Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

elementāri

30.12.2019. 12:23

»

Inese

Hm! Jūs no Depo? Saziņā ar Depo un Dvi es nebiju anonīma. Gribēju tikai vērst uzmanību uz problēmu, ka Depo nedara kā citās tidzniecības vietās - uz čeka datu vietā drukā zvaigznītes


Bet kā no stilistiski slikta jautājuma "Uz čeka, ja lieto lojalitātes karti, ir nepieciešams drukāt visus manus personas datus (vārds, uzvārds, personas kods, piegādes adrese)?" lai izsecina, ka jūs gribat, lai tos maskē? Vai vispār - ka jūs dajebko gribat.

Atbildēt

elementāri

30.12.2019. 12:19

»

haris un aija

Vai tikai man liekas, ka šī raksta autore šo rakstu un savas e-pasta vēstules rakstījusi galīgā pālī


Nē, tikai histēriska.
Nu nestrādās DVI viņai par sekretāri, viņai pašai vien būs jāraksta Depo par piekrišanas savu personas datu apstrādei atsaukšanu. Un DVI nav pienākums speciāli pārtaisīt savas atbildes pēc receptes "tikai nesakiet man to un šito".
Alternatīva - aizpildīt Depo jaunu klienta anketu ar citādi saliktām (ne)piekrišanām. Depo pienākums ir glabāt visu šo (ne)piekrišanu vēsturi.

Atbildēt

haris un aija

30.12.2019. 11:36

Un te vēl izrādās, ka šamējā ir Inese, nevis Ieva K. Varbūt Ieva K. - Inese arī zālīti pīpē?

Atbildēt

haris un aija

30.12.2019. 11:18

Vai tikai man liekas, ka šī raksta autore šo rakstu un savas e-pasta vēstules rakstījusi galīgā pālī?

Atbildēt

nevajag melot

30.12.2019. 06:00

»

Inese

Hm! Jūs no Depo? Saziņā ar Depo un Dvi es nebiju anonīma. Gribēju tikai vērst uzmanību uz problēmu, ka Depo nedara kā citās tidzniecības vietās - uz čeka datu vietā drukā zvaigznītes


Otrajā vēstulē DVI skaidrā latviešu valodā atkārtoti prasu jums atsūtīt iesniegumu, kurš nebūtu anonīms!

"Ņemot vērā minēto, lai Inspekcija varētu īstenot savas Regulas 55. – 58. pantā noteiktās pilnvaras, Inspekcija aicina Jūs iesniegt Inspekcijā atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam noformētu iesniegumu, kam pievienota pārziņa (Depo) atbilde uz Jūsu datu subjekta pieprasījumu."

DEPO uz čeka nedrukā nekādus personas datus, ja vien nepaņem īpašu uzņēmuma karti uz kuras pilnīgi loģiski drukā rekvizītus!

Atbildēt

muļķu zeme rullē

30.12.2019. 01:40

»

Inese

Paldies! Jūsu komentārs pierāda, ka bija vērts savu saraksti pārsūtīt Lato kungam. Paldies par sapratni


Nu bet patiešām milzīgs paldies lapsai - tagad sūdzētājas ahūni konfidenciālie personas dati ar lapsas "žļurkanālistisko" izpildīšanos ir nopludināti pa visu publisko telpu, n-tajās versijās.

Klasika ir nemirstīga un mūžam aktuāla: par ko cīnījās - uz to arī uzrāvās. Aleluja!!! :D:D

Atbildēt

Inese

29.12.2019. 23:47

»

Normunds Šlitke

Anonīmās un tāpēc bailīgās “Pietiek lasītājas” attieksme fascinē. DVI vairàk kā korekti sniedz motivētu atbildi, taču “lasītāju” tas neapmierina. Tāpēc mums nodokļu maksātājiem ir jāapmaksā tīša savu tiesību ļaunprātīga izmantošana...


Hm! Jūs no Depo? Saziņā ar Depo un Dvi es nebiju anonīma. Gribēju tikai vērst uzmanību uz problēmu, ka Depo nedara kā citās tidzniecības vietās - uz čeka datu vietā drukā zvaigznītes.

Atbildēt

vispār

29.12.2019. 17:07

»

var gan

E-pastam tika pievienota sarakste ar Depo, kurā attiecīgi minēts viņas vārds un prasījums. Ja grib, tad problēmu vienmēr atrisināt, kaut vai paprasot papildu informāciju


Tajos e-pastos n-tās reizes ir prasīta gan informācija, gan tas kā jāraksta iesniegums, bet aita to nespēj vai negrib saprast. Tas, ka kaut kādā kaut kam sūtītā e-pastā ir ierakstīts kāda cilvēka vārds to nekādi nepadara par neanonīmu.

Atbildēt

un arī

29.12.2019. 14:44

»

Īsāk būtu tā

Tu esi muļķe, kas tu vispār esi, ko tu no mums gribi


tieši tas būtu konkrētajai situācijai / personāžam atbilstošāk.

Atbildēt

vispār

29.12.2019. 12:00

»

...

Tā paša Iesniegumu likuma 2.panta ceturtā daļa nosaka, ja elektroniskā veidā saņemtais iesniegums nav noformēts atbilstoši šā panta trešajai daļai (t.i. saņemts e-pasts), iestādes vadītājs nosaka kārtību, kādā sniedzama atbilde uz iesniegumu. DVI vadītāja acīmredzot ir noteikusi, ka uz jautājumien, ...


Atbilde tika sniegta, bet nekādas darbības ar konkrētas personas datiem iestāde nevar veikt pamatojoties uz anonīmu e-pastu. Tāpat nekur nav izlasāms ko tad viņa prasīja un ko atbildēja DEPO. DVI viņa tikai uzdod jautājumu- "Uz čeka, ja lieto lojalitātes karti, ir nepieciešams drukāt visus manus personas datus (vārds, uzvārds, personas kods, piegādes adrese)?"!

Atbildēt

loģisks izskaidrojums

29.12.2019. 11:52

»

švamme

Es pievērsīšos situācijas cēlonim - atlaižu kartei, kas ir bijusi par iemeslu datu publikācijai uz čekiem - man šis nav skaidrs saknē. KĀPĒC...


Depo ir divu veidu klientu kartes- parastās, kam nekas uz čeka nedrukājas, un uzņēmumu, kam tiek drukāti klienta rekvizīti un ir vēl dažādi bonusi. Ja autore ir paņēmusi otro, tad loģiski, ka dati tiek drukāti uz čeka un to novērst var tikai saņemot jaunu karti.

Atbildēt

...

29.12.2019. 08:44

Tā paša Iesniegumu likuma 2.panta ceturtā daļa nosaka, ja elektroniskā veidā saņemtais iesniegums nav noformēts atbilstoši šā panta trešajai daļai (t.i. saņemts e-pasts), iestādes vadītājs nosaka kārtību, kādā sniedzama atbilde uz iesniegumu. DVI vadītāja acīmredzot ir noteikusi, ka uz jautājumien, kas iesniegti e-pastā, pēc būtības var neatbildēt vispār, jo beigās iesniedzēja saraksti ar pārzini iesniedza, bet DVI tāpat atteicās izskatīt, atsaucoties uz formas trūkumiem. Te nu bija labā pārvaldība.

Atbildēt

fakts

29.12.2019. 07:39

»

P.S.

Jūsu personas dati šodien ir prece, tā ka pacenšaties to sargāt paši vispirms


Diemžēl arī cilvēks kļuvis par preci,vergu.Cik skaisti skan jēdziens darba tirgus,tāpat kā vergu tirgus.

Atbildēt

pareizi

29.12.2019. 06:58

Viss ir pareizi,jo dzetenā rase dara kas ir viņa gēnos.bet baltā rase to nesaprot......

Atbildēt

Viedais

29.12.2019. 06:37

Esmu jau pieradis, ka bieži pēc pirkuma internetveikalā manu e-pastu piepilda jaunas mēstules un tālrunī parādās balsis ar piedāvājumu kļūt bagātam. Laikam grēko ne vien nets.

Atbildēt

balodis

29.12.2019. 06:35

»

zvirbulēns

Vai kāds man varētu pateikt, kādēļ veikalu izsniegtās kartes nevar izsniegt bez personas koda, adreses, vārda uzvārda, e- pata pieprasīšanas? Es pieļauju, ka var, vēl vairāk, es pieļauju, ka ar likumu būtu jāaizliedz šos datus pieprasīt. Un mazāk vajadzētu ko aizsargāt, mazāk ņemties ar pašuztaisītu...


Tas ir atkarīgs no veikala. Ikea karti piereģistrēju uz izdomāta vārda bez problēmām. Stockman prasa ID. Principā datu regulā jau tagad aizliegts apstrādāt personas datus vairāk kā nepieciešams. Atlaižu kartei personas kods, un pat uzvārds, nav nepieciešamie dati.

Atbildēt

švamme

29.12.2019. 02:53

Es pievērsīšos situācijas cēlonim - atlaižu kartei, kas ir bijusi par iemeslu datu publikācijai uz čekiem - man šis nav skaidrs saknē. KĀPĒC??
Tam nav nekāda loģiska izskaidrojuma, kādēļ personīgie dati būtu jādrukā uz čeka. Itin neviena pamatota iemesla. Un tieši DVI ir tā, kurai būtu tam jāpievērš uzmanība, nevis jāatrakstās. Manuprāt tieši par to arī bija e-pasts.
1. Kad es maksāju ar bankas karti, uz čeka parasti ir tās numura pēdējie 2-3 cipari, bet ne jau viss numurs. Vai nerodas jautājumi, kāpēc uz čekiem nedrukā pilnu kartes # ar kuru ir samaksāts?
2. man ir neskaitāmas atlaižu kartes dažādos veikalos, pārtikas tai skaitā. Visām ir strīpu kods, kuru ieskenēju pirms pārējām precēm. Kases aparāts man piemēro atlaidi pēc manas atl. kartes, bet uz čeka ir tikai izmaiņas cenās un pat summējas viss ietaupījums atsevišķā rindā. Un ne miņas no uzvārda vai adreses. Civilizētās valstīs ar personas datiem patiešām ir ļoti stingri, kā arī šāda situācija būtu neiespējama. Pilsonis informē aizsargājošo iestādi par savu tiesību pārkāpšanu, bet iestāde nosauc likumu un regulu numurus, kuri šās tiesības aizsargā. T.i. - iestāde reāli ar datu aizsardzību NENODARBOJAS.
Atlaižu kartei ir jābūt atbilstoši arī izgatavotai. Ja jums piedāvā kartona gabaliņu, ar roku izgrieztu, bez magnētiskās joslas vai strīpu koda, vieglāk būtu samaksāt pilnu summu, nekā pēc tam cīnīties par savām tiesībām, vēljovairāk, ka to aizsargāšanai iestādes nav radītas un ierēdņi nav ieinteresēti, likumi jūs neaizstāv.

Atbildēt

Bībers

29.12.2019. 02:50

»

Radītājs

Rakstu lasīji? Pie DVI autore griezās pēc tam, kad Depo nebija noreaģējis! Tā arī nekļuva no DVI atbildēm skaidrs vai viņi sāks rīkoties vai nē. Var taču uzlikt pusmiljona sodu Depo bez problēmām


Ievas K. e-pastam nav norādīts pielikums - atbilde no DEPO. Ievas K. plikais apgalvojums, kā Depo šamās pretenziju ir noraidījusi/nav atbildējis nav ņemams vērā.
Lasi VISU uzmanīgi. Ne tikai rakstu. ;)

Atbildēt

tu pats

29.12.2019. 01:38

»

Radītājs

Rakstu lasīji? Pie DVI autore griezās pēc tam, kad Depo nebija noreaģējis! Tā arī nekļuva no DVI atbildēm skaidrs vai viņi sāks rīkoties vai nē. Var taču uzlikt pusmiljona sodu Depo bez problēmām


Rakstu lasīji?

DVI vērš uzmanību uz Regulas 3.nodaļā noteiktajām datu subjekta tiesībām. Proti, datu subjektam ir Regulas 13.-15.pantā noteiktās datu subjekta tiesības, t.i., tiesības rakstiski (ievērojot Dokumentu juridiskā spēka likuma prasības) pieprasīt šajā pantā noteikto informāciju, kas saistīta ar datu subjekta personas datu apstrādi. Piemēram, pamatojoties uz Regulas 15.pantu, ir tiesības pieprasīt, lai pārzinis sniedz informāciju par to, kādi ir personas datu apstrādes nolūki un kādi personas dati tikuši apstrādāti, personas datu saņēmējus vai saņēmēju kategorijas, kam personas dati ir izpausti, kā arī noskaidrot laikposmu, cik ilgi personas dati tiks glabāti u.c. Tāpat, pamatojoties uz Regulas 15.panta 1.punkta “e” apakšpunktu, ir tiesības pieprasīt no pārziņa personas datu labošanu vai dzēšanu vai personas datu apstrādes ierobežošanu vai tiesības iebilst pret šādu datu apstrādi. Savukārt pārzinim saskaņā ar Regulas 12.panta 3.punktu ir pienākums mēneša laikā no datu subjekta pieprasījuma saņemšanas dienas rakstveidā informēt datu subjektu par darbību, kas pēc pieprasījuma veikta saskaņā ar Regulas 15.–22. pantu.

Gadījumā, ja datu subjekts ir izmantojis Regulā noteiktās tiesības savu personas datu aizsardzībai un tiek konstatēta datu subjekta datu nelikumīga datu apstrāde, tad attiecīgais datu subjekts var vērsties DVI ar attiecīgu lūgumu savai sūdzībai pievienojot dokumentus (piemēram, datu subjekta pieprasījuma pārzinim un datu subjektam sniegtās pārziņa atbildes dokumenta kopijas), kas apliecina, ka viņš ir izmantojis Regulā minētās tiesības, savukārt pārzinis atsakās pildīt vai nepilda tam noteiktos pienākumus. Savukārt DVI saskaņā ar Regulas 57.panta 1.punkta “f” apakšpunktu izskata sūdzības un īsteno tai Regulā piešķirtās pilnvaras.

Ņemot vērā minēto, DVI informē, ka, lai DVI būtu tiesīga izskatīt Vēstulē minēto pēc būtības, kā arī izmantot Vēstulē minēto informāciju kā pierādījumus un lemt par pasākumiem, kas veicami saistībā ar to, DVI ir jāsaņem atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam noformētu iesniegumu (sūdzību) ar pierādījumiem, kas apliecina, ka notiek prettiesiska personas datu apstrāde Vēstulē minētajā gadījumā un veidā ar lūgumu vai jautājumu DVI kompetences ietvaros.

Tātad ņemot vērā visu iepriekš minēto informējam, ka Jums (ievērojot Dokumentu juridiskā spēka likuma prasība) jāvēršas pie Depo ar datu subjekta pieprasījumu. Ja pārzinis Jums atbildi nesniedz mēneša laikā vai arī atbilde liecina par iespējamo personas datu apstrādes pārkāpumu tad Jūs varat vērsties DVI ar sūdzību.

Informācija par personas (datu subjekta) tiesībām Regulas kontekstā – "Zini savas tiesības!" pieejama DVI interneta vietnē - http://www.dvi.gov.lv/lv/zinas/zini-savas-tiesibas/.

Datu subjekta informācijas pieprasījuma veidlapas paraugs pieejams - http://www.dvi.gov.lv/lv/datu-aizsardziba/privatpersonam/iesniegumu-paraugi/

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar DVI konsultāciju laikā (pirmdienas un trešdienās no plkst. 14.30 līdz plkst. 16.30, piektdienās no plkst. 13.00 līdz plkst. 15.00), zvanot uz tālruņa numuru 67223131.

utt

Atbildēt

Radītājs

29.12.2019. 01:12

»

Bībers

Viena "kasīties" griboša Ieva K. bija pārāk slinka, lai uzrakstītu Depo, un ar atbildi vērstos DVI. Tā vietā viņai visi apkārt ir vainīgi. Depo -pie datu apstrādes. DVI - atbilde nē tādā, un nevēršas Depo Ievas K. vietā...


Rakstu lasīji? Pie DVI autore griezās pēc tam, kad Depo nebija noreaģējis! Tā arī nekļuva no DVI atbildēm skaidrs vai viņi sāks rīkoties vai nē. Var taču uzlikt pusmiljona sodu Depo bez problēmām!

Atbildēt

kaķa smiekli

29.12.2019. 01:07

Rūpīgi izlasīju un, pateicoties savai pieredzei administratīvajā darbā, redzu, ka, protams, no ierēdnu puses viss ir uzrakstīts likumu ietvaros perfekti. Šajā Muļķu zemē, izskatās, sarakstei ar valsts institūcijām, lai būtu cerība uz atbildi kā arī atbildes izskaidrošanai, cilvēks vienkāršais vairs nevar iztikt bez jurista pakalpojumiem. Tas nav normāli un tā nedrīkst būt. Ne jau tāpēc institūcijas ierēdņi saņem labas algas no nodokļu maksātājiem.

Atbildēt

Kopsavilkums

28.12.2019. 23:34

»


Ai, ai, tā izblamēties, gan DVI trollis, gan Adejanovas k-dze, vienā katliņā. Apsveicami, DVI taupa valsts naudu, vispusīgi ierēdņi strādā, gan spamo ar jēlu muti, gan iestādes godu aizstāv.

Atbildēt

Pilsonis

28.12.2019. 23:05

Manuprāt, katram loģiski domājošam cilvēkam, redzot, ka valsts pārvalde Latvijā ir gandrīz pilnībā degradējusies, ir skaidrs, ka daļu likumu var mierīgi neievērot. Iespējams, Jums pat vajag tā rīkotird, izvērtējot, kādu labumu tas vai cits likums dos Jums pašai un Jūsu ģimenei. Zivs pūst no galvas, valsts pūst sākot ar Saeimu. Tā koalīcijas partiju sastāvā ar to alkatīgajiem naudaskārajiem deputātiem tautas acīs tagad ir zaudējusi savu likumdošanas leģitimitāti. Paši varneši un likumu taisītāji nepilda likumus un uzspļauj arī Latvijas Satversmei (no 26 budžeta paketes likumiem 8 ir pretrunā ar valsts konstitūciju - Saeimas Juridiskā biroja atzinums), nekaunīgi krāpj vēlētājus, bet jaunus likumus saraksta tikai savai kabatai, savu partiju finansējumam un savām Saeimas deputātu mūža pensijām (ko viņi dabūs, ja vien 13.Saeima nostrādās pilnus 4 gadus). Šī sistēmiskā Latvijas valsts pārvaldes deģenerācija no valsts galvas - parlamenta - izplētusies arī visādās inspekcijās, aģentūrās un regulatoros, no kuru lielākās daļas nav nekādas jēgas, ja šādas iestādes nepilda funkcijas, kur jāatbild vai jāpieņem lēmumi tautas interesēs. Konkrēti mans Jums padoms - lielveikalu atlaižu kartēs dariet tāpat kā es - norādiet izdomātu vārdu, telefonu, adresi un epastu, un vairs netērējiet savu laiku uz bezjēdzīgu saraksti ar kādu trešās škiras savā profesijā neveiksmīgu juristu DVI ierēdņa amatā, kas neko citu neprot kā formālu atrakstīšanos. Alga arī šim cilvēkam nepieaugs, ja tas pēc Jūsu vēstules metīsies zvanīt uz Depo un drāzt tā vadību, tad varbūt karot ar Depo juristiem, respektīvi, tādam ierēdnim nav nekādas motivācijas rūpēties par Jūsu personas datu aizsardzību ar Depo 200 miljonu apgrozījuma kompāniju nav un nebūs. Paskatieties no šādu ierēdņu viedokļa to personīgos ieguvumus vai zaudējumus no Jūsu lietas, un sapratīsiet, ka Jūs dzīvojiet tādā valstī, kur lielāko daļu likumus nav jāievēro ne Saeimas deputātiem, ne iestāžu ierēdņiem, nedz arī Jums. Bet ja cīnīsieties par savu taisnību ar Latvijas partokrātisko birokrātiju (gandrīz visas iestādes nu jau vada politisko partiju ielikteņi), tad Jūs saņemsiet lielākoties izsmieklu un formālu atrakstīšanos, kas visbiežāk robežosies ar cinisku ņirgāšanos par Jums un Jūsu tiesībām, kā Jūsu sarakstē tas ar DVI visiem uzskatāmi redzams. Lai šo beztiesiskumu mainītu, ir jāmaina pati valsts varas un pārvaldes sistēma, pakārtojot to valsts konstitūcijai, ko šobrīd neviens vairs neievēro pat Saeimas līmenī.

Atbildēt

Kopsavilkums

28.12.2019. 22:32

»


Adejanovas k-dze, lūdzu, nerakstiet vairāk, neblamējiet savu izcili vadīto iestādi.

Atbildēt

Piekrītu

28.12.2019. 22:17

»

zvirbulēns

Vai kāds man varētu pateikt, kādēļ veikalu izsniegtās kartes nevar izsniegt bez personas koda, adreses, vārda uzvārda, e- pata pieprasīšanas? Es pieļauju, ka var, vēl vairāk, es pieļauju, ka ar likumu būtu jāaizliedz šos datus pieprasīt. Un mazāk vajadzētu ko aizsargāt, mazāk ņemties ar pašuztaisītu...


...bet, ja gribi atlaižu karti, tad darbojas princips- kas maksā, tas pasūta mūziku. Es šajā sakarā neatjaunoju Maximkas karti. Nekādus zaudējumus nejūtu, iegriežos tur arvien retāk un katru reizi brīnos kā tur varēju iepirkties. Depo kartei jau tās atlaides ir diezgan līdzīgas ksenukai, var jau arī viņus ignorēt. Vērā ņemamas atlaides ir tikai precei, kam beidzas termiņš vai ir brāķis.

Atbildēt

hm

28.12.2019. 22:02

Runas profanācijas sākums notika sen, vēl tai laikā, kad valsts vadītāji pensiju samazināšanu nodēvēja par konsolidāciju. Daudzi iedzīvotāji patiesi nesaprata paziņotā jēgu. Taču valsts varai tas iepatikās un sākās negatīvo vēstījumu maskēšana svešvārdos. Ja jau augstākā vara ... kāpēc ne ierēdņi, kāpēc ne žurnālisti?
Par žurnālistiem - paklausieties ārzemju ziņas! Bieži vien tās tiek iepītas svešvārdos, neatbilstošos apzīmējumos un pasniegtas tā, ka bez priekšzināšanām tajās neko nevar saprast. Varbūt vienīgi, ka Putins slikts.
Laika zīme! Renesanse asociējas ar gaismu. Gaisma nāk, pārvarot tumsu. Pašreiz iestājies tumšais periods Latvijā un gaidīsim ausmu.

Atbildēt

Kopsavilkums

28.12.2019. 21:56

»


Nu, nu, nezaudē pašsavaldīšanos un nebojā DVI labo tēlu.

Atbildēt

zvirbulēns

28.12.2019. 21:45

Vai kāds man varētu pateikt, kādēļ veikalu izsniegtās kartes nevar izsniegt bez personas koda, adreses, vārda uzvārda, e- pata pieprasīšanas? Es pieļauju, ka var, vēl vairāk, es pieļauju, ka ar likumu būtu jāaizliedz šos datus pieprasīt. Un mazāk vajadzētu ko aizsargāt, mazāk ņemties ar pašuztaisītu problēmu.

Atbildēt

pk

28.12.2019. 21:36

»

jurists

Lasītājas tiesības un pienākumi, ievērojot ES un Latvijas tiesisko regulējumu, paskaidrots viss ir pareizi un pamatoti. Varam redzēt, ka pati iesnieguma iesniedzēja nav pietiekami izglītota, lai saprastu atbilžu jēgu...


Tā kā internets nav anonīms, tad pateikšu tikai sekojošo. LV augstskolās ir pieejams tāds mācību kurss kā Valsts pārvalde.Aizej pamācies un tad kaut ko virini!

Atbildēt

skaidrs

28.12.2019. 20:41

»


Ja likumu taisītāji ir tikpat ciniski kā personāžs ar niku "patiesībā" , tad nav jābrīnās, ka esam tur, kur esam.

Atbildēt

Patvaļa

28.12.2019. 20:36

»

Pasniedzējs

Bardaks ne tikai Datu valsts inspekcijā. Bardaks un totāls beztiesiskums visā valstī vai šoks, kas notiek iestādēs, bet uztraukumam nav panata, atbildētu augsts valsts iestādes prokurors, kā atbildēja par Finansu policijas kādreizējiem gadījumiem, ka izmeklētāji zem nirušas mātes gultām atrod milzu ...


Pilnīgi Jums piekrītu!BeztiesiskumA KALNGALS! Visā valstī! PIEMĒRS ir, kā Finansu policijas kādreizējiem darbonim un, ka lasijam ne vienam vien! Izmeklētāji zem nirušu mātes gultām atrod milzu summas, tur zem segas 80 000 tūkstosus un nekā, procesus rosina un izbeidz! Bet, ne par to stasts, bet ganpar to, kā ierēdņi barojas no mūsu nodokļu maksātaju naudas, ēd,dzer, uzdzīvo un galu galā sanak, ka par mums ņirgajas!

Atbildēt

a

28.12.2019. 20:16

Tikai karš var līdzēt mainīt un sakārtot sistēmu.

Atbildēt

mīkstais no pēterskapja?

28.12.2019. 19:31

»

Pēteris

Vēl viens Avdejenko sūkātājs balsi padeva


Vēl viens mentālais vājinieks pašsūkātājs smaceni palaida!

Atbildēt

visticamāk

28.12.2019. 19:24

»

...

Pa mazam,kam tādi čeki vispār vajadzīgi


atlaižu sistēmas lietvedībai un grāmatvedības kārtošanai.

Atbildēt

Normunds Šlitke

28.12.2019. 19:23

»

Pēteris

Vēl viens Avdejenko sūkātājs balsi padeva


Anonīmi nelieši ir reāli pretīga rautas daļa....

Atbildēt

...

28.12.2019. 19:18

»

P.

Kāda cibiņa, tāds vāciņš...


Pa mazam,kam tādi čeki vispār vajadzīgi?

Atbildēt

P.

28.12.2019. 19:13

Kāda cibiņa, tāds vāciņš.

Rekvizīti uz čeka ir vajadzīgi uzņēmumiem (tādu pārstāvji arī Depo iepērkas), lai čeku varētu uzreiz iešūt, kur pienākas.

Nu un proHrammisti ir slinki un, ja viņiem TU skaidri neuzrakstīs, ka privātpersonām to nevajag, uztaisīs visiem vienādi.

"Pa lielam" gan problēma ir tikai tad, ja tas čeks kādam jārāda. :)

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Vai birokrāts - mūsu kungs?

FotoDomājams, katram no iedzīvotājiem kādreiz ir iezibsnījusi doma, kāpēc ir jāmaksā nodokļi? Nodokļu maksāšanas jēga būtībā ir savākt resursus tajās nozarēs, kas prasa lielus ieguldījumus. Ne velti nodokļus vispirms sāka maksāt tur, kur bija lieli apūdeņošanas darbi. Piemēram, izveidoja dambi, lai palu laikos neapplūstu lauksaimniecības zemes.
Lasīt visu...

21

Nepieciešamais ļaunums – 2. daļa: derīgie idioti un jātnieki bez galvas

FotoĻenins aktīvākos fanus partijas iekšējās sarunās nekautrējoties mēdza saukt par noderīgajiem idiotiem - poļeznije idioti
Lasīt visu...

21

Karš kibertelpā

FotoKrievijas Ārējās izlūkošanas dienests (SVR) ir izmantojis ievainojamību, kas tika atklāta 2023. gada sākumā populārā Čehijas programmatūras giganta “JetBrains” produktā.
Lasīt visu...

21

Gauss – kas viņš ir? Vairāk Ostaps Benders vai Maikls O’Līrijs?

FotoPatiesības mirklis par airBaltic spējām segt obligāciju saistības arvien tuvāk. Attiecīgi arī Gausa retorika arvien nepārliecinošāka un sabiedrības uzmanība saasinātāka.
Lasīt visu...

21

Ak, eglīte...

FotoPēdējās darbdienās pirms Ziemassvētkiem netālu no manām mājām parādījās trīs hektāru kailcirte egļu mežā vietā, kur to galīgi nebiju gaidījis. Līdz likumā noteiktajam galvenās cirtes vecumam šim mežam bija jāaug vēl vairāk nekā 20 gadus, un, kā liecina Valsts meža dienesta dati, arī galvenās cirtes caurmērs (t.i., koku resnums), kas ļautu mežu nocirst ātrāk, vēl nebija sasniegts. Tātad skaidrs, ka šeit veikta sanitārā cirte[1] vai rekonstruktīvā cirte[2]. Tātad mežs nocirsts tāpēc, ka atzīts par bojātu vai neproduktīvu.
Lasīt visu...

12

Tramps esot atkal ko sliktu pateicis. Iespējams. Tomēr - kas notiek Latvijā?!

FotoKatrā valstī ir "stratēģiski svarīgas" jomas. Diemžēl, vērtējot savus kolēģus, ārstus un viņu absolūti toleranto attieksmi pret resertifikācijas procedūru, kas mūsu "de iure" demokrātiskajā valstī gadiem ilgi nav saprotama ne loģiski, ne tiesiski, var secināt, ka liberālās demokrātijas (vai tomēr maskēta totalitārisma) idejas ir pārņēmušas pat mūsu tautas it kā kritiski domājošo daļu.
Lasīt visu...

21

Saeimas deputāti pamazām sāk kaut ko nojaust

FotoRedzot grūti un ļoti dārgi risināmo problēmu apjomu Satiksmes ministrijā, deputāti beidzot nonāca pie atskārsmes, ka ir stipri nokavējuši ar ministra demisijas pieprasījumu. Tālis Linkaits sen vairs nav ministrs. Diemžēl, iedziļinoties problēmās. regulāri nākoties atdurties pret Linkaita ministrēšanas laika neizdarībām vai varbūt pat "ļaundarībām".
Lasīt visu...

21

Nu nevarēja jau cerēt, ka Latvija nesaķers šo „progresīvo” infekciju, bet gan jau pāries arī tā

FotoBet, klau, esot tādi "progresīvie". Cik lasu soctīklos, tādas sniegpārslas, visi tik iekļāvušies kroplībā, kas pasaulē valda šobrīd, bet drīz pāries, nevieni vienacainie ilgi nevar ķeipt. Un tie mūsu pusbērni, tās sniegpārslas, iekļauj katru kroplību, grib iekļauties lielā, lielā cancelēšanā, nav svarīgi, kurā, ka tik kancelēt.
Lasīt visu...

12

„Vienotība” ir kā gangrēna uz kādas no ekstremitātēm, kas ir jāamputē, atdalot to no ķermeņa - tautas

FotoPolitiskā komunikācija ļoti ietekmē sabiedrības viedokļus un uztveri. Kas notiek, ja publiska komunikācija ar iedzīvotājiem, skaidrojot konkrētu lēmumu, nepastāv, to slēpj, izvairās vai noslepeno ar birku “valsts noslēpums”? Pēdējais vispār LEGĀLI piesedz ļoti lielu korupcijas apmēru valsts iestādēs un politiķu darbībā, lai tos nevarētu tiesāt pēc likuma, jo šobrīd likums NEstāv pāri noziedzīgu un korumpētu ierēdņu, iestāžu un politiķu darbībām. Tikmēr mūs, parastos, met “būrī” par vienu nočieptu makaronu paku, jo gribējās ēst.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Par jaunā „Rail Baltica” dzelzceļa tilta būvniecību: naudas nav, taču būvējam!

Vismaz uzbūvēsim trīs labā krasta balstus ar laidumiem, un tad jau redzēs, varbūt pat saimniecībā...

Foto

"Latvijas pasta" nesmukumi, jeb Linkaita saimniekošanas rezultāti Satiksmes ministrijā nebeidz pārsteigt

Nule pēc virknes skandālu atkāpās "Latvijas pasta" padome. Tā tam arī vajadzēja būt, taču kurš...

Foto

Krievu latvieši, nevis Latvijas krievi: latvietībai jākļūst par lipīgu, pievilcīgu zīmolu

Raksta beigās piedāvāšu neizmantot "Latvijas krievu" vai "Latvijas ukraiņu" terminus, kad runājam par Latvijas pilsoņiem....

Foto

Viss ir lieliski, tikai neprasiet mums neko par tiem 200 miljoniem eiro, ko mums vasarā atkal vajadzēs no nodokļu maksātāju kabatas!

Apkopojot 2023.gada nozīmīgākos statistikas datus...

Foto

Dzintars izēd Kiršteinu - un kas tālāk?

Vēl tikai slinkais nav uzrakstījis par Aleksandra Kiršteina izlingošanu no pašpasludinātās nacionālās apvienības (NA). Iespraudīšu arī savus ķešā aizķērušos...

Foto

Kāpēc LTV nespēj un nevēlas raidījumus organizēt efektīvi un operatīvi?

Latvijas televīzija aktīvi jau vairākas dienas reklamē 6.februāra raidījumu ar konkrēta "viesa" piedalīšanos. Viņš nav izcils zinātnieks,...

Foto

"Pasažieru vilciena" valde atrod "pārmijniekus"

Izcils „ViVi” valdes paziņojums! Tikai vienā teikumā ir izdevies pierādīt visu savu nekompetenci. AS "Pasažieru vilciens" jaunajai padomei laikam vairs nebūtu...

Foto

Briškena politiskās bezatbildības un profesionālās nespējas dēļ ir apdraudēta turpmākā Latvijas reģionu ekonomiskā attīstība

Nacionālā apvienība (NA) rosina izteikt neuzticību satiksmes ministram Kasparam Briškenam (Progresīvie), to...

Foto

Re, cik smuki es varu izteikties arī par skolu slēgšanu (bet tās vienalga tiks slēgtas)

Skola ir kas vairāk par ēku pagasta vai pilsētas vidū. Diskusijām...

Foto

Ja iedzīvotājiem jāgatavo sava 72 stundu soma, tad sabiedrība grib redzēt, kā savu “somu” kārto valsts

72 stundu soma un klausies radio! Mani šis nemierina. Ne...

Foto

Gulags pie apvāršņa

Krievijas Valsts domes valdošās frakcijas “Vienotā Krievija” deputāts ar ģenerāļa uzplečiem Andrejs Guruļovs neslēpj, ka jāatjauno gulaga tipa nometnes, lai tie, kas iekšzemē...

Foto

Skola, kurai paveicās

Varbūt zinošie apzinās, ka tuvojas kas neizbēgams, un tāpēc, laikus atkāpjoties, tiek "dedzināti tilti", vien žēl, ka šīs ugunis mums tiek pasniegtas kā nepieciešamība mūsu tumsonības...

Foto

Pilnmēness mistērijas

To, ka Mēnesim ir ietekme uz planētas Zemes dzīvi un arī cilvēku psihi, mūsu senči tika pamanījuši jau sen. Latvijā dzīvojošiem ir it sevišķi...

Foto

Svarīgi nekļūt atkarīgiem no svešas žēlastības!

Ir kāds vēsturisks janvāra datums, kuru parasti aizēno gan barikāžu laiks, gan, mazliet mazāk, arī 13.janvāra nemieri. Gan nesenie, gan...

Foto

Par atbildību pašreizējā haosa un nebūšanu sakarā pasažieru vilcienu satiksmē

Tā kā 15 gadus nostrādāju VAS "Latvijas dzelzceļš" atbildīgā amatā, tad man ir gana daudz pieredzes...

Foto

Krišjānis Kariņš kļūst par apkaunojumu Latvijas politikai un arī savai partijai

Saeimas deputātu grupas vizīte Ķīnā un Krievijas graudu tranzīts caur Latviju pēdējās nedēļās ir politiskās...

Foto

Atkal

Atkal zobens pacēlies pār dažām skolām, šoreiz Kurzemes pusē. Aizķēra, jo vienā no tām savlaik esmu strādājusi. Laikam vēršot ciet. Nē, vēl jau nekas neesot...

Foto

Īss komentārs par uzņēmēja Guntara Vītola izteikto viedokli “airBaltic” un tā nulles vērtības sakarā

Viss ir pareizi, un žetons Guntaram par drosmi, tikai jebkuram cilvēkam, kuram...

Foto

Kas mums pieder?

Valsts esot mēs, mēs esot bagāti - mums pieder meži, vien koku cenas mums ir augstākas kā Norvēģijā un Zviedrijā, mums pieder spēkstacijas,...

Foto

Vienu "sabiedrisko" mediju mums būs daudz vienkāršāk kontrolēt un komandēt nekā divus!

Ceturtdien Saeimā galīgajā lasījumā gandrīz vienprātīgi atbalstīja Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas apvienošanu no...

Foto

Tā kā KNAB Straume ir piebarots, Kariņš bez bažām var par nodokļu maksātāju naudu doties priekšvēlēšanu braucienā uz Valmieru

2024. gada 17. janvārī ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš dosies reģionālajā...