Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
LV
09.02.2014. 20:59Raksts un komentāri pielīdzināmi baumām-viena tante teica. Ja raksta, tad jāraksta konkrēti un argumentēti. Kur tad Vilnīõtis bija, kad strādāja par priekšnieku, kāpēc nevērērsās pie Ģenrālprokurora. Un ka varēja apstiprināt Vilnīti par prieksnieku ar sievas-uznēmējas ļoti lielām kredītsaistībām. Un kāpēc tad Strelčenoks iebilst pret KNAB nodošanu ģenērālprokurora uzraudzībā? Un loģiski ir tas, ka Strīķi vēlas "nomest" no amata, jo kādiem trauce. Ja viņa slikti strādātu daudzi būtu apmierināti. Kurupcijas apkarotājus cenšas nomelnot visas valstīs. Faktu, ka Strīke traucē korumpēties pierada fakts, ka Lembergs publiski priecājas par Strīkes atlaišanu.Un vispār nedrīkst būt tā, vadīs augsti profesionālis pirmstiesas izmeklesana ar lielu darba pieredzi, jo KNAB galvernais uzdevums ir korupcijas atklašana, izmeklēšana, veicamās operatīvas darbības nevis pasākumu un ayskaišu sastādīšana par korupcijas novēršanu
kauss
09.02.2014. 00:47»
nazis
Jocīgi, ka Pietiek, kas gāna KNAB visu laiku, saukā visas drošibsargājošās iestādes pēdējiem vārdiem, pēkšņi izrāda pozitīvu interesi par KNAB
Kuram tas interesē, ko Jūs tur sarakstījis? Kad beidzot Kampars atbildēs par sastrādāto? Abi ar Pūci pa twitter raksta ierakstus it kā nekas nebūtu noticis un it kā tā būtu norma ņemt asinsnaudu.
AI AI
07.02.2014. 17:30»
Inesis
Pilnīgi piekrītu. Latvijā vispār kaut kas var attīstīties tikai tad, kad to vada prezidents. Nevis kaudze alkatīgu liberastu - "vseh mastej" vai "iz každoi tvare po pare...
Doma, kas trauce. Trauce tas, ka nav naftas trubas.Un daudzus merus tu zini miljonarus. Es nezinu nevienu.Es galigi neesmu pret Lembergu, bet tav uzskaitijums vel neko nedod.Ir daudz, dazadas nianses.Un sis nianses ir svarigas.
atbilde
07.02.2014. 12:51»
Jautājums
Jautājums gan paliek, kāpēc Vilnītis par šiem tik sensacionālajiem faktiem klusēja savas darbības laikā
Varētu vēl padomāt, ka toreiz vinā kāds klausījās!:D
zirgu puisis
07.02.2014. 12:30»
nazis
Jocīgi, ka Pietiek, kas gāna KNAB visu laiku, saukā visas drošibsargājošās iestādes pēdējiem vārdiem, pēkšņi izrāda pozitīvu interesi par KNAB
Kur tu redzi pie mums pozitīvo? Baigi pozitīvais tad bija tikai tā laika vilnītis-šis aiz bailēm,ka noēdīsim ātrāk,turēja muti .
Kāpēc?
07.02.2014. 10:48Kāpēc par šo Vinīša gājienu neraksta ne TVNET, APOLLO, DELFI, KASJAUNS portāli? Man jau galvā uzreizi sazvērestības teorija! Un Kažociņa arī par šo tēmu neko nebilst minētajos portālos!:)
info
06.02.2014. 22:03
DELFILatvijāSabiedrība
Žurnāls: KNAB šefu, iespējams, interesējušas Āboltiņas, Gerharda, Jakrina, Jaunupa un Mūrnieces sarunas
(61)
www.DELFI.lv | 28. aprīlis 2011 10:29
Žurnāls: KNAB šefu, iespējams, interesējušas Āboltiņas, Gerharda, Jakrina, Jaunupa un Mūrnieces sarunas
Foto: AFI
Politiķi, par kuru telefonsarunām, iespējams, interesējies Korupcijas novēršanas un 'apkarošanas biroja (KNAB) šefs Normunds Vilnītis, ir Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa (V), iekšlietu ministre Linda Mūrniece (V), par JL kampaņas finansēm atbildīgais Rīgas domnieks Edgars Jaunups, bijušais satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK) un viņa biroja vadītājs Emīls Jakrins (TB/LNNK), ceturtdien vēsta žurnāls "Ir".
http://www.delfi.lv/news/national/politics/zurnals-knab-sefu-iespejams-interesejusas-aboltinas-gerharda-jakrina-jaunupa-un-murnieces-sarunas.d?id=38223995#ixzz2sZf2hHoG
nazis
06.02.2014. 21:22Jocīgi, ka Pietiek, kas gāna KNAB visu laiku, saukā visas drošibsargājošās iestādes pēdējiem vārdiem, pēkšņi izrāda pozitīvu interesi par KNAB.
Ja Vilnītis būtu kautko runājis par SC korumpantiem, varu derēt, Pietiek būtu atkal kārtīgu samazgu spaini uzgāzis KNABam.
Sindema
06.02.2014. 20:21»
Kurp ejam?
Par ko cepiens? Sabiedrība un valsts attīstās pa spirāli, kad kaut kas jauns faktiski ir vecais tikai augstākā pakāpē. Visa Latvijas valsts uzbūve ar esošo politisko sistēmu 23 gadu laikā ir kļuvusi tik kropla, ka nekādas reformas nepalīdzēs. Varbūt latviešiem ir vajadzīga Vidusāzijas tipa despotija...
..."kas to visu varētu izdarīt?" Es jautāju: "... kas to visu izdarīs?" Atbildu: "Mēs VISI".
svetais
06.02.2014. 18:27Kaut kad skatijos krievu serialu.Tur bija savakusies grupa kas tadus ka sos pieminetos varonus sava ka trakus sunus:)bet ta bija tikai filma:)
Sava kabata
06.02.2014. 17:52»
Jautājums
Jautājums gan paliek, kāpēc Vilnītis par šiem tik sensacionālajiem faktiem klusēja savas darbības laikā
Vilnīša reāliem, vai virtuāliem grēkiem nav nekādas nozīmes, ja runa iet par politisko korupciju.
atis
06.02.2014. 17:28»
Jautājums
Jautājums gan paliek, kāpēc Vilnītis par šiem tik sensacionālajiem faktiem klusēja savas darbības laikā
kad Vilnītis bija amatā, viņa skapi kratīja ne reizi vien, ja jau līdz šim nav neko atraduši, tad maz ticams, ka tur varētu būt palicis kāds nepamanīts skelets
ddddddddd
06.02.2014. 16:55»
Jautājums
Jautājums gan paliek, kāpēc Vilnītis par šiem tik sensacionālajiem faktiem klusēja savas darbības laikā
Taisnīgums nav selektīvs, nozieguma esamību/neesamību nemēra pēc ta, ka vispār iespējami ir arī smagāki noziegumi. Selektīva KNAB darbība arī padara to visai neuzticamu un neefektīvu. Tas, kas vēlas nosūdzēt, nekad nevar skaidri zināt, vai gadījumā tas netiek no KNAB tūlīt tajā pašā dienā pateikts varas partiju pārstāvjiem.
: /
06.02.2014. 16:52»
gg
Tādu sazverestības tēmu var tikai samurgot stulbā Margēviča,ej vismaz izmazgā matus
Ziniet, ar ko atšķiras argumentēti komentāri no neargumentētiem (apmaksātiem), pirmie nekad nav personiski uzbrukumi. Tad jau Margēvičas kundze būs uzrakstījusi taisnību.
gg
06.02.2014. 16:21Tādu sazverestības tēmu var tikai samurgot stulbā Margēviča,ej vismaz izmazgā matus.
Jautājums
06.02.2014. 16:18Jautājums gan paliek, kāpēc Vilnītis par šiem tik sensacionālajiem faktiem klusēja savas darbības laikā?
Kāpēc runā tieši tagad?
Un varbūt, pirms pierakstīt Vilnītiem pravieša patiesumu, paskatīsimies viņa paša skeletu skapī.
Eduards
06.02.2014. 15:32Visu izlasīju un saku paldies Vilnīša kungam par atklātību,par uzdrošināšanos,tikai žēl protams,ka daudz agrāk to nelaida atklātībā,vai noteikumi to neļāva,nezinu.Tagad cerams Kalnmeijeram būtu jāsāk darboties,pa īstam,jo tās jau vairs nav kļauzas tirgustantu līmenī.
onkols
06.02.2014. 15:19»
Visiem
Ir tāds labs sakāmvārds - kto ģevočku kormit, tot jejo tancujet
Ha,labs,šitais bija piemirsies!!!!!!!
blondīne
06.02.2014. 14:58»
Inesis
Pilnīgi piekrītu. Latvijā vispār kaut kas var attīstīties tikai tad, kad to vada prezidents. Nevis kaudze alkatīgu liberastu - "vseh mastej" vai "iz každoi tvare po pare...
Piemēram, prezidents Lebbergs vai Šķēle...
Lauku pāķis
06.02.2014. 13:29»
Kurp ejam?
Par ko cepiens? Sabiedrība un valsts attīstās pa spirāli, kad kaut kas jauns faktiski ir vecais tikai augstākā pakāpē. Visa Latvijas valsts uzbūve ar esošo politisko sistēmu 23 gadu laikā ir kļuvusi tik kropla, ka nekādas reformas nepalīdzēs. Varbūt latviešiem ir vajadzīga Vidusāzijas tipa despotija...
Elementāri Vatson-pārdesmit kilogrami nobeļa brīnumlīdzekļa un "draudzīgo" kaimiņvalstu miera uzturēšanas spēku....nezinu vai būs labāk bet savādāk noteikti....viss pārejais ir tukša di...šana...
Jerunims
06.02.2014. 13:21»
Baumoju
Visu VAROŅDARBUS Vienotajā bīda Kalnietis. Kalnietis caur savu palīgu Viņķelnieku sazinās ar Strīķelnieku un visas lietas bīda
Ha, un kas būtībā ir Kalnietis? Vai patiesi kalnietis, vai tomēr Kalnietickis? Tur tā sēne zem sūnām sēž...
Baumojam tālāk - a kāpēc neviens neuzdod jautājumu - kā var būt tā, ka Vienotā joprojām var diriģēt parādi? tad jāpaskaita matemātiski šo un to, jānoskaidro,kas tad par šamējiem vispār balso? kā tas var būt, ka pāris mēnešus vai pat dienas pirms vēlēšanām arī šeit sēdošie un rakstošie sāk domāt - "jā, nav nekā stabilāka par Vienoto un Dombovilicki"...
Inesis
06.02.2014. 13:16Pilnīgi piekrītu. Latvijā vispār kaut kas var attīstīties tikai tad, kad to vada prezidents. Nevis kaudze alkatīgu liberastu - "vseh mastej" vai "iz každoi tvare po pare"....
Bet kur kai to ņem? Ļoti veiksmīgi šo tēmu ir sakustinājis Viesturs Rudzītis - kur matriarhālu vīriešu vidū, kuri lietas kārto tikai pa kaktiem,shēmo,slēpjas,melo,klačojas - lai rauj Prezidentu?
Retorisks jautājums - vai mazo, līkkājaino Papes zirdziņu vidū ir kāds skaists, labas īpašības izkopis, indivīds šai dižajai lomai???
Čuššššš.......
Mēs zinam, kā izveidot skaistu Latijas Tumšgalvaino aitu,- bet tādas īpašības kā uzņēmība (nejaukt ar bābiski shēmošanu un šeftēšanos) cenšamies apkarot un izskaust!
Man dziļo riebjas daudzas Lemberga īpašības, nav saprotama viņa ņemšanās - bet Ventspils ir viena no pasaules skaistākajām pilsētām! Un kas gan traucē citus "džekus" pakustināt smadzenes, būt uzņēmīgiem, aktīviem, precīziem, loģiskiem, atbildīgiem?
Mana versija - pilnīga nepiemērotība ieņemamajam amatam... Ir jāizkopj savi vadītāji, jāaudzina labākās īpašības, jāļauj klavierspēlētājiem turpināt savā jomā attīstīties. Bet valsti, pilsētas, ministrijas, novadus lai vada matemātiķi,fiziķi,ķīmiķi - tie,kuri ir iemācījušies loģiski domāt.
Tuvojas vēlēšanas, visu veidu - paskatīsimies, kas ir CV kandidātiem, pajautāsim, ar kādām sekmēm viņi skolā mācījušies eksaktos priekšmetus?
Un tiem,kuriem nav skaidrs,uz kuru pusi "velku"- uzdošu jautājumu: "ja sadodoties rokās Baltijas ceļā spējām atgūt brīvību, kāpēc tādu pašu ceļu neveidojām krīzes laikā? "...
atis
06.02.2014. 12:43»
Kurp ejam?
Par ko cepiens? Sabiedrība un valsts attīstās pa spirāli, kad kaut kas jauns faktiski ir vecais tikai augstākā pakāpē. Visa Latvijas valsts uzbūve ar esošo politisko sistēmu 23 gadu laikā ir kļuvusi tik kropla, ka nekādas reformas nepalīdzēs. Varbūt latviešiem ir vajadzīga Vidusāzijas tipa despotija...
taisnība, ka jāmaina sistēma, bet tas, ko tu piedāvā manuprāt ir pilnīgi garām. jāmaina pārvaldes forma. parlamentārā republika nekad Latvijā nav strādājusi. arī pirms kara Kārlis bija spiests Saeimu izdzenāt, lai valsts varētu attīstīties. Mums ir vajadzīga prezidentāla republika, lai tiem jefiņiem Saeimā reāli būtu tikai likumdevēja f-ja, nevis kā tagad iespēja jaukties pārvaldē. Bet visas pašreizējās partijas būs ar kājām rokām pret, jo tas nozīmētu viņus atraut no siles uz visiem laikiem.
tāpēc, ka
06.02.2014. 12:01»
paija
Jo ilgak Vilnītis ir prom, jo vērtīgakas ziņas atceras
jāsit savā laikā un mērķī, citādi nav jēgas. Vilnītim pirms tam neviens neticēja, jo svēta Aņka Puļemotčica bija neaizvietojama mūsu valstī.
Baumoju
06.02.2014. 10:56Visu VAROŅDARBUS Vienotajā bīda Kalnietis. Kalnietis caur savu palīgu Viņķelnieku sazinās ar Strīķelnieku un visas lietas bīda!
Tas, kurš atradīs saistību starp Viņķelnieku un Strīķelnieku, atradīs sprāgstvielu!
Piepūlē atmiņu
06.02.2014. 10:56»
Neatceries, kā uz Vilnīti rēja no visiem "V" angažētajiem ekrāniem un citiem medijiem? Kā izriet no intervijas, viņš varēja griezties jebkur, visur priekšā bija kurlas ausis. Vienkārši norullēja zēnam pāri ar tanku. Bet nekas jau nepaliek apslēpts mūžīgi.
Zeta
06.02.2014. 10:48Pilnīgi pekrītu "Kurp ejam?"! Labāk pateikt vairs nevar.Varbūt, Jūs, arī variet sākt veidot domubiedru grupu, kas spētu pamudināt tautu beidzot likvidēt šo politisko sistēmu?Ir ļoti daudzi cilvēki, kuri domā, ka pašreizējā 'partiju un vēlēšanu sistēma ir aplama un pa lielam vēlēšnas neko nemaina. Jo, ja vēlēšnas kaut ko mainītu, tad šī vara jau viņas sen būtu aizliegusi
,,,,,,,,
06.02.2014. 10:37Pūce twitter izrunājas - es 2009.gadā nestrādāju EM un nevienu lēmumu par TCK tā arī nekad neesmu pieņēmis.
Tas pareizi, jo lēmumi, par ko diskusija, tika pieņemti 2010.gadā.
polis
06.02.2014. 10:36jāveic pārbaude KNABā, bet kurš to darīs? Tas,ka viss ir tā kā teikts,tad tas ir ārprāts! Bet to jau visi saprata,tikai nesaprata,kāpēc nekas nenotiek.
Analgīns
06.02.2014. 10:34»
viedoklis
Kampars un Gerhards ir vistirakie maitas! Un viniem jau sen bija jaatrodas aiz restem, nevis biezos amatos. Tirakie Latvijas nodeveji
Piekrītu.
viedoklis
06.02.2014. 10:19Visi tajā sūdainā kantorī strādā tikai algas dēļ, piemēram tāds Šadroviks, kuram tādi parādi, ko ja tur nestrādās, būs pilnā dir-ā.
Kurp ejam?
06.02.2014. 09:49Par ko cepiens? Sabiedrība un valsts attīstās pa spirāli, kad kaut kas jauns faktiski ir vecais tikai augstākā pakāpē. Visa Latvijas valsts uzbūve ar esošo politisko sistēmu 23 gadu laikā ir kļuvusi tik kropla, ka nekādas reformas nepalīdzēs. Varbūt latviešiem ir vajadzīga Vidusāzijas tipa despotija? Skaidrs ir tas, ka mūsu potenciālajiem politiķiem jau ir tāda domāšana, ka viņi iet politikā, lai iegūtu politisko varu un stiprinātu savu personisko labklājību, kā arī savas partijas ekonomisko varu. Tautas labklājība viņus neinteresē, bet to vietā tiek izdomāti gudri un tautai nesaprotami stāsti (Dombrovskis, Vilks) par "makroekonomisko rādītāju uzlabošanos". Reālā situācija ir tāda, ka šogad vēlēšanās vairs nav par ko balsot, jo arī Zatlera partijas eksperiments 4 gadu laikā ir izgāzies un tieši šis eksperiments ir pierādījums tam, ka ar esošo politisko sistēmu nav iespējams labot. Mesijas Repšes otrā atnākšana izskatās smieklīgi. Kas paliek? Acīmredzot vispirms jālikvidē esošā politisko partiju sistēma vēlēšanās un Saeima jāveido pēc Eiropas Parlamenta parauga, kad Latvija tiek sadalīta 100 apgabalos pēc teritorijas un iedzīvotāju skaita un ievēlētie deputāti dažādas frakcijas veido jau parlamentā. Lai deputāti neākstītos vai neaudzētu vaigus, bet pildītu tautas gribu, obligāti nepieciešamas deputātu atsaukšanas tiesības, vai tā būtu priekšvēlēšanu solījumu nepildīšana, šņaukāšanās karogā vai citāda deputāta zvēresta pārkāpšana. Smieklīgi izklausās, kā deputāti spriež par viņu tiesībām "izslēgt no Saeimas" deputātu, kuru "ievēlējusi tauta", lai arī kroplīgajā partiju listes sarakstā. Mūsu modernajā ar dažādām tehnoloģijām piesātinātajā pasaulē tas nav nekas neiespējams, un nevajag uzķerties uz politisko partiju angažēto "vēstures vai juridisko zinātņu doktoru" pastāstiem par pagājušā gadsimta 20.gadu Saeimas problēmas, jo mūsdienu vēlētāji ir stipri gudrāki un pratīs ātri pateikt savu "jā" vai "nē" saviem priekštāvjiem. Tikai tā iespējams izaudzināt normālus politiķus, kuri domās par tautas interesēm, jo šī brīža politiskās partijas "samaitā" jebkuru jauno politiķi, kurš ar labiem nodomiem grib pievērsties politikai. Atliek būtiskākais jautājums - kas to visu varētu izdarīt?
vvv
06.02.2014. 09:02Reaali stulbaakais ko shomeenes esmu lasiijis,kaut gan ir veel dazhas odzinjas!
vēl
06.02.2014. 08:58Iesaku papētīt ZZS aktivitātes satiksmes ministrijā.Vilcienu iepircēji........
pilnībā
06.02.2014. 07:19»
viedoklis
Kampars un Gerhards ir vistirakie maitas! Un viniem jau sen bija jaatrodas aiz restem, nevis biezos amatos. Tirakie Latvijas nodeveji
piekrītu!!!
ej takšu tu
05.02.2014. 23:44»
Visiem
Ir tāds labs sakāmvārds - kto ģevočku kormit, tot jejo tancujet
Ej takšu tu ar savu ģevočku. Ja esi pieradis pie maucības, tad dzīvo ar to, bet nespied citus ar to samierināties.
reptilis
05.02.2014. 23:38...Sicīlijas mafija uz šo visu skatoties var tikai notraukt skaudības asaru.....
viedoklis
05.02.2014. 23:09Kampars un Gerhards ir vistirakie maitas! Un viniem jau sen bija jaatrodas aiz restem, nevis biezos amatos. Tirakie Latvijas nodeveji!
sola
05.02.2014. 23:04Šito vajadzētu pastāstīt Briselei, kad tiks pieņemts lēmums par blēža eža darbību.Diez vai viņi nojauš kādus zagļus Dombrovskis un Strīķe apsargā.
Visiem
05.02.2014. 22:33»
FW
Martinsons jau tika diezgan skaidri piesaukts tajā slimnīcas lietā, kur telefona sarunā tika pieminēti Jaunā Laika "kasieri". Viņš gan netika saukts vārdā, tikai sagrozītos inciāļos. Protams, interesanti, ka KNAB neturpināja šajā virzienā rakt...
Ir tāds labs sakāmvārds - kto ģevočku kormit, tot jejo tancujet...
gatons
05.02.2014. 22:24Neaizmirsīsim, ka ar Mūrnieces kundzes svētību tika nolikvidēta (nevis sakārtota) Policijas Akadēmija...
nu nu
05.02.2014. 21:59»
Repsis
90% Latvijas Attīstības biedru arī būtu KNAB klienti, ja būsim precīzi. Vienotībā ne mazāk. TB cenšas neatpalikt
ko var melot ?
nu nu
05.02.2014. 21:59»
Repsis
90% Latvijas Attīstības biedru arī būtu KNAB klienti, ja būsim precīzi. Vienotībā ne mazāk. TB cenšas neatpalikt
ko var melot ?