Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
/
22.11.2013. 15:51»
Gvido
Jā, Valdi Blaumani ! Tev taisnība par to, ka brīvību jaizcina...Tikai, šai brīvībai, kuru itkā izcīnījuši latvieši, ir sava cena.. Pirmo teiz tā bija cena, kuru samaksāja suvernā valsts -Krievija, kad , par Ļeņina parakstīto ( prettiesiski, jo Ļeninam nebija tādfu juridisko tiesību) Latvijas brīvlaišanas...
Jums taisnība. Ļeņinu sargājot streļķi nežēlīgi iznīcināja krievu inteliģenci un ieguva brīvību, kuru tikpat nežēlīgi pazaudēja. 1991.gadā brīvību ieguva nevardarbīgi un pamazām nevardarbīgi zaudē. Kā atnāk, tā aiziet.
/
22.11.2013. 15:45»
onkols
...nokaus.Kādeļ gan tik brutāli?Govis vienkārši pārstrukturizēsies un sāks dot gaļu.Vo,pavisam cita lieta
+
Rex
21.11.2013. 09:37»
udisejs
NOmaini pamperus - citādi smirdīga šķidra pļutka, kas tevi raksturo pašu
Purva vellam taisnība... bet savā mežā malciņu var pielasīt bez ciršanas atļaujas
onkols
20.11.2013. 08:26»
pilsonis
Vairums govju šajā barā tā arī nesaprot, ka tiklīdz tās pārstās dot pienu vai dos mazāk kā vara plāno, tās nokaus
...nokaus.Kādeļ gan tik brutāli?Govis vienkārši pārstrukturizēsies un sāks dot gaļu.Vo,pavisam cita lieta!!!!
udisejs
19.11.2013. 22:35»
Purva velns
Šo var uztvert divējādi. Var teikt, visi ejam paši audzēt paiku, nodokļus nemaksājam, sistēmu neuzturam, bet tad visiem zemes var nepietikt, sāksies konflikti un vispār atnāks "cita sistēma" un visus točna aiz sētas sasēdinās. Bet var izmantot kā atgādinājumu, lai cilvēki domā, cik tālu valsts ir nepieciešama...
NOmaini pamperus - citādi smirdīga šķidra pļutka, kas tevi raksturo pašu.
Purva velns
19.11.2013. 22:27Šo var uztvert divējādi. Var teikt, visi ejam paši audzēt paiku, nodokļus nemaksājam, sistēmu neuzturam, bet tad visiem zemes var nepietikt, sāksies konflikti un vispār atnāks "cita sistēma" un visus točna aiz sētas sasēdinās. Bet var izmantot kā atgādinājumu, lai cilvēki domā, cik tālu valsts ir nepieciešama un kur nepieciešamība pēc valsts pleca, līdz ar to, ierobežojumiem, likumiem un attiecīgi nodokļiem, vairs nepastāv. Lūk, tur kur valsts nav nepieciešama, bet ir un prasa vēl no cilvēka naudu, lai tur būtu, tas ir nevajadzīgs brīvības ierobežojums, tātad cilvēku apspiešana. Katra likuma esamībai ir jābūt attaisnojamai un jāievēro samērība, kā tas Satversmē rakstīts. Vai tas tā ir? Nevajag valsti uzreiz likvidēt, bet revidēt valsts funkcijas un likumus vajag nepārtraukti, citādi brīvības nebūs nekad.
Sindema
19.11.2013. 22:14»
venus pr. debunked
Vēl viens geto, vēl viens aploks, tehnokrātu "paradīze
Trūkst viens "mazs sīkums" - krematoriju aizmirsuši...
pilsonis
19.11.2013. 16:15»
Dabas bērns
Ja Tu šādu jautājumu uzdod, tad problēmas vispirms ir Tevī, nevis pastāvošajā nebūt ne ideālajā sistēmā...
Neesi izvēlējies pareizo auditoriju pasaku stāstīšanai.
Dabas bērns
19.11.2013. 13:16»
m
Un ar ko tā DKoreja atšķiras no LV reālajām darba stundām un reālā atvaļinājuma
Ja Tu šādu jautājumu uzdod, tad problēmas vispirms ir Tevī, nevis pastāvošajā nebūt ne ideālajā sistēmā.
Atšķiras ar to, ka šeit Tev tomēr ir iespējas izvēlēties:
1) cik un kā rukāt (un nevajag sākt kliegt, ka izvēles nav. Zinu un redzu, ka ir); ja kāds ļauj sevi "jāt" (ja jau tiek uzdots šāds jautājums) - nu, ko, katram savs - acīmredzot, no vecākiem mantotais iekšējais upuris ir gadījies varen liels;
2) strādāt ražošanā pie darba devēja vai uzspļaut tam visam un dzīvot savā naturālajā saimniecībā laukos (pamestu viensētu joprojām ir, cik uziet);
3) te ir daudz daudz daudz un vēlreiz daudz vienkāršāk izveidot savu biznesu.
m
19.11.2013. 12:49»
Dabas bērns
Jautājums - Valt, bet ko Tu piedāvā vietā? Anarhiju? Ja Tu pavērosi dabā, tad ieraudzīsi, ka haosā vien nav dzīvības. Notiks tā, ka raksta Alla...
Un ar ko tā DKoreja atšķiras no LV reālajām darba stundām un reālā atvaļinājuma?
paija
18.11.2013. 19:07Tie piemeri tadi neizdevušies. Ar žēberkli patreiz neķer kadu zivteli ,bet nārstojošu lasi . Lai citiem brīvajiem arī paliktu kada zivtele ko brīvi noķert, varbūt tomer ievērot tos žnaudzošos likumus oar zivju nārstiem citadi visiem nepietiks. Un ,jā kadam jau jarukā tā diezgan nebrīvi .lai brīvie varētu izpausties . Nu vismaz autors vareja pastastīt ka piemēru par savu brībo dzīvi
krahhs
18.11.2013. 16:50»
Aramess
Idiots, kas nesaprot, ko raksta. Tādam vajadzētu pakratīties Stolipina vagonā, tad varbūt saprastu, kādā valstī dzīvo un kas ir brīvība
vareetu vel piemineet pashuposhanos uz galeeraam,vai Ziemeljkoreju... bet vai tas ir merkjts uz kuru jasturee?
Sindema
18.11.2013. 16:24»
Dabas bērns
Es tādā režīmā nestrādāju, pojenīt...
Ņemu vērā TAVA skata punkta suverenitāti. Saprotams domas izklāsts.
Dabas bērns
18.11.2013. 16:03»
Sindema
"Viņiem šķiet normāli- darba nedēļa 52 stundas, atvaļinājums "pirmgadniekam" 7 dienas gadā". Puķuzirnīt, tev pašam šāds režīms patīk? Vai arī gribot negribot jāpiecieš, jo slaucēja darbs ir grūts. Vai ne
Es tādā režīmā nestrādāju, pojenīt!
Man ir savs rotaļāšanās ar sistēmu režīms, kas sniedz tādu devu brīvības, kāda man nepieciešama.
Tas bija minēts kā piemērs no reālās dzīves, piemērs par valsti (lasi - sistēmu!) un vērtību radīšanu. Un ja viņi tur tā nerīkotos, visticamāk, mirtu badā kā viņu ziemeļu kaimiņi. Ja Latvijā vienatnē ar naturālo saimniecību, iespējams, var izdzīvot, tad tur tas nav iespējams. Un tā ir viņu brīvā izvēle - pieņemt šādu režīmu, vai nē. Viņi pašsaprotami pieņem.
Latvijai, protams, tas neder, taču vērtību radīšanas jautājums paliek. Vienalga - vienatnē, ģimenē, dzimtā, kopienā vai, galu galā, valts veidolā - ēst vienmēr gribēsies. Un komfortu arī, nemaz nerunājot par prāta / ego nemitīgo paģērēšanu pēc "vairāk, vairāk, vairāk".
Sindema
18.11.2013. 14:49»
Dabas bērns
Jautājums - Valt, bet ko Tu piedāvā vietā? Anarhiju? Ja Tu pavērosi dabā, tad ieraudzīsi, ka haosā vien nav dzīvības. Notiks tā, ka raksta Alla...
"Viņiem šķiet normāli- darba nedēļa 52 stundas, atvaļinājums "pirmgadniekam" 7 dienas gadā". Puķuzirnīt, tev pašam šāds režīms patīk? Vai arī gribot negribot jāpiecieš, jo slaucēja darbs ir grūts. Vai ne?
...
18.11.2013. 14:43»
Jana
Diezgan primitīvs viedoklis. Protams mēs varam dzīvot krūmos, ēst, ko paši izaudzē vai noķer un pārvietoties pa neceļiem ar zirgu. Ja grib saņemt kaut ko no sabiedrības, tad jādod arī kaut kas pretim un parasti tie ir nodokļi
Nevar saistīt sabiedrību un nodokļus ar dzīvi kūtī, kur tevi slauc 3x dienā, lai gūtu sev peļņu, nevis, lai uzlabotu slaucamā sadzīvi.
Viens no fantastiem reiz rakstīja par nodokļu problēmu, viņa vīzija bija sekojoša - katrs maksā kaut kādus nodokļus, elektroniski, turklāt, nomaksājot nodokli, pats indivīds arī noteica, kādu daļu no samaksātās summas, kādām vajadzībām novirzīt, proti, pats nodokļa maksātājs noteica, cik % novirza izglītībai, cik darba nespējīgiem, veselībai, medicīnai, kārtības un drošības uzturēšanai, cik infrastruktūrai, zinātnei, attīstībai vai konkrētam Marsa projektam. Stāsts beidzās ar pacifistisku patosu, jo, kad nodokļu gada pēdējais nodokļa maksātājs bija noadministrējis savu nodokli, izrādījās, ka pirmo reizi pasaules vēsturē militārās rūpniecības un armijas budžets nākamajam gadam bija apaļa "0". Visai panaivs stāsts, bet interesants, jo liek padomāt, kam tiek novirzīti nodokļi.
Man nesāp, ja citus slauc, bet apzinoties, ka arī mani slauc, lai saimnieks varētu krogā ballēties ar saimniekmeičām, paliek skumji, ka esam tik dumji.
Jana
18.11.2013. 14:10Diezgan primitīvs viedoklis. Protams mēs varam dzīvot krūmos, ēst, ko paši izaudzē vai noķer un pārvietoties pa neceļiem ar zirgu. Ja grib saņemt kaut ko no sabiedrības, tad jādod arī kaut kas pretim un parasti tie ir nodokļi.
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.) ®
18.11.2013. 13:23»
Gvido
Tikai nevajag aizmirst, ka sis 4.maija rezīms balstās uz uztucīgiem pakalpiniem un rokaspuisiem kā zēvaldi, rasnači, oberšucmanfjurei lukasi,degeneratolisimusiem ķužiem,voiniem liekljuksiem, trepšas, suhorukovi, čakārni, puncuļi, reiniki
;)
Ir tak' sacīts: "Nekas nav aizmirsts un neviens nav aizmirsts."
Gvido
18.11.2013. 12:33»
Tikai nevajag aizmirst, ka sis 4.maija rezīms balstās uz uztucīgiem pakalpiniem un rokaspuisiem kā zēvaldi, rasnači, oberšucmanfjurei lukasi,degeneratolisimusiem ķužiem,voiniem liekljuksiem, trepšas, suhorukovi, čakārni, puncuļi, reiniki,....
Gvido
18.11.2013. 12:28»
Aramess
Idiots, kas nesaprot, ko raksta. Tādam vajadzētu pakratīties Stolipina vagonā, tad varbūt saprastu, kādā valstī dzīvo un kas ir brīvība
Stolipina vagons !! izskatās ka esi dienejis PSRS Iekšlietu karaspeka,vai dienejis VDK, vasi eisi bijis uzticīgs konsjuks vai komuņaga, ja reiz tu to piemini...Vai arī esi zeks ar stazu... Bet vai tu pats saproti kas ir valsts?, ko nozīme dzīvot ? Es jau kops 2007.gad DZĪVOJU Fencijā.... Un tie 50000 tūkštoši kuri aizbēgusi no sī tava dievināta 4.maija rezīma, nekad vairs neatgriezīsies šajā valstiskās pornografijas noziedzības un mēslu bedrē ar pseidonīmu LR...
Arājs
18.11.2013. 12:19Man patiesi žel sī raksta autoru !!! Un, nejau taopēc, ka viņs pasacījis ko nepareizu, nepiedienīgu... Nē !!! Tāpēc, ka viņs pasacījis PATIESĪBU par VALDOŠO REŽĪMU !!!!!!!!!. Un tagad vi,nu vajās un terorizēs valdošās politmafijas klanu nklo,akas rokspuisi no reiniķela vadīta DP, no deģeneratolisimusa ķuža vadita VP, tad vel SABisti un, protams šucmaniskā varza no RPP tās oberštrutfjurera lukasa vadībā... Esmu ar šīm teroristu vienībam saskārie...Neko jau viņi reali nevar izdarīt, bet pabojāt nervus gan...
Ēdelveiss
18.11.2013. 12:03Nu, ko tur lai saka...Tāds jau , bez govju un aploka alegorijām, ir šis Latvijas Republikas pilsoņu ieviestais totalitārais valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija režīms. Visa sistema balstās uz likumiem, bet tā izdaudzināta Satversme ir tikai nožēlojama butaforija, aiz kuras slēpjās šī režīma valdošas politmafijas klani, sevi dēvējot par partijam, kā arī tadi pasaules vazaņķi ka pašnodevetais lielais cilvektiesību un konstitucionalo tiesību "eksperts" žīds Levins. Satversmē ir ierakstīts, ka Latvijā vara pieder tautai, bet faktiski tikai kādai sīs tautas daļai-pilsoniem, nio kuriem 90% ir latviesi... Protams, ka valdošās kliķes-rezīmam vajaga savu piesegu, lai viss izskatītos likumīgi.. Tikai šaja likumībā cilvēks latvija ir sliktaka stavoklī kā govs ganībās... Govij saimnieks ir apreķinājis garantētā iztikas devu lai ta dotu noteiktu minimalo piena porciju... Bet, Latvija valdoša rezīma kliķe pieprasa vairak no cilvēka ka tam garantejusi ! Piemers ? Lūdzu ! Kā jau visiem lopņiem , arī valdošās politmafijas kliķe ir noteikusi minimalo izdzīvošanas summu, bet tikaitajā, protams ka apzināti nva iekļāvusi visus, pašas noteiktos, nepieciešamos tēriņus. Tā sauktajā iztikas minmimuma nav paredzēta naudas summa par personas apliecinosu dokumentu saņemšanu, bet, par dzīvošanu bez derīgas pases, valdoša rezīma kliķe ir noteikusi naudas sodu !!! Tā patās nav paredzēta arī naudas summa dzīvesvietas deklarēšanai, bet, par dzīvošanu bez tās, atkal paredzēts naudas sods... Tātad- ja negribi maksāt sodu, tad mazak ēd,vai nemazgājies.... Genocīds... ? Jā, bet tāds īpašš-ni latviesu īstenāko un patiesako īpasību stilā...
Ēdelveiss
18.11.2013. 12:03Nu, ko tur lai saka...Tāds jau , bez govju un aploka alegorijām, ir šis Latvijas Republikas pilsoņu ieviestais totalitārais valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija režīms. Visa sistema balstās uz likumiem, bet tā izdaudzināta Satversme ir tikai nožēlojama butaforija, aiz kuras slēpjās šī režīma valdošas politmafijas klani, sevi dēvējot par partijam, kā arī tadi pasaules vazaņķi ka pašnodevetais lielais cilvektiesību un konstitucionalo tiesību "eksperts" žīds Levins. Satversmē ir ierakstīts, ka Latvijā vara pieder tautai, bet faktiski tikai kādai sīs tautas daļai-pilsoniem, nio kuriem 90% ir latviesi... Protams, ka valdošās kliķes-rezīmam vajaga savu piesegu, lai viss izskatītos likumīgi.. Tikai šaja likumībā cilvēks latvija ir sliktaka stavoklī kā govs ganībās... Govij saimnieks ir apreķinājis garantētā iztikas devu lai ta dotu noteiktu minimalo piena porciju... Bet, Latvija valdoša rezīma kliķe pieprasa vairak no cilvēka ka tam garantejusi ! Piemers ? Lūdzu ! Kā jau visiem lopņiem , arī valdošās politmafijas kliķe ir noteikusi minimalo izdzīvošanas summu, bet tikaitajā, protams ka apzināti nva iekļāvusi visus, pašas noteiktos, nepieciešamos tēriņus. Tā sauktajā iztikas minmimuma nav paredzēta naudas summa par personas apliecinosu dokumentu saņemšanu, bet, par dzīvošanu bez derīgas pases, valdoša rezīma kliķe ir noteikusi naudas sodu !!! Tā patās nav paredzēta arī naudas summa dzīvesvietas deklarēšanai, bet, par dzīvošanu bez tās, atkal paredzēts naudas sods... Tātad- ja negribi maksāt sodu, tad mazak ēd,vai nemazgājies.... Genocīds... ? Jā, bet tāds īpašš-ni latviesu īstenāko un patiesako īpasību stilā...
Ēdelveiss
18.11.2013. 12:03Nu, ko tur lai saka...Tāds jau , bez govju un aploka alegorijām, ir šis Latvijas Republikas pilsoņu ieviestais totalitārais valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija režīms. Visa sistema balstās uz likumiem, bet tā izdaudzināta Satversme ir tikai nožēlojama butaforija, aiz kuras slēpjās šī režīma valdošas politmafijas klani, sevi dēvējot par partijam, kā arī tadi pasaules vazaņķi ka pašnodevetais lielais cilvektiesību un konstitucionalo tiesību "eksperts" žīds Levins. Satversmē ir ierakstīts, ka Latvijā vara pieder tautai, bet faktiski tikai kādai sīs tautas daļai-pilsoniem, nio kuriem 90% ir latviesi... Protams, ka valdošās kliķes-rezīmam vajaga savu piesegu, lai viss izskatītos likumīgi.. Tikai šaja likumībā cilvēks latvija ir sliktaka stavoklī kā govs ganībās... Govij saimnieks ir apreķinājis garantētā iztikas devu lai ta dotu noteiktu minimalo piena porciju... Bet, Latvija valdoša rezīma kliķe pieprasa vairak no cilvēka ka tam garantejusi ! Piemers ? Lūdzu ! Kā jau visiem lopņiem , arī valdošās politmafijas kliķe ir noteikusi minimalo izdzīvošanas summu, bet tikaitajā, protams ka apzināti nva iekļāvusi visus, pašas noteiktos, nepieciešamos tēriņus. Tā sauktajā iztikas minmimuma nav paredzēta naudas summa par personas apliecinosu dokumentu saņemšanu, bet, par dzīvošanu bez derīgas pases, valdoša rezīma kliķe ir noteikusi naudas sodu !!! Tā patās nav paredzēta arī naudas summa dzīvesvietas deklarēšanai, bet, par dzīvošanu bez tās, atkal paredzēts naudas sods... Tātad- ja negribi maksāt sodu, tad mazak ēd,vai nemazgājies.... Genocīds... ? Jā, bet tāds īpašš-ni latviesu īstenāko un patiesako īpasību stilā...
venus pr. debunked
18.11.2013. 11:52»
Uldis Sēne
Tiem, kuri autoram jautā par iespējamo alternatīvu pašreizējai absurdajai sistēmai, no sirds iesaku noskatīties zinātnieka Žaka Fresko lekcijas, viņa piedāvāto "venēras projektu" ieskaitot. Tur ir daudz skarīgu ideju
Vēl viens geto, vēl viens aploks, tehnokrātu "paradīze".
Gvido
18.11.2013. 11:46Jā, Valdi Blaumani ! Tev taisnība par to, ka brīvību jaizcina...Tikai, šai brīvībai, kuru itkā izcīnījuši latvieši, ir sava cena.. Pirmo teiz tā bija cena, kuru samaksāja suvernā valsts -Krievija, kad , par Ļeņina parakstīto ( prettiesiski, jo Ļeninam nebija tādfu juridisko tiesību) Latvijas brīvlaišanas rakstu, pretī saņēmot latviešu palīdzību bruņotam valsts apvērsumam Krievijā, tās civiliedzīvotaju slepkavošanā. Otrā reize bija brīvprātīgā latviesu piedalīšanās Vērmahtā un NKVD arī tiešā slepkavošanā. Trešā reize - ni jau pasaules žandarmu un civiliedzīvotaju ASSV ordu sastāva slepkavojot civiliedzīvotajus Afganistāna.. Un visās trīs reizēs tika iegūts tikai verga un kalpa statuuss, nejau brīvība...Lūk tās jau ir tās patiesās latviskās īpasības....
ujauja
18.11.2013. 11:44»
ALLA
Anarhistu galvenā iezīme ir naids pret valsti un tās institūcijām. Ar dažādu metaforu palīdzību anarhists Valts Blaumanis cenšas pasvītrot, ka valsts viņam ir tik daudz parādā, ka viņš labprāt bez tās iztiktu. Savā jaunības maksimālismā Valts neapjēdz, ka bez valsts visādi varētu gadīties, piem.,puisis...
Nerunā glupības, "alla".
Pirmkārt, nekar citiem birkas un nesauc par anarhistiem, it īpaši, ja par terminiem tev blāva izpratne. Otrkārt, tekstā nav neviena vārda, kur autors teiktu, ka viņam kāds ir parādā, viņš pauž domu - laidiet ārā! Jūs par sevi un es par sevi! Ļaujiet dzīvot, ne tikai izdzīvot! Noprotams, ka, ja viņam kāds no alas izvilks sievu vai suķi, tad viņš pats arī cīnīsies un neskries saukt palīgā kaimiņu.
Treškārt, "alla", cilvēki un dzīvnieki dzīvo grupās, lai būtu vieglāk izdzīvot. Bet ne visiem grupā ir vieglāk, it īpaši, ja tā ir kanibālu grupa. Ceturtkārt, kur tekstā redzama augstprātība? Un kāds te sakars ar Dievu?
Tev, "alla", netīk brīvdomātāji, jo tu dzīvo un parazitē uz citu rēķina, vai ne? Tu neko ne ražo, ne radi, ne aitas audzē, ne zemi strādā, nodarbojies ar politiku, spekulāciju un plāno shēmojumu? Vai barojies no druskām, ko "valsts" atņem tiem, kuri sēj un pļauj.
Stāsts nav par krekliem, stāsts ir par sirdsapziņu, kuras tev nav. Tu esi tā govs, kura paliks kāju priekšā otrai, ja tā mēģinās izlauzties no aploka. Stāsts ir par elektrisko žogu un "vairākuma varu", kur vairākumam ir lopa apziņa. Stāsts ir par bezcerību.
Brīvība nav papildizvēle, tā ir eksistences nepieciešamība un tās primārais nosacījums, ir izvēles brīvība, domas un apziņas brīvība un rīcības brīvība. Ja tev nav izvēles, dzīvot kūtī vai ārpus kūts, tad tu neesi brīvs un nekad nebūsi.
Kādam kūts smacīgais gaiss šķiet pieņemams, kādam pat aploks par šauru, mēs esam dažādi. Dažkārt nav citas izvēles kā saskumt, noraut pienu un ļaut sevi pārstrādāt košera desās.
Depresija ir lipīga. Kad viss ganāmpulks kūtī saskums un noraus pienu, saimnieks to izlaidīs no kūts, sāksies rumulēšanās, zāle tiks ēsta pilnām mutēm, izslaukumi palielināsies, būs brīvība. Bet tad atkal būs ziema un būs jādzīvo smirdīgā kūtī, jāēd pelējis siens. Un atkal kādai govij uznāks depresija. To, kad atnāks pavasaris, nenosaka pat govju saimnieki, tur tā traģēdija lopa dzīvē. Bada gados var nākties izkaut visu ganāmpulku un var gadīties, ka arī pats saimnieks nosprāgst badā.
Uldis Sēne
18.11.2013. 11:07Tiem, kuri autoram jautā par iespējamo alternatīvu pašreizējai absurdajai sistēmai, no sirds iesaku noskatīties zinātnieka Žaka Fresko lekcijas, viņa piedāvāto "venēras projektu" ieskaitot. Tur ir daudz skarīgu ideju.
Fēlis
18.11.2013. 10:40»
ALLA
"Autors" - tipisks anarhista tēls padomju literatūrā. Šitādi tipāži, nolaupījuši ieročus, ar saukļiem "nekārtība - kārtības māte" šāva uz visu, kas kustas. Dabīgi, saņēma pretī - visi kā viens zem zemes. Skatos, Lapsam nav visi mājās - uzprasās uz PIETIEK slēgšanu
ALLA kā parasti izrāda savu šauro pieri. Anarhija ir tas, kas notiek pašlaik. Batjka Mahno izdeva savu naudu un uz tās nebija rakstīts: mēs ticam dievam. Uz tās bija rakstīts: par nepieņemšanu samaksai- nošaušana. Apmēram kā pie mums, vienīgi fiziskas iznīcināšanas vietā- finansiāla.
Dabas bērns
18.11.2013. 10:31Jautājums - Valt, bet ko Tu piedāvā vietā? Anarhiju? Ja Tu pavērosi dabā, tad ieraudzīsi, ka haosā vien nav dzīvības. Notiks tā, ka raksta Alla.
Vai Tu piedavā labāku sistēmu? Tad Tev jāpieņem, ka jebkurā sistēmā būs žogi un govis joprojām paliks. Sistēma bez žogiem nav iedomājama; savukārt, "labāka" vai "taisnīgāka" sistēma, tāpat kā žoga attālums, ir relatīvas lietas.
Vērtības nevar rasties no nekā.
Piemēra pēc. Man sanāk diezgan daudz darboties ar korejiešiem. Dienvidkoreja ir pārtikusi valsts. Taču viņiem nav ne dabas resursu, ne tūrisma objektu. Vienīgais resurss - cilvēku rokas. Viņiem šķiet normāli - darbanedēļa 52 stundas, atvaļinājums "pirmgadniekiem" 7 dienas gadā.
Nav jēgas sacīt, ka ceļš, pa kuru ejam, ved uz nekurieni, ja nevari piedāvāt labāku ceļu.
Atslēga meklējama pilnīgi citur; par to vairāk neatkārtošos.
ALLA
18.11.2013. 09:35»
ujauja
Kas tad šajā tekstā anarhistisks? Govis taču nesāka šaut pļekas pa labi, pa kreisi! Acī nevienam ganam ar čuru arī neielaida...
Anarhistu galvenā iezīme ir naids pret valsti un tās institūcijām. Ar dažādu metaforu palīdzību anarhists Valts Blaumanis cenšas pasvītrot, ka valsts viņam ir tik daudz parādā, ka viņš labprāt bez tās iztiktu. Savā jaunības maksimālismā Valts neapjēdz, ka bez valsts visādi varētu gadīties, piem.,puisis no kaimiņu alas atņemtu Valtam veceni un nebūtu, kam sūdzēties.
Valta augstprātībai un tukšajai lielībai nav robežu. Valsts taču katru dienu nepiestāda 2 milj. rēķinu katram censonim, cik tad viņš ir iedevis izglītībai, cik policijai u.t.t. Lai saņemtu galējo rēķinu, Valtam jānogaida savu nāvi, tad Dievs piestādīs. Dievam nav vaļas piestādīt katram mēneša, ceturkšņa vai gada atskaites
fzss
18.11.2013. 09:14pārspīlēts texts- Latvijā ir simtiem slepenu miljonāru, kurus valsts netramda...
nu, rakst ir par govīm/lupeņiem
18.11.2013. 08:59viss pareizi, a kur tad ļeņina bomži gribēja doties?
Lai dodas, tie visur būs bopmži.
N.Māstrihts
18.11.2013. 08:49»
Sindema
Vecīt, tavam kompim "dzelži uzkārušies". Strādā tikai "copy-paste
Ja tu to esi izlasījis, tas vēl nenozīmē, ka arī citi.
Aramess
18.11.2013. 08:10Idiots, kas nesaprot, ko raksta. Tādam vajadzētu pakratīties Stolipina vagonā, tad varbūt saprastu, kādā valstī dzīvo un kas ir brīvība.
ujauja
18.11.2013. 03:33»
ALLA
"Autors" - tipisks anarhista tēls padomju literatūrā. Šitādi tipāži, nolaupījuši ieročus, ar saukļiem "nekārtība - kārtības māte" šāva uz visu, kas kustas. Dabīgi, saņēma pretī - visi kā viens zem zemes. Skatos, Lapsam nav visi mājās - uzprasās uz PIETIEK slēgšanu
Kas tad šajā tekstā anarhistisks? Govis taču nesāka šaut pļekas pa labi, pa kreisi! Acī nevienam ganam ar čuru arī neielaida!
Viss beidzās kā vienmēr - happily ever after! Govs, kurai negribējās dzīvot aplokā, bet, kurai nebija iespēju kļūt par meža govi, jo "Zeme apaļa", sāka saskumt, piens saskāba un beigās aptrūkās. Tāpēc šitā gotiņa nonāca gaļas kombinātā, košera desām. Otra govs, kura cītīgi mala zāli un deva daudz piena, nodzīvoja maķenīt ilgāk, viņu desās samala pēc gada.
Ateena.
17.11.2013. 23:59Paldies par spilgti mūsdienas atsedzošo rakstu, labāk nevar pateikt....tiem , kas to var un grib saprast.
ALLA
17.11.2013. 22:56"Autors" - tipisks anarhista tēls padomju literatūrā. Šitādi tipāži, nolaupījuši ieročus, ar saukļiem "nekārtība - kārtības māte" šāva uz visu, kas kustas. Dabīgi, saņēma pretī - visi kā viens zem zemes. Skatos, Lapsam nav visi mājās - uzprasās uz PIETIEK slēgšanu
Sindema
17.11.2013. 22:50»
pāreju uz barteru
Mainu jaunu ķīniešu gumijnieku pāri pret 25 kg kartupeļu
:):):) berjozkins izvilks žagaru...:):):)
pāreju uz barteru
17.11.2013. 22:28»
Sindema
Saprotami, mierīgā tonī izteikts skaudrs un patiess domas plūdums. Paldies, Valt. "Nauda ved pie varas. Vara ved pie naudas". Ja pareizi saprotu: tātad ir jāpārcērt varas un naudas sasaite
Mainu jaunu ķīniešu gumijnieku pāri pret 25 kg kartupeļu.
VID, ja grib var dabūt savu nodevu - viena pavalkāta gumijnieka veidā - pa pieri.
Sindema
17.11.2013. 21:45»
N.Māstrihts
Šis nav objektīvs komentārs. Būtu jāzina, ka saskaņā Rietumu vēsturisko faktu interpretācijas metodi, demokrātijai sekojot pēc totalitārisma, varu pārmanto vecie varturi (komunisti šai gadījumā), kas izzog valsti. Tad seko tautas sacelšanās (2009.g.13.janvāra notikumi, kurus gan inicēja mākslīgi – logi...
Vecīt, tavam kompim "dzelži uzkārušies". Strādā tikai "copy-paste".
pilsonis
17.11.2013. 21:45Vairums govju šajā barā tā arī nesaprot, ka tiklīdz tās pārstās dot pienu vai dos mazāk kā vara plāno, tās nokaus.
N.Māstrihts
17.11.2013. 21:35»
Sindema
Saprotami, mierīgā tonī izteikts skaudrs un patiess domas plūdums. Paldies, Valt. "Nauda ved pie varas. Vara ved pie naudas". Ja pareizi saprotu: tātad ir jāpārcērt varas un naudas sasaite
Šis nav objektīvs komentārs. Būtu jāzina, ka saskaņā Rietumu vēsturisko faktu interpretācijas metodi, demokrātijai sekojot pēc totalitārisma, varu pārmanto vecie varturi (komunisti šai gadījumā), kas izzog valsti. Tad seko tautas sacelšanās (2009.g.13.janvāra notikumi, kurus gan inicēja mākslīgi – logi Saeimas ēkai jau bija sagatavoti nomainīšanai, lai preventīvi apspiestu iespējamo stihisko tautas sacelšanos) un oligarhi bēg no valsts. Latvija ir šādā situācijā, kad to izzog vecie varturi, kas turpina politisko kursu augstskolās, neizskaidrojot, bet slēpjot patieso vēsturisko stāvokli Latvijā.I.Kreituse ir viena no aktīvākajām padomju laiku profesorēm, kura slēpj-neinterpretē patieso vēsturisko situāciju Latvijā, kopā ar komunistiem, varturiem izzogot valsti, neradot progresīvu pievienoto vērtību ar savu darbu, par ko saņem algu, bet ar saviem tekstiem regulāri mulsina un baida sabiedrību, mākslīgi un spekulatīvi radot pieprasījumu pēc viņas nākošajiem tendenciozajiem- melīgajiem tekstiem.
Jā, latviešu sabiedrība kļūst vienaldzīga – tā var ķerties pie ieročiem – dažādiem, lai atrisinātu savu apspiestības problēmu.Latvija ir īpašā „veiksmes stāsta” situācijā – to izzog un pārvalda vecie varturi un to izzog arī ES ar savu likumdošanu un reālajām darbībām –„ izved lēto, izglītoto darbspēku uz Rietumiem”. I.Kretuse baidās, ka var parādīties spēki, kas tiešām ar īstām teroristiskām darbībām var vērsties pret pašreizējiem varturiem, jo sabiedrībai un atsevišķīem indivīdiem ir VIENALGA, kas ar tiem notiek vai var notikt.
Sindema
17.11.2013. 20:28Saprotami, mierīgā tonī izteikts skaudrs un patiess domas plūdums. Paldies, Valt. "Nauda ved pie varas. Vara ved pie naudas". Ja pareizi saprotu: tātad ir jāpārcērt varas un naudas sasaite.
Pilnai "laimei"
17.11.2013. 18:32ieejot eirozonā jāaizņemas kādi 2 000 000 000 eiro, ko samaksāt Eiropai.
Sīmanis S.
17.11.2013. 18:11Patiesība par perestroiku video:http://www.youtube.com/user/ArtursPrieditis