Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

NV

23.10.2013. 21:56

»

Ex-seržants

Tas ir labi ka piefiksē manis teikto. Tikai tas ir par maz. Izdrukā,ievieto rāmī, piekar pie sienas un ik vakaru pirms gulētiešanas atkārto. To pašu liec darīt ari savai vecenei


Tas ir labi ka piefiksē manis teikto. Tikai tas ir par maz. Izdrukā,ievieto rāmī, piekar pie sienas un ik vakaru pirms gulētiešanas atkārto. To pašu liec darīt ari savam vecim.

Atbildēt

vaņka

23.10.2013. 16:56

»

Ex-seržants

Ahā, krievu šovinisti sarosījušies. Un kā tur bija ar "močīšanu sortīrā" un "ēzeļa ausīm", smalkjūtīgie Jūs mūsu


ēzeļa ausis jau saņēmi par Abreni,bet sagaidīsi arī "sortīru"- mūžīgi okupētais un izvarotais tu mūsu.

Atbildēt

NV

23.10.2013. 11:36

»

Ex-seržants

Tu atkal kļūdies. Neviena brīdi neesmu centies prezentet sevi par inteliģentu, jo padomju un tagadējā ta saucamā inteliģence šeit man iedveš dziļu riebumu.Iemeslu tam paskaidroju iepriekš. Laba izglītība un tieksme frāžaini muldēt pēc būtības nepasakot neko vel nenozīmē būt inteliģentam. Attiecība ...


Varat jau mani uzskatīt par idiotu, bet tādā gadījumā jājautā kas esat Jūs? Parādi man kaut vienu sakarīgu un argumentetu komentu par tēmu. Vieni stulbeņi. Varbūt ka esi no tiem , kurus nosaucu par letām prostitūtām tapēc tik cemmīgs? Ka jau ierasts postpadomju inteliģencei. Dažs labs cits censonis nu tik ļoti grib sevi izcelt, kgan cauri spīd prasts vidusmēra vulgārisms, runājot ar citiem. Tādi apvainojumi, tādi epiteti... Kada izeja? Izeja vienkarša kā visā civilizēta pasaule pieņemts- smagi sodi, un efektīva kontroles sistēma. Tapēc arī jāpāriet pie represīvām metodem un adekvātiem sodiem, lai publikai smadzenes iepravītu pareizā virzienā un nepieciešams veikt represīvus pasākumus un nevis izlases veidā, bet masveidīgi.
Ir novērots, ka notiek sabiedrības intelektuāla noslāņošanās- daļa attīrās pārskatot savu vertību skalu, cita daļa deģenerējās vēl vairāk. Sorry, nelaimīgais, bet Tu velc uz otro, ja jau rakstu pat nespēj izlasīt, kur nu vēl saprast. Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība. Zombējums ir ļoti relatīva lieta. Pats savu nozombētību nepamana - attiecas tikpat labi uz mani, kā uz tevi. Viena lieta, ka par šīm tēmām teoretizē cilvēki, kas nekad nav pieķērušies "vērsim pie lietas", pavisam cita - kad par to runā tie, kas bijuši notikumu avangardā un zina drēbi. Un nemēgini man šet provocēt, jo te nav īsta vieta kur par to runāt. Bezmaksas konsultācijas nesniedzu it īpasi tadiem kretīniem ka Tu, kam tapat nekas nepielektu.
Un draudzīgs padoms Tev- ja pretende uz to, lai kads iesaistītos ar Tevi diskusijā, tad iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem vulgārismiem, kurus tāpat neviens nelasa. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot pārējos :D

p.s. šis ir mans sestais komentārs šeit.

Atbildēt

Ex-seržants

23.10.2013. 08:11

»

NV

Bet tieši to jau es arī saku, ka diskusiju neredzu. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot...


Tu atkal kļūdies. Neviena brīdi neesmu centies prezentet sevi par inteliģentu, jo padomju un tagadējā ta saucamā inteliģence šeit man iedveš dziļu riebumu.Iemeslu tam paskaidroju iepriekš. Laba izglītība un tieksme frāžaini muldēt pēc būtības nepasakot neko vel nenozīmē būt inteliģentam. Attiecība par valodu- šajā vidē apgrozoties savadāk nesanāk, jo citu valodu publika nesaprot (deģenerācija krīzes apstākļos). Pieļauju, ka esmu kļūdijies veltījot savu laiku rakstīšanai šeit.

Atbildēt

NV

23.10.2013. 07:40

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Bet tieši to jau es arī saku, ka diskusiju neredzu. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot pārējos :D

p.s. šis ir mans otrais komentārs šeit.

Atbildēt

Edge

22.10.2013. 23:46

»

NV

Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība


Bo(.)dāna kungs atslābināties tagad nevar - labākā aizsardzība ir uzbrukums. Ja nevar ne korupciju ierobežot, ne legālās narkotikas un "točkas" apkarot, tad jāsāk celt troksnis par pieminekli Pārdaugavā un jāraksta komentāri rakstiem. Pazīstams stils:
Доклад т. Жданова о журналах "3везда" и " Ленинград"
http://www.sovlit.ru/articles/doklad_zhdanova1946.html

Atbildēt

NV

22.10.2013. 21:50

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība.

Atbildēt

Paija

22.10.2013. 20:42

»

Paija

Kurš tad ar tādu gribēs diskutēt, kurš tautas skološanu saredz nodokļu maksā! Tāpēc nav ko pīkstēt, ka ar stulbeni neviens nediskutē, ja nu vienīgi otrs dabas bērns tāds pats mīlulis


Ko tu par to teiksi?Atcerieties -
saglabājiet sev algota darba ņēmēja statusu pat tad, ja mēnesī Jums maksā nieka pārdesmit latus. Labāk ilgstošs bezalgas atvaļinājums nekā “brīvs kā putns gaisā”!

Apdrošināšanas stāžam un darba attiecību esamības faktam ir būtiska loma Tev un Taviem bērniem izmaksājamo summu izlemšanā nākotnē.
Būs jākož pirkstos, bet būs jau par vēlu, kad milzu summas Tev aizies gar degunu – kuras Tu varēji saņemt, bet nesaņemsi tikai tādēļ, ka savulaik paslinkoji uzrakstīt dokumentu.

Piemēram, pat privātās apdrošināšanas kompānijas neizmaksās Tev dienas naudu saslimšanas gadījumā (ja apdrošināts šāds risks), ja būsi palicis bez oficiālas darba vietas.
ja Tev tuvojas 55 gadi, tad steidzies noformēt ilgtermiņa līgumus par privāto dzīvības apdrošināšanu ar uzkrājumu vai pensiju 3. līmeni.

Jau nākamajā rītā pēc 56. dzimšanas dienas Tu ieraudzīsi, ka apdrošināšanas kompāniju durvis Tev ir slēgtas, jo esi ieskaitīts nomiršanas paaugstināta riska grupā. To paredz veselības sfēru reglamentējošās instrukcijas un tabulas.

Atbildēt

Paija

22.10.2013. 20:22

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Kurš tad ar tādu gribēs diskutēt, kurš tautas skološanu saredz nodokļu maksā! Tāpēc nav ko pīkstēt, ka ar stulbeni neviens nediskutē, ja nu vienīgi otrs dabas bērns tāds pats mīlulis.

Atbildēt

Ex-seržants

22.10.2013. 20:14

Varat jau mani uzskatīt par idiotu,bet tad jau arī tie Mļecina diskusijas dalībnieki ,kam iedevu linku, arī ir idioti, jo runā par to pašu (šaubos gan , ka kāds tur degunu iebāza). Tādā gadījumā jājautā kas esat Jūs?

Atbildēt

Ex-seržats

22.10.2013. 20:05

»

NV

Pie šādiem rakstiem patīk palasīt komentārus. Jāatzīst, ka diezgan komiski. Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra. Un nevis tāpēc, ka tā pieklātos, bet tāpēc, ka viņš patiesi ir tik kulturāls...


Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra
---------------
Kurā vietā Tu saskatīji šeit diskusiju. Varbūt tā psihenes pacienta murmulēšana, kas iedomajas sevi par dižu dzejdari. Pieķēzījis portālu tā , ka vairs negribas te līst. Vai varbūt kulturāli diskutēt ieteiktu ar to subjektu, kas pats sevi nosaucis par Stulbeni? Parādi man kaut vienu sakarīgu un argumentetu komentu par tēmu. Vieni Blondīnes un Stulbeņi. Varbūt ka esi no tiem , kurus nosaucu par letām prostitūtām tapēc tik cemmīgs? Nu tad ne jau es esmu šīs domas autors , bet J.Jurkāns, kas pasen atpakaļ par inteliģenci izteicas- "daļa apkalpo valdošo eliti, bet otra daļa nogājusi pagrīdē." Ka jau ierasts postpadomju inteliģencei. Es tikai precizēju.

Atbildēt

NV

22.10.2013. 19:37

Pie šādiem rakstiem patīk palasīt komentārus. Jāatzīst, ka diezgan komiski. Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra. Un nevis tāpēc, ka tā pieklātos, bet tāpēc, ka viņš patiesi ir tik kulturāls.
Komiski lasīt tāpēc, ka ne jau tie gudrākie par varītēm cenšas sevi nolikt uz augstākā plauktiņa. Respekts Dabas bērnam, kuram intelekts lien pa ausīm ārā, pat sevišķi necenšoties. Viņš vienkārši tads ir, viņš arī parasti rok visdziļāk.
Bet dažs labs cits censonis nu tik ļoti grib sevi izcelt, tik ļoti sajūsminās par savu valodu, kgan cauri spīd prasts vidusmēra vulgārisms, runājot ar citiem. Tādi apvainojumi, tādi epiteti... Bet tā jau vienmēr ir, ka ne tie gaišākie prāti visskaļāk bļauj. Tikai kā tu tādam narcisam to ieskaidrosi :D Tā, ka komiski būs arī turpmāk.

Atbildēt

Patrijots

22.10.2013. 14:24

»

Pilsonis

Atslābsti kretīn. Savadāk Lapsa Tev uzsūtīs nodokļu auditu. Tad pieleks , kas ir pilsoniska sabiedrība


Atslābsti kretīn. Savadāk ex-seržants Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks , kas ir pilsoniska sabiedrība.

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 13:48

»

Autors

Vēl viens precizējums ( ne Stulbajiem). Vizīja par pilsonisku sabiedrību nav tikai mana


Tātad tev nav nemazākā jēga, ko sauc par pilsonisko sabiedrību!!! Tu ar saviem nodokļiem arī pilsonisko sabiedrību gribi definēt, vai ne, jeb es atkal kaut ko nesaprotu. Nodokļi, pilsoniskā sabiedrība, kas vēl būs, vēl vajag seksu, te pietrūkst tikai seks un tu esi īsts latviešu ģēnijs! Ārprāts, kam raksta Priedītis un Lapsa. Pilnīgam idiotam raksta rakstus mūsu rakstītāji. Idiots visu pagreiž savā idiotiskajā virzienā. Kāpēc tevi sauc par mentu? Esi policists, bijušais milicis? Pasaki godīgi, no kurienes tavs idiotisms nāk pie galda un komentos. Tikai godīgi atzīsties, nelaimīgais stulbeni. Atzīsties godīgi, ja esi milicis tad viss ir skaidrs. Tur bija tikai stulbeņi.

Atbildēt

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

[R] 22.10.2013. 13:15

»

Stulbais

Paldies! Bet vienalga jocīga un šiziska loģika-represijas kā nodokļu politikas pastiprināšana. Tautu tu vēlies apgaismot ar nodokļiem. Kaut kas fantastisks! Tā noteikti ir unikāla apgaismošanas programma cilvēces vēsturē. Nodokļi kā tautas veidošana par kultūras tautu. Kolosāli! To vajag patentēt. Cik...


;)

"Latviet’s es’u!!!..."
( "tekošajā momentā" - Muļķu Zemes SILES "valsts" zombijfans )

( blamierējums = iz "O.M.© arChīva" )

”"Latviet’s biju, latviet’s es’u,
Latviet’s mūžam palikšu..."
Šito ‘mantru’ "tautās nesu",
Un līdz (gr)ēmām zelēšu...
...
Latviet’s pad(u)mjlaikos biju:
Kompartijas locekļos,
Vodku strēbu, voblu riju,
Kamēr - tiku partorgos.
Prezidijos (p)ielaists tiku,
Kongresos un plēnumos,
Tribīnēs par politiku,
Inteļigentna izpaudos.
Speczakazus izpildīju,
"Klauvētāju" aģentos ~
"Čekas" biedriem nostučīju,
VISU(s) savos "(d)anosos".
Specpajoku (p)iepelnīju,
Cepot "presei" šedevrus,
Kuros šķidri aptaisīju,
"Nepareizos" tautiešus.
Ulmaņlaikus nolādēju,
Pad(u)mjvaru slavējot,
"Goda bļembu" izkaulēju,
(Pufaik)frakai piespraužot...
...
Komuņagu "valsti" cēlu,
Čut ne nabu uzraudams ~
Tuč-tuč attapos par vēlu,
Partbiļeti bučodams:
Trešā Atmoda man teju,
Nahrenizēs "karjeru" ~
Nācās fiksi "mainīt seju &
Mest uz riņķi kažoku"...
Tagad - atkal latviet’s es’u,
Kurš par "valsti" stāv un krīt!
(Kaut kā ikdienišķo desu,
Jāmango, jo - gribas rīt...)
Latviet’s es’u bankās svešās,
Latviet’s "ŠANAS biedrībās" ~
Ka tik’ zicēt glaunās vešās &
(IT KĀ) "būt pie teikšanas"!
Ka tik’ es pie puspriekšniekiem,
Skaitos (vismaz - formāli):
Kaut vai - "atbildīgs" par niekiem,
Kaut - ņirdz ļaudis (normāli)!...
...
Latviet’s, biedri, vienmēr būšu,
Lai vai kādas varas nāks ~
Šitāds "darbiņš" nav par grūšu,
(Jo - bez tā man totāls VĀKS!!!)
Štrunts par to, ka svešās mēlēs,
"Progmērus" liek proponēt,
Kāpēc sīkas purva dēles,
Piezīžas, kur tik’ var spēt:
Pofig, vai no austrumkraja,
"Ukazs" latv(ij)ietim nāk,
Vai no rietumširmja haja,
Zombēt "virsvērtības" sāk ~
Latviet’s "elastīgi" klanās,
Svīstot frakas stērbelēs,
Fiksi bučot ...(roku) manās,
VISIEM, kas to paģērēs.
(Dabiski - par "grašiem sūriem",
Latviet’s priecīgs andelēt,
Tēvzemi ar visiem "stūriem" ~
Rubļos / centos "konvertēt"...)
...
"Latviet’s biju, latviet’s es’u,
Latviet’s mūžam palikšu..."
Nafig spešal gruzīt stresu,
KĀDS es "galvu nolikšu"...”

=====

oriģinālversijas = "O.M.© blogā":

http://ontuns-m.blogs.lv

u.c.

Muļķu Zeme, XXI gadsimts.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 12:14

Vēl viens precizējums ( ne Stulbajiem). Vizīja par pilsonisku sabiedrību nav tikai mana-
http://www.youtube.com/watch?v=v906rJzNBKs

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 12:11

»

Autors

"Ja nav nākotnes vīzija, tad valsts vai indivīds ir nožēlojams un nīkuļojošs subjekts...


Paldies! Bet vienalga jocīga un šiziska loģika-represijas kā nodokļu politikas pastiprināšana. Tautu tu vēlies apgaismot ar nodokļiem. Kaut kas fantastisks! Tā noteikti ir unikāla apgaismošanas programma cilvēces vēsturē. Nodokļi kā tautas veidošana par kultūras tautu. Kolosāli! To vajag patentēt. Cik gan neierobežota ir aprobežota latvieša fantāzija, ideologa fantāzija. Nepārspējami, kur tu tāds biji visu laiku, jo latvieši jau sen nezagtu un maksātu nodokļus, maksājot nodokļus būtu kļuvusi kultūras tauta. Vai tev nemaz nav prāts, jeb tu esi kā nebīstams izlaists no kādas psihenes? Saki droši, es nevienam neteikšu. Bet te jau vairāki no psihenes luncinās ap rakstiem.Feina tauta ir tie latvieši.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 12:03

»

Stulbais

Bet vienalga raksts nav par to, bet ir par to, lai apgaismotu un pataisītu par kultūras tautu tādus kā tevi, jo tautai ir jādod gaisma, jo citādi tā tikai zog un murgo kā tu, telo ideologu, māci citus, taču pats neko nesaproti un pašam vēl ir jāmācās. Izlasi vēlreiz rakstu, ja gribi, lai pret tevi izturās...


"Ja nav nākotnes vīzija, tad valsts vai indivīds ir nožēlojams un nīkuļojošs subjekts."
---------------------------
Vai tad raksts nav par to? Atļušos vēl pacitēt Priedīti-
"Vispirms ir vajadzīga laba garīgā veselība, jo pretējā gadījumā tūlīt izgāzīsies ikviena piedāvātā intelektuālā konstrukcija."
-----------------
Kā jau teicu, Priedītis ir labs novērotājs un šad tad izdara pareizus secinājumus tikai vīzijas viņa sacerējumos nav ,toties kritikas pa pilnam un vienā virzienā.
Savukart es mēģinaju piedāvat savu vīziju, labu vai sliktu ne man spriest, par ko arī izpelnījos primitīvu apdiršanu konstruktīvas kritikas vietā. Kāda tur diskusija un apgaismošana?
Kā jau Priedītis teica- apgaismaošanai ir vajadzīga mērķauditorijas garīgā veselība. Es vēl piebilstu- griba tikt apgaismotam. Izskatās , ka nav neviena, ne otra. Tapēc arī jāpāriet pie represīvām metodem kā konkreta gadījuma- nodokļu auditiem un adekvātiem sodiem (skat.A.Judina rakstu "IR"), lai publikai smadzenes iepravītu pareizā virzienā.
Ir novērots, ka krīzes periodos notiek sabiedrības intelektuāla noslāņošanās- daļa attīrās pārskatot savu vertību skalu, cita daļa deģenerējās vēl vairāk. Sorry, nelaimīgais, bet Tu velc uz otro, ja jau rakstu pat nespēj izlasīt, kur nu vēl saprast.

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 11:30

»

Autors

Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? VSV gadījums ir klīnisks un tur neko nevar līdzēt, bet Tev mēģināšu...


Bet vienalga raksts nav par to, bet ir par to, lai apgaismotu un pataisītu par kultūras tautu tādus kā tevi, jo tautai ir jādod gaisma, jo citādi tā tikai zog un murgo kā tu, telo ideologu, māci citus, taču pats neko nesaproti un pašam vēl ir jāmācās. Izlasi vēlreiz rakstu, ja gribi, lai pret tevi izturās kā pret normālu, izlasi un atvainojies pasaulei, sakot, ka biji nedaudz sajucis un visu pārprati.Bet varbūt tu domā ka latviesiem visiem ir jābūt kāds tu esi un latviešiem nekāda apgaismība nav vajadzīga? Varbūt nav vajadzīga, jo es pats arī domāju, ka ter var palīdzēt tikai kaps.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 09:43

»

Stulbais

Kāds ir Priedīša raksta sakars ar nodokļiem, to es nesaprotu. Vai to kāds var paskaidrot jeb tas seržants bijušais no milicijas ir sajucis pavisam. Kāds iemesls ir buldurēt par nodokliem uz Priedīša raksta fona! Šizofrēnija, par ko Priedīša rakstā jeb kaut kas trakāks bet trakāks par šizo jau nekas ...


Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? VSV gadījums ir klīnisks un tur neko nevar līdzēt, bet Tev mēģināšu.
Ja Tu uztver jēdzienu "atbildība" tapat ka rakstā citētais ES fondu naudas izkrapējs Berziņs- pilns vēders man un manai ģimenei, bet parējais viss pie kājas, ko viņš šaurā lokā sauc par "mācēšanu dzīvot", tā ir Tava izvēle. Domāju, ka nav īpaši jāpierāda, ka krāpjoties ar nodokļiem, tu atņem iztikas līdzekļus citiem, mazāk aisargātiem un sauc to kā gribi- "otimizācija" vai kā savādāk, vai meģini attaisnoties ar to, ka lielie zagļi nozog vairāk un paliek nesodīti. Tas lietas būtību nemaina. Tiktāl nenosodu, jo pats, neesmu labāks. Bet tikai ieteikums- ja izlasīsi PIETIEK rakstu par kārtejo "siles" afēru vai Pulku, kas saņēm piķi par neko, nesteidzies izteikt "svēto" sašutumu, jo viņu vietā darītu to pašu, ja būtu tāda iespēja. Tapēc paklusē lupatiņā. Kad rakstīju, par mazajiem un videjiem uzņēmejiem kā demokratizacijas dzinejspēku, apzinajos, ka vairums nevelas pārmaiņas, jo atbalsta tikko minēto dzīves uztveri. Tadēļ , lai piespiestu pēdejos cīnities par savam ekonomiskajām interesēm (nodokļu atlaides un reāls valsts atbalsts) civilizētā veidā tādejādi veicinot sabiedrības demokratizāciju, nevis tupēt savās alās un krāpties ar nodokļiem, nepieciešams veikt represīvus pasākumus un nevis izlases veidā, bet masveidīgi. Tas protams attiecas ne tikai uz mazajajiem. Protams, var paņirgt par šīm domām, tomēr tas vismaz ir mēģinājums rast risinājumu atšķirība no priedīšiem, kas pūderē smadzenes un neko konstruktīvu ieteikt nav spējīgi.

Atbildēt

ahhha

22.10.2013. 00:29

»

tautu moka zagļi

nodokļu nemaksātāji, kontrabandisti u.t.t.t


Tautu moka nodokļu nemaksātāji? Ko tad tauta pati neķeras pie nodokļu maksāšanas? Sēdēt un gaidīt, kad citi par tevi nomaksās nodokli? Sēdi, gaidi, .. sēdēsim, gaidīsim

Atbildēt

Edge

21.10.2013. 22:31

»

Dabas bērns

Aha, ja jau tik lieliski esi informēts, kurš te kad ganās, tad jau pats to pašu dari


Viss tiek fiksēts:"(..)
Jautāti, vai policija par viņiem zina, cilvēki mierīgi atbildēja: «Znajet i bivajet.» («Zina un piestaigā.») Varbūt tieši tāpēc, ka nelegālais alkohols un «pelēkais» tirgus (no trešdaļas līdz pusei visa tirgus) nav tikai tajā nodarbināto (40% krutkas ražotāju viņu rūpals ir ienākumu pamatavots) rūpe, bet ir sasniedzis vispārnacionālas «ieinteresētības» līmeni, Saeima noraidīja priekšlikumu sodam par pagrīdes rūpalu pievienot mantas konfiskāciju."
http://nra.lv/viedokli/viktors-avotins/104273-islaicigas-nacionala-biznesa-nepatiksanas.htm

Atbildēt

tautu moka zagļi

21.10.2013. 19:39

nodokļu nemaksātāji, kontrabandisti u.t.t.t

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 17:41

»

Pekss

Vēl viens zombijs, kas te visur ganās ar saviem murgiem cauru diennakti. Tāpat kā tas redirsons no milicijas pie saimnieka galda ar neveiksminieka slavinājumu un ekshercoga niku


Aha, ja jau tik lieliski esi informēts, kurš te kad ganās, tad jau pats to pašu dari.

Zombējums ir ļoti relatīva lieta.
Pats savu nozombētību nepamana - attiecas tikpat labi uz mani, uz tevi un visiem pārējiem, kas te tuse (un arī netusē).

Atbildēt

Pekss

21.10.2013. 16:42

»

Dabas bērns

"Bet tomēr kutina - talants pievelk arī slimos skauģus un prātā impotentos.Tādi viepļi parasti raksta komentus. Gudrie lasa un klusu domā. Muļķis tūlīt nolamā autoru, jo skaudība ir milzīga. Pats truls un tukšs...


Vēl viens zombijs, kas te visur ganās ar saviem murgiem cauru diennakti. Tāpat kā tas redirsons no milicijas pie saimnieka galda ar neveiksminieka slavinājumu un ekshercoga niku.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 15:54

»

Ekspulkvedis

Ko var gaidīt no miliča ar stūrainu galvu. Neko nevar gaidīt, ja zina, ka redisonu ivari der tikai sišanai un izsišanai pirms tiesas.Latviešu ideologs milicis tāpēc te ārdās un cer, ka ar viņu kāds nopietns vīrs sāks runāt kā ar līdzvērtīgu čeveru pie stulbeņu galda. Maldīgas iedomas. Stulbajiem stulbo...


"Bet tomēr kutina - talants pievelk arī slimos skauģus un prātā impotentos.Tādi viepļi parasti raksta komentus. Gudrie lasa un klusu domā. Muļķis tūlīt nolamā autoru, jo skaudība ir milzīga. Pats truls un tukšs."

Šito reiz teica tāds Deniss. Priedīša students. Iespējams, Tu viņu pazīsti.

Atbildēt

Stulbais

21.10.2013. 12:08

Kāds ir Priedīša raksta sakars ar nodokļiem, to es nesaprotu. Vai to kāds var paskaidrot jeb tas seržants bijušais no milicijas ir sajucis pavisam. Kāds iemesls ir buldurēt par nodokliem uz Priedīša raksta fona! Šizofrēnija, par ko Priedīša rakstā jeb kaut kas trakāks bet trakāks par šizo jau nekas nevar būt. Tātad kāpēc nodokļi???

Atbildēt

Ex-seržants

21.10.2013. 11:47

Ahā, krievu šovinisti sarosījušies. Un kā tur bija ar "močīšanu sortīrā" un "ēzeļa ausīm", smalkjūtīgie Jūs mūsu?

Atbildēt

Lopkautuve nr. 5

21.10.2013. 11:41

»

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

...


Pērle mēslu čupā.

Atbildēt

Lopkautuve nr. 5

21.10.2013. 11:36

"...iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem pantiņiem, kurus tāpat neviens nelasa."/Ex-seržants/

Šis citāts nenoliedzami atspoguļo autora lielo garīgo briedumu, augsti attīstīto diskusijas kultūru un smalkjūtību. Tas veicina mīlestību uz autora daiļradi un vēlmi ieklausīties katrā šī kultūras nesēja un Latvijas tautas garīga tēva vārdā.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 11:17

Mans respect ex-seržantam par rakstu!

Viena lieta, ka par šīm tēmām teoretizē cilvēki, kas nekad nav pieķērušies "vērsim pie lietas", pavisam cita - kad par to runā tie, kas bijuši notikumu avangardā un zina drēbi.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 11:14

»

ALLA

uzvara atsevišķā jautājumā pati par sevi neko nedos, kamēr valsts pārvaldē nāks un darbosies profāni un/vai korumpanti, kas sačakarēs vēl vairāk to, kas jau bija sačakarēts pirms viņiem...


"Kāda tauta, tāda pārvalde. Diez vai ko panāktu pat bars eņģeļu, ja viņi tiktu iecelti valsts pārvaldē. Turpretī, ja tauta sastāvētu tikai no eņģeļiem, arī valsts pārvaldē būtu tikai eņģeļi."

Tas ir tik acīmredzami, vai ne?
Turklāt tikai eņģeļi var radīt "enģelisku" (lasi taisnīgu, godīgu) sistēmu.


Atbildēt

ALLA

21.10.2013. 10:56

uzvara atsevišķā jautājumā pati par sevi neko nedos, kamēr valsts pārvaldē nāks un darbosies profāni un/vai korumpanti, kas sačakarēs vēl vairāk to, kas jau bija sačakarēts pirms viņiem
??????????????
Kāda tauta, tāda pārvalde. Diez vai ko panāktu pat bars eņģeļu, ja viņi tiktu iecelti valsts pārvaldē. Turpretī, ja tauta sastāvētu tikai no eņģeļiem, arī valsts pārvaldē būtu tikai eņģeļi.
Vienkāršs piemērs. VID dāmīte beidzot iekrājusi naudiņu dzīvoklīša remontam. Vai viņa nodrošina, lai remontētāji samaksātu visus nodokļus? Ak neiedomājās par to? Kā tad tā, darbā visu laiku cīnās par nodokļu nomaksu, bet te, ar vienu rokas vēzienu - vairāki tūkstoši pelēkās ekonomikas...
Lietas uz labo pusi virzās tik lēnu, ka mēs to nepamanām...

Atbildēt

Ekspulkvedis

21.10.2013. 10:52

Ko var gaidīt no miliča ar stūrainu galvu. Neko nevar gaidīt, ja zina, ka redisonu ivari der tikai sišanai un izsišanai pirms tiesas.Latviešu ideologs milicis tāpēc te ārdās un cer, ka ar viņu kāds nopietns vīrs sāks runāt kā ar līdzvērtīgu čeveru pie stulbeņu galda. Maldīgas iedomas. Stulbajiem stulbo miliču vieta vien būs. Nelaimīgā Latvija ar saviem miličiem-politiķiem-ideologiem smirdēs vēl ilgi.

Atbildēt

N.Māstrihts

21.10.2013. 09:55

»

bs

Nomierinies,politiķi nav spējīgi nozagt tavas idejas.Lai nozagtu ideju to nepietiek izlasīt,to vajag izprast un atzīt par labu esam.Tas ir kā absolūtais mērījums,var ar pašu vienkāršāko ruleti nomērīt absolūto metru,bet nekad nezināsi,ka tu to esi izdarījis.Zinātnieks Repše(nu viņš brīžiem sevi dēvē...


Paldies par atzinumu - par ideju zagšanu. Ideja ar LVL kā instrumentu radīt darbvietas, atdabūt latviešus atpakāl no piespiedu emigrācijas, tiešām politiķi nav spējīgi izprast.Un ši ir mana ideja, to var saprast, ja vēlas, un izmantot, bet pašlaik par vēlu, ši ideja nepieder nevienai partijai, tostarp NA un VL.Tomēr šo ideju var izmantot, kad sagrūs ES un eirozoana, vai Latvijā galējā nabadzībā radīsies jauna nacionāla partija, kurai būs savs redzējums latviešu interesēs. Tad gan kādi šo ideju, lai gūtu popularitāti var nozagt un sabojāt.

Atbildēt

Ex-seržants

21.10.2013. 09:55

»

Es

Pie viena būtu patiess prieks iepazīties arī ar autora uzņēmējdarbības pieredzi, ja jau viņš ir tik zinošs. Pretējā gadījumā būtu patiess prieks, ja autors atturētos no turpmākas vāvļošanas par lietām, par kurām viņam ir tikai teorētiska, pie kam spriežot pēc raksta - vienpusēja, nojausma (par izpratni...


Par nodokļu optimizacijas shēmam savulaik runāju reformu partijas sapulcē , kur Vj.Dombrovskis prezentēja savu ideju par IIN samazināšanu par paris %, kas viņaprat izvilks uzņemejus no pelēkas zonas. Toreiz manī tas izraisīja smīnu. Un nemēgini man šet provocēt, jo te nav īsta vieta , ku par to runāt.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 09:38

»

Pauls Karels

Piekrītu, Jums, kundze visā, ko rakstāt. Tie mīnusu licēji ir vairāk kā plusu licēji. Cilvēki jau nav muļķi, viņi kretīnu Ivaru jūt uz reizi un pa gabalu. Latviešu ideologi tagad ir uz katra stūra.Neveiksminieki, kuriem internets tagad palīdz lāpīties no sava kretīnisma, zombētajām smadzenēm. Cik gan...


Runājot par Krieviju un šovinismu es tikai pielietoju Priedīša k-ga teoriju praksē (arējais ienaidnieks kā visu nelaimju cēlonis). Ja nedaudz iespringsi, tad varbūt pieleks, ka PSRS gadījumā iet runa nevis par nacionalo šovinismu , bet par ideoloģisko. Jab varbut Tev kas konkrēts iebilstams?
Attiecība uz Blondīnēm- īpasi nesatrauc, jo neko atbildes cienīgu jau nepateica .Attiecība uz mīnusiem- neko ciru negaidīju, jo kuram gan patiks ja viņu pelnīti nosauc par lētu prostitūtu, vai atgadinās ka iesakumā jāpierod pie domas , ka nodokļi jāmaksā un tad vat kačāt pravas vai apsaukat citus par zagļiem.

Atbildēt

Es

21.10.2013. 09:29

»


Pie viena būtu patiess prieks iepazīties arī ar autora uzņēmējdarbības pieredzi, ja jau viņš ir tik zinošs. Pretējā gadījumā būtu patiess prieks, ja autors atturētos no turpmākas vāvļošanas par lietām, par kurām viņam ir tikai teorētiska, pie kam spriežot pēc raksta - vienpusēja, nojausma (par izpratni to saukt nebūs īsti korekti).

Atbildēt

Pauls Karels

21.10.2013. 09:23

»

Blondīne

Saits labi dara, ka piebiedrojās prof.Priedīša rakstītajam par sabiedrības garīgo slimošanu un izglītības un apgaismības vajadzību. Te tagad ir labāks piemērs nekā rakstā.Slimošana ir uzreiz redzama. Tikai saits var pārvērsties par psihenes filiāli


Piekrītu, Jums, kundze visā, ko rakstāt. Tie mīnusu licēji ir vairāk kā plusu licēji. Cilvēki jau nav muļķi, viņi kretīnu Ivaru jūt uz reizi un pa gabalu. Latviešu ideologi tagad ir uz katra stūra.Neveiksminieki, kuriem internets tagad palīdz lāpīties no sava kretīnisma, zombētajām smadzenēm. Cik gan pamatīgi ir jābūt neizglītotam, lai teiktu ka lielas tautas ir šovinisti. To var pateikt tikai tāds muļķis, kas neko nav ne lasijis tikai muldējis visu mūžu muļķīša saimnieka partijā.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 09:11

»


Attiecība uz nodokļu otimizaciju, tad bezmaksas konsultācijas nesniedzu it īpasi tadiem kretīniem ka Tu, kam tapat nekas nepielektu. Un draudzīgs padoms Tev- ja pretende uz to , lai kads iesaistītos ar Tevi diskusijā, tad iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem pantiņiem, kurus tāpat neviens nelasa.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 08:38

»

bs

Arprāc seržant,ko tie zemessargi ar jums darījuši,ka civilizēta pasaule jums asociējas ar smagiem sodiem un efektīvu kontroles sistēmu?!Tas taču ir vergturu sapnis,vai vismaz komunistu


Varu Tevi iepriecināt. Tas , ka sodiem jabūt bargākiem doma arī A.Judins-
http://www.ir.lv/2013/10/21/tiesu-attieksmei-pret-nodoklu-nemaksatajiem-jaklust-bargakai
Cerams, ka aiz vārdiem sekos arī darbi.
Kas attiecas uz kontroli. tad VID ir japiesaista eksperti, kas paši ir stradajuši biznesā un parzin shemas ar atbilstošu atalgojumu, kas atkarīgs no darba rezultatiem. Iesakumam gan VIDam pašam iespejams ir jāatītrās. (nez ka tur lieta beidzās ar Jezdakovu)

Atbildēt

bs

21.10.2013. 01:31

»

N.Māstrihts

Diezgan panaivs teksts, īpaši par stučīšanu...


Nomierinies,politiķi nav spējīgi nozagt tavas idejas.Lai nozagtu ideju to nepietiek izlasīt,to vajag izprast un atzīt par labu esam.Tas ir kā absolūtais mērījums,var ar pašu vienkāršāko ruleti nomērīt absolūto metru,bet nekad nezināsi,ka tu to esi izdarījis.Zinātnieks Repše(nu viņš brīžiem sevi dēvē par zinātnieku) to nesen pārdzīvoja,organizēja domnīcu,sapulcēja ārzemniekus,izkratīja no naftalīna bijušos un beigās-čiks,vai kā tagad mēdz teikt-abloms.Bija skaidrs,ka nauda vējā,jo visas idejas vērtēja tie paši bijušie.

Atbildēt

Autors> N.Māstrihts

20.10.2013. 22:32

Neaicina autors veidot nekadu politisko partiju, jo no šī vārda salikuma autoram caureja piemetas. Raksts bija domats tikai un vienīgi kā pretarguments priedīša smadzeņu pūderēšanai un tas , ka nodokļu nemaksātāji sarosīsies, bija sagaidams, kas tikai liecina par problēmas nopietnību.
Arlabnakt.

Atbildēt

Autors> N.Māstrihts

20.10.2013. 22:13

Runajot par stučūīšanu bija domata normāla sabiedrība, bet ne slima, Skaidrs, ka šeit neviens nestučīs jo ar nodokļiem krāpjas visi. Krāpjas tapēc, ka kā jau postpadomju telpā pienakas, tas tiek uzskatīts par normalu parādību un ja tu nekrapsies, tad vnk nebūsi konkuretspējīgs, jo krāpjas visi. Kada izeja? Izeja vienkarša kā visā civilizēta pasaule pieņemts- smagi sodi, un efektīva kontroles sistēma. Tad ātri pieleks, ka izdevīggak ir nevis krapties bet cīnities par savām interesēm caur arodbiedrībām vai ka savādāk.

Atbildēt

N.Māstrihts

20.10.2013. 22:09

»

Edge

Daudz kas var notikt cīņas laikā par sabiedrības "demokratizāciju...



Autors pareizi rakstā norāda, ka intelektuāli pilnvērtīgas personas domā par latviešu nācijas un valsts konstruktīvu attīstību, praktizē nākotnes paredzēšanu, nevis „nevajadzīgu zīlēšanu kafijas biezumos”. Valsts un nācijas attīstības tendences atrodamas vēsturisko notikumu pareizā interpretācijā, autoram norādot, ka jaunie latviešu intelektuāļi tikai vēl„rakājas nojausmās” par to, kādai vajadzētu būt Latvijai un latviešu nācijai nākotnē, kamēr Ex-seržantam šie principi jau ir pilnībā skaidri.
Ex-seržanta raksts nav citu rakstu komentāru komentēšana, autors skaidri norāda, ka politiskā attīstība kā tāda, tostarp attīstot nacionālu valsti, nevar norisināties tikai komentējot politiķu - privātpersonu izteikumus , darbības un politiskos komentārus.
Neskatoties uz to, ka Ex-seržants nenoliedz pilnībā Krievijas un Briseles totālo ietekmi uz politiskajiem procesiem Latvijā , viņš ar rakstu aicina meklēt jaunus ceļus Latvijas attīstībai un latviešu nācijas saglabāšanai, neskatoties uz katastrofālo intelektuāļu trūkumu Latvijā.
Kā nepieciešamu autors aicina, atsakoties no NA un VL atbalsta, veidot jaunu latvisku partiju, kurai būtu izstrādāts skaidrs virzītājspēks vai uzstādījumi konstruktīvas nacionālas valsts attīstībai, kuru nevarētu ietekmēt jau esošās politiskās partijas.
Ex-seržants aicina veidot jaunu politisko spēku, kas būtu opozīcijā esošajām partijām, autors iet vēl tālāk – viņš aicina dibināt jaunu atbalsta fondu, kurā jaunā politiskā spēka atbalstīšanai tauta var ziedot savus naudas līdzekļus.
Bet pati drosmīgākā ideja, ko raksta nobeigumā pauž autors, ir minētās jaunās politiskās kustības virzītājspēka viens no mērķiem – Latvijas izstāšanās no ES un eirozonas, no jauna nodibinot Latvijas kā nacionālas valsts pašnoteikšanos, fakstiski atjaunojot LR Satversmē noteikto Latvijas valsts suverenitāti, vienlaikus likvidējot jaunizstrādājamo, ja to Saeima apstiprinās, LR Satversmes preambulu, kas vēl vairāk tikai saķelšot Latvijas sabiedrību, atjaunojot LVL kā maksāšanas līdzekli. Vienīgi neskaidrības rakstā rada autora neprecizētā ideoloģija,no kā īsti nav skaidrs, kaut kur jau tomēr dzirdēta iepriekš šī ideja, kas vairs nav nekas jauns – kā „ar LVL kā instrumentu iespējams radīt darbvietas un atsaukt latviešus no piespiedu emigrācijas”. No EX-seržanta rakstu rindām tikai un vienīgi nojaušam, ka tas ir minētā jaunā politiskā spēka jaunās Latvijas valsts valsts noslēpums.
Šādā aspektā es pilnīgi piekrītu autoram un ar nepacietību gaidīšu jaunus god. Ex-seržanta „vispārizglītojošos” rakstus par šo tēmu.

Atbildēt

Edge

20.10.2013. 22:04

»

Blondīne

Saits labi dara, ka piebiedrojās prof.Priedīša rakstītajam par sabiedrības garīgo slimošanu un izglītības un apgaismības vajadzību. Te tagad ir labāks piemērs nekā rakstā.Slimošana ir uzreiz redzama. Tikai saits var pārvērsties par psihenes filiāli


Daudz kas var notikt cīņas laikā par sabiedrības "demokratizāciju":
"Rīgā tā dēvēto ''legālo narkotiku'' tirdzniecības vietas formāli pieder Latvijas iedzīvotājiem un pie bodītēm novērotais liecina par katastrofu, atzina Rīgas Pašvaldības policijas (RPP) priekšnieka pienākumu izpildītājs Juris"
http://www.diena.lv/latvija/zinas/rpp-prieksnieks-noverojumi-pie-legalo-narkotiku-boditem-liecina-par-katastrofu-14029489

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

3

Lai novērstu uzmanību no izgāšanās ar kadastrālajām vērtībām, esam uzmeistarojuši slepenu projektu par jaunu tiesiskuma darba grupu

FotoPiektdien, 7. augustā, Tieslietu ministrija ir iesniegusi izskatīšanai Ministru kabineta sēdē ziņojuma projektu, kas paredz izveidot darba grupu ar valsts tiesisko drošību saistīto problēmjautājumu risināšanai.
Lasīt visu...

18

Neuzskatām par iespējamu piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas pasākumos, kas tiek organizēti svešā valodā

FotoEsam aicināti piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas raidījumos, ko organizē Latvijas sabiedriskie mediji, kas cita starpā iekļauj arī raidījumus, kas notiek svešvalodā, konkrēti - krieviski.
Lasīt visu...

6

Izliksimies, ka esam norūpējušies: valsts prezidenta Egila Levita paziņojums par vēlēšanām Baltkrievijā

FotoLatvija kā Baltkrievijas kaimiņvalsts pilnībā atbalsta baltkrievu tautas dziļo vēlmi dzīvot savā neatkarīgā, brīvā, demokrātiskā un tiesiskā Baltkrievijas valstī.
Lasīt visu...

12

Par dzīves mērķiem un jēgu

FotoKas mēs esam? Kāds ir mūsu dzīves mērķis? Kāda ir jēga cilvēces pastāvēšanai? Atbilstoši savām zināšanām un prāta spējām mēs meklējam atbildes uz šiem jautājumiem vai arī lieki nelauzām galvu ar šādām “muļķībām” un mierīgi dzīvojam tālāk. Tomēr šie jautājumi nav tik maznozīmīgi, kā tas varētu likties ikdienas darba steigas un problēmu pārņemtam cilvēkam. No tā, kādas atbildes mēs sameklējam uz šiem jautājumiem, lielā mērā ir atkarīga mūsu dzīve.
Lasīt visu...

6

Pamēģiniet mums noticēt, ka vislielākajā luterāņu draudzē viss ir gandrīz kārtībā

FotoRīgas Lutera draudze kategoriski noraida medijos izskanējušās interpretācijas par draudzes ilggadējo mācītāju Kaspara Simanoviča un Induļa Paiča darba attiecību pārtraukšanas iemesliem.
Lasīt visu...

21

Par ko balsot vēlēšanās?

FotoVatikāna II koncils par katoļu aktīvu līdzdalību politiskajā un sabiedriskajā dzīvē uzsver, ka "visiem pilsoņiem ir jāatceras savas tiesības un reizē pienākums piedalīties brīvās vēlēšanās, lai veicinātu kopējo labumu. Baznīca ciena un atzinīgi vērtē tos, kuri savus spēkus veltī kalpošanai cilvēkiem un valsts labā uzņemas šos smagos pienākumus" (Gaudium et spes, 75).
Lasīt visu...

21

Neizvērtēta un nepamatota kadastrālo vērtību aprēķināšanas reforma ir kaitniecība

FotoLatvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija uzskata, ka globālās krīzes apstākļos (Covid pandēmijas laikā) finansiāli tiek ietekmēts ikviens sabiedrības loceklis – ikkatra mājsaimniecība, nekustamā īpašuma īpašnieki, pārvaldītāji, attīstītāji, īrnieki (kam saskaņā ar likuma “Par dzīvojamo telpu īri” 11.pantu jāmaksā nekustamā īpašuma nodoklis) saistībā ar plānotajām kadastrālo vērtību paaugstināšanas izmaiņām.
Lasīt visu...

21

Ceram, ka valdība un koalīcija pieņems pareizo lēmumu un atdos mums visu, ko pieprasām

FotoEsam gandarīti par to, ka Amerikas Savienoto Valstu valdība joprojām pievērš uzmanību holokausta traģēdijas upuru piemiņas jautājumam un atmiņas par Otrā pasaules kara laikā notikušā genocīda pret ebrejiem saglabāšanai. Holokaustu pārdzīvojušie ir kļuvuši par lieciniekiem vieniem no vissmagākajiem un briesmīgākajiem no jebkad nodarītajiem noziegumiem pret cilvēci, tostarp slepkavībām, postam un īpašumu izlaupīšanai.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kadastrālās vērtības ir “jāiesaldē”

Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija LANĪDA aicina “iesaldēt” šā brīža kadastrālās vērtības, lai novērstu negatīvās sekas, kas prognozēto kadastrālo vērtību pieņemšanas gadījumā...

Foto

Pa iznīcības ceļu…

Kāds gudrais reiz uzdevis jautājumu: „Viens mats — vai tas ir daudz, vai maz?” Un pēc tam pats atbildējis: „Ja uz galvas, tad...

Foto

Dabas aizsardzības pārvaldes reforma: ieguvumus nesaskatām, zaudējumi acīmredzami

Vides konsultatīvā padome (VKP), kas apvieno divdesmit nozīmīgākās nevalstiskās vides organizācijas Latvijā, iebilst pret VARAM virzīto Dabas aizsardzības...

Foto

Striķim pietiek, ēšanai nepietiek: Latvijā diemžēl parasti praktizē lāpīšanu ar ielāpiem, kas mazāki par caurumu

Pārsvarā Latvijas sabiedrība ir vai tiek grūsta procentu gūstā. Ja ienākumi...

Foto

Izstrādātie tiešmaksājumu nosacījumi vairāk līdzinās "naudas apgūšanai"

Publiskajā telpā izskanējušie tiešmaksājumu aprēķini nav korekti, tiešmaksājumu sadaļā visvairāk cietīs mazie un vidējie lauksaimnieki, turklāt Zemkopības ministrijas (ZM)...

Foto

Ko lai dara, ja man gribas sev paturēt pusi no grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu pārdošanas cenas?

Jau labu laiku lauzu galvu par grāmatu vākos ielikto...

Foto

Pakļautās Latvijas priekšniekdiletanti infekciozos laikos

Pirms ir sākta ordeņu dalīšana "Par uzvaru pār Covid-19", ir vērts ar vēsu prātu novērtēt pakļautās Latvijas iestāžu un personāliju darbību...

Foto

Kā mēs tērēsim daudzās naudas

Vairāk nekā 10 miljardi eiro jeb gandrīz viens Latvijas gada budžets – tik daudz Eiropas naudas mums līdz 2027. gadam paredz...

Foto

Es apliecinu savu interesi iesaistīties dialogā ar likumdevēju Saeimas organizētā konferencē vai seminārā - tas mums noteikti dos daudz laba

Daru zināmu, ka 2020. gada 2....

Foto

Esam izlēmuši koncentrēties uz ražošanu Latvijā – un tam ir savi iemesli

Šobrīd ir pienācis laiks, kad AS „Agrolats Holding” grupa, kurā ietilpst arī tādi pazīstami...

Foto

Liel un jaun koncertzāl, pa kuras celšn jūs tur kašķe, taisn pirms gad tik atklāt uz Lielo laukum iekš Ventspil

Mēs, kas dzīvo iekš sav ķizgal...

Foto

Nav atbalstāms MK rīkojuma nosacījums par Pasaules tirdzniecības centra ēkas demontāžu

Latvijas Arhitektu savienības (LAS) Padomes locekļi, apspriežot Ministru kabineta rīkojumu Nr. 341 no 18.06.2020. par...

Foto

Eiropas Komisija vērtēs Latvijas ārkārtas stāvokļa atbilstību cilvēktiesībām

Šā gada pavasaris ar Covid 19 un no tā izrietošajām sekām izsita no līdzsvara daudzus. Tiek lauzti šķēpi,...

Foto

Vadzis

Kā saprast teicienu un pat apgalvojumu – «Kad vadzis ir pilns, tas lūzt»? Vai tā, ka ir nepieciešamas pārmaiņas, ka/ja turpmāk neizdosies noturēt paklausībā, ka...

Foto

Tagad mums ir slikti ceļi, bet daudz ierēdņu, kuri balso par to, lai nekas nemainītos

Divas lietas. Arī it kā nesaistītas, bet par to pašu. Attīstības Par kabatas...

Foto

Meklējam viedu taktiku ēnu ekonomikas līmeņa mazināšanai

Pagājušais – 2019. gads iestādei bija nopietns pagrieziena punkts, kad tika izstrādāta jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attīstības stratēģija...

Foto

Sauksim visas lietas īstajos vārdos

Kas katram no jums ir tas mīļākais un dārgākais? Protams, vispirms tā ir paša personīgā āda. Pēc tam bērni, sieva, ģimene....

Foto

Kremļa vēstniecība nāk palīgā: noderīgie idioti cieš zaudējumus „Piebaltijas” infokara frontē

Latvija ir uzsākusi sparīgu cīņu pret  Kremļa izplatīto dezinformāciju. Par drošību un  veselīgu mediju vidi atbildīgās...

Foto

Kam ir izdevīga ārkārtas situācija, jeb kā tiek radītas dzīres mēra laikā?

Saeimas pēdējā ārkārtas sēdē 9. jūlijā, tika izskatīti pieprasījumi par konkrētiem faktiem saistībā ar...

Foto

Mēs dzīvojam melu sistēmā

Es Jums pastāstīšu, kā veido melu ziņas. Melu sistēmu. Tikai ar dažiem piemēriem. Kaut to ir daudz....

Foto

Pareizu ceļu ejam, biedri Svece

Atbalsta vēstule pasaules progresa vēsmu nesējiem, nenogurdināmiem cīnītājiem pret verdzības laiku mantojumu, rasismu un citiem -ismiem....

Foto

Par ko Covid piemaksas Ieslodzījuma vietu pārvaldē?

Izlasīju internetā: "Fiskālās disciplīnas padome: valsts atbalsts Covid-19 pēckrīzes pasākumiem lielākoties ticis valsts sektoram un uzņēmumiem.”...

Foto

Vai Ļeņina ielā 59 (blakus Stūra mājai) dzīvoja čekisti?

Es te veicu nelielu izpēti. Iepriekš publicēju aicinājumu atsaukties zinošus cilvēkus, kas varētu paskaidrot, vai Ļeņina ielā...

Foto

Pēdējais laiks mēģināt iegūt politisko kapitālu no prettiesiskā nekustamā īpašuma nodokļa tēmas

Līdzšinējā nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) piemērošanas kārtība ir jāreformē, un jāievieš neapliekamais minimums primārajam...

Foto

Dievapziņa - strīdēties vai mēģināt saprast?

Katram no mums ir sava patiesība jeb pasaules uzskats, ko esam izveidojuši no lasītā, redzētā, dzirdētā, skolā iemācītā un pašu...

Foto

Uz politiskā feļetona tiesībām: pašpasludinātā virsvadoņa dekrēti par Teikas apkaimi

Es, Viedais Manels, turot roku uz Latvju nerātnajām dainām, pasludinu sevi par Teikas virsvadoni un zvēru...

Foto

Tālmācību nepieņemamības pamatojums

Tālmācību (attālinātās “online” izglītības) nepieņemamības pamatojums jeb krievu neoliberālis prognozē klātienes izglītības elitarizāciju un apgalvo, ka līderiem nav jābūt pārāk daudz un tāpēc...

Foto

Nekustamā īpašuma astrālās vērtēšanas līkloči

Šobrīd Latvijā nekustamo īpašumu kadastrāli vērtē atsevišķi – ēkas/būves un zemi, kas ir pretrunā ar pasaulē pārsvarā pieņemto praksi un Latvijas...

Foto

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina Valsts prezidentu kļūt par pirmās latviski izdotās grāmatas piecsimtgades notikumu patronu

Valsts prezidents Egils Levits ar dzīvesbiedri Andru Leviti šodien apmeklēja Latvijas...

Foto

Ja ir TĀDS “tautu tēvs”, tad labāk tautai dzīvot kā bārenei

Pasaulē ir un ir bijuši vairāki “tautas tēvi”. Tiesa, šāda iezīme ir tikai totalitārajiem režīmiem....

Foto

Pārdomas pēc grāmatas "Viltvārdis" izlasīšanas

Vispār jau cilvēcīgi Levitu var saprast, nedaudz pat izjūtu līdzjūtību. Kādas dzimtas piedzīvotās epizodes, iespējams, gadu gaitā radu daudzreiz pārstāstītas un...

Foto

Ko gada laikā paveicis nācijas tēvs un visas tautas prezidents

Valsts prezidenta Egila Levita prezidentūras pirmā gada (2019. gada 8. jūlijs–2020. gada 6. jūlijs) kopsavilkums....

Foto

VID pieeja veicina to, ka uzņēmējs ir gatavs pat atsaukties noziedznieku aicinājumiem sadarboties

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir būtiska loma valsts budžeta ieņēmumu veidošanā. Tomēr visbūtiskākā...

Foto

Toreiz un tagad jeb Mīti un patiesība par dzīvi Latvijā padomju laikā

Vien reta tēma tiek apspriesta tik emocionāli, bet bieži vien – pat agresīvi, kā...

Foto

Totalitāro žurku cīņa par varu: kurš kuru iznerros

Pašsaprotams, ka sabiedrotos (draugus) aicina ciemos kā ikdienā, tā arī svētku dienās. Īpaši jau svētku dienās. Nav šaubu,...

Foto

Ja tas, ko raksta grāmatā „Viltvārdis”, ir taisnība, tad Nācijas tēvam ir jāatkāpjas

1. Ja viss tas, ko grāmatā Viltvārdis, raksta Lato Lapsa, ir taisnība, tad Nācijas...

Foto

Ko apliecina pieminekļa zīme

Mantojums ir visapkārt, tas, paaudžu paaudzēm uzkrāts, veido mūsu šodienu – kā fons un vērtību radītājs. Tas, ko redzam, paliek mūsos, tāpēc...

Foto

Tagad es piesaku valsts digitalizācijas reformu

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotais informatīvais ziņojumus "Par valsts pārvaldes informācijas sistēmu arhitektūras...

Foto

Manas pārdomas par Latvijas himnu

Mūsu valsts himnā centrālais jēdziens ir Latvija. Toreiz, kad himna radās, priekšstats par Latviju bija jauns. Latvija kā vienota zeme –...