Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Liana

15.08.2022. 09:47

pa kuru laiku "doždj" par "rain" pārvērtās? Kāpēc divas noteiktas svešvalodas jāzina, lai rakstu saprastu? Tad jau TVlietus arī. Doždj ir Doždj arī Spānijā un Itālijā. Un, vai tas viss tikai Staķa intervijas dēļ? Tādas skolnieciskas tās atbildes, vēl kaut kāda nepatika pret ekrānu ar maršējošu armiju tika iepīts (kas tad tādu atļāva novietot tajā laukumā?) Starp citu, zinu dažādas tautības, kas reāli baidās, uzskata, ka Putinu nedrīkst nokaitināt (kā suni?), lai tak viņi skatās par tēmām , kuras tāpat pie tējas galda mājās gari un plaši apspriež.

Atbildēt

ap

15.08.2022. 09:40

tv Rein sacelto intrigu reaģējis arī krievu dramaturgs Ivans Viripajevs ,pievienojot komentāru "Alvi, dārgais. Tu daudzus gadus sadarbojies ar teātri, ko personīgi izveidoja Putins. Tu par to zināji. Tu zināji, kad uzvedi tur izrādes, ka Jevgeņijs Mironovs personīgi draudzējas ar Putinu un tieši Putins palīdzēja šī teātra radīšanā.

Tevi apsūdzēja par personu non grata. Un kādu laiku tu nevarēji iebraukt Krievijā, bet pēc tam Jevgeņijs Mironovs personīgi parunāja par tevi ar Putinu un personīgi Putins tevi ielaida atpakaļ.Tu ēdi maizi no putinistu rokām.''Un te ir laba atbilde,kāpēc čekas sarakstos dominēja intelektuāļu un kultūras darbinieku uzvārdi.Šodien atkal viņi tiek producēti kā ''viedokļu līderi'',tikai citam režīmam.

Atbildēt

lisijam

15.08.2022. 09:38

lisijs,tu kadam vari dot vai nedot tikai savu pakalas caurumu.

Atbildēt

karinlevita klikes pamatpostulati asv kolonija latvija

15.08.2022. 09:35

»

juhops

Ko tur Hermanis pīpē, nav īpaši svarīgi. Mani satrauc kas cits- nemitīga naida kurināšana LV oficiālajā presē. Neko labu tas nesola. Rodas aizdomas, ka arī pie mums gatavojas sarīkot kaut ko līdzīgu Ukrainai. Nav nekāda prieka kļūt par lielvalstu spēlīšu upuriem


karinlevita klike Latvija sponsore un lobe sorositmedijus ,naida kurinatajus,citus si karinlevita klike ir aizliegusi un slegusi.Tas tiek darits speciali ,lai pensionari ,kuriem vienigais informacijas avots ir meligas ,,latvijas tv zinas,, un vel meligaka ,,tv panorama,, sava starpa turpinatu atkartot rezima meligas zinas ,feikus un paustu ,,satraukumu,,.

Atbildēt

thunder

15.08.2022. 09:24

"Alvi, dārgais. Tu daudzus gadus sadarbojies ar teātri, ko personīgi izveidoja Putins. Tu par to zināji. Tu zināji, kad uzvedi tur izrādes, ka Jevgeņijs Mironovs personīgi draudzējas ar Putinu un tieši Putins palīdzēja šī teātra radīšanā.

Tevi apsūdzēja par personu non grata. Un kādu laiku tu nevarēji iebraukt Krievijā, bet pēc tam Jevgeņijs Mironovs personīgi parunāja par tevi ar Putinu un personīgi Putins tevi ielaida atpakaļ.

Tu ēdi maizi no putinistu rokām. Tu draudzējies ar krieviem periodā, kad Krimu jau okupēja. Tu mīlēji Maskavu un Maskavas restorānus. Bet tajā laikā telekanāls "Doždj" riskēja ar savām ģimenēm un likteņiem. Ja tu esi tik drosmīgs karotājs, tad brauc uz fronti un karo. Man žēl, bet man nāksies vilties tavā uzvedībā, tavā cilvēcībā. Tu labi barotais buržuāziskais nacionālists."

Atbildēt

lauķis

15.08.2022. 09:11

»

Jukums

Neviens jau neapgalvo, ka Latvijā un citur viss ir ideāli - mēs joprojām esam ļoti tālu no tā. Bet, ar Krieviju to salīdzināt nevar. Reiz viens inteliģents celtnieks diezgan labi pateica - lai nu kā, bet rietumos ir sapratuši, ka strādniekus, darba darītājus ir jābaro un arī pieklājīgi jāmaksā - Krievijā...


Tu nesatraucies,drīz rietumi sasniegs Latvijas un Krievijas līmeni.Tūlīt beigsies pabalsti par neko nedarīšanu un sāksies vispārēja jautrība.Diez vai vērts atgādināt ka visa smagā rūpniecība Eiropa ir jau iznīcinata.Uzpurņu režīmu un šmurdjakus es pat nepieminu.

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 09:10

»

aprij krupi

Pārstāj lietot narkotikas un klausīties hoholu feikus! Tad varbūt tev beigsies halicunācijas. Krievi ir piezemējuši pilnīgi visu hoholu aviāciju. Ja kādu ļoteni hoholiem vēl iedod, tad krievi to otrajā dienā notriec. Narkotikas ir kaitīgas tavai fiziskai un garīgai veselībai


Nesen kanālā Nacional Geografic bija raidījumu sērija par otro pasaules karu. Tika salīdzināti spēki, ieroči, stratēģija utt. Viens no pašiem fundamentālākajiem secinājumiem bija - karš, lielā mērā tiek uzvarēts rūpnīcās, kuras ražo ieročus. Jā, Ukrainai ar to ir bēdīgi. Bet arī Krievija neko jēdzīgu un neko daudz vairs saražot nespēj. Dzelžus gan vēl ierobežotā daudzumā spēj saražot, bet nav nakts redzamības ierīču, tēmekļu, elektronikas - visu to smalko lietu, bez kurām bruņojums nav iedomājams. Vēl gan var saražot vienkāršos šāviņus. Un vēl dzīvo uz vecajām rezervēm, mēģina iepirkt dronus pat no Irānas utt. Bet rietumu rūpnīcas kuras ražo bruņojumu, tikai tagad uzņem apgriezienus. Turklāt, rietumu tehnika ir precīzāka gudrāka, parocīgāka, drošāka, jaudīgāka. Tāpēc arī krievu okupantus pamazām sāk spiest atpakaļ. Un tas jau tikai sākums. Katrā ziņā, varam uzskatīt, ka lūzums kara gaitā, tiešām jau ir noticis. Krievi vēl turas uz lielgabalu gaļas rēķina, bet cik ilgi vēl.

Atbildēt

jukušajam zombijtrollim

15.08.2022. 09:10

»

Jukums

Ja Tev ir informācija, ka Krievija varētu te mēģināt sarīkot kaut ko līdzīgu, kā Ukrainā, neklusē, liec visu galdā


stulbeni, Krievija tikai noskatās, kā tev līdzīgi idioti kurina naidu un grauj valsts pamatus.

Atbildēt

Patiesais

15.08.2022. 09:05

»

juhops

Ko tur Hermanis pīpē, nav īpaši svarīgi. Mani satrauc kas cits- nemitīga naida kurināšana LV oficiālajā presē. Neko labu tas nesola. Rodas aizdomas, ka arī pie mums gatavojas sarīkot kaut ko līdzīgu Ukrainai. Nav nekāda prieka kļūt par lielvalstu spēlīšu upuriem


Lūk pareizā doma. Mēs tiešām varam kļut par lielvalstu upuriem, bet latvijas poliķi to nesaprot, vai izliekas nesaprotam ( tad as ir noziegums pret tautu). Mums ir jābūt gudrākiem par lielvalstīm.

Atbildēt

juhops

15.08.2022. 08:50

Ko tur Hermanis pīpē, nav īpaši svarīgi. Mani satrauc kas cits- nemitīga naida kurināšana LV oficiālajā presē. Neko labu tas nesola. Rodas aizdomas, ka arī pie mums gatavojas sarīkot kaut ko līdzīgu Ukrainai. Nav nekāda prieka kļūt par lielvalstu spēlīšu upuriem.

Atbildēt

Lasītājs

15.08.2022. 08:49

»

VB

"Tautai ir tiesības zināt patiesību par ukraiņu nacionālistu kustību, kuru vadīja Stepans Bandera...


Sāc labāk ar izzināšanu, kas bija Rūdolfs Banderskis(ar viņa biogrāfiju), tad mētājies pa pasauli! Vari paķert vēl līdzi pulkvedi Briedi, Kārli Gopperu, Voldemāru Ozolu. Galvenais "paštudierē" viņu biogrāfijas! Varbūt sapratīsi, kas mēs esam, bez dalīšanas sarkanajos, brūnajos, atbrīvotājos, jeb tomērt monarhisti?

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 08:46

»

raksti isak !

lai tava sapnu valsts asv atzist savus noziegumus


Jums, krievu okupantiem, laikam jau tiešām ir kaut kāda deformēta domāšana. Nez uz kāda pamata mēģina atkal pīt iekšā ASV?

Atbildēt

raksti isak !

15.08.2022. 08:44

»

Jukums

Asociācijas emociju līmenī - Krievija ir asiņu recekļu un netīrumu sajaukums...


lai tava sapnu valsts asv atzist savus noziegumus !

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 08:38

»

lauķis

Pilnīgi piekrītu,bet kas ir savādāk Latvija,Ukrainā vai "civilizētajā" pasaulē?Vai tad vardarbība pasaulē netiek vadīta no viena centra


Neviens jau neapgalvo, ka Latvijā un citur viss ir ideāli - mēs joprojām esam ļoti tālu no tā. Bet, ar Krieviju to salīdzināt nevar. Reiz viens inteliģents celtnieks diezgan labi pateica - lai nu kā, bet rietumos ir sapratuši, ka strādniekus, darba darītājus ir jābaro un arī pieklājīgi jāmaksā - Krievijā vienmēr cilvēkus ir turējuši pusbadā un pazemojumos. Mēs Latvijā joprojām esam kaut kur pa vidu. Un tas, ka te joprojām nav kā rietumos, ir visu iepriekšējo valdību darbošanās rezultāts. Bet, neaizmirsīsim, ka mums joprojām ir latviešu valoda - kas tik ļoti nepatīk Krievijai. Un, es teiktu, ka latvieši ir talantīgi - ļoti daudzās jomās spējam būs labāki par skaitliski lielākām nācijām.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 08:35

не покидает стойкое ощущение, что Херманис на всякий случай решил показать свою мегапатриотичность, чтобы не возникало вопросов "а что ж ты с Россией работал". Он, что, не знал, кто такой Путин, до 24.02.2022.

А про "раз совпадает точка зрения с Путиным, значит, враг"-полный детский сад.
Да, я считаю, что снос памятника, и именно сейчас, принесет больше вреда в стратегическом плане, чем пользы. Автоматически считаюсь поклонником Путина? А если у меня вдруг по какому-то вопросу совпадет мнение с Робертом Зиле или Дзинтарсом, что тогда? Меня только наполовину объявить врагом Латвии?))

Смотрю, многим тут понравилось уже направо налево развешивать бирки "врагов народа". Такое ощущение, что "хочется повторить", только в этот раз ощущая себя в роли определяющих правых и неправых. Только хочется для них напомнить урок истории-система зачастую потом сжирает и своих детей.

Atbildēt

aprij krupi

15.08.2022. 08:30

»

samierinies

Cik bruņojuma rietumi var Ukrainai iedot? Desmit haubices kara iznākumu nekādi nemainīs. Nevar rietumi sakaut Krieviju. Ar to tev jāsamierinās. Ar melošanu tu kara gaitu nemainīsi...


Pārstāj lietot narkotikas un klausīties hoholu feikus! Tad varbūt tev beigsies halicunācijas. Krievi ir piezemējuši pilnīgi visu hoholu aviāciju. Ja kādu ļoteni hoholiem vēl iedod, tad krievi to otrajā dienā notriec. Narkotikas ir kaitīgas tavai fiziskai un garīgai veselībai.

Atbildēt

negrūd te hoholu feikus

15.08.2022. 08:24

»

Jukums

Nu, par Hersonas atbrīvošanu no krievu okupantiem pēdējās ziņas ir šādas...


Kijevas ieceltais Hersonas gauleiters no Hersonas aizbēga pirmais un pats nemaz neatrodas Hersonā. Tāpēc viņa teikto par patiesību uzskatīt nevajag un citēt nevajag, sevišķi par Krievijas karaspēka morālo stāvokli. Kā viņš to var zināt. Cilvēks, sēžot studijā Kijevā, tēlaini izsakoties vienkārši dirš.

Atbildēt

Patiesais

15.08.2022. 08:22

»

Tiesa

Ka patiesais tāds dirsā lidejs vien ir. Gan jau tēvs krievs, māte latviete. Tad tādi mudaki rodas. Kaut vai paskatieties uz briedi. Pasaules čempions ar smago ūdeni galvā


Es ru8nāju par ko citu. Ja ir skaudra patisība, tad nedrīkst likt mierā NATO, lai karo ar Krieviju, nevis slapina biksēs. Bet visi tikai muld, arī tu kverpi.Kāpēc neesi Ukrainā,- bail nomirt, nav iedvesmas , nav cēlo mēŗķu, vai ne? Drosme ir tikai datorā, un katru reiziz notrīci baileš, kad dzirdi vārdu - Krivija. Lielais karotājs? Laikam vairs naudas nav pamperiem.

Atbildēt

lauķis

15.08.2022. 08:19

»

Jukums

Asociācijas emociju līmenī - Krievija ir asiņu recekļu un netīrumu sajaukums...


Pilnīgi piekrītu,bet kas ir savādāk Latvija,Ukrainā vai "civilizētajā" pasaulē?Vai tad vardarbība pasaulē netiek vadīta no viena centra?
Komercfirmām nekāda politika nav iespējama.

Atbildēt

samierinies

15.08.2022. 08:18

»

jukušajam psihiski slamajam trollim

Beidz izplatīt hoholu feikus! Labāk pastāsti par Ukrainas pretruzbrukumu pie Hersonas. Kad tad tas biedzot notiks un kad beidzot Kiejva atkaros kaut metru tai atņemtās teritorijas? Patīk tas vai nepatīk kādam, bet Ukraina karu zaudē. Ukarainai vairs nav ieroči un profesionāli karavīti (visi, kas bija...


Cik bruņojuma rietumi var Ukrainai iedot? Desmit haubices kara iznākumu nekādi nemainīs. Nevar rietumi sakaut Krieviju. Ar to tev jāsamierinās. Ar melošanu tu kara gaitu nemainīsi.
--------------------------
Atmet pīpēt.
Kremis padosies bez kara. Ar Krieviju neviens nekaro, neļauj par ukraiņiem šaut uz Krievijas teritoriju.
Kenigsberga ir NATO ielekta teritorija, Pleskavas divīzija jau guļ kapos, tas pats ar Ka-52 helikopteriem Ostrovā, vakar 3 gab ukraiņi piezemeja. Bet NATO ir 500 lidmašīnas Eiropā!!!

Atbildēt

atbilde

15.08.2022. 08:18

»

Jukums

Asociācijas emociju līmenī - Krievija ir asiņu recekļu un netīrumu sajaukums...


mans redzējums- jukums ir garīgi slims interneta trollis

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 08:15

»

jautaajums

Ar ko tev saistās Krievija? Ar ar Krievijas zemi un cilvēkiem, ar komercfirmu KF,ar kremli un pakalpiņiem,ar aitām un kāmīšiem kas gatavi viens otram pārkost rīkli starptautiskā rabināta vārdā?Vispār Latvijā vai Ukrainā nav nekas savādāk tikai citi mērogi


Asociācijas emociju līmenī - Krievija ir asiņu recekļu un netīrumu sajaukums.
Ja politiskā līmenī - Krievija vienmēr ir drauds kaimiņiem, Krievija nekad neievēro pašas parakstītos līgumus, Krievija vienmēr melo, Krievija vienmēr ir vardarbīga, Krievija ir atpalikusi, cilvēks tur nav vērtība. Krievija vilto vēsturi, Krievija uzspiež savu valodu un krievu paražas - paši zināt kādas tās ir. Krievija nespēj atzīt ne savas kļūdas, ne savus noziegumus un arī ne savas sakāves. Krievija faktiski tiek pārvaldīta ar tādas, kā visaptverošas ģedovščinas palīdzību.
Protams, tas nav viss - katrs var pievienot savu redzējumu.

Atbildēt

jautaajums

15.08.2022. 08:05

»

Jukums

Krievijai sakāve nozīmē jau to, ka tā nespēj sasniegt savus mērķus, be zaudējumi tai ir kosmiski. Tie 43 000, kuri jau ir likvidēti, savas dzīvības ir vienkārši izniekojuši. Pieskaitīsim vismaz divas reizes vairāk sakropļoto. Pieskaitīsim Krievijas ekonomiskos un politiskos zaudējumus, nonākot izolācijā...


Ar ko tev saistās Krievija? Ar ar Krievijas zemi un cilvēkiem, ar komercfirmu KF,ar kremli un pakalpiņiem,ar aitām un kāmīšiem kas gatavi viens otram pārkost rīkli starptautiskā rabināta vārdā?Vispār Latvijā vai Ukrainā nav nekas savādāk tikai citi mērogi.

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 08:05

»

jukušajam psihiski slamajam trollim

Beidz izplatīt hoholu feikus! Labāk pastāsti par Ukrainas pretruzbrukumu pie Hersonas. Kad tad tas biedzot notiks un kad beidzot Kiejva atkaros kaut metru tai atņemtās teritorijas? Patīk tas vai nepatīk kādam, bet Ukraina karu zaudē. Ukarainai vairs nav ieroči un profesionāli karavīti (visi, kas bija...


Nu, par Hersonas atbrīvošanu no krievu okupantiem pēdējās ziņas ir šādas:
Большинство военного командования российских захватчиков уехало из Херсона.
Источник: заместитель председателя Херсонского областного совета Юрий Соболевский в эфире телемарафона, цитирует BBC Украина
Прямая речь: "Я могу это подтвердить. Действительно, сегодня у орков не существует ни одного логистического маршрута безопасного и такого, который удовлетворял бы их военные потребности именно по обеспечению военной группировки, которая расположена именно возле Херсона".
етали: Он подтвердил, что все главные дороги находятся под огневым контролем Вооруженных Сил Украины.

"Видимо это и стало основной причиной того, что военное командование действительно покинуло Херсон. Большинство из них уже уехали из Херсона, да, именно есть об этом сведения", – отметил Соболевский.
Он добавил, что Антоновский мост невозможно перейти даже пешком.
Соболевский считает, что сейчас у российских войск очень плохое моральное состояние, потому что все их планы по поводу Херсонщины провалились.

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 07:59

»

Patiesais

Nosauc, kurš konkrēti ir spējīgs sakaut Krieviju? Tikai nemuldi! Neaizmirsti, globālām valstīm ir tieksme viena otrai pielīst, nerēkinoties ar mazām valstīm


Krievijai sakāve nozīmē jau to, ka tā nespēj sasniegt savus mērķus, be zaudējumi tai ir kosmiski. Tie 43 000, kuri jau ir likvidēti, savas dzīvības ir vienkārši izniekojuši. Pieskaitīsim vismaz divas reizes vairāk sakropļoto. Pieskaitīsim Krievijas ekonomiskos un politiskos zaudējumus, nonākot izolācijā praktiski visās jomās. Sportā tādu Krieviju vairs vispār nepiemin. Vēl jau Krievija ir sakauta ideoloģiski. Jā vēl jau pavisam krievu okupanti nav patriekti no Ukrainas pavisam, bet process pamazām virzās. Kara sakumā prognozēja, ka sāpju slieksnis Krievijai būs ap 80 000 zaudējumu - tas tiešām tuvojas. Un - ieguvumu nav nekādu. Krievija tiek atzīta par teroristisku valsti. Faktiski ta jau tas arī ir bijis vienmēr. Jā vēl jau ir atombumbas, bet tā būtu Krievijas pašnāvība. Vēl jau Krievija pavisam sakauta nav, bet aizkauta - pamatīgi. Un, ar katru dienu Krievijai to zaudējumu kļūst arvien vairāk. putinu tiesās, ka kara noziedznieku - vienalga klātienē vai neklātienē, vienalga dzīvu vai mirušu. Un, ne jau viņu vienīgo. Neaizmirsīsim arī solovjovus un citus kara kurinātājus.

Atbildēt

beidz izplatīt melus!

15.08.2022. 07:56

»

VB

"Tautai ir tiesības zināt patiesību par ukraiņu nacionālistu kustību, kuru vadīja Stepans Bandera...


Beidz izplatīt hoholu melus! Tas nebija nekāds cietums, kur, piemēram, kopā ar sakautās Francijas premjeru, Staļina dēlu un citu valstu vadītājiem vācieši turēja pakļauto valstu politiķus un publiskas personas, lai viņus varētu kontrolēt un vajadzības gadījumā izmantot. Bandera bija fašists. Viņa kustības programātiskie dokumenmti bija tieši tādi paši kā vācu fašistiem, tikai viņš bija nevis vāciešu vai itāļu, bet ukraiņu fašists. Tāpēc Hitlers viņu neiznīcināja, jo lai arī smerdelis, bet tomēr savējais.

Atbildēt

Labāk, nu

15.08.2022. 07:50

»

atbilde Hermanim

Tagad uz viņa ierakstu reaģējis krievu dramaturgs Ivans Viripajevs, pievienojot šādu komentāru...


Beidziet dirst un liekat Hermanim mieru. Jums nezvai būtu tas gods mazgāt Hermaņa zābakus!

Atbildēt

jukušajam psihiski slamajam trollim

15.08.2022. 07:49

»

Jukums

Krievija šo pašas sākto karu, pamazām sāk zaudēt. Nupat paradījās ziņa ka komandējošais sastāvs jau aizlaidies no Hersonas. Nākamā būs Krima...


Beidz izplatīt hoholu feikus! Labāk pastāsti par Ukrainas pretruzbrukumu pie Hersonas. Kad tad tas biedzot notiks un kad beidzot Kiejva atkaros kaut metru tai atņemtās teritorijas? Patīk tas vai nepatīk kādam, bet Ukraina karu zaudē. Ukarainai vairs nav ieroči un profesionāli karavīti (visi, kas bija, krituši). Cik bruņojuma rietumi var Ukrainai iedot? Desmit haubices kara iznākumu nekādi nemainīs. Nevar rietumi sakaut Krieviju. Ar to tev jāsamierinās. Ar melošanu tu kara gaitu nemainīsi.

Atbildēt

Patiesais

15.08.2022. 07:42

»

fakts

Ko nozīmē "sakaut"? Maskavas drupās krievijas bezierunu kapitulāciju jau neparakstīs, bet sadot pa rīkli krievu fašistiem Ukrainā var mierīgi. PSRS savulaik zaudēja karu Afganistānā, amerikāņi Vjetnamā un nekas


Neko neesi sapratis. Ar "sadot pa rīkli" Krievija neaprobežosies. Tikai kapitulācija, jo no tās ir atkarīga Krievijas valsts pastāvēšna un vairāk. Mērķis ir mežonīgs, bet tā ir patiesība. Visi slēpj galvu smiltīs, idioti, neviens nopietni ar Krieviju karort negrib. Tu arī arī esi gļēvulis, ja uzskati, ka ar Krieviju var pakarot prika pēc. Afganistāna ir cits stāsts.

Atbildēt

fakts

15.08.2022. 07:30

»

Patiesais

Nosauc, kurš konkrēti ir spējīgs sakaut Krieviju? Tikai nemuldi! Neaizmirsti, globālām valstīm ir tieksme viena otrai pielīst, nerēkinoties ar mazām valstīm


Ko nozīmē "sakaut"? Maskavas drupās krievijas bezierunu kapitulāciju jau neparakstīs, bet sadot pa rīkli krievu fašistiem Ukrainā var mierīgi. PSRS savulaik zaudēja karu Afganistānā, amerikāņi Vjetnamā un nekas.

Atbildēt

Patiesais

15.08.2022. 07:12

»

Jukums

Krievija šo pašas sākto karu, pamazām sāk zaudēt. Nupat paradījās ziņa ka komandējošais sastāvs jau aizlaidies no Hersonas. Nākamā būs Krima...


Nosauc, kurš konkrēti ir spējīgs sakaut Krieviju? Tikai nemuldi! Neaizmirsti, globālām valstīm ir tieksme viena otrai pielīst, nerēkinoties ar mazām valstīm.

Atbildēt

Čombe

15.08.2022. 07:12

Dirsēja vārsmas, nekas vairāk. Jādodas rekrutēties, vai zemessargos. Aktīva pozīcija ir aktīva rīcība.

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 07:09

»

Buratīno

Manuprāt TVRain nav izvēlējušies pareizu dislokācijas vietu, viniem bija jāsameklē neitrāla valsts kas nav NATO un aizstavas pret kremļa impēriskajām ambīcijām...


Viss ko no TVRain un līdzīgos gadījumos prasa - ir cieņa pret citām valstīm un savu lielkrievijas sindroma atmešanu! Iespējams ka tas viniem nav vienkārši, galu galā, vide, kur viņi ir uzturējušies, ir bijusi saindēta ar lielkrievu domāšanas izkropļoto veidu.

Atbildēt

Jukums

15.08.2022. 07:00

»

Patiesais

Debīliķis!. Sasist Kreviju lupatās? Paskaties durak uz skaudro patiesību! Ukraina jau ir lupatās sasista. Ar ko tu sitīsi? Ar 60000 Latvijas armijnieku? un slēpšanos pa krūmiem? TU , idiot, ar savu mērķi iznīcināsi visus latviešus. Pats to saproti. Uz 5. pantu ceri? Neredzi, ka NATO ir gļēvuļu daba, ...


Krievija šo pašas sākto karu, pamazām sāk zaudēt. Nupat paradījās ziņa ka komandējošais sastāvs jau aizlaidies no Hersonas. Nākamā būs Krima.
Pasaule atbalstīs Ukrainu tās taisnīgajā cīņā pret krievu okupantu iebrukumu, visiem beidzot sāk pielekt ar ko draud teroristiskās Krievijas darbība. Un tāpēc neviens nepieļaus Krievijjas uzvaru.

Atbildēt

Buratīno

15.08.2022. 06:58

Manuprāt TVRain nav izvēlējušies pareizu dislokācijas vietu, viniem bija jāsameklē neitrāla valsts kas nav NATO un aizstavas pret kremļa impēriskajām ambīcijām.
Propogandas kara apstākļos sēdēšana uz diviem krēsliem nav ērta pozīcija, tas ir jāsaprot .

Šiem žurnālistiem es, piemēram varētu ieteikt kaut uz brīdi iedomāties sevi Ķīnā un no ka no turienes visai Pasaulei paustu savu žurnālistisko attieksmi pret Taivāvas statusu. Kur viņi atrastos jau nākošajā dienā?

Atbildēt

Atis Priedītis

15.08.2022. 06:53

»

VB

Jā, bet kastā bija tieši par gāzi, no kurienes


Kādā atbildes komentārā man kāds bijušais čekists par to uzrakstīja atklāti. Tā tiešām bija sadzīvē lietotā gāze ar tai raksturīgo smaržu. Gāzes koncentrācija bija tieši tik liela lai to varētu saost bet lai nebūtu sprādziena. Šis vīrs pat uzrakstīja tās slimnīcas nosaukumu, kurā šāda veida "slimnieki" no visas PSRS teritorijas tika savākti un "ārstēti". Diemžēl, komentāru netiku saglabājis.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...