Nav nekāda juridiskā pamata ieviest līdz galam nepārbaudītu vakcīnu lietošanas obligātumu
Baiba Rudevska08.07.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
nu jau gan
09.07.2021. 05:30»
cilveks444
Par kaitējumu cilvēka veselībai jeb apdraudējumu dzīvībai no jebkura cita medikamenta, izņemot vakcīnām, atbild tās ražotājs
Kad tev kāds ražotājs ir atbildējis par medikamenta blakusparādībām?
vispār
09.07.2021. 05:17»
atbilde
Vai tu domā, ka tas cilveciņš arī nav nodokļus maksājis
Arī cilvēciņš, kurš dzērumā izraisa avāriju, ir maksājis par apdrošināšanu, bet atlīdzību viņam neviens nemaksā.
cilveks444
09.07.2021. 02:20»
parta
Baibiņai vajadzētu atkārtot pamatskolas vienu- neviens medikaments pasaulē nav līdz galam pžrbaudīts, ieskaitot aspirīnu un aktīvo ogli. Vismaz nevajag tik skaļi deklarēt analfabētismu. Var nesaprast
Par kaitējumu cilvēka veselībai jeb apdraudējumu dzīvībai no jebkura cita medikamenta, izņemot vakcīnām, atbild tās ražotājs.
cilveks444
09.07.2021. 02:17»
Ome
Ei, antivakseri, man nav izprotama jūsu stratēģija, ja jau mīžat vakcinēties, tad sēdiet klusi un ceriet palikt tajos 30%, kas izdzīvos nevakcinējoties, lai tie pārējie muļķi vakcinējas. Bet nē, jūs bļaustāties, un re, tikai 40% vakcinējušies... Atbilde vienkārša - zemapziņā jau saprotat, ka citas izejas...
Sauciet sevi par omi, bet redzams dzīves pieredze neko nav devusi?! Ja jums vakcinācijas sektantiem tik ļoti bailes, ka jūs esat gatavi sevī laist iekšā eksperimentālu dziru, par kuras sekām neviens neatbild, ja jums ir problēmas, tad potējaties bez mitas, kaut ar 50 devām ik dienu. Tur viss ir vienkārši - nekad neticiet ka tiem, kuri pamet novārtā vēža slimniekus, kuri pieļāva AIDS un HIV epidēmiju Latvijā, kuru dēļ Latvijā atkal ir tuberkuloze, kuri pat D vitamīnu jums nedos par brīvu, pēkšņi ir mainījušies un vakcīnu gadījumā domā par cilvēkiem. Tur taču pat nav jābūt ne zinātniekam, ne mediķiem, ne kādam citam ekspertam, kuru domas un viedokļi, starp citu dalās, bet pietiek ar ELEMENTĀRU loģiku, kura saliek visu pa plauktiņiem. Kurš ir kurš.
cilveks444
09.07.2021. 02:08Iespējams, sazvērestības teorija, bet, iespējams, patiesība jeb ļoti tuvu patiesībai!
Kāpēc vakcīnu uzspiedējiem ir svarīgi novakcinēt visu pasauli?
1) Lai gūtu bez riska, garantētu peļņu simtiem miljardu dolāru apmērā, turklāt ilgstošā laika periodā, visticamāk, plānots, ka uz visiem laikiem.
2) Lai radītu jaunu (Lielais Resets) iekārtu uz pasaules - hibrīdu sociālismam un komunismam, kurā valdīs un primārā būs sociālo reitingu sistēma, kas cilvēkus parastos sadalīs pa digitāliem krātiņiem. Protams, spicei tas viss nebūs saistoši, jo tie, kā iepriekš, varēs darīt visu, ko vien vēlas, ceļot ar privātām lidmašīnām un jahtām, ēst dabisku pārtiku un izklaidēties. Pārējiem – pēc paklausības stadijas, būs vairāk vai mazāk bonusu. Nepakļāvīgajiem – dzīve kā nacistu koncentrācijas nometnēs jeb PSRS izsūtījumos.
3) Pats būtiskākais! Lai varētu pakļaut cilvēku, viņus nevajag vajāt ilgus gadus, pietiek salauzt viņu gribu, piespiežot vakcinēties, tāds cilvēks jau būs sava vergtura paklausīgs vergs. Un vēl nikni ries uz tiem, kuri nav nopotēti. Viņiem vajag tikt līdz tiem 70% (minimāli) sapotētajiem, lai neviena valsts, jeb kaut vai neviens ASV štats, nepaliktu kā piemērs, ka nepotētiem (jeb potētiem, piemēram, tikai 30% apjomā no sabiedrības kopskaita) ar saslimšanu un mirstību nav sliktāk, kā tiem, kuri ir masveidā novakcinēti. Respektīvi, lai cilvēkiem izslēgtu jebkuru iespēju salīdzināt. Tas ir ļoti būtiski. Jo tad, pat, ja pēc potēm būs ļoti smagas blaknes, liela mirstība pēc gadiem, šie varēs teikt: Bet visur tā ir! Tas ir “normāli”! Lūk, tāda vīzija. Tāpēc domāsim!
tikai Sudrabkalns vēl skumjāk veras logā
08.07.2021. 23:31»
parta
Baibiņai vajadzētu atkārtot pamatskolas vienu- neviens medikaments pasaulē nav līdz galam pžrbaudīts, ieskaitot aspirīnu un aktīvo ogli. Vismaz nevajag tik skaļi deklarēt analfabētismu. Var nesaprast
Kas nav lasījīs un sapratis Sudraba Edžus "Dullais Dauka",tas tā raksta.Nabaga baibas,kā I.Ziedonis viņas nolika,pagadījies filmas "Pūt,vējiņi" kastingā.
tu saki
08.07.2021. 21:59»
khe
Ja es pareizi atceros, tad par visu maksā pacients. Izņemot 1.gr.inv., represētos, vēl dażas grupas
Pastāstīsi par kādu, kurš pēc ārstēšanās slimnīcā pārdevis māju, lai samaksātu rēķinu?
P.S. Ar māju es nedomāju kaut kādu graustu mazpisānos, bet labu privātmāju Rīgas tuvumā.
tomātu cienītājs
08.07.2021. 21:08»
Mirt tante
Potētie VAROŅI , lēnām sāk mirt
Aiziet gurķu ēdāji ...,aiziet.
atbilde atzīstama par nederīgu
08.07.2021. 21:05»
atbilde
Vai tu domā, ka tas cilveciņš arī nav nodokļus maksājis
doroguša,atbrīvojies beidzot valstiskā naivuma!Kaut vai par pacienta līdzmaksājumu esi dzirdējis?Cik maksā diena Covid palatā?Tagad uzraksti-no drošiem avotiem(pats maksāju,piemēram) zināms,maksā tik un tik,ieskaitot PVN!
parta
08.07.2021. 20:30Baibiņai vajadzētu atkārtot pamatskolas vienu- neviens medikaments pasaulē nav līdz galam pžrbaudīts, ieskaitot aspirīnu un aktīvo ogli. Vismaz nevajag tik skaļi deklarēt analfabētismu. Var nesaprast
Mirt tante
08.07.2021. 20:29»
Atbilde
Jāmeklē, iepazīstoties ar vakcinēto cilvēku kopskaitu pasaulē. Sūnu ciema statistika būs par mazu
Potētie VAROŅI , lēnām sāk mirt!
Atveriet acis, kas notiek apkārt?
atbilde
08.07.2021. 20:29»
hipotētiskas dabas jautājums
Kad ātrie atved antivakseri (nav reģisētrējies manavakcīna.lv un vēl uz vēdera ir tetovējums "Vakcīnai-NĒ") uz intensīvās terapijas palātu,un,piemēram,pēc divām nedēļām šī persona tiek izrakstīta,cik tas maksā un kas par to maksā
Vai tu domā, ka tas cilveciņš arī nav nodokļus maksājis???
Aleksis
08.07.2021. 19:58Tā ir. kad saujiņa marazmātisku cilvēku mēģina pierādīt, ka ir pasaules naba un pasaule griežas ap viņu viedokli.
apčh.i
08.07.2021. 19:54»
khe
Ja es pareizi atceros, tad par visu maksā pacients. Izņemot 1.gr.inv., represētos, vēl dażas grupas
Kā tad tu atceries?Vai Vasermaņa reakcija izrādījās negatīva?Ielaists gadījums,kritis uz galvas smadzenēm?Iežmiedzi uz Durex,un še tev ...
nevar būt
08.07.2021. 19:52»
khe
Ja es pareizi atceros, tad par visu maksā pacients. Izņemot 1.gr.inv., represētos, vēl dażas grupas
Kādēļ nav dzirdamas vaimanas,cik daudz jāmaksā par valstisko nelaimi Covid 19?Plaušu ventilācija,skābeklis u.c. nevar būt par velti.Tā ka paver savu stulbeņa mutes atveri un pamēģini atbildēt par konkrēto gadījumu.
khe
08.07.2021. 19:08»
hipotētiskas dabas jautājums
Kad ātrie atved antivakseri (nav reģisētrējies manavakcīna.lv un vēl uz vēdera ir tetovējums "Vakcīnai-NĒ") uz intensīvās terapijas palātu,un,piemēram,pēc divām nedēļām šī persona tiek izrakstīta,cik tas maksā un kas par to maksā
Ja es pareizi atceros, tad par visu maksā pacients. Izņemot 1.gr.inv., represētos, vēl dażas grupas.
Tā kā aizver savu tupo hleborezku.
nav ko iesīkstēt
08.07.2021. 18:58»
Es
Nu, nu. Gada laikā viss skaidrs? Pētījumi turpinās un par drošu vakcīnu pret covid nedrīkstētu saukt. Pilnīga nespēja ar šo slimībul cīnīties spieda vakcīnu ieviest
Viss mainās!Bija šampanietis tikai no Šampaņas,tagad tikai no Krievijas - Krievijā.Par tiem gadiem WHO lēma tad un toreiz,jāseko līdzi.
Atbilde
08.07.2021. 18:15Jāmeklē, iepazīstoties ar vakcinēto cilvēku kopskaitu pasaulē. Sūnu ciema statistika būs par mazu.
pietiek .irdējs
08.07.2021. 18:03»
hroniskais Prostamola patērētājs
ad hoc darba grupa vēl formulē atbildi,pacietību.Atcerietes vakcīnu pasūtīšanas labi noorganizēto procesu.Steiga šeit nevietā
Nu,ko tu par naudu?Šeit tas nav pieklājīgi.
Es
08.07.2021. 17:59»
ada
ES telpā ir pieejamas tikai pārbaudītas vakcīnas un nevajag te trokšņot par jomām, kurās katrs jūtas par profesoru bez grāda
Nu, nu. Gada laikā viss skaidrs? Pētījumi turpinās un par drošu vakcīnu pret covid nedrīkstētu saukt. Pilnīga nespēja ar šo slimībul cīnīties spieda vakcīnu ieviest.
jautaajums
08.07.2021. 17:47»
Ojārs Paceplītis
Piekrītu - šī raksta autore aicina uz savas tautas iznīcināšanu. Nezinu vai "genocīds" ir piemērotākais apzīmējums šai rīcībai, taču sagaidāmais rezultāts - noteikti
Kāpēc pokemoni tik agresīvi pret veseliem cilvēkiem?
Ojārs Paceplītis
08.07.2021. 17:42»
Patiesais
Un ko tad darīsim?, gaidīsim, kad eksperimenti parādīs labus rezultātus? Ir jāptver, ka covid ir īpaši smaga slimība. Tā ir masveida un nepāŗejošo slimība. Faktisk Jūs aicinat darboties pēc principa "glābjas katrs kā māk"- tas ir ceļš uz cilvēku masveida iznīcināšnu,- lūk jūsu prātojumu jēga. Laikam...
Piekrītu - šī raksta autore aicina uz savas tautas iznīcināšanu. Nezinu vai "genocīds" ir piemērotākais apzīmējums šai rīcībai, taču sagaidāmais rezultāts - noteikti!
cita patiesība
08.07.2021. 17:36»
Patiesais
Un ko tad darīsim?, gaidīsim, kad eksperimenti parādīs labus rezultātus? Ir jāptver, ka covid ir īpaši smaga slimība. Tā ir masveida un nepāŗejošo slimība. Faktisk Jūs aicinat darboties pēc principa "glābjas katrs kā māk"- tas ir ceļš uz cilvēku masveida iznīcināšnu,- lūk jūsu prātojumu jēga. Laikam...
Iesit meklētāja SARS COV Nature publikāciju no 2015 gada, kur aprakst–ts pīķa proteīns kovid vīrusā, ko ieguvuši aizdīķa zinātnieki. Obama aizliedza eksperimentus ar cilvēka un sikspārņu vīrusa ktrustošanu, ķeneri pārvācās eksperimentēt uz ķīnu. Līdz šim nevienam kovid vīrusam nebija šis pīķa proteīns, kas norāda uz šī vīrusa mākslīgo dabu. Kas notiek vakcinētajiem, neviens nevar pateikt, jo šie jaunradītie vīrusi mutē - mainās. Kas notiks ar pārprogrammēto cilvēka šūnu, kurai dots uzdevums izstrādāt savu pīķa proteīnu, neviens nevar pateikt. Šobrīd daļa brīvprātīgo piedalās eksperimentā, apsveicami, bet kāpēc tajā butu jāpiedalāš visiem?
!!!
08.07.2021. 17:13»
aha
... un absolūtais vairākums saslimušo NAV vakcinēti
Tieši otrādi,visaugstākā saslimstība ir sadurto pokemonu vidū.
Laikam jau stratkomā un izcilības centrā par to nestāsta.
aha
08.07.2021. 16:58»
Jautājums
Vai Izraēlas piemērs apstiprina Jūsu teikto? Tur taču atkal kāpj saslimšana, neskatoties uz supervakcinācinācijas procesu
... un absolūtais vairākums saslimušo NAV vakcinēti.
ūdens ir nāvējošs
08.07.2021. 16:55»
Atim
Un joprojàm dzīvi.Bet ne visi ir veseli un ne visi ir dzīvi.Tas pats notiek Izraēlā,bet Panorāma par to klusē
Šodien miruši jau vairāk nekā 200000 cilvēku, kas pēdējo 24 stundu laikā dzēra ūdeni.
vispār
08.07.2021. 16:46»
nepārspīlē nu
Ja arī ES ir vakcīnas, atšķirībā no krievu Sputņičok, tas vēl ne tuvu nenozīmē, kā tās ir nopietni pārbaudītas, jo tas prasa gadus
Vienīgais, kas tām vakcīnām nav pārbaudīts ir iedarbības ilgums ietekme pēc 5, vai cik tur attiecīgajos noreikumos ierakstītajiem, gadiem.
lauķis
08.07.2021. 16:44»
kā nevakcinēti cilvēki var apdraudēt vakcinētos?
Elementāri...
Ir ļoti daudzi staigājoši līķi,pagaidām tie vēl nav to sapratuši,bet smird gan pamatīgi.
kā nevakcinēti cilvēki var apdraudēt vakcinētos?
08.07.2021. 16:40»
Traktorists
Tagad ir laiks, kad katrs epidemiologs ir vajadzīgs valdošajai varai un var dabūt grantus, ja vien nodarbojas ar tautas muļķošanu...
Elementāri
1) Nevakcinētie saslimst un piegāz slimnīcas ar saviem ķermeņiem, bet vakcinētie nevar tikt pie vajadzīgā ārsta.
2)Nevakcinētie saslimst un nevat strādāt un sniegt pakalpojumus.
3) Valsts nevar pieļaut, ka pa ielām mētājas simtiem līķu, tāpēc tiek ieviesti ierobežojumi, kas attiecas arī uz vakcinētajiem.
fakts
08.07.2021. 16:29Visas C-19 vakcīnas ir testētas uz tāda cilvēku skaita, kas 99% zāļu vai vakcīnu ražotāju pat sapņos nerādās!
hroniskais Prostamola patērētājs
08.07.2021. 16:10»
riska grupa
par šo rakstīju VM. Neviens pat neatbildēja
ad hoc darba grupa vēl formulē atbildi,pacietību.Atcerietes vakcīnu pasūtīšanas labi noorganizēto procesu.Steiga šeit nevietā.
hipotētiskas dabas jautājums
08.07.2021. 16:06Kad ātrie atved antivakseri (nav reģisētrējies manavakcīna.lv un vēl uz vēdera ir tetovējums "Vakcīnai-NĒ") uz intensīvās terapijas palātu,un,piemēram,pēc divām nedēļām šī persona tiek izrakstīta,cik tas maksā un kas par to maksā?
Latvija - neizdevusies valsts
08.07.2021. 15:53»
...
Lielajā Britānijā tieši tas pats.Visvairāk slimo un mirst tieši vakcinātie
Vai tas nav sākums procesam, par kuru daudzi rakstījajau pirms gada? Nav vajadzīgi šīs Pasaules varenajiem tie gandrīz 8 miljardi cilvēku. Tikai kā hipotēze: nāks vēl kāds "gamma" štamms, kuram izgudros tādu pašu nepārbaudītu vakcīnu, ar kuru būs jāvakcinējas obligāti. Patiesībā: kāda AstraZeneca/Johnson/... plus tā vakcīna iznākumā dos to, ko šiem valdniekiem vajag. Tas izskaidro to, kāpēc šobrīd potēties piespiež ar varu. Ja nav pirmās potes, otrā, trešā, ceturtā un piektā nedos vēlamo rezultātu. Citiem vārdiem, katra pati par sevi (atsevišķi) neko sliktu nenodara, kamēr kopā ...
egoista gēna mutants
08.07.2021. 15:43»
nīčeānists
Kādēļ antivakseri uzbāžas visiem ar savu ticību tāpat kā LGBTI?Ko nozīmē "līdz galam nepārbaudīts
Pieprasu valcinēt vismaz 80% no bankas karšu,mobilo telefonu ietotājiem.Tad es būšu drošs nevakcinējies!
:):):):):):)
08.07.2021. 15:37»
autorei
Pseidozinatnieces un "cilvektiesibu ekspertes" kārtëjā sabiedribas kūdīšana. Vispirms Stambulas konvencijas , tagad covid sakarã...
"Civilizētā Eiropa" patiesībā ir viens liekulības, melu un divkosības tirgus. Tajā sen nav ne smakas no patiesām vērtībām, jo vienīgās īstās, kas darbojas, ir kapitāla intereses un katra indivīda cīņa par sevi ar jebkuriem līdzekļiem.
Es
08.07.2021. 15:19Kad valdība un epidemiologi atklāti pateiks, ka vakcīna ir eksperimentāla? Tad es izvēlēšos, vai piedalīties šajā eksperimentā. Bet tagad paldies, man nevajag.
fakti
08.07.2021. 15:19»
...
Lielajā Britānijā tieši tas pats.Visvairāk slimo un mirst tieši vakcinātie
Apvienotā Karalistē uz 1000 saslimušiem nomirst padsmit, bet balalajočnajā ap 200, kaut gan, kā tur viņiem, tāpat kā Indijā, Irānā un Zimbabvē, īsti skaidrs nemaz nav.
tiešām
08.07.2021. 15:14»
lauķis
Patiesībā tā ir cīņa starp vērtībām un surogātvērtībām,starp cilvēkiem un vergiem.Diemžēl vergi nezina kas ir brīvība,tie sapņo par saviem vergiem.Lūk arī neiespējamība saprasties
Vergus vairāk par visu tracina cilvēku brīvība, tāpēc pēc cilvēku asinīm izslāpušo monstru apmierināšanai Staļins sarīkoja WWII, bet Putins "nomočīja atejās" 50 000 čečenu bērnu, iebruka Gruzijā un Ukrainā. Nolādētie lopi nevar piedot, ka civilizētās valstīs neviens neielūzt un nenoslīkst āra atejās, ka tur tehnisko palmu tauki vietā ēd sviestu un speķi.
...
08.07.2021. 15:07»
Jautājums
Vai Izraēlas piemērs apstiprina Jūsu teikto? Tur taču atkal kāpj saslimšana, neskatoties uz supervakcinācinācijas procesu
Lielajā Britānijā tieši tas pats.Visvairāk slimo un mirst tieši vakcinātie.
Jautājums
08.07.2021. 15:01»
Patiesais
Un ko tad darīsim?, gaidīsim, kad eksperimenti parādīs labus rezultātus? Ir jāptver, ka covid ir īpaši smaga slimība. Tā ir masveida un nepāŗejošo slimība. Faktisk Jūs aicinat darboties pēc principa "glābjas katrs kā māk"- tas ir ceļš uz cilvēku masveida iznīcināšnu,- lūk jūsu prātojumu jēga. Laikam...
Vai Izraēlas piemērs apstiprina Jūsu teikto? Tur taču atkal kāpj saslimšana, neskatoties uz supervakcinācinācijas procesu.
lauķis
08.07.2021. 14:39»
patiesībā
var mūžīgi skatīties uz 4 (četrām) lietām - uz ūdeni, uz uguni un uz debesīm, kā arī uz to, kā plēšas kovidioti un kovidzombiji - gan savstarpēji, gan ar visiem citiem "nepareizajiem
Patiesībā tā ir cīņa starp vērtībām un surogātvērtībām,starp cilvēkiem un vergiem.Diemžēl vergi nezina kas ir brīvība,tie sapņo par saviem vergiem.Lūk arī neiespējamība saprasties.
patiesībā
08.07.2021. 14:18var mūžīgi skatīties uz 4 (četrām) lietām - uz ūdeni, uz uguni un uz debesīm, kā arī uz to, kā plēšas kovidioti un kovidzombiji - gan savstarpēji, gan ar visiem citiem "nepareizajiem".
lauķis
08.07.2021. 13:47»
Kasiņš
Muahahahaha... Viens aprobežots lohs, pieņemu, ar homoseksuālām nosliecēm, tagad visiem izstāstīs, kā ir patiesībā. Vispirms astoņas klases pabeidz, mudak
Vispirms noskaidro ko nozīmē būt CILVĒKAM.Un nesauc citus savā vārdā.
Varētu jau tevi pasūtīt,bet redzu, tu jau esi no turienes.
riska grupa
08.07.2021. 13:20»
Pacienti paši glābjas kā var
Vienkāršs risinājums- kas liedz VM superspeciālistiem par piešķirtajiem miljoniem jau sen pētīt t.s.vakcīnu ietekmi uz hroniski slimajiem un ietekmes rezultātiem ar tām zālēm , ko lieto hroniski slimie ? Nav dzirdēts, ka notiek tādi pētījumi . Tātad- pētīt nevar vai nepārzin izejas datus -kas tad t...
par šo rakstīju VM. Neviens pat neatbildēja.
riska grupa
08.07.2021. 13:18»
Pacienti paši glābjas kā var
Vienkāršs risinājums- kas liedz VM superspeciālistiem par piešķirtajiem miljoniem jau sen pētīt t.s.vakcīnu ietekmi uz hroniski slimajiem un ietekmes rezultātiem ar tām zālēm , ko lieto hroniski slimie ? Nav dzirdēts, ka notiek tādi pētījumi . Tātad- pētīt nevar vai nepārzin izejas datus -kas tad t...
tieši tas ir tas, ko es gribu. es nenostājos pozā - nevakcinēšos, es vienkārši gribu saprast. Un es tā jebkuras jaunizrakstītas zāles pētu un dzeru pa mikrodaļai, kamēr organizsms pierod. Jā, varbūt slimīgi, bet toties es dzīvoju pilnvērtīgu dzīvi un esmu par to pateicīga.
Bet neviens negrib skaidrot, neviens nerunā, tikai kliedz, TU NONĀVĒ MANU MAMMU, TEV JĀDARA
Kasiņš
08.07.2021. 13:16»
lauķis
Nu takšu vakcinējies,valkā uzpurni,distancējies,neviens tev to neliedz...
Muahahahaha... Viens aprobežots lohs, pieņemu, ar homoseksuālām nosliecēm, tagad visiem izstāstīs, kā ir patiesībā. Vispirms astoņas klases pabeidz, mudak!