Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

...

21.10.2025. 14:56

»

Intars

Tagad daudziem pietiek laika ap suņiem ņemties


Pat, ja negatavojamies karam, tad ļoti svarīgas laukos ir labas attiecības ar kaimiņiem un viņu suņiem. Var noderēt. Īpaši leišu pierobežā. Lielsaimniekam no traktoriem naktī iežogotā teritorijā visus GPS izvāca, jauna meitene sardzē tornī tikmēr saldi čučēja. Nav vienīgais gadījums Suņi nepieļautu zagļu vazāšanos pa teritoriju. Laukos dzīvo, izdzīvo un sadzīvo.

Atbildēt

...

21.10.2025. 14:47

»

Scenārijs

Ieteikums Modrim, lēti uzpērkamiem žurnālistiem un visiem enģēlisko sunīšu faniem...


īpašniece zvanīja vietējās medību biedrības priekšniekam. Kāpēc medniekam nevis pašvaldībai, kas atbildīga par klaiņojošu dzīvnieku savākšanu? Nelietīgais mednieks (Scenāriju citējot) ieradās jau ar skaidru uzdevumu. Graķītis varbūt arī bija, pat glāzīte alkohola dažiem indivīdiem var izsaukt neadekvātu agresiju un redzes aizmiglošanos, kad suni no lempīga kucēna ar piena zobiem vairs neatšķir. Par suņu vēdera saturu un stirnas maitu vēl joprojām nav oficiālu ekspertīžu rezultātu , bet mednieku neviens uz promilēm nepārbaudīja un nu jau par vēlu.

Atbildēt

Scenārijs

20.10.2025. 12:21

Ieteikums Modrim, lēti uzpērkamiem žurnālistiem un visiem enģēlisko sunīšu faniem.
Mājas īpašniece 2 dienas sēdēja krūmos ar stirnas līķi, piebaroja mazos kucēntiņus un gaidīja, kad gādīgais saimnieks Modris vairākas dienas būs prombūtnē, izmantojot iegūto kucēntiņu uzticību un lielā suņa bezgalīgo naivumu, atvēra voljēra sētu un 2 km ar stirnas līķi vilināja jaukos sunīšus uz savu pagalmu, kurā krūmos trešo dienu sēdēja nelietīgs mednieks, nosalis, izbadējie un tāpēc ļoti agresīvs. Ievilkusi stirnas līķi savā pagalmā, saimniece devās pie nelietīgā mednieka ar šņabja grāķīti un glaimīgā balsī centās pierunāt mednieku nošaut 3 četrkāju enģelīšus ...

Atbildēt

Loze

19.10.2025. 21:19

Vainīgi abi,gan šāvējs,gan saimnieks.ja dzīvnieku ķērāji bija ceļā vajadzēja pagaidīt.suņu saimniekam bija jārūpējas lai suņi neskraida apkārt pa citiem īpašumiem.voljērs jāuztaisa,teritorija ir pietiekoši liela.

Atbildēt

Intars

19.10.2025. 11:32

Tagad daudziem pietiek laika ap suņiem ņemties.
Labāk karam gatavojaties!

Atbildēt

Izabella

18.10.2025. 16:17

»

Gunārs

Es pieļauju, ka tā brēka būtu citādi atspoguļota un ar citu vilkmi. Arī bezatbildīgais Modris nebūtu cietējs, ja Modra suņi uzbruktu Lindiņai, ceriņu Edgaram vai jebkurai sabiedrības memmei...


Pilnīgi piekrītu! Manai meitiņai bija ap 10 gadi , kad uzbruka kaimiņu nepieskatīts vilku tipa suns. Kaimiņi viņu turēja daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpā (!) Bērnam rokās bija mūsu mazsunitis..Es tā kliedzu ka vilks pēkšņi atkāpās.. Agresīvam dzīvniekam nav jaapdraud citus un saimnieku - jāsoda nevis jāžēlo !!!

Atbildēt

...

18.10.2025. 07:22

»

Gunārs

Es pieļauju, ka tā brēka būtu citādi atspoguļota un ar citu vilkmi. Arī bezatbildīgais Modris nebūtu cietējs, ja Modra suņi uzbruktu Lindiņai, ceriņu Edgaram vai jebkurai sabiedrības memmei...


tantei tas pagalms ir neiežogoti 3 ha, nevis kaut kādi tavi 600m2, kā jau vīzdegunīgi tantes dēliņš paskaidroja, bet tā stirna jau divas dienas bija beigta tantes medību teritorijā, kas sākas tieši aiz namdurvīm.

Atbildēt

Gunārs

17.10.2025. 08:31

Es pieļauju, ka tā brēka būtu citādi atspoguļota un ar citu vilkmi. Arī bezatbildīgais Modris nebūtu cietējs, ja Modra suņi uzbruktu Lindiņai, ceriņu Edgaram vai jebkurai sabiedrības memmei.
Bet šeit uzbruka, kaut kādas tantes pagalmā, kaut kādai stirnai un tantei.
Esmu piedzīvojis braucot Tumes pusē ar velosipēdu, kad pa lauku bo viensētas tev nesas virsū divi brīvlaistie "kaukāzieši". Tā bija Dieva roka, kura man lika ar kaut kādu maņu sajust šo uzbrukumu.
Piebiedrojos viedokli par Modra atbildību, kā arī tā šāvēja darbības izvērtēšanu.

Atbildēt

vilcene

16.10.2025. 15:58

»

Suņa sirds

"Suņu skandāls" ir perfekts pierādījums, ka sabiedrība ir akla, kurla un pilnīgi bērna prātā. Angliski to sauc par "Gaslighting". Tikko daļa sabiedrības sāk saprast kas patiesībā notiek un fokusējas uz īstām problēmām, piemēram korupciju, valsts līdzekļu izlaupīšanu, jaunatnes apzinātu deģenerāciju, ...


Vai tu jau nofokusējies uz korupciju, valsts līdzekļu izlaupīšanu, jaunatnes deģenerāciju? Un? Kur var izlasīt tavus secinājumus, varbūt aicinājumus piketēt? Kā jūs, veči pieļāvāt, ka jūs komandē divi pī, pī, pī, lai būtu bez rupjībām ar mistisko politisko atbildību. Mednieku mafija ir viena no mafijām Latvijā starp mafijām, kurās ir sapulcējušies no skapja iznākušie vai vienmēr apbižotas tautas pārstāvji. Bet mednieku brālībā notiek piesegšana, sarunāšana, konkurentu pasūtīšana un pāri tam visam vēl visatļautība, tieši tur pulcējas vietējo novadu elite.

Atbildēt

Suņa sirds

15.10.2025. 22:00

"Suņu skandāls" ir perfekts pierādījums, ka sabiedrība ir akla, kurla un pilnīgi bērna prātā. Angliski to sauc par "Gaslighting". Tikko daļa sabiedrības sāk saprast kas patiesībā notiek un fokusējas uz īstām problēmām, piemēram korupciju, valsts līdzekļu izlaupīšanu, jaunatnes apzinātu deģenerāciju, utml., viņiem veikli deguna priekšā pamet pseidoproblēmu un "kabatas mēdiji" no tā visa uzpūš burbuli, ko gremo dienām ilgi. Naivās "aitiņas" cepās par nabaga sunīšiem, ka siekalas vien šķīst, bet ignorē, piemēram, migranta uzmākšanos mazgadīgam bērnam, LR ekonomikas iznīcināšanu ar "klimata likuma" palīdzību, ģenderistu vēlmi izskalot sabiedrības smadzenes un samaitāt prātu. Valsts augstākās amatpersonas gudri izsakās šajā jautājumā, bet apzināti klusē par sabiedrībai svarīgām lietām. Redziet, ne tikai skatieties, dzirdiet, ne tikai klausieties un darbiniet savas smadzenes kamēr nav par vēlu.

Atbildēt

vilcene

15.10.2025. 19:31

Neizstāvu Modri, pats arī atzīst, ka suņi mēdza paklejot, bija jāmeklē risinājums, īpaši brīžiem, kad pats nav mājās. Rakstā neviens vārds par vietējo baronesi. Nestāstiet man, ka lauku ilgdzīvotāja apkārtnes pienācējus nepazīst,kas vēl piedevām visos soctīklos sazīmējies. Nu labi, nezināja tos suņus, kas tomēr nebija iepriekš tur rādījušies , un meitiņa, kas Modra pagalmā fotografējās, arī nebija sazvanāma, bet tak pārējo kaimiņu telefonus varēja atrast, lai suņu īpašnieka telefonu izskaitļotu. Toties atrada vajadzīgo priekšnieku un priekšnieku priekšnieku telefonu numurus. Paliek galvenais jautājums. Kas lika tam medniekam krūmos meklēt un šaut šos suņus. Jau 10 gadus vairs nevar šaut kuru katru suni, kas tālāk par 200m no savām mājām vazājas, tad vēl te arī apdzīvota vieta. Medniekiem lekcijas par likumdošanu un licences atjaunošanas kursi nenotiek? Pietiek ar medicīnisko kopā ar vadītāja apliecību? Tas mednieks ir izdzēsies, bet var saprast, ka sirms vīrs pensijas vecumā ar pamatskolas izglītību un sezonas darba pieredzi AK. Varbūt no tiem, ar kuriem novada elite sadzer pa čarkai, uzsit pa plecu, tu tik esi vecis un vislabāk mācēsi lopus izķidāt, mums te par ģēlām jāparunā. Vai arī no tiem, kas pārbīstas no viena vārda - "policija" un gatavi tūkstošus naudas mūlim pie durvīm uzdāvināt. Kurš tad veco uzmeta? Un tādi mednieki grib vēl papildus tiesības X stundai.

Atbildēt

Pomeranču vainadziņš

15.10.2025. 16:24

»

Jautāšu,lūk,ko:

1.Vai sunīšiem tika veikta sekcija-pārliecināties,ka barības vads ir``pieštaukāts``ar stirnas gaļu? 2.Vai stirniņai tika veikta sekcija,kas apstiprina nokošanu,vai tomēr,ložu esamību ķermenīti? 3.Vai -,reāli,esat redzējuši,cik stirnas ir ātras-kā tāllēcējas-suns var tikai noskatīties un```siekaloties...


Vispār jau saimniece uz galvenajiem jautājumiem ir atbildējusi, tajā skaitā, mājas atrodas 2km attālumā, un nē, suņus viņa neatpazina.

Inscenējuma teorija diez ko nerullē, jo inscenējumam var gana viegli atvest beigtu stirnu, bet ne jau 3 svešus suņus 2km attālumā.

Atbildēt

he, he

15.10.2025. 10:08

»

jautājums

Vai tad Latvijas zemē eksistē privātīpašums?Meli valda pasauli


Eksistē privātīpašums jau kopš 1990. gada un Satversme to sargā. Tas, ka tu esi trollis plikadīda, nenozīmē, ka privātīpašums neeksistē.

Atbildēt

Aiva

15.10.2025. 07:06

Šajā situācijā ir jāuzņemas atbildību suņu saimniekam. Kādēļ jāņem mājdzīvniekus, ja nevar vai negrib uzņemties atbildību par viņu drošību.

Atbildēt

Pirātu partija

14.10.2025. 21:27

Jebkurā īpašumā, bez atļaujas, ieklīdušam suņu vai menta saimniekam ir jāzin, ka tos var nošaut bez sekām. Privātīpašumam ir jābūt neaizskaramam.
Bet ir vēl ētikas jautājums, ja suņi vai ieklīdušie menti uzvedas pieklājīgi, nav agresīvi, neuzbrūk, neārdās, tad pēc morāles normām arī saimniekam jāuzvedas pieklājīgi, nedrīkst tos uzreiz šaut nost.
Kā tur bija patiesībā, zina tikai šāvēji, pat tādā vienkāršā lietā, latvāņu sabiedriskā mēdijšlura (LSM) melo.

Atbildēt

No laukiem

14.10.2025. 20:23

Vai tad pilsētu teritorijā medniekiem nav aizliegts medīt-šaudīties ?!

Atbildēt

Jukums

14.10.2025. 18:48

Varu tikai piekrist, ka galvenais atbildīgais ir pats suņu saimnieks!

Atbildēt

Vēl jau

14.10.2025. 17:39

»

Jautāšu,lūk,ko:

1.Vai sunīšiem tika veikta sekcija-pārliecināties,ka barības vads ir``pieštaukāts``ar stirnas gaļu? 2.Vai stirniņai tika veikta sekcija,kas apstiprina nokošanu,vai tomēr,ložu esamību ķermenīti? 3.Vai -,reāli,esat redzējuši,cik stirnas ir ātras-kā tāllēcējas-suns var tikai noskatīties un```siekaloties...


var jautāt:cik tālu atrodas mežs no suņu saimnieka mājas-lai suņi stirniņu iedzītu saimnieces mājā? Cik tālu atrodas mežš no saimnieces mājas.?Tad vēl-vai suņi ``sakoda``stirniņu pirms vai pēc t.s.uzbrukuma saimniecei?,ha-atskrēja ``atskaitīties``par izdarīto???( es tikai lieku kopā visu netā uzrakstīto). Kā izpaudās t.s.uzbrukums tai saimniecei...(tikai jautājumi).

Atbildēt

Nu

14.10.2025. 13:35

Gadā Rīgas bērnu slimnīcā nonāk vidēji 200 suņu sakropļotu bērnu.

Atbildēt

Zoltārs

14.10.2025. 13:29

Kāds var pateikt, kā sauc šāvēju?

Atbildēt

Jautāšu,lūk,ko:

14.10.2025. 13:03

1.Vai sunīšiem tika veikta sekcija-pārliecināties,ka barības vads ir``pieštaukāts``ar stirnas gaļu? 2.Vai stirniņai tika veikta sekcija,kas apstiprina nokošanu,vai tomēr,ložu esamību ķermenīti? 3.Vai -,reāli,esat redzējuši,cik stirnas ir ātras-kā tāllēcējas-suns var tikai noskatīties un```siekaloties``...4.Konkrēti,kur atradās tā mājas saimniece,kad viņas teritorijā ieklīda suņi?Ko darīja?Vai tos suņus neatpazina?Kamdēļ nepiezvanīja saimniekam?5.Kur,tā uzreiz,uzradās tas šavējs-cik ilgs laiks pagāja?Kāpēc tā saimniece klusē,bet viņas vietā runā meita?Uzskatu,ka meita to visu``nokārtoja`.6.Cik tālu no suņu saimn.mājas atrodās šī māja?

Atbildēt

he

14.10.2025. 12:56

»

bet

cūciŅas, vistiņas nav žēl


Nē, nav.

Atbildēt

bet

14.10.2025. 12:42

cūciŅas, vistiņas nav žēl

Atbildēt

wow

14.10.2025. 11:34

Ja policisti saprastu, ka par varu un ieroci svarīgaka ir atbildība un kalpošana, tad šādu "ieķēpāšanos" būtu krietni mazāk.

Atbildēt

he, he

14.10.2025. 10:51

»

Lato,- it kā viss teikts pareizi, bet..

visbaisākais ir fakts, ka kāds nepalaida garām iespēju NOGALINĀT


Vaisbaisākais fakts ir visa šī jezga un nenormālā melošana un apmelošana. Ja jau saimnieks ir atbildīgs par saviem dzīvniekiem, tad kāpēc vainīgs mednieks, kurš nu obligāti tagad būtu jāsoda? Un jau jau jums tā nepatīk nogalināšana, tad kāpēc Jūs atbalstāt karu Ukrainā, kāpēc dodiet šim karam naudu un ieročus? Vai arī suņus nogalināt nedrīkst, bet krievus un ukraiņus drīkst un vajag?

Atbildēt

Lato,- it kā viss teikts pareizi, bet..

14.10.2025. 10:02

visbaisākais ir fakts, ka kāds nepalaida garām iespēju NOGALINĀT.

Atbildēt

muļķuzemē nekas nemainās

14.10.2025. 09:47

nav nevienas tēmas pret kuru lapsa nepaceltu savas noķēzītās pakaļkājas.

Atbildēt

pārdomas

14.10.2025. 07:51

Manuprāt šajā stāstā vienīgie cietušie ir suņi,pārējiem būtu jāsēž uz īlēniem vai kaut ko resnāku un šo draņķu skaits ir vismaz pāri desmitam.

Atbildēt

vecais

14.10.2025. 06:02

Pilnīgi piekrītu par galveno atbildīgo sakarā ar suņu nošaušanu. Visu pārējo mierīgi varēja paturēt pie sevis.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Vai būtu jābēdājas par SIF likvidēšanu?

FotoPriekšsvētku nedēļas politisko diskusiju topā bija nonācis arī jautājums par SIF – Sabiedrības integrācijas fonda lietderību vai pat likvidēšanu. Nu, nelikvidēja – ierosināja veikt funkciju auditu.
Lasīt visu...

18

Par kompartijas biedrenes vizināšanos ar Saeimas autotransportu pa veikaliem...

FotoIzrādās, ir likums „Par Latvijas Republikas Augstākās padomes deputātu tiesisko stāvokli un pensijām”.
Lasīt visu...

18

Ja deviņdesmitajos nelasīji "Latvijas Vēstnesi", šodien saņem mazāku pensiju. Normāli?

FotoJau atkal jārunā par pensijām. Tā Latvijā aizvien ir aktuāla tēma. Taču šoreiz nevis par indeksāciju vai vecuma robežām, bet par veselu sociālo grupu, kuru valsts pirms 30 gadiem "apšmauca".
Lasīt visu...

21

Pastāstīšu par ģeopolitisko ekonomiku, lai vieglāk saprast, kas notiek tagad

FotoOtrajā Pasaules karā (WW2) zaudēja gan kara vinnētāji UK, gan zaudētāji (Vācija). Izjuka impērijas, uz pelniem izauga jauna. Tā bija brutāla padarīšana.
Lasīt visu...

21

Veselības aprūpe Latvijā: sistēmas dizaina kļūdas, bet cenu maksā sabiedrība

FotoVeselības nozare Latvijā pēdējos gados piedzīvo nebijušu sabiedrības uzmanību. Ne tāpēc, ka tā būtu kļuvusi efektīvāka vai pieejamāka, bet tāpēc, ka tās strukturālās problēmas kļuvušas redzamas ikvienam pacientam, nodokļu maksātājam un veselības sistēmas lietotājam. Lai gan nav iespējams uzreiz aptvert visus nozares aspektus, trīs jautājumi izceļas īpaši skaidri: pakalpojumu pieejamība, resursu sadale un projektu vadības kvalitāte. 
Lasīt visu...

12

Kāpēc "Memoranda padome" izvēlējās tieši kandidātus, kas izcēlušies ar draudzību pret krievu valodu?

FotoVienā no iepriekšējiem "Latvijas Avīzes" numuriem tika publicēts biedrības „Latvijas Mediju ētikas padome” valdes locekles Ilonas Skujas raksts ar nosaukumu "Process nonācis strupceļā". Rakstā pausts: ņemot vērā, ka Saeima divreiz ir noraidījusi tās izvirzītos kandidātus SEPLP locekļa amatam, Padome atsakās piedalīties šajā procesā, saskatot tajā necieņu pret sabiedrības pārstāvjiem un demokrātijas imitēšanu.
Lasīt visu...

18

Arī mēs gribam nodokļu maksātāju naudu!

FotoLatvijas Preses izdevēju asociācija, kas pārstāv lielāko daļu preses izdevēju, kā arī daudzus interneta portālus, vēršas pie jums, lai atkārtoti paustu nozares bažas un iebildumus par Kultūras ministrijas priekšlikumiem izmaiņām 2026. gada Mediju atbalsta fonda darbībā, kas prezentēti 2025. gada 10. novembra Mediju politikas konsultatīvās padomes sēdē.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi