Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

toledo

18.11.2020. 08:54

»

Lasītājs

Pediņus vajag ārstēt psihuškās, tie ir slimnieki. Un jānorobežo no veselās sabiedrības daļas ar piespiedu ārstēšanu. Mums valstī, katastrofāli trūkst vienkārša, smaga darba darītāju, kur šos varētu izmantot...


Pedini un lezbietes ir slimi cilveki, individi ar izmainam genos. Slimi cilveki nedrikst veidot oficialas gimenes un audzinat pienemtus bernus. Vai tiesam mes esam tik aprobezoti si jautajuma izpratne?

Atbildēt

Izlasi "melno" ST spriedumu

16.11.2020. 19:50

»

Dollārs

Ģimene ir Tēvs un Māte un viņu pirmās un otrās pakāpes radinieki, kuru dzīves un saimniecības ir saistītas garīgi un ekonomiski . Gultu atstājiet guļamistabai! Nevar būt tēvs vēl viena māte vai vēl viena sieviete Tēvs! Fiziski sieviete nevar būt Tēvs un pretendēt uz Tēva 10 dienām! Varbūt ir noticis...


Ko raksta spriedumā - apskata seksbrīvību, ko spriedumā apzīmē ar jaunvārdu - dzimumuzvedības brīvība, ko gan jau jāsaprot arī kā brīvu grupveida seksu. Un turpina apmēram tā, brauc kā pa sliedēm ar visāda veida apmuļļāšanu, stāstot gari un plaši vienu no laulāto ģimenes motīviem, ka vienīgā ģimenes pazīme ir "cieņa" vienam pret otru. Un vai nemanām, ka ST vai visā spriedumā apvārdo šo, terminu, rakstot, ka ja kāds kādam, arī viendzimumu pāris, viens pret otru izrāda cieņu, jau pietiek ar paziņošanu, ka šādu pārus Saeimai arī jāatzīst kā ģimeni - viņi seksojas, glaužas, mīl viens otru , izrāda kaut vai vienas naksts cieņu ( varbūt ilgāk, to neskaidro) - tā, nudien, ir ģimene?!

Tik tālu "smagsavara" juristi! Varbūt es kļūdos, kaut ko nesaredzēju, ka spriedumā ir daudz faktu, kas liecina par geju un lezbiešu ģimeni? Lai man piedod un norāda, ka es kļūdos, būšu gandarīts, ka tā bija mana kļūda un to pieņemšu.

Atbildēt

Stukaču un perversiju pārņemta valsts?

16.11.2020. 19:14

»

ggg

Kas liedz mums sis perversijas apturet? Nu paradisim, ka mums ir mugurkauls, ka musu tautai ir citi uzskati saja jautajuma. Vai tapec, ka ja mes nepienemsim viendzimuma laulibas, aizliegsim stulbos praidus, mus izslegs no ES? Eiropas savieniba nav nekadas demokratijas, izvediet aptauju, un jus redzesiet...


Pirmkārt, Latvija bija līdz riebumam pārpludināta ar cittautiešiem un plašu kriminālo elementu, kuri tiesāti par smagiem noziegumiem Krievijā (tādēļ plaši veidoja speckomendatūras) iepludināšana, lai veicinātu okupācijas nostiprināšanu un kriminalizāciju, pārkrievošanu. Līdz galam šī politika tomēr neizdevās, bet sekas palika ļoti smagas: daudz stukaču, korumpantu, zagļu, kriminālo elementu un liels cittautiešu procents. Nacionāli neprata novirzīt cittautiešus un tautu saliedēšanai, bet naidoja līdz neprātam ne tika cittautiešus, bet visu tautu, pasludinot bijušos īpašniekus un viņu mantiniekus par vienīgajiem pareiziem latviešiem - radīja naida politiku, kas atspēlējās. Šādā valstī valda bandītisms, korupcija, naids un partiju uzpirkšana, atjaunojās stučīšana ka nodarbe.

Atbildēt

ggg

16.11.2020. 14:52

»

Agnese

Domāju, ka tieši tāpēc arī tāds spriedums. Ja Saeima nepratās, tad ST to izdarīja. Ņemot vērā nabadzības pieaugumu un sekojošo depresiju, daudziem dabiskiem aizbildņiem- mātēm un tēviem bērni tiks atņemti. Globālisms un tam sekojošās perversijas, tik drūms ir skats nākotnē


Kas liedz mums sis perversijas apturet? Nu paradisim, ka mums ir mugurkauls, ka musu tautai ir citi uzskati saja jautajuma. Vai tapec, ka ja mes nepienemsim viendzimuma laulibas, aizliegsim stulbos praidus, mus izslegs no ES? Eiropas savieniba nav nekadas demokratijas, izvediet aptauju, un jus redzesiet, ka 90 procentu tautas izteiksies noliedzosi pret visu so arpratu. Bet ne, latviesiem atkal ir jaliec muguras liela brala prieksa.

Atbildēt

ggg

16.11.2020. 14:33

»

Viedais Manels

Satversmes tiesa atzīst viendzimuma pāra tiesības uz bērna dzimšanas atvaļinājumu. Nuja, diviem večiem ir piedzimis bērns, bet smadzenes jāieslēdz man


Tatad, divi pedofili nem bernu sava kroplaja gimene un viens no viniem sanem berna dzimsanas atvalinajunu. Dzimsanas atvalinajums pienakas matei. Kurs no viniem ir mate?

Atbildēt

Toledo

16.11.2020. 08:58

»

Jā, bet

Tu pats vispār apjēdz, ko pateici? Divi veči viens otru puļķo,ikdienā kaslīgi skūpstās, apkampjās, ar mīļvārdiņiem apmainās un viņiem pa vidu mazs puisītis aug to visu vērodams. Par ko te priecāties? Vai šim pusītim nav tiesību izaugt normālā ģimenē, pārņemt normālu starpdzimumu attiecību pieredzi, ...


Netradicionalam gimenem nedrikst atlaut audzinat bernu, jo nav garantijas, ka izaugs kartejais kroplis. Pasi, lai micas, ka grib. Ari par gimeni so veidojumu nevar saukt, jo mums ir cita gimenes vertibas izpratne. Mani neinterese, ko izdomajusi Eiropas stulbie liberali.

Atbildēt

Vai būs "atsevišķa doma"?

15.11.2020. 22:45

Gaidīsim atsevišķu domu, jo nevar būt, ka tādas nebūs. Satversmes tiesas reglaments nosaka ka:

144. Ja atsevišķās domas par spriedumu nav izteiktas, tiesas sēdes priekšsēdētājs lietai pievieno rakstveida apliecinājumu par to.

145. Tiesnesis savas atsevišķās domas izsaka rakstveidā, paraksta un iesniedz tiesas sēdes priekšsēdētājam divu nedēļu laikā pēc sprieduma pasludināšanas. Tiesas sēdes priekšsēdētājs par attiecīgo spriedumu izteiktās atsevišķās domas ievieto aploksnē, kas pievienota lietai, un aizzīmogo to ar Satversmes tiesas zīmogu. Atsevišķās domas publicē Likumā noteiktajā kārtībā (Likuma 33. panta pirmā daļa).

Atbildēt

Pastar, deklarēt ģimeni bez valstiska atzinuma, ir destruktīvi

15.11.2020. 21:19

Pastar, tu esi kaut ko sajaucis un, kā rakstīts, apmaldījies partnerattiecībās, sludinot, ka divām, svešām personām un bez likumiska statusa vai personu grupas ir uzskatāmas par ģimeni, kas rada kaut kādas juridiskas sekas vai iespējas kaut ko gūt no valsts vai tml, kas dotu tiesības saņemt pabalstus, atvaļinājumā apmaksu ar sveša bērna dzimšanu vai citus.

Tie ir meli, kļūda vai juridiska aplamība.

Kvalificētam juristam šādi secinājumi, ja tā būtu arī tiesa vai Satversmes tiesa, nav piedodams.

Šis ST spriedums, par kuru tu raksti, ir galīgi aplams un nevietā. Pat skolniekam skaidrs, kur "aug kājas" ģimenei - laulība vai kopīgi abiem pāriem radīti bērni, kurus viņi atzīst, reģistrē ar savu vārdu, kur veidojas asins radniecīgas saites, radu "galerija", proti, kas jau ir daļējs, bet stabils, nepārprotams ģimenes statusa pierādījums.

Ko var pierādīt svešas personas? Un Satversmes tiesa, arī tu, paņemat no "kafijas biezumiem", ka tur var atrast "ģimenes" statusu un jau skrienat pajūgam pa priekšu. Šeit der tikai valstiski noteikti pierādījumi, nevis pieņēmumi, ko kā izdomājumu paziņo, ka dzīvo kopā vai piekopj netradicionālu seksu utt. - nu viņi ir ģimene, dodiet ģimenes tiesības.

Te arī ar šo spriedumu tiek rupji aizskartas neaizsargāta bērna tiesības pasludinot nepiederošu, svešu personu, grupas, ka tie ir bērna tēti vai mammas. Arī jaundzimušam melot nav pieļaujams.

Atbildēt

Dzimumuzvedības brīvība - arī ar kazu?

15.11.2020. 18:00

»

zoofils

Sayversmes tiesas spriedumā skaidri rakstīts- "Personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija...


Izlasi rastu pilnībā un sapratīsi, vai šis zēns ilgi noturas amatā- pabijis vai desmit amatos? Pastars Edgars
Raksta ID: 760
Atjaunināts: 03 novembris, 2020
Jurists
Dzimis 1981.gada 2.jūlijā Balvos. 1999.gada jūnijā ieguvis vidējo izglītību Balvu 1.vidusskolā (vēlāk Balvu pilsētas ģimnāzijā). Šajā laikposmā Edgars aktīvi darbojies skolēnu pašpārvaldē (bijis arī tās prezidents) un iesaistījies vairāku skolu pašpārvalžu darbības koordinēšanā.
1999.gadā augustā Edgars Pastars iestājies Latvijas Universitātes Juridiskajā fakultātē un Rīgas Tehniskajā universitātē Datorvadības, elektroniskas un enerģētikas studiju departamentā, tomēr studijas sāka pēdējā sakarā ar tur pieejamo budžeta finansējumu studijām un pastiprināto interesi par informācijas tehnoloģijām. 2000.gadā, sekmīgi pabeidzot pirmo kursu, tomēr pamet Rīgas Tehnisko universitāti un atkārtoti iestājies LU Juridiskajā fakultātē un sācis studijas par budžeta finansējumu. 2005.gadā Edgars ieguvis otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību kā jurists, bet 2006.gadā – maģistra grādu tiesību zinātnēs.
Jau studiju sākumposmā, sadarbojoties ar grupas biedru Jāni Plepu, 2002.gadā publicē vairākus pētnieciskus rakstus. Pirmais no tiem tika publicēts juridiskajā mēneša izdevumā „Likums un Tiesības”, kurā tika analizēts iepriekš Latvijā neaplūkots, bet praksē un studiju pārbaudījumos ļoti bieži sastopams jautājums par steidzamības institūtiem likumdošanas procesā. Rakstu sērija turpinājās par dažādiem tematiem dažādos izdevumos, tai skaitā laikrakstā „Diena”, „Neatkarīgā rīta avīze”, „Jurista vārds” („Latvijas Vēstnesis”), portālā „Politika.lv” utt. Vienlaikus prof. Edgara Meļķiša vadībā sāka darbu pie piecu kaimiņvalstu konstitūciju tulkojumiem, kas izvērtās ne tikai kā šo konstitūciju tulkojumi, bet arī konspektīvi komentāri. Diemžēl, tiem nebija lemts ieraudzīt iespiedmašīnu. Šie darbi tika pārstrādāti, lai 2004.gadā pēc prof. Ilmas Čepānes ieteikuma prof. Aivara Endziņa vadībā, uz iesāktu materiālu bāzes, taptu pēc 1933.gada pirmā visaptverošā mācību grāmata ar nosaukumu „Konstitucionālās tiesības” 732 lapu biezumā.
Pēc tam iznākušas vēl divas grāmatas, kuru tapšanā Edgars Pastars līdzdarbojies, proti, 2009.gadā iznāca grāmata „Saeimas atlaišana” (autori Jānis Pleps un Edgars Pastars), bet 2005.gadā – autoru kolektīva kopdarbs „Administratīvais process: likums, prakse, komentāri”.
Jau no 2003.gada sākuma Edgars sāka darba gaitas Satversmes tiesā kā tiesneša palīgs. 2004.gadā kļuva arī par šīs tiesas preses sekretāru. (Citās valstīs šādus amatus neieņem 21 gada vecumā; jābūt vismaz 30 – 40 gadus vecam).
Re kā, stāsta, ka sarakstījis grāmatas. Te nu bija! Labi, ka piedalījies kāda literārā darba tapšanā.

Atbildēt

toledo

15.11.2020. 16:10

Kada ir garantija, ka divi pedini, adoptejot meiteniti, tatad vedo gimeni, seksuali vinu neizmantos??? Cik ilgi turpinasies sis murgs??? Pederasti un lezbietes ir slimi cilveki, Ja grib, lai dzivo kopa, neviens to neliedz, dariet sava gulamiztaba ko gribat. Laut dibimat oficialas gimenes un pienemt bernus ir pilnigs arprats un to atbalstit var tikai psihiski slimi cilveki.

Atbildēt

Jā, bet

15.11.2020. 12:31

Cik ilgi vēl te Pietiek.com topā turēs to pederastijas reklāmu? Vai tiešām nav nekā interesantāka, ko tā vietā ielikt. Citriz interesanti raksti ļoti ātri pazūd no pirmajām rindām.

Atbildēt

maisam gals vaļā

15.11.2020. 10:21

»

zoofils

Sayversmes tiesas spriedumā skaidri rakstīts- "Personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija...


Nesen tv1 bija redzama somu- latviešu filma "Suņi nevalkā bikses", kur aprādītas jaukas sado-mazo attiecības, beigās arī atbilstošs klubiņš. Tad jau šie arī varētu dibināt ģimenes un radīt vai adoptēt bērnus? Pilnīgi oficiāli, un viņus nedrīkstētu apsūdzēt par vardarbību ģimenē.

Atbildēt

Dollārs

15.11.2020. 10:01

Ģimene ir Tēvs un Māte un viņu pirmās un otrās pakāpes radinieki, kuru dzīves un saimniecības ir saistītas garīgi un ekonomiski . Gultu atstājiet guļamistabai! Nevar būt tēvs vēl viena māte vai vēl viena sieviete Tēvs! Fiziski sieviete nevar būt Tēvs un pretendēt uz Tēva 10 dienām! Varbūt ir noticis brīnums? Satversmē un likumā ir skaidri uzrakstīts tēvs nevis vecāks numur 1 vai vecāks numur 2. Vai vecāku kopums! Ir Tēvs , māte, vecmamma, vectēvs,varbūt vēl vecvecvecāki, viņu brāļi un māsas.

Atbildēt

vēlreiz

15.11.2020. 09:31

»

zoofils

Sayversmes tiesas spriedumā skaidri rakstīts- "Personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija...


Tā dzimumdzīves brīvība varbūt attiecas uz personām,bet ne uz cilvēkiem.
Persona un cilvēks nav viens un tas pats,sk. vispārējās cilvēktiesības.

Atbildēt

zoofils

15.11.2020. 08:52

»

Nejauc

ar likumu aizliegtu zoolofīliju ar divu pieaugušu cilvēku kopdzīvi. Kazas izmantošana ir VARMĀCĪBA pret dzīvnieku, kurš nav spējīgs sevi aizstāvēt


Sayversmes tiesas spriedumā skaidri rakstīts- "Personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija"

Tātad arī zoofilija ir aizsargājama un likums, kas to aizliedz ir atceļams. Tas pats attiecināms arī uz pedofiliem.

Atbildēt

vēlreiz

15.11.2020. 07:55

»

Yes

Seksuāli norūpējušies ļautiņi kā arī latnenti homoseksuāļi par visu vari grib vienādot laulību ar ģimeni un redzēt ģimeni tikai car seksa prizmu. Divi laulāti cilvēki patiešām ir ģimene. Bet pie ģimenes pieder arī citi- bērni, vecvecāki, pieņemti bērni, lai arī nav adoptēti, tāpat - pieņemti vecīši, ...


Ģimene,dzimta,tauta.Nevajag likt uz viena šķīvja mušas un kotletes,lai gan abi ir gaļa.
Sekss ir dzīvniekiem,cilvēku starpā valda mīlestība.
Ne katrs radījums ar divām rokām un kājām ir cilvēks.
Cilvēkam ir gods,cieņa,sirdsapziņa un dvēsele,kā arī apziņa.Homoseksuāļiem šā visa nav.

Atbildēt

Viedais Manels

15.11.2020. 03:02

»

Yes

Seksuāli norūpējušies ļautiņi kā arī latnenti homoseksuāļi par visu vari grib vienādot laulību ar ģimeni un redzēt ģimeni tikai car seksa prizmu. Divi laulāti cilvēki patiešām ir ģimene. Bet pie ģimenes pieder arī citi- bērni, vecvecāki, pieņemti bērni, lai arī nav adoptēti, tāpat - pieņemti vecīši, ...


Nevajag te mēģināt ST lēmumam izdomāt vīģes lapu. Visi skaidri saprot, ka lēmums nav par to, lai no diviem vectētiņiem, kas audzina bāreni viens saņemtu bērna dzimšanas atvaļinājumu, bet lai šādas tiesības būtu 2 pederastiem, kas kaut kur noadoptējuši bērnu.

Atbildēt

Yes

15.11.2020. 02:12

Seksuāli norūpējušies ļautiņi kā arī latnenti homoseksuāļi par visu vari grib vienādot laulību ar ģimeni un redzēt ģimeni tikai car seksa prizmu. Divi laulāti cilvēki patiešām ir ģimene. Bet pie ģimenes pieder arī citi- bērni, vecvecāki, pieņemti bērni, lai arī nav adoptēti, tāpat - pieņemti vecīši, kas nav pat radinieki, izaugušo bērnu kādreizējās aukles vai neprecējušās tantes... Katrai ģimenei ir tiesības nosaukt pie sevis piederīgos. Tā ir bijis latviešiem jau tālā senatnē, pat padomju laikos bija jēdziens "kopīga saimniecība". Demokrātijas apstākļos ne valstij, ne kaimiņiem, ne ultrakonservatoriem un ar seksu pasistiem šiziķiem nav tiesības jaukties ģimenes institūcijā un tur kautko regulēt, tā ir ģimenes un ģimenes locekļu pašu darīšana. Be seksošanas (vienkāršrunā - pi?anās) ir vēl milzum daudzi citi aspekti, ne vienmēr pat asisnsradniecība, kas nosaka ģimeni kā kopību, uz kuras balstās tautas pastāvēšana.

Atbildēt

Agnese

15.11.2020. 01:25

»

Tev ir gods šo lasīt

Nepiekrītu! ST faktiski ir atzinusi, ka viendzimuma pāriem ir tiesības uz bērniem (t.i. to audzināšanu), pie kā dabiskā ceļā nav iespējams tikt...


Domāju, ka tieši tāpēc arī tāds spriedums. Ja Saeima nepratās, tad ST to izdarīja. Ņemot vērā nabadzības pieaugumu un sekojošo depresiju, daudziem dabiskiem aizbildņiem- mātēm un tēviem bērni tiks atņemti. Globālisms un tam sekojošās perversijas, tik drūms ir skats nākotnē.

Atbildēt

Viedais Manels

15.11.2020. 00:51

»

Ripa

Vai ar šo komentu tu vēlies realizēt kādu neķītru sapnīti un tādēļ piedāvā savu dupsi? Ja nē, tad vienkārši ieslēdz smadzenes


Satversmes tiesa atzīst viendzimuma pāra tiesības uz bērna dzimšanas atvaļinājumu. Nuja, diviem večiem ir piedzimis bērns, bet smadzenes jāieslēdz man... 🤔

Atbildēt

?

14.11.2020. 22:57

ok, slinkums lasīt, bet edža tad cerams dibenā dod?????

Atbildēt

Lapa

14.11.2020. 21:16

Slimam citi slimie vr likties veseli. Tā tas redzams arī ši komentētāja raksta gadījumā.

Atbildēt

Dzeguzes ola.

14.11.2020. 20:05

»

Yes-am/ai

Putrot nevajag ! Ir ģimeneun, ir dzimta . Un laulātie rada bērnu, ne jau vectētiņs ar mazmeitiņu vai brālis ar māsu. Tā jau ir perversija


Cūcība, ST blefo. Vai tad tā nav? Ne slavenie juristi, ne Satversmes tiesa, ne komentētāji "nezina", ka ģimeni rada laulība, laulības saites un nedrīkst zīlēt kafijas biezumos, kā to dara ST, ka ģimene un laulība nav viens un tas pats. Ir gan, jo Satversme paredz, ka vienīgi ar laulību dzimst ĢIMENE un kas nav tikai sieva, vīrs, bērni, bet arī citi kopā dzīvojošie radinieki.

Nevienam Latvijā nav aizliegts dzīvot kopā un radīt bērnus bez laulības, bet tur ir skaidrs pierādījums, ka tā ir ģimene (pašu vainas dēl - ar juridiskiem ierobežojumiem) - kopīgi bērni ar viņu reģistrāciju, piešķirot kopīgu uzvārdu, vecāku datus (nevienu nevar piespiest iet pie "altāra:, ja negrib), bet ar pasu ierobežotām juridiskā sekām, ja kopdzīvi nereģistrē,
Satversmes tiesa mūs maldina, melo ka divas sievietes vai divi vīrieši, vai pat to grupa ir ģimene, kuriem nav pierādījumu, kas saista viņus, izņemt to, ka te vienā komentārā teikts - pašpasludināšana Satversmes tiesai un pietiek - ģimene, sanāk kopā grupveidā - viņi ir ģimene, tā ST. ST nav tiesību pasludināt Ģimeni, ja nav noteikts tās statuss ar likumu, kā tas ir ar laulību vai kopdzīvi, radot kopīgus bērnus, bez pievilkšanas ar "olas iedēšanas svešā ligzdā".

Atbildēt

šādsST spriedums

14.11.2020. 19:52

neko citu,izņemot haosu nevar radīt,jo lielākā daļa šo diskriminēto ļaužu bieži maina partnerus.tad jau katram bērnam,kuram skaitīsies,ka ir divi vecāki,divas mātes,būs katra nākamā partnere jādēvē par mammu nr3,4 u.t.t.Iespējam,ka konkrēti likuma bīdītājas Gošas gadījums būs izņēmums.Vai tad vēl nepietiek ar to haosu,ko rada heteroseksuālie pāri,liekot bērnam katru nākamo gultas biedru saukt par mammu vai tēti?nenormāli cilvēki neapjēdz,ko dara,izdarot tik bezkaunīgu spiedienu uz Saeimu.Gluži kā auni.Kā teica Jaunsudrabiņa Aija"Skuķi,šis būs jūsu jaunais tēvs"

Atbildēt

Tironis

14.11.2020. 18:25

»

Yes

Nevajag jaukt laulību ar ģimeni! Laulības definīcija ir Satversmē. Ģimene ir kas cits. Plašāks jēdziens - gan latviešu, gan visas Eiropas izpratnē. Gadsimtu vecā angļu valodas bilžu vārdnīcā Family redzam: brālis, māsa, tēvs, māte, vecāmāte, vectēvs. Līdzīga bija un ir arī latviešu izpratne, un, par...


Deivids Korešs savu sektu arī sauca par ģimeni, par ģimeni mēdz dēvēt sevi mafijas klani un pat darba kolektīvi. Jēdzienu vispārināšana ar to tālāku reducēšanu jau vēlamā virzienā ir klasiska manipulācija. Ja ir maize,kuru sauc par ķieģeli, tad tas nenozīmē, kā katru ķieģeli tad var saukt par maizi.
To pašu mēģina darīt ar ģimenes definīciju.

Atbildēt

Marija

14.11.2020. 18:22

»

Yes

Nevajag jaukt laulību ar ģimeni! Laulības definīcija ir Satversmē. Ģimene ir kas cits. Plašāks jēdziens - gan latviešu, gan visas Eiropas izpratnē. Gadsimtu vecā angļu valodas bilžu vārdnīcā Family redzam: brālis, māsa, tēvs, māte, vecāmāte, vectēvs. Līdzīga bija un ir arī latviešu izpratne, un, par...


Murgu kultivēt nevajag. Laulība ir ģimenes juridiskais pamats, pierādījums, fakts: vīrs, sieva, bērni un viņu tuvinieki- laulības partneru vecāki, vecvecāki, vai pat laulāto brāļi, māsas ...

Bet sveša persona ienāk ģimenē un pasludina - es ar šo sievieti vai šo vīrieti esam ģimene. Pierādiet! Bet Satversmes tiesai pietiek ar pašpasludināšanu - MĒS ESAM ģimene, aizsargājiet mūs kā ģimeni. ST - uz priekšu, jūs esiet ģimene, kas atbilst Satversmei, Saeima, nodrošiniet viendzimumu partneru ģimeni, aizsargājiet viņus un raksta: "... Cilvēka cieņas princips neļauj valstij atteikties no pamattiesību nodrošināšanas noteiktai personai vai PERSONU GRUPAI - proti, ja viendzimumu ģimenē ir grupa, arī tai jānodrosina ģimenes tiesība? Citāts: "Personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija_ citāta beigas. Nekādu pierādījumu, sanāc kopā seksgrupa, dzīvo vienā dzīvokļī vai pat tas nav vajadzīgs, paziņo - MSĒ ESAM ĢIMENE un kā lasām ST spriedumā, tā atbalsta grupveida seksuālo orientāciju. un atzīst kā ģimeni. Latviski to tautā sauktu par ma* ību, neatkarīgi no tā, "kādā formā tā izpaužas.

Atbildēt

Pastariņa dienasgrāmata

14.11.2020. 16:25

4. maija pdarasu valdīšanas laikā.

Atbildēt

Yes

14.11.2020. 15:21

Nevajag jaukt laulību ar ģimeni! Laulības definīcija ir Satversmē. Ģimene ir kas cits. Plašāks jēdziens - gan latviešu, gan visas Eiropas izpratnē. Gadsimtu vecā angļu valodas bilžu vārdnīcā Family redzam: brālis, māsa, tēvs, māte, vecāmāte, vectēvs. Līdzīga bija un ir arī latviešu izpratne, un, par ģimeni runājot, nav runa par seksošanu. Lai nu kur Anglija, bet latviešiem gadsimtiem pāri ir gājuši kari un citi posti, kad maz ir idillisko bilžugrāmatas ģimeņu. Tāpēc: vai vientuļā māte ar meitu ir ģimene? vai vecāmāte ar 2 mazbēniem ir ģimene? vai neprecēta māsa ar māsu un viņas laulāto vīru kopā dzīvodami, ir ģimene? vai laulībā nesoša 3 bērnu māte ar viena no viņas bērna tēviem kopā dzīvojot, ir ģimene? vai brālis ar māsu, kas kopīgi apsaimnieko savu māju un zemi, nav lauāti ne ar vienu, ir ģimene? Piemēri var būt neskaitāmi. Ģimenes jēdzienu nevajag jaukt ar laulību un to saistīt ar savstarpēju pi?anos, kā to iesaka pārprasts konservatīvisms!

Atbildēt

Če Gevara

14.11.2020. 11:34

Es savam i bāliņam, Braši spraudu dibenā, no tā lielā iespraudiena, Rīgas torņi līgojās! Jauno laiku latviešu tautas dziesma , izpilda tautisko pidoru koris Edgariņavadībā!

Atbildēt

Inese

14.11.2020. 11:21

»

gunars

Tautas vairakuma viedoklim nav sodien nozimes. Mes dzivojam laika, kad visu izskir AKTIVAIS mazakums. Vairakums ir noguris no visa ta, kas notiek un ir dzila depresija. Vajadzigs liels grudiens, lai tautu pamodinatu. Vai tas ir iespejams, vai mums ir tadu personibu, kas spetu cilvekus celt cina


Ja tauta(as) beidzot modīsies, sāksies globāla mēroga pilsoņu karš. Miljoniem upuru. Rezultāts-vai nu pilnīga apspiešana, pakļaušana, un viss pa vecam. Vai arī valdību krišana, jauna vara no tautas ievēlēta, kas, visticamā radīs anarhiju un haosu. Ideāls iznākums-naudasmaisu-zagļu-slepkavu(kādas ir 21.gs.valdības)pie sienas, un pasaulē beidzot iestājas miers, un uzplaukums. Visi ir vienlīdzīgi, pārtikuši, laimīgi dzīvo kur dzimuši, ceļo sava prieka pēc, nevis lai izdzīvotu, slimības ir iznīdētas, dabu un dzīvniekus saudzējam, atkritumu kalnus neražojam, vairojamies saprātīgi... Tā ir tā utopija, uz kuru aicina tie valdību gāzēji. Pirms braši sākt žvadzināt ieročus, padomāt vajag, kas sekos pēc tam. Jūs nevarat izmainīt pasauli, un tajā notiekošos procesus. Vienīgais, ko varat-mainiet sevi, saglabājiet veselo saprātu, un dzīvojiet pēc sirdsapziņas. Mūsdienu civilizācija jebkurā gadījumā nav ilgtspējīga, tā ka nav ko kreņķi ķert.

Atbildēt

gunars

14.11.2020. 10:54

»

Soņa Kristīgā

VAI PARTNERATTIECIBU SEKSUĀLĀS UZVEDĪBAS BRĪVĪBAS (ARĪ GRUPVEIDA?) IZPAUSMES UN VIŅU SEKSUĀLĀ ORIENTĀCIJA RADA ĢIMENES STATUSU , TA IR AIZSARGĀJAMA AR ST SPRIEDUMU UN BEZ LIKUMA ST SPRIEDUMS IR SAISTOŠS CITĀM TIESĀM...


Vairak neka teicams raksts. Kaut nu ta butu, ka tados cilvekos ieklausitos, bet musu izkroplotaja sabiedriba, tas maz ticams.Ja dzimumdzives briviba ir aizsargajama neatkarigi no ta, kada forma ta izpauzas vai kada ir personas seksuala orientacija, pieprasu atzit par gimeni mani un manu kazu, jo man ar vinu ir seksualas attiecibas. Protams, tas ir mulkibas, bet lidz tam jau mes esam nonakusi un Satversmes tiesa, tada sastava, ir jatlaiz.

Atbildēt

JL6265

14.11.2020. 07:24

Šitas čangalis par kapeiku māti un dzimteni pārdos.

Atbildēt

Viedais Manels

14.11.2020. 02:21

Voltēra tēze: „Es nepiekrītu Jūsu viedoklim, taču esmu gatavs atdot dzīvību, lai jūs varētu to paust”, Pietiek ļauto autoru izpildījumā ir lieliska. Taču reizēm gribas pajautāt vai plurālisma dēļ atļausiet sevi izdupsēt? Ja nē, tad kālab šādi raksti iet bez redakcijas viedokļa? Ja jā, tad šis jautājums ir retorisks.

Atbildēt

Martins Keps

13.11.2020. 23:54

»

Gribu precēt savu zirgu!

Ieteiktu ieguglēt par šo Edgariņu, kur redzams ka viņš sastāv cobalt komandā. Apskatot šīs "komandas" visu sastāvu kā pirmais "komandas biedrs" uzrādās Lauris Liepa... Domāju šeit nevar būt vairāk jautājumu


Nav man žēl pateikt, ka šis ir pidaru kopdarbs - pidari juristi sarunāja ar citiem pidariem juristiem (tiesnešiem), un viss. Satversmes tiesas sastāvā vienmēr ir bijis vismaz viens pidars. Agrāk tas bija Kas****, tagad Gun***. Tie visi ir Arvīda Dravnieka izloloti t.s. elitārie.

Atbildēt

Bebrs

13.11.2020. 22:28

Tas ir Oveertona logu princips, kad melnais tiek pasniegts par baltu, perversais par normu. Pilnīga tradicionālo vērtību degradācija. Un tas notiek pretēji veselīgi domājošu cilvēku uzskatiem. Žēl tos bērnus, kuriem lemts uzaugt kroplā vidē pie vecākiem NR.1. un 2., kuri paši sevi skaita par ģimeni. Vai bērnu tiesību daudzajām organizācijām tas liekas normāli, vai varbūt tur sēž tādas pašas dāmas ar novirzēm?

Atbildēt

Ir steidzami vajadzīgs tautas balsojums!

13.11.2020. 21:24

Vietnē "manabalss" vajadzētu ļoti drīz būt jaunai ierosmei par tautas nobalsojumu! Mums pietiek vienreiz! Ir skaidri jāpasaka ka vārds "ģimene ir divu pretēju dzimumu vienība ar vai bez bērniem, vai arī viena dzimuma vecāks (sieviete vai vīrietis) ar bērniem". Punkts. Un vēl noteikti ir jānobalso par to, ka Satversmes 110. pants ir negrozāms. Pietiek vienreiz!

Atbildēt

Latvietis bez mērķa

13.11.2020. 21:11

Tas ir pamests kauls mums par ko strīdēties, kamēr tiek īstenoti citu plāni (nesaku ka slikti vai labi, bet citu). Ja mēs varētu apvienoties, sākt mierīgi sarunāties un nonākt pie tā kā labāk (visiem) dzīvot un plāns kā īstenot, tad mums būtu sava alternatīva.. kamēr tā nav mums nekas neatliks kā īstenot citu plānus, jo savu nav. Ne jau ar dūrēm, strīdēšanos, viltu un savas gribas uzspiešanu ko var panākt ilgtermiņā. Nestrīdamies. Sarunājamies!

Atbildēt

Soņa Kristīgā

13.11.2020. 20:15

»

Vilis

Pastar, Tavos un Satversmes tiesas Sanitas spriedumos trūkst pats galvenais - loģikas. Kas aizsargās maza puisīša tiesības, cieņu un godu, kurš tādā pretdabiskā ģimenē vēros kā divi pediņi ņemas? Vai mazas meitenītes psihi no mūžīgas traumas, kura tādā kroplā ģimenē “apgūs” lezbu mīlu? Jautājums tiesai...


VAI PARTNERATTIECIBU SEKSUĀLĀS UZVEDĪBAS BRĪVĪBAS (ARĪ GRUPVEIDA?) IZPAUSMES UN VIŅU SEKSUĀLĀ ORIENTĀCIJA RADA ĢIMENES STATUSU , TA IR AIZSARGĀJAMA AR ST SPRIEDUMU UN BEZ LIKUMA ST SPRIEDUMS IR SAISTOŠS CITĀM TIESĀM?
I.daļa
Šis, visvarenais konstitucionālo tiesību “eksperts” Pastars aizgājis tik tālu, ka pat visaptveroši sajauc kopā visas “vērtības “– seksa partnerattiecības, dzimumuzvedības brīvību (ārpus ģimenes taisot bērnus un ienesot ģimenē), kas jau saistīts ar amorālu ģimenes vērtību piesmiešanu, kas jau drīzāk ir grupveidā seksa rezultāts, ja iedomājas, kā tas notiek.
Vai to var tulkot kā brīvību seksuāli izmantojot pat dzīvniekus vai kopumā teikt – valsts aizsargā indivīda seksu, ja tas izpaužās brīvuzvedībā - arī kā PORNO? Un jurists patētiski pasludina kā latviešu tauas vērtību patriots, raksta: "Tiesa atgādināja jau pašsaprotamo, ka personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija ..."- šausmas, ko sludina šis "konstitucionālais" jurists. Pieliek klāt pie ģimenes faktiski "porno" attiecības, jo re, ko nozīmē "dzimunmuzvedības brīvība" vai šeit ģimenēs jēdziens ar paplašinātu tās izpratni, kur persona, pieteicēja Satversmes tiesai prasa un ST atzīst, ka "ģimene", kura sastāv no divām svešām seksa personām un bērna tēvu, vērtē kā ģimeni, kura brīvi uzvedas - brīvi "šļūc" , seksojas un taisa bērnus ārpus šis izdomātās “ģimenes” un prasa lai ST pasludina, ka tā ir aizsargājama ģimenes vērtība. Un ST taisa revolucionāru spiedumu ar vērtību haosa izpausmēm.
Ko, ST juristi apjukuši divās priedēs! ? Nu, tagad, “augstākais” eksperts pievienojas, lai nostiprinātu ST , mūsprāt, antikonstitucionālo, neprofesionālo spriedumu, jo tas nav balstīts ne uz konstitucionālajām vērtībām , ne uz ģimenes izpratni, ne uz pierādījumiem, ka šāda seksbrīvība vai kā korifejs nosauc - dzimumuzvedības brīvība ir ģimenes vērtība, sabāž to visu vienā katlā kā atkritumu tvertnē un te - Saeima, jums juridiskais Latvijas svēto vērtību haoss ir jāizvelk no “miskastes” un jānostiprina likumā. Tas nav tikai mans viedoklis. Tas drīzāk ir tautas vairākuma viedoklis, ka ar šādu spriedumu ST ir sevi degradējusi un ir atlaižama, jāievēl jauna Satversmes tiesa , neatkarīga no seksuālās orientācijas un dzimumuzvedības brīvības haosa.
II. daļa
“Savukārt ģimenes tiesiskā aizsardzība ir VĒRTĒJAMA PLAŠĀK. Likumdevējam ir no Satversmes izrietošs pienākums nodrošināt ikvienas ģimenes, tai skaitā arī VIENDZIMUMA PARTNERU ĢIMENES, juridisko aizsardzību un sociālās un ekonomiskās aizsardzības un atbalsta pasākumus”- šis nabaga juristelis, bez tiesiska uzstādījuma, divu seksa PARTNERU KOPĀ BŪŠANAU faktiski apzīmē kā ģimeni ar visām no ģimenes stausa izrietošām sekām. Tā var pieskaitīt par ģimeni tikpat labi visus “vienas dienas” partnerus, ka tie divi vai jebkuri visi kopā ir ģimene, ja tikai viens vai abi, vairāki partneri to pieprasa Satversmes tiesai, ka jāaizsargā vinu seksuālā ortientācija. Ģimenes jēdziens ir plaši apskatīts Civillikuma 1.daļā un citos likumos Nevienai tiesai, nevienam šādam juristam nav tiesiska pamata noteikt, kas ir ģimene, kā tas apskatīts likumos Arī Vikipēdijā ir izteikts, kas ir ģimene. Tāpat “Asociācija Ģimene” pasludina, kas ir ģimene: http://asociacijagimene.lv/etikas-kodekss/ “Tāda ir juridiskā konstrukcija. Ja kādam tas nepatīk, var pieturēties pie sava viedokļa, bet šāds viedoklis nerada un NEVAR RADĪT TIESISKĀS SEKAS JEBKAM”- pasludina šis Valsts prezidenta padonmieks un turpina pravietiskus paziņojumus:
“Ar šo spriedumu droši viendzimuma pāri var saukt sevi par ģimeni arī attiecībās ar valsti” – kāds augstākā mēra juridiskais idiotisms! Satversmes tiesai, vispirms, nav likumdevēja tiesību, tādēļ šī neiedomājamā juristeļa apgalvojums ir mērāms ar vāja jurista, politiskā ONG pasūtījuma izpildītāju, kuram nav ko teikt, kā tikai izdomāt un murgot da “JEBKO, da “JEBKAM”. Vai Satversmes tiesas spriedums neaizskar bērnu tiesības uz vienu māti un tēva tiesības nepiekrist ka bērnam noteic divas mātes?
III.daļa
“Tiesa atgādināja jau PAŠSAPROTAMO, ka personas DZIMUMUZVEDĪBAS BRĪVĪBA ir aizsargājama NEATKARĪGI NO TĀ, KĀDĀ FORMĀ TĀ IZPAUŽAS vai KĀDA IR PERSONAS SEKSUĀLĀ ORIENTĀCIJA. Tas ir SAISTOŠI CITĀM TIESĀM. Tas būs PAMATS ZAUDĒJUMU PIEDZIŅAI konkrētās lietās vai citādākiem secinājumiem nekā līdz šim, iespēja jaunām tiesvedībām” - Pastar atvaino, bet tu raksti vienus murgus, vienus viedokļus, kuriem nav pretviedokļa, jo pret viedokli var izteikt tikai citu viedokli, jo pret viedokli nav motivācija un Tādi secinājumi ar viedokli nerada ne tiesikuma izpratni, ne taisnīgumu da NERADA NEKO, ne da ne JEBKO, tas neko nepierāda, tātad – murgojums “vasaras sapnī”, nevis slavena padomnieka, jurista atzinums.
Teiktais, ka “dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama” (lai sargā tie, kuri to uz brīvas gribas pamata, apzināti piekopj) “neatkarīgi no tā kādā formā tā izpaužas” vai nenozīmē arī to, ka jau teikts, ka tā izpaužas porno FORMĀ – aizsargājama Satversmes tiesā, likumā? Tā sanāk!
Ejam tālāk, kas izriet no Pastara teiktā – “neatkarīgi no tā …., kāda ir personas seksuālā orientācija”. Pirmkārt, teiktais nozīmē, ka ar likumu jāpasludina, ka valsts aizsargā personas seksuālo orientāciju, ja tā saistīta ar dzīvniekiem, grupveida formā? Vai tas nav pilnīgs Pastara murgojums, juridiskā infantīlisma izpausme?
Nedod Dievs, kādu juristu varā mēs dzīvojam, kuri arī Satversmes tesā, mana skatījumā, visu izzīduši no pirksta, izteikuši vienus viedokļus un pieņēmumus, kad šajā gadījumā nav nevienas atsauces ne uz likumu, ne uz likumdošanas principiem. Aplamības, Pastar, ka citas tiesas nu varēs spriest “taisnīgu tiesu”. Tiesas nevar vērst kaut kādu piedziņu uz citas tiesas, ja tā ir arī Satversmes tiesa, sprieduma pamata, kurš nepriež tiesu parastā kārtībā un galvenais, ka šeit nav neviena pamatojuma uz likumiem , ne uz to, ka divu, daudzu personu saiets kopā ir ģimene, ne tas, ka sekss, seksuālā orientācija kas ir izdomāts jēdziens, būtu ģimenes statusa pierādījums, jo neviens seksa laikos klāt nestāv, tādēļ pieņemt šo spredumu kā likumu un spriest tiesu par “zaudējumu piedziņu”, uz ko atsaucas Pastars, ir nonsenss. Jo tiesas vispirms balstas uz likumu un no tā izrietošo tiesisko apziņu, tikai tad uz jurisdikciju, kura nav pretrunā ar likumu.
Pietiek lasītāja

Atbildēt

Vilis

13.11.2020. 19:39

Pastar, Tavos un Satversmes tiesas Sanitas spriedumos trūkst pats galvenais - loģikas. Kas aizsargās maza puisīša tiesības, cieņu un godu, kurš tādā pretdabiskā ģimenē vēros kā divi pediņi ņemas? Vai mazas meitenītes psihi no mūžīgas traumas, kura tādā kroplā ģimenē “apgūs” lezbu mīlu? Jautājums tiesai pēc būtības bija par bērna labklājību, bet tiesa tā vietā nosprieda par lezbu un pediņu tiesībām. Ja ar Tevi, Pastar, kas notiks, saviem bērniem arī tādu psihotraumu audžu ģimenēs ar novirzēm novēlēsi?

Atbildēt

Taisnība

13.11.2020. 19:35

Citāts: Savukārt ģimenes tiesiskā aizsardzība ir vērtējama plašāk. Likumdevējam ir no Satversmes izrietošs pienākums nodrošināt ikvienas ģimenes, tai skaitā arī viendzimuma partneru ģimenes, juridisko aizsardzību un sociālās un ekonomiskās aizsardzības un atbalsta pasākumus.

Pastar, kāpēc tad ST nepieņēma blakuslēmumu, liekot Saeimai grozīt Civillikuma saistību tiesību daļu, ievietojot tur īpaši priviliģēto radniecības pakāpi- piegulētāji? Un gribētos redzēt ECT spriedumu kādā lietā no Latvijas, kur ģimenes izpratne palielināta līdz bezgalībai. Saitīti, lūdzu! Jā, valstīm, kuru SUVERĒNAJĀ LIKUMDOŠANAS TELPĀ IR PAREDZĒTAS ŠĀDAS NORMAS, TAS TIEK RESPEKTĒTS, bet valstīs, kur šādu normu nav ECT nevar uzlikt par pienākumu tādas ieviest, tai nav tādu pilnvaru.
Saprotu, savu juridiskā biroja partneru sagatavotais pamatojums ST ir jāaizstāv, bet kā ar interešu konfliktiņu?

Atbildēt

avo

13.11.2020. 19:35

Dzīvnieku kropļus brāķē.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Nav pieļaujama necienīga attieksme pret tradīciju kopējiem un viņu viedokļa dēvēšana par "homofobisku"

FotoAtsaucoties uz aktualizējušos jautājumu par ģimenes jēdziena pārdefinēšanu, Latvijas Dievturu sadraudze uzskata par pienākumu sabiedrībai paust savu viedokli.
Lasīt visu...

15

Egils Borats

FotoAcīmredzot prezidents Egils Levits uzskata, ka pēdējā laikā viņa  neveiklo frāžu un paziņojumu skaits nav pietiekams, lai pilnībā samulsinātu Latvijas cilvēkus, un tāpēc viņš turpina runāt arvien dīvainākas lietas.
Lasīt visu...

21

Alda Gobzema rekviēms

FotoTuba Mirum (Pastarā diena) – ar to mūsu valdībai un visiem ļaunajiem spēkiem draud Aldis Gobzems kopš tā brīža, kad iesaistījās par cīņu pie varas galda. Gobzema aktivitātes var pielīdzināt kopējai plūsmai, kura sākās ar Brexit kampaņu un Donalda Trampu nākšanu pie varas ASV un notikumiem citur pasaulē, kur par galveno dzinuli ir ārējs vai iekšējs drauds, briesmas, netaisnība. Gobzems draud ar procesu sākšanu visiem par neslavas celšanu, bet sausais atlikums ir tāds, ka nekas tāds nav noticis. Turpretim ir ierosināti procesi pret viņu par neslavas celšanu, kur verdikts ir bijis viens ne Aldim par labu.
Lasīt visu...

12

Mieru, tikai mieru

FotoŠie slavenā, gudrā un šarmantā vīreļa ar propelleri uz muguras - Karlsona vārdi mūsdienās ieguvuši sevišķu aktualitāti. Jo nav viegli saglabāt mieru tik masīva infoterora un valsts terora apstākļos. Piemēram, izrādās (un tas pat netiek vairs slēpts), ka "brīvprātīgi" pieejamās vakcīnas ir ekperimentālas, attiecīgi - vakcinējamie cilvēki piedalās klīniskā eksperimentā. Bez samaksas. Ar risku savai veselībai vai dzīvībai. Pat oficiālajos medijos ir "pasprukusi" šī informācija.
Lasīt visu...

21

Kādēļ nav ieteicams vakcinēties pret COVID19 (jo īpaši ar mRNA tipa vakcīnām)?

FotoTā kā arī Latvijā valdība sāk apšaubāmu masveida vakcinācijas propagandas kampaņu, kas var izvērsties pat mēģinājumos uzsākt piespiedu vakcināciju modernizēta totalitārisma stilā, īsumā jānorāda galvenie iemesli, kādēļ nav ieteicams vakcinēties pret COVID19, jo īpaši ar jaunā tipa mRNA vakcīnām.
Lasīt visu...

6

Labklājības ministrijas un pašvaldību neizdarība noved pie dzīvības apdraudējuma cilvēkiem, kuri uzturas sociālās aprūpes centros

FotoKopš ārkārtējās situācijas valstī, ko izraisījusi Covid-19 krīze, tiesībsargs ar vērību seko līdzi notikumiem, kas saistīti ar personām, kas ilgstoši atrodas sociālās aprūpes centros. Tiesībsargs uzskata, ka Labklājības ministrijas un pašvaldību neefektīvās sadarbības dēļ tiek pārkāptas personu tiesības uz veselību un dzīvību.
Lasīt visu...

15

Pele spēlējas ar kaķi: Ivo Leitāns pret Aivaru Lembergu

FotoKad vienā no Ventspils mēra Aivara Lemberga preses konferencēm jautājumus sāka uzdot LTV žurnālists Ivo Leitāns, uzreiz izvērtās aizraujošas debates starp kaķi un peli teju stundas garumā, turklāt šis ir no tiem gadījumiem, kad abas puses vienlīdz var uzskatīt par kaķi un par peli reizē.
Lasīt visu...

13

Pieaug slēgto tirgotāju skaits, jāglābj nozare

FotoNozare turpina darboties sarežģīta regulējuma apstākļos. Atbalstu saņem regulāri apturēto uzņēmumu darbinieki, turpinās pieteikšanās uz apgrozāmo līdzekļu pabalstiem, ar nepacietību tiek gaidīts lēmums par nomas maksas atbalsta piešķiršanu. Vienlaikus pieaug pircēju neapmierinātība ar sortimenta ierobežojumiem un valdības sadārdzināto aizliegto preču iegādes procedūru. Savukārt, uzņēmēji neapmierināti ar preču krājumu iesaldēšanu un aizliegumu nopelnīt tirdzniecības vietu saglabāšanai (komunālie maksājumi, noma).
Lasīt visu...

6

Atbilde ir tuvāk, nekā tu domā

FotoCik labi, ka mēs dzīvojam laikā, kad ir tik daudz iespēju! Piemēram, ir tik daudz iespēju baidīties:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Pilsoni! Ja gribi paspēt nodibināt partiju, tad kur ņemt nosaukumu? Tev palīgā nāks Ukraina

Skatoties uz pašvaldību vēlēšanām šogad un Saeimas vēlēšanām nākamgad, plāno dibināties ne...

Foto

Esmu brīvs un spēcīgs cilvēks, tāpēc iesūdzēšu visus, kas man darīs pāri

Esmu ar savu parakstu apliecinājis dalību partijā Likums un kārtība! Un Tu? Seko man un...

Foto

Kam tic tie, kas grib, lai netici nekam

Brīžos, kad plašākam sabiedrības lokam piemin okultismu, tad vieni smīkņā klusi, citi steigtu pildīt savu operatīvo armijai pielīdzināmo...

Foto

Tikai slikti cilvēki iebilst pret datu nesēju atlīdzību mobilajiem telefoniem

Latvijas autoru, mūzikas izpildītāju un producentu organizācijas ir gandarītas par LR Kultūras ministrijas (KM) virzītajām izmaiņām...

Foto

Pietiek norādīt kā piemēru citu valstu neizdarību, attaisnojot mūsējās

Kas mainījies? Kad studēju medicīnu, mums mācīja, ka no desmit cilvēkiem vismaz viens ir savādāk domājošs. Vai...

Foto

Zakatistovam, Nemiro un kompānijai nāksies atskaitīties

Šā gada 7.janvārī Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs ir apstiprinājis 2020.gada 6.decembra politiskās partijas KPV LV ārkārtas biedru sapulcē ievēlēto valdi:...

Foto

Vajadzētu pieprasīt arī izglītības un zinātnes ministres demisiju

Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) valde aicina Ministru prezidentu Krišjāni Kariņu neatstāt bez ievērības Latvijas Izglītības un zinātnes...

Foto

Par cenzūru portālā Draugiem (ja vēl atceraties tādu)

Līdz 2017.gada maijam biju pārliecināts par to, ka visi cilvēki pasaulē  vissiltākos pateicības vārdus saka un vislielāko cieņu...

Foto

Kāpēc Latvijas vara un mediji nekomentē Lielā Restarta konceptu?

Pēc gandrīz gada juku un haosa atbilde uz šo jautājumu ir acīmredzama. „Jaunās Perestroikas” ieviešanai uzsvars tiek...

Foto

Šoreiz mēģināšu atbildēt par saviem vārdiem: politiskās partijas "Likums un kārtība" dibināšanas manifests

Mēs neticam papīru kalniem. Papīrs panes visu. Līdz šim Latvijā ir bijušas simtiem...

Foto

Praktiski padomi - kā apturēt vīrusu

Kopš pavasara nekas nav mainījies, vēl joprojām tie paši labie, vecie, efektīvie ieteikumi! Tātad vīruss nekad nesākas uzreiz plaušās, tas...

Foto

Pietiek muļļāties

Lai nu kā kādam nepatiktu Latvijas pašreizējā valdība, kura rīkojas pēc Krilova fabulas motīviem, tad nu šoreiz jānoņem cepure premjera priekšā....

Foto

Kas traucē?

Gada pirmajā pusē mēs lepojāmies ar to, ka mūsu „aktīvās” rīcības rezultātā esam labā epidemioloģiskā situācijā, salīdzinot ar citām valstīm. To, lepni krūtis izgāzuši,...

Foto

Es sekoju un izprotu

Pastāvīgi un rūpīgi sekojot līdzi situācijai, izprotu Ministru prezidenta lēmumu un tā pamatojumu pieprasīt veselības ministres demisiju....

Foto

Pareiziem medijiem, kas cer uz valsts finansiālu atbalstu, ir jāuzvedas pareizi

Jau kopš marta Latvijas iedzīvotāju ikdienu būtiski ietekmē koronavīrusa izraisītā pandēmija, ar to saistītie ierobežojumi...

Foto

Ir nepieciešamas skaidras atbildes

Ir skaidrs, ka šis šovs ar varas sevis slavinošo vakcinācijas uzvaras gājienu turpināsies ar arvien lielāku jaudu. Tieši tāpat kā turpināsies krāpnieciskās...

Foto

Es jums atkal došu daudzus lieliskus padomus: kad un kā Latvija sāks ķert kaimiņus?

Vienmēr ir interesanti un noderīgi salīdzināt dažādu valstu datus, it sevišķi, ja...

Foto

Kur ir manas ragaviņas?

Labdien, valdība! Vispirms apsveicu ar iespēju sākt vakcinēties! Gaidu ar nepacietību arī savu kārtu. Bet, kamēr gaidu (un, cerams, sagaidu), nenocietos un...

Foto

Aicinu ikvienu saglabāt piesardzību un rīkoties atbildīgi

Godājamie Latvijas iedzīvotāji un visi, kuriem dārga mūsu mīļā Latvija! Aizejošais gads ir bijis izturības un pārbaudījumu gads. Covid-19...

Foto

Izturību, iejūtību un drosmi

Mīļie Latvijas cilvēki! Jaunajā gadā es gribu mums visiem novēlēt izturību, iejūtību un drosmi....

Foto

Šodienas izaicinājumi prasa tikai veselo saprātu

Mūsu vēsturē ne reizi vien Ziemassvētki bijis smagu kauju laiks. Gan strēlnieki, gan leģionāri ar asiņu sarkano krāsojuši gada garākās...

Foto

Ieteikumi par COVID-19 ambulatoru ārstēšanu

Atsaucoties uz Latvijas Ārstu biedrības aicinājumu iesaistīties COVID-19 pandēmijas apkarošanā, varu rekomendēt dažus ieteikumus ambulatoram ārstēšanas procesam....

Foto

Ministrs Plešs ignorē Būtiņģes termināla naftas noplūdi

Būtiņģes naftas termināla atrašanās Baltijas jūrā ir bumba ar laika degli, tādēļ naftas noplūde no Būtiņges termināla ir likumsakarīga....

Foto

Ko vajag darīt, lai cilvēki Latvijā neticētu vakcīnai pret koronavīrusu. 10 punkti

1. Vairākas desmitgades nepiešķirt pietiekami daudz līdzekļu izglītībai un zinātnei. Lai cilvēki tic instagram influenceriem ne...

Foto

Aicinājums valsts augstākajām amatpersonām

2020. gada 12. novembrī Satversmes tiesa taisīja spriedumu, kas ir guvis plašu rezonansi Latvijas sabiedrībā. Likumdevējiem tas nozīmē nopietnus izaicinājumus nākotnē. Latvijas...

Foto

Ko es darītu, ja pats saslimtu ar Covid–19

Vakardienas saruna. Atstāstīšu, kā nu mācēšu. Mans sarunu biedrs – mans sens paziņa, tik sens, ka esam vienaudži,...

Foto

Kārtējais „eksperts” kārtējo reizi paredz Vladimira Putina valdīšanas gaidāmās beigas

Politologs, demagogs un bijušais sektants Andis Kudors savā nesenajā intervijā vēlreiz paredz Vladimira Putina valdīšanas gaidāmās...

Foto

Vīrieši, appreciet savas sievietes: vēstījums 2020. gada Ziemsvētkos

Dieva mīļotie, es sirsnīgi sveicu jūs Kristus dzimšanas svētkos! Septiņsimt gadus pirms Jēzus dzimšanas pravietis Jesaja vēstīja, ka...

Foto

Mīlestības likums liek mums raudzīties uz ikvienu kā savu laikabiedru

Kā vadmotīvu šai svētku uzrunai paņemsim tekstu no Lūkasa Evaņģēlija: Un viņi steigā atnāca un atrada...

Foto

Mūsdienu Ziemassvētku stāsts

Vakar pa nakti sniga. 8:00 - uzcēlu sniegavīru....

Foto

Aicinām priesteri Aleksandru Stepanovu nevērsties pret pāvesta kalpojumu

A. god. priesterim Aleksandram Stepanovam (attēlā), Tukuma Romas katoļu draudzes prāvestam un portāla www.civitas.lv redaktoram. Latvijas Romas katoļu...

Foto

Arhibīskaps Stankevičs, viņa sirdsapziņa un Gērings, kurš tika notiesāts…

Rīgas arhibīskapa metropolīta Zbigņeva Stankeviča uzruna Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas sēdē izraisīja sašutumu ne tikai...

Foto

Mans piedāvājums – ieviest formulējumu “Kopīgas deklarētās mājsaimniecības un savstarpējās aprūpes likums”

15. decembrī es piedalījos Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas sēdē, kurā aicināju, nemainot...

Foto

Alkoholu un cigaretes drīkst, grāmatas nedrīkst

Gudri ļaudis vienmēr ir teikuši: meitiņ, neej gulēt nikna. Vakar izlasīju valdības lēmumu, izdarīju visu, lai dusmas mazinātu (vienīgi pastaigāties...

Foto

Pasaule pesimista acīm jeb nepatīkamā patiesība

Cik ir divi reiz divi? Nu, ja godīgi, tikai tev – divi reiz divi ir pieci. Iegaumē, lai kur tu...

Foto

Ministriem nepelnītais algas pielikums ir jāziedo labdarībai

Saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma normu, kas paredz ņemt vērā gan vidējās algas,...

Foto

Izbrauciet no auzām un atveriet brīvdienās veikalus

Godātie valdības vīri! Laiku pa laikam katram mums sanāk “iebraukt auzās”. Šoreiz no valdības gaidām izbraukšanu no auzām, jo...

Foto

Ir īstais laiks, lai daži desmiti tūkstošu eiro nodokļu maksātāju naudas tiktu samaksāti par dievkalpojumu pārraidīšanu komercmedijos

Tieslietu ministrija ir sagatavojusi informatīvo ziņojumu “Par Ziemassvētku dievkalpojumu...

Foto

„Nekā personīga” „galma dziesminieku" meli par viltus ziņu izplatītājiem un viņu sekotājiem

TV3 raidījumā „Nekā personīga” "galma dziesminieki", stāstot par viltus ziņu izplatītājiem un viņu sekotājiem,...

Foto

Konservatīvo cenzūra – “radikāļu sazvērestība” vai realitāte?

Pēdējās nedēļās Latvijā un pasaulē ir izskanējušas diezgan likumsakarīgas ziņas, proti, daudzi Nacionālās apvienības (NA) biedri, tostarp Saeimas deputāts...

Foto

Mēs visi zinām, ka šo pandēmijas vilni, kas veļas pāri visai pasaulei, nav radījuši Latvijas politiķi, - un vēl citas manas svarīgās domas

Mēs visi ejam...

Foto

Var risināt cilvēku problēmas citu kopdzīves veidu gadījumā, nepielīdzinot tās ģimenei un laulībai

Latvijas sabiedrībā plašu rezonansi ieguva Satversmes tiesas 2020. gada 12. novembra spriedums, kas...

Foto

Dodiet naudiņu mūsu kontrolētajām NVO, bet valsts aizsardzības mācību skolās nevajag: vēstule valsts prezidentam Egilam Levitam

Augsti godātais Levita kungs! 2020. gada 3. decembrī Saeima pieņēma...

Foto

Mēs prasām savu valsti atpakaļ

Azeru nesenais panākums Kalnu Karabahas atgūšanā un dekolonizācijā, kā arī Lukašenko nespēja apklusināt protestus Baltkrievijā lika atcerēties Krievijas politiķa Viktora Alkšņa...

Foto

K.Kariņa k-gam no Latvieša Pelēkā

Premjera kungs! Rakstu Jums, jo vēl ir laiks novērst problēmas, ko var radīt savstarpēja nesaprašanās. Mani senči te dzīvoja cara laikos,...