Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

egils

28.08.2015. 15:58

Tikko žurnālā ''Sestdiena'' Marina Kosteņecka vēstīja, ka šeit krievi priecājoties, ka viņus negribējām ,bet dabūšot nēģerus.
Dīvaini, ka savulaik tik progresīva kultūras un politikas darbiniecei tiek atgādināts , ka no 1939.g. šeit iesūtītie t.s. ''krievvalodīgie'' ir nonākuši Latvijā ka okupanti, nežēlīgi un vardarbīgi iznīcinot un represējot līdz 1/2 no latviešu pamattautas. Un šīs repesijas, draudi, pazemojumi tiek veikti līdz par šodienai. Tāpēc vēl ir jāveic likumīgā deokupācija, ko LR Saeima pieņēma 1996.g. Pat Latvija ir vienīgā Eiropas valsts, kurai vēl ir jāatver t.s.''Cekas""maisi. Saprotams, kas vēl ir pie varas...Par ko priecāties? , jeb cinisks piedāvājums... priecāties, vai pat kopā ar nēģeriem?...NE ! (flag:lv) (grill) (sun)

Atbildēt

egils1

25.08.2015. 18:39

23.08.g. Rīgas centrā pie Brīvības pieminekļa tika atzīmēts=nosodīts 1939.g. Noziedzīgais Eiropas pārdales "Projekts' .Tika izveidots svecīšu "celiņš' -kā gaismas simbols pret melno maģiju. Paralēli tika izvietotas degošas cvecītes-kā dabiska tautas gaismas izpausme. Vēl tika izvietots no svecītēm SOS "Glābiet mūsu dvēseles" starptautiskais simbols, ko pēkšņi ātri vien, noliedzot klātesošo neapmierinātību, izjauca kāds ciniski rupjš vandālis, kurš nenosauca ne savu vārdu ne organizāciju , ko viņš pārstāv. Vēlāk cilvēki minēja, ka tas varot būt kāds Eriks no NApvienības. Nožēlojami!(flag:lv)

Atbildēt

Zorro

25.08.2015. 16:45

"Jaunās valdības ministrus neizvirza un neieceļ portālu lasītāji, bet konkrēti ekonomiskie grupējumi?" !!!

Tieshs, precizs LV Politiskas varas apzimejums. Ne ta?

Atbildēt

andris

20.08.2015. 18:13

Džo Makeins atgādina, ka E.Finks ir pareģojis un teicis, ka krievi un žīdi, un ebreji atdos visu salaupīto no 1939.g-līdz šim latviešu tautai un atstās Latviju, dodoties atpakaļ uz savām mītnes zemēm. Tā mēs atjaunosim Latviju kā nacionālu valsti ar 80% pamattautu.(flag:lv)

Atbildēt

egils1

19.08.2015. 18:22

TV ierakstā 19.08 pie Saeimas viena ruda sieviete tika rādīta AUROJOT! līdzīgi kā to dara ZOO dārzā mērkaķu būrī ! Lielāku necieņu pret pensionāru mītiņu iedomāties nevar. Bet varbūt tas bija viņas...uztrenētais āfrikāņu sauciens1?..It kā kādu ņemšot pie sevis mājās...:))

Atbildēt

Pastalija

15.08.2015. 04:21

»

discussion closed

Sevis sakārtošana nevar glābt citus, tikai pašu...


Nu nav tik veca,vel jau uzkapt virsu var :D

Atbildēt

Pastalija

15.08.2015. 04:18

Sabiedribu kroplotajiem vajag sprandu otradi apgriezt. Tiem degeneratu mecenatiem labi tas viss nebeigsies,kaut viniem liekas,ka ir droshibaa.

Atbildēt

atvai

13.08.2015. 14:16

»

deputātam

Kur ir Latvijā likums, kas aizliedz bērnu ekspluatāciju ierēdņu izklaides vajadzībām ? Tas ir likumdošanas un kultūras jautājums. Kur bija Ingūna ? Vai tad ne Saeimā


"deputātam". Par kādu bērnu ekspluatāciju tu te gvelz! Domā, ka, ja esi dumš, tad uzreiz - tiesībsargs vai deputāts?

Atbildēt

X

10.08.2015. 19:49

Vairumam tēma "zem jostas vietas" būs aktuāla sākot ar puberitāti un beidzot ar 23-24 gadiem, kā nu kuram, un parasti jau interesēt tādas tēmas sāk no kādas 4 vai, vēlākais, 5. klases, jo jau 4. klasē atminos kā meitenes smīkņāja, liekot izģērbtas lelles vienu otrai virsū, tā kā nav ko pārvērst to visu par ko ārkārtēju.
Nav arī ko, no parasta pusaudža, gaidīt fanātisku nacionāli orientētu cīnītāju, jo viņiem vispār attīstās tikai personība. Reizēm pat lielākie ienaidnieki dažādiem novirzieniem arī ir nākuši no vietām, kur tie uz to ir fanātiski tikuši kūdīti, jo līdzko pieaug, tad viņiem ieslēdzas tas, ka apzinās, ka paši var domāt un drīkst izjust nepatiku, drīkst to arī izrādīt...

Atbildēt

U.U.

10.08.2015. 15:15

»

Fakts par Rībenu

"par Kārlīti un Anniņu I.Rībena jau ir tukši izrunājusies krustu- šķērsu citos portālos, taču REĀLA rīcība no I.Rībenas nesekoja, kaut gan viņai ir likumdošanas iniciatīvas tiesības. Nav iesniegts debatēm neviens konkrēts likumprojekts no I.Rībenas puses apspriešanai Saeimas komisijās. Neviens likumprojekts...


Viņa taču neprot rakstīt! Ķēkšas reti prot rakstīt. Vismaz tik veca, ka nekur nelien ar savu neprasmi rakstīt, kā to visur dara jaunie latviešu šmurguļi ar saviem kroplajiem smērējumiem uz papīra vai internā.

Atbildēt

Fakts par Rībenu

10.08.2015. 10:11

"par Kārlīti un Anniņu I.Rībena jau ir tukši izrunājusies krustu- šķērsu citos portālos, taču REĀLA rīcība no I.Rībenas nesekoja, kaut gan viņai ir likumdošanas iniciatīvas tiesības. Nav iesniegts debatēm neviens konkrēts likumprojekts no I.Rībenas puses apspriešanai Saeimas komisijās. Neviens likumprojekts nav iesniegts, tikai tukša žvadzināšana bez rīcības bērnu labā: I.Rībena kā deputāte slikti strādā."

Atbildēt

discussion closed

10.08.2015. 09:44

»

Vo

Šorīt atkal ienācu šajā lapā, cerībā saņemt atbildes uz manu iepriekš uzdoto jautājumu tiem, kuri šajā rakstā - intervijā paustās Rībenas kundzes domas par tikumību kā dzīves vērtību, uzskata par senilām. Es gribēju zināt, kādas tad ir tās juvenilās vērtības, kam mūsdienās vajadzētu pievērsties, lai...


Sevis sakārtošana nevar glābt citus, tikai pašu.
Sievišķis, kurš maina vīriešus un politiskās partijas kā cimdus, vai kuru vīrieši un politiskās partijas maina kā cimdu, nevar neko daudz vāvuļot par tikumību.

Īsā atbilde uz vienu un to pašu jautājumu ir sekojoša: formai ir jāsakrīt ar saturu. Darbiem ir jāatbilst vārdiem.

Šīs sievietes uzpeldēšana visdrīzāk saistīta ar atgādinājumu: "Es te esmu! Ņemiet!" Tik ilgi esot politikā, kundze vēl arvien nav sapratusi, ka jaunās valdības ministrus neizvirza un neieceļ portālu lasītāji, bet konkrēti ekonomiskie grupējumi?
Kāds naivums kundzes vecumā!

Atbildēt

deputātam

10.08.2015. 08:33

»

sence

Tikumu un tautas dziesmas bērnam vislabāk būtu mācīt ģimenē, mazā vecumā,bet nu ir tā kā ir...


Kur ir Latvijā likums, kas aizliedz bērnu ekspluatāciju ierēdņu izklaides vajadzībām ? Tas ir likumdošanas un kultūras jautājums. Kur bija Ingūna ? Vai tad ne Saeimā ?

Atbildēt

sence

10.08.2015. 08:14

Tikumu un tautas dziesmas bērnam vislabāk būtu mācīt ģimenē, mazā vecumā,bet nu ir tā kā ir.
Bērnudārza izlaidumā bērni sniedz 2 stundu garu priekšnesumu, vecāki jau noguruši skatīties.
Dziesmu svētki - ārēji skaisti, bet mēģinājuma vakarā redzu uz ielas ejam puisīti ar dz.sv. tarbiņu, viņa mamma prasa- nu, kā gāja? Viņš saka - vuiij...10 stundas...
Laikam pārcenšamies...
Turklāt mēs savā vecumā esam salasījušies visādas gudrības gan no ezotēriķiem,gan kristietības, gan budisma, un nu tik visus mācīsim.

Atbildēt

ne paija

10.08.2015. 08:02

»

Vo

Šorīt atkal ienācu šajā lapā, cerībā saņemt atbildes uz manu iepriekš uzdoto jautājumu tiem, kuri šajā rakstā - intervijā paustās Rībenas kundzes domas par tikumību kā dzīves vērtību, uzskata par senilām. Es gribēju zināt, kādas tad ir tās juvenilās vērtības, kam mūsdienās vajadzētu pievērsties, lai...


Ienācu šajā lapā ar kafiju rokās un izlasu, ka Vo nav sevi sakārtojis (nav arī pliks sēdējis sniegā). Problēma nav ne tikumībā, ne kultūras mantojumā, ne sniegā. Problēma ir cilvēkos, kas šos jēdzienus lieto bez atbilstošas iekšējās pārliecības un tīra nolūka. Cilvēks, kas sevi sakārtojis parāda sevi caur darbiem un viņa pozitīvā rīcība ir redzama. Arī deputāts var sevi parādīt darbos. Darba vieta deputātam ļauj ieiet saeimas bibliotēkā, sakārtot sevi un izpaust sevi kā cilvēku. Vai tas ir daudz prasīts no līdzcilvēku uzticību saņēmuša personāža? Ja esi gājis pa politiķa ceļu, tad tam ir noteikts motīvs. Visi zin, ka šis ceļš vairumā gadījumu ir nepateicīgs, bet izvēle kuru ceļu iet (šļūkt līdzi tumšajiem vai radīt likumus caur līdzcietību) ir šī konkrētā deputāta izvēle. Ja deputāts aizstāvētu patiesas vērtības, tad būtu novērstas potenciālās problēmas, kuras ir likumdošanas sakropļošanas sekas: maximas, jaunās (sib)Īrijas, ierēdņu 0,3 miljoni, tiesu (ne)vara un preses (dez)informācija...

Atbildēt

Vo

10.08.2015. 06:51

Šorīt atkal ienācu šajā lapā, cerībā saņemt atbildes uz manu iepriekš uzdoto jautājumu tiem, kuri šajā rakstā - intervijā paustās Rībenas kundzes domas par tikumību kā dzīves vērtību, uzskata par senilām. Es gribēju zināt, kādas tad ir tās juvenilās vērtības, kam mūsdienās vajadzētu pievērsties, lai cilvēces progress varētu sekmīgi turpināties.
Nekā!Izņemot Rībenas kundzes nozākāšanu un apsaukāšanos, nekā konstruktīva. Vienīgi ne paija savā komentā runā par sevis iekšēju sakārtošanu un darbu ar sevi, kas mūsdienās esot nepieciešams. Neiebilstu, taču šī atziņa ir vēl senilāka par tikumības kā vērtības atzīšanu. Jau simtiem gadu dažādi mūki, jogi, faķīri sēžot klosteru cellēs un kalnu alās to vien tikai ir darījuši kā strādājuši ar sevi un sevi sakārtojuši. Viņi sevi ir sakārtojuši tiktāl, ka spēj kontrolēt un regulēt savus sirdspukstus, uz fantastiski ilgu laiku apturēt elpu, sēdēt kaili sniegā, līdz tas zem viņiem izkūst un daudzas citas brīnumainas lietas. Bet, ko tas ir devis cilvēku sabiedrībai un tās progresam? Nekā! Kamēr viņi sevi sakārtoja, politiķu ņemšanās šļura, (kā to apzīmē ne paija)izpostīja neskaitāmas civilizācijas vērtības, pazudināja un postā iedzina miljardiem cilvēku.
Tāpēc es stipri apšaubu, vai tikai darbs mums katram ar sevi un sevis sakārtošana var glābt Latviju un mēs visus kā tautu no šīs politiķu "šļuras". Lai sabiedrībā ko mainītu ir aktīvi jāiesaistās sabiedriskajos procesos. Bet sabiedriskos procesus var ietekmēt tikai indivīdiem apvienojoties. Un lai indivīdi apvienotos, ir vajadzīgas kopējas vērtības, kopēji ideāli ap ko apvienoties. Tikumība, morāle, nacionālās kultūras mantojums, savas Tēvzemes un tautas mīlestība ir šādas vērtības.
Bet, ja jūs man nepiekrītiet, tad, lūdzu, nosauciet citas vērtības un pamatojiet savu pārliecību, bet nemētājieties ar tukšiem apgalvojumiem un klišejiskiem jēdzieniem

Atbildēt

vai tiešām tā IR

10.08.2015. 00:15

»

Ingūnai

Ingūna, paldies par saturīgu un principiālu sarunu. Runājot par Vairu - viņu interesēja pedofīlijas skandāls un vai kā grbēja, lai genprokurors Jānis viņai ziņotu par to katru minūti...


Vienotība - tā nav partija, bet izredzēto grupa, kas netur cieņā paērējos tūkstošus biedru.

Neticu, ka Vienotība ir tāda. Ticu, ka Ingūna glābs mūs ar reliģisku pārliecību izlūdzoties aiziet vēlēt par to partiju kurā tobrīd atradīsies. Pārejiem neticīgajiem piedraudēs ar Sodomu un Gomoru. (ja kāds negribēs balsot, slavinās kādu cienijamu rabīnu, kam piesmērēsies)

Atbildēt

Ingūnai

09.08.2015. 22:55

Ingūna, paldies par saturīgu un principiālu sarunu. Runājot par Vairu - viņu interesēja pedofīlijas skandāls un vai kā grbēja, lai genprokurors Jānis viņai ziņotu par to katru minūti.

Jānis bija gudrs, zinošs un nepakļāvīgs, zināja savu vietu, Vairai apmēram tā pateica - dabūsi ziņas, kad būs izmeklēšanas rezultāti. Ko meklēja Vaira pedofīlijas lietās? Viņas ģimene bija ieinteresēta, kā mēļoja internetā un vai tajā neparādās kāds no viņas ģimenes.Skrastiņš viņai neziņo. Vaira dusmās paziņo, ka krievu-padoju prokurori ir jāpadzen (citiem vārdiem gan). Un Skrastiņš demisionē. Vietā nāk Rīgas cirkos nepieredzējis Maizītis. Viņu uz Vairas laikam priekšlikuma izsauc MK prezidents un , izskatījās, ka paziņoja - Maizīti, dodu laiku, visus, kurus var, krievu LAIKA PROKURORUS PADZEN.Sākās, bet Maizītim trīc rokas un kājas, ko darīt, nebūs kas strādā, aizies milzum daudz ļoti pieredzējušo, pazaudēsim paaudžu maiņu. Cenšas vilcināt atlaišanu, te laikam jauna komanda - tūlīt atlaist un pirms Jāniem paziņot, ka atlaiž, lai sagrautu JānudienAS SVĒTKU SVINĪBAS.
Atlaida un pamazām, ātri vairākas skaļās lietas ar saviem 20-30 sējumiem nozuda nebūtībā un nekas netika dzirdams, kas ar tām un žurnālisti arī apklusaināti bija laikam.
Vēl līdz šim, pēc 15 gadiem sūdzas, ka prokuratūrā nav kvalificētu kadru. Un vēl ilgi nebūs, pārtrūka paaudžu maiņa, jaunie ātri iekļāvās paklausības sistēmā un diez vai kļūs patstāvīgi, bet ja nav patstāvīgi, kvalitāte un atbildība zūd.

Vaira bija lielīga kā žagata, cik labi strādājusi, cik viņa populāra utt. Bet kad Dzintris TV pajautāja, kā tas iznāk, ka 8 gadus sabijāt amatā un ne reizi nebijāt pie tautas. Vīzdegunīgi Dzintri Vaira aprāva - apmēram tā - tā nav tava daļa, es pati zinu, kad un kur man būt.

Ingūna, es tevi slavinu un godāju kā Latvijas patrioti, pareizi, ka pameti šo Jauno Laiku, cinisko, dažu cilvēku varas partiju, kur biedru un pat valdes locekļu vārds ir mīdīts zem kājām. Vienotība - tā nav partija, bet izredzēto grupa, kas netur cieņā paērējos tūkstošus biedru.

Atbildēt

neasa tante

09.08.2015. 22:30

»

mēs kļūstam gudrāki

Laba atbilde trulam rakstam ar neasu tanti...


Nu tiešām prieks, ka mēs kļūstam gudrāki. Jautrākais ir tas, ka uz patiesību varai ir beidzies monopola patents. Tagad tā ir pa brīvu. Truliķi un pseidoelite neko nevar padarīt, jo viņiem nav saslēguma ar jaunās informācijas plūsmu. Un taisnība, ka tam nav sakara ar fizisko vecumu, bet tikai ar garīgo apziņu. Viss notiek pareizi un to vairs nav kam apturēt.

Atbildēt

jautri

09.08.2015. 21:34

»

Jānis

Cienījama intervija! Paldies Rībenas kundzei par viņas pārdomām un pietiek.com par to pārpublicēšanu (sākotnējo interviju biju palaidis garām


Lol. Cienījamie ļaudis! Vienmēr atrodas kāds glumeklis jānis, kurš izrāda savu cieņu viņaprāt "ietekmīgai personai". Cik muļķīgi.
NA kaut kā bieži min vārdu "cienījams". Kurš ir jūsu krusttēvs (ne jau Toms)?

Atbildēt

mēs kļūstam gudrāki

09.08.2015. 21:26

»

ne paija

Te Paijas vietā atbildēšu. Saturīgums šajā intervijā ir 3.klases līmenī. Ja esi trešās klases teicamnieks, tad vari baudīt. Ja esi pārcelts uz 6. klasi viss kas rakstā izpaužas kā pamācības citiem un savas nozīmības atgādinājums (piem. kad es biju ministre). 9. kasei (izmantojot raksta koordināšu sistēmu...


Laba atbilde trulam rakstam ar neasu tanti.
Tur tas knifs, ka rībenas vāvuļojumi šķiet sīki, garlaicīgi un senili bērnišķīgi. Šis ir cits laiks, šie ir citi cilvēki.. rībena, pauls, kalniņš.. tas ir kaut kas no aizpagājušā gadsimta un tas nav saistīts ar fizisko vecumu.
Šķiet "vienkāršā tauta" attīstībā ir apsteigusi "kultūras eliti" un nesamierinās ar senilām surogātidejām. "Kultūras elites" pārgudrības vairs izraisa tikai ņirgas. Tur neko nevar darīt. Tā ir un tā būs. Šis ir autoritātes zuduma laiks. Kad par autoritāti kļūst patiesība. Tie, kuri izliekas un turpina senili vāvuļot, tiek "atkosti".

Atbildēt

Piekrītu un atceros...

09.08.2015. 21:22

I.Rībena parasti izlien ara uz kadām vēlesanām vai uz valdības gāsanas procesu, lai par sevi atgadinātu - piekrītu šejienes komentam.

Kā politiķes necienīga bija Rībenas un Helēnas Demakovas kašķis presē līdz pat sadzīviskām interpretācijām , abas villojās uz nebēdu presē, par pašu galveno-darbu tautas laba aizmirstot... :-(

Atbildēt

Zinu gan

09.08.2015. 21:11

»

Nezinu gan

izskatās, ka Tu esi viena skaudīga un nenovīdīga, klimaksaina bāba


neizskatās, jo esmu pārliecināts, ka tā var zākāties viens pretīgs latvāņu radījums, kurš nav cienīgs saukties par cilvēku - preteklis/e... ja nav argumentu, vai prāta, tad ir jāklusē, mēsls!

Atbildēt

Gomora

09.08.2015. 20:57

»

Vo

Jūs, cienītā, tomēr kaut ko jaucat. Šis raksts - intervija nav veltīts Rībenas personībai, ne viņas ģimenei...


Paldies! Priecājos! Jo liberastiem nekad nav argumentu, tad viņi "aprej"personibu.

Atbildēt

to 17:35

09.08.2015. 16:45

Precīzi teikts, " pazīstat drēbi" un situāciju valdībā " :-)

Atbildēt

to

09.08.2015. 16:35

»

to Vo -

Paija savā atbilde nerunā ar negatīvismu, bet piesauc konkrētus faktus, ja protat lasīt. Ja lasīt neprotat - cita lieta- maļat savu maļamo, visiem ļauts


Ja pārdesmit gadu Jums būtu iespēja personīgi pazīt I.R. tad ilūziju par šo cilvēku vairs nebūtu. Ārišķība un Fikcija. Varbūt pataloģisks kultūras minestres amata trūkums organismā savienojumā ar vispārējo apjukumu. (ja gadījumā mainās valdība vajag taču par sevi atgādināt)

Atbildēt

to Vo -

09.08.2015. 16:24

Paija savā atbilde nerunā ar negatīvismu, bet piesauc konkrētus faktus, ja protat lasīt. Ja lasīt neprotat - cita lieta- maļat savu maļamo, visiem ļauts.

Atbildēt

ne paija to Vo

09.08.2015. 16:15

»

Vo

Redziet, cienītā, ja Jūs uzņematies atbildēt, tad arī vajag atbildēt uz jautājumu. Bet jautājums bija par tām interesantajām, dziļu domu saturošajām, aizraujošajām vērtībām, kuras arī es gribu iepazīt. Tā vietā Jūs man te stāstāt par 3. klasi un 6. klasi, par problēmu, kuru nevar atrisināt tajā pašā...


Vērtību sistēma ir mākslīgi izveidota no valdošās elites (pirms 5000 gadiem) ar mērķi likt 3.klases teicamniekiem sekot tās nostādnēm (ja būs nepieciešams tos aizsūtīt arī kādā krusta karā). Nav svarīgi vai vērtību sistēmu veidojis likumdevējs vai reliģisko lietu konsorcijs. Patieso vērtību sistēmu cilvēks var apgūt tikai un vienīgi apzinoties savu patieso izcelsmi un izprotot savas konkrētās dzīves uzdevumu (atceroties pirms dzimšanas dotos solijumus Dievam). Zemes dzīvei prakstiski nav aizliegumu un nav arī soda par nepareizu rīcibu (Dievs nekad nesoda Sodomas stilā). Jā, uz zemes darbojas celoņu un seku likums, bet tas nemaina brīvās izvēles tiesības katram cilvēkam. Nekas uz zemes neaizliedz veikt brīvu un neatkarīgu izvēli, bet tas attiecas uz visiem cilvēkiem vienlaicīgi, tāpēc ir nepieciešami ierobežojumi attiecībā uz citu izvēles traucēšanu (ja esat pamanījuši, tad cilvēcei attīstībai traucēt ir aizliegts arī citplanētiešiem, kuri vienmēr ir zemi vērojuši). Tikumība, morāle (cilvēku apziņā) ir vairāk kultūras tradīciju atspoguļojums nevis instrukcija dzīvei. Patiess cilvēks, kurš apzinās sevi kā Dieva daļu ir predisponēts līdzcietībai, cieņai pret otra izvēli un mīlestībai pret visu kas ir (nejaukt ar vientiesību un muļķību). Nav cita ceļa cilvēces izdzīvošanai šajā pārmaiņu laikā, kā sevis iekšējā sakārtošana izmantojot savu iekšējo trīsvienību - Dvēsele, Gars, un zemes prāta apziņa (Ego). Visa politiķu ņemšanās ir šlura, lai izklaidētu vientiešus un saglabātu varu pār līdzcilvēkiem.

Atbildēt

:)

09.08.2015. 16:04

»

:-) to :-)

Sievietes bez tikuma = palaistuves un piegulētājas . Palaistuves un piegulētājas nevar citiem morāli lasīt...


Nevajag savas emocijas piedēvēt man ,es vienkārši uzjautrinos . :)

Atbildēt

Vo

09.08.2015. 16:02

»

Paija - atbilde visiem

Patiesi liels gods, ka tik daudzi komentētaji pārdzīvo par manu vērtību sistēmu...


Jūs, cienītā, tomēr kaut ko jaucat. Šis raksts - intervija nav veltīts Rībenas personībai, ne viņas ģimenei.
Ja kāds cilvēks aizraujas ar klasisko filozofiju, tad viņam gan nevajadzētu jaukt subjektu ar objektu. Šajā rakstā - intervijā ir runa par objektu - ārpus cilvēka un neatkarīgi no cilvēka realitātē eksistējošām vērtībām, bet jūs savu negatīvismu vēršat pret subjektu - intervēto personu, indivīdu.
Bet tam, ka ne tikai Rībenas, kā deputātes, bet arī citu deputātu darbs norit tukšgaitā, es jums daļēji piekrītu. Daļēji tādēļ, ka tas ir pārāk maigi teikts.

Atbildēt

:-) to :-)

09.08.2015. 16:00

Sievietes bez tikuma = palaistuves un piegulētājas . Palaistuves un piegulētājas nevar citiem morāli lasīt.


Nu, re, nonācām līdz Vatikānam, kur arī ir daudz netikumību un perversiju, lasiet presi.
Nepārdzīvojiet par I.R.- viņu uz labo pusi vairs mainīt nevar .


Man = tikai 18 ! Un I.R. nav tiesīga mani mācīt tikumībā !
Velti pārdzīvojiet viņas tikumības neesamību ...

Atbildēt

:)

09.08.2015. 15:52

»

:-) to :-)

Trāpīju, ka I.R. pati ir netikumīga privātā dzīvē, bez vīra :-)un tas jūs personiski aizskar


Jums ir raksturīga nedomāšana ar savu galvu ,jo savādāk jūs apjēgtu , ka privātā dzīve ir tikumīga arī bez vīra ,vai sievas !
Tad jau sanāk ,ka visi klostera iemītnieki un vatikāns ir palaistvji un palaistuves ! :D

Atbildēt

:-) to :-)

09.08.2015. 15:42

Trāpīju, ka I.R. pati ir netikumīga privātā dzīvē, bez vīra :-)un tas jūs personiski aizskar :-)


Turklāt jums raksturīga "kārklu vācietība": citas valodas prevalēšana pār latviešu valodu :-)

Atbildēt

:)

09.08.2015. 15:37

»

to 16:20, ak , tad griež ausīs gan

ak, tad griež ausīs gan tā VID info, ja jau jāpiesienās gramatikai


tā nav gramatika ,bet gan rakstītāja neizglītotība
Kur jūs trāpījāt un ar ko? Vai ar pirkstu kaut kur ? :

Atbildēt

to 16:20, ak , tad griež ausīs gan

09.08.2015. 15:31

ak, tad griež ausīs gan tā VID info, ja jau jāpiesienās gramatikai :-)

Trāpīts !

Atbildēt

......

09.08.2015. 15:30

»

Kazanova

Tas ir abpusēji ,bet jūs rakstījāt man pirmais...


Jūs uzminējāt.. par "savu palmu"... un ļoti tālu no jums līdzīgiem

Atbildēt

to 16:20

09.08.2015. 15:28

Šeit ir Latvija, nav Francija.

Latvijā lieto abus vārdus , gan morāle(plašākā nozīmē pēc būtības, piemēram fabulu morāle, stāsta morāle), gan tikumība uz atsevišķām lietām (darba tikums utt.)

Vēlu neaizrauties ar "kārklu vācietību " : netransformēt Franciju Latvijā.

Atbildēt

Kazanova

09.08.2015. 15:28

»

....

Ir daudz cilvēku, kuru padomus es labprāt uzklausu, bet "Jūs", "cienītais" latvāni, noteikti neesiet starp viņiem! Ja "Jūs" bijāt domājis citādi, tad esmu spiests "Jūs" apbēdināt. Jūs stipri pārvērtējat savu nozīmi pat Latvānijas sociumā


Tas ir abpusēji ,bet jūs rakstījāt man pirmais !
Tad nu biju spiests jūs mazliet pakustināt ,lai vietējā auditorija varētu paraukt degunus ! :)
Ak jā , pats laikam būsiet kāda paviāna atvase ? Tiešām ,latvāņu sociums jums nav piemērots ,jums vajag ...nu vismaz kādu palmu ,kaut vai pundur ! :D

Atbildēt

....

09.08.2015. 15:21

»

Kazanova

tev piemīt spilgta iztēle laikam un tās augļus tu nespēj adekvāti interpretēt ,tāpēc piedēvē savus sapņojumus citiem...


Ir daudz cilvēku, kuru padomus es labprāt uzklausu, bet "Jūs", "cienītais" latvāni, noteikti neesiet starp viņiem! Ja "Jūs" bijāt domājis citādi, tad esmu spiests "Jūs" apbēdināt. Jūs stipri pārvērtējat savu nozīmi pat Latvānijas sociumā!

Atbildēt

rakstītājam

09.08.2015. 15:20

»

I.Rībenai

Pirms pamācīt citus tikumībā un moralē, izvertējiet: kā ar pašas tikumību, kas skaidri redzama VID mājas lapā: bērni bez oficiāla tēva, sieva - bez oficiāla vīra


Tikumība ir latviski ,morāle tas pats franciski!
Kuru jūs piedāvājiet kārtot ,vai pa latviskam ,vai pa franciskam? Ja par pēdējo ,tad es jums ieteiktu iet klosterī jau tūlīt , lai nebūtu morālu traumu ! :D

Atbildēt

Kazanova

09.08.2015. 15:16

»

.....

Ja jau tu viņas vārdā visuzinoši raksti, tad jau laikam jūs abi "nesūdu" ziniet gan


tev piemīt spilgta iztēle laikam un tās augļus tu nespēj adekvāti interpretēt ,tāpēc piedēvē savus sapņojumus citiem! :)
Varbūt ieej vēsā vannā pagulēt ,lai norimst mentālais tornādo! :)
Runa iet par tikumību un galīgi ne par tavām aizdomām ,kas un kā vārdā raksta .
Visu cieņu ,misjē! Jauku jums atpūtu ... vannā ! :D

Atbildēt

I.Rībenai

09.08.2015. 15:09

Pirms pamācīt citus tikumībā un moralē, izvertējiet: kā ar pašas tikumību, kas skaidri redzama VID mājas lapā: bērni bez oficiāla tēva, sieva - bez oficiāla vīra.

Varbūt kā amatpersona vispirms sakārtojiet savu tikumību un morāli !

Atbildēt

.....

09.08.2015. 15:05

»

Kazanova

Kur rakstīts ,ka ''viņa zin


Ja jau tu viņas vārdā visuzinoši raksti, tad jau laikam jūs abi "nesūdu" ziniet gan!

Atbildēt

.....

09.08.2015. 14:57

»

Kazanova

Būtu ļoti dīvaini ,ja Rībena būtu varējusi kaut ko tajā siles brālībā panākt (to ko Paija uzskaita ,kaut vai) . Visa viņu darbošanās ir pa lielam darbošanās imitācija un daudzpartiju sistēma jau sākotnēji nav paredzēta labklājībai...


Ko tad rībena tur dara, ja viņa zin ka "Būtu ļoti dīvaini ,ja Rībena būtu varējusi kaut ko tajā siles brālībā panākt (to ko Paija uzskaita ,kaut vai)". Vai tad tas neliecina par viņas netīro iekšējo pasauli!

Atbildēt

Kazanova

09.08.2015. 14:53

»

latvāņi smird

Ļoti interesanta un saturīga Paijas "atbilde visiem"! Var tikai nožēlot, ka tādi cilvēki kā Paija nav visādu rībenu vietā. Kaut gan "rībenu vietā" ir pārāk daudz tādu rībenu, lai normāls cilvēks nesajuktu prātā, vai labākajā gadījumā nepazaudētu izpratni par labo un ļauno


Būtu ļoti dīvaini ,ja Rībena būtu varējusi kaut ko tajā siles brālībā panākt (to ko Paija uzskaita ,kaut vai) . Visa viņu darbošanās ir pa lielam darbošanās imitācija un daudzpartiju sistēma jau sākotnēji nav paredzēta labklājībai.
Tas viens ,bet otrs ir tas ,par ko iet runa minētajā rakstā un par tā saturu,tad man nav nekādu iebilžu.
Kādi var būt iebildumi pret tikumību ? :)
Īpaši ,ja atrodamies šīs substances akūtā trūkumā !:)

Atbildēt

Jānis

09.08.2015. 14:48

Cienījama intervija! Paldies Rībenas kundzei par viņas pārdomām un pietiek.com par to pārpublicēšanu (sākotnējo interviju biju palaidis garām)!

Atbildēt

latvāņi smird

09.08.2015. 14:42

»

Kazanova

To savu ''patieso'' godu novieto tualetes papīra vietā ,bet šo garo vāvuļošanu ierāmē pie sava ledusskapja kaut kur. :D


Ļoti interesanta un saturīga Paijas "atbilde visiem"! Var tikai nožēlot, ka tādi cilvēki kā Paija nav visādu rībenu vietā. Kaut gan "rībenu vietā" ir pārāk daudz tādu rībenu, lai normāls cilvēks nesajuktu prātā, vai labākajā gadījumā nepazaudētu izpratni par labo un ļauno!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...