Nevajag cīnīties ar padomju kultūras mantojumu, izmantojot padomju paņēmienus
Pietiek lasītājs03.07.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kritiķe
03.07.2020. 17:23>katru kultūras parādību var pienācīgi izbaudīt >tikai klātienē
autors uzrakstījis apjomīgu (labu) rakstu,
bet šis apgalvojums
ir analfabētisks, jo
pagātne var pārspēt tagadni
Zeze
03.07.2020. 17:15»
arhitekts
Raksta autors ir izbijis komunists un slimo ar Stokholmas sindromu. Okupāciju viņš mīļi dēvē par padomju laikiem. Un konfekšu papīrīti ietītu sūdu - brūkošu, neizteiksmīgu, patālu no modernisma stāvošu un pēc remonta prasošos komunistu ēku Elizabetes ielā 2 - šis dēvē par arhitektūras šedevru...
Nepaspēsi. Līdz tam laikam Latviju no jauna nookupēs.
katolis
03.07.2020. 16:26»
Хм
Про ту фразу не так было. Женщина на телемосте стала говорить " В СССР секса не было", все заржали, но продолжение фразы было "все по любви было". То есть просто пыталась сказать, что не было секса просто ради секса. Хотя тут она нп права, был, конечно. Но факт таков, что вот этот тот самый случай, ...
Jā, starp latviešiem un latvietēm 90% ir maukuļi un maukas, kas gultas partnerus maina kā zeķes. Viņiem ir sekss. Bet viņiem nav mīlestības.
Хм
03.07.2020. 16:17»
Про ту фразу не так было. Женщина на телемосте стала говорить " В СССР секса не было", все заржали, но продолжение фразы было "все по любви было". То есть просто пыталась сказать, что не было секса просто ради секса. Хотя тут она нп права, был, конечно. Но факт таков, что вот этот тот самый случай, когда фразу вырвали из контекста
jautrība nebeidz nobeigties
03.07.2020. 16:07»
katolis
Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums...
"Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā."
**********************************
Toties tagad homoseksu māca jau bērnudārzos un trekni atalgoti pideri liek cietumā jebkuras orientācijas personāžus kas "pasūtīti par samērīgu atlīdzību".
Nacionālo Atkritumu
03.07.2020. 15:49jebkurš ministrs bija, ir un būs neprofesionalitātes spilgts apliecinājums.
sarkanais dzīvsudrabs
03.07.2020. 15:44»
LPSR
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre
gadījumā neesi smirdīgs čekas stukačs???
vilciena demolēšana bija visleģendārākais jauniešu protests pret sovaku cietumu kurā mēs visi bijām ieslodzīti...
sarkanais dzīvsudrabs
03.07.2020. 15:42»
nu
LPSR 03.07.2020. 16:25...
LPSR 03.07.2020. 16:25
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !
--------------------------------------
gadījumā neesi smirdīgs čekas stukačs???
vilciena demolēšana bija visleģendārākais jauniešu protests pret sovaku cietumu kurā mēs visi bijām ieslodzīti...
patiesība
03.07.2020. 15:41»
!
nacionalie atkritumi varetu ierosinat sakt Daugavas aizbersanu Latvija ! jo si upe savu tecejumu sak Valdaja augstiene Krievija
Nemuldi, vatņik! Valdaja augstiene ir senas baltu un somugru zemes, ko slāvi ekpansijas rezultātā pēdējo 1000 gadu laikā baltiem atņēmuši.
Daugavu nav jāaizber, bet komunistu māju ir jānojauc!
nu
03.07.2020. 15:39LPSR 03.07.2020. 16:25
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !
Super!Vismaz zinām, ka kultministrs nav remdena siļķe, kas peld pa straumei.Šī te ir normāla prakse, ka par sabiedriski nozīmīgām lietām raisās diskusijas un viedokļi atšķiras.Tā mēs arī izaugsim līdz tam, ko kādreiz dēvēja par demokrātiju.Nevar pārzināt kādas lietas pilnīgi visus plusus un mīnusus, tāpēc jau notiek apspriešanas ar speciālistiem, ar sabiedrību. Ministrs skatījās tikai no viena aspekta - daļas mūziķu.Citiem radās iebildes konkrētajam priekšlikumam,normāla prakse visā Eiropā, te uzreiz paveras ideoloģiskajiem pretiniekiem iespējas politiskajām manipulācijām un smadzeņu skalošanai.Arī tas labi - cilvēki kļūst gudrāki.
komjaunietis
03.07.2020. 15:37»
LPSR
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre
Tieši tāpēc visas idejas, kas nāk no Puntuļa ir kaitīgas, degradējošas un pat noziedzīgas.
Komunistu māju jāsaglabā!
!
03.07.2020. 15:33nacionalie atkritumi varetu ierosinat sakt Daugavas aizbersanu Latvija ! jo si upe savu tecejumu sak Valdaja augstiene Krievija !
Pilnigi pareizi
03.07.2020. 15:27»
Puntuli ziepēs!
Pilnīgi piekrītu - visus nacistus un nacionālistus jāieliek cietumā! Sabiedrības interesēs ir saliedēta un integrēta latviešu-krievu tauta, kas kopīgi svin gan 9.miju, gan 18.novembri, kā arī Latvija, kurā nav NATO karaspēka, bet ir 2 oficiālas valsts valodas: latviešu un krievu
Bet kurs teica ,ka Latvijas suverenitates atgusana bus atra un viegla lieta !
nu
03.07.2020. 15:27to Puntuli ziepēs! 03.07.2020. 16:20
ir klāt arī dižie manipulatori:):):).Nav jājauc koncertzāles celšanas diskusijas ar politiskām manipulācijām, paldies Dievam, vismaz ar savu viedokli var padalīties visi.Ar saviem divvalodības priekšlikumiem vari iet ieskrieties:):):).
LPSR
03.07.2020. 15:25savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !
Puntuli ziepēs!
03.07.2020. 15:20»
eks-studente Ausma
Rādās ka NA uzstādījumi ....cīņa ar vēju kurš nākot no kaimiņzemes un mūs apdraudot....ir zaudējuši savu spēku un sabiedrība labi saprot kas ir politika...kas ir vēsture....un kā jārīkojas ar kultūrvēstures mantojumu.Neizdosies savu ambīciju dēļ ar saukļiem panākt sev vēlamo rezultātu Ir jāsaprot ka...
Pilnīgi piekrītu - visus nacistus un nacionālistus jāieliek cietumā! Sabiedrības interesēs ir saliedēta un integrēta latviešu-krievu tauta, kas kopīgi svin gan 9.miju, gan 18.novembri, kā arī Latvija, kurā nav NATO karaspēka, bet ir 2 oficiālas valsts valodas: latviešu un krievu.
Tieši
03.07.2020. 15:14»
arhitekts2
Ēku var pārdot par apt. 15-18 milj. Lai remontē un taisa lepnu viesnīcu. Tā rīkotos saimnieks. Ja komandē politiķi ar sapni pasildīt roķeles, tad rodas šādi absurdi priekšlikumi un murgi par 30milj., t.i. pa 2000 eiro uz kv.m.!!! Kauns Paulam un Co par vēstuli
par to domāju,- pasaulē Hayot, Holiday Inn, Hiltoni ir līdzīga tipa ēkās.Piedevām vēl izcili ekskluzīva atrašanās vieta,- jebkurš no lielajiem viesnīcu tīklu monstriem varētu būt absolūtā sajūsmā, LV jau nav nevienas reāli 5 zvaigžņu viesnīcas.Šķiet,ka pēdējā 10gadē Bulgari hotels group aizņem luxus nišu.Milānas viesnīca arī ir modernisma piemērs, tiesa, jaunāks:), piedāvājiet:).Pārsteidzoši bija arī vecās bibliotēkas(tā, kura "taisījās burtiski sagrūt pa stundām", nevis dienām:) pārtapšana par ekskluzīviem dzīvokļiem ļoti ātrā tempā.Arī tajā ēkā bija seni ozolkoka paneļi un kesonu griesti trepju telpā, u.c. Bet jāsaka, lielisks, lielisks, lielisks raksts,- ar visām izglītojošām atkāpēm.Nez kāpēc liekas, ka autors ir pasniedzējs, kurš studējis arhitektūru, bet pievērsies, ar panākumiem, citai jomai:).
Mjā
03.07.2020. 15:06Padevīgais suņa skatiens foto,labi raksturo Puntuļa odu savai partijai - Mēs pārtiekam viens no otra,nevis no pārtikas precēm
klimpa
03.07.2020. 14:56»
R
Vai Puntulis pēc koncerta naktī izvadās apmeklētājus uz mājām visā Latvijā,jo vietas autotransportam tur nav
tavā smadzeņu podā nav vietas smadzenēm. Tur smadzeņu vienkārši nav.
Lai Puntulim izdodas realizēt ideju par koncertzāli!
līdzīgs
03.07.2020. 14:55»
Kaatad
Visticamāk, notiek parastais stāstiņš- būvnieki gaiteņos "izbīda" kā tikt pie smukas valsts naudas, un provinces "elite" laimē iespiedzas- "jā, jā, mēs sen esam pelnījuši modernu kultūrceltni". Loģiski, ka centrā. Autora augšminēto iemeslu dēļ- lai būtu gana smalki, gan piebraukt, gan defilēt pēc pasākumiem...
novērtējums saistās iz Beatles laikiem,kad muzicējot karaliskajai ģimenei,Džons Lenons mudinājis publiku-tie,kuri nespēj pasist plaukstas,lai paskandina savas dārglietas.Arī koncertzāle kalpos kā kulta projekts pašiedomātai ''inteliģentu'' publikai,sevis atrādīšanai.
eks-studente Ausma
03.07.2020. 14:47Rādās ka NA uzstādījumi ....cīņa ar vēju kurš nākot no kaimiņzemes un mūs apdraudot....ir zaudējuši savu spēku un sabiedrība labi saprot kas ir politika...kas ir vēsture....un kā jārīkojas ar kultūrvēstures mantojumu.Neizdosies savu ambīciju dēļ ar saukļiem panākt sev vēlamo rezultātu Ir jāsaprot ka PSRS ir sen vēsturē un baidīšana ar kaimiņzemi un tas vadītājiem nav aktualitāte jo mūs aizsargā NATO ,ASV un visa EIROPA.Esam droši un aizsargāti un liekas ka jāizbeidz retorika ar draudiem....( nav zināms no kā)....un jāstrādā visas sabiedrības interesēs un jāpārstāv visu nacionalitāšu intereses neatkarīgi no valodas,ticības,ādas krāsas un citām katram individuāli piemītošajām īpašībām
R
03.07.2020. 14:33Vai Puntulis pēc koncerta naktī izvadās apmeklētājus uz mājām visā Latvijā,jo vietas autotransportam tur nav???
vietējais
03.07.2020. 14:30Šī situācija ar koncertzāli izgaismo reālo situāciju valsts pārvaldes sistēmā,jo esam nabadzīgāki, jo lielāki parādi valstij, jo stulbākus lēmumus pieņemam-kā vienmēr sākam ar postīšanu jo tas mums padodas labāk.
Ja tam "kultūras ministram" tik ļoti un tieši šai vietā vajag to koncertzāli tad lai par savu naudu to ēku nopērk un tad dara ar viņu ko grib.
Хм
03.07.2020. 14:28»
katolis
Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums...
Дома были нормального цвета. Ну не могли же в СССР предположить, что потом за 30 лет у кого-то не хватит сил, ума и т.д. этим зданиям проводить нужные ремонты. Да и не тех домов вина, что уже нынешние власти Риги разрешали на балконах возводить разные страшные конструкции, стеклить кому как вздумается. разрещать менять окна на кому какие по цвету нравятся
Съездите в Вентспилс. Какой бы ни был Лемберг, но это факт, что все дома, по крайней мере, в центре, в одинаковом стиле, никаких застекленных балконов и минисвалок на них со всякими холодильниками, лыжами и т.д.
katolis
03.07.2020. 13:45»
tipisks naciķu standarts
p.s. ja tu, savukārt, gribi teikt, ka viss padomju laikos iespētais un radītais ir tikai un vienīgi slikts - papūlies ar konkrētiem piemēriem un atbilstoši max. objektīvi argumentēti pamatot šādu "viedokli
Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums!
Un vēl bija labi, ka padomju laikos nebija ne interneta, ne mobilo telefonu. Un padomju laikos ražotā automašīna NIVA ir labākais visurgājējs pasaulē. Un neaizmirstamā PEPSI garša - tāda bija tikai padomju laikos. Un zobārstniecība - man joprojām stāv plombes no padomju laikiem.
tipisks naciķu standarts
03.07.2020. 13:22»
Čekas aģents arhitekts Jānis Dripe
Pievienojos! Un arī es cenšos pateikt vienu - komunistu ēku Rīgā nedrīkst nojaukt
prasta demagoģija, atšķaidīta ar prastiem meliem, nerullē, absolūti.
tipisks naciķu standarts
03.07.2020. 13:20»
katolis
Tu gribi teikt, ka padomju laiki bija labi? Ka padomju laikos iespētais jeb radītais ir tikai un vienīgi labs
p.s. ja tu, savukārt, gribi teikt, ka viss padomju laikos iespētais un radītais ir tikai un vienīgi slikts - papūlies ar konkrētiem piemēriem un atbilstoši max. objektīvi argumentēti pamatot šādu "viedokli".
Čekas aģents arhitekts Jānis Dripe
03.07.2020. 13:20»
tipisks naciķu standarts
personīgi es pateicu tieši to, ko vēlējos pateikt - neatkarīgi no tā, ko / kā / kāpēc tu u.c. taml. neadekvāti motivēti pseido "lojālpatriotiski" orientēti pseido "kristieši" gribētu atļauties manu viedokli (tieši tāpat, kā jebkuru citu normālu cilvēku viedokļus) truli patvaļīgi traktēt saskaņā ar savu...
Pievienojos! Un arī es cenšos pateikt vienu - komunistu ēku Rīgā nedrīkst nojaukt!!!
tipisks naciķu standarts
03.07.2020. 13:13»
katolis
Tu gribi teikt, ka padomju laiki bija labi? Ka padomju laikos iespētais jeb radītais ir tikai un vienīgi labs
personīgi es pateicu tieši to, ko vēlējos pateikt - neatkarīgi no tā, ko / kā / kāpēc tu u.c. taml. neadekvāti motivēti pseido "lojālpatriotiski" orientēti pseido "kristieši" gribētu atļauties manu viedokli (tieši tāpat, kā jebkuru citu normālu cilvēku viedokļus) truli patvaļīgi traktēt saskaņā ar savu subjektīvo "tipiskā naciķu standarta izpratni".
katolis
03.07.2020. 13:01»
tipisks naciķu standarts
tie, kas paši neko konkurētspējīgu nejēdz sabīdīt, šos savus mentālos kompleksus reducē uz citu iespētā postīšanu. sevišķi attiecībā uz "sliktajos padomju laikos" iespētā lumpeniski stulbu apņirgšanu un vēl stulbāku graušanu
Tu gribi teikt, ka padomju laiki bija labi? Ka padomju laikos iespētais jeb radītais ir tikai un vienīgi labs?
patiesībā
03.07.2020. 12:59»
VB
Vienalga: lauzt / graut / nojaukt NAV tas pats, kas celt
tieši tā. Un visnotaļ raksturīgi, ka ar pirmo nodarbojas tie, kas NAV spējīgi nodarboties ar otro.
tipisks naciķu standarts
03.07.2020. 12:52»
viedoklis
Krievu okupantiem un krievu šovinistiem Uzvaras laukums ir svēts - viņi tur neko neļaus būvēt. Ko pa dienu uzbūvēs, to krievu okupanti pa nakti nojauks
tie, kas paši neko konkurētspējīgu nejēdz sabīdīt, šos savus mentālos kompleksus reducē uz citu iespētā postīšanu. sevišķi attiecībā uz "sliktajos padomju laikos" iespētā lumpeniski stulbu apņirgšanu un vēl stulbāku graušanu.
viedoklis
03.07.2020. 12:46»
jā
Lūdzu, pamato, kāpēc Uzvaras laukums būtu nepiemērots koncertzālei
Krievu okupantiem un krievu šovinistiem Uzvaras laukums ir svēts - viņi tur neko neļaus būvēt. Ko pa dienu uzbūvēs, to krievu okupanti pa nakti nojauks.
jā
03.07.2020. 12:36»
Tautasdziesma
Ak kā bāleliņiem gribas paņirgāties par klasiskās mūzikas cienītājiem, piedāvājot koncertzālei visas visnepiemērotākās vietas pēc atlikuma principa
Lūdzu, pamato, kāpēc Uzvaras laukums būtu nepiemērots koncertzālei!
zinīte
03.07.2020. 12:36Pilnīgi piekrītu raksta autoram, ka Elizabetes ielas nams jāliek mierā, tas ir kapitāli celts un būs lietojams vēl kādus 200 gadus, ko nevar teikt par angāru, saucamo bibliotekas namu, kas ilgāk par 30 gadiem neizturēs. Kāpēc valsts nevar nacionalizēt jebkuru zemes gabalu, ja tā nepieciešama valsts nacionālo interešu vajadzībām. Kā tas notiek ar RAIL Baltic projektu.
Хм
03.07.2020. 12:33»
Хм
Пара минут в гугле выдала такую информацию...
Извините, но из фразы "būtu nepieciešami ieguldījumi" сделать вывод про 30 млн-это, мягко говоря, несерьезно
Хм
03.07.2020. 12:32»
Izziņa
30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt
Пара минут в гугле выдала такую информацию
https://lvportals.lv/dienaskartiba/317315-vni-elizabetes-2-ipasums-butu-attistams-gan-valsts-iestazu-centralizacijai-gan-koncertzales-buvei-2020
“Ēka Elizabetes ielā 2 teju 15 tūkstošu kvadrātmetru platībā ir modernisma perioda arhitektūras paraugs. Arhitektūras ziņā ļoti līdzīga ēka atrodas Briselē un tajā strādā Eiropas komisija.
ВЫДЕЛЕНО МНОЮ Konstruktīvi ēka Elizabetes ielā 2 ir tehniski apmierinošā stāvoklī un tā šobrīd tiek izmantota vairāku organizāciju vajadzībām.
VNĪ to uztur darba kārtībā līdz lēmumam par ēkas tālāko likteni. Protams, ēkas attīstīšanai atbilstoši mūsdienu prasībām būtu nepieciešami ieguldījumi,” piebilst R. Griškevičs.
Где тут про 30 млн и "ужас какое плохое здание, вот вот и так рухнет"?
Tautasdziesma
03.07.2020. 11:53Ak kā bāleliņiem gribas paņirgāties par klasiskās mūzikas cienītājiem, piedāvājot koncertzālei visas visnepiemērotākās vietas pēc atlikuma principa.
VB
03.07.2020. 11:37»
arhitekts2
Ēku var pārdot par apt. 15-18 milj. Lai remontē un taisa lepnu viesnīcu. Tā rīkotos saimnieks. Ja komandē politiķi ar sapni pasildīt roķeles, tad rodas šādi absurdi priekšlikumi un murgi par 30milj., t.i. pa 2000 eiro uz kv.m.!!! Kauns Paulam un Co par vēstuli
"Kauns Paulam un Co par vēstuli."
Pauls bija, varbūt arī ir, labs komponists: bet nu arī tikai! Neko vairāk no viņa lūdzu negaidīsim.
Aldis
03.07.2020. 11:36»
Izziņa
30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt
Koncertzāli - "Uzvaras" laukumā, nojaucot betona stabu, kas nav piemineklis, kas ir apkaunojums Latvijai.
Muļķiem slava, jo stulbums valda - saka: "padomju mantojums". Tād tas ir Latvijas, Krievjas un 1`6 republiku mantojums, bet patiesībā tas ir okupācijas laika mantojums krievu laika mantojums.
"Padomju"- tas ir pseidinīms Krievijas impērijai ar okupētām 15 valstīm + autonomās valstis - republikas.
Stulbums nojaukt ēku, kuras vietā nevar iekārtpot labu citu sabiedrisku celtni. jo nav vietas piebraukšanai.
Klausieties Gundara Āboliņa piedāvājumu, kur būvēt.
Bet principā "jācīnās"ar "padomju"mantojumu,. jo tas ir okupācijas mantojums, ka "Uzvaras piemnemklis" -jānojauc kā murgs un tur jāceļ KONCERTZĀLE S būve , kas ir ideāla vieta.
Inženieris celtn.
03.07.2020. 11:35»
Izziņa
30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt
Tas ir īstais politiskais vērtētājs! Kur vienkāršs audits? Par 2000 uz kv.m. remontēs. Vai kauns nav tādu ciparu saukt???
Skumjais Bruņinieks
03.07.2020. 11:26Vēl viens mans domubiedrs...sk. 2 manus komentārus rakstam 28.o6.2020. "Muļķība vai pasūtījums".
Izziņa
03.07.2020. 11:2230 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt.)
Хм
03.07.2020. 11:02»
Jā, bet
Kur tu rāvi tos 30 miljonus? Tāmi esi redzējis? Rīgā ir daudz ēku, kam nepieciešams remonts, vai tādēļ visas tās būtu nojaucamas...
Это классический пример пропаганды. Вбрасывается цифра, например, 30 млн. Вначале вопросы "что, откуда". Но все продолжают твердить уверенно "30, 30, 30"
И смотришь, уже через несколько месяцев все принимают эту цифру и начинают кивать головами "ну да, 30, это конечно, большая цифра, это очень дорого".
Разве это здание не сдается в аренду, помещения в нем? Вот тебе и источник доходов для ремонта.
Но понятное дело - сейчас просто включен массовый пиар за снос. Уже даже мало кто заметил справедливое замечение-господа, какие 3 млн за снос? Обычная практика, что сносящим отдают материал псле сноса, они его продают, и так и отбивают затраты.
arhitekts2
03.07.2020. 10:55»
arhitekts
Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā...
Ēku var pārdot par apt. 15-18 milj. Lai remontē un taisa lepnu viesnīcu. Tā rīkotos saimnieks. Ja komandē politiķi ar sapni pasildīt roķeles, tad rodas šādi absurdi priekšlikumi un murgi par 30milj., t.i. pa 2000 eiro uz kv.m.!!! Kauns Paulam un Co par vēstuli.
Jā, bet
03.07.2020. 10:53»
arhitekts
Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā...
Kur tu rāvi tos 30 miljonus? Tāmi esi redzējis? Rīgā ir daudz ēku, kam nepieciešams remonts, vai tādēļ visas tās būtu nojaucamas?
Šobrīd tās ēkas remonts vispār nav dienaskārtībā. Ēka ir funkcionāla. Dienaskārtībā ir koncertzāle. Tad arī vajag domāt kā un kur to koncertzāli būvēt, lai lieki netērētu līdzekļus, bet vienlaikus, lai iznākums būtu maksimāli veiksmīgs.
arhitekts
03.07.2020. 10:02»
Jā, bet
Oh, cik tu kareivīgs! Cik tad tos okupantus un viņu kultūru pa šiem 30 gadiem esi no Latvijas izravējis? Vai tad tajā ēkā okupanti dzīvo un liftos čurā, ka tu tik dedzīgi vēlies izsviest nodokļu maksātāju naudas miljonus šīs ēkas nojaukšanai? Varbūt sāc ar to pārdavgavas pirkstu, kur okupanti tiešām...
Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā.
Tu labāk pasaki, kur ņemt 30 miljonus komunistu ēkas pārbūvei un atjaunošanai, ja gadījumā tā netiek nojaukta? Pēc 4 gadiem komunistu ēkai būs 50 gadu - tas nozīmē, ka ēka ir nestspējīga, bet nepieciešams katpitālais remonts attiecībā uz inženierkomunikācījām, durvīm, logiem, grīdām, segumiem, energoefektivitāti.
Jā, bet
03.07.2020. 09:52»
arhitekts
Raksta autors ir izbijis komunists un slimo ar Stokholmas sindromu. Okupāciju viņš mīļi dēvē par padomju laikiem. Un konfekšu papīrīti ietītu sūdu - brūkošu, neizteiksmīgu, patālu no modernisma stāvošu un pēc remonta prasošos komunistu ēku Elizabetes ielā 2 - šis dēvē par arhitektūras šedevru...
Oh, cik tu kareivīgs! Cik tad tos okupantus un viņu kultūru pa šiem 30 gadiem esi no Latvijas izravējis? Vai tad tajā ēkā okupanti dzīvo un liftos čurā, ka tu tik dedzīgi vēlies izsviest nodokļu maksātāju naudas miljonus šīs ēkas nojaukšanai? Varbūt sāc ar to pārdavgavas pirkstu, kur okupanti tiešām rīko dzīres un iespējams kāds arī pačurā vai pavemj pēc kārtīgas šmigas iebaudīšanas. Starp citu, tur būtu eleganta vieta konc ertzālei. Un arī tā okupācijas pieminekļa nojaukšana tādus miljonus neprasītu.
arhitekts
03.07.2020. 09:29Raksta autors ir izbijis komunists un slimo ar Stokholmas sindromu. Okupāciju viņš mīļi dēvē par padomju laikiem. Un konfekšu papīrīti ietītu sūdu - brūkošu, neizteiksmīgu, patālu no modernisma stāvošu un pēc remonta prasošos komunistu ēku Elizabetes ielā 2 - šis dēvē par arhitektūras šedevru.
Okupācijas mantojumu, krievu okupantus un okupācijas kultūru (īpaši čurāšanu liftos un 9.maija svētkus pie okupantu falla Pārdaugavā) vajag izrāvēt ārā no Latvijas ar deokupācijas metodēm.