Nenotikusī lustrācija: vārdi “kolaborants” un “čekists” rada negatīvas asociācijas
Lauris Liepa, advokāts*20.07.2024.
Komentāri (138)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Хм
24.07.2024. 09:15»
latvijec
es esmu pret jeb kadas lustraciju
А я как оккупант, категорически "за" за люстрацию. Поэтому, дружок, не прикидывайся латвийцем, ты такой же "латвиец" как я потомок Альберта. А скорее всего ты латыш и бывший высокопоставленный коммунист или комсомолец, который старается тут теперь всеми силами все темы сворачивать на русских)
Apmierinātais
23.07.2024. 17:43»
Jauns
Žurnālistu pētnieciskā darbība ir ļoti svarīga demokrātiskai sabiedrībai, bet Lato Lapsas un Bormanes feikais žurnālistikas piegājiens radīts tikai vienam mērķim, nomepnot cilvēkus kādam par to samaksājot. Vonsoviča kungam pašam jādzīvo ar savu sirdsapziņu, bet par viņa nomelnošanu samaksāja tā laika...
Vari nenorvozėt trockistu komunist, agri vai vēlu, jüs tiksiet izķerti, kā traki suņi, kopā ar visiem pēcnācėjiem.
ha ha
22.07.2024. 20:59Advokats laikam atkal kādam
aiznesis torti:))))))) un vis atkal pa vecam, tomer cerams ka Lapsa ledu ir izkustinājis
sīka problēma
22.07.2024. 17:31»
šofera dēls
Šī lieta uzskatāmi demonstrē 1.instances tiesas tiesneses kompetenci pret kasācijas instances tiesas nekompetenci (vai arī ko citu...
Nebija jau nosaukšana par kolaborantu, bet bija taurēšana uz katra stūra, e-pasti un vizuālā reklāma un tā tālāk.
rupeklis
22.07.2024. 17:13»
Prokurora smadzenes
Pasūtījumu galdam, tiesnešiem un mūsu KGB struktūrai nepatīk šī persona. Mans uzdevums ir atrast kuru pantu varētu piešūt. Izskatās, ka der 157. pants. Dodu rīkojumu izmeklētājam, lai savāc kaut kādus saistītus pierādījumus, ka šo pantu var piemērot. Tie sliņķi neko sakarīgi nesavāks, bet gan jau tiesneši...
ja, ja-savāks, sedinas...ja, ja...
Prokurora smadzenes
22.07.2024. 11:35»
šofera dēls
Šī lieta uzskatāmi demonstrē 1.instances tiesas tiesneses kompetenci pret kasācijas instances tiesas nekompetenci (vai arī ko citu...
Pasūtījumu galdam, tiesnešiem un mūsu KGB struktūrai nepatīk šī persona. Mans uzdevums ir atrast kuru pantu varētu piešūt. Izskatās, ka der 157. pants. Dodu rīkojumu izmeklētājam, lai savāc kaut kādus saistītus pierādījumus, ka šo pantu var piemērot. Tie sliņķi neko sakarīgi nesavāks, bet gan jau tiesneši uz to pievērs acis. Jo pasūtījumu vilkme ir redzama un persona ne visiem patīk. Aizskar visus mūs, riebīgs rupeklis.
Nu
22.07.2024. 11:32»
bet
skatītāju te netrūkst....Te drūkst darītaju
Es jau tieši par to. Varbūt tas ir neatklāts bizness? Piemēram, piektdienu vakaros no 19.00 līdz 22.00, katru nedēļu Biķernieku mežā (ja nelīst lietus) notiek cīņa starp kolaboracionistiem un nelikumīgi naturalizētajiem kolonistiem no vienas puses, un viņu oponentiem no otras puses. Starp kokiem slapstīties drīkst, cīņa notiek ar nūjām. Ja kādu izdzen ārpus meža, vai līdz 22.00 patstāvīgi nevar piecelties, viņš ir zaudējis.
bet
22.07.2024. 11:16»
Nu
Tu tos cīnītājus saskaitīji? Varu derēt, ka jūs visi esat ne tikai savstarpēji pazīstami, bet jau seni ģimeņu draugi. Kā, ārpus jūsu loka, varēs uzzināt, ka cīņa sākusies? Es, labprāt, noskatītos. Citādi te visādi WRC, tautas deju kolektīvi - nav interesanti
skatītāju te netrūkst....Te drūkst darītaju.......
Un
22.07.2024. 11:15»
šofera dēls
Šī lieta uzskatāmi demonstrē 1.instances tiesas tiesneses kompetenci pret kasācijas instances tiesas nekompetenci (vai arī ko citu...
kas no tā?
šofera dēls
22.07.2024. 10:46Šī lieta uzskatāmi demonstrē 1.instances tiesas tiesneses kompetenci pret kasācijas instances tiesas nekompetenci (vai arī ko citu).
Ja kādu nosauc par okupantu, kolaborantu, mērkaķi vai ko citu, tā nav neslavas celšana Krimināllikuma 157.p. izpratnē. Tieši tik vienkārši, ko arī skaidri un nepārprotami pateica 1.instances tiesnese.
Secīgi par KL 157.pantu grāmatas autorus notiesāt nebija pamats.
Te, iespējams, varēja nospēlēt 2 momenti: (1) nākamo instanču tiesneši bija attiecīgi "motivēti" šāda sprieduma taisīšanai, vai (2) tiesneši vienkārši "solidarizējās" ar bijušo tiesnesi - grāmatas varoni -, lai, izmantojot iespēju, vienlaikus varētu arī pateikt, ka šāda tiesnešu, lai arī padomju laika tiesnešu, "apsaukāšana" nav pieļaujama.
Jebkurā gadījumā grāmatas autoram bija jāsaprot, ka ar šādiem publiski paustajiem epitetiem viņš netieši tomēr vēršas arī pret "mūsdienu" tiesnešiem.
… Rādīt visu
Polis
21.07.2024. 23:55Lato Lapsu un Kristīni Bormani pamatoti notiesāja, žēl tikai , ka pasūtītājs Māris Sprūds nav notiesāts par šo nomelnošanu
Nu
21.07.2024. 19:20»
EX3573
Valdība otrdien, 16. jūlijā, Valsts drošības dienesta (VDD) priekšnieka amatā uz trešo termiņu apstiprināja Normundu Mežvietu, informēja Iekšlietu ministrijā
Pirms Ulmaņa laiku uzvārda maiņām, viņa dzimtas uzvārds, kā stāsta, sācies ar pavisam citu burtu. Ulmaņa laikā esot pārcēluši 3 burtus atpakaļ, un tā arī palicis.
EX3573
21.07.2024. 18:57»
VDD strādā tādas smadzenes, kādas pat Viļānos pie bodes grūti sameklēt.
Tāda ir žīdu huntas stratēģija
Valdība otrdien, 16. jūlijā, Valsts drošības dienesta (VDD) priekšnieka amatā uz trešo termiņu apstiprināja Normundu Mežvietu, informēja Iekšlietu ministrijā.
Nu
21.07.2024. 18:00»
Cīņa vēl priekšā
ar kolaboracionistiem un nelikumīgi naturalizētajiem kolonistiem
Tu tos cīnītājus saskaitīji? Varu derēt, ka jūs visi esat ne tikai savstarpēji pazīstami, bet jau seni ģimeņu draugi. Kā, ārpus jūsu loka, varēs uzzināt, ka cīņa sākusies? Es, labprāt, noskatītos. Citādi te visādi WRC, tautas deju kolektīvi - nav interesanti.
absurda teātris
21.07.2024. 17:48»
ja tev vajag
tu vari teikt visu, ko vien tu savā stulbībā iedomājies un ko tev pavēlēja debilības centra kuratori
Kur var atrast tādus kuratorus? Varbūt iedos man prēmiju :)
Bet Lielam Lācim sāk pietrūkt mežu un zemju, jo tos jāiznomā ķīniešiem, tāpēc tās idejas par citu tautu gl(r)ābšanu.
Nu
21.07.2024. 17:41»
krievnacists atkal melo
Ja jau Latvija bija tik fašistiska, tad kāpēc krievu fašisti mūs okupēja 1940
Tavuprāt, fašisms ir panaceja pret okupāciju? Krievijā fašistu 1940.gadā nemaz nebija. Varbūt tāpēc arī okupēja, lai nepārsauc ielas. Ulmaņa "latviskošana" jau bija nonākusi līdz absurdam. Atnāca krievi, un atlika vecos nosaukumus (ne visus) atpakaļ. Tautas ticējums vēsta - ja ar Krieviju saistīti ielu nosaukumi tiek mainīti, Latvijai drīz būs kirdik.
absurda teātris
21.07.2024. 17:31»
kas arī bija jāpierāda
tavu zombijtroļļa kuratoru samurgotajās debilības centra vadlīnijās proponēta prasta demagoģija un propagandonu zombējums, no kura barojas tev līdzīgi biomasas izstrādājumu atkritumi, NAV pierādāms ne pēc būtības, ne principā jeb konceptuāli...
Pasaki vēl, ka lācis mūs no vilkiem paglābs :)
krievnacists atkal melo
21.07.2024. 17:24»
Nu
Bet protams. Latvija kļuva par fašistisku valsti 1934.gadā, bēc Ulmaņa apvērsuma, un tagad arī. Nav svarīgi, ka formāli Latvijā ir "demokrātija". Tā ir tieši tāda pati demokrātija kā PSRS, ar visiem politieslodzītajiem un citādi domājošo vajāšanām. Nonākuši jau līdz marasmam - Viļānu menti konfiscējuši...
Ja jau Latvija bija tik fašistiska, tad kāpēc krievu fašisti mūs okupēja 1940.
Cīņa vēl priekšā
21.07.2024. 17:19»
Nu
Jā, pret starptautisko finanšu kapitālu grūti cīnīties. Vladimirs Iļjičs mēģināja, Ādolfs Aloizovičs arī, bet rezultējās tas ar Latvijas neatkarības atjaunošanu :) Paradoksāli, bet abi divi cīnītāji nonāca pie varas tieši pateicoties šim kapitālam. Tāpat kā oriģinālā Latvija tika nodibināta. Ar visām...
ar kolaboracionistiem un nelikumīgi naturalizētajiem kolonistiem.
Nu
21.07.2024. 17:04»
absurda teātris
Vai mūsdienās -ismiem kā priekšvārds nebūtu jāpieliek pseido
Jā, pret starptautisko finanšu kapitālu grūti cīnīties. Vladimirs Iļjičs mēģināja, Ādolfs Aloizovičs arī, bet rezultējās tas ar Latvijas neatkarības atjaunošanu :) Paradoksāli, bet abi divi cīnītāji nonāca pie varas tieši pateicoties šim kapitālam. Tāpat kā oriģinālā Latvija tika nodibināta. Ar visām eksporta kvotām uz UK, kas tika nodrošinātas par lojalitāti un rezervju glabāšanu UK. Kuras, protams, neatdeva ar Godmaņa valdības akceptu. To visu var turpināt daudz un dikti. Kā Nātans Rotšilds uzvārijās pēc Vaterlo, apmuļķotot tautu u.t.t. Tagad visi dzīvo pēc formulas - ja tevi izvaro, atslābinies un gūsti baudu. Ierēdņi algas saņem, VDD un armija (pilnīga izšķērdēšana) pat lielas, policija mirst badā, bet kam tāda vajadzīga, ja jābruņojas pret Krieviju u.t.t.
absurda teātris
21.07.2024. 16:50»
humors un satīra tikai nav kas satīra
Diskusija par tēmu;pa kuru pirkstu starpu izspiedīsies sūds.Visu -ismu režisors ir viens un tas pats ar vienotu mērķi.Aklajiem un kurlajiem tas nav saprotams
Vai mūsdienās -ismiem kā priekšvārds nebūtu jāpieliek pseido- ?
Pseidoliberālisms - tikai priekš izredzētas grupas;
Pseidodemokrātija - priekš bagātajiem;
Utt.
VDD strādā tādas smadzenes, kādas pat Viļānos pie bodes grūti sameklēt.
21.07.2024. 16:47»
Nu
Bet protams. Latvija kļuva par fašistisku valsti 1934.gadā, bēc Ulmaņa apvērsuma, un tagad arī. Nav svarīgi, ka formāli Latvijā ir "demokrātija". Tā ir tieši tāda pati demokrātija kā PSRS, ar visiem politieslodzītajiem un citādi domājošo vajāšanām. Nonākuši jau līdz marasmam - Viļānu menti konfiscējuši...
Tāda ir žīdu huntas stratēģija.
pierādīt kaut ko tev, nav ne jēgas, ne vajadzības...
21.07.2024. 15:22»
jautājums
tev tika uzdots elementāri vienkāršs un jebkuram normālam cilvēkam saprotams jautājums...
puķinists baidenists šavējs terorists
Nu
21.07.2024. 15:15»
humors un satīra tikai nav kas satīra
Diskusija par tēmu;pa kuru pirkstu starpu izspiedīsies sūds.Visu -ismu režisors ir viens un tas pats ar vienotu mērķi.Aklajiem un kurlajiem tas nav saprotams
Bet protams. Latvija kļuva par fašistisku valsti 1934.gadā, bēc Ulmaņa apvērsuma, un tagad arī. Nav svarīgi, ka formāli Latvijā ir "demokrātija". Tā ir tieši tāda pati demokrātija kā PSRS, ar visiem politieslodzītajiem un citādi domājošo vajāšanām. Nonākuši jau līdz marasmam - Viļānu menti konfiscējuši krāmu tirgū onkulim traukus ar nacistiskās vācijas un PSRS simboliku. Nez, viņi tiešām taisās pierādīt, ka šos priekšmetus onkulis bija tirgū izlicis ar mērķi slavināt režīmus? Latvija nav valsts, bet karikatūra. VDD strādā tādas smadzenes, kādas pat Viļānos pie bodes grūti sameklēt.
apbižota liver- jeb aknu desa
21.07.2024. 14:32»
vispār
Tiesības uz pilsonību jeb virtuāla pilsonība nerada nekādas krimināltiesiskas sekas
Kāpēc lai tiesības uz pilsonību radītu kaut kādas krimināltiesiskas sekas? Ā, tagad esot informatīvais karš, kas tiek izcīnīts komentāru rubrikās un troļļu fermās, un dažādas konspirasī teorijas ir viens no informatīvā kara elementiem. Cilvēki, esiet modri. Ziņojiet!
humors un satīra tikai nav kas satīra
21.07.2024. 13:39»
vispārīgās fašisma iezīmes
For these and other reasons, there is no universally accepted definition of fascism. Nevertheless, it is possible to identify a number of general characteristics that fascist movements between 1922 and 1945 tended to have in common...
Diskusija par tēmu;pa kuru pirkstu starpu izspiedīsies sūds.Visu -ismu režisors ir viens un tas pats ar vienotu mērķi.Aklajiem un kurlajiem tas nav saprotams.
vispārīgās fašisma iezīmes
21.07.2024. 13:33»
Nu
Un kur tu šo izlasīji, domas gigant, demokrātijas tēv? Gan jau vikipēdijā, šaubu nav
For these and other reasons, there is no universally accepted definition of fascism. Nevertheless, it is possible to identify a number of general characteristics that fascist movements between 1922 and 1945 tended to have in common.
Opposition to Marxism
Opposition to parliamentary democracy
Opposition to political and cultural liberalism
Totalitarian ambitions
… Rādīt visu
līdz galam neizlasīji!
21.07.2024. 13:26»
Nu
Un kur tu šo izlasīji, domas gigant, demokrātijas tēv? Gan jau vikipēdijā, šaubu nav
Other national leaders in the first three decades of the 21st century whose authoritarian and nationalistic approach had some features in common with fascism included Alexander Lukashenko, who became president of Belarus in 1994; Viktor Orbán, who served as prime minister of Hungary from 1998 to 2002 and again from 2010; Vladimir Putin, who first came to power in Russia in 1999; and Jair Bolsonaro, who became president of Brazil in 2018.
Nu
21.07.2024. 11:58»
krievija ir fašistiska pēc definīcijas
Fašisma ideoloģiju raksturo spēcīga centrālā vara, kas nepieļauj opozīcijas izveidošanos, autoritārs vadonis un iejaukšanās pilsoņu privātajā dzīvē, militarizācija, agresīva ārpolitika, radikāls nacionālisms, represijas pret politiskajiem pretiniekiem...
Un kur tu šo izlasīji, domas gigant, demokrātijas tēv? Gan jau vikipēdijā, šaubu nav.
Izlasi labāk kas ir rakstīts Britannica, un tad pamēģini salīdzināt:
https://www.britannica.com/topic/fascism
Bet tu jau angliski neproti.
Nu
21.07.2024. 11:54»
vispār
Laikam neesi neko dzirdējis par nacistu tiesnešu prāvu Nirnbergā 1947.gadā kurā tiesāja 16 tiesnešus, prokurorus un tieslietu ministrijas ierēdņus
Jā, daļai konstatēja likuma pārkāpumus. Gan process nebija ievērots, gan materiālās normas rupji pārkāptas. Bet, ja tas viss bija ievērots, par oponentu aktīvistu nosūtīšanu uz giljotīnu nevienu nesodīja. Lasi uzmanīgāk - es rakstīju "ja spriedumi bija saskaņā ar likumu". Ja pārcentās, tad sēdināja. Freisleru, droši vien, iesēdinātu, dikti viņš tiesas sēdēs lamājās, vēl var strīdēties kurš izcēlās vairāk - Višinskis kā prokurors vai Freislers kā tiesnesis.
Turpini
21.07.2024. 11:52»
Sods
Šodien soda par zagšanu. Neko no vēstures neatgādina? Padomju laikos, vācu laikos, Latvijas brīvvalsts laikos, cara laikos arī par to sodīja. Senajā Romā un Grieķijā arī. Kur tikai nesodīja? Ko nu darīt? Varbūt atcelt sodus par zagšanu kā pagātnes mantojuma palieku? Arī par pretvalstiksu darbību visos...
Navaļnijs, Gunārs Astra ir pareizi notiesāti, jo pārkāpa likuma burtus. Cars vai vadošā partija dod norādes kuri ir sliktie (KGB tam seko), milicija/policija ierosina kriminālprocesu (lai varētu savākt pierādījumus), prokurori atver šūplādes un meklē pārkāptos likuma burtus un tiesa zinot partijas uzstādījumus, prokuroru atrastos likuma burtu pārkāpumos KGB uzraudzībā pieņem vajadzīgo lēmumu. Ņemam vērā, ka jebkurš no mums pašlaik vairāk vai mazāk pārkāpj kāda likuma burtu, vajag tikai vadošās nostādnes kuru no mums notiesāt. Uz
krievija ir fašistiska pēc definīcijas
21.07.2024. 11:01»
jautājums
tev tika uzdots elementāri vienkāršs un jebkuram normālam cilvēkam saprotams jautājums...
Fašisma ideoloģiju raksturo spēcīga centrālā vara, kas nepieļauj opozīcijas izveidošanos, autoritārs vadonis un iejaukšanās pilsoņu privātajā dzīvē, militarizācija, agresīva ārpolitika, radikāls nacionālisms, represijas pret politiskajiem pretiniekiem.
Фашизм как идеология включает идею «нового рождения» (палигенеза) народа, нации или расы, а также реваншизм, вождизм, экспансионизм, элитаризм, социальный дарвинизм, этатизм, корпоративизм; антилиберальную и в конечном счёте антиконсервативную направленность, антидемократизм, отрицание выборной демократии, социал-демократии, антикоммунизм, антисоциализм и антимарксизм; в ряде случаев расизм. Отмечается надклассовый характер идеологии фашизма. Фашизм имеет разнообразные интеллектуальные и культурные источники и сочетает в себе противоречивые идеи (как революционные, так и консервативные), включает рациональные и иррациональные элементы. Занимает крайне правое место в традиционном лево-правом политическом спектре.
… Rādīt visu
jautājums
21.07.2024. 10:18»
ko pierādīt?
To, ka fašistiskajā krievijā visi opozīcijas līderi ir vai nu nogalināti, vai sēž cietumos, vai bijuši spiesti bēgt no valsts? To, ka par varas kritizēšanu var dabūt padsmit gadu cietumsodu
tev tika uzdots elementāri vienkāršs un jebkuram normālam cilvēkam saprotams jautājums:
Kā tu to zini un kā tu vari pierādīt savus apgalvojumus?
Prasta demagoģija un propagandonu zombējums nav uzskatāmi par normālu atbildi.
Papildus jautājums: Kā tu zini ka Krievija ir fašistiska un kā tu vari pierādīt šo savu apgalvojumu? Normālas atbildes nosacījumus skat. iepr.
patiesībā
21.07.2024. 10:12»
Quo vadis?
Protams, tā ir...
Ir sacīts: "Šajā Dieva pasaulē kopumā un, īpaši jau, ar mums pašiem notiek TIKAI un VIENĪGI tas, ko mēs PAŠI pieļaujam. Inerti truli noskatoties, apkaunojoši gļēvi "klusējot lupatiņā", vai pat apzināti uz to "parakstoties" un +/- "aktīvi ņemot dalību" - nav būtiskas atšķirības."
ko pierādīt?
21.07.2024. 10:05»
jautājums
Kā tu to zini un kā tu vari pierādīt savus apgalvojumus
To, ka fašistiskajā krievijā visi opozīcijas līderi ir vai nu nogalināti, vai sēž cietumos, vai bijuši spiesti bēgt no valsts? To, ka par varas kritizēšanu var dabūt padsmit gadu cietumsodu?
pareizais jautājums
21.07.2024. 10:05»
vispār
Laikam neesi neko dzirdējis par nacistu tiesnešu prāvu Nirnbergā 1947.gadā kurā tiesāja 16 tiesnešus, prokurorus un tieslietu ministrijas ierēdņus
Kad pienāks latviešiem tie laiki?...
redz
21.07.2024. 10:04»
......
Stulbs un vēl stulbāks
tava diskusija ar spogulī redzamo stulbeni ir uzjautrinoša, bet godīgi patiesa.
vispār
21.07.2024. 10:00»
Nu
Bet protams. Režīmam mainoties var tikai vērtēt vai kāda persona ir veikusi prettiesiskas, morāli nosodāmas vai cita rakstura nosodāmas darbības. Vonsovičs, strādājot par tiesnesi, spriedumus taisīja saskaņā ar likumu. Tas, ka kādam šķiet, ka tie bija netaisnīgi - tāda ir dzīve. Neviens Freislera vadītās...
Laikam neesi neko dzirdējis par nacistu tiesnešu prāvu Nirnbergā 1947.gadā kurā tiesāja 16 tiesnešus, prokurorus un tieslietu ministrijas ierēdņus.
jautājums
21.07.2024. 09:59»
atgādina
Atgādina tev mīļo fašistisko krieviju
Kā tu to zini un kā tu vari pierādīt savus apgalvojumus?
Sods
21.07.2024. 09:39»
Nu
Bet protams. Un, uzreiz, ierakstīt likumā, kuri būs tiesīgi noteikt kas ir pretvalstisks noskaņojums un kas ne. Paņirgāšanās par pindosiem - viennozīmīgi ir. Kāpēc izraidīt? Koncentrācijas nometnes - gan medicīniskiem eksperimentiem kontingents, gan var likt pie piespiedu darba. Tiesu nemaz nevajag, ...
Šodien soda par zagšanu. Neko no vēstures neatgādina? Padomju laikos, vācu laikos, Latvijas brīvvalsts laikos, cara laikos arī par to sodīja. Senajā Romā un Grieķijā arī. Kur tikai nesodīja? Ko nu darīt? Varbūt atcelt sodus par zagšanu kā pagātnes mantojuma palieku? Arī par pretvalstiksu darbību visos laikos sodījuši. Mainījusies tikai ideoloģija. Bet Lapsa un Bormane, Sprūds un Uļmans nav tie vērtīgākie sabiedrības locekļi. Kam viņi vajadzīgi? Varbūt tuviniekiem? Ja tādu kā viņi nebūs, sabiedrība tikai iegūs.
atgādina
21.07.2024. 09:38»
Nu
Bet protams. Un, uzreiz, ierakstīt likumā, kuri būs tiesīgi noteikt kas ir pretvalstisks noskaņojums un kas ne. Paņirgāšanās par pindosiem - viennozīmīgi ir. Kāpēc izraidīt? Koncentrācijas nometnes - gan medicīniskiem eksperimentiem kontingents, gan var likt pie piespiedu darba. Tiesu nemaz nevajag, ...
Atgādina tev mīļo fašistisko krieviju.
vispār
21.07.2024. 09:37»
apbižota liver- jeb aknu desa
Tādā gadījumā no kurienes un uz kāda pamata Jūsuprāt radušies pašreizējie Latvijas Republikas pilsoņi, un kur palikusi Latvijas Republikas vēsturiskā nepārtrauktība? 4.maijā augstpadomieši gluži jaunu Latvijas Republiku nedibināja, bet it kā atjaunoja to kas bijusi iepriekš, un LR pilsonība netika piešķirta...
Tiesības uz pilsonību jeb virtuāla pilsonība nerada nekādas krimināltiesiskas sekas.
Nu
21.07.2024. 09:22»
Sods
Piekrītu. Taču visam jābūt tiesiski. Pagaidām laikam nav likuma norma, kas atļautu izraidīt no valsts pretvalstiski noskaņotus pilsoņus. Taču likumdošanu var mainīt, īpaši jau hibrīdkara gaisotnē. Tagad jāsakoncentrējās uz šādu gadījumu izmeklēšanu un iztiesāšanu. Darbs iet plašumā, jo lietu skaits ...
Bet protams. Un, uzreiz, ierakstīt likumā, kuri būs tiesīgi noteikt kas ir pretvalstisks noskaņojums un kas ne. Paņirgāšanās par pindosiem - viennozīmīgi ir. Kāpēc izraidīt? Koncentrācijas nometnes - gan medicīniskiem eksperimentiem kontingents, gan var likt pie piespiedu darba. Tiesu nemaz nevajag, pietiks, ja VDD pateiks - šitas mums nepatīk, kā tagad jau daudzās sfērās notiek un progresē. Neatgādina kaut ko no vēstures?
Хм
21.07.2024. 09:12»
Sods
Piekrītu. Taču visam jābūt tiesiski. Pagaidām laikam nav likuma norma, kas atļautu izraidīt no valsts pretvalstiski noskaņotus pilsoņus. Taču likumdošanu var mainīt, īpaši jau hibrīdkara gaisotnē. Tagad jāsakoncentrējās uz šādu gadījumu izmeklēšanu un iztiesāšanu. Darbs iet plašumā, jo lietu skaits ...
Главное, в итоге не удивляться, когда при широчайшей трактовке нелояльности и к вам в итоге придут. Покритикуйте что слишком мало наказывают, и при придут по даносу за дискредитацию власти)
В истории всё это уже было.
Хм
21.07.2024. 09:09»
Nu
Bet protams. Režīmam mainoties var tikai vērtēt vai kāda persona ir veikusi prettiesiskas, morāli nosodāmas vai cita rakstura nosodāmas darbības. Vonsovičs, strādājot par tiesnesi, spriedumus taisīja saskaņā ar likumu. Tas, ka kādam šķiet, ka tie bija netaisnīgi - tāda ir dzīve. Neviens Freislera vadītās...
Спасибо, вы широко и понятно пояснили, что подавляющее большинство приехавших русских не могут считаться оккупантами. Ну может только та часть, которая успела переехать до 1941 года. Все другие после 1945 просто переезжали из одной республики в другую. Да ещё и при агитации представителей этой республики латышей, которые тоже не коллаборанты получаются, так как просто выполняли правила и законы того времени
Sods
21.07.2024. 09:08»
Ļauns
Lato Lapsa ar saviem nomelnošanas krimināldarbiem nodara lielu kaitējumu Latvijai, tādā veidā stipri palīdzot kremļa ruporiem noturēt naratīvu- Latvijā bez mums krieviem no Maskavas bardaks. Visi Māri Sprūdi, Uldi Mierkalni, Viesturi Tamuži un citi Lato safabricējumu sponsori jāpasludina par Latvijai...
Piekrītu. Taču visam jābūt tiesiski. Pagaidām laikam nav likuma norma, kas atļautu izraidīt no valsts pretvalstiski noskaņotus pilsoņus. Taču likumdošanu var mainīt, īpaši jau hibrīdkara gaisotnē. Tagad jāsakoncentrējās uz šādu gadījumu izmeklēšanu un iztiesāšanu. Darbs iet plašumā, jo lietu skaits pieaug. Jācer ka tas iet arī dziļumā, jo jāskaidro arī pasūtītāji un pasūtīšanas iemesliem. Arī sodu spektram jāpaplašinās. No piespiedu darbien un naudas sodiem uz nosacītu notiesāšanu, aizliegumiem nodarboties ar žurnālistiku, lai nomelnotāji nevarētu slēpties aiz šī statusa, iespaidīgas kompensācijas cietušajiem un kā galvenais sods - cietumsods. Arī tad, ja nav samaksājis naudas sodu vai nostrādājis piespriestās darba stundas un to aizstāj ar cietumsodu.
Ļauns
21.07.2024. 08:11Lato Lapsa ar saviem nomelnošanas krimināldarbiem nodara lielu kaitējumu Latvijai, tādā veidā stipri palīdzot kremļa ruporiem noturēt naratīvu- Latvijā bez mums krieviem no Maskavas bardaks. Visi Māri Sprūdi, Uldi Mierkalni, Viesturi Tamuži un citi Lato safabricējumu sponsori jāpasludina par Latvijai nevēlamām personām kopā ar pašu Lapsu, Bormani, Liepnieku un Puči jāizmet uz Krievijas robežas, bez atpakaļceļa iespējām