Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Jukums

13.07.2022. 19:44

»

beidz to rašistu propagandu

"tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku


Jā, tiešām tā arī ir! Ieskaties pats Latvijas enciklopēdijā, liekas, 1986. gads. Tur minets ka Latvijā dzīvo 2,63 miljoni cilvēku. Liekas, arī iepriekšējā gadā esam zaudējuši ap 17 000.
Cilvēku skaita samazināšanās visprecīzāk raksturo varas piekopto politiku, cita, precīzāka rādītāja nav!
Varai tiešām ir pēdējais laiks attapties!

Atbildēt

Zvaigzne

13.07.2022. 19:43

»

beidz to rašistu propagandu

"tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku


1991. gada septembrī Latvijā atradās 51 348 PSRS bruņoto spēku militārpersonas
Pareizi, pārējos apsauksim par "līdzskrējējiem", tieši šādu "patriotu" dēļ viss ir tieši tā kā ir!

Atbildēt

jautrītis

13.07.2022. 19:40

Lai kā negribētos piekrist, tomēr autoram IR TAISNĪBA. Raksts labs!
Vēlētie deputāti NAV pildījuši savus solījumus, nav atbalstījuši savus tautiešus viņu saimnieciskajos centienos, nav pildījuši pat savus pieņemtos likumus, piemēram, par pārmaksātā PVN atmaksu, mans SIA 20 gadu laikā solīto, ar likumu noteikto, atmaksu no VID tā arī netika saņēmis, apnika sevi mānīt un beidzu ar saimniecisko darbību nodarboties, ja nav, lai arī nav.
Nodokļu jūgs ir nenormāls, ja gribi cilvēcīgi dzīvot, izejas nav - ir jābrauc prom, 700 000 tā arī ir izdarījuši.
Arī pēdējās vēlēšanās, pēc mandātu saņemšanas un parakstīšanās par tiem vēlētāju sarakstā, mani pie urnas vēlēšanu komisija vairs nepielaida, vēlēšanu iecirknis Stabu un Avotu ielas stūrī- kādēļ man iet un vēlreiz piedzīvot apkaunojumu?
Esmu tīrasiņu latvietis trijās paaudzēs, un no valsts varas, saviem agrāk vēlētajiem deputātiem, savos darbos atbalstu neesmu saņēmis, vairāk gan pretēji.

Rādīt visu

Atbildēt

Mjā

13.07.2022. 19:38

»

:)))

Atzīsties ,kas esi ,zombijs ,jeb vnk. muļķis


Galva tev pilna ar sūdiem! No debilizācijas centra esi!

Atbildēt

kur to

13.07.2022. 19:22

»

beidz to rašistu propagandu

"tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku


var pārbaudīt?un cik stalina laikā izsūtīja?

Atbildēt

taisnība

13.07.2022. 19:06

»

beidz to rašistu propagandu

"tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku


Ar okupācijas armiju bija 1/3 virs miljona.

Atbildēt

Mjāā

13.07.2022. 19:03

»

Mja ...

Kasparam raksts tiešām patiess. Tomēr es gribētu zināt ko Jūs darīsiet, ja ienāks orki ,un darīs to pašu ko Ukrainā ,slepkavos , laupīs ,izvaros


Kad krievi ienāk, viņi vispirms pabaro ukraiņus arī ukraiņu karavīrus, kas bada,slāpju mocīti cenšas padoties gūstā, ja "zagradatradi" nešauj šiem mugurās.

Atbildēt

beidz to rašistu propagandu

13.07.2022. 19:02

»

Jukums

Te ir divas lietas...


"tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku"
No tiem ap 500 tūkstoši bija okupācijas armija un tās līdzskrējēji. Latviešu skaits Latvijā ir samazinājies par nepilniem 180 tūkstošiem.

Atbildēt

Zanīte

13.07.2022. 18:57

»

cilveks444

Visticamāk, Kaspara Pudnika argumentiem, ir pamats! Turklāt tas ir loģisks un svarīgs, lai kā mēs patiesību gribētu paslaucīt zem tepiķa. Jo, vai gadījumā, ja viena vai otra puse, nav pat precīzi zināms kura puse, varbūt abas - viena pret otru mijiedarbojoties (tas pēc novērojumiem jau notiek, un tas...


👍 komentāram.
Arī raksta autoram Kasparam Pudnikam paldies par emocionālo un łoti patieso viedokli.
Es nevaru nepiekrist.

Vēlēšanās nepiedalīšos. Arī pirmo reizi savā mūžā. Mērs ir pilns.

Atbildēt

Dzīvojot melos

13.07.2022. 18:48

Kamēr Latvijā netiks veikta patiesa lustrācija, nekas nemainīsies vismaz vēl 20 gadus. Ja sāktos lustrācija izmaiņas būtu ļoti straujas jo tie kas šobrīd nesodīti izzog un iznīcina Latviju saprastu, ka agri vai vēlu viss top zināms.

Atbildēt

Mja ...

13.07.2022. 18:27

Kasparam raksts tiešām patiess. Tomēr es gribētu zināt ko Jūs darīsiet, ja ienāks orki ,un darīs to pašu ko Ukrainā ,slepkavos , laupīs ,izvaros?
Vispār jau es domāju , ka Ukraina viņus sasitīs ,un tomēr ...

Atbildēt

Zilais brālēns...

13.07.2022. 17:49

»

Šmurgulis Pudniks

Dīvaini, ka kaut kādam pamuļķim, šmurgulim un gļēvulim tiek dots vārds portālā, lai šis zoniņš izrāda savu pāris rievu smadzeņu devumu. Tas jau nav nekāds Pudnika viedoklis, bet Kremļa viedoklis. Pudnik, cik Tev maksā? Normāls un atbildīgs Latvijas valsts pilsonis tādus murgus tāpat vien uzrakstīt ne...


Vai tiešām kāds klausās šos : pudnikus, zvejas, rukus, smanus, kramiņus un pārējos sludinātājus? Viss ir slikti, būs vel sliktāk, uz vēlēšanām nav jāiet, vienīgā gaisma austrumu pusē... Vai nebūtu laiks šos ākstus pārtraukt publicēt?

Atbildēt

nolaidība

13.07.2022. 17:24

»

Kasparam taisnība

Armijas virsnieks Liepājā nošauj no trešā stāva bēgošo sievu: zināmas vēl vairākas detaļas par asiņaino drāmu...


Vai Pabriks būs vīrietis un atradīs spēkus atstāt savu amatu? Šaut mugurā bēgošai sievietei publiskā vietā, un nebūs vainīgo?

Atbildēt

...

13.07.2022. 17:07

»

Liekas, ka nepiekrītu

Tomēr ir šaubas par raksta autora vārdu patiesumu


Kad liekas tad var sasisties.Šaubas jau nav slikta lieta,atliek pārbaudīt faktus un argumentus.Šoreiz vārdi ir patiesi,šaubas varētu būt par mērķi kāpēc tas tiek teikts.

Atbildēt

!!!

13.07.2022. 17:03

»

...

Paskaties vai tev biksās pašam nav kremlis un noderīgais idiots galvā.Vispār jau par noderīgajiem idiotiem sauc tos kas kalpo pastāvošajai sistēmai


Noderīgais idiots var būt jebkam, kā intereses viņš aizstāv. Kaut kā intereses taču Pudniks aizstāv, bet tās noteikti nav latviešu tautas intereses.

Atbildēt

Kasparam taisnība

13.07.2022. 16:42

Armijas virsnieks Liepājā nošauj no trešā stāva bēgošo sievu: zināmas vēl vairākas detaļas par asiņaino drāmu.
Liepājas Ezerkrastā, Mirdzas Ķempes ielā, armijas virsnieks otrdienā, 12. jūlijā, nošāvis savu sievu, bet pēc tam pats sev padarījis galu, liecina neoficiālā informācija. Nedaudz virs 30 gadiem veco sievieti sašāvis Latvijas armijas virsnieks un viņa drīz vien slimnīcā mirusi. Kad policijas bataljons ielauzās dzīvoklī, kurā bija iebarikādējies vīrietis, tika konstatēta arī viņa nāve. Dramatiskos notikumus dzirdēja plašā apkārtnē.
(https://jauns.lv/raksts/zinas/510945-armijas-virsnieks-liepaja-nosauj-no-tresa-stava-begoso-sievu-zinamas-vel-vairakas-detalas-par-asinaino-dramu)

Atbildēt

Liekas, ka nepiekrītu

13.07.2022. 16:33

»

Jukušajam

Tu nevari sniegt nevienu pierādījumu ka Latvija ir valsts.Pārējie spriedelējumi sistēmas pakalpiņam atbilstoši


Tomēr ir šaubas par raksta autora vārdu patiesumu.

Atbildēt

Jukušajam

13.07.2022. 16:28

»

Jukums

Te ir divas lietas...


Tu nevari sniegt nevienu pierādījumu ka Latvija ir valsts.Pārējie spriedelējumi sistēmas pakalpiņam atbilstoši.

Atbildēt

Jukums

13.07.2022. 16:21

Te ir divas lietas:
1.Valsts pārvalde un varas attieksme pret tautu šo 30 gadu laikā, tiešā ne tuvu nav bijusi tā labākā, zagšana, shēmošana, sociālā netaisnība, augstprātība, birokrātija, netiesiskums, nekompetence, alkatība, Kariņa varas laikā arī diktatūras pazīmes, nedabisko viendzimuma laulību uztiepšana utt, ir tās, kas raksturo varu šo 30 gadu laikā. Un kā sekas, tiešām ap 700 000 zaudētu cilvēku. Un - pat nekādas atvainošanās, nekādas atbildības uzņemšanās, nekādu mēģinājumu mainīt situāciju un arī sodīt atbildīgos. Protas ka tāda politika un tāda attieksme, ieliek ieročus Latvijas valsts ienaidnieku rokās! Ļoti stiprus ieročus!
Ko tur teica vēl Finks, par karogu plivināšanu pēc neatkarības atgūšanas!? Tieši tā arī, diemžēl, notiek.
2. Bet tādu pudniku, lindermaņu, osipovu, gapoņenko utt, mēģinājumi apšaubīt Latvijas valsts neatkarību, ir sīkkangariski nodevīgi un, visticamāk, pudniks tomēr ir putiniskās Krievijas aģents, kurš centīgi pilda dotos uzdevumus. Varbūt palaimējas un putins viņam atlīdzībā iedos pasūkāt kādu vafeli...
Mums, protams, ir jāsakārto valsts. Viens no arvien lielākās atpalicības cēloņiem pat no kaimiņiem igauņiem un lietuviešiem, ir arī tas, ka esam bijuši spiesti savas balsis vēlēšanās tērēt vairāk pēc nacionālā, nevis pēc sociāli ekonomiskā principa. Un ievēlētie, diemžēl, to tiešām nav kautrējušies savtīgi izmantot. AP ir svarīgāk dzīt azartspēļu un pederastu intereses, Vienotībai nekad nav bijusi svarīga tautas labklājība, ZZS dzina oligarhu intereses, NA arī nav bez grēka.
Rādīt visu

Atbildēt

...

13.07.2022. 16:09

»

Jautājums

Tā arī vēl neesmu sapratis, kas viņš īsti ir? Kremļa ietekmes āģents vai noderīgais idiots? Varbūt vēl kaut kas


Paskaties vai tev biksās pašam nav kremlis un noderīgais idiots galvā.Vispār jau par noderīgajiem idiotiem sauc tos kas kalpo pastāvošajai sistēmai.

Atbildēt

lauķis

13.07.2022. 16:01

»

Kocins

Viss ir slikti,uz vēlēšanām neiešu,pa muti zaglīgam ministram nesadošu,turpināšu atbalstīt glaimotājus un d līdējus.Malacītis,turpini dziedāt valsts izzadzēju izpriecu pasākumos un raudi spilvenā


Tupenīt,par kādu valsti tu runā?Vēlēšanās var TIKAI savas tiesības kādam citam,kļūt par vergu un ar savu parakstu apliecināt ka piekrīti šai verdzības sistēmai.Dari to kas VĪRIETIM jādara un lai notiek kas notiek.

Atbildēt

Kocins

13.07.2022. 15:56

Viss ir slikti,uz vēlēšanām neiešu,pa muti zaglīgam ministram nesadošu,turpināšu atbalstīt glaimotājus un d līdējus.Malacītis,turpini dziedāt valsts izzadzēju izpriecu pasākumos un raudi spilvenā.

Atbildēt

Latviete

13.07.2022. 15:45

Patiess raksts. Uz vēlēšanām neiešu, jo nav par ko balsot -to darīšu pirmo reizi savā dzīvē.

Atbildēt

lauķis

13.07.2022. 15:40

Paldies par rakstu.Varbūt varēja pateikt striktāk un lietas precīzi saukt savos vārdos.

Atbildēt

cilveks444

13.07.2022. 15:33

Visticamāk, Kaspara Pudnika argumentiem, ir pamats! Turklāt tas ir loģisks un svarīgs, lai kā mēs patiesību gribētu paslaucīt zem tepiķa. Jo, vai gadījumā, ja viena vai otra puse, nav pat precīzi zināms kura puse, varbūt abas - viena pret otru mijiedarbojoties (tas pēc novērojumiem jau notiek, un tas nav sācies vakar, bet krietnu laiku iepriekš, kopš Krievijas un Rietumu attiecībās atkal iestājās “sasalums”) izraisīs karu uz Latvijas zemes, vai latviešiem ir jāmirst par vienas puses interesēm, kuras pārsvarā nebūt nepārklājas ar Latvijas interesēm? Lūk, pamata jautājums?!

Nevajag izlikties un klāstīt, ka Ukrainā notiek Krievijas un Ukrainas sadursme, jo tur rēķinus pēc būtības kārto Krievija un Rietumi. Ukraina ir tikai placdarms šo rēķinu kārtošanai. Liels placdarms, ar lielu tautas masu. Kuru dzen karot. Kam tas ir izdevīgi, nav grūti nojaust, taču ukraiņiem tas nav izdevīgi, lai kā viņiem klāstītu, ka ir jākaro līdz pēdējam, uzsveru pēdējam, vīram! Jo ukraiņi nezina par ko īsti karo, viņi ir pamatīgi apmānīti, jo savas muļķības dēļ radīja savā valstī haosu, nemierus un naidu, kas noveda līdz karam. Radīja tam labvēlīgu augsni.

Protams, darbojas propaganda, uz pilnu klapi, taču ne tikai Krievijas, bet, nebūsim naivi, arī Ukrainas, pēc noklusējuma – Rietumu. Abas ir pietiekoši melīgas. Grūti pat pateikt, kura puse melo pamatīgāk. Rodas varoņteikas, kurām ir maz sakara ar īstenību
Rādīt visu

Atbildēt

minēšu

13.07.2022. 15:25

Drīz Grantiņš ieriesies!

Atbildēt

Bauris

13.07.2022. 15:20

Protams, ka mēs neko nevaram, bet jāiet balsot par lielo, vareno krievu tautas partiju, jo citādi Nacionālie Atkritumi ar Vienotību pederastiem mums visa cenas pacels 10-kārt.

Atbildēt

Šmurgulis Pudniks

13.07.2022. 15:17

Dīvaini, ka kaut kādam pamuļķim, šmurgulim un gļēvulim tiek dots vārds portālā, lai šis zoniņš izrāda savu pāris rievu smadzeņu devumu. Tas jau nav nekāds Pudnika viedoklis, bet Kremļa viedoklis. Pudnik, cik Tev maksā? Normāls un atbildīgs Latvijas valsts pilsonis tādus murgus tāpat vien uzrakstīt ne gribētu, ne spētu.

Atbildēt

Smerdelis visos laikos...

13.07.2022. 15:10

Autors ir apaļa nulle, kurš pelnās ar muldēšanu, tēlojot nesaprasto...

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Nēzdodziņi nelīdzēs... Tukšas runas arī!

FotoIlgi neko nebiju rakstījusi, bet aizķēra… Šobrīd mediji aktīvi reklamē Alvi Hermani, viņa idejas, partiju maiņas… Arī viņš ir ļoti aktīvs sociālajos tīklos, cilvēks, pār kuru ir nākusi apgaismība, ka tālāk vairs nav kur… Kārtējais Saulvedis latviešu – ne Latvijas – tautai! Profils, kurs mani nobloķēja, kad pajautāju, kur viņš bija 20+ gadus… Tas tā, vilks viņu rāvis – to Hermani un viņa mērķus, aizmuguri vai virzītājus! Mediji viņu reklamē, sabiedrībā populāras personas uzsver vajadzību pēc jaunas, spilgtas partijas… Latvijā ar to ir izteikts viss!
Lasīt visu...

18

Lelde Dreimane ir tik gudra, ka nemelo – bet šo un to noklusē...

FotoViņnedēļ latvieši dzīvojās pa skatuvēm. Protams, tas viss bija nosacīti, jo darbinātas tika skatuves mākslas problēmas. Latgales pusē ļaudis skatījās uz lielo garu (Gors), kam trūkst naudas, bet galvaspilsētā vēroja monoizrādi par darba devēja un ņēmēja attiecībām. Tā kā abos gadījumos tas ir publiskais finansējums, skatītājam nevajadzētu apmierināties tikai ar priekšnesumu pirmizrādēm un programmiņām.
Lasīt visu...

21

Notiekošais pasaulē pavisam drīz paraus līdzi ellē visus

FotoPar būtisko finanšu pasaulē. Situāciju varētu raksturot kā diezgan dramatisku - procentu likmes ASV saglabājas ļoti augstas, tas žņaudz ekonomiku un daudzu cilvēku maciņus. Ne tikai ASV, jo dolāra sistēma ir globālās finanšu sistēmas mugurkauls.
Lasīt visu...

21

Amatieriska politikas vērotāja asociatīva refleksija

FotoTālajos padomijas laikos, studējot vēsturnieku pirmajos kursos, neformālās kursabiedru sarunās spriedām par to, ir vai nav bijis PSRS-Vācijas pakta slepenais pielikums. Tie, kas klausījās Rietumu radiobalsis, nešaubījās par tāda eksistenci, tie, kuri klausījās, bet neieklausījās tur teiktajā, un tie, kas klausījās mazāk vai nemaz, apgalvoja, ka pakta pielikums esot sazvērestības teorijas piekritēju izdomājums. Tikai pamuļķīši ticot šīm naivajām pasaciņām.
Lasīt visu...

21

Deviņi iemesli, kāpēc ārpus Rīgas mūsu vēlēšanu metode būs izdevīgāka

FotoPiedāvājums, tātad: Latvija sadalīta 17 vēlēšanu iecirkņos, katrā jāievēlē 5-7 deputāti. Balsojot par individuāliem kandidātiem un nevis partijām, ārpus Rīgas iedzīvotājiem šī metode ir daudz izdevīgāka, jo:
Lasīt visu...

21

Ij neceriet, es pat nedomāju mēģināt strādāt godīgu darbu!

FotoInformēju, ka esmu pievienojies Nacionālajai apvienībai (NA) un plānoju startēt 15. Saeimas vēlēšanās. Izvēle par labu NA bija vienkārša, jo esmu Latvijas patriots, iestājos par nacionālām un konservatīvām vērtībām, par ģimenēm ar bērniem, par stingru Latvijas piederību ES un NATO, par latvisku Latviju, par efektīvu valsts pārvaldi un rosīgu uzņēmējdarbību.
Lasīt visu...

3

Urā, Eiropas fantastiski drosmīgās rīcības rezultātā Krievija jau ir faktiski iznīcināta un lien mūsu priekšā uz vēdera!

FotoIepriekšējās ziemas Eiropā valdīja saspringta atmosfēra - cilvēku apkures rēķini pieauga, uzņēmumi taupīja elektrību un samazināja apgaismojumu, mediji ziņoja par atlikušo gāzes daudzuma daļu. Aiz tā visa slēpās Latvijai tik ļoti zināmā, bet pārējai Eiropai iepriekš neapzinātā realitāte - Krievija izmantoja Eiropas enerģētisko atkarību kā politisku ieroci. Šī krīze nebija nejaušība, bet gan modinātāja zvans un mācība, ko Eiropa nedrīkst aizmirst.
Lasīt visu...

12

Teātris un hokejs nav domāts nabagiem – ko nevar teikt par ANO Drošības padomi

FotoViena no Latvijas komercbankām gadu mijā izplatīja svētku vēlējumu, kas norādīja uz šī gada izaicinājumiem – proti, 2026. gadā būšot jāsaglabā “līdzsvars starp fiskālajām vajadzībām un ekonomikas spēju augt, nodrošinot finansējumu visam, kas nepieciešams”. Citiem vārdiem – jādzīvo atbilstoši iespējām.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi