Lemingu valodas stunda: kā latvieši tiek izspiesti no savas dzimtenes
Rita Našeniece, Latvijas mediji24.12.2023.
Komentāri (251)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jā, tā ir,
03.01.2024. 21:10»
ome
Protams, ka mūsu tauta ir sačakarēta un to paveica okupācijas vara, iepludināja svešas tautas cilvēku masas, kas mīlēja lietot alkoholu un vardarbīgi izturēties pret sievietēm (jesļi ne bjot, značit neļubit) To sliktāko esam pa šiem 50 gadiem asimilējuši, ne visi, bet diemžēl par nožēlu...
mums visiem vēl vajadzēs daudzus, jo daudzus gadu desmitus, lai salāpītu nesalāpāmo un saārstētu nesaārstējamo.
Tiksimies citā diskusijā. :)
ome
03.01.2024. 21:02»
Lūk šim es piekrītu, ka
jābaidās ir no tiem ākstiem, kas te dzīvo. Tāpēc jāzina naidnieka valoda, lai saprastu, ko šamie saka...
Protams, ka mūsu tauta ir sačakarēta un to paveica okupācijas vara, iepludināja svešas tautas cilvēku masas, kas mīlēja lietot alkoholu un vardarbīgi izturēties pret sievietēm (jesļi ne bjot, značit neļubit) To sliktāko esam pa šiem 50 gadiem asimilējuši, ne visi, bet diemžēl par nožēlu...
Nav svarīgi tautība, protams vispirms ir cilvēks, bet ja esi cilvēks cieni tā valsts valodu, kurā tu dzīvo.
Lūk šim es piekrītu, ka
03.01.2024. 20:41»
ome
Ne jau tikai krievijā balsoja par Putinu, balsoja arī Latvijas nepilsoņi, martā darīs atkal to pašu. Ne tā...
jābaidās ir no tiem ākstiem, kas te dzīvo. Tāpēc jāzina naidnieka valoda, lai saprastu, ko šamie saka.
Bet, ja nopietni, nevajag vispārināt, jo tad mēs nonāksim pie savas tautas analīzes, un nāksies secināt, ka, iespējams, esam vēl slimāki.
Vispirms ir cilvēks, un tikai tad ir tautība un valoda.
ome
03.01.2024. 20:37»
Jūs tiešām cerat, ka
tiem cilvēkiem ir kaut kāda teikšana un iespēja ievēlēt citu cilvēku...
Ne jau tikai krievijā balsoja par Putinu, balsoja arī Latvijas nepilsoņi, martā darīs atkal to pašu. Ne tā ??!!
Un Sibīrijā kā izturējās krievi pret latviešiem (sauca par fašistiem), pat kartupeļu mizas nenovēlēja.
Krievi ir tāda tauta slinka un skatās tikai kur kādu var iekarot un aplaupīt.
Jūs tiešām cerat, ka
03.01.2024. 20:22»
ome
Nu, tad jau martā redzēsim, kā krievu valodā runājošie cilvēki ievēlēs par valsts vadītāju atkal slepkavu Putinu , un šeit iestāsies vienādības zīme un tad tas būs īsti viens un tas pats...
tiem cilvēkiem ir kaut kāda teikšana un iespēja ievēlēt citu cilvēku?
Tieši vēstures zināšana un jo īpaši Jūsu ģimenes smagā pieredze ir tā, kurai būtu jāatver acis uz realitāti. Ja kas, Staļins nebija krievs, atgādināšu. Izsūtīja tieši viņš, kā arī tūkstosiem latviešu un krievu, kas palīdzēja sastādīt sarakstus gan par mūsu tautiešu izsūtīšanu, gan kalmikiešu, gan vāciešu, gan čečenu, kā arī krimas tatāru, korejiešu, ebreju utt.
ome
03.01.2024. 20:11»
Par kādu brīvību
mēs runājam, ja mums ir obligātas ES valodas? Par kādu brīvību mēs runājam, ja mēs sadalām pasauli pirmajās, otrajās un trešajās pasaulēs? Par kādu brīvību mēs runājam, ja nespējam saprast, ka slepkavas kādas valsts valdībā nav krievu valodā runājošie cilvēki? Tas īsti nav viens un tas pats...
Nu, tad jau martā redzēsim, kā krievu valodā runājošie cilvēki ievēlēs par valsts vadītāju atkal slepkavu Putinu , un šeit iestāsies vienādības zīme un tad tas būs īsti viens un tas pats.
Es neesmu neko nokavējusi, esmu līdz mielēm iedziļinājusies . jo mana ģimene tika izsūtīta un es zinu , kas ir Krievu okupācija un nežēlība un nav ko te pieminēt kaut kādus piemērus, par Lielbritāniju un ASV, jo neviens pasaulē nav tik nežēlīgs kā krievs.
Par kādu brīvību
03.01.2024. 19:49»
ome
...
mēs runājam, ja mums ir obligātas ES valodas? Par kādu brīvību mēs runājam, ja mēs sadalām pasauli pirmajās, otrajās un trešajās pasaulēs? Par kādu brīvību mēs runājam, ja nespējam saprast, ka slepkavas kādas valsts valdībā nav krievu valodā runājošie cilvēki? Tas īsti nav viens un tas pats.
Mēs taču nevēlamies sākt analizēt, ko Lielbritānija, ASV un citas dižas valstis ir izdarījušas ar savām kolonijām, izvarotām valstīm aukstā kara laikā, Afganistānu, Vjetnamu utt? Vai šādi vērtējot mums nevajadzētu atteikties arī no angļu valodas - slepkavnieku valodas?
Ome, nekad nav par vēlu iedziļināties būtībā.
ome
03.01.2024. 17:58»
Omei sveiciens Jaunajā gadā
Mums ir saistošas kaimiņu valodas, jo īpaši, ja kaimiņš naidnieks, un, jo īpaši, ja šajā valodā runā ļoti liela tavas valsts iedzīvotāju daļa...
Mums nav saistoša krievu valoda, esam brīva, neatkarīga, demokrātiska ES valsts, kāds sakars būt obligātai trešās pasaules valsts krievijas valodai Latvijā. Nu, lai tā liela daļa iedzīvotāju runā savā starpā dzimtajā valodā, bet ar mani viņiem jārunā latviski. ES valodas ir obligātas, bet trešās pasaules valstu valodas tikai pēc katra paša vēlēšanās. Ārprāta doma, ka saviem bērniem nodrošinām atvārtu pasauli un fantastiskas iespējas uz kurieni krieviju? Kādu pasauli jauniešiem var atvērt Nu pilnīgi , tieši nekādu!!! slepkavnieku zeme krievija?
Omei sveiciens Jaunajā gadā
03.01.2024. 14:08»
ome
Pilnīgi piekrītu, ka bērniem jāmāca pēc iespējas vairāk svešvalodas, bet ES valodas, ne jau krievu valoda, tā ir trešās pasaules valsts valoda un mums nekādā ziņā nav saistoša. Jūsu komentārā pieminiet ES valstis, kuras var lepoties ar valodas zināšanām, tad kāds sakars ar to krievijai un krievu valodai...
Mums ir saistošas kaimiņu valodas, jo īpaši, ja kaimiņš naidnieks, un, jo īpaši, ja šajā valodā runā ļoti liela tavas valsts iedzīvotāju daļa.
Šis īsti nav jautājums, par ko būtu jāstrīdas.
Vispārzināma aksioma.
Angļu, krievu - obligātas.
Pēc tam spāņu, ķīniešu, arābu.
… Rādīt visu
ome
30.12.2023. 13:51»
Хм
Не будем себя обманывать. За 30 лет сделано достаточно, чтобы эта ситуация продолжилась. Это уже у нас в крови, и русских и латышей...
Nerakstiet komentārus krievu valodā, šeit ir Latvijā reģistrēts portāls un valsts valoda ir latviešu.
ome
30.12.2023. 13:49»
Jā, tieši par to es arī runāju, ka
neviens attīstīts cilvēks, kas ir spējīgs nopelnīt pats ar savām rokām vai galvu, nekad netaisīs histēriju par to, ka zina tikai vienu valodu. Tā ir garīga nabadzība par to vēl lielīties...
Pilnīgi piekrītu, ka bērniem jāmāca pēc iespējas vairāk svešvalodas, bet ES valodas, ne jau krievu valoda, tā ir trešās pasaules valsts valoda un mums nekādā ziņā nav saistoša. Jūsu komentārā pieminiet ES valstis, kuras var lepoties ar valodas zināšanām, tad kāds sakars ar to krievijai un krievu valodai. Nesapratu!?!
Хм
29.12.2023. 08:30»
Jā, tieši par to es arī runāju, ka
neviens attīstīts cilvēks, kas ir spējīgs nopelnīt pats ar savām rokām vai galvu, nekad netaisīs histēriju par to, ka zina tikai vienu valodu. Tā ir garīga nabadzība par to vēl lielīties...
Не будем себя обманывать. За 30 лет сделано достаточно, чтобы эта ситуация продолжилась. Это уже у нас в крови, и русских и латышей.
Да и нет партии, которая смогла бы найти золотую середину. А может, никому на самом деле она и не нужна. Латыши отдельно, русские-отдельно. Этнических конфликтов на улицах нет, и уже хорошо.
Jā, tieši par to es arī runāju, ka
28.12.2023. 21:10»
Хм
"варятся" в основном чиновники. КОторым трудно смириться, что бизнесмены не готовы брать работника только потому, что он "латыш...
neviens attīstīts cilvēks, kas ir spējīgs nopelnīt pats ar savām rokām vai galvu, nekad netaisīs histēriju par to, ka zina tikai vienu valodu. Tā ir garīga nabadzība par to vēl lielīties.
Lielākā problēma varētu būt tanī, ka cilvēki principā 30 gadu laikā mākslīgi tika piespiesti viens otru nicināt tautības un valodas dēļ.
Pseido nacionālisms un patriotisms ir sadalījis šo valsti un novedis pie totālas nabadzības. Un to neizdarīja krievi, bet gan latvieši. Bāleliņi ar savu valodu priekšā un pakaļā. Tā vietā, lai visi kopā apvienotos pret īstajiem noziedzniekiem un kropļiem valdībā, viņi sanaido parastos, ne īpaši domājošos cilvēkus, kuru vienīgais mērķis ir atrast vainīgo, kāpēc viņi ir tik nabadzīgi. Vieglāk vainot krievu vai latvieti savās problēmās, nekā reāli sākt ar sevi, un piespiest sevi un savus bērnus iemacīties vismaz 3 valodas, lai spētu konkurēt ar visiem jebkurā valstī. Latviešu, krievu un angļu ir Latvijas iedzīvotāju minimums, ja vēlamies dzīvot vismaz ES vidējā līmenī. Visās statistikās var apskatīt, kur ir Šveice, Beļģija, Nīderlande ar daudzu valodu zināšanām, un kur Latvija, Spānija un Itālija utt.
Nekas, jācīnās tālāk. Jebkura saruna par šo tēmu ir ļoti, ļoti svarīga.
Mums jādara viss, lai saliedētu cilvēkus un palīdzētu viens otram izdzīvot, nopelnīt, un tādejādi izkulties no nabadzības, kā arī neinformētības un neizglītotības mūžīgā apļa.
… Rādīt visu
Хм
28.12.2023. 15:56»
Ilze
Ja valstī nav noteikti soda mēri par likuma neievērošanu, iestājas anarhija. No totalitāras varas atbrīvotiem , ne tik ātri atnāk atskārsme, ka jāievēro tās valsts likumi un noteikumi, kurā tu dzīvo. Ja jau pēc 50 gadu okupācijas latviešu valodai nav rezervāta statuss, tad pēc 100 gadiem noteikti tā...
Идите это объясните руководителю НАЦИОНАЛЬНОЙ компании Гаусу))
Хм
28.12.2023. 15:54»
ome
Nerakstiet šeit komentārus krievu valodā, jūs tikpat neviens šeit nesaprot
Вот он, парадокс: вначале утверждать, что Латвия свободная демократическая страна, потом за других решать, понимают они русский или нет))
Ilze
28.12.2023. 15:46»
Es
Sodi nestrādā, un jums ir totalitāra domāšana...
Ja valstī nav noteikti soda mēri par likuma neievērošanu, iestājas anarhija. No totalitāras varas atbrīvotiem , ne tik ātri atnāk atskārsme, ka jāievēro tās valsts likumi un noteikumi, kurā tu dzīvo. Ja jau pēc 50 gadu okupācijas latviešu valodai nav rezervāta statuss, tad pēc 100 gadiem noteikti tā nenotiks, jo šeit ir brīva, neatkarīga, demokrātiska ES valsts Latvija un šeit valsts valoda ir LATVIEŠU!
ome
28.12.2023. 15:39»
Хм
"варятся" в основном чиновники. КОторым трудно смириться, что бизнесмены не готовы брать работника только потому, что он "латыш...
Nerakstiet šeit komentārus krievu valodā, jūs tikpat neviens šeit nesaprot...
Хм
28.12.2023. 14:21»
Man kā biznesa cilvēkam
ir svarīgi, lai mani darbinieki spēj izpildīt uzdoto darbu. Ja tā izpildei ir nepieciešamas paplašinātas zināšanas un prasmes, tad es vienmēr ņemšu to, kas papildus visam tam pārzina krievu un angļu valodu...
"варятся" в основном чиновники. КОторым трудно смириться, что бизнесмены не готовы брать работника только потому, что он "латыш".
Тем более если уж и захотят уволить, найдут и другие причины, а не язык.
А вот то, что уволенный тут же начнет раскачивать "да меня уволили только из-за незнания или плохого русского".
плюс некоторые любители в рабочей среде погромче пообсуждать, какие русские плохие и фашисты. ПОнятное дело, что даже нейтральным русским, которые никак не связаны с Россией и не симпатизируют Путину, такие разговоры не понравятся. И начальник примет правильное решение, если такой "говорун" не угомонится. Но 100%, что такой "говорун" тут же побежит жаловаться "меня из-за языка уволили".
Видели мы уже, как один бывший депутат утверждал, что его русские из-за замечание про русский язык избили. И какая волна поддержки была
… Rādīt visu
Man kā biznesa cilvēkam
27.12.2023. 22:05ir svarīgi, lai mani darbinieki spēj izpildīt uzdoto darbu. Ja tā izpildei ir nepieciešamas paplašinātas zināšanas un prasmes, tad es vienmēr ņemšu to, kas papildus visam tam pārzina krievu un angļu valodu.
Mūsu uzņēmumā vienlaicīgi runā 3 valodās. Vienu teikumu var iesākt latviski, pabeigt krieviski un pa vidu iespraust sulīgu angļu frāzi.
Mans uzdevums ir pelnīt sev, maksāt valstij un radīt pievienoto vērtību. Ideāli, ja izdodas desmito tiesu no nopelnītā atdot sociālām lietām, tajā skaitā labdarībai. Neviens šajā valstī nevarēs man noteikt, kādā valodā man runāt manā kabinetā. Neticu, ka darba devējs - biznesmenis atlaiž labu darbinieku par to, ka tas vēlas runāt tikai latviešu valodā. Darbinieku atlaiž tad, ja tas nevar izpildīt darbu, kas nes ienākumus. Ja tā dēļ ir jārunā krievu valodā vai ķīniešu valodā, tad tā ir biznesa taktika ņemt darbā tos darbiniekus, kas runā klientu valodā.
No otras puses, ja valsts tiešām domā, ka mākslīgi var piespiest runāt latviešu valodā, tad tā kļūdās. Valstij biznesmeņi jānesā uz rokām, jo tikai no ekonomikas attīstības ir atkarīga valsts labklājība un ticība nākotnei, kas, savukārt, rada vēlmi te atstāt daudz pēcnācējus, pie tam latviski runājošus. Jo vairāk bērnu, jo dzīvāka valoda. Viss pārējais fuckin полный булшит.
Par visu svarīgāks ir cilvēks, ne valoda. Kaut kā visi aptrakuši ar to valodu. Domājiet, kā cilvēkiem paēst, tad viņi labprāt runās kaut desmit valodās, lai tikai varētu labi dzīvot savā zemē
… Rādīt visu
Es
27.12.2023. 10:26»
Rudens
Varu sagrābusī šībrīža koalīcija un valdība apzināti cenšas atbrīvot Latviju no latviešiem. Nu jau pašvaldībām piešķirs naudu par skolu likvidēšanu. Ražošanu jau šādā veidā iznīcināja. Kam šie izdzimteņi
Tas ir acīmredzami. Domāju, ka tiem pašiem ukraiņiem - pārcelties. Un noteikti lietuviešu biznesam.
Es
27.12.2023. 10:25»
Ilze
Tā visa bija mērķtiecīga politika, neaizmirstiet, kas Rīgā pārlieku ilgi valdīja un izveidoja šo situāciju. Jārisina valsts līmenī šī situācija, Tieši , ar likuma palīdzību, jāliek par pienākumu publiskā sektorā runāt latviešu valodā. Un par valsts valodas nelietošanu lielus sodus, tā tikai cilvēkus...
Sodi nestrādā, un jums ir totalitāra domāšana.
No lielvalstu perspektīvas jāatceras, ka vēsture iet pa apli. Tie jociņi un riebeklības, ko mēs tagad mēģinām izstrādāt nemākulīgi un pat zināmā mērā vardarbīgi pret krievu valodu, pret mums pašiem ar laiku atkal atspēlēsies. Pret mūsu valodu un kultūru.
Lai dievs, protams, dod, ka tā nebūtu, bet objektīvi uz to nevar cerēt, pēc 100 gadiem latviešu valodai būs rezervāta statuss.
Es
27.12.2023. 10:22Protu vairākas valodas, bet krievu valodas prasmi uzskatu par lielu ieguvumu, kaut gājis ar to ir visādi un nevienkārši.
Но русский учи - пригодится!
Un mazāk uzmanības pievērst pensionārēm, kas ir aptrakušas ar jaunatklātu dzīves misiju. Lauzt nav būvēt un radīt.
Natālija Zlobina- SIA 1.slimnīca Rīgā
26.12.2023. 13:50ir SiA Rīgas 1.slimnīcas valdes priekšsēdētāja, šī savulaik pilsētas slimnīca nu ir privāta iestāde, tautai nepieejama.
Kā tas varēja notikt ?
1.slimnīca ir SIA
26.12.2023. 13:45Rīgā, Bruņinieku ielā Rīgas pilsētas 1.slimnīca ir privata , valdes priekšsēdētāja krieviete loceklis pavārs
Latvija - neizdevusies valsts
26.12.2023. 11:41»
Ilze
Tā visa bija mērķtiecīga politika, neaizmirstiet, kas Rīgā pārlieku ilgi valdīja un izveidoja šo situāciju. Jārisina valsts līmenī šī situācija, Tieši , ar likuma palīdzību, jāliek par pienākumu publiskā sektorā runāt latviešu valodā. Un par valsts valodas nelietošanu lielus sodus, tā tikai cilvēkus...
Jūs piedzemdējiet katra, kurai ir iespēja, 4 bērnus, un jau pēc gadiem 50 valodas jautājums pazudīs pats no sevis - visi šeit sarunāsies latviski, bet tas nav stāsts par latviešiem. Vieglāk taču presēt svešos par savas izzūdošas valodas nezināšanu.
Ilze
26.12.2023. 03:43»
Liana
tieši tā. Šie cilvēki negribēja aizbraukt, bet darba nebija, ja vēl parādi... Bet raksts tāds sagrābstīts jau no sākuma ar to nelaimīgo strādīgo čali, kam divās darba vietās nav paveicies. Labrīt, šobrīd jauni cilvēki, īpaši jau meitenes, darbu maina kā zeķes. Te divas darba vietas un jau apvainojies...
Tā visa bija mērķtiecīga politika, neaizmirstiet, kas Rīgā pārlieku ilgi valdīja un izveidoja šo situāciju. Jārisina valsts līmenī šī situācija, Tieši , ar likuma palīdzību, jāliek par pienākumu publiskā sektorā runāt latviešu valodā. Un par valsts valodas nelietošanu lielus sodus, tā tikai cilvēkus var pārmācīt, diemžēl lielākā daļa cilvēku tā iekārtoti. Bet ir arī dzirdēts, divas pārdevē
jas savā starpā skaļi sarunājas krievu valodā ( tādos veikalos kā LIDL. IKEA)nerunājot par Maximu.
Ilze
26.12.2023. 03:24Ja citādi nevar, jāpieņem likums par bargas soda naudas nomaksāšanu, ja Latvijā no darba devēja puses tiek pieprasīts lietot krievu valodu, tā nav normāla situācija.
Kam šie izdzimteņi apsolījuši mūsu zemi?
26.12.2023. 02:11»
Rudens
Varu sagrābusī šībrīža koalīcija un valdība apzināti cenšas atbrīvot Latviju no latviešiem. Nu jau pašvaldībām piešķirs naudu par skolu likvidēšanu. Ražošanu jau šādā veidā iznīcināja. Kam šie izdzimteņi
Saviem saimniekiem. Kā buferzōnu, kurā nevajag ne latviešus u.c. iedzīvotājus, ne skolas, ne civilo infrastruktūru, ne visu citu, kas varētu traucēt buferzōnas prodžekta realizācijai.
Rudens
26.12.2023. 01:41Varu sagrābusī šībrīža koalīcija un valdība apzināti cenšas atbrīvot Latviju no latviešiem. Nu jau pašvaldībām piešķirs naudu par skolu likvidēšanu. Ražošanu jau šādā veidā iznīcināja. Kam šie izdzimteņi
apsolījuši mūsu zemi?
> Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs
26.12.2023. 01:02»
pirms desmit gadiem
pietiek tehniski spēja nobanot Zdohļu Untunu
Два дебила - это сила‼ ;))
Visticamāk, muļķuzemē ir ievazāta debilisma infekcija, labi vismaz ka pagaidām vēl bez epidēmijas pazīmēm. Vai arī, vienkārši - stulbumā ir iemests raugs, divas porcijas.
Atkārtošana esot zināšanu māte: ja tu esi mazs un dumjš Atejs, tad tev vēl ir iespēja augt lielam un kļūt gudrākam, BET - ja tu esi jau liels un vēl tik stulbs Atejs Caurejs, tad tā ir viselementārākā ģenētika, visticamāk. ;)
P.S. tava nožēlojami analfabētiskā un bezjēdzīgi debilā ķēzīšanās publiskajā telpā, ko tu (it kā) atļaujies izkārnīt pret normāliem cilvēkiem, liecina TIKAI un VIENĪGI par tavu permanento debilismu un, ar katru šādu tavu izgāšanos, pierāda to arvien pārliecinošāk – NEVIS (it kā, subjektīvi tev šķietami) kompromitē vai pat aizskar normālus cilvēkus, pret kuriem tu atļaujies vērst savu neatgriezeniski deģeneŗēta kretīna "daiļ*iršanu". Varētu padomāt, ka - tu to nezināji, patiešām??... ;)
Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs
26.12.2023. 00:57»
Zdohļu mikropisāns
ir vdd projekts
Два дебила - это сила‼ ;))
Tas ir vdd projekts - Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs
Jo tādi deģenerāti neko citu nespēj un nekur citur neder.
smako
26.12.2023. 00:51»
VDD provokators
smako
VDD provokators Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs
Два дебила - это сила‼ ;))
uztaisi jaunu uzlējumu ar raugu un aiziet debīlā zariņgos
aizpļūti savas sapuvušās krieva smadzenes beidzot
Ko tu ceri panākt ar šādām savām "alternatīvi apdāvināta" deģenerāta aktivitātēm?
26.12.2023. 00:49»
дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs no muļķuzemes Mikropisāns no zdohļiem
Ko tu ceri panākt ar šādām savām "alternatīvi apdāvināta" deģenerāta aktivitātēm
Два дебила - это сила‼ ;))
Ko tu ceri panākt ar šādām savām "alternatīvi apdāvināta" deģenerāta aktivitātēm, Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs?
Veidenbaums
25.12.2023. 22:55»
pirms desmit gadiem Pietiek banoja ārprātīgo Zdohļu mikropisānu
viņa murgi satur cionistu pretrunas- grūžot no vienas vilšanās citā
Veidenbaumu ari nemileja burzuju asinsuceji un to propogandoni,bet savu vietu vesture un literatura vins ir atstajis.
Liana
25.12.2023. 22:39»
viesis
Protams, tā saucamie "patrioti" ir gatavi ķerties pie jebkura salmiņa, lai tikai nebūtu jāatzīst ka galvenais latviešu izspiedējs no Latvijas ir tā saucamo "latvisko valdību" piekoptā politika. Pie tam, vairāk kā desmit gadus šo "latvisko valdību" darbību diktē autores slavinātā Vienotība.... bet nu...
tieši tā. Šie cilvēki negribēja aizbraukt, bet darba nebija, ja vēl parādi... Bet raksts tāds sagrābstīts jau no sākuma ar to nelaimīgo strādīgo čali, kam divās darba vietās nav paveicies. Labrīt, šobrīd jauni cilvēki, īpaši jau meitenes, darbu maina kā zeķes. Te divas darba vietas un jau apvainojies, pametīs mammu un dosies.... uz kurieni tad? Rakstā konkrēti minēta Maxima un Narvesen, vēl kāda nezināma Šveices banka, kas tāpat, iespējams, ka krieviem pieder. Ja alga uzņēmumā atkarīga no pārdošanas procentiem un pretī gadās 50 gadīga krieviete, tad diezvai pārdevējs sāks šo audzināt. Pirms 30 gadiem bija visas iespējas sākt ar bērnu dārziem, tad ar darba vietām bija švaki, bet izdomāja pieprasīt pedagoģisko izglītību nevis latviešu valodu kā pamatu. Pat vieglāk bērnus bija iekārtot krievu dārziņos Rīgā.
apriori
25.12.2023. 21:20»
bijušais
cik zināms tad VDD, SAAB, MILITĀRĀ IZLŪKOŠANA tām personām kuras piekrīt sadarbībai, makša 15 euro centi par komentāru, protams ar noteiktu ievirzi, ja ir jāuzmana kaimiņi, darba biedri, tur jau protams cita samaksa
par copy & paste 15 centi,nav nemaz tik slikti.tomer vieglak neka par paligstradnieku irija vai anglija.
Rinkevič
25.12.2023. 20:19»
sokrāts
Latviešus no Dzimtenes padzen Vienotības piekoptā politika , krīzes un bankas, nevis krievu valodas nezināšana ,ko jūs gribat sagaidīt no pederastu valdības, ne jau ko labu pašu tautai
ko jūs gribat sagaidīt no pederastu valdības? Jā, man patīk viņus drāzt! Paši ieziepē dupšus un gaida!
Latvija - neizdevusies valsts
25.12.2023. 19:52»
bijušais
cik zināms tad VDD, SAAB, MILITĀRĀ IZLŪKOŠANA tām personām kuras piekrīt sadarbībai, makša 15 euro centi par komentāru, protams ar noteiktu ievirzi, ja ir jāuzmana kaimiņi, darba biedri, tur jau protams cita samaksa
15 euro centi par komentāru
Tik maz???
pirms desmit gadiem
25.12.2023. 19:11»
pirms desmit gadiem Pietiek banoja ārprātīgo Zdohļu mikropisānu
viņa murgi satur cionistu pretrunas- grūžot no vienas vilšanās citā
pietiek tehniski spēja nobanot Zdohļu Untunu
tagad redzams to tehniski nespēj
maz ticams ka tas vdd idiots būtu pietiek projekta sastāvdaļa miegainības nazināšanai
pirms desmit gadiem Pietiek banoja ārprātīgo Zdohļu mikropisānu
25.12.2023. 19:09»
bijušais
cik zināms tad VDD, SAAB, MILITĀRĀ IZLŪKOŠANA tām personām kuras piekrīt sadarbībai, makša 15 euro centi par komentāru, protams ar noteiktu ievirzi, ja ir jāuzmana kaimiņi, darba biedri, tur jau protams cita samaksa
viņa murgi satur cionistu pretrunas- grūžot no vienas vilšanās citā
“dzejas kalambūruem” piešķirta pamanāma “originalitāte”.
bet visi viņa teksti ir naida runa
vdd un vp izstrādājumiem levitam un citiem pietiek ir kā dadzis acī
bijušais
25.12.2023. 18:50»
Zdohļu mikropisāns
ir vdd projekts
cik zināms tad VDD, SAAB, MILITĀRĀ IZLŪKOŠANA tām personām kuras piekrīt sadarbībai, makša 15 euro centi par komentāru, protams ar noteiktu ievirzi, ja ir jāuzmana kaimiņi, darba biedri, tur jau protams cita samaksa.
Zdohļu mikropisāns
25.12.2023. 18:18»
VDD provokators
smako
ir vdd projekts
jo nobanot pietiek to nespēj
Tālavas taurētājs
25.12.2023. 18:13»
jāpiekrīt
Latvijas valsts policijas galvenais uzdevums arī nekad nav bijis rūpēties par valsts iedzīvotāju drošību
Ja okupācijas pirmā perioda, kurš bija līdz 90tajam gadam, nosaukumu milicija nomaina pret "policija", bet nemaina pārkrievoto un okupantisko personālu, tad nosaukuma maiņai nav nozīmes, jeb tā domāta ilūzijas radīšanai, tāpat kā skaļā kliegšana par neatkarību un meli par okupācijas beigām.
zeltvedēj,
25.12.2023. 17:54»
Bet deģenerāt ANALFABĒT,
kā to var elementāri konstatēt jebkurš Normāls cilvēks ar veselām, sakarīgi funkcionēt spējīgām smadzenēm (uz tevi tas, visticamāk, neattiecas?) - personīgi es takš to vien daru, kā TIKAI un VIENĪGI cilvēcīgi loģiski reaģēju uz divu (TIKAI!!!) muļķuzemes deģenerātu - Пётр Алексеевич Карлов, дебил из...
tev nav visi mājās!
VDD provokators
25.12.2023. 17:54»
(pus)krievu idiotam Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs no muļķuzemes
...
smako
дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs no muļķuzemes Mikropisāns no zdohļiem
25.12.2023. 17:32»
> deģenerātam analfabētam ar debilības centra kuratoru savervētā "ietekmes aģenta un noderīgā idiota" zombijtroļļa stkača palamu "zeltvedējs"
> deģenerātam analfabētam ar debilības centra kuratoru savervētā "ietekmes aģenta un noderīgā idiota" zombijtroļļa stkača palamu "zeltvedējs...
Ko tu ceri panākt ar šādām savām "alternatīvi apdāvināta" deģenerāta aktivitātēm?
> Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis) Atejs Caurejs
25.12.2023. 16:41»
sūda jrieveli Mikropisān no Zdohļiem
aizpļūti savas sapuvušās krieva smadzenes beidzot
Два дебила - это сила‼ ;))
uztaisi jaunu uzlējumu ar raugu un aiziet debīlā zariņgos
aizpļūti savas sapuvušās krieva smadzenes beidzot