Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Par A.Priedīša rakstu „Dvēseles sanatorija”

Ex-seržants (lit.pseidonīms)
05.01.2014.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

L.Grantiņš LRTT

07.01.2014. 19:50

»

Uldis Sēne

Atradis arī, kam teikt, ko tamlīdzīgu. Ja tev nepieciešami lietiskie pierādījumi manai nepakļaušanās aktivitātei, tad laipni lūgts ieskatīties manu publikāciju vēsturē "draugiem.lv", "pietiek.com" un "Ir" blogos...


http://www.ir.lv/blogi/politika/liepajas-lapnesi-jeb-cik-ilgi-vel-lausim-necienigajiem-apganit-par-latvijas-brivibu-krituso-pieminu ---- Vai nav tā, ka esi paša citētās frāzes upuris: "Viss, kas nepieciešams ļaunuma triumfam, ir labu cilvēku bezdarbība" ---------Ja Tu uz Kristu sacīto nomainītu ar "kristīgo baznīcu", varētu pilnīgi piekrist. Pabriki un seski, protams, ka ir nekas vairāk kā reptīļi cilvēka izskatā. Kaut arī abiem viņu sejās ir vērojamas šo kreatūru pazīmes.Šodien ir šo sātanisko kreatūru kulminācijas laiks... .

Atbildēt

Uldis Sēne

07.01.2014. 17:58

»

Mumins

Ko nu kurš uzskata par cilvēka cienīgām metodēm. Ar baltiem cimdiem te kaut ko izmainīt vari necerēt. Ja esi bailīgs vai nevarīgs, tad labāk, kad sāksies, paej malā un nemaisies pa kājām. Sākumam tādiem kā Tev iesaku (ja nav bail) visās iespējamās vietās izrādīt necieņu (likumu robežās) visiem šīs sistēmas...


Atradis arī, kam teikt, ko tamlīdzīgu. Ja tev nepieciešami lietiskie pierādījumi manai nepakļaušanās aktivitātei, tad laipni lūgts ieskatīties manu publikāciju vēsturē "draugiem.lv", "pietiek.com" un "Ir" blogos
http://www.ir.lv/blogi/politika/liepajas-lapnesi-jeb-cik-ilgi-vel-lausim-necienigajiem-apganit-par-latvijas-brivibu-krituso-pieminu

Atbildēt

a3

07.01.2014. 11:30

»

Aivars2

Ne jau slapstoties pa krūmiem ir iespējams ko panākt! Tieši otrādi. Vajadzīgajā brīdī ir jāiet un jādara. Kaut vai izplatot informāciju par aktivitāšu laiku un vietu internetā, ja nav citu iespēju...


Veltas pūles, sistēmas skrūve. Rūsē tālāk. Būtu muļķīgi uzturēt tavas ambīcijas, tev vajag, tu ej un balso. Man nevajag, es boikotēju. Ja boikotē daudzi, tas dod neliģitīmu varu. Tik vienkārši.

Atbildēt

Aivars2

07.01.2014. 08:15

»

Dabas bērns

Fakts, ka "neesat pamanījis" Jūsu pieminētā komentētāja ar vārdu bez uzvārda slēpšanos aiz vismaz padsmit kretīniskiem pseidonīmiem, liecina par zināmu divkosību, Priedīša kungs


Ja bērns šeit ir domājis mani, tad A.P., atšķirībā no Jums ir taisnība, Citu niku es izmantoju vienīgi komentējot sporta notikumus, jo nevēlos jaukt kopā sportu ar politiku.

Atbildēt

Aivars2

07.01.2014. 08:05

»

Mumins

Tās vēlēšanas būs leģitīmas tikai tiem tur, augšā. Man - nē, pie tam tas man dod tiesības pret šo "ievēlēto" un "leģitīmo" varu atbilstoši izturēties. Boikots var dot pat ļoti daudz, ja tas ir masveidīgs un labi organizēts...


Ne jau slapstoties pa krūmiem ir iespējams ko panākt! Tieši otrādi. Vajadzīgajā brīdī ir jāiet un jādara. Kaut vai izplatot informāciju par aktivitāšu laiku un vietu internetā, ja nav citu iespēju.
Arī piedaloties vēlēšanās Tev būs tieši tādas pašas tiesības kā nepiedaloties. Vai esi padomājis, cik daudz jau patreiz ir boikotētāju, un ko tas ir devis?

Atbildēt

S.S.

06.01.2014. 19:40

Patiesība par perestroiku:http://www.youtube.com/user/ArtursPrieditis

Atbildēt

Dabas bērns

06.01.2014. 18:48

»


Fakts, ka "neesat pamanījis" Jūsu pieminētā komentētāja ar vārdu bez uzvārda slēpšanos aiz vismaz padsmit kretīniskiem pseidonīmiem, liecina par zināmu divkosību, Priedīša kungs!

Atbildēt

vecais spekulants

06.01.2014. 17:51

Serzanta kungs. SC ir galvenais merkis izstaties no NATO. Par EU bus Kremli debates ka ieviest Piednestras variantu .

Atbildēt

Mumins

06.01.2014. 17:13

»

Aivars2

Sistēmu nomainīt var vienīgi ar esošās sistēmas palīdzību. Skan absurdi, bet tas ir fakts. No sociālistiskās sistēmas uz mežonīgo kapitālismu mēs taču arī pārgājām, izmantojot vēlēšanas, tātad esošās sistēmas ietvaros...


Tās vēlēšanas būs leģitīmas tikai tiem tur, augšā. Man - nē, pie tam tas man dod tiesības pret šo "ievēlēto" un "leģitīmo" varu atbilstoši izturēties. Boikots var dot pat ļoti daudz, ja tas ir masveidīgs un labi organizēts.
Darbojoties ārpus sistēmas mūs represēs? Kā? Es neatzīstu šīs valsts tiesu (boikots) un man tās spriedumi nav saistoši :-D un deklarētā adrese man ir laukos pie ezera :-D. Pamēģiniet mani atrast, lai tiesātu :-D. Latgale ir tukša. Ja gribi uz laiku nozust - Laipni lūdzam!
Un, ja arī atradīs, tad pastudē vectētiņa Ļeņina :-D biogrāfiju un paskaties, cik reizes viņš tika sēdējis, pirms pie varas nokļuva.

Atbildēt

Mērglis Mastrikts

06.01.2014. 16:42

»

N.Māstrihts

100%, arī mani represē ar divām krimināllietām, kurās esmu cietušais. Bet kuru tas interesē


Mērglis Māstrikts pietaisa enerģiski internetu- īsts latviešu lops- plūta bez apstājas. Mastrikts ir īsts latviešu cūka, kauna traips, kuru nav dzemdējusi sieviete, bet krokodils no dzērāju ģimenes vairākās paaudzēs. Maksimas traģēdijas dienās vienīgais no latviešiem priecājās par cilvēku nāvi, divos komentos ierakstot to te „Būtu okupanti ar pēctečiem aizbraukuši uz Krieviju, nebūtu beigti Maximā” „JA ŠIE OKUPANTI UN TO PĒCTEČI BŪTU OAMETUŠI lATVIJU, VIŅI BŪTU DZĪVI”.

Atbildēt

Mumins

06.01.2014. 12:59

»

Uldis Sēne

Liekas, ka nav tādu, kas sen jau neteiktu to pašu, ko tu - kas sistēma ir jāmaina! Problēma ir tajā, ka neesmu vēl dzirdējis nevienu sakarīgu priekšlikumu, kā to paveikt ar godīgām, cilvēka cienīgām metodēm! Pilnīgi nevienu! - Savukārt, ja katrs, kurš sevi uzskata par īstas neatkarības un patiesu vērtību...


Ko nu kurš uzskata par cilvēka cienīgām metodēm. Ar baltiem cimdiem te kaut ko izmainīt vari necerēt. Ja esi bailīgs vai nevarīgs, tad labāk, kad sāksies, paej malā un nemaisies pa kājām. Sākumam tādiem kā Tev iesaku (ja nav bail) visās iespējamās vietās izrādīt necieņu (likumu robežās) visiem šīs sistēmas balstītājiem, kampējiem un dalībniekiem. Esmu redzējis cilvēku, kurš prezidenta 18. nov. uzrunas laikā pie Brīvības pieminekļa demonstratīvi stāv pret runātāju ar pakausi. Noorganizē grupu, un esiet tādi kādi 50! Esmu redzējis cilvēku, kurš tad, kad Zatlers turpat staigāja, cilvēkus apsveikdams, nepaspieda viņa pasniegto roku, bet -apgriezās un aizgāja. Esmu redzējis cilvēku, kurš savam bērnam, veikalā ieraudzījis vienu deputāteli, skaļi un visiem dzirdot, stāsta, ka tādi principā, kad izaugsi, ir jāsit nost. Esmu redzējis, kā cilvēks pie Rimi kases par Slakteri kasierei saka:"Es jūsu vietā šito ministriņu neapkalpotu!" Tas, ko vari darīt Tu, ir radīt situāciju, kad katrs no viņiem jūtas kā spitālīgais, un pat gājiens uz veikalu ir pilns negatīvām emocijām. Gribu redzēt, kur tāds zaķis vai āboltiņa tad iepirksies?

Atbildēt

mhm

06.01.2014. 12:55

»

Aivars2

Sistēmu nomainīt var vienīgi ar esošās sistēmas palīdzību. Skan absurdi, bet tas ir fakts. No sociālistiskās sistēmas uz mežonīgo kapitālismu mēs taču arī pārgājām, izmantojot vēlēšanas, tātad esošās sistēmas ietvaros...


To visu stāsti tiem, kuri ir otrās desmitgades lielākie kretīni. Tiem, kuri vēlas nokļūt sistēmā un to mainīt sev par labu. Mana izvēle ir izdarīta. Es nesadarbošos. Read my lips. NEKAD. Sistēmas operators ir nelietis, ar neliešiem nerunāju, neklanos, neklausos un pēc būtības nediskutēju. Ja sistēmas operators vēlas, ko mainīt, lai pats maina sistēmu, no iekšpuses vai ārpuses. Es šajā procesā nepiedalīšos, jo mēs neesam vienādās pozīcijās, es esmu eksperimenta žurkas stāvoklī, kurai nav iespēju mainīt savu stāvokli, mana vienīgā iespēja ir iziet no sistēmas vai, ja mani nelaiž, tad to boikotēt. Iziet es nevaru, jo Zeme apaļa, visur vienādi noteikumi. Varu tikai boikotēt.
Par apvērsumiem, represijām un citām muļķībām stāsti citiem, neinteresē, absolūti. To, ka citādi domājošos un potenciāli bīstamos represē, zinu vismaz jau desmit gadus. Tā ir mana izvēle. Jums ir tiesības klusēt, bet viss, ko jūs teiksiet, var un tiks izmantots pret jums.
P.s. pārlasi Radbruha formulu

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:53

»

Ex-seržants

Ņemot vērā sākotnejo publikas emociju izvirdumu, ko, acimredzot , izraisja rakstitais par politekonomiskiem grupējumiem un viņu laupīšanas tieksmju ierobežošanu, paturpināšu domu...


Par prezidentālu valsti ir nepareizi, tas ir totalitārisms, kas ES apstākļos vēl vairāk pasliktinātu latviešu izredzes uz izdzīvošanu.

Latvijas vēsturiskajos apstākļos latvieši nonāca ārkārtīgi nevēlamā situācijā - komunistu nomenklatūra pārmantoja varu savās interesēs, izzogou valsti un ES fondus, patriecot latviešus no Latvijas, turklāt latvieši un Latvija nav Vācijas interešu zonā, bet kā mērķis atriebties par Bermonta sakāvi un vāciešu padzīšanu no Latvijas. Latviešiem pēdējais laiks radīt jaunu jaunlatviešu partiju uz karamākslas nevis godīguma, atklātības, strā'diguma principiem, kam pretim stāv pasaules lielžīdisms ar kapitāla spekulāciju, tostarp pārdu augļiem.

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:46

»

neticiet grantiņiem

Neticiet šitam grantiņam! Neizrādiet "nelojalitāti" ar savu īsto vārdu. Šitās vietnes ķer muļķus un pēc tam mafija un orgāni terorizē jūs. Klusējiet, klusējiet kā zivis! Lai viņi skaidro jūsu IP adreses, lai strādā, sukas, lai atpelna savu algu, lai pierāda, ka jūs to rakstījāt, nevis runcis muris bija...


100 % kolīdz sāku še komentēt, ar mani vēlējās iepazities klātienē, lai noskaidrotu, kas reāli slēpjas aiz N.Māstrihta.

Tie idiņi, kas raksta ar savu vārdu, sava vārda godu un slavu nekad vairs neatgūs, jo arī tos DP un SAB iemin mēslos, lai latviešu tauta NEKAD nepieceltos.

Tādi kā grantiņš nav zināms kā interesēs darbojas, kas un par kādiem līdzekļiem uztur aktīvu un dārgu lapu LRTT.

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:40

»

L.Grantiņš LRTT

Cilvēku veido apstākļi. Šos "apstākļus" ir radījuši komunisti- bijušie KGBisti. Esmu pabijis kopā ar mums pazīstamām "tautām" un varu sacīt, ka vislabākie- miermīlīgākie ir tieši latvieši. Vai tad žīdi nav vislielākie bandīti, kuri pieskaitāmi "mega" Latvijas izlaupītājiem ? Vai Urbanoviča "klans", ...


Mēs(LRTT & H-86) panāksim, ka tiks atjaunots Tiesiskums pēc ANO standartiem.
=============================================

Tad tik skribelējiet uz nebēdu, vilcieni ar krieviem, kas iebrauc Latvijā uz palikšanu ar NA/VL gādību, pārdodot uzturēšanās atļaujas, tikām pienāk regurāri.

"Mēs(LRTT & H-86) panāksim, ka tiks atjaunots Tiesiskums pēc ANO standartiem."Nekas vairāk kā slima suņa murgi. Ārzemju onkuļiem nerūp latviešu tauas liktenis, latviešiem jāspēj pašiem par sevi pastāvēt, bez žēlastības slīcinot un šaujot latviešus - latviešu tautas interešu nodevējus no varturu vidus, kas slepeniem latviešu tautai līgumiem nodevuši latviešu intereses.

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:30

»

mhm

Sistēmas operators neļauj mainīt sistēmu. Sistēma ar visām skrūvēm ir brāķis un sistēmas operators - kretīns...


100% un esošie varasnelieši Berzins, Lembergs, Škele u.c."jākastrē".

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:28

»


P.s. ar sistēmas maiņu es nedomāju komunisms, sociālisms, partokrātija, birokrātija, proletariāta vai vairākuma diktatūra, ar sistēmas maiņu es domāju to, ka tiek iznīcināts ietvars, kas satur visus šos - ismus. Man nav receptes. Gaidīsim, kad kādam piešķils ģeniāla ideja. Šobrīd var pateikt tikai to, ka visi publiski piedāvātie varianti ir varianti sistēmas ietvaros. Es nepiedalos. Visdrīzāk manas dzīves laikā sistēmu nenomainīs. Bet žēl, jo dzīve viena un visa vienos sūdos.

===============================================

Vienīgā iespēja, lai tiktu vaļā no SVF un PB židiskās ietekmes ir jauna jaunlatviešu partija, kura attīsta saskaņā ar karamākslas likumiem jaunlatvietības ideālu saglabāšanu un realizēšanu, jaunai kustībai-partijai kļūstot neietekmējamai un daļēji ar slepenu, neietekmējamu programmu. Žīdisms ir nomācis parādos latviešus un latviešu valsti. Jaunajā jaunlatviešu patijā nevarēs uzņemt tādus, kam smadzenes atmiekšķētas ar komunisma un sociālisma raugu..

Atbildēt

N.Māstrihts

06.01.2014. 12:23

»

Aivars2

Sistēmu nomainīt var vienīgi ar esošās sistēmas palīdzību. Skan absurdi, bet tas ir fakts. No sociālistiskās sistēmas uz mežonīgo kapitālismu mēs taču arī pārgājām, izmantojot vēlēšanas, tātad esošās sistēmas ietvaros...


Savukārt, ja darbosimies ārpus esošās sistēmas ietvariem(ārpus likuma), tad elementāri tiksim represēti(tiesāti) par valsts apvērsuma mēģinājumu vai pretvalstiskām darbībām!
===============================================

Es jau tagad paredzu, ka laikā, ja ES paplašināsies ar Ukrainu, Krieviju utt. tad veidosies latviešu seperātisks teroristisks (kā basku) grupējums, kas prasīs Latvijas izstāšanos no ES.

Atbildēt

???????

06.01.2014. 11:37

Kāda gan "jaunajai tautai"varēja būt kultūra????

Atbildēt

>sūdu sēnei un citiem exsiem

06.01.2014. 11:31

Kā šie vīri raksta ,ka viss vienos sūdos,bet paši no tā neizlīdīs.Ātrākais veids,kā kautko atrast,ir sākt meklēt kaut ko citu.Mērfija likums.
Tautai kurai esot labākās skolas,tapšot visādā ziņā,ja ne šodien tad rītu, par spēcīgāko pasaules tautu.No skolām jāizdzen kriminālisti latviešebreji kas izaudznājuši"jauno tautu",paši viņi raksta,ka mežoņi skolo vēl lielāku mežoni.No senlatviešu rakstura īpašībām,arī igauņu baltiem,Indriķis Latvietis uzsver miermīlību,labsirdību un atklātību.Darbs bija viņa otrā daba.Pie somugriem un lībiešiem viltību,mežonību,stūrgalvību,zaglību.Pasaulē pats svarīgākais esot rasu jautājums.

Atbildēt

Vērotājs

06.01.2014. 11:00

Jā, dažs labs satraucies ne pa jokam no varas maiņas. Varbūt tam par pamatu satraukums par kremļa ietekmi un otro valsts valodu? Diez vai. Tie ir politisko partiju ielikteņi valsts varā sākot ar valsts uzņemumu padomēs sēdošajiem traniem un beidzot ar ministriju departamentu vadītātiem. Šiem jau nu krīze točna beigusies- algas sev palielinājuši ar dažādām piemaksām + prēmijas. Nekas draugi , laiks iejusties pingvīnu ādā, tad varbūt pārstāsiet muldēt par veiksmes stāstu un strauji augošo ekonomiku.

Atbildēt

Jezus

06.01.2014. 10:40

Noteikti būtu jāredz jaunā stratēģa-ideologa seja. Domāju, tiekamies ar Gunta Bojāra klonu. Bet tad jau viss ir saprotams.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

06.01.2014. 10:39

»

Vēsture nemainās

Bet tad jau sanāk, ka vēsture atkārtojās, jo krievi cara laikā izdeva dainas, krievu zinātnieki padomju laikā izpētīja dainas, bet tagad krievi izdot latviešiem viņu pirmo grāmatu par kultūras vēsturi. Bet latvieši tikai dzied un zog. Kauns, arī pats esmu latvietis, bet sāku par to kaunēties.Riebīgi...


Nesagrozi lietas būtību par latviešiem un cilvēces padibenēm. Tev patiešām par sevi vajadzētu kaunēties. Runa neiet par tautu, bet gan par kriminālstruktūrām. Starp krieviem tadu procentuāli ir desmit reizes vairāk. Viens no maniem paziņām reiz atstāstīja saruna ar kādu savu paziņu- krievu: "Jāni, es piekrītu visam ko tu saki, bet ja es to runāšu starp savējiem, viņi mani nositīs."

Atbildēt

Vēsture nemainās

06.01.2014. 09:28

»

Deniss

Kungs Grantiņ, spēju piemetināt,kā latvieši izturējās pret pasniedzēju. Latviešu lopi pat neatbalstīja viņa Latvijas kultūras vēstures grāmatas izdošanu. To izdeva par krievu saziedoto naudu, krievu izdevniecības saimnieks grāmatu iespieda Tulā, Ļeņina ielā. Latvieši pasniedzēju pasūtīja, kur Jūs zinait...


Bet tad jau sanāk, ka vēsture atkārtojās, jo krievi cara laikā izdeva dainas, krievu zinātnieki padomju laikā izpētīja dainas, bet tagad krievi izdot latviešiem viņu pirmo grāmatu par kultūras vēsturi. Bet latvieši tikai dzied un zog. Kauns, arī pats esmu latvietis, bet sāku par to kaunēties.Riebīgi rāpuļi esam visi.Tāpēc nav jābrīnās, ka saimnieko šeit čučmeki.

Atbildēt

Aivars2

06.01.2014. 09:17

»


Sistēmu nomainīt var vienīgi ar esošās sistēmas palīdzību. Skan absurdi, bet tas ir fakts. No sociālistiskās sistēmas uz mežonīgo kapitālismu mēs taču arī pārgājām, izmantojot vēlēšanas, tātad esošās sistēmas ietvaros.
Savukārt Jūsu piedāvātais boikots nedod neko, jo, pat ja balsošanā piedalīsies tikai 20% iedzīvotāju, tās būs leģitīmas.
Savukārt, ja darbosimies ārpus esošās sistēmas ietvariem(ārpus likuma), tad elementāri tiksim represēti(tiesāti) par valsts apvērsuma mēģinājumu vai pretvalstiskām darbībām!

Atbildēt

Pesimists

06.01.2014. 09:00

Latvija vairs nav neatkarīga pat de jure

Atbildēt

garāmejot

06.01.2014. 03:38

Pati doma, ka dzīve šeit varētu būt labāka, "pateicoties lētajiem Krievijas energoresursiem, ir absurda.

Pietiek paskatīties, kā dzīvo pašā Krievijā ar visiem tās "lētajiem energoresursiem" - ārpus finanšu sūkļiem Maskavas ar Pēterburgu.

Atbildēt

Edge

06.01.2014. 00:38

»


"Эта программа вовсе не означает, что через одно-два поколения будет успех. Нет. Успех будет, но может быть, через тысячу лет, кто знает... Ведь в конце концов, ту же революцию совершил Христос. В то время в той вселенной - это был критический период. Христос нашел гениальное, единственно правильное решение проблемы: царство божие не вовне, оно в нас самих. Он переориентировал внимание людей. И я своей программой хотел переориентировать внимание хотя бы для себя. Я обращаюсь к людям и говорю: черт с ними, пусть они делают все, что хотят. Но мы - мы! - образуем свое собственное братство и изменим ориентацию внимания, критерии оценок, самые основы бытия.
И я убежден: если многие люди пойдут таким путем, то пройдут поколения - и мир изменится. Но нам не дано знать, кто будет носителем этих идей. И других способов изменить мир в желаемом направлении не существует. Никакие реформаторы, никакие партии не сделают ничего. Вот, запад достиг высокого уровня благополучия все, он теперь катится вниз. Высшая точка перейдена."
А.Зиновьев,"Я есть самостоятельное государство..."
http://ml.konvent.ru/lib/ELIB/textsdif/zin_int.html

Atbildēt

Edge

06.01.2014. 00:35

»

Uldis Sēne

Liekas, ka nav tādu, kas sen jau neteiktu to pašu, ko tu - kas sistēma ir jāmaina! Problēma ir tajā, ka neesmu vēl dzirdējis nevienu sakarīgu priekšlikumu, kā to paveikt ar godīgām, cilvēka cienīgām metodēm! Pilnīgi nevienu! - Savukārt, ja katrs, kurš sevi uzskata par īstas neatkarības un patiesu vērtību...


"(..)Так вот, в этой ситуации, когда весь мир погрузился в жуткую трясину исторической трагедии, я считаю, что надо уйти к самым основаниям бытия: к человеку. Все нужно начинать с азов - с "я". И если ты хочешь, чтобы мир изменился в желаемом для тебя напрвлении - изменись сам. Если хочешь, чтобы мир стал божественным - стань сам богообразным."
А.Зиновьев:"Я есть самостоятельное государство..." ,17.09.1991 (Мюнхен)
http://ml.konvent.ru/lib/ELIB/textsdif/zin_int.html

Atbildēt

Uldis Sēne

05.01.2014. 23:53

»

mhm

Sistēmas operators neļauj mainīt sistēmu. Sistēma ar visām skrūvēm ir brāķis un sistēmas operators - kretīns...


Liekas, ka nav tādu, kas sen jau neteiktu to pašu, ko tu - kas sistēma ir jāmaina! Problēma ir tajā, ka neesmu vēl dzirdējis nevienu sakarīgu priekšlikumu, kā to paveikt ar godīgām, cilvēka cienīgām metodēm! Pilnīgi nevienu! - Savukārt, ja katrs, kurš sevi uzskata par īstas neatkarības un patiesu vērtību cīnītāju sāktu bezprecedenta kampaņu, vienā laidā dienu no dienas reklamēt manis piedāvāto ideju, tad drīz vien par to būtu spiesti runāt jau pat mūsu nolāpīti nekorektajos medijos! - Iedomājies pats - visi interneta portāli pilni ar pieprasījumu pēc referenduma par sistēmas maiņu - bezpartiju sistēmu! Ko vēl tu vari šeit izdomāt! - neko! - Uz asiņainu revolūciju nemaz i neceri! - Pirmkārt, tas nekad nebeidzas labi, jo ļaunumu nevar uzvarēt ar ļaunumu! Viss nāk atpakaļ! Bet otrkārt, mums nav pat dažu tūkstošu, kas būtu gatavi uz kaut ko vairāk par tukšu pamuldēšanu netā, vai labākajā gadījumā, stundu pabļaustīties pie Saeimas nama!

Atbildēt

mhm

05.01.2014. 22:45

»

Mumins

Tiešām domā, ka, izmantojot viņu kontrolētu politisko un likumu sistēmu, ir iespējams ko panākt? Domā, ka viņi tā vienkārši noskatīsies, kā Tu organizē referendumu un atņem viņiem vietu pie siles? Piedod, es tam neticu. Ja uzskati, ka ir jāmēģina viņus nolikt pie vietas, izmantojot viņu pieņemtus un...


Sistēmas operators neļauj mainīt sistēmu. Sistēma ar visām skrūvēm ir brāķis un sistēmas operators - kretīns.
Kādi referendumi kretīna veidotā sistēmā!? Sēne vai nu naivs, vai parasts teļš, kurš arī grib pastrēbt no siles, bet kuru nelaiž.
Es saku, sistēma jāmaina un esošās sistēmas skrūves jāizmet, jo nevar planšetē ielikt kamaza kloķvārpstu un cerēt, ka planšete strādās. Problēma, kur likt visus vecos hlamus vai kā izveidot citu sistēmu, izejot no esošās.

Atbildēt

werty

05.01.2014. 22:37

»

Ex-seržants

Man prieks, ka trīs kartīgi vīri ir atraduši kopīgu valodu- no droša attāluma visus pakārt gatavais Grantiņs, domas dižgars Priedītis un viņa seksa partneris Deniss-Vieplite-Stulbenis...


Iesaku nereaģēt uz provakatoriem, mēs te esam 3-4, kuri principā atbalsta boikotu. Es, piem., boikotējot NEKO nezaudēju, viedokli varu paust kādu gribu, neiešana uz vēlēšanām ir viedoklis.
Bet atbildot uz denisiem, a.p. u.c. provokatoru lamām, boikota atbalstītāju komentāri tiek nobīdīti zem viepļu makulatūras, tā ka nav ko ielaisties tukšrunās, ja tiešām ir nopietna nostāja un vēlme savu viedokli popularizēt.
P.S. boikotam ir jēga tikai tad, ja viņš tiek izsludināts, tā ka secinājumus izdari pats

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

05.01.2014. 22:21

»

Ex-seržants

Man prieks, ka trīs kartīgi vīri ir atraduši kopīgu valodu- no droša attāluma visus pakārt gatavais Grantiņs, domas dižgars Priedītis un viņa seksa partneris Deniss-Vieplite-Stulbenis...


Šīs frāzes, Viedais Ex-seržant,parāda Tavu vietu homo-sapiens hierarhijā: "turpinās piedirst netu", "Priedītis un viņa seksa partneris Deniss-Vieplite-Stulbenis."

Atbildēt

Ex-seržants

05.01.2014. 22:11

Man prieks, ka trīs kartīgi vīri ir atraduši kopīgu valodu- no droša attāluma visus pakārt gatavais Grantiņs, domas dižgars Priedītis un viņa seksa partneris Deniss-Vieplite-Stulbenis.
Prieditis izstrādās teorētisko pamatojumu, Grantiņs kārs, bet Vieplite turpinās piedirst netu.
Ta turēt , kungi.
Arlabnkt un lidz nākamai reizei, ja būs noskaņojums.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

05.01.2014. 22:07

»

Uldis Sēne

kaut kā nemanu, ka kāds šeit taisītos pa nopietno apspriest izeju no esošās situācijas. Viena vienīga gānīšānās. Kas un kāpēc vainīgi, ir sen jau zināms. Atliek rast risinājumu! - Tāpēc piedāvāju augstāk aprakstīto variantu par referenduma organizēšanu! Referendumu par bezpartiju sistēmas veidošanu...


Neesi naivs, ka šie, no "Telavivas" vadītie marionetes- noziedznieki, to pieļaus. Drīz vien viņi Tevi aizraidīs pa "skuju taku". A. Brīze priekšlaicīgi izpļāpājās Gardas avīzē DDD, ka viņš gatavo "Nacionāl-patriotisku programmu" ... Vēlies viņam pievienoties, Sēnes kungs ? Bet neuztraucies, tiek darīts viss, lai šos neliešus iznīcinātu kā mēŗa bacili.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT 05.01.2014. 21:08

05.01.2014. 22:02

»

L.Grantiņš LRTT

Ja Tu valdošo, latviski runājošo bandu, uzskati par latviešiem, tad Tev nav izpratnes par to, kas ir latvietis.Nezinu šī gadījuma vēsturi un tāpēc nevaru būt pietiekoši objektīvs.Toties to, ka no šīs bandas(LR elite)tiek nīdēts viss latviskais ir redzams ik uz soļa. Un drīz viņi par to atbildēs karātavu...


Lemberga vaina nav pierādīta un "smagie" noziegumi arī nē. Lembergs ir vienīgais, kurš ir domājis ne tikai par sevi vien, bet arī par Latviju. Ja viņš būtu bijis Latvijas vadītājs no paša sākuma, tad mēs šodien būtu viena no ES bagātākajām valstīm.Patīk tas kādam vai nē, bet tā ir taisnība.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

05.01.2014. 21:57

»

Deniss

Kungs Grantiņ, spēju piemetināt,kā latvieši izturējās pret pasniedzēju. Latviešu lopi pat neatbalstīja viņa Latvijas kultūras vēstures grāmatas izdošanu. To izdeva par krievu saziedoto naudu, krievu izdevniecības saimnieks grāmatu iespieda Tulā, Ļeņina ielā. Latvieši pasniedzēju pasūtīja, kur Jūs zinait...


Ja Tu valdošo, latviski runājošo bandu, uzskati par latviešiem, tad Tev nav izpratnes par to, kas ir latvietis.Nezinu šī gadījuma vēsturi un tāpēc nevaru būt pietiekoši objektīvs.Toties to, ka no šīs bandas(LR elite)tiek nīdēts viss latviskais ir redzams ik uz soļa. Un drīz viņi par to atbildēs karātavu priekšā. Par to Tu vari būt pilnīgi drošs.

Atbildēt

Mumins

05.01.2014. 21:43

»

Uldis Sēne

kaut kā nemanu, ka kāds šeit taisītos pa nopietno apspriest izeju no esošās situācijas. Viena vienīga gānīšānās. Kas un kāpēc vainīgi, ir sen jau zināms. Atliek rast risinājumu! - Tāpēc piedāvāju augstāk aprakstīto variantu par referenduma organizēšanu! Referendumu par bezpartiju sistēmas veidošanu...


Tiešām domā, ka, izmantojot viņu kontrolētu politisko un likumu sistēmu, ir iespējams ko panākt? Domā, ka viņi tā vienkārši noskatīsies, kā Tu organizē referendumu un atņem viņiem vietu pie siles? Piedod, es tam neticu. Ja uzskati, ka ir jāmēģina viņus nolikt pie vietas, izmantojot viņu pieņemtus un viņiem mainīšanai pieejamus likumus, tad es domāju, ka nekas tur neiznāks, jo Tu šādā variantā savā rīcības brīvībā esi atkarīgs no viņiem.

Atbildēt

Uldis Sēne

05.01.2014. 21:36

kaut kā nemanu, ka kāds šeit taisītos pa nopietno apspriest izeju no esošās situācijas. Viena vienīga gānīšānās. Kas un kāpēc vainīgi, ir sen jau zināms. Atliek rast risinājumu! - Tāpēc piedāvāju augstāk aprakstīto variantu par referenduma organizēšanu! Referendumu par bezpartiju sistēmas veidošanu!

Atbildēt

Ex-seržants> Stulbenis

05.01.2014. 21:12

Diskutēt ar Stulbeņiem ir gaužām neitresanti tapēc pateiķšu īsi- iebāz divus pirkstus savā smirdīgajā mutē un kartīgi izpļūties, varbūt paliks vieglāk.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...