Mūsu ierēdņus vairs nav iespējams saprast bez skaidrojošās vārdnīcas
Pietiek lasītāja28.12.2019.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
patiesībā
28.12.2019. 19:07»
Vīruss
...
C.: "Tieši šāda situācija notika DVI, kad par iestādes vadītāju kļuva Avdejanova. Jā, ierēdnim ir jāpamato sava atbilde. Bet tas ir ierēdņerga, kas atbildi sastāda tikai no copy-paste un nesniedz atbildi pēc būtības."
-----------
principiāli jeb "pa lielam" nav iebildumu saistībā ar šo paudumu (t.i. par ierēdņergām un ierēdraņķiem).
Savukārt, attiecībā uz iepriekš citētajām "tēzēm" saistībā ar konkrēto situāciju - nepieciešama konkrēta (patiesa, lietpratīga un taml. gana respektējama) argumentācija par to, ka "...tas ir (DVI) ierēdņerga, kas atbildi sastāda tikai no copy-paste un nesniedz atbildi pēc būtības". Jo, max. objektīvi vērtējot, konkrētā DVI komunikācija ir tuvu ideālam - gan attiecībā uz "institucionālo korektumu" (jeb pacietību un iecietību), gan arī atbilžu pilnvērtības un arī kvalitātes ziņā, kā juridiskās argumentācijas aspektā tā arī pēc būtības.
Kopsavilkums
28.12.2019. 19:05»
patiesībā
pārāk muļķīgs "viedoklis" - varēja ar tādu vispār neapkaunot sevi, pie tam vēl publiskajā telpā...
DVI trollis? Patika?
Pēteris
28.12.2019. 18:56»
Bībers
Viena "kasīties" griboša Ieva K. bija pārāk slinka, lai uzrakstītu Depo, un ar atbildi vērstos DVI. Tā vietā viņai visi apkārt ir vainīgi. Depo -pie datu apstrādes. DVI - atbilde nē tādā, un nevēršas Depo Ievas K. vietā...
Vēl viens Avdejenko sūkātājs balsi padeva!
varētu padomāt, ka
28.12.2019. 18:23»
manupraat
Ja 'saadai iereednei kaads uz ielas pajautaatu, piemeeram, kur atrodas tuvaakaa sabiedriskaa tualete, tad iereedne noteikti saaktu ar to, ka izskaidrotu kas ir sabiedriskaa tualete, saka'naa ar kaadiem normatiivajiem aktiem 'siis tualetes tiek iekaartotas, kaa tiek projekteets 'so tuale'su izvietojums...
skarba personīgā pieredze ienākusies...
patiesībā
28.12.2019. 18:19»
jautaajums
Kāda mārrutka pēc vajadzīga valsts kuras institūcijas neaizsargā,bet spīdzina pavalstniekus
labs jautājums!
Interesanti - kam uz to būtu jāatbild? ;)
tev
28.12.2019. 18:17»
DVI
DVI ierēdņi, laikam, regulāri lasa piekdieņa Priedīša bla,bla milzīgi garos darbus! Labi, jokus pie malas...
palīgskolā brīvdienas?
Secinājums
28.12.2019. 18:16»
Vīruss
...
Piebāzt visu ar nejēdzīgu terminoloģiju lai pierādītu ka cilvēks ir mazizglītots.
:-D
28.12.2019. 18:13»
Andron Mc
:-D...
tu patiešām esi tik stulbs kā žvanksti, vai arī tikai izliecies?
Vai arī "divi vienā" - šķībi izliecies un pie tam vēl stulbs?
Vīruss
28.12.2019. 18:07
Valsts pārvaldes iestādēs tagad nesaka "darbinieki" vai "ierēdņi".
Saka "nodarbinātie", kas ietver gan darbiniekus, gan ierēdņus.
Kāda ir atšķirība?
Darbinieks ir pieņemts uz darba līguma pamata, un vismaz skaitās, ka kaut ko dara.
Ierēdņi neveic darbu, bet gan pieņem lēmumus.
Bet nodarbinātie, nu tie ir bezdarbnieki, kam nav ko darīt, nu tad viņus jānodarbina.
Īpaša nodarbināto apakšgrupa ir nepietiekami nodarbinātie, kas "darbā" to vien dara, kā pļāpā, dzer kafiju, skatās internetu, ada izšuj un tamborē un dara vēl nez ko citu, tikai ne savus tiešos pienākumus.
Savukārt ierēdņi iedalās divās kategorijās: ierēdņergas un ierēdraņķi.
Ierēdņergas ir daudzskaitlīgākā un mazāk kaitīgā kategorija, kas cenšas paši nepieņemt nevienu lēmumu un visu pēc iespējas pārsūta citiem. Parasti viņi ir arī nepietiekami nodarbinātie.
Savukārt ierēdraņķi ir paši izcilākie ierēdņi, kas ir nodarbināti ar to, ka meklē veidus, kā pieņemt lēmumus par labu sev un par sliktu valstij. Dažbrīd ierēdraņķi gan ir grūti atšķirami no ierēdņergām, jo atbilstoši visiem birokrātijas likumiem, viņi ar saviem lēmumiem audzē ierēdņergu pūli, lai būtu uz kā fona izcelties, par ko "atbildēt", un kur nemanāmi paslēpties nepieciešamības gadījumā.
Vissliktāk gan notiek, ja par iestādes vadītāju kļūst ierēdņerga. Tādā gadījumā visi pārējie nodarbināto tipi no iestādes tiek izspiesti, un iestāde nodarbojas tikai ar tukšu darbības imitāciju.
Tieši šāda situācija notika DVI, kad par iestādes vadītāju kļuva Avdejanova.
Jā, ierēdnim ir jāpamato sava atbilde. Bet tas ir ierēdņerga, kas atbildi sastāda tikai no copy-paste un nesniedz atbildi pēc būtības.
patiesībā
28.12.2019. 18:07»
Kopsavilkums
Pārāk gara vēstule, varēja īsāk - Tu esi muļķe, mums negribas strādāt, Depo ir pārāk liels, mums nav dūšas šiem ko teikt + ES normas pa vidu, bet ne vairāk kā 5
pārāk muļķīgs "viedoklis" - varēja ar tādu vispār neapkaunot sevi, pie tam vēl publiskajā telpā. ;)
Savukārt, attiecībā uz apgalvojumu, ka "Depo ir pārāk liels" un taml. prasti demagoģiskas "revolucionārās pārliecības" spamu - ir sacīts: "Viens Likums un viena Taisnība VISIEM!" (t.i. - gan šķietami "lieliem", gan arī "maziem" un glupi bļaurīgiem)
patiesībā
28.12.2019. 17:56»
sliktam juristam.. KKas.. traucē
Gan årstam, gan ierēdnim ir jåspēj visu paskaidrot bez terminoloğijas, tās ir cilvëka pamattiesības - zinåt savu diagnozi, sarakstītås receptes saturu un ierēdņa vëstules jēgu
pat glupi demagoģēt arī ir jāprot - lai neriskētu "izgāzties kā veca sēta" ar bezjēgas muldēšanu. ;)
LR SATVERSME.
(...)
VIII nodaļa. Cilvēka pamattiesības
89. Valsts atzīst un aizsargā cilvēka pamattiesības saskaņā ar šo Satversmi, likumiem un Latvijai saistošiem starptautiskajiem līgumiem.
90. Ikvienam ir tiesības ZINĀT SAVAS TIESĪBAS (!!!!!).
91. Visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi LIKUMA un tiesas priekšā. Cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas.
(...)
u.t.t., u.t.j.pr.
Ir sacīts: "Likuma nezināšana (un, īpaši jau, pat nevēlēšanās zināt) neatbrīvo no LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS." ;)
Bongo
28.12.2019. 17:49»
Ierēdne
Es arī esmu ierēdne, bet, ja es šādi atbildētu uz iesniegumiem, es tiktu atlaista no darba. Kauns DVI
Nu, nopublice anonimizētā veidā 1 savu atbildi, lai redzam paraugu.
Varu derēt ka tu nestrādā valsts iestādē
Bībers
28.12.2019. 17:43Viena "kasīties" griboša Ieva K. bija pārāk slinka, lai uzrakstītu Depo, un ar atbildi vērstos DVI. Tā vietā viņai visi apkārt ir vainīgi. Depo -pie datu apstrādes. DVI - atbilde nē tādā, un nevēršas Depo Ievas K. vietā...
Un jebkurā valsts iestāde nevar sniegt atbildi, neatsaucoties uz atbildi pamatojošajām tiesību normām. Tad Ieva K. sūdzēties, kastbilde nav motivēta un pamatota, ir nelikumīga utt.
Ieva K., beidz tirsties, un izdari to, kas atkarīgs no Tevis, pirms tirsini DVI
patiesībā
28.12.2019. 17:40»
VB
DVI būtu jābūt KAUNAM par to, ka cilvēks jau sākumā saka, ka viņu neinteresē visas EU regulu juridiskie aspekti, bet atbild ar tieši to...
diemžēl, kārtējo reizi nākas konstatēt pēdējo pārdesmit gadu laikā proaktīvi un visaptveroši masīvi lobētās "revolucionārās pārliecības" shēmošanas / zombij.fanošanas neizbēgamās un gluži likumsakarīgās SEKAS.
Dēļ tam - tikai daži elementāri jautājumi, kā saka "uz aizbēršanos":
1. Kas un kā (konkrēti) būtu jāatbild DVI, lai nebūtu "jābūt KAUNAM"?
2. Kas un kā (konkrēti) būtu jābūt izdarītam vai neizdarītam (pirmkārt jau no paša datu subjekta puses), lai "nevarēt taču būt, ka vnk. saņemot kāda veikala atlaižu karti (un bieži vēl par to samaksājot kādu naudiņu) turpmāk uz čekiem būs mani personīgie dati, dzīvesvieta, banku konti, slimību vēsture etc un kas nu vēl veikalam ienāks prātā, piem. esmu nomaksājis alimentus vai nē, ārstējies psihenē vai nē un atkal etc."?
3. Vai cilvēkam, kurš "vnk. grib, lai šai gadījumā VDI viņu aizsargā no visa šā", viņa šāda gribēšana nav pietiekams "pamats" apjēgt, ka - personas datu aizsardzības tiesības (arī, t.sk.) definē un aizsargā LIKUMS - nevis kāds no valsts pārvaldes kantoriem?
4. Vai cilvēkam, kurš "vnk. grib, lai šai gadījumā VDI viņu aizsargā no visa šā", patiešām nav ienācis prātā (?...) beidzot tomēr apgūt savas LIKUMĪGĀS tiesības (un, pie reizes, arī pārliecinoši noskaidrot LIKUMĪGI deleģēto VDI kompetenci) tieši tajos normatīvajos aktos, kurus juridiski / pēc būtības pienācīgi pilnvērtīgi un taml. visnotaļ adekvāti norāda DVI savos (pat vairākkārtējos!?) komunikācijas "piegājienos"?
Ir sacīts: "Kauns NAV nezināt – kauns IR nevēlēties zināt." ;)
kurmis
28.12.2019. 17:22Vajadzēja aizsūtīt arī lietišķo pierādījumu- čeku ar jūsu personas datiem un pierādījumu apgalvojumam,kā jūs esat depam aizliedzis to darīt
Kopsavilkums
28.12.2019. 17:21Pārāk gara vēstule, varēja īsāk - Tu esi muļķe, mums negribas strādāt, Depo ir pārāk liels, mums nav dūšas šiem ko teikt + ES normas pa vidu, bet ne vairāk kā 5
sliktam juristam.. KKas.. traucē
28.12.2019. 17:16»
jurists
Lasītājas tiesības un pienākumi, ievērojot ES un Latvijas tiesisko regulējumu, paskaidrots viss ir pareizi un pamatoti. Varam redzēt, ka pati iesnieguma iesniedzēja nav pietiekami izglītota, lai saprastu atbilžu jēgu...
Gan årstam, gan ierēdnim ir jåspēj visu paskaidrot bez terminoloğijas, tās ir cilvëka pamattiesības - zinåt savu diagnozi, sarakstītås receptes saturu un ierēdņa vëstules jēgu.
radio vienkāršajå valodā
28.12.2019. 17:12Dvi atbildei reāli nav nekådas vainas, tikai priekš īpaši apdāvinåtajiem atbildes beigās būtu jāsavelk kopå vienā divos teikumos, par ko ståsts - tas apdāvinåtajiem ļautu saprast, ko darīt, vienlaikus parådot, ka Dvi paši saprot, ko raksta. Kå tur bija - краткость сестра таланта? Loğikas Un prāta pazīme ir pateikt sarežğītas lietas vienkārši. Diemž. izglītība un prāts ne vienmër ir viens un tas pats.
patiesībā
28.12.2019. 17:01»
bregs
Manuprāt, problēma(attiecas arī uz citiem Depo kartes īpašniekiem) epastā tika izgaismota, tālāk DVI bija jārīkojas neatkarīgi no pareizi vai nepareizi uzrakstīta iesnieguma
problēma ir tāda, ka DVI ir jārīkojas konsekventi saskaņā ar likumu (kā tas arī ir ticis darīts, cita starpā) un neatkarīgi no dažādu "revolucionārās pārliecības" bļauru juridiski analfabētiskām iegribām.
(__________)
28.12.2019. 16:49»
jurists
Lasītājas tiesības un pienākumi, ievērojot ES un Latvijas tiesisko regulējumu, paskaidrots viss ir pareizi un pamatoti. Varam redzēt, ka pati iesnieguma iesniedzēja nav pietiekami izglītota, lai saprastu atbilžu jēgu...
Ja reiz neko nesaprot, nav ko līst tur kur neko nesaprot, jādzīvo savā līmenī kur viss saprotams, skaidrs,un pierasts.
Andron Mc
28.12.2019. 16:19:-D
Pirms kāda gada es aizrakstiju DVI par reālu pārkāpumu. Ne tikai kaukādu tur personas kodu, bet piedevām dzīvesvietu, algu un telefonu nummuru publicēšanu internetā, bez cilvēku ziņas.
DVI atbildēja kaukādu līdzīgu žvankstienu. Tām treknajām šmarām ir pilnīgi pie dirsas tas likums. viņām galnais algu saņemt, lai var audzēt treknas dirsas un mordas.
jautaajums
28.12.2019. 16:15»
jurists
Lasītājas tiesības un pienākumi, ievērojot ES un Latvijas tiesisko regulējumu, paskaidrots viss ir pareizi un pamatoti. Varam redzēt, ka pati iesnieguma iesniedzēja nav pietiekami izglītota, lai saprastu atbilžu jēgu...
Kam vajadzīgi tādi ierēdņi un juristi ar viņiem vien saprotamu terminoloģiju?
jurists
28.12.2019. 16:13Lasītājas tiesības un pienākumi, ievērojot ES un Latvijas tiesisko regulējumu, paskaidrots viss ir pareizi un pamatoti. Varam redzēt, ka pati iesnieguma iesniedzēja nav pietiekami izglītota, lai saprastu atbilžu jēgu.
Tāpat kā ārsti slimības diagnozes un receptes nevar rakstīt " tautas valodā" , tā arī ierēdņiem ir jāatbild izmantojot atbilstošu terminoloģiju.
Nu
28.12.2019. 16:08»
manupraat
Ja 'saadai iereednei kaads uz ielas pajautaatu, piemeeram, kur atrodas tuvaakaa sabiedriskaa tualete, tad iereedne noteikti saaktu ar to, ka izskaidrotu kas ir sabiedriskaa tualete, saka'naa ar kaadiem normatiivajiem aktiem 'siis tualetes tiek iekaartotas, kaa tiek projekteets 'so tuale'su izvietojums...
labs salīdzinājums!
paardomas
28.12.2019. 15:55»
DVI
DVI ierēdņi, laikam, regulāri lasa piekdieņa Priedīša bla,bla milzīgi garos darbus! Labi, jokus pie malas...
Varbūt nevajag balsot par šādu sistēmu?
DVI
28.12.2019. 15:52DVI ierēdņi, laikam, regulāri lasa piekdieņa Priedīša bla,bla milzīgi garos darbus! Labi, jokus pie malas!
Šķebina dūšu, lasot tās bla,bla,bla...atbildes uz Ievas konkrēto lūgumu. Var taču cilvēcīgi ieteikt - īsi un skaidri! Sakopētās atbildes ierēdnis pārlasīja?
Negods no maniem nodokļiem uzturēt šitādu kantori!
jautaajums
28.12.2019. 14:32»
drapes
Nevien inspekcija nepasargās cilvēku no viņa paša stulbuma. Parasti tāds personas tautas valodā sauc par blondīnēm. Palīdz matu pārkrāsošana
Kāda mārrutka pēc vajadzīga valsts kuras institūcijas neaizsargā,bet spīdzina pavalstniekus?
Smieklīgi
28.12.2019. 14:14Ir un bija izvēle: lietot to Depo karti, vai arī nelietot ( un tad neviens neko uz čeka nedrukās). Bet gribas jau tos bonusus... Nu labi, kautrā kliente lieto Depo karti. Nopērk preci, saņem rokās čeku, un šausmas, Viņai izsniegtajā čekā ir pašas dati. Un ja nu kāds to čeku nolaupa, atņem, vai naktī ielavās mājās un nofotografē atvilktnē noglabāto čeku (apķērīgāks ļaundaris gan pa tiešo sameklētu pasi/id dokumentu)... Jā, ko nu darīt, kā būt... Nu tak Saplēs to savu čeku! Nerādi citiem, un neviens neredzēs! ( un, protams, savu klienta karti lieto tikai Pati, pēc noteikumiem. Ja cits ar tavu karti iepērkas un saņem čeku ar taviem datiem, nu tad tu, cilvēks, pats radi sev problēmas..). Ir jau mūsu valstī daudz nejēdzību un reizēm slikti ierēdņi, bet tāpēc jau nevajag tā,” uz rāviena”, visi slikti, nepilda manas kaprīzes...
La, kā jārīkojas
28.12.2019. 14:13»
drapes
Nevien inspekcija nepasargās cilvēku no viņa paša stulbuma. Parasti tāds personas tautas valodā sauc par blondīnēm. Palīdz matu pārkrāsošana
Atrakstīšanās beigā nereti pasaka tālāko rīcību: " Atbildi var pārsūdzēt ....! Tu sāc meklēt likumu, kurš āluj pārsūdzēt "ATBILDI", bet tāda likuma pārsūdz
ēt atbildi, nav, ir - "LĒMUMU" var pārsūdzēt, bet lēmumu neraksta, arī motivācijas nav un tu vari pārsūdzēt to likuma pantu, instrukciju murgu, uz kurām atsaucas? Lasot šīs atbildes un atbilžu atbildes - tu apstulbsti un nezinu, ko tad pārsūdzēt tajā atbildē, kad nav pamatojuma. Tevi ieved juridiskajā transā.
Iesaku dāmām un kungiem sūdzībās, iesniegumos vienmēr precīzi NOFORMULĒT JAUTĀJUMUS un prasīt atbildēt uz konkrētiem jauāajumiem
Vienmēr piebilst: "Ja atbilde netiks sniegt uz uzdotiem jautājumiem, apsveru iespējas Satversmes 104.panta kārtībā vērsties tiesā, lai uzliktu pienākumu atbildēt un ar tās amatpersonas parakstu, kurai adresēju iesniegumu (tā vajag rakstīt Valsts prezidentam, Ministru prezidentam, Saeimas priekšsēdētājai utt.).
drapes
28.12.2019. 13:55Nevien inspekcija nepasargās cilvēku no viņa paša stulbuma. Parasti tāds personas tautas valodā sauc par blondīnēm. Palīdz matu pārkrāsošana
Zini ka
28.12.2019. 13:54»
paardomas
Ir juridiskā terminoloģija,bet,ja noteikumi un likumi nav saprotami latviešu valodā tad tie nekam neder
Zini ka tie ir glumi, piemērojami visiem gadījumiem. Tā manipulē advokāti , tiesas, arī Tiesībsargs - atsaucas uz likumu pantiem, kurus izmantoju arī es pretēju interešu aizsardzībai, aizstāvībai. Jocīgi, bet tā esmu saskāries daudzreiz.
manupraat
28.12.2019. 13:51Ja 'saadai iereednei kaads uz ielas pajautaatu, piemeeram, kur atrodas tuvaakaa sabiedriskaa tualete, tad iereedne noteikti saaktu ar to, ka izskaidrotu kas ir sabiedriskaa tualete, saka'naa ar kaadiem normatiivajiem aktiem 'siis tualetes tiek iekaartotas, kaa tiek projekteets 'so tuale'su izvietojums pilseeta, kaadi ir sabiedriskaas tualetes lieto'sanas noteikumi, kaadas meedz buut noraades uz sabiedriskajaam tualeteem, kur var griesties ar suudziibaam tie, kuri nav apmierinaati ar sabiedriko tuale'su darbiibu un... kameer tualetes mekleetaas to visu noklausiitos, vi'nam jau bikses buutu pilnas un tualeti vairs nevajadzeetu.
Pasniedzējs
28.12.2019. 13:50»
Edge
Zinātnes-tehnikas progresu neapturēt...
Bardaks ne tikai Datu valsts inspekcijā. Bardaks un totāls beztiesiskums visā valstī vai šoks, kas notiek iestādēs, bet uztraukumam nav panata, atbildētu augsts valsts iestādes prokurors, kā atbildēja par Finansu policijas kādreizējiem gadījumiem, ka izmeklētāji zem nirušas mātes gultām atrod milzu summas.
Uztraukumam nav pamata - līdzīgi atbild visas valsts un pašvaldību iestādes. Tāda attieksme ir visur un vienmēr, atbildi nekad, nekur nesaņemsiet, vienīgi kā likumu, instrukciju, regulu un noteikumu uzskaitījumu, cik pareizi strādā iestāde, kur instrukciju, regulu uzskaite, kurās faktiski nekas nav atklāts, kā teiktais izpaužas, kā atbilst konkrētam gadījumam.Tā šis instrukcijas, noteikumus var pielikt pie jebkura gadījuma, notikuma un derēs, neko neatklāj un neatšifrē. Izlasi Datu aizsardzības likumu un neko nesapratīsi, kurus datus aizsargā - jebkut\rus ierēdnis var pasludināt par "ierobežotas pieejamības". TĀDĀ MURGĀ VISA VALSTS!
Bet, nudien, šeit nevainojiet ierēdņus, viņiem nav atļauts "cilvēcisklā valodā" atbildēt, tādu nesankcionēs priekšnieks, neparakstīs priekšnieks. Izpildītājs būs apakšā minēts un paraksta parasti priekšnieks. Šo valsti jūs nepārtaisīsiet, kamēr nenomainīsies, nenomirs dabīgā nāvē visa tagadējā nomenklatūra, visi tagadējie mācību ioestāžu pasniedzēji (bet ievēro - sērga stiepjas līdzi paaudzēm! Tas stipri salēklina attīstību).
Man arī bija sarakste - ar Paterētāju tiesību aizsardzības centru - tādas pat atbildes 1:1, atrakstīšanās, tā atrakstās Tieslietu ministrija, prokuratūra, Augstākā tiesa, visi, it ka būtu mācījusīes vienā skolā, sēdējuši vienā solā. gulējuši vienā gultā.
Savulaik pasniedzu praktiskā darba lekcijas tiesībās, kā strādāt ar likumiem, kā piemērot, kā pareizi rakstīt likumus un studenti bija tik pārsteigti un gandarīti, ka palielījās saviem pasniedzējiem, ka viņu lekcijas neatbilst reālajai dzīvei vai citādi ir sliktas vai tml. un man liedza lasīt lekcijas.
Painteresējos vairāk un sapratu, ka viņu pasniedzēji "mauc" pēc instrukcijām, lasa jau sagatavotas gadu gadiem lasītās lekcijas, kaut ko papildinot un nezina praktisko darbu.
paardomas
28.12.2019. 13:46Ir juridiskā terminoloģija,bet,ja noteikumi un likumi nav saprotami latviešu valodā tad tie nekam neder.
VB
28.12.2019. 13:45»
konkrēti
par ko kauns DVI
DVI būtu jābūt KAUNAM par to, ka cilvēks jau sākumā saka, ka viņu neinteresē visas EU regulu juridiskie aspekti, bet atbild ar tieši to!
Nu nevarēt taču būt, ka vnk. saņemot kāda veikala atlaižu karti (un bieži vēl par to samaksājot kādu naudiņu) turpmāk uz čekiem būs mani prsonīgie dati, dzīvesvieta, banku konti, slimību vēsture etc un kas nu vēl veikalam ienāks prātā, piem. esmu nomaksājis alimentus vai nē, ārstējies psihenē vai nē un atkal etc.
Cilvēks vnk. grib, lai šai gadījumā VDI viņu aizsargā no visa šā - UN vai tad bez pamata? Kam citam tāds VDI varētu būt domāts, ja kas?
Normunds Šlitke
28.12.2019. 13:26Anonīmās un tāpēc bailīgās “Pietiek lasītājas” attieksme fascinē. DVI vairàk kā korekti sniedz motivētu atbildi, taču “lasītāju” tas neapmierina. Tāpēc mums nodokļu maksātājiem ir jāapmaksā tīša savu tiesību ļaunprātīga izmantošana.
Sūdzēties, ka pirkuma līgumā, kas noformēts ar kases čeku, ir norādīti pircēja rekvizīti, ir mazākais neadekvāti.
Ja “lasītāja” patiešām grib iepirkties anonīmi, nav jādod savi rekvizīti, bet, ja tomēr gribas saņemt pārdevēja lojalitātes atlaides pirkuma cenai, jāsaņem otra bezmaksas lojalitātes karte - bezpersoniska, ja pārdevējs uz sava rēķina tādas vēlēsies izsniegt (dāvināt).
To sauc par “neviens labs darbs nepaliek nesodīts”! Kožam rokā, kas baro - sūdzamies par pārdevēju, kurš dāvina lojalitātes kartes un piešķir liojālajiem pircējiem atlaides.
PS. Man šobrīd ir vairākas tiesvedības pret DVI, esam arī piedzinuši no šīs iestādes zaudējumu atlīdzību, bet tas nenozīmē, ka šo visnotaļ llabi strādājošo valsts iestādi un patiesi kompetento tās vadītāju ir jāaplej ar “Pietiek lasītājas” samazgām jeb dvēseles caureju.
kāda problēma?
28.12.2019. 13:17»
bregs
Manuprāt, problēma(attiecas arī uz citiem Depo kartes īpašniekiem) epastā tika izgaismota, tālāk DVI bija jārīkojas neatkarīgi no pareizi vai nepareizi uzrakstīta iesnieguma
Problēma, ka autore nejēdz uzrakstīt pieprasījumu Depo!
aha
28.12.2019. 13:07»
Piekrītu
Cik gan laika un līdzekļu mūsu valstī tērē, lai pēc būtības atbildētu uz vienkāršu jautājumu?! Tā to dara visas iestādes, tāpēc būtu laiks samazināt uzpūsto valsts aparātu, kas katru gadu palielinās apgriezti proporcionāli iedzīvotāju skaitam
Iedomājies kāda brēkšana būtu, ja atbilde būtu vienā teikumā, bez norādēm uz likumiem un tā tālāk.
Edge
28.12.2019. 13:02»
Būsim precīzi -
tie nav MŪSU ierēdņi - tie ir valdošās partokrātu kliķes ķēdes suņi - un tos nevis jāsaprot, bet jāpatriec ar sūdainu koku -VISUS
Zinātnes-tehnikas progresu neapturēt!
"Mākslīgais intelekts ienāk valsts pārvaldes ikdienā" (LVportāls)
Patlaban Latvijā iedzīvotāji arī saskaras ar "čatbotiem", taču to izstrādātāji un uzturētāji stāsta, ka šie programmatūras rīki darbojas ar mākslīgo intelektu, proti, "mācās" no savas saskarsmes ar cilvēkiem un uzlabo sniegtās atbildes. LV portāla publikācijā "Latviski runājošo sarakstes robotu pirmie soļi" jau skaidrojām, ka "Lattelecom" vairākus mēnešus darbojas robots "Anete", kas sociālā tīkla "Facebook" lietotājiem sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem.
bregs
28.12.2019. 12:55»
nu
Ja nesaprot latviešu valodu. tad, varbūt, vajag nolīgt tulku, kas pārtulko atbildes kādā saprotamākā valodā. Atbildēs skaidri pateikts. ka kaut kāds anonīms e-pasts NAV DOKUMENTS, bet iesniegt dokumentu autore kategoriski nevēlas
Manuprāt, problēma(attiecas arī uz citiem Depo kartes īpašniekiem) epastā tika izgaismota, tālāk DVI bija jārīkojas neatkarīgi no pareizi vai nepareizi uzrakstīta iesnieguma.
Būsim precīzi -
28.12.2019. 12:53tie nav MŪSU ierēdņi - tie ir valdošās partokrātu kliķes ķēdes suņi - un tos nevis jāsaprot, bet jāpatriec ar sūdainu koku -VISUS!
Nabaga bauri nesaprot
28.12.2019. 12:53"...Tātad ņemot vērā visu iepriekš minēto informējam, ka Jums (ievērojot Dokumentu juridiskā spēka likuma prasība) jāvēršas pie Depo ar datu subjekta pieprasījumu. Ja pārzinis Jums atbildi nesniedz mēneša laikā vai arī atbilde liecina par iespējamo personas datu apstrādes pārkāpumu tad Jūs varat vērsties DVI ar sūdzību..."
Piekrītu
28.12.2019. 12:47Cik gan laika un līdzekļu mūsu valstī tērē, lai pēc būtības atbildētu uz vienkāršu jautājumu?! Tā to dara visas iestādes, tāpēc būtu laiks samazināt uzpūsto valsts aparātu, kas katru gadu palielinās apgriezti proporcionāli iedzīvotāju skaitam.