Nevis Sabiedrības integrācijas fonda vadība, bet visi citi ir vainīgi, ka līdz šim nekas no integrācijas nav sanācis
Zaiga Pūce*16.11.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Gustavs
03.12.2022. 18:29»
apbrīnojami
Cik garš un tukšs ir tas raksts? To visu varēja formulēt vienā teikumā: Ja pēc okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas nav bijusi deokupācija, dekolonizācija, derusifikācija, lustrācija, tad adekvāta sabiedrības integrācija nav iespējama
Ļoti īsi un kodolīgi-un galvenais-patiesi...Paldies par to!
apbrīnojami
03.12.2022. 05:51Cik garš un tukšs ir tas raksts? To visu varēja formulēt vienā teikumā: Ja pēc okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas nav bijusi deokupācija, dekolonizācija, derusifikācija, lustrācija, tad adekvāta sabiedrības integrācija nav iespējama.
teiksim kā ir
23.11.2022. 13:14tās sorosistes-viena par otru ''daiļāka'', viena par otru ar vairāk ''apgarotu''seju...Nu īstenas kalnu gāzējas.....Tik par valsti un tautu vien domā, tikai par to vien...pat naktīs neguļ, par valsti domājot..
sievietes seja foto
23.11.2022. 10:07lieciet mani mierā: man labi maksā-viss cits mani neinteresē...
Goga
22.11.2022. 11:10»
līdzīgi
izskanēja tv,ka latviešu bērni savstarpēji sarunājas angliski.Ko nu
tad jau labi: Tie ir isteni internacionalisti-ka mes latviijci gribejam.
līdzīgi
21.11.2022. 16:41»
integrācija internetā
Bērni jau paši saprot, kur vajag integrēties. Piecgadīgajam mazdēlam prasu, vai prot uzzīmēt burtiņus. Viņš zīmē, alfabēta kārtībā, attiecīgi pieraksta arī W,X,Y un nosauc - ei, bī, sī, dī...
izskanēja tv,ka latviešu bērni savstarpēji sarunājas angliski.Ko nu !?
JKL
19.11.2022. 11:25»
Tas jau "integrācijas" programmā - pārkrievot
Visu laiku tiek prasīts latviešiem integrēties kriminālajā tautībā "krievvalodīgie", nezinot kas tie tādi par sugu. Es atbildu, ka tie ir okupantu pārkrievotie latvieši, poļi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši, gruzīni, kazaki, uzbeki utt., kuru lielākā daļa ir kolaboranti, ģimenes locekļi jauktajās ģimenēs...
tieši tā tas arī ir. Viņiem vienmēr visi citi vainīgi: Fašisti, naciki, benderovci, gansi, latiši, amerikanci, COVID, Levits, utt...tikai nekad paši.
Tarakāns manā galvā
19.11.2022. 08:48»
Tiesu eksperts
Izlasīju rakstu, bet tajā tikpat neko saturošu, jēdzīgu neatradu. Ir minēta latviešu valoda mācīšanas nepieciešamība un vēstures mācības nozīmē, bet, bet šim fondam nav pat izpratnes, kā to visu realizēt dzīvē- tikai dodiet vairāk naudas...
Starp citu, LU Pedagoģijas fak jaunajiem skolotājiem ne ar vārdu nemācīja, kā veidot diskusijas ar krievu miera pārstāvjiem, neiedeva ieročus
diskusijām.interesanti, vai tas mainījies?man savulaik ļoti pietrūka zināšanu
Tarakāns manā galvā
19.11.2022. 08:43»
Juris
Kad šito Pūces iebīdīto tukšmuldētāju trieks ratā
Tas viņiem ģimenē 😉. Viss fonds ir bezjēdzīgs, atrauts no realitātes. Sabiedrība integrējam citus, bet sevi nē. Pārtikas pakas nav labklājibas jautājums? Tv vids mediju jsutākums. Ko dara pats SIF?
Tas jau "integrācijas" programmā - pārkrievot
18.11.2022. 23:43»
integrācija internetā
Tur tā lieta, ka krievu valodu nezin
Visu laiku tiek prasīts latviešiem integrēties kriminālajā tautībā "krievvalodīgie", nezinot kas tie tādi par sugu. Es atbildu, ka tie ir okupantu pārkrievotie latvieši, poļi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši, gruzīni, kazaki, uzbeki utt., kuru lielākā daļa ir kolaboranti, ģimenes locekļi jauktajās ģimenēs. Nesen runāju ar ukrainieti, kura esot no Ukrainas, kurai jautāju - "ko tu saki par iebrukumu utt."Nu viņus tur, man pašai ir radi Ukrainā utt. ... Izrādās, ka vīrs viņai ir krievs, kas sievai, ukrainietei, durvīs saspiedis smadzenes un viņa pat niknāka uz ukraiņiem kā tas viņas krievelis. Tas pat latviešu - krievu ģimenēs. Paklausies zvanus uz radio - kā latvietes mauj Kremļa stabulē.
Tas jau Latvijas varas integrācijas programmā - latvietim jāintegrējas "krievvalodīgajos"- sarunā ar krieviem jārunājot latviski, lasi: jāiemācot krieviem latviešu valodu, kuri saka - kam man tāda valoda NAV vajadzīga. Un šie okupanti saka -jūs, latvieši, vainīgi, ka ar mums nerunājiet latviešu valodā, kā lai mēs iemācāmies. Lūk, te pretruna, paši nerunā un pasi apvaino latviešus. Okupantu tikums vainot citus un slepkavot, ja nepazemojas.
Juris
18.11.2022. 22:35»
tiem, kas to nezina
LV un KF repatriācijas līgums jau akceptēts 1993.gadā..Tur viss pilnīgi skaidri pateikts, tikai tur nekas nav teikts-kā LV vara atbalstīs tos CCCP imigrantus, kas repatriēsies...Otrkārt: LV vara ne pirksta nav pakustinājusi lai šo 1993.gada līgumu iedzīvinātu dzīvē: Acīm redzot LV varai tas nav bijis...
Piekrītu: Tāds līgums ar Krieviju ir noslēgts...tikai LV vara tur neko nav darījusi, lai to īstenotu..Absolūti neko!
tiem, kas to nezina
18.11.2022. 20:07LV un KF repatriācijas līgums jau akceptēts 1993.gadā..Tur viss pilnīgi skaidri pateikts, tikai tur nekas nav teikts-kā LV vara atbalstīs tos CCCP imigrantus, kas repatriēsies...Otrkārt: LV vara ne pirksta nav pakustinājusi lai šo 1993.gada līgumu iedzīvinātu dzīvē: Acīm redzot LV varai tas nav bijis izdevīgi...Ko nu?
jautājums
18.11.2022. 18:28»
Juris
Kad šito Pūces iebīdīto tukšmuldētāju trieks ratā
Un kas būtu tie triecēji? Vai TU?????
nu
18.11.2022. 14:53»
Deokupāciju dekolonizāciju derusifikāciju
Tas ir pretdabiski un prettiesiski, ka okupantiem Latvijā ir tiesības. Okupantiem tiesības nedrīkst būt, tajā skaitā arī tiesības izvēlēties kurā valstī dzīvot, kategoriski nav pieļaujamas
tiesiski viss ir tā kā raksti...
tev tas kas jauns?
18.11.2022. 14:51»
Izrādās
Pārkrievojies bālēliņš ir daudz pretīgāks par krieveni vai krievu orku
Uljanovs par to sen rakstīja,ka pārkrievojies cittautietis-lielākais savas tautas ienaidnieks, bet Tev jau tas nebija zināms.....Tu jau Uljanova darbus nelasīji..
Izrādās
17.11.2022. 14:20»
jv
tas viss ir fufelis berniem jauktas nometnes vasara un viss atrisinats , tapat vienam patik mate otram meita, bernibaa krievus necietu kautini bij vismaz seta reizi nedela uzvara dakijas pusi uz pusi 17 gadu vecuma jau iztikam bez kautiniem, kad biju uznemejs man krievu bij vairak ka latviesu, tiem ...
Pārkrievojies bālēliņš ir daudz pretīgāks par krieveni vai krievu orku.
Līga
17.11.2022. 14:16Nekas nav sanācis un nesanāks tik ilgi, kamēr par sabiedrības integrāciju (lai ko tas arī nozīmētu) būs "atbildīga" 100 un 1 institūcija. Kultūras ministrijai, piemēram, ir valsts sekretāra vietnieks (kuram cita starpā pienākumos ietilpst integrācija) un vesela nodaļa sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstībai. Bet būs vēl sliktāk. Piemēram, "Pīlēna partijai" visās jomās ļoti vajag kolektīvo bezatbildību.
integrācija internetā
17.11.2022. 13:54»
Bet
Krievu valoda arī jāzin, lai nebūtu problēmas strādājot Latvijā. Nu, ja vienīgi pārliecināti, ka jāaizbrauc
Tur tā lieta, ka krievu valodu nezin.
Brīnums, kā tie integrētāji nav iedomājušies latviešu bērnus integrēt krievu "minoritātē".
jv
17.11.2022. 11:59tas viss ir fufelis berniem jauktas nometnes vasara un viss atrisinats , tapat vienam patik mate otram meita, bernibaa krievus necietu kautini bij vismaz seta reizi nedela uzvara dakijas pusi uz pusi 17 gadu vecuma jau iztikam bez kautiniem, kad biju uznemejs man krievu bij vairak ka latviesu, tiem fondiem
uttt nekadas jegas nav , , moska tulit veidosiet integresu melnajiem kurus pustumsa rigaa nskti neredz bet vinu pilnas ielas vai ukrainiem zinat latviesi ejst nahuijjjjj par savu tautu domajat pakalaizas visi jenoti un to atvadinajumi un NA vispar latviesu mikstie ar zelta balsi nevienu vsrdu nepurkst atdodien viniem veselibas ministriju paskatisies ko daildirseji izdaris
Ha ha
17.11.2022. 11:21»
ko nu katram vajag
bet tevis, čangaļa, zin
Tev tiešām maz vajag, ja izcilības centrā jāstrādā.
a
17.11.2022. 11:08»
IM
...
piekrītu, viņi te ir kā mājās ko diemžēl ne vienmēr nevar teikt par latviešiem
ko nu katram vajag
17.11.2022. 11:05»
Bet
Krievu valoda arī jāzin, lai nebūtu problēmas strādājot Latvijā. Nu, ja vienīgi pārliecināti, ka jāaizbrauc
bet tevis, čangaļa, zin
mani saliedēt ar sadistu krievu???
17.11.2022. 11:04šizofrēniķe vai kā? kuri grib, tie saliedējas bez budžeta naudas izzagšanas,,,vēlreiz-visas lothgolas slaucējas ravētājas salīdušas Rīgā, visām vajag kur baroties....
Bet
17.11.2022. 10:53»
integrācija internetā
Bērni jau paši saprot, kur vajag integrēties. Piecgadīgajam mazdēlam prasu, vai prot uzzīmēt burtiņus. Viņš zīmē, alfabēta kārtībā, attiecīgi pieraksta arī W,X,Y un nosauc - ei, bī, sī, dī...
Krievu valoda arī jāzin, lai nebūtu problēmas strādājot Latvijā. Nu, ja vienīgi pārliecināti, ka jāaizbrauc.
IM
17.11.2022. 09:45»
!
Vispirms noskaidro kas un ko tur okupē
Nu ukraiņu vēlme atgūt, tā teikt, okupētās teritorijas katrā ziņā ir visai interesanta. Ko viņi darīs piemēram Krimā ar visiem tiem krievu iedzīvotājiem? Ar garīgās bagātināšanas metodi Krimas krievus pārtaisīs par ukraiņiem? Krievs par ukraini nebagatināsies arī ar garīgām metodēm. Daudz ar daudz nebagatinās. Daudz ar daudz tikai vairojās. Bagātinās daudz ar maz. Katrā ziņā to okupēto teritoriju atgūšana konflikta problēmu nekādi nerisina bet gan tikai atgriež to sākotnējā stāvoklī.
integrācija internetā
17.11.2022. 09:02Bērni jau paši saprot, kur vajag integrēties. Piecgadīgajam mazdēlam prasu, vai prot uzzīmēt burtiņus. Viņš zīmē, alfabēta kārtībā, attiecīgi pieraksta arī W,X,Y un nosauc - ei, bī, sī, dī...
Lielākajam mazdēlam saku - tu varētu mācīties un strādāt par tulku, tik labi zini angļu valodu. Viņš - man ir pārāk mazs vārdu krājums, sevišķi latviešu valodā, man vieglāk izteikties angliski.
Jāpiebilst, viņi nedzīvo kopā ar mani, tāpēc man grūti viņus ietekmēt.
!
17.11.2022. 08:58»
Ukrainas rosinoshais piemeers
Peec okupeeto teritoriju atbriivoshanas tai staav priekshaa liidziigas probleemas
Vispirms noskaidro kas un ko tur okupē.
Ukrainas rosinoshais piemeers
17.11.2022. 08:23Peec okupeeto teritoriju atbriivoshanas tai staav priekshaa liidziigas probleemas.
Videeja meeroga runasviiri jau ir deklareejushi:
1.ja nepatiik Ukrainaa- chemodan vokzal rossija,
2. Ja paliec, 5 gadu sakaartoshanas darbs (bez veeleeshanaam) starptautisko organizaaciju uzraudziibaa.
Sabidrības integracijas fonds
17.11.2022. 08:21Krievijas iesūtīti diversanti latvijā.Latviešu valsts grāvēji,tāpat kā latvijas televīzija,radio.
Secinājums
17.11.2022. 05:35»
Deokupāciju dekolonizāciju derusifikāciju
Tas ir pretdabiski un prettiesiski, ka okupantiem Latvijā ir tiesības. Okupantiem tiesības nedrīkst būt, tajā skaitā arī tiesības izvēlēties kurā valstī dzīvot, kategoriski nav pieļaujamas
Aitas bez kūts un saimnieka nevar,tas nekas ka tās cērpj un kauj.
Deokupāciju dekolonizāciju derusifikāciju
17.11.2022. 02:35»
IM
Integrācija, tā jau tāda samaisīšana, iesākumam varbūt ka arī vajadzīga. Maisījums samaisīts, smuks un viengabalains. Bet tiklīdz pieliek kādu spriegumu tā atkal sadalās pa sastāvdaļām. Vai to Latvijai vajag...
Tas ir pretdabiski un prettiesiski, ka okupantiem Latvijā ir tiesības. Okupantiem tiesības nedrīkst būt, tajā skaitā arī tiesības izvēlēties kurā valstī dzīvot, kategoriski nav pieļaujamas.
IM
17.11.2022. 01:04Integrācija, tā jau tāda samaisīšana, iesākumam varbūt ka arī vajadzīga. Maisījums samaisīts, smuks un viengabalains. Bet tiklīdz pieliek kādu spriegumu tā atkal sadalās pa sastāvdaļām. Vai to Latvijai vajag?
Vajag to kas nedalās arī pie sprieguma. Asimilācija? Kaut kas slikts? Bet ja ne tāda kā Ukrainā, piespiedu, bet brīvas gribas asimilācija uz garīgās bagātināšanas procesu pamata. Vai garīga bagātināšanās ir kaut kas slikts? Brīva izvēle ir kaut kas slikts? Protams tam vajadzīgs laiks un arī līdzekļi bet vai tad visu rītdien uz brokastīm vajag. Katrā ziņā man liekas ka Latvijai nemaz nav citas izvēles (cik maz mēs tomēr esam). Un tas nozīmē ko? Jāasimilizē nav neviens (kategoriski nedrīkst) bet visi apstākli pašasimilizācijai ir jārada un jāuztur.
Anti colorados
17.11.2022. 00:42»
Tiesu eksperts
Dāmas un kungi! Izlasīju pirmo rindkopu un rakstu komentāru. Kad to publicēšu, izlasīšu rakstu, lai pārbaudīt Apzīmējumi - INTEGRĀCIJA, saliedētība, arī IEKĻAUŠANĀS ir aplami un maldinoši pēc būtības...
Atšķirībā no suņiem un kaķiem, cilvēkiem ir loģiskā domāšana un tautas vēsturiskā atmiņa. Tautām ir senču tradīcijas, nacionālās vērtības, tādas kā gaume arhitektūrā un manierēs, galda kultūrā un pat garšas gaume. Agri vai vēlu tās pamožas un tad atskārstam, ka odzes uzturētas azotē vai asinskāri vilki. Tā kā nevajag mums pusmiljonu krievu okupantu šeit, ne mazu ne lielu. Tiem nav nekāda tiesiska iegansta atrasties Latvijā, jo ir visīstākie vēsturiskie ienaidnieki bijuši vienmēr. Tie arī nav mazākumtautība vai kā citādi apspiestie. Turklāt kādam būs jāsedz kara un okupācijas zaudējumi, bet tas ir jādara tieši okupantiem un agresorvalstij. Tādiem noziegumiem nav noilguma un tos maksās vēl okupantu bērnu bērni.
Tiesu eksperts
17.11.2022. 00:38Izlasīju rakstu, bet tajā tikpat neko saturošu, jēdzīgu neatradu. Ir minēta latviešu valoda mācīšanas nepieciešamība un vēstures mācības nozīmē, bet, bet šim fondam nav pat izpratnes, kā to visu realizēt dzīvē- tikai dodiet vairāk naudas.
Cik var nojaust no raksta, fondam nav pat izpratnes, ko nozīmē pilnvērtīga valodas un vēstures mācība, kāda nozīme valsts valodai, kad tā ir viss - drošība, savstarpējā cieņa, vienota sadzīves normu izpratne un audzināšana, bet no BĒRNA KĀJAS, tā ir iekļūšana Latvijas valsts darba tirgu, nepatiesu aizvainojumu noņemšana, izpratne, viss tas, kas vajadzīgs labklājības valsts veidoāanai, kas nozīmē, ka valoda ir visupirms vai līdzās ar valsts sociālo drošību, labklājības celšanu, kas ir ne ne mazāk svarīga. Teiktais, ka vispirms jāizveido labklājīgu valsti, tad runāt par valodu - tā ir saliedētības katastrofa, strupceļš Un nobeigumā - Sabiedrības integrācijas fonds ir jālikvidē ka nelietderīga, noziedzīga naudas šķērdēšana. Šos jautājumus jārisina Izglītības, Labklājības un Vides un reģionālās attīstības ministrijām, esošo līdzekļu ietvaros.
17.11.2022. 00:14
Integrācija ir noziegums .
Medus mucai nevajag darvas karoti .
Muļķis neko gudram nevar dot , tapēc netērējiet laiku ar muļķiem .
Tiesu eksperts
16.11.2022. 23:56Dāmas un kungi! Izlasīju pirmo rindkopu un rakstu komentāru. Kad to publicēšu, izlasīšu rakstu, lai pārbaudīt Apzīmējumi - INTEGRĀCIJA, saliedētība, arī IEKĻAUŠANĀS ir aplami un maldinoši pēc būtības.
Īsā komentārā neko nopietnu pateikt nevar, bet ierosināt pārdomas - varbūt kaut ko var.
Pirmkārt, ir pārprasta šī procedūra. process, jēga, kam ar ko jāintegrējas, ka it kā latviešiem Vai otrādi) esot jāintegrējas ar krieviem un citām tautībām vai nelatviešus stulbi apvieno vienā apzīmējumā - ka jāintegrējas ar "krievvalodīgajiem". Atbildiet - es dzīvoju savā mājā, sētā, savā valstī. Pie manis atnāk okupants vai atbrauca citos apstākļos un apmētās uz pastāvīgu dzīvi, dzīvo pie manis, manā sētā un kāds man uztiepj, lai es integrējos ar ienācēju. Atvainojiet, tā ir nekaunība, noziegums, apzīmē kā vēlies, bet šādu nejēdzību katrs saprot, ka tā nevar būt. Atnācējam, ja grib palikt pie manis dzīvot un es neiebilstu, lai viņš integrējas (apgūst manu valodu, kultūru, kārtību, kāda te gadsimtiem iedibināta. vai lai vācās projām. Kas man noderēs no šadiem ienācējiem un ko varu paņemt, tā ir nevis viņa darīšana, lai es piekopju viņa kultūru, izrādu cieņu, tā ir mana darīšana., arī, ja man viņa kultūra nav pieņemama.
Ar to sākas un beidzas INTEGRĀCIJA. Un neāziet, lūdzu visādas programmas, netērējiet līdzekļus tiem, kuri ir okupanti un grib, lai es viņiem klanītos, pildītu, pieņemtu viņa kaprīzēs, privilēģijas utt.
Otrkārt, ir vienīgi VIENS PAŅĒMIENS, kā saliedēt divas nesamierināmās puses, teiksim, SUŅI un KAĶI. Salieciet šos indivīdus, būtnes, mazuļus kopā, ēdiniet no vienas bļodas, lieciet vienā būrī vai telpā, abiem vienādi māciet dzīvi un lai viņi paši mācās viens no otra. Un šie eksemplāri izaugs draudzīgi, integrēti, saprotoši un būs jums sociālā, politiskā un militārā drošība - abi kalpos vienam mērķim- Latvijai, jutīsies brīvi.
Tātad, lai integrētu,. saliedētu latvieti vai citu tautību ar krieviem un CO, kuri veidotu VIENOTU NĀCIJU, salieciet kopā mazus bērnus bērnudārzā, skolā - tā ir vienīgā INTEGRĀCIJAS PROGRAMMA okupācijas seku novēršanai. Nu ja, izņēmumi mēdz būt, ka ir gudri, saprotoši cilvēki ienācēji, ka ienācējs tur godā namatēva, namamātes tiesības viņus nepazemot, pakļauties viņu tikumiem, var būt viss kārtībā, tādi ir manīti krievi VECRICĪBNIEKI. Gods kam gods. Visu cieņu.
un jau vairāk kā TRĪS DESMITUS gadu to nav sapratuši vislielākie latviešu interešu NODEVĒJI, latvieši - Helsinki 86. Pilsoņu kongress, TV, LNNK, VL, NA čekisti, naida un nemiera cēlāji. Te es nerunāju par Interfrontistiem, par okupantiem, viņu attieksme ir skaidra - pakļaut citus, citas tautas, pazemot, pat slepkavot, ja nepiekrīt, ar izteicienu - mēs jūs okupējām, ienācām ar tankiem, "ESAM ATBRĪVOTĀJ", bet jūs mūs necienat un viņi nereti kliedz - JA IH UBJU un tagad Ukrainā slepkavo līdzcilvēkus, zvērīgi, briesmīgāk kā fašisti, ļauni un pazemojoši, rīkojas kā "bandīti ar rungu baznīcā". Cik tālu var aiziet cilvēki savā psiholoģiskā apmātība un nežēlastībā pret citām tautām. Krievi - sociāli slima tauta? Protams, ne tauta ir okupanti, bet skaties un brīnies, pārāk daudzi ir apmāti un atbalsta Kremļa briesmoņu karu Ukrainā. Tā nav normālu cilvēku rīcība, tie ir kara noziegumi, jātiesā kara tribunālā visa Kremļa hunta.
jā, bet...
16.11.2022. 23:28Ja visu to naudu, ko pa šiem gadiem šis kantoris ir izpļekarējis ieguldītu kaut vai medicīnā, tad.... Eh, ko tur runāt par to, kā būtu, ja būtu, bet nekad nebūs. Parazīti ar savu tukšo vāvuļošanu turpina uzturēt sava svarīguma un nozīmīguma ilūziju.
IM
16.11.2022. 22:44
Un tad vēl jautājums. Vai tiešām integrācijas ir viss kas vajadzīgs Latvijai? Ja runa ir par krieviem tad gan jau ka krievi uz šodienu Latvijā būs diezgan labi ieintegrējušies tikai latvieši drusku traucē. Bet ja runa ir par krievu ieintegrēšanos latviešos tad, vai nu gaidiet ar maisu, vai arī iznāks pilnīgi otrādi, latvieši ieintegrēsies krievos.
IM
16.11.2022. 22:29Jautājums jau ir uz kāda pamata integrējamies? Pašlaik , tā teikt, modē ir viss nenormālais, fašistiskais un maigi genocidālais. Vai uz tāda pamata?
Haralds Kalns
16.11.2022. 22:11Biedrenei no "centra" kaut kā- integrācija, piederība, saliedētība, nacionālisms, rasisms- viss vienā grāpī. Integrācija nav- tavs krekls ir manējs un mans krekls ir tavs!!! Kāpēc vispār kādu vajag integrēt- lai krievs ēd savu boršču un ļauj man ēst skābeņu zupu! Es negribu pakļauties vai līdzināties nevienam, man nevajag kāda "kaķa mīlestības" uzbāzība! Saliedētības pamata priekšnoteikums ir ikviena augsta pārticība (turība)+ augsta sadzīviska labklājība un valsts nemitīgas rūpes par iedzīvotājiem. Uz ielas Eiropā nevienu neinteresē melns vai balts, rubini degunu vai kasi pakaļu.Katrs ir pašpietiekams un bieži pat nezin, kas ir premjers un kā sauc prezidebtu- VISS IR SAKĀRTOTS!!! P.S. Lī Kuanju grāmatā "Singapūras stāsts" raksta: SABIEDRĪBAS MIERA UN HARMONIJAS ATSLĒGA IR GODĪGAS RĪCĪBAS SAJŪTA, KA IKVIENAM PIENĀKAS DAĻA NO MŪSU PROGRES AUGĻIEM!!! (Grāmatu iesaku Zaigai Pūcei un arī ikvienam).
pesimists
16.11.2022. 21:27Nospiežot + papildus vieninieks parādījās mīnusos:)
Vai tādā veidā veido atsauksmju statistiku?
Ha ha
16.11.2022. 20:56»
Hi hi
Kaut vai tev pašam, bet ja nepatīk- austrumu virziens! Nez kāpēc tā 5. kolonna uz savu matušku nemaz netaisās, tikai gaisu te smirdina
Nu tad ņem savu čemodānu, velc vāļenkus un pa špalām soļo uz savu rodinu! Nesēdi savā 5. kolonā!
Hi hi
16.11.2022. 19:59»
Ha ha
Kam ta te būtu jāintegrējas, tādā nabagu zemē? Te jau visi jaunie domā, kā izintegrēties uz citu bagātu valsti
Kaut vai tev pašam, bet ja nepatīk- austrumu virziens! Nez kāpēc tā 5. kolonna uz savu matušku nemaz netaisās, tikai gaisu te smirdina.
Ha ha
16.11.2022. 18:05Kam ta te būtu jāintegrējas, tādā nabagu zemē? Te jau visi jaunie domā, kā izintegrēties uz citu bagātu valsti!