Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Edgars
11.01.2023. 17:25»
Zee
Plusiņš par virsrakstu vien
Super uzrakstīts un 100% taisnība Prieks ka cilvēki to saprot un neatgriežas 💖💖💖
Skolnieciņš
23.12.2022. 21:37Tikai Latvijas nonākšana Eirāzijas ietekmes zonā glābs mūsu tautu no iznīcības!
Skolnieciņš-1999 Bezgalīgi sit galvu pret bērzu savā svētbirzē latvaušu dievs Slava KPSS, bezcerīgi cīnoties ar latvaušu tautas māņiem un tumsonību.
nugandirš
21.12.2022. 15:59»
HT
Nav taisnība. Aukstā kara laikā CIP un Mossad ievilināja KGB VDK un PSKP augstāko nomenklatūru darījumos, SSSR tirgojot naftu Rietumiem par augstu cenu. Daļu naftas cionistu usd novirzīja ofšoros SSSR visaugstākajai nomenklatūrai. Tā sākās “demokrātija” SSSR un beidzās ar šoka terapiju 90. os...
Ko pīpē?
Beta
21.12.2022. 15:55»
Beta
Kas attiecas uz putlera plāniem, tos nezinu, bet redzot notikumus, varu pafantazēt...
Paredzu, ka manā vārdā tamlīdzīgas muļķības tiks rakstītas vēl un vēl...
HT
21.12.2022. 14:40»
Beta
Tas, ko te par putlera plāniem sarakstījis kaut kāds niku zaglis, nav manas domas...
Nepievērs idiotiem uzmanību.
Advokāte
21.12.2022. 10:26»
??
Tā cunfte taču sapotēta bija! Kas tur ko brīnīties? Tādi jau tagad lielākā daļa 100 galvu, sapotēti
Potēties nebija obligāti cunftei, vismaz darba dēļ, un no advokatūras tas civlēks ne jau potēšanās jautājumu dēļ tika izslēgts
Ezis
21.12.2022. 10:24»
nesapratu
Nu vilks ar to politiku, bet kāpēc viņš nevarēja strādāt kā advokāts
Tāpēc, ka no advokātiem tika izšūpots par kreatīvu uzvedību un runāšanu
Beta
21.12.2022. 09:33Kas attiecas uz putlera plāniem, tos nezinu, bet redzot notikumus, varu pafantazēt.
Šogad 30.decembrī ir 100.gadi kopš PSRS dibināšanas. Putlers š jubileju, visticamāk bija iecerējis nosvinēt ar vērienu. Tāpēc Ukrainas iekarošanas plāni, jo Baltkrievija jau kabatā.
No Vikipēdijas: "1922. gada beigās federatīvā valstī apvienojās formāli suverēnas valstis Krievijas PFSR, Ukrainas PSR, Baltkrievijas PSR un Aizkaukāza PFSR",[2] reālajai varai paliekot Maskavas centrālās valdības rokās.
Pateicoties Ukrainai, plāni noputēja. Tagad arī Aizkaukāza republikas, ieskaitot Armēniju, nerunājot par Kazahstānu, mūk no putlera, ko kājas nes...
Beta
21.12.2022. 09:16Tas, ko te par putlera plāniem sarakstījis kaut kāds niku zaglis, nav manas domas.
Zinu, ka daudzus te kaitinu.
Stulbākie vienkārši gānās, drusku gudrākie izmanto manu niku, rakstot it kā manā vārdā.
Tātad krievu algotie boti cītīgi monitorē šeit rakstītos tekstus.
Paredzu, ka manā vārdā visādas muļķības tiks rakstītas vēl un vēl...
HT
21.12.2022. 05:48»
Aukstā
kara laikā Rietumi sasniedza savu labklājību bez Krievijas piegādēm.Gan jau iztiks,kā iztikuši.Ķīna savu labklājību ieguva,pateicoties Amerikas,Rietumu ražotnēm, diez vai metīsies plēsties ar Rietumiem,Ķīna nav tik stulba un neizskatās,ka raujās palīdzēt Krievijai.Varbūt,ka dižā pareģe ir pamanījusi...
Nav taisnība. Aukstā kara laikā CIP un Mossad ievilināja KGB VDK un PSKP augstāko nomenklatūru darījumos, SSSR tirgojot naftu Rietumiem par augstu cenu. Daļu naftas cionistu usd novirzīja ofšoros SSSR visaugstākajai nomenklatūrai. Tā sākās “demokrātija” SSSR un beidzās ar šoka terapiju 90. os.
Tagad nosaka cenu griestus resursiem no Krievijas, bez tiem neiztikt. Bet. Plānojot samazina pasaules iedzīvotāju skaitu ar hibrīda karu, izplatot modificēto vīrusu bioloģiskos ieročus. Un vakcinējot izposta dabisko globālā pūļa imunitāti. Esam tikai ceļa sākumā.
Aukstā
21.12.2022. 02:23»
Beta
Varu jums pa draugam atklāt Putina plānus. Brīnos, kā vesela algotu troļļu armija no NATO debīlības centra un čupa ar NATO spiegiem tos vēl nav atklājuši, vai arī ir atklājuši, bet baidās stāstīt, jo nezina, ko likt tam visam pretī...
kara laikā Rietumi sasniedza savu labklājību bez Krievijas piegādēm.Gan jau iztiks,kā iztikuši.Ķīna savu labklājību ieguva,pateicoties Amerikas,Rietumu ražotnēm, diez vai metīsies plēsties ar Rietumiem,Ķīna nav tik stulba un neizskatās,ka raujās palīdzēt Krievijai.Varbūt,ka dižā pareģe ir pamanījusi,ka bruņošanās sacensībai pieslēgusies Japāna,kas iepērk amerikāņu smagos ieročus un vispār kopā ar Dienvidkoreju var radīt ļoti ātri jaunus tehnoloģiskos brīnumus šajā jomā,kam patiešām analogu var nebūt.Arī karot laikam japāņi prot,atskatoties vēsturē:).Jā un mēs turpināsim dzīvot ASV piesegā,kas ir labāk kā dzīvot Krievijas vai Ķīnas,jo Amerikā dzīvo miljoniem krievu,bet Krievijā nedzīvo miljoniem amerikāņu vai franču vai vāciešu vai britu vai austrāļu.
Aldim GOBZEMAM
20.12.2022. 23:21Aldi, tāds žargons, ko tu lieto savos rakstos par kaut ko liecina. Pirmkārt, ka tu nekad nebūsi "valstsvīrs, jo tādus vārdus, runā žargonā tikai MIETPILSOŅI, pašpuikas, krievi un psihiski slimi cilvēki.
Rakstiem, kuros ir lamuvārdi - ir NULLES VĒRTĪBA, zini, ka tos vai šādus rakstus, šī autora rakstus nav jālasa.
ĀMEN!
Alfa
20.12.2022. 22:50»
Beta
Varu jums pa draugam atklāt Putina plānus. Brīnos, kā vesela algotu troļļu armija no NATO debīlības centra un čupa ar NATO spiegiem tos vēl nav atklājuši, vai arī ir atklājuši, bet baidās stāstīt, jo nezina, ko likt tam visam pretī...
Labi gan, ka Putins ar tevi dalās savos plānos.
jgf
20.12.2022. 22:08u kaa vienmer taisniba tikai velesanas bijusas 4 gadi nekas nemainisies
izslēdzam propagandonus – ieslēdzam smadzenes
20.12.2022. 20:13»
Beta
Atdalos
Tādi neadekvāti bezdzimuma propagandoni, kā "Beta" un tamlīdzīgi pa lēto pērkami noderīgie idioti to vien gaida, lai jebkuru diskusiju novirzītu sāņus uz savstarpējo lamāšanos. Tādus vienkārši vajag ignorēt.
Nobanojot vienu debilības centra zombijtrolli "Beta" pazustu vismaz puse debīlo konentāru, kurus šī noderīgā idiote raksta ar dažādiem nikiem, bet tikai sev raksturīgā anāli puķainā stilā...
HT
20.12.2022. 20:05»
Beta
Es neesmu sazvērestības teoriju piekritēja tādā plāksnē, ka uzskatu, ka divu vai vairāku cilvēku kaut kāda vienošanās ir situatīva, uz laiku, līdz iestājas citādi apstākļi...
Sazvērestības teorijas ir diva veida - atklātas un slēptas.
Principā visam piekrītu. Pan prieks par tevi.👍
Beta
20.12.2022. 18:32Atdalos.
Ieradies Ontūns Mazpisāns, niku zaglis... :)
Lai visiem jauks vakars!:)
MARŠS UZ MATUŠKU
20.12.2022. 18:28»
Beta
Es neesmu sazvērestības teoriju piekritēja tādā plāksnē, ka uzskatu, ka divu vai vairāku cilvēku kaut kāda vienošanās ir situatīva, uz laiku, līdz iestājas citādi apstākļi...
Cik ilgi tādi vēl kvernēs Latvijā, kā šis BETA. Ja arī kāds stulbais kaut ko pasaka, ja pasaka, ja nav kaut kas noblefots, kā savulaik Žirinovskis, to vajag izplatīt?
Cik ilgi tevi cietīs Latvija?
Beta
20.12.2022. 18:25»
Beta
Es neesmu sazvērestības teoriju piekritēja tādā plāksnē, ka uzskatu, ka divu vai vairāku cilvēku kaut kāda vienošanās ir situatīva, uz laiku, līdz iestājas citādi apstākļi...
Varu jums pa draugam atklāt Putina plānus. Brīnos, kā vesela algotu troļļu armija no NATO debīlības centra un čupa ar NATO spiegiem tos vēl nav atklājuši, vai arī ir atklājuši, bet baidās stāstīt, jo nezina, ko likt tam visam pretī.
Vārdu sakot- Putins un Krievija taisās ieņemt visu Dņepras upes kreiso krastu, kur ietilpst arī viss Donbass, Harkova un Kijeva, kā arī Nikolajevu, Odesu un visu Ukrainas daļu, kas atrodas pie Melnās Jūras. Vārdu sakot Ukrainai vairs nebūs pieejas pie jūras un tā zaudēs visus apgabalus, kurus pēc 1917.gada tai pievienoja Ļeņins, Staļins un Hruščovs.
Ukrainas rietumu apgabalos, kas vēsturiskās ukraiņu apdzīvotās teritorijas, Putins iekšā neies. Konfliktu iesaldēs šādā stāvoklī un tā tiks veikta Ukrainas dekomunizācijas, kas Putinam nozīmē- atņemt ukraiņiem visu to, ko viņiem na haļavu iedeva PSRS komunisti.
Ukrainai paliks tās vēsturiskās teritorijas, kaut gan arī Ļvova un Aizkarpati nav tās vēsturiskās teritorijas, bet nav zināms, vai Polija un Ungārija būs gatavas šobrīd ņemt atpakaļ savas vēsturiskās zemes.
Šādas iesaldēts konflikts Putinam un Krievijai būs izdevīgs, jo Ukrainu tādā veidā kā tā ir pašreiz nekad neuzņems ne NATO, ne ES, un, ja arī kādreiz uzņems, tad tikai rietumu daļu, bet, lai uzņemtu, ukraiņiem būs no savas austrumu daļas jāatsakās kā Latvija uzdāvināja par beigta ēzeļa ausīm Putinam Abreni.
Par sankcijām - tās pa lielam Krievijai neko nenodarīs. Vairāk cietīs paši sankciju ieviesēji, jo, aizejot no Krievijas tirgus, rietumiem pēc tam būs grūti tur pēc tam atgriezties. Naftu un gāzi tagad pārdod biržā un atradīsies, kas nopirks gan Krievijas naftu, gan gāzi. Turklāt jau faktiski pastāv Krievijas un Ķīnas militāra un politiska savienība.
ASV ar tās kolonijām kā Latvija perspektīvā arvien vairāk zaudēs savu ietekmi pasaulē. Kodolkara starp lielvalstīm nebūs, jo ASV saprot, ka militāri uzvarēt tādas valstis kā Krievija un Ķīna ASV nevar. Bet mēs turpināsim dzīvot ASV kolonijā un kā tauta strauji izmirt.
Beta
20.12.2022. 18:18»
HT
Ja ir laika, izlasi un iedziļinies “ebreju impērijas trīs standartos ekonomikā”. Tā arī ieguglē. Uzzināsi, kas rada sankcijas un karus reāli
Es neesmu sazvērestības teoriju piekritēja tādā plāksnē, ka uzskatu, ka divu vai vairāku cilvēku kaut kāda vienošanās ir situatīva, uz laiku, līdz iestājas citādi apstākļi.
Manā uztverē jebkuras problēmas pamatā ir pats cilvēks kā vienība, jo cilvēka ģenētiskais kods nav "labais, gaišais, pareizais", bet gan "egoistiskais, sava labuma meklētājs, blēdīties spējīgais, godkārīgais, mantrausis utt.".
Jāabstrahējas no jēdzienu vērtēšanas, bet jāsaprot, ka citādi Radītājs rīkoties nevarēja, jo ja mēs visi būtu labi, gaiši, pareizi, tad pasaulē nebūtu attīstības, evolūcijas, atklājumu un citu sasniegumu. Ja viss ir labi, kāpēc kaut kas jādara vai jāmaina?
Lūk, ja nav labi, tad rodas motivācija, ko mainīt, kļūt gudrākam, vairāk sasniegt, nepalikt vientuļam utt... vārdu sakot, mainīties. Kā saka, slinkums ir progresa dzinējs, kas ir patiesība vairāk kā liekas pirmajā brīdī.
Cilvēki mainās un ko sasniedz tikai pārvarot grūtības.... vai nemainās, kā cienījamais šī raksta autors.
Sazvērestības teorijas, manuprāt, rada sajūtu, ka var kaut ko sarunāt un "apčakarēt" Radītāja likumus, kuri darbojas ne vien fiziskajā pasaulē (piem. gravitācijas likums), bet arī mentālajā.
Visi negatīvie notikumi pasaulē ir dēļ tā, ka cilvēks ir nepilnīgs un aizvien vairāk ļaujas savai nepilnībai, nevis meklē ceļus uz pilnību.
Uff. Mēģināju īsi, varbūt kas pazuda tulkojumā... :)
ha ha
20.12.2022. 18:07»
anti idiotos
bet asv un nato okupantiem latvija pieder visas bankas,kas terorize pamatiedzivotajus
Tu domāji Banka Baltija, Parex, Latvijas Krājbanka un pārējās krievu bankas ir tākā ASV bankas.
Beta
20.12.2022. 17:53»
HT
Precīzi! Esam vienisprātis
Nu, re! Ja nelamājas, bet runā, bieži var tikt pie skaidrības. Vajag tikai atvērtu prātu :)
HT
20.12.2022. 17:38»
Beta
Runā, ka Stendzenieks esot izteicis prātulu...
Ja ir laika, izlasi un iedziļinies “ebreju impērijas trīs standartos ekonomikā”. Tā arī ieguglē. Uzzināsi, kas rada sankcijas un karus reāli.
HT
20.12.2022. 17:35»
Beta
Es domāju, ka covid palaida kā izmēģinājumu vadāmās cilvēces veidošanai. Tā teikt, liels sociālais eksperiments. Jāatzīst veiksmīgs. Derīgo idiotu 80% sabiedrības...
Precīzi! Esam vienisprātis! 👍
pietiek.skapja plānprātiņam
20.12.2022. 17:17tu neesi nekas un saukt tevi nekā, caurums nekurienē, derdzīga smirdoņa bez sugas un dzimuma.
Samierinies ar to un mēģini kaut kā eksistēt. Vai arī iekāp podā, norauj ūdeni un nesmirdi.
anti trollis
20.12.2022. 17:08»
Beta
Es domāju, ka covid palaida kā izmēģinājumu vadāmās cilvēces veidošanai. Tā teikt, liels sociālais eksperiments. Jāatzīst veiksmīgs. Derīgo idiotu 80% sabiedrības...
Arī šī portāla problēma ir kvalitatīvas moderācijas trūkums, lai nošķeltu lumpenpropagandas totāli nozombētos un verbālās caurejas skartos galvasslimniekus no normālajiem cilvēkiem.
Tādi neadekvāti bezdzimuma propagandoni, kā "Beta" un tamlīdzīgi pa lēto pērkami noderīgie idioti to vien gaida, lai jebkuru diskusiju novirzītu sāņus uz savstarpējo lamāšanos. Tādus vienkārši vajag ignorēt.
anti trollis
20.12.2022. 17:07»
Beta
Runā, ka Stendzenieks esot izteicis prātulu...
Tas ir resnās bertas, pastāvīgi dežūrējošā debilības centra zombijtroļļa izpildīšanās stils. Viņai melnu krupju un lumpenpropagandas melu pilns šņukurs, kaut kā vaļā jātiek, pārsvarā atvemjot melnu smirdīgu žulti... :)
Beta
20.12.2022. 17:00»
HT
C19 (ir arī tāda versija) palaida, lai iepauzētu Pasaules karu, it kā Krievija esot gatavojusies iebrukt Lietuvā 2019. gadā, kad ASV tanki iebrauca Itālijā...
Es domāju, ka covid palaida kā izmēģinājumu vadāmās cilvēces veidošanai. Tā teikt, liels sociālais eksperiments. Jāatzīst veiksmīgs. Derīgo idiotu 80% sabiedrības.
To apstiprina kaut vai tas, ka vienotā frontē pret savām tautām devās it kā "ienaidnieki" - gan krievija, gan Ķīna, gan ASV, gan Eiropa.
Par cik krievija jaušot lielu nākotnes peļņu, ko varētu gūt no brīvprātīgajiem vergiem, sāka uzskatīt, ka tai pienākas lielāka pīrāga daļa, tā uzsāka karu, ko cerēja fiksi pabeigt...
Ukraiņi paģaidām izjauca krievijas plānus un apturēja pārējos.
Herberts Velss bija gaišreģis, "Pasauļu karš" stāsta par elojiem un morlokiem, kur vieni barojas no otriem. Uz to ejam. Un tikai liels karš var visu atkal uz laiku salikt pa vietām. Domāju, ar Ukrainas karu būs par maz, lai apturētu cilvēces idiotizāciju...
Ja Kariņu nomainītu
20.12.2022. 16:50»
HT
Paldies. Arī domāju, ka “hunta” parastam par šerpu. Dažreiz cenšos izvairīties. Citi sapratuši un lieto arī
nekas nemainītos, ieliktnīši tikai izpilda konkrētu funkciju procesā, kuru paši nekontrolē.
Beta
20.12.2022. 16:49»
HT
Paldies. Arī domāju, ka “hunta” parastam par šerpu. Dažreiz cenšos izvairīties. Citi sapratuši un lieto arī
Runā, ka Stendzenieks esot izteicis prātulu:
Kāda starpība ir starp krieviju un eirobirokrātiju?
Atbilde - 50 gadi...
Es personiski domāju, ka krietni mazāk, varbūt gadi 10...
Jo drīz ar neapbruņotu aci būs redzama varas un naudas saplūšana arī Eiropā un ASV ..., ko pagaidām redz tikai ar kritisko domāšanu apveltītie.
Esmu sapratusi, ka kārš (tāpat kā negaiss) ir laiku pa laikam neizbēgams, jo citādi zūd līdzsvars cilvēces eksistencei...
Bet tas ir filozofisks jautājums, pietiekoši komplicēts, lai izrunātu komentāros.
HT
20.12.2022. 16:45»
Beta
Nelieto vārdu "hunta". Cilvim parastajam tas saistās ar militārismu, kuru viņš nesaredz. Līdz ar to zūd ticamības moments, tāpēc Taviem kvēlajiem tekstiem lielākā daļa brauc pāri...
C19 (ir arī tāda versija) palaida, lai iepauzētu Pasaules karu, it kā Krievija esot gatavojusies iebrukt Lietuvā 2019. gadā, kad ASV tanki iebrauca Itālijā..
Hibrīda pasaules karam Levita un Kariņa militārā hunta tomēr ir pret tautu un Švābes grāmatas plābs paredz miltāras vienības vērst pret tautas sociāliem protestiem, kas arī ieplānoti.
No militārisma nevar izvairīties..
propagandoni smird
20.12.2022. 16:41»
Beta
Nelieto vārdu "hunta". Cilvim parastajam tas saistās ar militārismu, kuru viņš nesaredz. Līdz ar to zūd ticamības moments, tāpēc Taviem kvēlajiem tekstiem lielākā daļa brauc pāri...
Nobanojot vienu debilības centra zombijtrolli "Beta" pazustu vismaz puse debīlo konentāru, kurus šī noderīgā idiote raksta ar dažādiem nikiem, bet tikai sev raksturīgā anāli puķainā stilā...
HT
20.12.2022. 16:39»
Beta
Nelieto vārdu "hunta". Cilvim parastajam tas saistās ar militārismu, kuru viņš nesaredz. Līdz ar to zūd ticamības moments, tāpēc Taviem kvēlajiem tekstiem lielākā daļa brauc pāri...
Paldies. Arī domāju, ka “hunta” parastam par šerpu. Dažreiz cenšos izvairīties. Citi sapratuši un lieto arī.
Ja Kariņu nomainītu, nebūtu huntas kovidafēras laikā.. kas vēl nav beidzies.
anti idiotos
20.12.2022. 16:39»
Anti colorados
Kāda vēl Satversme un cilvēktiesības, ja okupācija nav izbeigta un tāpat kā visus 50 okupācijas gadus, krievu okupantiem ir pilsonība un vēlēšanu tiesības
bet asv un nato okupantiem latvija pieder visas bankas,kas terorize pamatiedzivotajus.
debilības centra zombijam resnai bertai
20.12.2022. 16:39»
Beta
Tas, ka covidafēra atkārtosies, ir diezgan ticami...
troļļa dežūra turpinās bez pārtraukuma un bez iespējām apmierināt dabiskās vajadzības normāli, padzerties un pačurāt var tikai izmantojot vienu un to pašu plastmasas pudeli.
nelej udeni
20.12.2022. 16:35»
Vēl šerpāk
Kāpēc gan man būtu bijis jāatbalsta Gobzema rīkotie protesta mītiņi? Naudu no Kremļa taču saņēma viņš, kāpēc tad man būtu jābūt par noderīgo idiotu
tavi favoriti un favorites ka springe un sprance naudu sanem no sorosa.
Beta
20.12.2022. 16:32»
HT
Kā nau minēju, ka hunta nostiprinās, nesavtīgi ierēdniecību, partokrātiju un medijus
Nelieto vārdu "hunta". Cilvim parastajam tas saistās ar militārismu, kuru viņš nesaredz. Līdz ar to zūd ticamības moments, tāpēc Taviem kvēlajiem tekstiem lielākā daļa brauc pāri.
Bet jautājums tiešām nopietns. Es pat apjuku!
Ko neizdarīsi par ļoooti lielu naudu... lai:
1/ farmācijas giganti piebāztu kabatas un varētu turpināt korumpēt valdības,
2/ valdošie paliktu pie varas mūžīgi... ieksējot naudu par saviem "pakalpojumiem"...
Jā, jaušu, ka karš Eiropā (tai skaitā Latvijā) būs... citādi evolūcija nevarēs atgriezt cilvēci no krišanas bezdibenī bez izejas...
Anti colorados
20.12.2022. 16:24»
HT
Varbūt nedaudz padomā...
Kāda vēl Satversme un cilvēktiesības, ja okupācija nav izbeigta un tāpat kā visus 50 okupācijas gadus, krievu okupantiem ir pilsonība un vēlēšanu tiesības.
Beta
20.12.2022. 16:24»
HT
Tā ir. Nav problēmu nesaprast...
Tas, ka covidafēra atkārtosies, ir diezgan ticami.
Uz šo brīdi mūs no 7 miljoniem pavļuta iepirktās žļurgas izglāba Ukraina, kas pretojas krievijai, kas rezultējās energoresursu cenu kāpumā.
Eirobirokrāti baidās vēl vairāk tracināt cilvēkus, tāpēc apšpricēšanos atcēla.
Vēl jo vairāk tāpēc, ka tādi kā pavļuts farmācijas gigantiem jau ir samaksājuši... par visiem 7 miljoniem...
Ja Ukraina sakaus krieviju, tad vēl ir cerības uz jaunu sākumu. Kaut gan grūti prognozēt.
Šausmīgi daudz derīgo idiotu, kas ne tikai apšricēsies, bet ļaus sev zem ādas iešaut čipu, par ko tiek aktīvi runāts rietumos.
HT
20.12.2022. 16:19»
Beta
Pārlasīju Satversmi. Tiešām, parādījies 116.pants, kas atceļ lielu daļu Cilvēktiesību...
Kā nau minēju, ka hunta nostiprinās, nesavtīgi ierēdniecību, partokrātiju un medijus.
HT
20.12.2022. 16:17»
Beta
Pārlasīju Satversmi. Tiešām, parādījies 116.pants, kas atceļ lielu daļu Cilvēktiesību...
Man prieks par tevi.
Beta
20.12.2022. 16:14»
HT
Varbūt nedaudz padomā...
Pārlasīju Satversmi. Tiešām, parādījies 116.pants, kas atceļ lielu daļu Cilvēktiesību.
Tev taisnība tai ziņā, ka kariņš un co sevi apdrošinājuši pret sūdzībām ST. Apdrošinājuši pret apsūdzībām Satversmes pārkāpumos.
Piekrītu ar mahināciju palīdzību.
Bet! Tas cilvēkiem un sabiedrībai bija un ir jāskaidro normālā cilvēkiem saprotamā valodā, nevis rakstot nesaprotamu abrakadabru.
Cilvēks parastais nelasa Satversmi, un juridiskos jautājumos visticamāk neorientējas.
Gobzems būtu darījis pareizi, ja, nevis stāstītu par savu vēderu, bet skaidrotu cilvēkiem saprotamā valodā, ko izdarīja kariņš ar branžu. Skaties, tad, varbūt, būtu pārvēlēts...
HT
20.12.2022. 16:11»
Beta
Arī Satversme ir normatīvais akts, kuram jāatbilst visiem citiem Latvijas normatīvajiem aktiem...
Tā ir. Nav problēmu nesaprast.
Pēc huntas ieskatiem kovidafēra un pandēmija turpinās, jo neviena partija pat nerunā par to, ka vajadzētu Latvijā atjaunot 13. 03.2920. atņemtās cilvēktiesības “uz pandēmijas laiku”.
Tas nozīmē tikai vienu, ka plāno izplatīt jaunus bioloģisko vīrusa ieročus un veikt piespiedu vakcināciju. Uz to vērsta PVO visa politika, jo “valstis nespējot vienas tikt galā ar pandēmiju”.
Jebkurā gadījumā cilvēktiesības neatjaunos, jo iekļaujošais kapitālisms ar huntas naratīvu “ekonomikas transformācija” to neparedz. Cilvēktiesības uz savu ķermeni pret piespiedu vakcināciju, tiesības izvēlēties nodarbošanos, brīvi pārvietoties, tiesības uz medicīnas aprūpi, tiesības uz iztikas minimumu, tiesības uz izglītību, tiesības uz vārda brīvību utt.
Beta
20.12.2022. 16:02»
Beta
Ir tāda lieta, kā normatīvie akti (speciālie likumi, likumi, MK noteikumi). Arī Satversme ir normatīvais akts, kuram jāatbilst visiem citiem Latvijas normatīvajiem aktiem...
Arī Satversme ir normatīvais akts, kuram jāatbilst visiem citiem Latvijas normatīvajiem aktiem.
.....................
Neveikli izteicos. Var pārprast.
Pareizi būtu:
Arī Satversme ir normatīvais akts, hierarhiski augstākais Latvijā, kuram pakārtoti citi Latvijas normatīvie akti.
ST pārbauda pieņemto likumu atbilstību Satversmei, ja to lūdz fiziska persona, kura uzskata, ka viņas Satversmē noteiktās tiesības likums pārkāpj vai ierobežo.
HT
20.12.2022. 15:59»
Beta
Šito Tavu sarakstu visi te zina no galvas...
Varbūt nedaudz padomā?
“Lai kā nebūtu, pat, ja MK pieņem noteikumus Saeimai nebalsojot , bet izmantojot "ārkārtas situāciju", tas neatceļ Satversmē noteiktās cilvēktiesības, piemēram, tiesības uz darbu:”
Vai grūti saprast, ka valsts, 13.03.2020 atsakoties ievērot cilvēktiesības “uz pandēmijas laiku” ,neievēros tās un neuevēro joprojām, it kā pandēmija turpinātos?
Arī Satversme paredz, ka kolektīvo interešu vārdā, ko izdeva ar MK noteikumiem, ierobežojot privātpersonu tiesības, to var darīt. Ierobežojor tiesības, no kurām vara atteicās pati. Ja 13.03. 202o vara nebūtu paziņojusi ANO par cilvēktiesību ierobežošanu, ikviens varētu vērsties Satversmes tiesā.
Vai saprati?