Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Kārlis P.
15.07.2013. 18:33»
paija
Man ptieks,ka esmu nokaitinājusi švauksteļus , tūtiņdreijerus, kas gudrības smeļas aisberga līmeņa publikacijās, sazvērestību teorijās
Tevi ieraudzīt nebija grūti - tipiski latviska smirdoņa jau pa lielu gabalu. Aprobežots ākts. Tautas kaunatraips biksēs. Tādu dēļ mūs neviens neciena un nemīl. Tikai smejas par mums.
paija
15.07.2013. 15:22»
Kārlis P.
Jā, tas ir iespējams.Bija vairākas rupjības, kas sievietei/jaunavai parasti nepadodās. Paija nekautrējās izteikties par to, par ko normāla kundze/jaunkundze parasti neizsakās. Katrā ziņā Paija ir šī saita lepnums. Kvintesence noteiktam šodienas vietējā tipa tipāžam. Paija blandās arī citos saitos. Viņa...
Man ptieks,ka esmu nokaitinājusi švauksteļus , tūtiņdreijerus, kas gudrības smeļas aisberga līmeņa publikacijās, sazvērestību teorijās
Kārlis P.
15.07.2013. 10:11»
hehe
Es domaju, ka Paija ir virietis ; ) Vismaz pec teksta es to jutu cauri
Jā, tas ir iespējams.Bija vairākas rupjības, kas sievietei/jaunavai parasti nepadodās. Paija nekautrējās izteikties par to, par ko normāla kundze/jaunkundze parasti neizsakās. Katrā ziņā Paija ir šī saita lepnums. Kvintesence noteiktam šodienas vietējā tipa tipāžam. Paija blandās arī citos saitos. Viņa tagad ir lepna-viņu ievēroja. Publicitāte. Tagad vietējiem ķēmiem ir tāda mānija. Politiķi tikai par to vien domā. Pajautājiet Cilēvičam kā viņš kļuva par planetāra mēroga Paiju.
ignoret velesanas
15.07.2013. 09:23"Ar lielu pompu no skatuves tika paziņots, ka koncertā ieradusies “prominence” – parlamenta spīkere Solvita Āboltiņa. Nezinu kā citiem, taču man neviens no Latvijas politiķiem nešķiet šī cēlā apzīmējuma cienīgs" S.Veinbergas raksta.
Ignoret velesanas ir lot laba cinas forma pret sadiem politikiem, jo tad vini satraucas un ne pa jokam. Ievelet mazako launumu ur tikpat noziedzigi kaa lielako. Bet, ja velesanas uzvares patiesam "kada loti nekrietna partija", kas ir totali pret Latviju, tad lidz ar to Latvijas politskaa sistema cietis absolutu krahu, kas arii ir loti labi.
protesta forma - ignoret velesanas
15.07.2013. 09:19Tapec :
"Nākamais smieklīgais izgāšanās brīdis bija divas teltis rožu dārza centrā, kurās cilvēki pirka kafiju un uzkožamos. Brīdī, kad mēģinājām ieiet vienā no teltīm, lai nopirktu superdārgu kafijas tasi, mūs aizturēja sargi ar jautājumu ” vai jums ir ielūgums”? – Nē, man ir biļete! – lepni atbildēju. Ne vārda neteikdams, sargs mani nobīdīja malā jo man pašai nācās saprast, ka “prastie cilvēki” jeb tie, kas pērk biļetes un par savu naudu samaksā biļetes arī tiem, kas šeit ierodas ar bezmaksas ielūgumiem, ir zemākas kategorijas cilvēki. Tiem jāiet blakus teltī un kafija ar konjaku jāpērk pašiem par savu naudu, kamēr blakus teltī ielūgumu elite visu saņem bez maksas."
No Sandras Veinberggas bloga.
hehe
15.07.2013. 09:14Es domaju, ka Paija ir virietis ; ) Vismaz pec teksta es to jutu cauri!
Kārlis P.-como-Paijai
15.07.2013. 09:12»
como
Tikai paijai gan nestāsti, viņai tas nepatiks
Paiju esmu sastapis šajā saitā visur. Aktīvi visu noliedz. Bet mācās. Grib pati arī rakstīt. Pagaidām raksta tikai komentārus. Paija ir mūsu saulīte-rītdiena. Tādas paijas pārvalda Latviju tagad. Kaut kur jau lasīju par sieviešu lomu Latvijā. Sievas taisa politiku, nekas jau nav jāprot. Kāposti ir jāprot izvārīt. Latvijas politikā nekas nav jāprot. Tāpēc ir sievas. Tā sarkanmatainā, citas. Jā, atvainojos, Rivžu, koķi, Kanādas tantuku, Eleri, Druvieti, Kursīti, jauno zvaigzni Antāni,Vaideri, protams, Kalnieti, bet tas nav viss. Kāpostus neprot vārīt. Paija arī grib būt ne tikai rakstniece-ideoloģe, bet arī politiķe. To var redzēt. Šis saits ir labs. Tas dod vielu domāšanai. Sievas jau nedomā.
como
15.07.2013. 08:25»
Kārlis P.
Man tas ir jauns saits. Nezināju, ka tādi raksti tiek pulicēti. Līdz šim lasīju NRA, Dienu, Latvijas Avīzi, Ir. Tagad tos vairs negribu. Tur nekā nav. Tātad tur ir tikai meli. Patiesība ir šajā saitā. Stāstīšu darbā visiem. Viņi arī lasīs. Viņi jau žēlojās, ka nav ko lasīt. Krievu valodu labi neprot...
Tikai paijai gan nestāsti, viņai tas nepatiks.
Kārlis P.
14.07.2013. 17:20»
no aisbergs.lv
parkopeju vietas, kuras ir izcilas.Un loti pareizas.Un kuras mes vram izmantot, lai vairak saktu domat un darit. Parkopeju,jo daudziem vienkarsi nav pacietibas lasit garus rakstus. Tapec tikai isi, kas attiecas uz musu valsti...
Man tas ir jauns saits. Nezināju, ka tādi raksti tiek pulicēti. Līdz šim lasīju NRA, Dienu, Latvijas Avīzi, Ir. Tagad tos vairs negribu. Tur nekā nav. Tātad tur ir tikai meli. Patiesība ir šajā saitā. Stāstīšu darbā visiem. Viņi arī lasīs. Viņi jau žēlojās, ka nav ko lasīt. Krievu valodu labi neprot. Es protu, bet nelasu. Lasu tikai savā valodā. Agrāk domāju, ka pietiek. Tagad ir jābrēc, ka esmu bijis muļķis, lasot visus tos saitus, kurus nosaucu. Paldies! Te arī komentāri daži labi. Cilvēki domā. Bet vairāk jau neko nevajag.
no aisbergs.lv
14.07.2013. 14:18parkopeju vietas, kuras ir izcilas.Un loti pareizas.Un kuras mes vram izmantot, lai vairak saktu domat un darit. Parkopeju,jo daudziem vienkarsi nav pacietibas lasit garus rakstus. Tapec tikai isi, kas attiecas uz musu valsti.
"Ja jūs izanalizēsiet svētos solījumus, kurus, sludinot „demokrātisko reformu” ārkārtīgo nepieciešamību, turpat 20 gadu laikā mūsu „n”-to valdību vadītāji pauduši oficiālajos masu informācijas līdzekļos, tad sapratīsiet, ka dzīvē reāli viss ticis izdarīts daudz savādāk, lai neteiktu – pilnīgi pretēji. Tātad – šo procesu nav vadījuši viņi, viss teiktais bijis domāts tikai „pūļa” cilvēka „acu aizmālēšanai” un apmānīšanai. Dzīvē reāli īstenotas pavisam citas idejas, pildītas citas komandas, veiktajām „demokrātiskajām reformām” bijis pavisam cits zemteksts un īstenošanas mērķi. Viens gan ir acīmredzams – nacionālās „elites” paveiktais darbs ir ticis dāsni atalgots. Bet jebkuram „pūļa” cilvēkam ir absolūti skaidrs – par „skaistām acīm” nevienam neko nemaksā. Tātad – „uzdotais darbs” izpildīts sekmīgi…"
paija
14.07.2013. 14:10»
no aisbergs.lv
Džozefs Patriks Kenedijs, prezidenta Džona Kenedija tēvs sacīja, ka globālā līmenī Ameriku pārvalda tikai 50 cilvēki. Jūs jautāsiet: „bet kā tad sastāv ar politiskajām partijām, senatoriem, kongresmeņiem, prezidentu?” Visi šie cilvēki lielākā vai mazākā mērā ir vadāmi. Vairums ietekmīgo kongresa un ...
pēc manām domam nav smuki parpublicet citos portālos rakstīto. Ja briresmīgi gribas reklamēt, neviens nelasa tas muļkibas. pietiktu ar atsauci. Paskatījos gan, bet pietika uzmest aci uz ciānas gudro protokoliem ,lai saprasdtu,kas tie par fruktiem un aizvērtu uz mūžigiem laikuem
no aisbergs.lv
14.07.2013. 13:46Džozefs Patriks Kenedijs, prezidenta Džona Kenedija tēvs sacīja, ka globālā līmenī Ameriku pārvalda tikai 50 cilvēki. Jūs jautāsiet: „bet kā tad sastāv ar politiskajām partijām, senatoriem, kongresmeņiem, prezidentu?” Visi šie cilvēki lielākā vai mazākā mērā ir vadāmi. Vairums ietekmīgo kongresa un senāta locekļu, politisko partiju līderu ir masonu vai masoniem līdzīgu organizāciju sastāvā, kuras pakļautas konceptuālai varai. Lūk, arī visa „demokrātijas” būtība
no aisbergs.lv
14.07.2013. 13:19Vai mūsu valsts no tai piešķirtajiem kredītiem uzbūvējusi kaut vienu rūpnīcu vai lauksaimniecības uzņēmumu? Nē, jo šādu līdzekļu izlietojumu kredīta devēji nekad neatļaus. Viņi taču nenokaus vistu, kura dēj zelta oliņas… Jo tad (lai arī nepārredzami tālā nākotnē) varētu pienākt diena, kad kredīti tiktu atdoti un valsts atkal iegūtu ekonomisko patstāvību. Kredītus drīkst tikai „apēst” – izmaksāt valsts aparāta (neko reāli neražojošo) darbinieku algās, pensijās, utt., lai pēc neilga laika vajadzētu lūgt atkal jaunu kredītu, utt.
no aisberg
14.07.2013. 13:16"Devīto – ekonomisko prioritāti, konceptuālā vara visai veiksmīgi izmanto pasaules valstu (sevišķi viegli – t.s. „demokrātisko” valstu) pakļaušanai un totālai pārvaldei. Pie tam – tā ir ļoti ātrdarbīga valstu un cilvēku pakļaušanas metode. Šīs ekonomiskās prioritātes mehānismi tikai izpilda augstāk stāvošās virsvalstu pārvaldes hierarhijas lēmumus par to, kuru valsti, kurā laika posmā viņi nolēmuši pakļaut un tās iedzīvotājus – nolemt bankotam un iznīcībai, bet no kuras valsts izveidot priekšzīmīgu buržuāziski-demokrātisko vērtību demonstrācijas vitrīnu – „acu aizmālēšanai” saviem nākamajiem upuriem.
Jebkuras pasaules valsts reālā pārvalde notiek caur naudu. Rotšilds esot teicis: «Ļaujiet man pārvaldīt valsts naudu un man neinteresē, kas tajā raksta likumus.» Ja kāds no ārpuses pārvalda valsts naudu, tad ne šīs valsts parlamentam, ne deputātiem, ne viņu sarakstītajiem likumiem vairs nav nekādas varas par savā valstī notiekošajiem ekonomiskajiem procesiem.
Kā iznīcībai nolemtā valsts tiek sagatavota tās ekonomikas sagrāvei un finansiālai pakļaušanai? Kur slēpjas šīs virsvalstu pārvaldes metodes būtība, kas sagrāva arī mūsu valsti un pakļāva iznīcības draudiem tautu? Mums taču bija izglītoti cilvēki un augsti kvalificēti visdažādāko profesiju speciālisti. Valstī bija attīstītā materiāli-tehniskā bāze, sekmīgi strādājoša rūpnieciskā un lauksaimnieciskā ražošana, kura pilnībā nodrošināja valsts iekšējo patēriņu un vēl ļāva eksportēt gan lauksaimniecības, gan rūpniecības, gan zivsaimniecības produkciju. Ļāva eksportēt augsti kvalitatīvus, bioloģiski tīrus pārtikas produktus. Galu galā – valstij ir arī izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis. Un visbeidzot – nebija neviena (rubļa, dolāra) valsts parāda!
.
Atbildi uz šiem jautājumiem nevajag meklēt ne Rietumu, ne Austrumu lielvalstu specdienestu arhīvos – atbilde slēpjas mūsu postkomunistiskajā – „neatkarīgās” valsts pārvaldes koncepcijā, kuru var novienkāršot līdz dažām aksiomām: «Nav tādu jēdzienu kā „dzimtene”, „patriotisms”, „valsts”, „nacionālā pašapziņa”, „tauta”. Katram vistuvākais ir tikai un vienīgi savs krekls. Viss ir pārdodams un viss ir pērkams! Varu pārdot visu – sākot ar zemi un beidzot ar savu māti, ja par to labi samaksā. Nekā personīga – tikai bizness! Pēc manis kaut vai grēku plūdi – es tad jau būšu siltajās zemēs.» Un vēl daudzi citi tikpat „demokrātiski” un „moderni” lozungi.
Galvenais iemesls bija tas, ka personīgās iedzīvošanās nolūkā, visas līdzšinējās valsts varas un pārvaldes struktūras, ievērojot konceptuālās varas uzstādījumus, darīja visu iespējamo, lai iespējami ātrāk likvidētu valsts rūpnieciskās un lauksaimnieciskās ražošanas potenciālu, iznīcinātu visu ražot spējīgo infrastruktūru un līdz ar to arī valsts finansiāli-ekonomisko neatkarību un politisko patstāvību. Viņi darīja visu, lai valsti un tās iedzīvotājus (visos iespējamos veidos piedāvājot cilvēkiem „ātrus” un „lētus” kredītus) pēc iespējas ātrāk nodotu neatgriezeniskā starptautisko finansiāli-ekonomisko korporāciju atkarībā.
Bet no kurienes radās šāda valstu pakļaušanas koncepcija? Vai to izdomāja bijušie komunisti, vai postkomunistiskās nomenklatūras darbinieki, kuri, zinot notikumu tālākās attīstības scenāriju, savlaicīgi „nomainīja ticību” (no komunistu uz patriotu un nacionāļu). Nē – viņi vienkārši noreaģēja pirmie, jo jau pēc savas dabas ir hameleoni – vienas nakts laikā, bez sirdsapziņas pārmetumiem, var pāriet citā, dotajā brīdī sev izdevīgākā „ticībā” (partijā)."
no aisbergs.lv
14.07.2013. 13:10Atbilde tiem visiem, kas saka pasi vainigi, ka tadus ievelejam!Visas partijas ir vienadas.
"Faktiski vadošā struktūra ir globālā konceptuālā vara, kura konkrētā valstī izveido PARTIJU SISTĒMU, kurā ietilpst gan „kreisās”, gan „centriskās”, gan „labējās” partijas (kuras kopā veido vienotu mehānismu), lai vadītu sabiedrību. Dažādie partiju nosaukumi domāti tikai tādēļ, lai kārtējās „demokrātiskajās” vēlēšanas piesaistītu iespējami plašāku elektorātu. Tiek apzināts sabiedrības noskaņojums un piemeklēti „gani” (izveidotas partijas) visam tautas noskaņojumu spektram. Negribi balsot par „sociķiem”, lūdzu – balso par „zemniekiem”. Ak, nevēlies balsot par „nacionālo” partiju, lūdzu – balso par „stabilo centru”. Visas partijas tiek finansētas no viena avota, protams, caur dažādiem kasieriem un pilda vienu butaforisko funkciju – demonstrē pūļa cilvēkam viņa iluzoro izvēles iespēju. Partiju savstarpējā cīņa, ķīviņi un apvainojumi ir tikai „demokrātijas teātra” iestudējums, kas domāts tikai un vienīgi naivā pūļa cilvēciņa iepriecināšanai.
Tālāk caur partijām tiek vadītas (jau mācību grāmatās uzskaitītās) tautai redzamās valsts varas institūcijas – likumdošanas, izpildvaras un tiesu varas struktūras, kuru darbības virziens un pieļaujamo noviržu koridors, vienmēr tiek uzdots no pašas augšas. Ar tiem, kuri atļāvušies iziet ārpus norādītā koridora, nodarbojas tiesu vara."
Jurītis-Priedītim
14.07.2013. 08:09Mācies, dēls no jaunavas Antānes. Tā vajag runāt un rakstīt. Viss, kā no spaiņa līst uz grīdās. Es lasīju ātrāk nekā jūsu gara darbu. Mācieties no jaunatnes. Jums visa dzīve priekšā. Tā jaunava noteikti jūs pārspēs pēc saules norieta.Vai jums ir vērts censties, ja mums ir tādu jaunavu jūra. Te taču nekas nemainīsies.Te ir pārāk dziļa mēslu bedre.Tā nav jums izsmeļama. Pietiek arī smeļ jau gadiem, bet nekas nemainās. Te vajag kaut ko citu. Kādu gāzi, bumbu. Ar lodēm būs par maz.
Liepiņš
13.07.2013. 18:04»
no difference
Tapec es domaju, ka Latvijaa ir "savas kabatas kults" visaugstakajaa un visnekrietnakajaa limenii. Sads kults tad arii ir jau gandriz Latviju iznicinijis, bet kultisti joprojam to nesaprot, ka ar sadu "saimniekosanu" valsts ir lemta bojaa ejai...
Pareizi. Rīga ir tukša. Ap staciju tikai bomži. Bomži tagad pat Vecrīgā pinās pa kājām tūristiem. Bomži Čaka ielā, Avota ielā. Noplukušās mājas, tukšie pirmie stāvi pat Brīvības ielā. Plānprātiņi atbrauc no Briseles un muld kā ārprātīgi. Kur viņi redz to izaugsmi? Dombrovskis ir izaudzis, kļuvis apaļāks. Tas ir viss. Tā sarkanmatainā nav kļuvusi resnāka. Resna ir vienīgi Kursīte. Bet viņai piestāv. Viņa no Latgales, bet nevis no Briseles. Ar Latviju ir cauri. Krievi te arī vairs neko nepērkot. Ja kāds viņu muļķis kaut ko nopērk par Krievijā nozagto naudu, tad tas vēl neko nenozīmē. Krievijai vairs nav vajadzīga Latvija. Tas ir slikti, jo mēs nevienam neesam vajadzīgi. Kam gan ir vajadzīgi tādi āksti-dibenlaizītāji, kā teikts rakstā, kuru te daži pat izsmej. Tas vispār ir nenormāli. Tātad starp mums ir galīgi nejēgas.
no difference
13.07.2013. 13:01Tapec es domaju, ka Latvijaa ir "savas kabatas kults" visaugstakajaa un visnekrietnakajaa limenii. Sads kults tad arii ir jau gandriz Latviju iznicinijis, bet kultisti joprojam to nesaprot, ka ar sadu "saimniekosanu" valsts ir lemta bojaa ejai.
Latvija jau ir tuksa, Riga ir gandriz tuksa.... kur talak?
no difference
13.07.2013. 12:57Bet, luk, kapec musu valdiba neaizstav Latvijas intereses, kapec iztop un pakalpo arzemem, tas tomer man nav saprotams. Ok, galvenais iemesls, protams, ir savu kabatu pildisana un par visu parejo nosplauties, kaut arii vini ir tiesi amatos, kur valsts interesem ir jabut 1. vietaa. Dazreiz tomer musu vara galigi neklausa noradijumus no Eiropas, jo negrib ne ieviest progresivo nodoklu sistemu, ne celt ar ienakuma nodokli neapliekamo minimumu lidz iztikas minimumam. Tur musu vara ir cieta un ar savu nostaju - nee! Jaa, nu tas ir saistits, protams,atkal tikai ar savu kabatu, jo kaa tuksosi savu kabatu, ja daudz jaukak ir izgerbt tautu pliku!
no difference
13.07.2013. 10:14Es arii esmu pret homoseksualisma propogandu, geju laulibam, un atlauju viniem adoptet bernus. Pilnigi pretii. Bet no Rietumiem nak ari daudzas labas lietas, tikai Latvijai butu jaiemacas aizstavet savas tiesibas un teikt stingru "nee", kur valsts intereses tiek apdraudetas. Bet vara Latvijaa ir tie pasi izbijusie komunisti, kas tagad lokaas visiem vejiem lidz tikai ar vienu domu - piepildit savas kabatas. Tapec valsts ir pilnigi iznicinata. Viena Saeimas dala iztop Briselei, otra Maskavai. Un abas sis dalas domaa tikai par savam kabatam. Nav atskiribas. Maskavai iztoposaa dala vel vairak, jo grib restauret Krievijas imperiju lidz Baltijas jurai un lai seit viss butu krieviski.
Deniss-komentātoriem
13.07.2013. 07:15Es tos nesaprotu, kam var nepatikt šis raksts par mums no visas sirds. Kas tie ir par cilvēkiem, kuri var noriet autoru un likt mīnusu! Es domāju, ka tie nav normāli. Viņiem patīk, ka viņus muļļā otri tādi paši mēsli. Kam var patikt dzīve pie jūras te mūžīgā nabadzībā un pazemojumā. Tevi neuzskata par cilvēku, bet tu par to priecājies. Daži komentētāji noteikti ir pilnīgi idioti. Paija, tas, kam tur PSRS smaka rādās. Vai var būt tik liels idiots. Rakstu neizlasa, saka ka nav lasījis, bet visu izsmej. Kur ir radušies te tādi lopi. Tie noteikti ir tie apsmērētie ar riķķiem degunā kā buļliem. Lopi un viss. Bet daži te ir arī saprātīgi. Taču galvenie komentieri ir ambiciozi idioti. Jauna suga pie jūras.
palja
13.07.2013. 06:52»
antiņš
Pacenties vēl vecīt , citu komentētaju noriešanā, varbūt kads pamanīs un iecels par galveno banotaju un citu vērtetāju , gudrības spīdekli tu mūsu
antiņš
12.07.2013. 22:50»
paija
Nē, neesmu, man būtu kauns rakstīt šada veida vienpusīgus rakstus, piemeram, par to,kadi krievi imperisti, kā nodarījusi pari visam tautam. ka uzvedas citu tautu zemēs,cik pretīga valsts ir Krievija. Vismaz neviens Krievijas portāls neko tadu par krieviem un Krieviju nepublicetu. TAisnība,ka latviesu...
*****************************
"Nobanota esmu par komentariem"
****************************
nu ticamāk tomēr , ka par hronisku idiotismu....
paija
12.07.2013. 21:06Var jau muldēt par Latviju, bet šinīs dienas mani šokēja, ES valstu, kuru neatkarību neviens neapšauba, - Francijas , Austrijas un citu padevīgā ASV rīkojumu izpildīšana Snoudena sakara, īpaši Dominikas lidmašinas aizturēsamna un prezidenta lidmasinas apskate, parkapjot visas starptautiskas normas. Neviena nav piedavājusi patverumu Snoudenam un bija gatavas viņu apcietinat. Galvenas cilvēktiesības ES izpratne laikam ir pietiekamu apartamentu ieradīsana slepkavniekiem. Tie ES pieprasījumi ASV tadi formali , nekada īsta sašutuma nemaz nav. Laikam jau ASV ar ziņām mazliet padalījas arī. Mēs te uztraucamies par dažu noklausīsanos,kad sen jau pasaule viss notiek bez jebkadam tiesas atļaujam.
Latvija vismaz čalovska izdošanas lieta panaca no ASV apstiprinajumu par cilvēktiesību ieverosanu un solījumu izdot soda izciešanai Latvijā
paija
12.07.2013. 20:51»
?
Esat iesūtījusi rakstu un tas nav publicēts
Nē, neesmu, man būtu kauns rakstīt šada veida vienpusīgus rakstus, piemeram, par to,kadi krievi imperisti, kā nodarījusi pari visam tautam. ka uzvedas citu tautu zemēs,cik pretīga valsts ir Krievija. Vismaz neviens Krievijas portāls neko tadu par krieviem un Krieviju nepublicetu. TAisnība,ka latviesu portals gan publicē visus mēslus, ko tik var uzgazt latviesiem uz galvas. Nobanota esmu par komentariem
zeebee
12.07.2013. 20:36Par polittehnoloģu citadeli-psrs iesaku palasīt V. Suvorova romānā - "Kontrole"!
No tā var izdarīt lieliskus secinājumus...
?
12.07.2013. 16:40»
paija
Par savu viedokli esmu pietiek. pāris reizes nobanota un neesmu vienīgā, ta ka tās ir ilūzijas
Esat iesūtījusi rakstu un tas nav publicēts?
krahhs
12.07.2013. 16:27»
Ex-seržants
"smadzeņu skalošana caur kontrolētiem medijiem...
var apstriideet vai piekrist par krievijas biznesa investicij, Latvijas ekonomikaa,saistibu ar kremli.par izraadi ko saucpar valodas referendumu var tikai pasmaidiit....nevajag mekleet aarzemees un krumos. Varonji raksta sev likumus,pec tiem vadoties bezbailigi izzog un izpaardot valsts/muusu/ mantu.Pie taa nav vainiga ne Brissele,ne Krievija.P.S. ja parexsa neiegulditu naudu Krievijas ,biznesa, aprindas noteikti iejauktos.domaaju ka ar 2k nolaishanu no kaatiem,lieta nebeigtos .likju buutu vairaak,bet pret tadu iejaukshanos man pretenziju nav
Dhago
12.07.2013. 16:11Nesaprotu laulības pārkāpšanu kā tādu. Ne baznīcā, ne dzimtsarakstu nodaļā netiek solīts, ka nebūs sekss ar nevienu citu. Tur runā tikai par mīlēšanu.
Ex-seržants
12.07.2013. 16:01»
krahhs
2fakti ir nenoliedzami,bet taalaak saakas jusu secinaajumi,kuriem es nepiekriitu.///// ( smadzeņu skalošana caur kontrolētiem medijiem, ekonomiskās diversijas, dažādas provokācijas tipa valodas referendumi utml)nekur nav teikts ka to nevar paveikt baalelinji ,lai uztureetu ienaidnieka teelu.es negribu...
"smadzeņu skalošana caur kontrolētiem medijiem,
------------------
Petits grupu nopirka ar Kremli saistīti uzņēmēji. Antonovs savulaik pirkdams Telegraf izmuldējās ka tas nes tikai zaudējumus. Wikilieks nopludinata infa ar ASV diplomatu slepeno saraksti (ies nu diplomati savai valdībai dakšas spraust) apliecina lielā biznesa Krievijā jumtošanu no kremļa puses. Un tagadiņ saliec to visu kopā piesummējot krievu presē rakstīto un dabūsu secinājumu.
-----------------
nekur nav teikts ka to nevar paveikt baalelinji
--------------
AHA, Dzintars ar Paradnieku sarīkoja valodas referendumu, bet stulbais Ušaks uzķērās un nobalsoja par. Pašām smiekli nenāk ?
-------------
Par ekonomiskam diversijam. No kremlim pietuvinato uzņēmneju puses nāk infa par kremļa aicinajumiem ieguldīt LV ekonomikā un reali šeit investe nevis "laupītaji" rietumnieki, bet tieši krievu uzņēmeji (Kremlis droši vien norūpējies par tautiešiem tāpēc velas stiprināt LV ekonomiku). Pēc Antonova bankas kraha sekoja baumas par Swedbank un ja nekļūdos, tad tā bija DP kas ieminējās no kurienes vējš pūš. Ja kas, tad par Antonova naudas netīro izcelsmi bija rakstīis ārzemju presē un šī kunga ieguldījums LV ekonomikas stiprināšānā ir nenovērtējams.
Saliec to visu kopā un būs Tev otrs secinājums. Vispār jau likumsakarīgi, ka netīra nauda agri vai vēlu noved pie kraha. Protams iespiešanās ekonomikā nav obligati jasaista ar planiem rīkot diversijas. To var izmantot piem.politiķu uzpirkšanai kā Kalvīša gadījumā, kam tika amats Latvijas Balzāma valdē.
Par enerģetisko atkarību ka vienu no valsts apdraudējuma faktoriem ir minēts Nacionālās drošības koncepcijā un tur nav jabūt gaišreģim , lai redzētu draudus.
Un kur es esmu teicis kā ES UN ASV politikas pamata ir LV interešu bīdīšana? Savas intereses ir jāmak aizstāvēt pašiem
paija
12.07.2013. 15:40»
Ex-seržants
Esmu parliecināts, ka ja paija regulāri iesūtītu PIETIEK rakstus ar diametrāli pretēju viedokli tad ari tiktu publiceta
Par savu viedokli esmu pietiek. pāris reizes nobanota un neesmu vienīgā, ta ka tās ir ilūzijas
krahhs
12.07.2013. 15:18»
Ex-seržants
Redzi, nav man nekada interese naidniekus meklēt un ar rusofobiju arī nesirgstu, bet viss iepriekš teiktais balstās tikai uz loģiku. Seko līdz, ja spēj...
2fakti ir nenoliedzami,bet taalaak saakas jusu secinaajumi,kuriem es nepiekriitu.///// ( smadzeņu skalošana caur kontrolētiem medijiem, ekonomiskās diversijas, dažādas provokācijas tipa valodas referendumi utml)nekur nav teikts ka to nevar paveikt baalelinji ,lai uztureetu ienaidnieka teelu.es negribu pretendeet uz ,,vieniigi pareizaa viedoklja paudeeju,,bet apgalvot ka ASV un EU irabsolutie musu inereshu aizstavji buutu naivi.taa pat kaa spljaut Krievijas virzienaa un vienlaiciigi brinities par gaazes augstajaam cenaam..Vacijaj -20% salidzinot ar LV
Ex-seržants
12.07.2013. 14:50»
paija
Es nu gan neteiktu paldies pietiek., jo Priedītis kļuvis par Pietiek pastavīgo autoru līdz ar to tiek atbalstīts un publicets tikai viens viedoklis- Krievijas slavināsana un latviesu un rietumu nopulgosana
Esmu parliecināts, ka ja paija regulāri iesūtītu PIETIEK rakstus ar diametrāli pretēju viedokli tad ari tiktu publiceta.
paija
12.07.2013. 14:39»
Ex-seržants
"es esu gatavs mirt par jūsu tiesībām izteikt savu viedokli, pat ja tam nepiekrītu...
Es nu gan neteiktu paldies pietiek., jo Priedītis kļuvis par Pietiek pastavīgo autoru līdz ar to tiek atbalstīts un publicets tikai viens viedoklis- Krievijas slavināsana un latviesu un rietumu nopulgosana.
blogs
12.07.2013. 13:58Priedīt,palasi ko saka Boriss Ratņikovs.
Russ skaidri teica,ka katram jādzīvo savā zemē ar stigri noteiktām robežām - piem.kurši Kurzemē, latgaļi Latgalē u.t.t.Pārējiem ir sava zeme ar noteiktām robežām - Bibirdžana.Ir tādi briesmīgi latvieši ,kas priecājās ka šeit ir maz Baltu tautas,viņiem gan uz šīs pasaules zeme neatradīsies.
Ex-seržants
12.07.2013. 13:56»
krahhs
Otrs faktors, kas raksturīgs visiem nedemokrātiskiem režīmiem- novērst savas tautas uzmanību no iekšējām problēmam meklējot ārējo ienaidnieku----------------------Par Latviju gruuti precizaak izteikties
Redzi, nav man nekada interese naidniekus meklēt un ar rusofobiju arī nesirgstu, bet viss iepriekš teiktais balstās tikai uz loģiku. Seko līdz, ja spēj-
1. LV ka NATO locekle ir ASV ietekmes sfēra un visas savas līdzšinejās darbibas ārpolitikā ir vairāk vai mazāk pieskaņojusi ASV interesēm. Tas ir fakts. Secinājums- ASV ir ienteresēta, lai šeit būtu Status Quo un nav ieinteresēta situācijas destabilizācijā.
2. Savukārt, no Krievijas politiskās ietekmes sferas LV ir izslīdejusi , bet Kremļa impēriskā domāšana nevar ar to samierināties (Putina izteicieni par lielāko 20.gds.ģeopolitisko katastrofu). Secinājums- kremlis centīsies izmainīt sitiuaciju sev par labu un to nevar panākt bez situacijas destabilizacijas ( smadzeņu skalošana caur kontrolētiem medijiem, ekonomiskās diversijas, dažādas provokācijas tipa valodas referendumi utml)
3. Un beidzot. Kas LV dzīvojošiem , tai skaitā krieviem, vairāk interesē- daudz maz stabila politiskā situācija kas neizslēdz cīņu par ekonomiskam interesēm, vai tas, kuras lielvalsts ietekmes sfēra LV atradīsies?
krahhs
12.07.2013. 13:21»
Ex-seržants
"Krievija ir sapratusi, ka šo starpzonu ir izdevīgāk turēt pilnīgā tumsā un haosā, nekā te kaut ko konstruktīvi attīstīt...
Otrs faktors, kas raksturīgs visiem nedemokrātiskiem režīmiem- novērst savas tautas uzmanību no iekšējām problēmam meklējot ārējo ienaidnieku----------------------Par Latviju gruuti precizaak izteikties
Ex-seržants
12.07.2013. 11:15»
Arturs Priedītis-no bloga
2013.12.07...
"Krievija ir sapratusi, ka šo starpzonu ir izdevīgāk turēt pilnīgā tumsā un haosā, nekā te kaut ko konstruktīvi attīstīt"
----------------------
Precizēšu domu. Nevis nesen sapratusi, bet iznmanto vecu veco imperialistu politiku- skaldi un valdi. Šeit autors ir vienis prātis ar krievu disidenti V.Novodvorskuju- Putina režīmam ir izdevīga situacijas destabilizācija Latvijā. Pirmkārt, lai, kā viņi to sauc, "aizstāvetu savas ģeopolitiskās intereses", jeb ievikt Baltijas valstis savā ietekmes sfera padarot tās par satelītvalstīm. Tas ir kopējās politikas sastāvdaļa- radīt pretpolu ASV visā pasaulē- Baltijā,Sīrijā vai kur citur. Otrs faktors, kas raksturīgs visiem nedemokrātiskiem režīmiem- novērst savas tautas uzmanību no iekšējām problēmam meklējot ārējo ienaidnieku- vai tā būtu Rietumu pasaule, kas, viņuprāt, aiz skaudības par Krievijas resursiem visādi mēģina kaitēt, vai Latvijas rusofobi un nacistu fani.
Arturs Priedītis-no bloga
12.07.2013. 10:502013.12.07.
Tas ir zināms, ka Krievija mācās pielietot “mīkstā spēka” tehnoloģijas. Krievija apzinās savu atpalicību šajā jomā no amerikāņiem. Taču Krievijā ir lieliski sociāli psiholoģiskie un kognitīvie fundamentālie pētījumi, kurus, kā parasti, tā neprot praktiski izmantot savas birokrātijas nekompetences dēļ. Pamats ir uzskatīt, ka pie mums minētās tehnoloģijas tagad darbojās no divām pusēm. Vieni skalo smadzenes vietējam etnosam un balstās uz tā ambicioziem neliešiem un tautas padibenēm. Otri to pašu dara ar saviem tautiešiem. Krievija ir sapratusi, ka šo starpzonu ir izdevīgāk turēt pilnīgā tumsā un haosā, nekā te kaut ko konstruktīvi attīstīt. Ja tas tā nebūtu, tad nevarētu izskaidrot krievu diasporas debilizācijas straujo gaitu. Ja tas tā nebūtu, tad, piemēram, ar krievu izglītošanu augstākajā līmenī Krievija neļautu nodarboties buku un ņikiforovu tipa deģenerātiem, kuri ir postā aizlaiduši pēcpadomju laika “studentus”. Tā ir zaudēta paaudze. Ja tas tā nebūtu, tad arī politiskajā dzīvē nedominētu deģenerāti un deģenerātu atvases. Latvijā vēl dzīvo gudri un godīgi krievi, taču viņus neizmanto. Izmanto padibenes. Tādējādi pie mums ir padibeņu kokteilis.
Ex-seržants
12.07.2013. 10:17»
Fēlis
Paldies, protams, par komplimentiem, bet to atslābināšanos es domāju kā neitrālu pozīciju, nevis apriori naidīgu. Vienas taisnības nav un nevar būt. Katram tā ir sava. Kāds politiķis, diemžēl neatceros uzvārdu, ir teicis- es esu gatavs mirt par jūsu tiesībām izteikt savu viedokli, pat ja tam nepiekrītu...
"es esu gatavs mirt par jūsu tiesībām izteikt savu viedokli, pat ja tam nepiekrītu"
------------------------
Tieši tā. Par to arī paldies PIETIEK. Ne Tev, ne Priedītim neviens šeit izteikt viedokli neliedz. Savukārt es esmu izteicis savu viedokli un proti- tas, par ko fano šis Priedītis ir šodienas Krievija , kur viedokļa izteikšana tiek ierobežota arvien vairāk.
Par protestu nepiekrītu.Ja nebūs pamatotu protestu tad dienišķās maizes paliks arvien mazāk, vai precīzāk- mazāk paliks ēdāju.
Fēlis
12.07.2013. 10:02»
Ex-seržants
Ja kaut ko lasa ar atslābinatam smadzenēm, tad rezultata rodas tik glupi komenti ka Tavs. Suverinitāti Tev izkrāpa ES, ASV vai vel kāds- tipiska sovjetu un postsovjetu domāšana, kas iepoteta 70 padomijas gados- pie visam savam problemām vainot Rietumus, bet tikai ne sevi...
Paldies, protams, par komplimentiem, bet to atslābināšanos es domāju kā neitrālu pozīciju, nevis apriori naidīgu. Vienas taisnības nav un nevar būt. Katram tā ir sava. Kāds politiķis, diemžēl neatceros uzvārdu, ir teicis- es esu gatavs mirt par jūsu tiesībām izteikt savu viedokli, pat ja tam nepiekrītu. Ja veselas tautas intelekts ir pazemināts līdz dienišķās maizes iegūšanas līmenim, tad ir pašsaprotams protesta akciju trūkums. Protestēt var tie, kam ir brīvs laiks, bet brīvs laiks ir tiem, kuriem no ilggadējā bezdarba vairs neinteresē nekas. Nu jā, vēl bomžiem, bet saprotamu iemeslu dēļ tos var neņemt vērā. Nezinu kā Tu, bet es strādāju katru otro- trešo diennakti, pie tam dzīvolu savā mājā ar diezgan apjomīgu dārzu, tāpēc neko daudz vairāk par taustiņu klabināšanu atļauties nevaru.
:o)
12.07.2013. 09:59Viss jau būtu jauki, ja vien autors savu sacerējumu apjoma ziņā nemēģinātu pietuvināt brāļu Kaudzīšu "Mērnieku laikiem", bet izteiktos daudz īsāk.
dubultaa morale
12.07.2013. 09:22Man skiet, ka tikpat drausmiga kaa Maizisa zinosana ASV ir Rigas mera un visas Saskanas nepartrauktaa zinosasana Maskavai. Saeimas deputati, kas parstav neatkarigas valsts augstako varu ir vistiesakajaa kontaktaa ar citas valsts varu un pilda taas noradijumus, tiek pat sponsoreti no citas valsts valdibas. Tas luk, ir vel sausmigaks un nodevigaks parkapums. Bet par to autoram nav sakams ne vards. Kaa to saprast?
lasot uzmanigi
12.07.2013. 08:54Autors ir tipisks postsovetisma parstavis. Ists postcilveks. Kaa te raksta komentatori kritizee visu rietumniecisko, bet slavina tiesi un atklati Krieviju. Ari vesturi zin loti svaki, jo daudzie telaini piemeri no vestures ir nepareizi.
onkols
12.07.2013. 08:53»
krahhs
Latvija sadalijaas 2 dalljaas,viena grib laizit pakalju moskovijaj,otra ,tevocim semam un eu.....BRIVAS LATVIJAS ideja kaut kur pazhobelee.vel atliek tikai izkauties par to ,kura kunga pakalja ir saldaaka
Seit nav ko piebilst.......