Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

to fašistu izdzimtenis

25.10.2021. 20:13

»

nē nu

Nevis Bismarks tā teica par lielvalstu interesēm, bet Čērčils. Bismarks bija kādu laiku par vēstnieku Krievijā un, kad viņš kļuva par kancleru, novēlēja vāciešiem nekad nekarot ar krieviem, bet Hiters viņu nepaklausīja. Krievu cars Aleksandrs otrais, savukārt, ir pazīstams ar diviem spārnotiem izteicieniem...


1. Ja Hitlera ģēnijs nebūtu izdarījis preventīvu uzbrukumu un vienā dienā sagrāvis un sagrābis pusi no pasaulē lielākā bruņojuma, kas bija savilkts pie robežas, krievu necilvēki, ne tikai Vāciju, bet visu Eiropu būtu izgriezuši vienā vasarā.
2. Ne krievu cars, bet krievijas cars. Pirmais krievu cars bija osetīnu mauķeles un nezināma klaidoņa atvase, kura personību izveidoja žīdelis kurpnieks: alkašs, sadists un pederasts, Džugašvili. Visi pārējie pārstāvēja Eiropas karaļnamus un arī Ļeņins labāk runāja vāciski, nekā krieviski.
3. Ja ASV lidmašīnas nebūtu katru dienu bumbojušas Vācijas kara rūpnīcas un amerikāņi nebūtu vergojuši Staļina kara mašīnai, ar jūsu, netīro asinskāro izdzimteņu sugu būtu bijis cauri.
Толи еще будет. Talibi drīz būs klāt.

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 20:10

»

nē nu

Nevis Bismarks tā teica par lielvalstu interesēm, bet Čērčils. Bismarks bija kādu laiku par vēstnieku Krievijā un, kad viņš kļuva par kancleru, novēlēja vāciešiem nekad nekarot ar krieviem, bet Hiters viņu nepaklausīja. Krievu cars Aleksandrs otrais, savukārt, ir pazīstams ar diviem spārnotiem izteicieniem...


Kā teiksi. Tad tāpēc Čērčils muļķoja latviešu mežabrālus sakot - "nenāciet ārā no mežiem, būs vēl viens karš". Un tie, nabagi, arī ticēja. Tāpāt kā tagad ir naivie, kas tic ASV. ASV var aizmirst. Viņiem ir jauna savienība ar UK un Austrāliju. Eiropa vairs neietilpst ASV interešu sfērā. NATO tagad ir tikai nosaukums.

Atbildēt

Mir,družba,vodka,balalaika

25.10.2021. 19:48

»

Pipars

Varu saderēt, ka krieviem tas video neinteresē. Viņi tik rēķina kur doties tālāk un vieglāk dabūt pilsonību. Tas ir tāds bezdzimtenes bezsugas bars,kas klīst kā ļauns murgs pa svešām sētām


Pastalnieki arii nedziivo savaa dzimtenee bet dodas prom uz Uk,Irijaam,Vacijaam,Noorveegijaam.Kaa chigaani kliist pa Pasauli.

Atbildēt

nē nu

25.10.2021. 19:42

»

Nu

Ar vienu no dižākajiem visu laiku valstsvīriem, kas teica, ka lielvalstīm nav draugu, lielvalstīm ir intereses es, protams, domāju Bismarku, nevis Hitleru, kā varētu iedomāties daļa populācijas. Tāpēc precizēju


Nevis Bismarks tā teica par lielvalstu interesēm, bet Čērčils. Bismarks bija kādu laiku par vēstnieku Krievijā un, kad viņš kļuva par kancleru, novēlēja vāciešiem nekad nekarot ar krieviem, bet Hiters viņu nepaklausīja. Krievu cars Aleksandrs otrais, savukārt, ir pazīstams ar diviem spārnotiem izteicieniem: 1) kad krievu cars zvejo zivis, Eiropas vēstnieki var pagaidīt, 2) Krievijas vienīgie draugi ir tās armija un kar flote.

Atbildēt

ne tikai krievi

25.10.2021. 19:42

»

Nu

Ak tad ukraiņiem bija noriebies Janukovičs. Nu un latviešiem ir noriebies Kariņš, levits un visi cit i CIP aģenti, par ASV vēstniecību nerunājot. Tad tagd karogu vienā rokā, dakšas otrā un - uz priekšu? Neaizmirstot, protams, aizpildīt pašapliecinājumu par maršrutu pēc plkst. 20.00...


Latviešiem ir noriebušies arī Kariņš un Pavļuts un citi krievus mīloši pederasti.
Nemācīs Latvijā ievazātās smirdīgās civilizācijas pabiras, pie kā latviešiem doties ar dakšām!!!

Atbildēt

Pipars

25.10.2021. 19:32

»

Rusofīlijs Sidors

https://youtu.be/bLU32K9yPtA


Varu saderēt, ka krieviem tas video neinteresē. Viņi tik rēķina kur doties tālāk un vieglāk dabūt pilsonību. Tas ir tāds bezdzimtenes bezsugas bars,kas klīst kā ļauns murgs pa svešām sētām.

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 19:28

»

nu nu

Maidans bija Cieņas revolūcija, kas krieviem, kas uzskata, ka arī visiem pārējiem ir jābūt vergiem, nav ne saprotama ne pieņemama. Ne jau amerikāņiem, bet ukraiņiem bija noriebies pretīgais krievu recidīvists, Janukovičs...


Ak tad ukraiņiem bija noriebies Janukovičs. Nu un latviešiem ir noriebies Kariņš, levits un visi cit i CIP aģenti, par ASV vēstniecību nerunājot. Tad tagd karogu vienā rokā, dakšas otrā un - uz priekšu? Neaizmirstot, protams, aizpildīt pašapliecinājumu par maršrutu pēc plkst. 20.00.

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 19:24

»

Nu

Jā, viss jau labi un skaisti...


Ar vienu no dižākajiem visu laiku valstsvīriem, kas teica, ka lielvalstīm nav draugu, lielvalstīm ir intereses es, protams, domāju Bismarku, nevis Hitleru, kā varētu iedomāties daļa populācijas. Tāpēc precizēju.

Atbildēt

Priekškam

25.10.2021. 19:20

»

tam RB

Pirms nav notiesāti Latvijas izzadzēji un Latvija pilna ar okupētājvalstij lojāliem civilokupantiem, runāt par daudzdzīvokļu namu apbruņošanu var tikai nodevējs vai Latvijas ienaidnieks


mums ir Zemessardze un zvērestā vispirms ir Satversme , tikai pēc tam valdība! Kaut kā nevaru atrast 90. gadu zvēresta tekstu , kuru pats toreiz devu ...

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 19:18

»

Agris Purviņš

Obligātais dienests pēc Lietuvas parauga nozīmē to, ka armijā tiek iesaukti (pārsvarā brīvprātīgi) tikai tik daudz cik spējam kvalitatīvi apmācīt. Par "līdzekļu apguvi", tad tā notiek neatkarīgi no tā vai ir obligātais militārais dienests vai nav. Kas liedz visvairāk tehnoloģiski attīstītākajai pasaules...


Jā, viss jau labi un skaisti.
Bet, vienalga, kaut kas no sērijas - Tiesnesis zina, ka Smits nav Smits. Smits zina, ka tiesnesis zina, ka Smits nav Smits. Tiesnesis zina, ka Smits zina, ka tiesnesis zina, ka Smits nav Smits...
Tas teātris, kas te tagad tiek izspēlēts, ir tikpat nožēlojams kā Latvijas kara aviācija. Un nav un nebūs Latvijai aizstāvju tajā brīdī, kad karte tiks pārzīmēta. Kāpēc? Tāpēc ka tas nebūs lielvalstu interesēs. Lielvalstīm nav draugu, lielvalstīm ir intereses. Kā teica viens no dižākajiem visu laiku valstsvīriem (no Eiropas, Amerikā bez Bilivara neviena diža valstsvīra nekad nav bijis, tikai vergturi, ieskaitot Linkolnu (nu, vismaz sievu) un iznireļi)

Atbildēt

nu nu

25.10.2021. 19:15

»

Nu

Maidans un valsts apvērsums ir sinonīmi. Ukrainā to sarīkoja ASV, par to, es ceru, šaubu nav. Un valsts apvērsums ir slikti. Par to jāšauj nost. Kur palika "ženščina s kosoi?" A? Izlaida no ķurķa, un šito krito. Bet Ukraina pataisīta par karalauku. Kāds tiešām tic, ka Krievijai tas ir izdevīgi? Ticīgajiem...


Maidans bija Cieņas revolūcija, kas krieviem, kas uzskata, ka arī visiem pārējiem ir jābūt vergiem, nav ne saprotama ne pieņemama. Ne jau amerikāņiem, bet ukraiņiem bija noriebies pretīgais krievu recidīvists, Janukovičs.
Krievi bez kara nekādi nevar un kad tiem nav iespēju pierīties civilizētu tautu asinis, tie karo savā starpā. Ne jau velti viņi ar 40 slepkavībām gadā uz 100 000 stabili turas pasaules pirmajā trijniekā.
Atgādināšu, kā 1918. gadā A.Bloks aprakstīja krievu ģenetiski iemantoto un ieaudzināto asinskāri.
Мы на горе всем буржуям
Мировой пожар раздуем,
Мировой пожар в крови —
Господи, благослови!

Atbildēt

atvaļināts armijas majors

25.10.2021. 18:58

dzīvo uz parasto penzionāru rēķina, tāpat kā visa AM liekēžu armija

Atbildēt

Rusofīlijs Sidors

25.10.2021. 18:55

https://youtu.be/bLU32K9yPtA

Atbildēt

Agris Purviņš

25.10.2021. 18:50

»

Čiekurs Egles dēls

Par iemesliem, kāpēc ASV slēdza projektu "Afganistāna", mēs diez vai uzzināsim. Bet to, kas notiek ar aizvērta projekta resusrsiem: munīciju, tehniku, arī "hjūman resorcīz", to visi redzējām. Šādas tādas baumas ir dzirdētas, ka tiks pārzīmēta pasaules karte attiecībā uz Baltiju. Cik no šajā projektā...


Obligātais dienests pēc Lietuvas parauga nozīmē to, ka armijā tiek iesaukti (pārsvarā brīvprātīgi) tikai tik daudz cik spējam kvalitatīvi apmācīt. Par "līdzekļu apguvi", tad tā notiek neatkarīgi no tā vai ir obligātais militārais dienests vai nav. Kas liedz visvairāk tehnoloģiski attīstītākajai pasaules valstu militārai savienībai attiecībā pret analfabētiskajiem TALIBAN izmantot jūsu ieteikumus. Tur laikam ģenerāļiem pēc jūsu domām intelekta pietrūka. Karš nav viegla un vienkārša padarīšana, kura pie tam ir ļoti dārga!
Ja tauta nav gatava cīnīties par savu dzimteni un cilvēki nav gatavi cīnīties par savu esību un īpašumiem, tad viņiem to arī nebūs un visbeidzot pazudīs kā tauta.

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 18:42

»

slimajam

Maidanam vajadzīgi augsti morāli intelektuāļi, kā tas bija Gruzijā, Ukrainā, vai tai pašā Maskavā pirms 30 gadiem, kad tur vidējais IQ vēl bija daudz augstāks, nekā Zimbabvē. Ne nēģeri, ne čigāni, ne krievi maidanus nerīko...


Maidans un valsts apvērsums ir sinonīmi. Ukrainā to sarīkoja ASV, par to, es ceru, šaubu nav. Un valsts apvērsums ir slikti. Par to jāšauj nost. Kur palika "ženščina s kosoi?" A? Izlaida no ķurķa, un šito krito. Bet Ukraina pataisīta par karalauku. Kāds tiešām tic, ka Krievijai tas ir izdevīgi? Ticīgajiem vēlu veiksmi.

Atbildēt

Agris Purviņš

25.10.2021. 18:39

»

Nu

Īsti nav ko piebilst. Ja nu vienīgi - ģenerāļa Radziņa atziņu saknes stiepjas gan pie biedra Klauzevica, gan biedra Napoleona. Bet par ASV - nu Maidanu viņiem


Radziņš ļoti daudz lasija un mācījās no dižākajiem prātiem. Viņam ir manuprāt viens unikāls darbs "KARA VADONIS', kuru viņš analizē komandieri caur vēstures un to dienu notikumu prizmas. Šajā darbā var redzēt ne tikai Klauzevica un Napoleona ietekmi!!!

Atbildēt

Agris Purviņš

25.10.2021. 18:35

»

Latvija - neizdevusies valsts

Ja šī ir priekšvēlēšanu zīmēšanās, tad komentēt nav jēgas, tomēr, kaut neesmu militārists, vienu lietu tomēr pateikšu. Īstenībā kontingentu uz Afganistānu vajadzēja sūtīt nevis, lai darītu to, ko viņi tur darīja, bet gan, lai izpētītu "neizglītoto zemnieku" stratēģiju un taktiku kara vešanā pret NATO...


Par "priekšvēlēšanu zīmēšanos", tad padomā nopietni cik liela ir iespēja kādam no partijas NS Taisnīgums tik 14.Saeimā!
Stratēģija un taktika TALIBAN bija samērā vienkārša. Paši bija gatavi mirt par savu ideju un vērtībām, kas attiecas uz ienaidnieku pacietīgi lika tam 20 gadu garum katru dienu maksāt 300 milj (patiesībā mazāka summma, jo armijas uzturēšana arī ASV nav lēta). Papildus NATO valstu armiju politiķi ir ļoti jūtīgi attiecībā pret kravu 200. Taliban tādas problēmas nebija. Karā uzvar ne jau ieroči, tehnoloģijas vai kalni, bet cilvēki!!!

Atbildēt

nu nē

25.10.2021. 18:31

»

дурак латыш

tieši tā + dāsns sponsors


Redzot video, kā krievi cīnās par pankūkas gabalu no lāpstas, domāju, 30 miljoni krievu par 30 pudelēm šņabja uz purnu, kas Rietumiem izmaksātu ne vairāk, kā 3 miljardus, nonestu kremli pa ķieģelītim, bet tā iemītniekus tur pat Maskavas upē noslīcinātu.

Atbildēt

politikas vērotājs

25.10.2021. 18:23

»

Čiekurs Egles dēls

Par iemesliem, kāpēc ASV slēdza projektu "Afganistāna", mēs diez vai uzzināsim. Bet to, kas notiek ar aizvērta projekta resusrsiem: munīciju, tehniku, arī "hjūman resorcīz", to visi redzējām. Šādas tādas baumas ir dzirdētas, ka tiks pārzīmēta pasaules karte attiecībā uz Baltiju. Cik no šajā projektā...


Es paļaujos, ka mēs noteikti uzzināsim, kā Putinam izdevās iemānīt idiotu Bušu Afganistānā, kur priekš krievu pasaules jau bija izraksts liels un dziļš kaps. Protams, vadošie Rietumu politiķi to zin, tikai neviens to skaļi nesaka, jo pēc vārdiem nekavējoties būtu jāsākas karadarbībai.

Atbildēt

RB

25.10.2021. 18:21

Būtu laiks sākt domāt, kā miltāri organizēties, atbilsoši jaunajai sabiedriskajai realitātei. Šī realitāte ir tāda, ka katrā ģimenē ir jābūt vismaz vienam bruņotam "karavīram", kurš spētu savu ģimeni aizstāvēt. Militārās vienības veidojas pēc principa, saskaņā ar kuru attiecīgo teritoriju / objektu ir ērti nosargāt. Tas ir, miltāra vienība ir, piemēram, daudzu dzīvokļu namā, tādiem namiem apvienojoties pēc teritoriāla un citiem principiem. Šādu militāru veidojumu kopā tur vienošanās / līgumi, kas aptver attiecīgo miestu, rajonu, valsti.

Atbildēt

Blondīne

25.10.2021. 18:18

No vēstures vajadzētu gan mācīties. Tikai vispirms vajag, lai tie, kuri atrodas pie varas zinātu, kā attīstās procesi uz mūsu zemeslodes un kas tos ietekmē. Atsevišķi fakti vēstures izpratni nerada.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

25.10.2021. 18:15

Par iemesliem, kāpēc ASV slēdza projektu "Afganistāna", mēs diez vai uzzināsim. Bet to, kas notiek ar aizvērta projekta resusrsiem: munīciju, tehniku, arī "hjūman resorcīz", to visi redzējām. Šādas tādas baumas ir dzirdētas, ka tiks pārzīmēta pasaules karte attiecībā uz Baltiju. Cik no šajā projektā iesaistītajiem "resorcīz" atradīsies vieta ASV lidmašīnās?
Lai nu ko, bet kā mūsdienās notiek karadarbība, to atvaļinātam majoram gan vajadzētu zināt, pirms runāt par obligāto karadienestu. Pirmkārt, bāleliņu izpildījumā obligātais dienests būtu fantastiska "līdzekļu apguve", kamēr iesaukti pa kazarmām novāļātos un varbūt vienu reizi poligonā no triecienšautenes dabūtu izšaut. Otrkārt, mūsdienās, it īpaši Latvijā, kas ir plakana, purvaina zeme, kājnieku spēkam militārā nozīme ir nulle! Moderno lielvaru uzbrukuma tehnoloģijas ir atspoguļotas pat "vadošajos ziņu kanālos", te nekādas sazvērestības teorijas nav jāpievelk. Vispirms ir raķešu trieciens pa PGA objektiem, pēc tam pārlido aviācija un beigās iebrauc smagā tehnika nokopt atlikumu.
Tas, cik vispār būtu gatavi ņemt plintes rokās un mirt par šo "dzimteni" (miršana garantēta 100%), tas jau ir cits jautājums...

Atbildēt

formula

25.10.2021. 17:20

»

Žulis

Tam, ko teicis ģenerālis Radziņš, visu cieņu. Viņš bija īstais vīrs savā laikā un vietā. Bet par dažiem raksta autora izteikumiem gan gribas padiskutēt. Nevajag NATO vienādot ar ASV. Tās tomēr ir divas dažādas lietas, lai arī ASV ir noteicoša loma NATO organizācijā. Nevajadzētu prezidenta Trampa taisnīgās...


Precīzi !Arī par ģenerāli Radziņu ,kas domāja par savu tautu un tās likteni. Nevis par kaut kādām lielvarām. Tās vienmēr dara un rīkojās kā vēlas : sarīko svešās valstīs referendumus ,okupē tās . Kad ienāk prātā , no pašu izveidotā haosa paņem vagu. Izveido bruņotus fanātiķus ,kas cīnās par brīvībām, tad paziņo ,ka tie ir teroristi un liek pie sienas .Un vienmēr atradīsies maziņi mazohisti ,kas tām lielvarām jozīs līdzi.

Atbildēt

slimajam

25.10.2021. 17:19

»

Nu

Īsti nav ko piebilst. Ja nu vienīgi - ģenerāļa Radziņa atziņu saknes stiepjas gan pie biedra Klauzevica, gan biedra Napoleona. Bet par ASV - nu Maidanu viņiem


Maidanam vajadzīgi augsti morāli intelektuāļi, kā tas bija Gruzijā, Ukrainā, vai tai pašā Maskavā pirms 30 gadiem, kad tur vidējais IQ vēl bija daudz augstāks, nekā Zimbabvē. Ne nēģeri, ne čigāni, ne krievi maidanus nerīko.
ASV nēģerus savaldīs, bet krievijai priekšā bada dumpji un desmitiem tūkstošu speciāli tam apmācīto "rosgvardes" kaujinieku nošauto dzimtcilvēku. Asinis tecēs straumēm. Vidēji reizi 50 gados pūlim krievijā jānolaiž asinis
skat: "Strādnieku apšaušana Novočerkaskā, 1962. gada jūnijā"

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 17:10

»

nutanugan aptirsies atkal

tev hroniskā caureja vai vecuma nesaturēšana


Nezinu kā šis, visnotaļ, apšaubāmi medicīniskais komentārs attiecas uz ASV armijas aiziešanu, bet ja ar to domāts, ka nevarēja aiziet civilizētāk, tad tam es būtu gatavs piekrist. Lasi kādi pajoliņi būtu jeņķi, viņi taču, zem letes, kaut ko jau bija sarunājuši ar talibiem. Bet nu tik pazemojošu mukšanu - PSRS atstāja afganistānu organizēti, nolaižot karogu un kolonnās. Jeņķiem - vēl viena Saigona. Nez, ir kādi kurus jeņķi nav uzmetuši?

Atbildēt

nutanugan aptirsies atkal

25.10.2021. 17:01

»

Skumjais Bruņinieks

Piekrītu, ka ASV varēja no Afganistānas aiziet civilizētāk...


tev hroniskā caureja vai vecuma nesaturēšana?

Atbildēt

Neapskaužu tevi

25.10.2021. 16:59

»

Latvija - neizdevusies valsts

Ja šī ir priekšvēlēšanu zīmēšanās, tad komentēt nav jēgas, tomēr, kaut neesmu militārists, vienu lietu tomēr pateikšu. Īstenībā kontingentu uz Afganistānu vajadzēja sūtīt nevis, lai darītu to, ko viņi tur darīja, bet gan, lai izpētītu "neizglītoto zemnieku" stratēģiju un taktiku kara vešanā pret NATO...


ASV savu kļūdu atzina un korumpētie ierēdņi un ģenerāļi jau tiek tiesāti. Putins Valdajā klusi un neuzkrītoši atzina savu nespēju ietekmēt pasaules procesus, korumpējot eiropas valstu politiķus, tātad tiesas vēl priekšā.

Atbildēt

> dumjais bruņuvepris

25.10.2021. 16:56

»

Skumjais Bruņinieks

Nekādi nevaru aiziet..rakstu jau uz sliekšņa...


Beidz šķidro pļūtīt un rāpies nost no poda.

Atbildēt

Nu

25.10.2021. 16:55

Īsti nav ko piebilst. Ja nu vienīgi - ģenerāļa Radziņa atziņu saknes stiepjas gan pie biedra Klauzevica, gan biedra Napoleona. Bet par ASV - nu Maidanu viņiem!

Atbildēt

Latvija - neizdevusies valsts

25.10.2021. 16:42

Ja šī ir priekšvēlēšanu zīmēšanās, tad komentēt nav jēgas, tomēr, kaut neesmu militārists, vienu lietu tomēr pateikšu. Īstenībā kontingentu uz Afganistānu vajadzēja sūtīt nevis, lai darītu to, ko viņi tur darīja, bet gan, lai izpētītu "neizglītoto zemnieku" stratēģiju un taktiku kara vešanā pret NATO kontingentu. Latvijai tādas zināšanas un, iespējams, iestrādnes nākotnē noderētu daudz labāk, nekā prasmes patrulēt Kabulas ielās kopā ar amerikāņiem.

Atbildēt

ko murgo?

25.10.2021. 16:05

»

Skumjais Bruņinieks

Piekrītu, ka ASV varēja no Afganistānas aiziet civilizētāk...


Kāds sakars Lembergam ar Putinu? Cik zināms, morālais kroplis, WWII, staļinisma un GULAG apoloģēts, Zatlers, brauca uz Maskavu taisīt pahanam minetu.

Atbildēt

atšķirība milzīga

25.10.2021. 15:59

»

ASV protektorāts Latvija

Protams, cīnījās arī pret PSRS. PSRS okupācija no ASV okupācijas ne ar ko neatšķīrās, tikai ASV okupācija bija ilgāka, bet aiziešana ātrākā un haotiskāka, vairāk līdzinājās bēgšanai


Krievu sadistu, marodieru un pederastu armija 10 gados nomēsloja afgāņu zemi ar 15 000 zaldātu bidlomasu un noslepkavoja 1,3-1,6 miljonus Afganistānas civiliedzīvotāju, jo tas bija karš pret visu tautu.
Koalīcija 20 gados zaudēja ne vairāk kā 3000 kritušos, bet no afgāņu puses bija mazāk kā 20 000.

Atbildēt

Žulis

25.10.2021. 15:58

Tam, ko teicis ģenerālis Radziņš, visu cieņu. Viņš bija īstais vīrs savā laikā un vietā. Bet par dažiem raksta autora izteikumiem gan gribas padiskutēt. Nevajag NATO vienādot ar ASV. Tās tomēr ir divas dažādas lietas, lai arī ASV ir noteicoša loma NATO organizācijā. Nevajadzētu prezidenta Trampa taisnīgās prasības ņemt proporcionālu finansiālu dalību pārējām NATO valstīm dēvēt par mēģinājumu kaitēt NATO organizācijai kā tādai. Afganistāna ir valsts, kuras iedzīvotājiem ir sava sadzīves kultūra un nacionālās īpatnības. Viņi sīvi pretojas visiem, kas šeit cenšas ieviest svešu kārtību, kaut arī tā tiek saukta par “demokrātiju” un viņu apkārtnes reljefs šai viņu cīņai ir labvēlīgs. Ir jāsaprot, ka tautām IR TIESĪBAS uz pašnoteikšanos, nevis jābārsta šeit padomi, kā pareizāk vajadzēja veidot okupācijas varai padevīgos militāros formējumus no pašu afgāņu vidus, lai Taleban nevarētu atgūt varu.
Visai naivs man liekas arī tas izteikums ka “ka tie 2 000 ASV karavīri, kuri bija vēl palikuši Afganistānā, kopā ar sabiedrotajiem spētu atvēsināt TALIBANA karotāju ambīcijas”. Ja to nevarēja izdarīt simti tūkstošu ASV un sabiedroto karavīri 20 gadu laikā, tad ko gan spētu izdarīt tie atlikušie divi tūkstoši. Par to, kāpēc aiziešana no Afganistānas notika tik strauji (varētu pat teikt, ka tā bija paniska bēgšana) mēs nevaram spriest, jo nezinām visus apstākļus. Varbūt ka Taleban masveida uzbrukuma priekšā tie ar naudu sastiķētie vietējo algotņu formējumi juka, bruka un pārgāja Taleban pusē tik strauji, ka pazuda jebkāda frontes līnija un nekas cits neatlika, kā bēgt, ko kājas nes.
Un var jau to Talebanu saukt par teroristiem un asinskāriem tumsoņām, bet nekad mūžā tāds Taleban nespētu pastāvēt un uzvarēt šajā 20 gadus ilgušajā karā pret milzīgu militāru pārspēku, ja tam nebūtu atbalsta afgāņu tautā.

Atbildēt

mēslam

25.10.2021. 15:50

»

ASV protektorāts Latvija

Šoigu angļu vai franču valodu nemāk, bet toties viņš māk ķīniešu mandarīnu valodu. Tas rakstīts viņa CV un Vikipēdijā. Tā kā vispirms Ķīnieši ar krieviem sadarbosies militāri un kopā apkaus aptrakušos amerikosus, bet Ķīnas zaudētās teritorijas kompensēs ar no ASV okupācijas atbrīvotajām teritorijām...


Ķīnieši nekad nenolaidīsies līdz civilizācijas atkritumiem. Jūsu līmenis ir osetīni, abhāzi, šudras un pāris atpalikušākās Āfrikas ciltis. Ķīna atgūs Sibīriju un to humanizēs, proti iztīrīs no krieviem un atstās sev tikai krievu pederastu, alkašu un narkošu novārtā pamestās krievenes.

Atbildēt

millers

25.10.2021. 15:47

»

mācība

Patiesība ir triviāla: pašreizējās pasaules lielākā nelaime, postu un karu izraisītājs ir ASV


merikosi -salašņas un plukatas , visu zemju atkritumi ,tikai mūsu dirseļlaižas glaužas klāt ,cerībā dabūt kādu kauliņu

Atbildēt

mēslam

25.10.2021. 15:44

»

ASV protektorāts Latvija

"Starptautiski atzītā teroristiskā organizācija TALIBAN". Un kur tad tās teroristiskās organizācijas starptautiski atzīst? Un ja jau ir starptautiski atzītas teroristiskas organizācijas, tad jābūt arī starptautiski neatzītām teroristiskām organizācijām. Bet, runājot par Taliban, tad Taliban ir nacionālās...


Trampa kungam vajadzēja izvest koalīciju no Afganistānas uzreiz pēc stāšanās amatā un uz šodienu talibi jau būtu izgriezusi visu necilvēcisko krievu bidlomasu ne tikai Centrālāzijā, bet arī Kaukāzā un Pievolgā un citur.
Labāk vēlu nekā nekad, cilvēce nav pelnījusi uz savas planētas tādas cilvēku asinis alkstošus tumsonīgus smirdīgus organismus kā jūs, fašistiskos izdzimteņus.

Atbildēt

Dans

25.10.2021. 15:31

»

Skumjais Bruņinieks

Jā..un vēl - lai saprastu, cik spēcīgs un ietekmīgs ir mūsu draugs, stratēģiskais partneris un Neatkarības garants ASV, lūk cipari militārajam budžetam...


Viss tas noskaitītais pantiņš par ieguldītajiem/ iztērētajiem un izzagtajiem pindosu dolāriem ir fufelis un tukša skaņa. ASV bruņojumā zeme, gaiss, ūdens, gan virs, gan zem, ir atpalicis no KF uz gadiem 10. To deklarē paši pindosi. Tukša muca tālu skan! Krievija pateica sēdēt taisni un pindosi sēž.
Neeksistē nekādi Rietumu standarti, bet gan meli, divkosība, nodevība un nauda! Viss t.s. standarts. Austrālija un Franču zemūdenes, viss tavs Rietumu standarts! Ņem kur un ko gribi, visur viens un tas pats. Propaganda un meli! Latvija tam ir spilgts piemērs. Nav jāskatās kas notiek pasaulē ar lielajiem onkām, ja šeit deguna priekšā ir visu nelietību palete.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

25.10.2021. 15:08

»

Skumjais Bruņinieks

Nekādi nevaru aiziet..rakstu jau uz sliekšņa...


Šoigu angļu vai franču valodu nemāk, bet toties viņš māk ķīniešu mandarīnu valodu. Tas rakstīts viņa CV un Vikipēdijā. Tā kā vispirms Ķīnieši ar krieviem sadarbosies militāri un kopā apkaus aptrakušos amerikosus, bet Ķīnas zaudētās teritorijas kompensēs ar no ASV okupācijas atbrīvotajām teritorijām.

Atbildēt

Mans Liks Pens

25.10.2021. 15:04

»

Skumjais Bruņinieks

Nekādi nevaru aiziet..rakstu jau uz sliekšņa...


Es tai krievai paradisu kur kamcatkas krabi ziemo!

Atbildēt

Mir,družba,vodka,balalaika

25.10.2021. 15:00

»

Skumjais Bruņinieks

Nekādi nevaru aiziet..rakstu jau uz sliekšņa...


A kaada tev skrobe?-ka Sibiirija tev netiks?Ja tiks Sibiirija Kinieshiem tad taa buus attiistiita teritorija,ne taada kaa bruukoshaa un izmirstoshaa latvaanija.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

25.10.2021. 14:54

Nekādi nevaru aiziet..rakstu jau uz sliekšņa..
Lai zinātu, ko Ķīna domā par krieviju un kādi tai ir plāni pret Krieviju ilgtermiņā..
der zināt vienu faktu.
Krievi te nesen sacēla traci, ka Vacijā vienā skolā bija karte un pat laikam mācību grāmata, kur bijusī Vacijas teritorija Kenigsberga iekļauta Vācijas sastāvā..
"Vēsture pārrakstīšana"..2. pasaules kara rezultātu neatzīšana..ko vien neklaigāja Putina rupori.
Tad, lūk... Ķīnas skolu mācibu grāmatās, visās kartēs gandrīz visa Sibīrija, Tālie Austrumu tiek atzīmēti, kā Ķīnas teritorija..Par "ziemeļu teritoriju" atgūšanu tur runā atklāti.
Baikāla ezeru sauc senajā, originālajā ķīniešu nosaukumā.
Un Krievija nevienu vārdu par to nesaka un nepārmet.
Krieviem viss tas, ko viņi ir izdarījuši pret mazajām valstī sev kaimiņos, nāks atpakaļ - lielais Ķīnas brālis kādu dien atnāks Krievijas teritorijā un uzliks savu ķepu virsū.
Ķīna jau tagad ir dziļi iekšā Krievijā - Putina sistēma( tik iedomājieties) lielas Sibīrijas teritorijas ir uz 50 gadiem izīrējusi ķīniešiem.
Tie jau Sibīrijā ir masveidīgi..krievu bābas labprāt precās ar strādīgajiem ķīniešiem...paši krievu veči nodzērušies skatās, ka ķīnieši apgūst viņu teritorijas.
Iedomājieties - menti Sibīrijas pilsētās ir iemācījušies ķīniski runāt..šķībacainie savādāk nerunā ..
tā pat, kā krievi Latvijā(atceraties) - " runājiet krieviski, es Jūsu suņu valodā nerunāšu.."
Tagad krievam nāk viss atpakaļ - ķīniets saka mužikam - runā manā ķīniešu valodā - es Jūsu suņu valodā nerunāšu.
Par visu ir jāmaksā..

Atbildēt

Mir,družba,vodka,balalaika

25.10.2021. 14:33

ASV valsts prezidents nolēma, ka demokrātijas ieviešana Afganistāna ir kļuvusi pārāk dārga, un deva savai armijai pavēli īsā termiņā atstāt Afganistānu.
Taatad nauda ir svariigaaka par demokraatiju?Bet iis Afganistaanas atstaashanas terminnsh bija lai vareetu Talibanam vairaak atstaat brunjojumu vairaaku miliardu veertiibaa?

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

25.10.2021. 14:31

Jā..un vēl - lai saprastu, cik spēcīgs un ietekmīgs ir mūsu draugs, stratēģiskais partneris un Neatkarības garants ASV, lūk cipari militārajam budžetam :
ASV 750 Miljardi !!!
Ķīna 250
Krievija mazliet pāri 60 milj...tas ir, gandrīz tik pat daudz, kā Sauda Arabija.
ps
PSRS aizgāja no Afganistanas, jo tai tuvojās bankrots..nebija dolāriņu, par ko uzturēt valsti un savu okupācijas armiju.
Viņa arī nespēja dušmaņus uzvarēt.
ASV aizgāja tāpēc , galvenokārt, ka apnika gāzt milzīgās summas(triljons dolāru) caurā mucā..
Agnaistāna valda milzu korupcija..lielāka daļa ASV naudas aizgāja "pa kreisi".
DZīve parādīja..ka nevar valstīm,kuras dzīvo pirmatnējās kopienas līmenī, atnest Rietumu standartus un saprašanu..

Atbildēt

Fakts

25.10.2021. 14:28

»

Skumjais Bruņinieks

Piekrītu, ka ASV varēja no Afganistānas aiziet civilizētāk...


Daudz saarakstiiji bet vis tas ir muljkjiibas.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

25.10.2021. 14:23

»

Un

viņi cīnījas (dušmani) arī pret PSRS par savu brīvību un visai veiksmīgi


Protams, cīnījās arī pret PSRS. PSRS okupācija no ASV okupācijas ne ar ko neatšķīrās, tikai ASV okupācija bija ilgāka, bet aiziešana ātrākā un haotiskāka, vairāk līdzinājās bēgšanai.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...