Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

mednieks

03.03.2019. 14:03

»

jautaajums

...Tagad katram mežam ir īpašnieks


Valsts izdod likumus, kas regulē attiecības starp medniekiem un mežu īpašniekiem. Tev var tas nepatikt, bet likumi ir jāievēro.

Atbildēt

jautaajums

03.03.2019. 14:00

»

mednieks

un tu, pamuļķi, domā, ka Latvijā mednieks dzīvnieku par velti dabū? Tu vispār zini cik maksā licence? Pērkot licenci, mednieks arī samaksā par dzīvnieku. Un beidz vienreiz pļurkstēt par visas sabiedrības īpašumu, nav nekādi komunisma laiki. Tagad katram mežam ir īpašnieks un tas arī izlemj, kurš apsaimniekos...


...Tagad katram mežam ir īpašnieks...
Pirms cik gadiem tas īpašnieks to mežu iestādījis?
Vai tas īpašnieks radījis to zemi?
Vai ogas un zvēri arī zina ka viņiem ir īpašnieks?
Diemžēl latviešu tauta vairs nav savu dabas resursu īpašnieks.

Atbildēt

medniekam

03.03.2019. 13:59

»

mednieks

un tu, pamuļķi, domā, ka Latvijā mednieks dzīvnieku par velti dabū? Tu vispār zini cik maksā licence? Pērkot licenci, mednieks arī samaksā par dzīvnieku. Un beidz vienreiz pļurkstēt par visas sabiedrības īpašumu, nav nekādi komunisma laiki. Tagad katram mežam ir īpašnieks un tas arī izlemj, kurš apsaimniekos...


nu pamuļķi beidz vienreiz dauzīties:)
1,42 eur maksā licence uz jebkuru limitēto medījamo dzīvnieku! Arī to tu nezināji?
Latvijas valsts meži vēl tev nav pārdoti. Un nav nekāda abstrakta sabiedrība. Atver Satversmi un palasi. Neceru, ka daudz spēsi izlasīt, bet vismaz prambulu izlasi.

Atbildēt

mednieks

03.03.2019. 13:46

»

medniekam

prasās tev irst? Tad dari to uz sava poda un ar mēru. Neiznāji, ka Vācijā mednieks nomedīta dzīvnieka gaļu atpērk no valsts, jo arī nomedīts dzīvnieks pieder valstij, jo tas ir visas sabiedrības resurss? Tu to nezināji? Ja visai sabiedrībai pieder dzīvie dzīvnieki, tad sabiedrībai arī ir jālemj, ko ...


un tu, pamuļķi, domā, ka Latvijā mednieks dzīvnieku par velti dabū? Tu vispār zini cik maksā licence? Pērkot licenci, mednieks arī samaksā par dzīvnieku. Un beidz vienreiz pļurkstēt par visas sabiedrības īpašumu, nav nekādi komunisma laiki. Tagad katram mežam ir īpašnieks un tas arī izlemj, kurš apsaimniekos un apmedīs viņa īpašumu un tādai abstraktai "sabiedrībai" par to vispār nav nekādas daļas.

Atbildēt

Agris

03.03.2019. 13:42

»

Valdis

Situācija duāla un, atklāti sakot, nezinu, kā būtu rīkojies es, savu dzīvnieku tādu ieraugot...


mani uzjautrina fakts, ka prasāt, ko lauku kaķis darījis mežā, ka nav bijis piesiets vai ieslodzīts! Bet Jūs neinteresē, kas uzstādījis lamatas mežā, vienalga cik tālu tās bijušas aiz konkrētās mājas, kur kaķis dzīvo. Tā platība taču noteikti kādam mednieku kolektīvam ir apsaimniekošanā. Vainīgo noteikti var atras, ja grib. Visi medībību kolektīvi taču regulāri uzrauga savas platības.

Atbildēt

Valdis

03.03.2019. 13:31

Situācija duāla un, atklāti sakot, nezinu, kā būtu rīkojies es, savu dzīvnieku tādu ieraugot.
Taču ir cita lieta, par ko sabiedrībā nerunā: katrs sakropļotais dzīvnieks ir "medus maize" veterinārārstiem.Viņiem tā ir iespēja mācīties, praktizēt, operēt utt. Un kādēļ gan šādas mācībstundas neizmantot, ja trūkumcietēja tauta nesamet pa eirikam…
Taču man gribētos raksta autorei pajautāt - ko jūsu kaķis darīja mežā. Tas slazds, ceru, nebija aiz mājas pagalma žoga nolikts. Saimnieki, kuri savus dzīvnieciņus mīl, tos arī uzrauga, nevis ļauj klejot apkārt. Un varbūt šis - tagad cietēja oreola apvītais kaķis jau ir paguvis saplosīt gan putnus, gan meža dzīvnieku mazuļus.
Es nevienam neko nepārmetu, bet padomāsim. Starp citu, esmu redzējis un arī dzirdējis, kā kaķis plosa zvirbuli. Plosa ilgi un bez emocijām, jo kaķim tādu nav, taču zvirbulim, izrādās, tā dzīvības liesmiņa ir diezgan stipra… Un arī sāpes putniņš jūt...

Atbildēt

medniekam

03.03.2019. 13:30

»

mednieks

tu tikai neirs! Kas tad tās ir par Eiropas valstīm, kurās nomedīts dzīvnieks ir valsts īpašums? Un kā tas izpaužas? Mednieks nomedī zaķi vai pīli un atdod valstij? Var jau muldēt, bet ar mēru. Nosauc tās valstis. Pats tu te tagad saputrojies savā meistarībā. Ja jau Latvijā medniekam pieder tas, ko viņš...


prasās tev irst? Tad dari to uz sava poda un ar mēru. Neiznāji, ka Vācijā mednieks nomedīta dzīvnieka gaļu atpērk no valsts, jo arī nomedīts dzīvnieks pieder valstij, jo tas ir visas sabiedrības resurss? Tu to nezināji? Ja visai sabiedrībai pieder dzīvie dzīvnieki, tad sabiedrībai arī ir jālemj, ko tā vēlas. Tai jāsēž kopā pie viena galda ar zinātniekiem, kas tai liek priekšā nesagrozītus, patiesus datus par tās dabas resursu nevis killeriem. Ja, kas par daudz un ir saprātīgi to samazināt, tiek pieņemts kopīgs lēmums un dots pasūtījums mednieku cunftei.

Atbildēt

čukča

03.03.2019. 13:30

»

medniekam

nemuldi un nefilozofē! Latvijā medniekam atšķirībā no citām Eiropas valstīm pieder tas medījamais dzīvnieks, ko viņš ir nomedījis, nevis dzīvs dzīvnieks. Uz dzīvajiem visai sabiedrībai ir tiesības lemt, vai tiem un cik tiem mūsu mežos dzīvot. Normālās Eiropas valstīs arī nomedīts dzīvnieks ir valsts...


vakar skatījos filmu par vaļu medībām Čukotkā. Tu nomedīts valis ir visa ciemata īpašums un katrs var ņemt gaļu cik var aiznest. Ja mūsu "zaļajiem" mednieki par velti dotu gaļu, tad neviens i muti nevērtu vaļā pret medībām. Tagad aiz skaudības ka netiek pie ēšanas, slēpjoties aiz humānisma, pārdzīvo, ka netiek pie gaļas, jo paši nav spējīgi nomedīt. Ēdiet vien savus striebuļus.

Atbildēt

jā jā

03.03.2019. 13:24

»

G.L.

vispār es arī gribētu zināt, kā mednieki māca saviem 8, 9 gadus vecajiem bērniem nošaut caunu? Zināms taču, ka sašaut dzīvnieku medībās ir aizliegts


paklausies suņa murgus par 8-gadīgiem caunu medniekiem. Latvijā kažokzvēru medības vispār nav sevišķi populāras, tāpēc jau caunas ir tā savairojušās, ka glābiņa no viņām nav. Runa ir par akmens caunām, ja tu zini, kas tās tādas ir.

Atbildēt

Dauka

03.03.2019. 13:23

»

jautaajums

Varbūt tev ir taisnība.Es par to arī esmu domājis, tomēr nezinu kā būtu rīkojies atrodot tādu dzīvnieciņu.Ar prātu saprotu ka tev taisnība,bet ir vēl emocijas


Emocijas - Tavas vai kaķa?
Tas, ka kaķis pēc varbūt veiksmīgas protezēšanas mēģinās klumburēt, kad tas būs daudzmaz apgūts, mēģinās kāpt kokā un velsies lejā, stāvot ar neizpratnes pilnu ģīmi, tas, ka paliekot vecākam tās traumas noteikti sāpēs, tik viņš Tev to nevarēs pateikt - tāda pārspīlēta humānisma vārdā?
Es mīlu dzīvniekus, bet šī vairāk tāda mocīšana šķiet

Atbildēt

G.L.

03.03.2019. 13:15

vispār es arī gribētu zināt, kā mednieki māca saviem 8, 9 gadus vecajiem bērniem nošaut caunu? Zināms taču, ka sašaut dzīvnieku medībās ir aizliegts.

Atbildēt

mednieks

03.03.2019. 13:15

»

medniekam

nemuldi un nefilozofē! Latvijā medniekam atšķirībā no citām Eiropas valstīm pieder tas medījamais dzīvnieks, ko viņš ir nomedījis, nevis dzīvs dzīvnieks. Uz dzīvajiem visai sabiedrībai ir tiesības lemt, vai tiem un cik tiem mūsu mežos dzīvot. Normālās Eiropas valstīs arī nomedīts dzīvnieks ir valsts...


tu tikai neirs! Kas tad tās ir par Eiropas valstīm, kurās nomedīts dzīvnieks ir valsts īpašums? Un kā tas izpaužas? Mednieks nomedī zaķi vai pīli un atdod valstij? Var jau muldēt, bet ar mēru. Nosauc tās valstis. Pats tu te tagad saputrojies savā meistarībā. Ja jau Latvijā medniekam pieder tas, ko viņš ir nomedījis, tad viss kārtībā. Tev pieder dzīvie dzīvnieki, skaties un priecājies.

Atbildēt

medniekam

03.03.2019. 13:07

»

mednieks

arī tev, ja tu esi mednieks. Tad kad medības Latvijā būs aizliegtas ar likumu, tad varēsi filozofēt. Tagad tā ir likumīga nodarbe, tāpēc nedzisini muti


nemuldi un nefilozofē! Latvijā medniekam atšķirībā no citām Eiropas valstīm pieder tas medījamais dzīvnieks, ko viņš ir nomedījis, nevis dzīvs dzīvnieks. Uz dzīvajiem visai sabiedrībai ir tiesības lemt, vai tiem un cik tiem mūsu mežos dzīvot. Normālās Eiropas valstīs arī nomedīts dzīvnieks ir valsts īpašums, jo tas ir visas sabiedrības īpašums.
Tā, ka nekul tukšus salmus un nelielies ar Latvijas atpalicību.

Atbildēt

es

03.03.2019. 13:03

»

medniekam

kam pieder cauna mežā? Tev


kam pieder mājlopa dzīvība? Tam, kurš to uzaudzinājis? Kam pieder suņa vai kaķa dzīvība? Saimniekam? Vai tu pats esi tik svēts, ka nekur savā ikdienā neizmanto dzīvnieku valsts izcelsmes produktus, kas ir iegūti, nogalinot dzīvniekus? Ar kādām tiesībām tu tagad atļaujies pārmest kādam citam par dzīvības atņemšanu. Caunai mežā ir iespēja izdzīvot, mājlopam tādas nav, tas jau sākotnēji ir lemts nogalināšanai.

Atbildēt

mednieks

03.03.2019. 12:54

»

medniekam

kam pieder cauna mežā? Tev


arī tev, ja tu esi mednieks. Tad kad medības Latvijā būs aizliegtas ar likumu, tad varēsi filozofēt. Tagad tā ir likumīga nodarbe, tāpēc nedzisini muti.

Atbildēt

mednieks

03.03.2019. 12:48

»

Mjā

kautuves darbinieks saņem algu par savu darbu, a ko saņem killeris par caunas nošaušanu


Cauna ir medījams dzīvnieks, no tās iegūst skaistu ādu, sievietēm ļoti patīk apkakles un cepures no kažokādām. Bez tam, lai nomedītu caunu, ir jāpieliek zināmas pūles. Savukārt lapsu un ūdeļu audzētavās tas notiek ātri un vienkārši. Ar ko meža caunas dzīvība ir vērtīgāka par fermā audzētas ūdeles dzīvību, vari man paskaidrot? Ar to, ka ūdeļu kāvēji godīgi pilda savu darbu un saņem algu?

Atbildēt

miesnieks

03.03.2019. 12:42

»

miesniekam

Neapvaino vairākus tūsktošus kautuvju darbniekus, kuri ir algoti darbinieki, godīgi pilda savus darba pienākumus un atbild par savu darbu


es nevienu neapvainoju, atšķirībā no tevis, kurš apvaino vairākus tūkstošus mednieku un viņu bērnu. Arī mednieki atbild par to ko dara, atšķirībā no malumedniekiem.

Atbildēt

Mjā

03.03.2019. 12:41

kautuves darbinieks saņem algu par savu darbu, a ko saņem killeris par caunas nošaušanu?

Atbildēt

miesniekam

03.03.2019. 12:36

»

miesnieks

es tev varu atklāti pastāstīt, kā notiek dzīvnieku nogalināšana kautuvēs. Tikai diez vai tu pēc tam kādu laiku varēsi ieēst savu dienišķo karbonādi


Neapvaino vairākus tūsktošus kautuvju darbniekus, kuri ir algoti darbinieki, godīgi pilda savus darba pienākumus un atbild par savu darbu!

Atbildēt

Ziemelis

03.03.2019. 12:17

»

jautaajums

Varbūt tev ir taisnība.Es par to arī esmu domājis, tomēr nezinu kā būtu rīkojies atrodot tādu dzīvnieciņu.Ar prātu saprotu ka tev taisnība,bet ir vēl emocijas


Killeriem emociju nav Tās killeri māca nogalināt saviem bērniem jau astoņu, deviņu gadu vecmā šaujot dzīvniekus. Un arī citiem bērniem, kam interese par ieročiem. Varat uzpasīt pieredzējušiem medniekiem, kā viņi māca berniem nomedīt caunu. Nez, vai atklāti kāds jums to gribēs stāstīt.

Atbildēt

nē, nemedī

03.03.2019. 12:17

»

opā

Caunas ar lamtām nemedī? Lapasas ar lamatām nemedī? Bebrus ar lamatām nemedī


Caunas un lapsas ar šāda veida slazdiem nemedī, jo, kā jau tev paskaidroja, tas ir aizliegts. Bet uz malumedniekiem tas neattiecas, jo viņi nevienam atļauju neprasa. Un bebrus medī ar rāmjveida slazdiem, ko liek ūdenī. Tur kaķim būtu pagrūti iekļūt. Bet tev jau tādas lietas būs pagrūti saprast.

Atbildēt

Vo

03.03.2019. 11:57

»

jautaajums

Vai tu , pats ar savām rociņām būtu ar mieru nogalināt to kaķīti


Jā, es to kaķīti būtu ar mieru nogalināt. Pie kam nekavējoties, tikko viņš atbrīvots no lamatām. Smagi sakropļoti dzīvnieki ir jānogalina. Man riebjas nogalināt dzīvniekus. Bet vēl vairāk man riebjas skatīties, kā viņi mokās. Diemžēl, ir gadījumi, kad tas mūsu humānisms un dzīvnieku mīlēšana kļūst par parodiju,nodarot dzīvniekiem vairāk ļauna, kā laba. Un ir gadījumi, kad šķietama cietsirdīga īstenībā ir tas patiesais humānisms un līdzjūtība. Un nekāda svētulīga spriedelēšana neko šeit nevar mainīt.

Atbildēt

kāds

03.03.2019. 11:45

»

pilsonis

Latvijā un arī citās Eiropas Savienības valstīs medības ar šādiem slazdiem ir aizliegtas, jo tajās iekļūst arī aizsargājami putni un dzīvnieki, kuru ķeršana un nogalināšana nav atļauta...


man interesē, vai to KĀDU, kas to slazdu bija uzlicis jūras ērgļa gadījumā KĀDA ATBILDĪGĀ IESTĀDE meklēja vai nemeklēja? Meklēja un nevarēja atrast? Vai tomēr nemeklēja?
Man arī intersē, vai šī nelaimīgā mājas kaķa gadījumā KĀDA ATBILDĪGĀ IESTĀDE to KĀDU malu vai ne-malu mednieku meklēja? Meklēja un nevarēja atrast? Vai tomēr nemeklēja?

Atbildēt

pilsonis

03.03.2019. 11:39

Latvijā un arī citās Eiropas Savienības valstīs medības ar šādiem slazdiem ir aizliegtas, jo tajās iekļūst arī aizsargājami putni un dzīvnieki, kuru ķeršana un nogalināšana nav atļauta.
Aizbraucot uz notikuma vietu un apskatot beigto putnu, tas izrādījās jauns jūras ērglis, kura kāja bija iekļuvusi metāla slazdā. Spēcīgais putns bija norāvies, taču nespēja atbrīvoties no paša slazda, kas tam traucēja brīvi lidot un medīt. Acīmredzot, kāds slazdu bija uzstādījis pie izliktas ēsmas, lai ķertu caunas vai lapsas. delfi, 17.februāris

Atbildēt

ivar, nemuldi

03.03.2019. 11:18

»

Ivars

Mūsu brīnišķīgie, dabas regulatori mednieki! Vēl vienas lamatas! Nupat bija gadījums, kad mednieku izliktā slazdā sapinies un bojā gājis jūras ērglis. Mednieki turpina savus melnos darbus. Tagad aizgājuši jau tik tālu, ka pieprasa mainīt likumu, lai Latvijā ļauj nogalināt dzīvniekus arī bērniem...


mednieki neliek lamatas. Nevajag malumednieku darbus pierakstīt medniekiem. Arī par ērgli masu mēdiji bija uzlikuši skaļu virsrakstu, ka mednieki uzlikuši slazdu, bet pēc tam virsrakstu nomainīja, ka malumednieku slazdā iekritis.

Atbildēt

Ivars

03.03.2019. 10:55

Mūsu brīnišķīgie, dabas regulatori mednieki! Vēl vienas lamatas! Nupat bija gadījums, kad mednieku izliktā slazdā sapinies un bojā gājis jūras ērglis. Mednieki turpina savus melnos darbus. Tagad aizgājuši jau tik tālu, ka pieprasa mainīt likumu, lai Latvijā ļauj nogalināt dzīvniekus arī bērniem!

Atbildēt

fzss

03.03.2019. 10:49

tad būsim tikpat atdevīgi un mīloši pret saviem līdzcilvēkiem !

Atbildēt

jautaajums

03.03.2019. 10:05

»

Vo

Moka kaķīti. Necilvēki


Vai tu , pats ar savām rociņām būtu ar mieru nogalināt to kaķīti?
Jā , daudziem cilvēkiem palīdzība ir ļoti vajadzīga , bet tur kaut kāds kaķis,bet , vai tad to kaķi nesakropļoja cilvēki.

Atbildēt

Vo

03.03.2019. 09:59

Moka kaķīti. Necilvēki!

Atbildēt

TTT

03.03.2019. 09:44

Dzīvnieku spīdzināšana un eksperimenti uz tiem ir aizliegti.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...