Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
NĀVE audiogrāmata

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Skolnieciņš

17.11.2022. 06:51

»

TIEŠI TĀ! :)))

Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus...


Demokrātiskā Somija spēja 1939. gadā atsist Fasistiskas Krievijas/Padomju Krievijas iebrukumu. Krievijas fašisti ar savu sakāvi ir apbēdināti pat vel tagad. Laba rašists ir denacificēts rašists.

Atbildēt

Miks

13.11.2022. 09:39

»

Voltis

Liberāla demokrātija. Kas tas ir zinot ka demokrātija ir tautas vara? Liberāla tautas vara? Nu nē, tautai var būt dažādi uzskati


Pilnīga taisnība. Liberālā demokrātija-tas ir pseidoliberāļu izdomājums...

Atbildēt

Voltis

12.11.2022. 05:41

»

cien.autoram

Lasot viņa gara darbu rodas iespaids (piedošanu ja kļūdos) ka demokrātija ir tikai liberālā formā


Liberāla demokrātija. Kas tas ir zinot ka demokrātija ir tautas vara? Liberāla tautas vara? Nu nē, tautai var būt dažādi uzskati!

Atbildēt

>kas vainīgs

11.11.2022. 16:03

»

kas vainīgs

Pats tu esi plakanzemes propagandists, vismaz domā plakani


PIlnīgi tev piekrītu: Kremlī sen sēž repitils no Marsa, COVID izgudroja prokļatije amerikanci kopā ar latiši-fašisti, naciki, benderovci, un Ukraina karo ne krievi, bet reptiļi no Veneras, un to visu vada reptilis Soross ar pakalpiņu Dombrovski.

Atbildēt

propagandists

11.11.2022. 16:01

»

kas vainīgs

Pats tu esi plakanzemes propagandists, vismaz domā plakani


domā pats ko gribi-bet balsties ne uz tenkām netā saklausītām un Kremļa palaistām, bet tikai un vienīgi uz faktiem..

Atbildēt

kas vainīgs

11.11.2022. 15:59

»

redz

ko nu muldi? Protams-ja rakstīji visādas muļķības, kā te daudzi par to COVID, vai pasaules valdību-tad ir pilnīgi velti cerēt, ka tādas fantāzijas kāds publicēs


Pats tu esi plakanzemes propagandists, vismaz domā plakani.
Labi, ka jūsējiem neizdodas aizklapēt ciet Pietiek-u un pat ne LRTT.
Bet tādus mutes aizbāzējus kā tevi vienkārši var neņemt galvā.

Atbildēt

Gustavs

11.11.2022. 13:57

»

Ukrainā okupants, bet Latvijā piļsoņis.

Ir bezjēdzīgi aptaujāt dzīvojošos LV valstsveidojumā, kur 50% gatavi melot dēļ sava pašlabuma, bet 90% no tiem ir vispār svešas valsts pilsoņi


Liekas, ka šoreiz Jums taisnība, bet tas tikai nozīmē to, ka LV varas solīta soviets integrācija ir izgāzusies...kā vairums LV varas solījumu...

Atbildēt

kas vainīgs

11.11.2022. 09:40

»

redz

.....vajadzētu sākt no tiem


Es kādreiz "uzbraucu" tiem medijiem, sākot ar 90.-to gadu televīziju. Un ziniet, kas beigās notika? Piedzīvoju psiholoģisku vajāšanu. Viņi negrib, ka tos aiztiek. Tāpēc tika atļauts komentēt tikai reģistrētiem lietotājiem, līdz zuda iespēja komentēt vispār.
Tā ir, kā rakta autors pauž - vai būtu jātiesā par sava viedokļa paušanu, ja sludina liberālismu?
Labi vēl, ka te var ko uzrakstīt.

Atbildēt

kas vainīgs

11.11.2022. 08:03

»

redz

vēl viens..piedošanu..diletantisks citats: Ulmanis nav Dievs--vins visu nezinaja...Pamatproblema nav demokratija ka tada, (demokratija loti nepatik osvoboditeliem) bet taja demokratijas forma kas ir LV.. Demokratija nav kaut kas akmeni cirst: Katrai valstij, tautai ir savas piemerotakas demokratijas...


"Latvijā pastāvošā kārtība ir galīgi nepiemērota LV tautas apziņas līmenim" - šo apziņas līmeni lielā mērā cenšas regulēt masu informācijas līdzekļi, vajadzētu sākt no tiem, jo tauta kļūst apjukusi no to sludinātām morāles "vērtībām". Arī kāds konservatīvāks izdevums nav bez vainas, ja redzama liekulība un kampēju slavināšana.

Atbildēt

...

11.11.2022. 07:41

»

Pameeghini

sev tur ar elektroshokeri pastimuleet! :D


Kas i ko,satversme bekā iestrēga?

Atbildēt

"Jūsu viedoklis ir svarīgs"

10.11.2022. 23:54

»

VNO

Protams, protams! Kā saka, "what about it...


Somijas karu nav ko salīdzināt ar Latviju. Latvijā 1940.gadā nekāda kara nebija. Vēl vairāk - uz Šveici netikušais pasažieris paziņoja ka esot ienācis draudzīgas valsts karaspēks, un lika visiem palikt savās vietās bet pats palikšot savējā. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku revolūciju.

Atbildēt

Ukrainā okupants, bet Latvijā piļsoņis.

10.11.2022. 22:00

Ir bezjēdzīgi aptaujāt dzīvojošos LV valstsveidojumā, kur 50% gatavi melot dēļ sava pašlabuma, bet 90% no tiem ir vispār svešas valsts pilsoņi.

Atbildēt

Ko darīt?

10.11.2022. 21:23

»

TIEŠI TĀ! :)))

Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus...


Ulmanis visu pareizi paredzēja. Ta ir taisnība, kuru šodien baidās, kaunas atzīt!!!

Atbildēt

Pameeghini

10.11.2022. 18:14

»

...

Tu savu satversmi vari iebāzt tur kur saule nespīd


sev tur ar elektroshokeri pastimuleet! :D

Atbildēt

...

10.11.2022. 17:58

»

Jānis Bānis

Kas tev sūdainam kvemļa trollim par daļu gar mūsu Satversmi


Tu savu satversmi vari iebāzt tur kur saule nespīd.

Atbildēt

VNO

10.11.2022. 17:48

»

"Jūsu viedoklis ir svarīgs"

Vai Ulmanis bija leģitīms prezidents? Arī Latvijā no 1934.g (valsts apvērsums un saeimas izdzenāšana) līdz 1940.gadam bija diktatūra ko viena daļa dēvē par "zelta ulmaņlaikiem". Ulmanis pat nepūlējās rīkot kaut kādas vēlēšanas vispār. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku...


Protams, protams! Kā saka, "what about it".
Sovoku propagandistiem tas varbūt arī kaut kādā ziņā palīdzēja, bet tikai nevajag mēģināt iestāstīt, ka sovoku valdībai (vai puķinam, vai staļinam vai da jebkam pie varas raškā) , ja tā ir sadomājusi kaut ko pievākt, kaut vismazākajā mērā kāds citas valsts iekšējās lietas traucēs izdomāt visstulbākos iemeslus savu hotjelku īstenošanai.
Piedod, Somijai tajā laikā bija pilnībā leģitīms parlaments, nekādu "ulmaņa apvērsumu" utt. Vai tas traucēja sacerēt iemeslu militāram uzbrukumam? NĒ!
Ukrainā, kopš Jaņika bēgšanas ir pilnīgā saskaņā ar Ukrainas konstitūciju ievēlēti (īstās nevis raškas tipa ) vēlēšanās jau divi prezidenti. Vai tas traucē raškai turpināt gaudot par "valsts apvērsumu Ukrainā"? NĒ!
Mjanmā ir noticis reāls militārs valsts apvērsums. Opozicionāri reāli PAKĀRTI!!!!. Vai tas raškai ir raisījis kaut mazākās bažas par Mjanmas valdības leģitimitāti? NĒ!

Atbildēt

Protektoram

10.11.2022. 16:30

»

ASV protektorāts Latvija

Nav pat runa par demokrātijas, kura nekad nav bijusi, apdraudējumu. Ir aizmirsta jeb tiek tīši ignorēta Latvijas Republikas Stversme...


Satversmē ir vēl arī citi panti, palasi nu vien tālāk. Visi nez kāpēc mīl citēt tikai šos divus, bet nez kāpēc nepiemin 116.pantu...

Atbildēt

redz

10.11.2022. 16:20

»

aber

saliidzinot ar shodienas ghermokratiju un tur aprakstiito , viss saskan.Bez tam, ir veel citi modelji ... Ja esi par demokraatiju, tad tu nedomaa ,bet refleksee


tad jau iznak-tavs merkis te ir pacatot..ne ko nopietni nelabojot..tas ir nedarot...Tas ir: Tukši..piedodiet...padirst...

Atbildēt

aber

10.11.2022. 15:58

»

redz

Reiz bija laikam laiks sākt domāt ar savu...ne ar cienījamu filosofu galvu...Viss atkarīgs no cilvēkiem pašiem, un tikai no tiem


saliidzinot ar shodienas ghermokratiju un tur aprakstiito , viss saskan.Bez tam, ir veel citi modelji ... Ja esi par demokraatiju, tad tu nedomaa ,bet refleksee.

Atbildēt

redz

10.11.2022. 15:44

»

nju ,

kāds slavens Filosofs ,demokrātiju ierindo tikai virs tirānijas.Faktiski demokrātija pārtop tirānijā


Reiz bija laikam laiks sākt domāt ar savu...ne ar cienījamu filosofu galvu...Viss atkarīgs no cilvēkiem pašiem, un tikai no tiem.

Atbildēt

Kira

10.11.2022. 15:42

»

lauķis

Laikam jau bezjēdzīgi stāstīt.Varbūt noskaties filmu,ja nu atnāk apskaidrība.Aitas ir vienādas ka Krievija tā Latvijā un to īpatsvars arī līdzīgs


Viss tiesa..tikai atkal viens bet: Vai nu pats stāvi globālistu-vispasaules taisnības pusē, vai ar savas valsts taisnibas puse....Tieciet taks skaidriba pats ar sevi.

Atbildēt

lauķis

10.11.2022. 14:10

»

Kira

ta jau ir ka rakstiet, tikai nevajag jaukt-kur dzivojat. ja dzivojat Krievija-ticet Kremlim ir viena lieta, pavisam cita-dzivot cita valste un slavet un ticet Kremlis..no kura pats aizbegat


Laikam jau bezjēdzīgi stāstīt.Varbūt noskaties filmu,ja nu atnāk apskaidrība.Aitas ir vienādas ka Krievija tā Latvijā un to īpatsvars arī līdzīgs.

Atbildēt

Kira

10.11.2022. 14:05

»

lauķis

Kas tic kremlim,kas mildai,kas dieviem vai levitiem


ta jau ir ka rakstiet, tikai nevajag jaukt-kur dzivojat. ja dzivojat Krievija-ticet Kremlim ir viena lieta, pavisam cita-dzivot cita valste un slavet un ticet Kremlis..no kura pats aizbegat...

Atbildēt

lauķis

10.11.2022. 14:01

»

Kira

nu, bet tada gadijuma jus neesat pareiza vieta: jums savi raksti jaadrese latviijciem un krieviem...kas gadu desmitiem tic Kremlim


Kas tic kremlim,kas mildai,kas dieviem vai levitiem.
Veltījums visu tautu kāmjiem un aitām.
Убить дракона (фэнтези, реж. Марк Захаров, 1988 г.)

Atbildēt

cien.autoram

10.11.2022. 13:30

Lasot viņa gara darbu rodas iespaids (piedošanu ja kļūdos) ka demokrātija ir tikai liberālā formā....

Atbildēt

redz

10.11.2022. 13:29

»

TIEŠI TĀ! :)))

Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus...


vēl viens..piedošanu..diletantisks citats: Ulmanis nav Dievs--vins visu nezinaja...Pamatproblema nav demokratija ka tada, (demokratija loti nepatik osvoboditeliem) bet taja demokratijas forma kas ir LV.. Demokratija nav kaut kas akmeni cirst: Katrai valstij, tautai ir savas piemerotakas demokratijas formas...Latvija pastavosa kartiba ir galigi nepiemerota LV tautas apziņas limenim... Tas ar īsumā viss.

Atbildēt

Kira

10.11.2022. 13:25

»

lauķis

Visi tie kas akli tic nevis zina un pat ir gatavi savas ticības vārdā nogalināt.Aitas tic ka kūtiņa (valsts) pieder tām un ka tās tiek audzētas smukumam nevis cirpšanai un kaušanai


nu, bet tada gadijuma jus neesat pareiza vieta: jums savi raksti jaadrese latviijciem un krieviem...kas gadu desmitiem tic Kremlim....

Atbildēt

lauķis

10.11.2022. 11:27

»

Kira

kas jusu uztvere ir cerpama aita


Visi tie kas akli tic nevis zina un pat ir gatavi savas ticības vārdā nogalināt.Aitas tic ka kūtiņa (valsts) pieder tām un ka tās tiek audzētas smukumam nevis cirpšanai un kaušanai.

Atbildēt

taa

10.11.2022. 11:26

»

TIEŠI TĀ! :)))

Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus...


vish i!Shobriid pie varas ir kungjis!:D

Atbildēt

TIEŠI TĀ! :)))

10.11.2022. 11:13

Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus:
„Ne bads, ne mēris, ne karš, ne zemes trīces nav spējīgi kādu valsti tik ātri izpostīt, kā to spēj demokrātiskie principi, ja tie tiek par tās pārvaldīšanas principiem. Pirmie var gan nodarīt lielus materiālus zaudējumus un apturēt uz laiku tautas progresu, bet tie negriežas pret organiskās vienības ideju, kas visu satur kopā. Tāpēc pēc katras sabiedriskas vai dabas katastrofas tautas organisms atkal salasās, lai dzīvi turpinātu.
Demokrātiskie principi ķeras pie pašu pamatu iznīcināšanas. Tie iznīcina papriekšu galvu un tās funkcijas piešķir rokām, kājām jeb kaut kam citam. No tā ceļas sajukums visā organismā, jo vienas pavēles vietā katra daļa sāk dzīvot pati savu dzīvi, nonākdama savukārt juceklī."

Atbildēt

Kira

10.11.2022. 10:40

»

lauķis

Tu pati sevi pazemo nevēlēdamies skatīties patiesībai acīs.Laikam jau nav viegli būt cērpjamai aitai


Varbut nevajag uz reiz tik skarbi: Jus te rakstat par lietam, kuras pats isti nezinat..tas protams rada domstarpibu..

Atbildēt

lauķis

10.11.2022. 10:38

»

Kira

Kā tu te ko raksti-tā centies pazemot latviešus un viņu valsti. Nu-tad tak nemokies-brauc mājās uz rodinu


Tu pati sevi pazemo nevēlēdamies skatīties patiesībai acīs.Laikam jau nav viegli būt cērpjamai aitai.

Atbildēt

necilības kakts

10.11.2022. 10:09

»

Gustavs

Rakstā skartā tēma protams diskutējama:Cik tālu ir demokrātija un cik tālu ir visatļautība..Jeb kurā gadījumā demokrātija nav visatļautība, kā tas patiktos vairumam latviijcu...


Liels imigrantu skaits - attaisnojums demokrātijas apcirpšanai? Izklausās pašķidri, bet arī tādas tendences pamazām tiek kultivētas.

Atbildēt

Gustavs

10.11.2022. 09:48

Rakstā skartā tēma protams diskutējama:Cik tālu ir demokrātija un cik tālu ir visatļautība..Jeb kurā gadījumā demokrātija nav visatļautība, kā tas patiktos vairumam latviijcu....
Patiesībā rakstā tiek ignorēts fakts ka LV bija okupēta valsts un no okupācijas laikiem te mīt vēl ap 450 000 imigrantu...kas nepavisam savā vairumā nav draudzīgi LV un nemaz negatavojas te integrēties...
Tādos reālos apstākļos protams, ka demokrātija būs vairāk ierobežota, kā kad tādu lietu nebūtu.

Atbildēt

Kira

10.11.2022. 09:44

»

lauķis

Latvija kā teritorija bija jau pirms Ulmaņa,Latvija ka valsts nekad nav eksistējusi


Kā tu te ko raksti-tā centies pazemot latviešus un viņu valsti. Nu-tad tak nemokies-brauc mājās uz rodinu..

Atbildēt

lauķis

10.11.2022. 04:47

»

Es tā neteiktu...

Variet visādi Ulmani vērtēt, taču atcerieties : bez Ulmaņa 1918. gadā nebūtu pasludināta Latvija! Kā būtu bijis vēlāk, to mēs varam tikai minēt! Ulmanis katra latvieša sirdī, ir uz mūžīgiem laikiem iekalts


Latvija kā teritorija bija jau pirms Ulmaņa,Latvija ka valsts nekad nav eksistējusi.
Laikam jau godam kantes rīvē atzīt ka visu laiku esi muļķots un krāpts.

Atbildēt

Melngailis

09.11.2022. 22:33

»

"жуткое, кровожадное лицо"

Who will kill whom


Kill'em All Before They Kill You!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

15

Vārda brīvības fonds 1. aprīlī CC Atklāta vēstule kultūras ministram Naurim Puntulim

FotoŠopavasar fonds negaidītā kārtā saņēmis vairākas sabiedrībā pazīstamu cilvēku grēksūdžu vēstules, kuru saturu šeit pārstāstīsim īsi un koncentrētā veidā, jo mūsdienās sāpinošu un dvēseles dzīles atkailinošu tekstu palagus, kādas savulaik uzrakstījuši, piemēram, Svētais Augustīns (“Grēksūdze”) vai Mišels Fuko (“Miesas grēksūdze’) – tik garus gabalus lasīt nevienam nav laika.
Lasīt visu...

21

Nav taisnība, ka valsts palīdz uzņēmējiem. Valsts viņus mēdz reketēt

FotoValsts amatpersonas īpaši jau vēlēšanu laikā daudz runā par uzņēmējdarbības vides uzlabošanu, palīdzību uzņēmējiem, tiesiskumu un tā tālāk, un tā joprojām. Praksē gan mēdz būt citādāk, un valsts iestāžu vērsanās pret mani, manas ģimenes locekļiem un manis vadīto uzņēmumu liecina, ka realitāte var līdzināties absurda lugai.
Lasīt visu...

21

Korupcijas prakse perifērijā – Balvos

FotoKonkrētā piemērā – Balvos. 2022.gada oktobrī uz ceļa, kuru kā taisnāko vairāk nekā 30 gadus lieto mazdārziņu īpašnieki, bez brīdinājumiem tika nostiepta ķēde, kurā par laimi nelaimē ar salīdzinoši lēnu ātrumu (ap 15 km stundā) ietriecās motocikla vadītājs kurš guva nopietnas kakla traumas.
Lasīt visu...

12

Kas notiek Valmieras policijā un prokuratūrā

FotoVēlos Jūs informēt, kas notiek Valmieras policijā un prokuratūrā.Jau neskaitāmas reizes pēdējo pāris gadu laikā tiek ierosinātas krimināllietas par izvarošanu. Tiek aizturēti cilvēki, kuri pēc pāris mēnešiem tiek atbrīvoti. Bet tajā pašā laikā cietušās personas saņem no valsts atlīdzību, kas paredzēta cietušām personām
Lasīt visu...

21

Levita kungs, mēs gribam 0,16% no iekšzemes kopprodukta, nevis valsts radio un TV sakārtošanu!

FotoPirms vairāk nekā desmit gadiem politiskajā dienaskārtībā pirmoreiz nonāca jautājums par Latvijas sabiedrisko mediju apvienošanu. Toreiz Latvijas Radio iestājās pret to, jo apvienošanās sākotnējais ambiciozais plāns toreizējā resursu trūkuma situācijā bija nerealizējams, savukārt apvienošanās, neieguldot nepieciešamos finanšu līdzekļus attīstībai, solīja vairāk risku nekā ieguvumu. Procesa virzītāji aizrautīgi runāja par sinerģiju, kas veidosies apvienotajā medijā, tajā pašā laikā nespējot kliedēt bažas par to, vai:
Lasīt visu...

21

Sazvērestības teoriju cienītājiem ir jāpajautā sev: bet kāda ilgtermiņa mērķa labā darbojos es?

FotoPirms ejam tālāk, ir jāuzsver, ka sazvērestības teoriju patiesums šeit nav būtisks. Vārdu savienojums “sazvērestības teorija” sākotnēji nenozīmē, ka šī teorija pauž nepatiesību, vien to, ka tā apraksta vairāku spēlētāju sazvērēšanos. Taču skaidrs, ka mūsdienās šim vārdu savienojumam ir negatīva konotācija — ar to apzīmē stāstus, kurus publiskajā telpā nav pieņemts uzskatīt par patiesiem.
Lasīt visu...

18

“Demokrātijas akadēmija” vēlas demokrātiju, par kuru maksā visi citi!

Foto16.martā Ogres muzejā notika pasākums “Demokrātijas akadēmijai”. Tā ir programma, kuru par dažādu fondu, tostarp Sorosa fonda “DOTS”, naudu īsteno vairākas biedrības. “Akadēmiķi” apmeklēja muzeju, bet “aizmirsa” par to samaksāt.
Lasīt visu...

21

Pārdomas saistībā ar veselības aprūpes budžetu 2023. gadā

FotoUzstādījums, ka, pirms nav veiktas reformas, veselības aprūpes budžetu ir racionāli papildināt vien tehniski, vedina minēt, vai tiešām valdība sāk cīņu ar lielāko šķērsli nozarē, proti, hroniski samilzušo administratīvo vājumu. Gadiem ilgi Nacionālais veselības dienests un Veselības ministrija apzināti vairījušies veikt reālu pārraudzību, cik lietderīgi ārstniecības iestādes izmanto piešķirtos līdzekļus, kas paredzēti deleģēto valsts pārvaldes uzdevumu izpildei, lai sniegtu iedzīvotājiem valsts nodrošinātos veselības aprūpes pakalpojumus. Ja tiks īstenota reāla padotība, iestādes riskēs aizskart medicīnas establišmenta intereses.
Lasīt visu...

Lursoft