
Lēmums par Stambulas konvencijas denonsēšanu ir jāpieņem šai Saeimai
Austošā Saule Latvijai05.11.2025.
Komentāri (58)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Nu
06.11.2025. 21:56»
JKL
Tas jau bija gaidāms no šīs Austošās saules un biedra Zeltīša: Viņam visus jautājumus pieņem ne partijas biedri bet šaurs cilvēku loks: Sajā gadījumā valde..Tas ir tipiski LV ''partijām''..Te atliek tikai piebilst, ka tādām partijām nav jēgas, ja visu partijas politiku izlemj 3-6 cilvēki...
Labi teikts! Paldies!
redz, biedri
06.11.2025. 21:55»
Andrejs
Kāpēc tik ļoti jāsteidzas? Kādas briesmas draud no šīs konvencijas? Domāju, ka īstais iemesls konvencijas denonsēšanai ir dažu politiķu vēlme tikt pie varas. Neizdevās ar Karīna lidojumiem. Meklē citus veidus. Viņiem Latvijas prestižs ir mazsvarīgs. Viņi ir gatavi apstrīdēt Eiropas Savienības idejas...
katrs cilvēks, katra tauta ir tik liela vai maza, cik lieli vai mazi ir tās cilvēki..Bet sēit 1/3 daļa cilvēku-CCCP kolonisti..Ko nu?
smiekls
06.11.2025. 20:55»
Jukums
Šobrīd skatos Dombura raidījumu, par šo bēdīgi slaveno Stambulas konvenciju. Un skaidri redzam, ka arī juristi Ziemele, Kūtris un citi, nespēj viennozīmīgi paskaidrot sociālā dzimuma esamību vai neesamību! Tāpat izrādās, ka mūsu pievienotos iebildumus, Eiropā apgalvo, ka nesaprot un arī neatdzīst pat...
Loģiski, ka Eiropā nesaprot mūsu tekstus. Vai tu saprastu, ja kāds sāktu skaidrot, ka balts ir tas, kas ir balts un ne tā balts, ka zils, bet balts kā balts?
Andrejs
06.11.2025. 18:37Kāpēc tik ļoti jāsteidzas? Kādas briesmas draud no šīs konvencijas? Domāju, ka īstais iemesls konvencijas denonsēšanai ir dažu politiķu vēlme tikt pie varas. Neizdevās ar Karīna lidojumiem. Meklē citus veidus. Viņiem Latvijas prestižs ir mazsvarīgs. Viņi ir gatavi apstrīdēt Eiropas Savienības idejas. Bet vai mazā Latvija ir tik varena ka spēj dzīvot pilnīgi patstāvīgi?
JKL
06.11.2025. 12:31Tas jau bija gaidāms no šīs Austošās saules un biedra Zeltīša: Viņam visus jautājumus pieņem ne partijas biedri bet šaurs cilvēku loks: Sajā gadījumā valde..Tas ir tipiski LV ''partijām''..Te atliek tikai piebilst, ka tādām partijām nav jēgas, ja visu partijas politiku izlemj 3-6 cilvēki.
jautājums
06.11.2025. 12:17»
Kas notiek Latvijā?! Šoreiz Jānis ne Domburs.
REFERENDUMU! Tautas tautas vara, tautas griba, Ziemeles k-dz
Jums vajag referendumu vai troksni? Tieciet tak paši reiz ar sevi skaidrībā. Troksni jau sacēlat-putekļi tādi ka paelpot grūti-kur nu vēl domāt.
Ja jūs nespējat 30 gados ievēlēt sev tīkamas pašvaldības un Parlamentu, tad kapēc lai jūs spētu racionāli balsot referendumā?
Jums trūkst politiskās atbildības par savas balsošanas rezultātiem, toties ir raksturīga skaļa bļaušana.
Alfons
06.11.2025. 12:14Ja jautājums par Stambulas konvencijas denonsēšanu tiek atlikts uz nākamo Saeimu, tad ir būtiski tajā būt pārstāvētai partijai, kas stingri pieturas pie savas konservatīvās programmas neatkarīgi no politisko pretinieku spiediena.
__________________________________________-
Manuprat te skaidri redzam biedra R.Zeltīša vēlme tikt Saeimā.
Nepiekrītu, ka konvencija jāskata šai Saeimai. Strīdīgus un skaļus jautājumus labāk atlikt, līdz sabiedrība nomierinās, un spēj racionāli domāt.
Ir sacīts
06.11.2025. 01:03»
"Šķiet - visā Dievzemītē 'pultis spaida'...",
...
Katram jāsatur savi izdalījumi sevī.
Kas notiek Latvijā?! Šoreiz Jānis ne Domburs.
05.11.2025. 22:33REFERENDUMU! Tautas tautas vara, tautas griba, Ziemeles k-dz!
Jukums
05.11.2025. 22:32Šobrīd skatos Dombura raidījumu, par šo bēdīgi slaveno Stambulas konvenciju. Un skaidri redzam, ka arī juristi Ziemele, Kūtris un citi, nespēj viennozīmīgi paskaidrot sociālā dzimuma esamību vai neesamību! Tāpat izrādās, ka mūsu pievienotos iebildumus, Eiropā apgalvo, ka nesaprot un arī neatdzīst pat mūsu Satversmes normas! Joprojām notiek strīdi, gaida kaut kādu starptautisko institūciju skaidrojumus. Tam tiek tērēta nauda un citi resursi. Vienotība, kopā ar Progresīvajiem, mūs ir ievilkusi kaut kādā purvā bez gala un malas! Tā vietā, lai šo samuhļīto, viltīgo konvenciju atsauktu un izstrādātu normālu likumu bez ģenderismiem, joprojām notiek pilnīgi bezjēdzīga muļļāšanās.
One day
05.11.2025. 20:54One day, one day, one day
Sometimes I lay under the moon
And thank God I'm breathin'
Then I pray, "Don't take me soon
'Cause I am here for a reason".
… Rādīt visu
nu jā
05.11.2025. 20:29»
tiešām
Kā gan tu, krievu mēsls, varēji gadīties NA, ja pirmkārt ar savu debilo jebaļņiku, kurā atspoguļojas tavs IQ, tu nebūtu izgājis face control, otrkārt, tavas smakas, ko izraisa anālās vagīnas sekrēts, kas tek tev gar cisku dēļ, tevi tuvumā nepielaistu. Bērnus krievs mīl, to ne reizi vien, kad tiem vēl...
Re kā tomēr patīk 'izcilības centra" pediņam,ka kāds paņem tevi anālā! Par to vien raksti, draiskulis!
ierēcu par tevi
05.11.2025. 19:53»
Un
Ka tu tik labi to zini? Aptaujāji visus Latvijas iedzīvotājus? Referendums ir bijis? Tas jau arī nekad nenotiks, jo likums par referendumiem ir nerealizējams Vienotības iegribu dēļ
Tātad tu pats atzīsti, ka jūs nespējat savākt pat 10% parakstu, lai kaut vai sarīkotu referendumu!
fakts
05.11.2025. 19:51»
cemme
Nezinu nevienu, kas aizstāvētu to konvenciju, visi uzskata to par atbalstu tradicionālās ģimenes nīdējiem. Vardarbības mazināšanai ar to maz sakara
Ja komunicē tikai ar slimajiem, tad jau tiešām veselo viedokli grūti uzzināt.
fakts
05.11.2025. 19:49»
Хм
Надо же как удобно...
Tikai 95% un 70,6%, kas nobalsoja par putleru nav tikai, ja būtu 45%, tad varētu teikt, ka tikai.
?
05.11.2025. 19:40»
Renguļa
hronika
tev nepāriet hroniskais rengulisms, joprojām? Tikai neaizkrīti garām 6. palātas podam atkal.
tā ir
05.11.2025. 19:11»
Austošā zeltīša saule aust austrumos
Aiz skaistiem partijas programmas vārdiem stāv VVD Drošības policijas projekts - žīdu partijas NA stiprināšanai. Vācot parazītus, kam garantēta sile NA žīdu partijā, kurā latvieši vīlušies...
Saule aust Japānā, bet jums pederastiem un citām padibenēm mīļā raškā - paraškā beidzas sliedes un tālāk nekur neiet un visas pašas niecīgākās cerības. Ja jūsu intelekts būtu kaut papuasu vai pigmeju līmenī, tādu elementāru lietu spētu saprast.
MI:
05.11.2025. 18:49»
MI:
Tu pieskaries interesantai un ļoti jūtīgai tēmai — iespējai, ka daļa politisko kustību Latvijā veidojas vai tiek atbalstītas ar valsts drošības struktūru netiešu līdzdalību, it īpaši pēc Operatīvās darbības likuma, kas pieļauj plašu interpretāciju par “valsts drošības” nodrošināšanu. Šāda ideja — ka...
Pēdējos gados Latvijas politiskajā vidē arvien biežāk parādās jaunas politiskas kustības, kuru retorika ārēji šķiet vērsta uz Satversmes pārskatīšanu, “tautas suverenitātes” atjaunošanu un “jaunu sākumu”. Šādas kustības bieži rodas laikā, kad sabiedrībā pieaug neapmierinātība ar ekonomisko stagnāciju un valsts ārējā parāda pieaugumu.
Valsts drošības dienestiem, kuru uzdevums ir nodrošināt stabilitāti un novērst radikālus riskus valsts drošībai, var būt objektīva interese amortizēt sociālo spriedzi, ļaujot politiskajai enerģijai izpausties “kontrolētos kanālos”. Šādā gadījumā sabiedrībai tiek piedāvātas “jaunas partijas” ar pazīstamiem publiskiem tēliem, kuru galvenā funkcija ir uzturēt ilūziju par pārmaiņu iespējamību, neizjaucot esošo varas līdzsvaru.
Argumenti par Satversmes grozīšanu šādā kontekstā kalpo kā retorisks instruments, nevis reāla konstitucionāla iniciatīva — līdzīgi kā iepriekšējā gadījumā ar preambulas ieviešanu, kas simboliski uzsvēra nacionālo identitāti, bet faktiski nostiprināja esošās politiskās elites pozīcijas.
😂😂😂😂
MI:
05.11.2025. 18:41»
Nacionālās drošības un atjaunotnes programma
Skaidri norāda uz DP projektu saskaņā ar Operatīvās darbības likumu radīt politiskas kustības valsts drošības un masu kontroles nolūkos
Tu pieskaries interesantai un ļoti jūtīgai tēmai — iespējai, ka daļa politisko kustību Latvijā veidojas vai tiek atbalstītas ar valsts drošības struktūru netiešu līdzdalību, it īpaši pēc Operatīvās darbības likuma, kas pieļauj plašu interpretāciju par “valsts drošības” nodrošināšanu. Šāda ideja — ka Drošības policija (tagad Valsts drošības dienests, VDD) koordinē vai stimulē noteiktas “sabiedrības integrācijas” vai “spriedzes mazināšanas” iniciatīvas — publiski nekad nav apstiprināta, bet politiskajā vidē tā ir dzīva kā hipotēze vai aizdomu līmenis.
Lūk, strukturēts skatījums uz to, ko tu raksturo:
⸻
🧭 1. Vēsturiskā augsne: “Klubs 21” un “politiskā inženierija”
“Klubs 21” 1990. gados tiešām bija politiskās elites laboratorija, kur satiekas uzņēmēji, valsts ierēdņi, inteliģence un drošības struktūrām pietuvināti cilvēki.
… Rādīt visu
tiešām
05.11.2025. 18:40»
NA-biedrs
Kā tu post-cilvēk vari zināt, kas ir viduslaiki, ja jau ar vienu kāju esi akmens laikmetā. Tūlīt krievs beigs vest naftu uz Indiju, tad asināsi akmens cirvi, lai varētu tikt pie malciņas. Krievs bērnus mīl, ja viens vēl ciema skolā grib mācīties vidusskolā, tad visos priekšmetos ir skolotāji. Latvijā...
Kā gan tu, krievu mēsls, varēji gadīties NA, ja pirmkārt ar savu debilo jebaļņiku, kurā atspoguļojas tavs IQ, tu nebūtu izgājis face control, otrkārt, tavas smakas, ko izraisa anālās vagīnas sekrēts, kas tek tev gar cisku dēļ, tevi tuvumā nepielaistu. Bērnus krievs mīl, to ne reizi vien, kad tiem vēl bija erekcija, dupsējot Nahimova un Suvorova kara skolu un garīgo semināru pusaudžus, apliecinājuši Putins ar Gunģjajevu un jauniešus arī, jo tāpat kā savā laikā Suvorovs un Kutuzovs oficieri apmīļo katru jauniesaukto zaldātiņu. Brauc uz Baltkrieviju vai krieviju, nav liela starpība, vienkārši Baltkrievijā tu vēlāk nosprāgsi no bada un aukstuma.
nu jā
05.11.2025. 18:38»
Cits viedoklis
Rietumu ir liberālās intereses, Krievijā konservatīvās. Nevar būt nacionāli-konservatīvie bez piekrišanas notiekošajam Krievijā. Vienkāršāk-- nevar būt mīlošs vīrs, tēvs un vienlaicīgi pederasts
Krievija ir jāiznīcina Latvijas pastāvēšanas interesēs. Ar Kartāgu tas jau notika, un notiks atkal .
Nacionālās drošības un atjaunotnes programma
05.11.2025. 18:36Skaidri norāda uz DP projektu saskaņā ar Operatīvās darbības likumu radīt politiskas kustības valsts drošības un masu kontroles nolūkos.
😂😂😂
Austošā zeltīša saule aust austrumos
05.11.2025. 17:02»
nost Kremļa austošo sauli
Tāpēc “Austošā Saule Latvijai” atkārtoti pauž savu pozīciju: izstāšanās no Stambulas konvencijas bija viens no partijas dibinātāju programmā ietvertajiem punktiem.Šis punkts pasaka visu. Vatņiki, kuri izliekas par latviešu draugiem. Tāds punkts ir arī kara noziedzniekam Putinam Krievijā. Vai no austrumiem...
Aiz skaistiem partijas programmas vārdiem stāv VVD Drošības policijas projekts - žīdu partijas NA stiprināšanai. Vācot parazītus, kam garantēta sile NA žīdu partijā, kurā latvieši vīlušies.
Meklē jaunus raivjus dzintarus zelttīšus austošai saulei. Pasaku stāstiniekus. Parazītu NA turas uz žīdu principa ~ maz ireliek, daudz izņem. Tikai runas dod par “vērtībām”, bet saņem partijas naudu un vēl algas Saeimā, pašvaldībās slīkstošajā Latvijas ekonomikā.
Izlasiet partijas programmu.
Var ūt tā ir krievu partija, “pilsoņu partija”
Raivis Zeltīts.
… Rādīt visu
NA-biedrs
05.11.2025. 15:57»
tiešām
Rauties atpakaļ viduslaikos, kā dara krievi, kas tur konservatīvs? Kur vēl tik daudz "mīlošu" sievu, vīru un bērnu tiek nogalināts un tik daudz pederastu kā krievijā? Varbūt latviešu konservatīviem būtu jābučo miroņu kauli? Nevajag jaukt konservatīvismu ar atpakaļrāpulību
Kā tu post-cilvēk vari zināt, kas ir viduslaiki, ja jau ar vienu kāju esi akmens laikmetā. Tūlīt krievs beigs vest naftu uz Indiju, tad asināsi akmens cirvi, lai varētu tikt pie malciņas. Krievs bērnus mīl, ja viens vēl ciema skolā grib mācīties vidusskolā, tad visos priekšmetos ir skolotāji. Latvijā, ja mazāk par divdesmit, skolu slēdz,brauc kaut uz Baltkrieviju ar saviem bērniem, te viņu kauli nevienam nav vajadzīgi. Mūsu nac.pederastiem vajag paaugušu smuku puisīti.
tiešām
05.11.2025. 15:43»
Cits viedoklis
Rietumu ir liberālās intereses, Krievijā konservatīvās. Nevar būt nacionāli-konservatīvie bez piekrišanas notiekošajam Krievijā. Vienkāršāk-- nevar būt mīlošs vīrs, tēvs un vienlaicīgi pederasts
Rauties atpakaļ viduslaikos, kā dara krievi, kas tur konservatīvs? Kur vēl tik daudz "mīlošu" sievu, vīru un bērnu tiek nogalināts un tik daudz pederastu kā krievijā? Varbūt latviešu konservatīviem būtu jābučo miroņu kauli? Nevajag jaukt konservatīvismu ar atpakaļrāpulību.
kas karos
05.11.2025. 15:35»
Fēlis
Jebkāds karš latviešu mīzējus vienkārši iznīcinās un izkliedēs pa pasauli. Nav vairs latviešiem modžo. Pēdējā okupācija un patērētāju kultūra izsūca
Vai nonīkušie krievi invalīdu ratiņos un uz kruķiem?
nu jā
05.11.2025. 15:15»
Fēlis
Jebkāds karš latviešu mīzējus vienkārši iznīcinās un izkliedēs pa pasauli. Nav vairs latviešiem modžo. Pēdējā okupācija un patērētāju kultūra izsūca
Mīzējus iznīcinās, tautieši paliks.
Jukums
05.11.2025. 15:02Stambulas konvencijas ratifikacijas atsaukšanas atlikšana tikai vēl vairāk turpina šķelt sabiedrību! Tāpēc piekrītu Austošās Saules aicinājumam to izdarīt jau tagad! Bez tam, vēršu uzmanību uz to, ka tiek plānots šo jautājumu izlemt Saeimā, nevis referendumā, kā tas būtu vispareizāk.
bet jūs taču vada vatņiks...
05.11.2025. 14:32»
nost Kremļa austošo sauli
Tāpēc “Austošā Saule Latvijai” atkārtoti pauž savu pozīciju: izstāšanās no Stambulas konvencijas bija viens no partijas dibinātāju programmā ietvertajiem punktiem.Šis punkts pasaka visu. Vatņiki, kuri izliekas par latviešu draugiem. Tāds punkts ir arī kara noziedzniekam Putinam Krievijā. Vai no austrumiem...
šlesers vismaz ne vatņiks
nenovērs uzmanību, vajag referendumu
05.11.2025. 14:31..............šī Saeima to nepieņems, jo nepieņems, drīzāk nobalsos negatīvi, kādam 10-tam 'nepiedaloties'. Kamēr pasaule nesalauzīs lielzagļus baidenistus teroristu draugus...
nost Kremļa austošo sauli
05.11.2025. 13:29Tāpēc “Austošā Saule Latvijai” atkārtoti pauž savu pozīciju: izstāšanās no Stambulas konvencijas bija viens no partijas dibinātāju programmā ietvertajiem punktiem.Šis punkts pasaka visu. Vatņiki, kuri izliekas par latviešu draugiem. Tāds punkts ir arī kara noziedzniekam Putinam Krievijā. Vai no austrumiem austošā saule ir Kremļa Trojas zirgs, lai graustu Latviju ES? Izskatās, ka jā. Nost vatņikus Austošo sauli!
peisakaina saule aust
05.11.2025. 12:37Nez vai jūsu, muļķīšu, viedoklis šo saeimu interesē ;) ...
Krabis
05.11.2025. 12:20»
Cits viedoklis
Rietumu ir liberālās intereses, Krievijā konservatīvās. Nevar būt nacionāli-konservatīvie bez piekrišanas notiekošajam Krievijā. Vienkāršāk-- nevar būt mīlošs vīrs, tēvs un vienlaicīgi pederasts
Visās pusēs vienādas intereses - vairāk naudas kontā. Pārējais ir shows pamuļķiem.
Cits viedoklis
05.11.2025. 12:03Rietumu ir liberālās intereses, Krievijā konservatīvās. Nevar būt nacionāli-konservatīvie bez piekrišanas notiekošajam Krievijā. Vienkāršāk-- nevar būt mīlošs vīrs, tēvs un vienlaicīgi pederasts.
A
05.11.2025. 11:58»
cemme
Nezinu nevienu, kas aizstāvētu to konvenciju, visi uzskata to par atbalstu tradicionālās ģimenes nīdējiem. Vardarbības mazināšanai ar to maz sakara
Es aizstāvu. Man patīk. Kaut pofig zilie un vecenes. Esmu haosa aģents un darīšu visu lai šo sabiedrību nojauktu vai vismaz sačakarētu.
qwe
05.11.2025. 11:17Deputātam ir jābūt ATSAUCAMAM. Tad nebūs šitā jāgaudo un "jāapelē". Neviens deputāts kaut kādas tur konvencijas dēļ netaisītos riskēt ar savu mandātu! Deputāts pirms kritiska balsojuma vēlētos noskaidrot patieso, ne propagandas pasludināto vēlētāja viedokli, lai nesanāktu ziepes. Automātiska, paSTāvīga demokrātija. Protams, atsaucamus deputātus neviens neieviesīs, ne "Austošā saule", ne "Hermaņi". Pati ideja jau ir draudīga, jo partijas tiek taisītas priekš sevis kā deputāta, ne priekš sevis kā vēlētāja...
Un
05.11.2025. 11:04»
fakts
Nevajag muldēt. Vairākums vēlētāju pret Stambulas konvenciju ir tikai šleseristiem, NA tādi ir tikai 45%, bet ZZS prostitūtām vispār tikai 38%. Bet kopumā pret konvenciju nav pat trešdaļa vēlētāju
Ka tu tik labi to zini? Aptaujāji visus Latvijas iedzīvotājus? Referendums ir bijis? Tas jau arī nekad nenotiks, jo likums par referendumiem ir nerealizējams Vienotības iegribu dēļ.
Rudens
05.11.2025. 10:59Ļoti labi pateikts! Laika vilkšana notiek cerībā , ka pēc gada tādas
sarkanās plintnieces kā Valmieras vidusskolā būs katrā skolā un , ja labi piestrādās, katrā klasē.
cemme
05.11.2025. 10:55»
fakts
Nevajag muldēt. Vairākums vēlētāju pret Stambulas konvenciju ir tikai šleseristiem, NA tādi ir tikai 45%, bet ZZS prostitūtām vispār tikai 38%. Bet kopumā pret konvenciju nav pat trešdaļa vēlētāju
Nezinu nevienu, kas aizstāvētu to konvenciju, visi uzskata to par atbalstu tradicionālās ģimenes nīdējiem. Vardarbības mazināšanai ar to maz sakara.
Kauns
05.11.2025. 10:47siliņai izdosies novelt izlemšanu uz nākošo saeimu?Nu gan ir manipulatore,gluži kā solvita,bet dzīve vienmēr noliek pie vietas,skatīsimies!
Хм
05.11.2025. 10:04»
fakts
Nevajag muldēt. Vairākums vēlētāju pret Stambulas konvenciju ir tikai šleseristiem, NA tādi ir tikai 45%, bet ZZS prostitūtām vispār tikai 38%. Bet kopumā pret konvenciju nav pat trešdaļa vēlētāju
Надо же как удобно)
Когда невыгодно, то "всего лишь 45%", а когда у других подчеркнуть, то "почти половина за"!
Вспомним известную ложь националов про граждан России и голосование за Путина, когда утверждали, что все граждане проголосовали за Путина, хотя речь была о пришедших на выборы, которых было около половины от всех. Но тогда все равно потом выкручивались "ну это же целая половина!" а тут "всего лишь 45")) Как говорится, почувствуйте разницу
Gunārs
05.11.2025. 10:03Partijas nosaukums kā sektas.
Atzīšos, ka pat lasīt negribējās, kas tur rakstīts
Tāpēc
05.11.2025. 09:29»
fakts
Nevajag muldēt. Vairākums vēlētāju pret Stambulas konvenciju ir tikai šleseristiem, NA tādi ir tikai 45%, bet ZZS prostitūtām vispār tikai 38%. Bet kopumā pret konvenciju nav pat trešdaļa vēlētāju
Lai paliek,kā ir!Labāk paceļat tautsaimniecību! Beidzat kasīties pa niekiem!
Хм
05.11.2025. 09:24а вот уже и первая кровь. Интересно, куда начнет смотреть более радикальный и менее верный избиратель националов?
Fēlis
05.11.2025. 09:11»
nu jā
Latviešiem ar teātri nepietiks. Diemžēl, Latvijas izdzīvošanai un latviešu nācijas pastāvēšanai ir objektīva nepieciešamība pēc kara. Citādi varnešu un iztapoņu nāves ideoloģija mūs pārspēs
Jebkāds karš latviešu mīzējus vienkārši iznīcinās un izkliedēs pa pasauli. Nav vairs latviešiem modžo. Pēdējā okupācija un patērētāju kultūra izsūca.
Dings
05.11.2025. 08:39Var teikt jau tagad, ka ASL pārņem 80% NA elektorātu. Pat Iesalnieks savā tviterī uzskata, ka NA nobijās no zilajām urlām manabalss. Ja krievi ienāks Latvijā Dzintars & Co sūkās īkšķus stūrī. Bija jāsaprot tad, ka NA ir nodevēju partija, kad balosja par LV iestāšanos Eirozonā, Covid - 19 ierobežojumi, Rīgās domē jau Stambulēja ar zilajiem un tagad vislielākais metiens.


Šodien koncertzāles Palladium mājaslapā es atradu paziņojumu par krievu mūziķa „голосанебесныхтел” uzstāšanos.
Esmu Rīgas domes deputāts, taču savu priekšnieku – Rīgas mēru Viesturu Kleinbergu pēdējoreiz redzēju Rīgas domes sēdē 2025. gada 16. oktobrī. Kopš tā laika – nekā. Ne ziņas, ne redzēts, ne dzirdēts. Neviļus nākas atcerēties pēc Reiņa un Matīsa Kaudzīšu romāna motīviem uzņemto filmu “Mērnieku laikus” un tajos dzirdēto jautājumu: “Kur te ir pagasta staršina? Nu pagasta vecākais?!”
19.oktobrī bija mēnesis, kā mūsu Semītis tika nošauts savā teritorijā, kurā likās, ka ir drošībā. Piedod, Draudziņ, ka nenosargājām.
Ja vien histērija ap Stambulas konvenciju nav Jaunās Vienotības un Progresīvo pilnībā menedžēta īslaicīga priekšvēlēšanu vai ārkārtas vēlēšanu kampaņa, kas izbeigsies līdz ar nosprausto mērķu sasniegšanu visiem iespējamiem līdzekļiem, tad mēs, iespējams, šobrīd piedzīvojam būtisku transformāciju.
Pēc Latvijas Republikas Saeimas lēmuma otrajā un galīgajā lasījumā atbalstīt likumprojektu Par izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu (1058/Lp14) (turpmāk - Likumprojekts), aicinām Jūs izmantot Latvijas Republikas Satversmes 71. panta minētās pilnvaras un nodot šo Likumprojektu otrreizējai caurlūkošanai Saeimā.
Latvija ir izkļuvusi no Padomju Savienības, taču konservatīvie politiķi joprojām turas pie tās vērtībām. Viņus vada ilgas pēc vadoņa "stingrās rokas" un sajūsmina padomju klusēšanas kultūra – vardarbību ģimenēs, par ko runā Stambulas konvencija, labāk paslēpt, nevis risināt. Saeimas komisijā konservatīvie nupat liedza cilvēkiem iespēju par Konvenciju izteikties – padomiska cenzūra tiem joprojām šķiet pievilcīga. Trīsdesmit gadus Latvija ir virzījusies rietumnieciskas demokrātijas virzienā, taču lēni, kā pa celmiem, jo konservatīvie joprojām nespēj izkļūt no Padomju Savienības galvā un velk mūs atpakaļ austrumu virzienā.
Cik ilgi klusēsim? Cik ilgi skatīsimies, kā tiek šauts, melots un piesegts? Šodien jautājums nav par to, kurš bija vainīgs. Jautājums ir — kas notiek ar cilvēkiem, kuriem rokās ir ierocis un sirdī — tukšums.