hominīdu sugām. Tagad citas sugas hominīdi pārņem iniciatīvu. Tā faktiski nav jauna suga, jauns antropoloģiskais tips. Tā ir suga, kas līdz šim bija „nomaskējusies” starp Homo sapiens. Tagad šī suga „uznāk uz skatuves”. To var saukt par postcilvēku sugu. No:stiklakalns.blogspot.com

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...