Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Nevienlīdzības teorija

Arturs Priedītis
05.10.2013.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

bet

11.10.2013. 19:23

»

un

Dabas bērns...


Atbildi, mulki, kapec 2 veciem ir japrecas? Maukoties var bez laulibas dokumenta!

Atbildēt

un

11.10.2013. 10:51

Dabas bērns
09.10.2013. 08:03

»

x

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā...

Tas nudien NAV loģisks jautājums!

Protams, nezinu autora viedokli, taču, manuprāt, iestāties pret homoseksuāļu laulībām ir pašsaprotama lieta un kāpēc sarežģīt, sasaistot to visu ar politiku?


-----

kāpēc ? tā absolūti nav tava vai autora daļa ar ko cilvēki precēsies ... samierinieties , lūzeri !

Atbildēt

un

11.10.2013. 10:50

Dabas bērns
09.10.2013. 08:03

»

x

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā...

Tas nudien NAV loģisks jautājums!

Protams, nezinu autora viedokli, taču, manuprāt, iestāties pret homoseksuāļu laulībām ir pašsaprotama lieta un kāpēc sarežģīt, sasaistot to visu ar politiku?


-----

kāpēc ? tā absolūti nav tava vai autora daļa ar ko cilvēki precēsies ... samierinieties , lūzeri !

Atbildēt

Homosovieticus

09.10.2013. 14:31

Ir daudzreiz dzirdeta fraze - viss ies uz labu, kad pedejais bijusais komunists bus nomiris, tad naks jauna paaudze, kas nav dzivojosi PSRS, nav ar to samaitata un viss tiks parversts uz labu. Taa nebus. Jo komunistiskaa nomenklatura, kas valda visus sos gadus Latvijaa, ir ielaidusi dzilas metastazes sabiedribaa. Savos bernos un niecibaas, kas par varitem grib aizpildit savu nulles vertibu ar atrasanos silee. Kaut vai dazi piemeri. Libanes-Skeles, Slesera, Lemberga, Zatlera berni. Ko libaanveidigas sievietes kaa mates var iemacit savam meitam ? Pagulties apaksaa bagatam oligarham un uz vietas airmirst visus savus idealus, savus teiktos vardus, galvenais, lai maks vienmer pilns ar skanoso. Taa teikt prostituciju. Ko vinas var iemacit deliem? To ka krapties, apzagt valsti un nosplauties par to, melot, izlocities, piekukulot ir labi, bet sirdsapzinas parmetumiem, jo sirdsapzina un goda jutas piederas nabagiem un mulkiem. Ka taa, luk ir jataisa bizness. To pasu deliem macis un maca skelveidigie, lembergveidigie, sleserveidigie tevi. Jus domajat, ka vini ir spejigi iemacit kadas moralas jutas, godigumu, patiesumu, patriotismu un cienu pret savu valsti? Tacu nee! Jo nevar iemacit to, kas pasiem nepiemit un berni diendienaa verojot vecakus velakaa dzivee vinus pilnibaa atdarinas. Jau atdarina! Vai normali latviesu jauniesi ap gadiem 17 , 18, 20 ies uz Jauno Vilni kaa Slesera deli? Neviens neies!Vini iet, vini jau atdarina tevu. Jauniesi ar zombija sejam. Tapat Zalerens mazais princis. Nu sis pieder pie citas kategorijas. Vins nepiederes olgarhiem kaa tie ieprieksejie, jo vinam prats par isu, bet vins bus taa jaunaa paaudze kaa Olsteina banda, kas nogulas oligarhiem par tepikiti un dabuu vietu pie siles. Ar to es gribu teikt, ka nakamaa paaudze, kas ir dzimusi brivajaa Latvijaa ir zudusii paaudze, jo vinu vecaki ir ielaidusi metastazes sai paaudzee. Un vel vairak. Pat Eiropaa jau ir pieradits, ka piemeram, immigrantu musulmanu berni, kas dzimusi jau Eiropaa ir vel radikalaki par vinu vecakiem. Dara vel sliktak un launak, taa teikt vek vairak iet pari likiem. Jo tas izskaidrojums ar vecaku negativo ietekmi plus jaunibas maksimalismu. To var redzet arii pec taa, ka 9 maijaa krievu ekstremistu rindas pieaug uz jauno Latvijas krievu bazes, krievu, kas nekad nav dzivojusi komunistiskajaa rezimaa. tas ir viss vecaku iespaids, kas dubulti atdzimst vinu bernos. Tapec jaunaa paaudze arii ir zudusi, jo kaa likums tiesi sie metastazu sapudetie berni raujas pie varas, pie naudas un viniem nekas vairs nav svets. Latviju var pacelt tiesi tagadejo zemnieku un inteligences berni, kuri zin, kas ir godigums, un kas to ciena. Bet metastazu berni centisies visiem lidzekliem ar naudu un varu nelaist tos tiros=veselos pie teiksanas. Sis ir mans viedoklis par 2 pilnigi zaudetam paaudzem veco un jauno.

Atbildēt

nono

09.10.2013. 13:45

»

Orākuls

Demokrātija nenozīmē,ka dara visu, ko grib, bet gan - mazākums pakļaujas vairākumam


Pilnīgi ačgārna izpratne. Tāda veida demokrātija, kur netiek ievērotas arī mazākuma intereses, ir absolūts totalitārisms, tas ir hitlerisms, staļinisms, tam līdzīgi režīmi.
Demokrātija ir vairākuma vara, kurā tiek respektētas arī mazākuma intereses, ja tā nenotiek, tad demokrātija ir vēl šausmīgāka pārvaldes forma par oligarhiju, plutokrātiju vai monarhiju. Ir novērots, ka komunisti izprot demokrātiju tieši tā, kā to saprot komentētājs, bet tā nav demokrātija, tā ir absolūtā perversija. Vislabāk šo perversiju aprakstījis Goldings Mušu valdniekā, protams, arī Orvels.

Atbildēt

domas

09.10.2013. 08:21

»

x

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā...


Lai iestatos pret homoseksualisma propogandu nav jadibina partija. Un Dimiters ir taa sevi sasmerejis ar totalu crazynesmu un arii mantrausibu,ka iet vina partijaa butu atzit Tvaika ielas Napaleonu par istu.

Atbildēt

Dabas bērns

09.10.2013. 07:03

»

x

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā...


Tas nudien NAV loģisks jautājums!

Protams, nezinu autora viedokli, taču, manuprāt, iestāties pret homoseksuāļu laulībām ir pašsaprotama lieta un kāpēc sarežģīt, sasaistot to visu ar politiku?

Atbildēt

x

09.10.2013. 06:02

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā ?


partijas kas protams būtu idiālā variantā vēl viens disfunkcionāls ekstrēms veidojums līdzīgs nu jau apsmērētajai Dzintara tīratviešu biedrībai ...

veidojums kurš tiktu dibināts ar mērķi etnokrātijas aizsegā turpināt valsts iztirgošanu zviedru zombijbankām valūtas fondiem u.c.

Atbildēt

x

09.10.2013. 06:01

Ja autors tik uzbāzīgi iestājas pret homosseksuāļu laulībām un daudzina sniegbalto eiropoīdo rasi tad man nākamais loģiskais jautājums vai plāno piedalīties Dimitera partijas veidošanā ?


partijas kas protams būtu idiālā variantā vēl viens disfunkcionāls ekstrēms veidojums līdzīgs nu jau apsmērētajai Dzintara tīlatviešu biedrībai ...

veidojums kurš tiktu dibināts ar mērķi etnokrātijas aizsegā turpināt valsts iztirgošanu zviedru zombijbankām valūtas fondiem u.c.

Atbildēt

Dabas bērns

09.10.2013. 05:11

»

novus ordo seclorum

Dabas bērns 08.10.2013. 22:17 rakstīja...


"Šodienas ir atšķaidīta ar gadsimtiem vārītu melu un liekulības esenci, savukārt īstā ir dabiska, harmoniska, skaidra un patiesa. Šodienas indivīda mentālā būtība ietver abas."

"Harmonisks, skaidrs un patiess" ir gars. Katra dvēsele uz to tiecas, jo gars lielā mērā ir dvēseles augstāka izpausme. Līdz ar to, kad saki, ka indivīda būtība "ietver abas" - jā, ietver gan dvēseli, gan, dvēsele savukārt, ietver garu.

Sabiedrības pārvaldītājiem, protams, ir neizdevīgi, ka indivīds domā šādās kategorijās, jo tas ir ceļš uz Brīvību.

"bet vienīgais ticamais avots sakarā ar neapzināto vēsturi ir Bībele"

Nav jau svarīgi, vai šie avoti ir vai nav. Jo, ja to arī nav, tas nekādi nenozīmē, ka noteikti nav arī vēstures. Piemēram, Ēģiptes piramīdas varētu būt liecinieks par kaut ko no tās "ēdienkartes", jo nav jau ticamu un viennozīmīgu skaidrojumu ne kas tās cēla, ne kādēļ tās cēla un, galvenais, KĀ tās cēla.

Atbildēt

dzeja

08.10.2013. 22:20

Sodien valda prats (un miesa), ne dvesele. Dvesele vienmer zin, kas ir labs, kas ir slikts, patiess un falss. Vienmer. Tikai cilveka prats, kas musdienas kalpo tikai miesai aizpiez dveseles muti. Sodien ieklausities dveselee nav modee, tas ir nevajadzigi, un pat bistami, jo tad tik daudzi nespes mierigi naktis gulet.... Es vispar brinos kaa gul Skele, Slesers, Aboltina, Dombrovskis... kaa vini vispar var aizmigt?? Jo naktis dvesele par sevi tomer laiku pa laikam atgadina....

Atbildēt

novus ordo seclorum

08.10.2013. 22:06

»

Dabas bērns

"Iespējams, ka attīstītā sabiedrībā ar augstu kultūras līmeni indivīdu vienlīdzības esamība var kļūt par apzinātu nepieciešamību, bet pasaules vēsturē precedentu pagaidām nav...


Dabas bērns 08.10.2013. 22:17 rakstīja

"...pieļauju, ka ir arī neapzinātā pasaules vēsture pirms kāda X punkta, kad sākās [daudz maz] apzinātā.".
-----------------
Tā varētu būt, bet vienīgais ticamais avots sakarā ar neapzināto vēsturi ir Bībele, 1. Mozus grāmata, (3) (5) "bet Dievs zina, ka tanī dienā, kad jūs no tā ēdīsit, jūsu acis atvērsies un jūs būsit kā Dievs, zinādami labu un ļaunu.".

No tās dienas arī sākās APZINĀTĀ vēsture.

Ar dvēseli ir sarežģītāk. Vai tas, ko mēs šodien domājam, ka zinām par dvēseli un mentālo jeb dvēseļu kopumu jeb kolektīvo apziņu atbilst īstenībai? Vai tad šodienas dvēseles, - morāles, ētikas pamatjēgumi mūsdienu civilizācijai nav ar varu, uguni un zobenu VARDARBĪGI UZSPIESTI un gadsimtos iedzīti zemapziņā kā pašsaprotami, mūžīgi un neizmaināmi?

Saskatu, ka šodienas dvēsele un īstā, patiesā dvēsele ir dažādas. Šodienas ir atšķaidīta ar gadsimtiem vārītu melu un liekulības esenci, savukārt īstā ir dabiska, harmoniska, skaidra un patiesa. Šodienas indivīda mentālā būtība ietver abas.

Atbildēt

Dabas bērns

08.10.2013. 21:17

»

novus ordo seclorum

Tikai viena bēda, - pati māte daba cilvēkus rada nevienlīdzīgus, atšķirīgus, dažādus, t.s. radīšanas momenta "gēnu impulss" vienmēr ir dažāds jeb citiem vārdiem nav divu identisku "gēnu impulsu", līdz ar to nav iespējami divi identiski = vienādi = vienlīdzīgi cilvēki, kaut arī tie būtu vienas olšūnas...


"Iespējams, ka attīstītā sabiedrībā ar augstu kultūras līmeni indivīdu vienlīdzības esamība var kļūt par apzinātu nepieciešamību, bet pasaules vēsturē precedentu pagaidām nav."

Šo atļaušos precizēt - APZINĀTAJĀ pasaules vēsturē precedentu pagaidām nav. Personīgi pieļauju, ka ir arī neapzinātā pasaules vēsture pirms kāda X punkta, kad sākās [daudz maz] apzinātā.

"Tikai viena bēda, - pati māte daba cilvēkus rada nevienlīdzīgus, atšķirīgus, dažādus"

Gan jau Tu zini, ka to nosaka attiecīgās dvēseles attīstība. Savukārt inkarnējušos dvēseļu "kvalitāti" nosaka attiecīgā brīža sabiedrības kolektīvā apziņa. Transformējot indivīdu apziņu, transformēsies arī sabiedrības kolektīvā apziņa un inkarnēsies attiecīgi citas "kvalitātes" dvēseles.

Šeit kritizētā (jo nesaklausītā?) Imanta Ziedoņa daudzi teksti ir apziņu transformējoši. Protams, ne tikai viņa vien. Boriss Grebenščikovs ir izcils.

Atbildēt

Dabas bērns

08.10.2013. 21:06

Esamības priekšā visi cilvēki ir vienlīdzīgi. Neviens nav "vairāk cilvēks" nekā kāds cits.

Izšķiroša ir cilvēka gatavība vai negatavība to saprast. Ja cilvēks domā, ka viņš ir mazāk vērtīgs, Esamība saveidos situācijas, lai viņš tāds arī būtu.

Transformācija sabiedrībā nevar izveidoties bez transformācijas indivīdos.

Atbildēt

novus ordo seclorum

08.10.2013. 20:55

»

A.

Izlasiet "Līmeņrādi" par sakarīgi argumentētu nepieciešamību sabiedrībā pēc lielākas vienlīdzības


Tikai viena bēda, - pati māte daba cilvēkus rada nevienlīdzīgus, atšķirīgus, dažādus, t.s. radīšanas momenta "gēnu impulss" vienmēr ir dažāds jeb citiem vārdiem nav divu identisku "gēnu impulsu", līdz ar to nav iespējami divi identiski = vienādi = vienlīdzīgi cilvēki, kaut arī tie būtu vienas olšūnas dvīņi.

Vienlīdzība ir sociāla kategorija, dabā vienlīdzība nepastāv. Iespējams, ka attīstītā sabiedrībā ar augstu kultūras līmeni indivīdu vienlīdzības esamība var kļūt par apzinātu nepieciešamību, bet pasaules vēsturē precedentu pagaidām nav.

P.S. "Līmeņrādi" vēl neesmu lasījis, bet noteikti izlasīšu.

Atbildēt

par gramatu

08.10.2013. 19:56

Analizējot dažādu valstu pieredzi, Ričards Vilkinsons un Keita Pikita ir nonākuši pie zinātniski pamatota secinājuma, kas var mainīt pasaules domāšanu: valsts labklājībai ir ļoti maza saistība ar to, cik veiksmīga ir tās sabiedrība. Svarīgākais faktors, kas nosaka sociālo procesu pozitīvo vai negatīvo virzību, ir vienlīdzības līmenis sabiedrībā.

Grāmata sniedz neapgāžamus pierādījumus tam, kāpēc jebkurai valstij, tostarp arī Latvijai, svarīgāka par iekšzemes kopprodukta celšanu ir taisnīgas sabiedrības izveide.

"Līmeņrādis” latviski ir signāls tam, ka mēs gribam nopietni runāt par savas tautas likteni savā zemē. Komunisma nolieguma fāze kā nekritiska ultralabēja konstrukcija ir izdzīvota, un mēs esam gatavi uzklausīt Vilkinsona un Pikitas argumentus, kāpēc lielāka vienlīdzība ir ne vien sabiedrības neaizsargāto slāņu interesēs, bet arī uzņēmēju un valstvīru vajadzība. Autori šeit elegantā stilā atver acis Eiropas Savienības nevienlīdzīgākās valsts domājošajiem lasītājiem. Formā vienkārša un pārliecību transformējoša grāmata

Atbildēt

A.

08.10.2013. 19:41

Izlasiet "Līmeņrādi" par sakarīgi argumentētu nepieciešamību sabiedrībā pēc lielākas vienlīdzības.

Atbildēt

un ne tikai

08.10.2013. 19:16

»

Pieķerts

Ei, bet Sandris un Janīna tak ir viens un tas pats rakstnieks, kurš pāris rakstus iepriekš sevi dēvēja arī par Denisu


Deniss darbojies vismaz zem 5 nikiem un nodarijis launumu savam profesoram. Kaa lai nem nopietni profesoru, kam ir tadi studenti. Studenti ir profesora spogulis.

Atbildēt

Pieķerts

08.10.2013. 19:03

Ei, bet Sandris un Janīna tak ir viens un tas pats rakstnieks, kurš pāris rakstus iepriekš sevi dēvēja arī par Denisu. :))))))))

Atbildēt

nihil-->Orākuls

08.10.2013. 18:14

Jā,jā, un vairākums grib, lai valdošā elite iedzīvotos lielā bagātībā, bet tautas vairākums nīktu nabadzībā. Vai tiešām tautas vairākums to grib? Vai arī tas ir partiju un polittehnologu attiecīgi izmanipulēts?
Jūs, tie lepnie un varenie! Beidziet reiz melot un runāt par demokrātiju! Pasakiet atklāti, ka te ir oligarhija, un tautai jātur mute ciet! Nemuļķojiet ļaudis!
Es šo te gribētu ielikt arī citos portālos, bet tur ātri izdzēstu.

Atbildēt

Orākuls

08.10.2013. 18:03

Demokrātija nenozīmē,ka dara visu, ko grib, bet gan - mazākums pakļaujas vairākumam.

Atbildēt

N.Māstrihts

08.10.2013. 17:52

»

Sandris

Paldies, cienījamais kungs! Pasniedzēja teica, ja Jūs esat īsts intelektuālis, tad piedosiet! Viņai taisnība-Jūs esat īsts intelektuālis. Pasniedzējai ļoti patika Jūsu pārdomas. Žēl, ka slēpjaties aiz segvārda/nika. Tā mums ir liela nelaime, jo vērtīgākie intelektuāļi paliek sabiedrībai nezināmi. Pasniedzēja...


Sandris, visticamā, arī ir Janīna, kas izliekas par Sandri. Intriga intrigas pēc. Protams, atvairīt sievieti nav labi, ko apzinos, bet jau brīdināju, ka esmu pastulbs un visai primitīvs savā domāšanā. Tā ka domāju, man piedosit. Man nav problēmu ar pašnozīmību, atzinības trīkumu vai profesionālisma mazspēju, kas noved pie mazvērtības.Tādēļ mani aizskart un ievainot nevar. Man tiešām žēl, ka nevaru ar Janīnu satikties, jo neredzu tam jēgu - kā jau minēju - politiska diskusija pat nedrīkst novest līdz "orģijām".Bet, kam lemts satikties, tie noteikti satiks viens otru.Kas ir liktenis, ja tā? Indivīda pieradumi.Tā vismaz traktē, bet pieradumus varot mainīt un nostiprināt 21 dienas laikā.

Atbildēt

ideoloģija

08.10.2013. 16:13

Dažreiz vēsturiskās ideoloģijas ja par tām nenāk smiekli,kaut kādu pašnāvnieku klubiņu vāvuļošanu,kuru sabiedrība ar instinktiem jo tie liek biebiedroties kā liekas spēcīgajam līderim,kur ar saprāta loģiku mazs kas kopīgs.Vilka likumu ideoloģīja ir primitīvā insinktu pieņemta,jo instinkti visiem saprotami.Nu tajās vardarbības ideoloģījās tiek iemontēti kādi autoratīvu personību tēzes,bet tās iepītas ideoloģījā.Karoče jānokomplekē tā lai atseldētie to baigi kruti pasniektu.Nu nestrādā tā uz sbiedrības progresu.Un vispār nevajag ideoloģīju momentāli pieņemt,bet to izvērtēt no visiem skata punktiem un vērtību pozicījām pilnīgi pretējām,tad iegūsiet citu ainu.

Atbildēt

profesroa studentiem zem daudziem segvardiem

08.10.2013. 15:41

»

Sandris P.

Pasniedzējai nepatika mana vēstule Jums. Tāpēc es atvainojos, ka apsaukāju Jūs par muļķi. Lūdzu, man piedodiet! Man vajadzēja pieklājīgi Jūs informēt par savu darbību. Bet es sāku apsaukāties. Lūdzu, piedodiet! Otra mana kļūda, ka tas nebija kursadarbs, bet gan kontroldarbs. Sajaucu, jo esmu tikai EKA...


Jus esiet profesoru taa izblamejusi, ka talak vairs nav kur. Ja tadi studenti, kas tur macas, tad zeme atveries! Ne savu domu, ne argumentetspeju, ne izpratnes par kaut ko, totals jebkads smadzenu trukums. Tikai prot rakstit vienkarsos nepaplasinatos teikumos par sadzivi uzdodoties par entajam personam, tagad jau par sievieti, no kuras arii neko nesajedz. Tik trulus tekstus nekur nav nacies lasit kaa no sii "studenta". Tur pat neviens nevar apvainoties, jo kaa uz absoluta mulki var apvainoties. Tikai jaa, profesoru esiet izblamejis kartigi, ja vins vel joprojam ar jums kontaktejas. Visi komentetaji smejas par jums, partraukdami komentet rakstu vispar, bet pat to jus neesiet sapratis!

Atbildēt

Sandris P.

08.10.2013. 15:41

»

N.Māstrihts

Man ir vienaldzīgs Jūsu gan pirmais, gan otrais komentārs, mani neinteresē atsevišku personu meli, izdomājumi un/vai murgi. Mani neaizskar arī Jūsu , atvainojos. infantīlisms komentāros man


Aizmirsu pateikt, ka lielākais tikai no dzīvajiem intelektuāļiem. No beigtajiem nē, tie neskaitās Jūsu augstajā intelektuālajā reitingā. Esat topā tikai no dzīvajiem. Beigtie neder reitingā.

Atbildēt

Sandris

08.10.2013. 15:37

»

N.Māstrihts

Man ir vienaldzīgs Jūsu gan pirmais, gan otrais komentārs, mani neinteresē atsevišku personu meli, izdomājumi un/vai murgi. Mani neaizskar arī Jūsu , atvainojos. infantīlisms komentāros man


Paldies, cienījamais kungs! Pasniedzēja teica, ja Jūs esat īsts intelektuālis, tad piedosiet! Viņai taisnība-Jūs esat īsts intelektuālis. Pasniedzējai ļoti patika Jūsu pārdomas. Žēl, ka slēpjaties aiz segvārda/nika. Tā mums ir liela nelaime, jo vērtīgākie intelektuāļi paliek sabiedrībai nezināmi. Pasniedzēja domā, ka Jūs varbūt esat lielākais intelektuālis no dzīvajiem intelektuāļiem.

Atbildēt

N.Māstrihts

08.10.2013. 14:49

»

Sandris P.

Pasniedzējai nepatika mana vēstule Jums. Tāpēc es atvainojos, ka apsaukāju Jūs par muļķi. Lūdzu, man piedodiet! Man vajadzēja pieklājīgi Jūs informēt par savu darbību. Bet es sāku apsaukāties. Lūdzu, piedodiet! Otra mana kļūda, ka tas nebija kursadarbs, bet gan kontroldarbs. Sajaucu, jo esmu tikai EKA...


Man ir vienaldzīgs Jūsu gan pirmais, gan otrais komentārs, mani neinteresē atsevišku personu meli, izdomājumi un/vai murgi. Mani neaizskar arī Jūsu , atvainojos. infantīlisms komentāros man.

Atbildēt

Ideoloģija

08.10.2013. 13:50

Jo Civilizācījai lielāka ideoloģiju vēsturiskā pieredze jo neiespējamāk uzspiest tādu ideoloģīju kas nebūtu pieņemama vairākumam,ir vēsturisuās pieredzes argumenti.Tākā formejas ar pieņemamo vidējo mainīgo vērtību ideoloģija ar situācīju reālu balansu.Realitātē tagad ir dažadu spēku balansēšanas ideoloģīja ko dēvējam par demokrātīju,tā kā vērtību izveidojies disbalans kuru grib uzspiest demogogi ir pārspīlēts.Jo dinamiskāki sistēmas procesi jo vairāk no tās atdalās dažādi blakus produkti,kuri sevi pozicionē kā galveno produktu cenšoties tikt atpakaļ sistēmā,ja nav ideoloģisko ideju izņemot cinismu un vilka likumus nav ko deklerēt.

Atbildēt

Sandris P.

08.10.2013. 13:23

»

N.Māstrihts

Katram vecumam savas problēmas, bet Jūs spriežat ļoti sievišķīgi un ļoti gudri. Kas attiecas uz vīru, ko padzināt. Tas nav vienkārši. Ir vīrieši, kurus sievietes ceļ vai gremdē,Jūs šo nogremdējāt, bet tas ir viņa liktenis. Redzu, ka pilnībā blefojat, ne tikai kaitējaties.Kā jau rakstīju - ja varat piedāvāt...


Pasniedzējai nepatika mana vēstule Jums. Tāpēc es atvainojos, ka apsaukāju Jūs par muļķi. Lūdzu, man piedodiet! Man vajadzēja pieklājīgi Jūs informēt par savu darbību. Bet es sāku apsaukāties. Lūdzu, piedodiet! Otra mana kļūda, ka tas nebija kursadarbs, bet gan kontroldarbs. Sajaucu, jo esmu tikai EKA otrajā kursā.

Atbildēt

Process

08.10.2013. 13:11

Ideoloģija ir resursu diktēta ideja,kā domas idejas atbalstītajiem kļūt ar vairākuma manupulēto atbalstu likumiski vareniem.

Atbildēt

Ideoloģīju Evolūcija.

08.10.2013. 12:58

Katra ideoloģīja var valdīt tik ilgi,kāmēr to atļauj citi,bet kad to sāk saprast un citādi vērtēt,kā ir pieredzēts notiek izmaiņas.Ideoloģijas ilgspēja ir atkarīga cik ātri tā sāk parādīt savu cinisko būtību,kuru nevar vairs noslēpt.Tākā jo ātrāk cinisms uzņems abgriezienus jo ātrāk taps pretspēks,kas neticēs mītiem par ideoloģijas varenību un veidosies vēl humānāka ideoloģija ar vajadzīgajām korekcījām.

Atbildēt

:):):)

08.10.2013. 11:40

»

atilla

Jau otrais raksts, kurā izpaliek kremlinu slavināšana...


"vieni var sev "nomedīt briedi", citi var savākties bariņā un medniekam var piedāvāt dalīties"

:):) - Latvijā lielākā daļa "brižu mednieku" tik vien spēja kā nomedīt briedi, kas piesiets briežu dārzā, ko bija izveidojuši citi kolektīvie indivīdi :):):).
gaužām maz tādu, kas spēj nomedīt savvaļā dzīvojošos.

Atbildēt

Sandris P.

08.10.2013. 09:38

»

N.Māstrihts

Katram vecumam savas problēmas, bet Jūs spriežat ļoti sievišķīgi un ļoti gudri. Kas attiecas uz vīru, ko padzināt. Tas nav vienkārši. Ir vīrieši, kurus sievietes ceļ vai gremdē,Jūs šo nogremdējāt, bet tas ir viņa liktenis. Redzu, ka pilnībā blefojat, ne tikai kaitējaties.Kā jau rakstīju - ja varat piedāvāt...


Es jau kursa darbā par trollēšanu dabūju "9". Tu esi pilnīgs muļķis, Janīnas draugs. Tavi izteikumi ("investēju komentāros") liecina, ka esi pilnīgs idiots, kretīns. Pat vārds "pseidointelektuālis" priekš tevis ir par smalku. Viss kurss vairākas dienas smējās par tevi, lielais latviešu domātāj! Paldies, ka palīdzēji man nopelnīt labu atzīmi!

Atbildēt

N.Māstrihts

08.10.2013. 08:25

»

Janīna

Jūs visu esat pareizi sapratis.Vecumu, sievietes alkas. Man bija vīrs, bet es viņu aizdzinu. Bija pilnīgs muļķis. Ilgāk nevarēju paciest. Ar Jums man patīk kaitēties. Žēl, ka nelasāt ne kur publiski. Varbūt varat kaut ko pastāstīt no savām domām mums tikai abām, vai pa vienam. Es negribu tā bez nekā...


Katram vecumam savas problēmas, bet Jūs spriežat ļoti sievišķīgi un ļoti gudri. Kas attiecas uz vīru, ko padzināt. Tas nav vienkārši. Ir vīrieši, kurus sievietes ceļ vai gremdē,Jūs šo nogremdējāt, bet tas ir viņa liktenis. Redzu, ka pilnībā blefojat, ne tikai kaitējaties.Kā jau rakstīju - ja varat piedāvāt naudu ģenerāļu algošanai un pastalnieku apaušanai, tad mūsu diskusija ir lietderīga, ja nevarat, beidzat blefot.Lai Jums veicas! Man nav mērķu ar politiskām diskusijām piesaistīt sievišķus seksuālām orģijām.Mēs, kurus izkauj, nerīkojam uzvarētāju orģijas.

Atbildēt

komunists = barbars

08.10.2013. 08:22

Barbaros mus parverta PSRS ideologija, kas bija balstita uz meliem - melo un zodz un labi dzivosi. 50 gadu ik dienas meli ir veidojusi barbarismu. Tapat kaa, ja bernu tur sunubudaa kopaa ar suni, vins arii uzvedisies kaa suns. Visa vara 23 gadu garumaa Latvijaa bija komunistu nomenklatura, kas turpina valdit ar barbarisma metodem. Latviesi, kas nostajas pret latviesu valodu, kaa tas tikko notika ar Vienotibu, kura pat bernudarzos nedomaa ieviest latviesu valodu, tad kur vairs talak?! Sii vara ir pelnijusi iznicinasanu, jo vini ir atnemusi musu berniem nakotni dzivot savaa zemee un valstii runajot latviski. Pat tikko lasu begli atsakas macities latviesu valodu! Vara, ir paradijusi, ka latviesu valodai var uzsplaut jebkurs, taa arii jebkurs splauj.

Atbildēt

Vārda nebūs

08.10.2013. 01:30

Labu barbaru tautas definīciju iedeva, kurai pilnībā piekrītu. Par barbaru tautām fakti ir acīmredzami - jo dziļāka Austrumeiropa (postsovjeti), jo lielāks barbarisms. Paskatieties, kā skandināvi, Eiropas civilizētās valstis prot dalīties, visa tauta dzīvo vairāk vai mazāk labi.
Vislielākais barbarisms, turpretī, ir Krievijā - oligarhi tikai krāj miljardus, kamēr tauta dzīvo, nu kā jau vienkāršai tautiņai pienākas. Nav mans mērķis kurināt nekādu nacionālo naidu vai kā, bet tas pat zirgam skaidrs, kāpēc tieši mēs esam izteiktākie barbari Eiropā - tieši mūsu valstī ir vislielākais procents dižās kaimiņvalsts tautiešu, kuri šos 50 un vairāk gadus arī mums pielipināja savus ieradumus. Jo pēc etniskās izcelsmes, paši zināt, ka mums tuvākas ir ziemeļvalstis, tātad arī mentalitātei jābūt līdzīgai.

Atbildēt

heh

07.10.2013. 23:00

»

novus ordo seclorum

"Janīna" pozicionē sevi(un draudzeni) kā daiļo un vājo dzimumu, bet izsakās un diskutē kā 60 - 70 g. vecs vecis. Nav sievišķiguma. Nav emociju. Pliks pragmatisms


100% vecis! :) S pridurju! Vienkārši nepaplašināti teikumi, tulkoti no citas valodas, neteikšu no kuras, atkal kliegs, ka mēs arāji un fašisti. :) Komatus nelieto! Alkoholu gan.

Atbildēt

Janīna

07.10.2013. 22:24

»

slikta aktrise

Janina, ej malku cirst! Citadi nosudzesu tevi tavam profesoram


Vēl viens bez sievas vakarā komentāros apmierinās. Kauns.

Atbildēt

slikta aktrise

07.10.2013. 21:50

»

Janina

Nejaucies, žēl palika.Neesmu jauna un tad


Janina, ej malku cirst! Citadi nosudzesu tevi tavam profesoram!

Atbildēt

novus ordo seclorum

07.10.2013. 21:42

"Janīna" pozicionē sevi(un draudzeni) kā daiļo un vājo dzimumu, bet izsakās un diskutē kā 60 - 70 g. vecs vecis. Nav sievišķiguma. Nav emociju. Pliks pragmatisms.
Pēē!!!

Atbildēt

Janīna

07.10.2013. 19:13

»

N.Māstrihts

Diemžēl jāsarūgtina, jau labu laiku lekcijas nelasu un sen atsaku uzstāties, lai izvairītos no liekas publicitātes. Tādēļ investēju komentāros, kas, saprotams, ir tukša laika nosišana. Redzu esat erūdīta būne ap gadiem, iespējams, 40 šāda tipa sievietes alkst intelektuālu vīriešu, kuru ir visai pamaz...


Jūs visu esat pareizi sapratis.Vecumu, sievietes alkas. Man bija vīrs, bet es viņu aizdzinu. Bija pilnīgs muļķis. Ilgāk nevarēju paciest. Ar Jums man patīk kaitēties. Žēl, ka nelasāt ne kur publiski. Varbūt varat kaut ko pastāstīt no savām domām mums tikai abām, vai pa vienam. Es negribu tā bez nekā pārtraukt attiecības ar Jums. Noteikti esat intelektuālis kādu Latvijā nav daudz.

Atbildēt

N.Māstrihts

07.10.2013. 17:49

»

Janīna

Jūs mani ieintrigējāt vēl vairāk par sevi kā domātājs un kā vīrietis. Tas ir jauki.Paldies, ka pastāstījāt par sevi. Mana draudzene arī ir satrakota un auksta vanna nepalīdzēs. Bet kur Jūs mēs abas varam satikt. Internetā tomēr neko nepratu atrast. Noteikti atrakstiet tūlīt, kur būsiet ar savu lekciju...


Diemžēl jāsarūgtina, jau labu laiku lekcijas nelasu un sen atsaku uzstāties, lai izvairītos no liekas publicitātes. Tādēļ investēju komentāros, kas, saprotams, ir tukša laika nosišana. Redzu esat erūdīta būne ap gadiem, iespējams, 40 šāda tipa sievietes alkst intelektuālu vīriešu, kuru ir visai pamaz. Kā jau teicu, esmu patruls, vienvirziena domāšanas apsēsts tips, kuram holiskais domāšanas veids ir pasvešs.Nezinu vai ir jēgas šadai diskusijai, ne Jums, ne man nav tādas naudas, lai mēs kopā algotu ģenerēļus un "pastalniekus" spētu apbruņot ar drosmi un cerībām, un iedvest tiem virzītājspēku, lai tie nepakļautos izkaušanai.

Atbildēt

Janīna

07.10.2013. 14:18

»

N.Māstrihts

Ko Jūs par tādu pienesumu komentētu, gribu dzirdēt Jūsu viedokli par šo pienesumu mūsu ideoloģijā: Viena no pa īstam fundamentālajām Latvijas problēmām ir adekvāta kreisā piedāvājuma trūkums...


Jūs mani ieintrigējāt vēl vairāk par sevi kā domātājs un kā vīrietis. Tas ir jauki.Paldies, ka pastāstījāt par sevi. Mana draudzene arī ir satrakota un auksta vanna nepalīdzēs. Bet kur Jūs mēs abas varam satikt. Internetā tomēr neko nepratu atrast. Noteikti atrakstiet tūlīt, kur būsiet ar savu lekciju tūlīt. Lūdzu, lūdzu, žēl pazaudēt vērtīgu vīrieti.Tātad Priedītis ir muļķis, ja jau muļķības raksta. Man arī bija aizdomas par to.

Atbildēt

N.Māstrihts

07.10.2013. 13:45

»

Janīna

Kā jau sieviete iekarstu. Gribu vēl un vēl. Ko Jūs teiktu par šo pienesumu no skaista kunga: "Gaidītās un sasniegtās brīvības īstenais līdzsvars ir atbildība. Atbildība par to, kas jau paveikts; par to, kāda būs šī zeme, tauta un valsts; par saviem līdzcilvēkiem, bet galvenais - atbildība katram par...


Ko Jūs par tādu pienesumu komentētu, gribu dzirdēt Jūsu viedokli par šo pienesumu mūsu ideoloģijā: Viena no pa īstam fundamentālajām Latvijas problēmām ir adekvāta kreisā piedāvājuma trūkums.
================================================
Jūs kļūdāties pāragrajos pozitīvajos spriedumos par mani - esmu parasts, pelēks zvirbulis, kas salasījies gudrības, čivina līdz, vai atkārto kā papagailis. Man nav savu ideju, esmu diezgan aprobežots un patruls tips, kurš aprobežojas ar tukšu lekciju lasīšanu publikai,bezjēdzīgu komentāru rakstīšanu saitos, publiku pārsvarā izklaidējot, novirzot tās domas no brutālās izdzīvošanas problēmām ēteriskākā gaisotnē - muļķību apspriešanā, kā to dara Priedītis.Neesmu Jūsu uzmanības cienīgs. Kas attiecas uz kreso idejām, nesliecos tās attīstīt un mani tās neinteresē, neesmu arī galējais labējais radikālis, bet atzīstu latvietības pastāvēšanas procesu attīstību Latvijā kā arī konsekventu darbu pie stratēģijas un taktikas izstrādes, tagad rakstīšu Jums nesaprotamā valodā - latviešu izvešanai no aplenkuma, kur tie tiek izkauti kā tauta. Man ir vienalga, kas būtu šie ģenerāļi, kas šo darbu veiktu, nepretendēju uz karavadoņa titulu. Kā jau minēju - interneta vidē par N.Māstrihta personību ir arī bildes, visai pikantas no semināru noslēgumu atzīmēšanas ballītēm. Ja labi raksit, ceru, ka Jums izdosies atrast.

Atbildēt

Janīna

07.10.2013. 11:05

»

N.Māstrihts

Jā, daudzi ir jau iegaumējuši "šos rakumus" un spriež saskaņā ar maniem novērtējumiem un uzstādījumiem, parasti šo iegaumēšanu apgūst vislabāk individiālos vai grupu kursos, kurus rīkoju vienreiz mēnesī. Kursu apmeklētājas parasti ir ap 10-30 personas, pārsvarā sievietes - aptuveni 20-35 g.v. Mana pieredze...


Kā jau sieviete iekarstu. Gribu vēl un vēl. Ko Jūs teiktu par šo pienesumu no skaista kunga: "Gaidītās un sasniegtās brīvības īstenais līdzsvars ir atbildība. Atbildība par to, kas jau paveikts; par to, kāda būs šī zeme, tauta un valsts; par saviem līdzcilvēkiem, bet galvenais - atbildība katram par saviem dzīves lēmumiem. Tieši tādēļ atbildības veidotājs, tātad - izglītība un apgaismība, ir Latvijas nākotnes atslēga," teica valsts pirmā persona.

Atbildēt

Janīna

07.10.2013. 11:03

»

N.Māstrihts

Jā, daudzi ir jau iegaumējuši "šos rakumus" un spriež saskaņā ar maniem novērtējumiem un uzstādījumiem, parasti šo iegaumēšanu apgūst vislabāk individiālos vai grupu kursos, kurus rīkoju vienreiz mēnesī. Kursu apmeklētājas parasti ir ap 10-30 personas, pārsvarā sievietes - aptuveni 20-35 g.v. Mana pieredze...


Ko Jūs par tādu pienesumu komentētu, gribu dzirdēt Jūsu viedokli par šo pienesumu mūsu ideoloģijā: Viena no pa īstam fundamentālajām Latvijas problēmām ir adekvāta kreisā piedāvājuma trūkums. Demokrātiskas, kvalitatīvas un, pats galvenais, vietējiem apstākļiem pielāgotas kreisās doktrīnas izstrāde un likšana galdā vēlētājiem pavisam noteikti neatgriezeniski mainītu mūsu politisko vidi un radītu ideju konkurenci. Jo, būsim godīgi, Saskaņas centram, kas sevi pozicionē kā sociāldemokrātisku spēku, ar patiesu kreisumu sakara ir visai maz, bet citas vērā ņemamas alternatīvas mūsu valstī nav. Jā, protams, ik pa laikam kaut ko kreisu nostrādā gan Nacionālā apvienība, gan Vienotība, gan visi pārējie, tomēr tie vairāk ir mirkļa vājumi, nevis plānveidīga rīcība. Turklāt, pareizi iesaiņotām, šāda veida idejām Latvijā būtu arī pieprasījums - SKDS aptauja rāda, ka par kreisajiem uzskatāmi aptuveni 55% vēlētāju (tiesa, šizofrēniskā kārtā sevi par tādiem atzīst tikai 15%).
Es teiktu - jauki, lai notiek, visi gultās.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...