Par Satversmes tiesas spriedumu par viendzimuma pāru aizsardzību – viedoklis
Edgars Pastars13.11.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
tādi laiki
13.11.2020. 17:43Ir lasīts, ka daži īpatņi, kas grib mainīt dzimumu, pielieto hormonu preparātus. Bet ar tiem varētu arī ārstēt cilvēkus ar attiecīgām novirzēm. Jāšaubās, vai psihiatri ar savām zālēm te var ko līdzēt.
Skumji ir tas, ka visiem tiek jauktas galvas, drīz vairs nesapratīs, kas ir pareizs, kas nepareizs, kas ir no dabas dots un kas ir dabas kļūda. Un pa šo jucekli veikli ļautiņi, kampēji nosmeļ sev krējumu... Lai tik tie mazie ļautiņi plūcas savā starpā.
Lasītājs
13.11.2020. 16:48Pediņus vajag ārstēt psihuškās, tie ir slimnieki. Un jānorobežo no veselās sabiedrības daļas ar piespiedu ārstēšanu. Mums valstī, katastrofāli trūkst vienkārša, smaga darba darītāju, kur šos varētu izmantot.
Ja turpināsim šiem dot vaļu, tad būs kā Rietumeiropā--- aiz visatļautības stāv terorisms, jeb labākajā gadījumā haoss, kā ASV.
kika
13.11.2020. 16:48»
kikareka
Bērna izcelšanās noteikšana
Agri vai vēlu šāds spriedums bija sagaidāms. Savādāk ES-bā ietilpstošās valsts ( tātad arī Latvijas) konstitucionālā tiesa savādāk nevarēja lemt.
Pastaram taisnība- laulība ir nostiprināta Satversmē, taču ģimenes jēdziens ES judikatūrā ir daudz plašāks jau vairāk kā 10 gadus.
Primārās šajā gadījumā ir bērna intereses.
KAUNS PRET PRETĪGAJIEM KOMENTĀRIEM, kas nāk no rupjiem un neaudzinātiem cilvēku izstrādājumiem.
kikareka
13.11.2020. 16:33Bērna izcelšanās noteikšana
(Apakšnodaļas nosaukums 12.12.2002. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.01.2003.)
146. Par bērna māti atzīstama sieviete, kas bērnu dzemdējusi.
lauķis
13.11.2020. 16:26»
gunars
Tautas vairakuma viedoklim nav sodien nozimes. Mes dzivojam laika, kad visu izskir AKTIVAIS mazakums. Vairakums ir noguris no visa ta, kas notiek un ir dzila depresija. Vajadzigs liels grudiens, lai tautu pamodinatu. Vai tas ir iespejams, vai mums ir tadu personibu, kas spetu cilvekus celt cina
Tagad modē senlatviešu dievs,a nu ka tu pats.Nu nebūs nekādu saulvežu,katram pasam un visiem kopā.
gunars
13.11.2020. 16:24»
Juris, apsveicu Žuli
Sekss, ģimene un Satversmes vērtību haoss...
Tautas vairakuma viedoklim nav sodien nozimes. Mes dzivojam laika, kad visu izskir AKTIVAIS mazakums. Vairakums ir noguris no visa ta, kas notiek un ir dzila depresija. Vajadzigs liels grudiens, lai tautu pamodinatu. Vai tas ir iespejams, vai mums ir tadu personibu, kas spetu cilvekus celt cina.
lauķis
13.11.2020. 16:10»
par balsu vākšanu manabalss vietnē
Ir jābūt tautas balsojumam par “ģimenes definīciju” un “par 110 panta pievienošanu pie negrozāmiem Satversmes pantiem
Nav vajadzīgs nekāds balsojums,ģimene ir negrozāma vērtība,par to pat nav ko diskutēt.
abols
13.11.2020. 16:09Ja gimene skaitas virietis un virietis, tad kur Satversme ir teikts, ka es nevaru dibinat gimeni ar savu miloto kazu Grietu. Mums ir regularas seksualas attiecibas. Kategoriski pieprasu atzit mus par gimeni.
par balsu vākšanu manabalss vietnē
13.11.2020. 16:07Ir jābūt tautas balsojumam par “ģimenes definīciju” un “par 110 panta pievienošanu pie negrozāmiem Satversmes pantiem.”
nu ja
13.11.2020. 15:47īstā karstā tēma netradicionāli orientētās lapsas netradicionāli orientētajā pietiekskapī..
Referendumu par Satversmes tiesas atlaišanu!
13.11.2020. 15:37Nekavējosies jāorganizē referendums par Satversmes tiesas atlaišanu/ tiesnešu tiesāšanu atbilstoši likumam par Satversmes patvaļīgu ignorēšanu izdodot tiesību aktus! Referendumu par konkrētā likuma pieņemšanu/ nepieņemšanu! Referendumu par Satversmes tiesas tiesnēsu ievēlēšanu, nevis iecelšanu - vispārējās vēlēšanās.
Apcietināt Satversmes tiesas tiesnešus!
13.11.2020. 15:32Nekavējoši Satversmes aizsardzības birojam jāapcietina visi Satversmes tiesas tiesneši par Satversmes burta un gara noziedzīgu pārkāpumu! Kārtējo reizi pierādās, ka uz mūžu ievēlētie šmurguļi, kuri ir nekas cits kā pašmāju smilšukastē ar garīgām fobijām un kompleksiem veidojušies "tiesību eksperti" iedomājas, ka ir kāda augstāka spēka ielikti, kā Dieva tā kunga rupors, neapstrīdams un negrozāms un neaizskarami. Nē, jūs iecēla un jūs arī var atcelt. Saeimai ir jārīkojas un jādod stingrs pretspars! Ar savu lēmumu šie nelieši apdraud Latvijas valsts pastāvēšanu, jo viņi apdraud tautas dzīvotspēju,bet tauta arī ir valsts, nevis Satversmes tiesas tiesneši. Šiem
patiesības nelietīgajiem uzurpatoriem, kuriem labpatīk interpretēt Satversmi kā šiem sūdabambāļiem vien ienāk prātā, viņiem nav vairs tiesību ieņemt konkrētos amatus. Un tā kā viņi ir radījušie milzu kaitējumu darbodamies pret tautas interesēm, viņiem ir tāpat kā jau pielemts uz mūžu - tikai šoreiz, lai sēž cietumā uz mūžu. Nav lielāka nozieguma ka Satversmes izķēmošana un faktiska ālunprātīga grozīšana. Mums nav jāpilda kautu kādu augstprātīgu "lēmēju" prettautiski lēmumi. Šī nav Satversmes ties, bet pretvalstisku elementu midzenis, tautas ienaidnieku mafiozs veidojums.
Gribu precēt savu zirgu!
13.11.2020. 15:27Ieteiktu ieguglēt par šo Edgariņu, kur redzams ka viņš sastāv cobalt komandā. Apskatot šīs "komandas" visu sastāvu kā pirmais "komandas biedrs" uzrādās Lauris Liepa... Domāju šeit nevar būt vairāk jautājumu!
Ferdinands
13.11.2020. 15:23»
100% piekrītu!
Šāda sastāva Satversmes tiesa 100% atlaižama
Kaut kāda rīcība bija nepieciešama jau robežlīguma sakarā. Tagad par vēlu principā. Tā arī būs, kā Pastars raksta - katr īblis par visu varu gribēs par ST tiesnesi dēļ vismaz pašrealizācijas iespēju dēļ.
Ferdinands
13.11.2020. 15:20Pastar, kā būt, ja attīsām plašumā un dziļumā ģimenes saturu un pielemjam, ka ģimene nebūt nav aprobežojama ar diviem pieaugušajiem un bērniem, un atbistoši ST koncepcijai pasludinām,ka ģimene šsjā izpratnē ir neierobežots personu loks (jo kāds būtu pamats ierobžot?), tad var sanākt, ka par bērneli, kas piedzimst (konservatīvo izpratnē) vientuļajai māmiņai, labumus var saņemtv neierobežots skaits partnermammu un partnertētu?
Juris P.
13.11.2020. 15:15»
Viedoklis
Satversmes tiesas spriedums ir atbalstāms. Ja cilvēki, vai vīrietis+sieviete, vai sieviete+sieviete, vīrietis+vīrietis, vai citās kombinācijās audzina bērnus atbilstoši normatīvo aktu prasībās, tad tā ir viennozīmīgi ģimene. Un mums vajag par to priecāties, ne viss noliegt un aizliegt...
Daniēl, tas esi tu?
100% piekrītu!
13.11.2020. 15:13»
ST jāatlaiž referendumā
Pat dzīvniekiem ir ģimenes vērtības, bet šeit ST iet pāri robežām, atlaist Satversmes tiesu kā nekompetentu, kas pārkāpusi Satversmi
Šāda sastāva Satversmes tiesa 100% atlaižama!
Tev ir gods šo lasīt
13.11.2020. 14:07Nepiekrītu! ST faktiski ir atzinusi, ka viendzimuma pāriem ir tiesības uz bērniem (t.i. to audzināšanu), pie kā dabiskā ceļā nav iespējams tikt.
Šajā sakarā rodas jautājums, proti, vai viendzimuma "ģimenēm" tiks atzītas tiesības arī bērnu adopcijai???
Man, pat kā ne pārāk konservatīvi domājošam, tas nešķiet pieņemami.
Edgars Pastars ir jurists vai muldoņa?
13.11.2020. 13:56Kas ir šis Edgars Pastars? Vai šis muldoņa strādā par korķi visām problēmām? Vai šis pastrs ir iedomājies, ka Satversmes tiesai ir gala vārds un tautai nav vara, tautai nav tiesības pieprasit pārskatīt un protestēt slidenu likuma tulkojumu ? Ko, vai Satversme nenosaka to,ka pilsoņu kopums ir valsts institūcija? Tātad vairākuma viedoklis ir ultimatīvas lēmums un ir saistošs arī Satversmes tiesai! Ko? Vai arī šeit šis korķis-pastars kaut ko iebildīs? Ko vai Demokrātija nav vairākuma ultimāts? Ko vai Demokrātija ir izmesta atkritumos un tās vietā ir "liberāla demokrātija," - kuras jedzienu neviens nepar precīzi pateikt?
Mums, tautai, kā valsts institūcijai, tagad visupirms ir jāpieprasa tautas nobalsošana par ģimenes jēdzienu . Tas ir jādara nekavējoties. Ir jāvāc balsis tautas nobalsošanai vietnē "manabalss."
ST jāatlaiž referendumā
13.11.2020. 13:51»
hmm
Sorosēnu juristi, protams, neliksies mierā līdz likumos no veselā saprāta nepaliks ne kripatiņas. Tikmēr māte daba iekārtojusi, ka ģimene ir pāris, kurš, pie labas veselības esot, spēj radīt pēcnācējus. Tieši RADĪT, nevis nopirkt, atņemt vai kā citādi sashēmot
Pat dzīvniekiem ir ģimenes vērtības, bet šeit ST iet pāri robežām, atlaist Satversmes tiesu kā nekompetentu, kas pārkāpusi Satversmi.
lauķis
13.11.2020. 13:49»
Viedoklis
Satversmes tiesas spriedums ir atbalstāms. Ja cilvēki, vai vīrietis+sieviete, vai sieviete+sieviete, vīrietis+vīrietis, vai citās kombinācijās audzina bērnus atbilstoši normatīvo aktu prasībās, tad tā ir viennozīmīgi ģimene. Un mums vajag par to priecāties, ne viss noliegt un aizliegt...
Vai jums vispār ir saprašana kas ir ģimene?Jūsu komentārs apliecina ka jūs nemaz nezināt kas ir ģimene.
millers
13.11.2020. 13:44»
Viedoklis
Satversmes tiesas spriedums ir atbalstāms. Ja cilvēki, vai vīrietis+sieviete, vai sieviete+sieviete, vīrietis+vīrietis, vai citās kombinācijās audzina bērnus atbilstoši normatīvo aktu prasībās, tad tā ir viennozīmīgi ģimene. Un mums vajag par to priecāties, ne viss noliegt un aizliegt...
diez vai tevi,viedokli,izaudzināja 2 pederi,gan jau bija tēvs un māte,kas vismaz centās ko iemācīt,bet, redzams,ka tas viss kaķim zem astes,jo iznācis ir kroplis
Juris, apsveicu Žuli
13.11.2020. 13:43Sekss, ģimene un Satversmes vērtību haoss
Šis, visvarenais konstitucionālo tiesību “eksperts” - korifejs aizgājis tik tālu, ka pat visaptveroši sajauc kopā visas “vērtības “– seksa partnerattiecības, dzimumuzvedības brīvību (ārpus ģimenes taisot bērnus un ienesot ģimenē), kas jau saistīts ar amorālu ģimenes vērtību piesmiešanu, kas jau ir grupveidā sekss vai to var tulkot kā brīvību seksuāli izmantojot dzīvniekus – kopumā - porno) un patētiski, pasludina kā latviešu tautas vērtību patriots, raksta: "Tiesa atgādināja jau pašsaprotamo, ka personas dzimumuzvedības brīvība ir aizsargājama neatkarīgi no tā, kādā formā tā izpaužas vai kāda ir personas seksuālā orientācija ..."- šausmas, ko sludina šis "konstitucionālais" jurists. Pieliek klāt pie ģimenes faktiski "porno" attiecības, jo re, ko nozīmē "dzimunmuzvedības brīvība" ģimenē ar paplašinātu tās izpratni, kur persona, pieteicēja Satversmes tiesai prasa un ST atzīst, ka "ģimene", kura nav pierādīta kā ģimene un kura sastāv no divām svešām seksa personām, vērtē kā ģimeni, kura brīvi uzvedas - brīvi "šļūc" , seksojas un taisa bērnus ārpus ģimenes un prasa lai ST pasludina, ka tā ir aizsargājama ģimenes vērtība un ST taisa revolucionāru, vērtību haosa spriedumu. Apjukuši divās priedēs. Nu, tagad, “augstākais” eksperts pievienojas, lai nostiprinātu ST antikonstitucionālo neprofesionālo spriedumu, jo tas nav balstīts ne uz konstitucionālajām vērtībām , ne uz ģimenes izpratni, ne uz pierādījumiem, ka šāda seksbrīvība vai kā korifejs nosauc - dzimumuzvedības brīvība ir ģimenes vērtība, sabāž to visu vienā katlā kā atkritumu tvertnē un te - Saeima, jums juridiskais Latvijas svēto vērtību haoss ir jāizvelk no miskastes un jānostiprina likumā. Tas nav tikai mans viedoklis. Tas drīzāk ir tautas vairākuma viedoklis, ka ar šādu spriedumu ST ir sevi degradējusi un ir atlaižama, jāievelē no jauna, neatkarīga no seksa haosa tiesnešu sastāvā.
Ceru, ka tiks izsludināts referendums – tautas nobalsošana par ST atsaukšanu un pārvēlēšanu.
Jā, bet
13.11.2020. 13:36»
Viedoklis
Satversmes tiesas spriedums ir atbalstāms. Ja cilvēki, vai vīrietis+sieviete, vai sieviete+sieviete, vīrietis+vīrietis, vai citās kombinācijās audzina bērnus atbilstoši normatīvo aktu prasībās, tad tā ir viennozīmīgi ģimene. Un mums vajag par to priecāties, ne viss noliegt un aizliegt...
Tu pats vispār apjēdz, ko pateici? Divi veči viens otru puļķo,ikdienā kaslīgi skūpstās, apkampjās, ar mīļvārdiņiem apmainās un viņiem pa vidu mazs puisītis aug to visu vērodams. Par ko te priecāties? Vai šim pusītim nav tiesību izaugt normālā ģimenē, pārņemt normālu starpdzimumu attiecību pieredzi, lai nākotnē varētu nodibināt ģimeni, kur dabīgā ceļā dzims un augs bērni?!
Barba
13.11.2020. 13:26"Jāmin skaidrībai, ka ir valstis, ka konstitūcijā definē arī šaurāku ģimenes izpratni ......
Visbeidzot noslēgumā. Tagad visiem ir skaidrs, ja vēl nebija, kādēļ ASV ir tāda cīņa par Augstākās tiesas tiesnešu vakancēm."
Raksta autors zināmā mērā ir norādījis arī rīcības variantu.
Viedoklis
13.11.2020. 13:10Satversmes tiesas spriedums ir atbalstāms. Ja cilvēki, vai vīrietis+sieviete, vai sieviete+sieviete, vīrietis+vīrietis, vai citās kombinācijās audzina bērnus atbilstoši normatīvo aktu prasībās, tad tā ir viennozīmīgi ģimene. Un mums vajag par to priecāties, ne viss noliegt un aizliegt.
Žulis
13.11.2020. 12:36Izskatās, ka šis zēniņš ir sapratis, ka vienīgi aktīvi aizstāvot un slavinot tā saukto “minoritāšu tiesības” var veiksmīgi veidot karjeru mūsdienu Latvijas tieslietās. Šāds raksts noteikti tiks ievērots un autora pūles atalgotas. Šādu personāžu mums netrūkst un nav jēgas viņus pārliecināt vai kritizēt.
Bet, runājot par tēmu aitas viltība tiesas spriedumā un šajā rakstā slēpjas tajā, ka atbalsts sievietei ar bērnu tiek sajaukts ar ģimenes tiesisko aizsardzību un atbalstu ģimenei. Jā, ir sievietes, kuras nav laulībā un kurām dzimst bērni. Ļoti maza daļā no šīm sievietēm sastāv homoseksuālās attiecībās ar viendzimuma partneri, parasti tās ir t.s. vientuļās māmiņas. Tad kādēļ valstī nepieņemt likumu, kas šādām vientuļajām māmiņām dotu tiesības pašām rakstiskā iesniegumā norādīt personu, kas piedalās bērna aprūpē un ir tiesīga saņemt valsts noteikto atbastu? Dzimumattiecību piesaukšana šī jautājuma risināšanā ir pilnīgi aplama un lieka! Tikpat aplama ir šajā rakstā izteiktā doma, ka “ģimenes tiesiskā aizsardzība ir vērtējama plašāk”. Kā var ģimenes tiesisko aizsardzību attiecināt uz kaut ko tādu, kas nemaz nav ģimene?! Protams uz šiem jautājumiem nekādu sakarīgu atbildi ne no mūsu “Satversmes tiesnešiem”, ne šī raksta autora saņemt nav iespējams. Šādām muļķībām vienkārši nav sakarīga pamatojuma. Un arī viņi paši to ļoti labi zin. Taču viņi zin arī to, ka šādas muļķības sludinot un aizstāvot, var labi nopelnīt un taisīt veiksmīgu karjeru. Bet tautas intereses viņiem “pie kājas”. “Nekā personīga – tikai bizness.”
Q
13.11.2020. 12:25Dabā ir tāds likums , ja kāda suga savairojas tādā skaitā, ka netiek nodrošinātas tās dabiskās vajadzības pēc barības ieslēdzas pašiznīcināšanās mehānisms ir atnākusi jaunā paaudze,kas sāk to īstenot dzīvē! Šādi likumi noved pie tautas iznīcības!
Latvietis bez mērķa
13.11.2020. 12:25Nu nākamais solis būs daudz partneru attiecības starp vīrieti un sievieti un arī viendzimuma partneriem. Kolhozi.. Aiz tā sekos mīļdzīvnieku ierakstīšana ģimenes grāmatā un tad roboti partneri un tad jau sekos virtuālās ģimenes. Un būsim to pelnījuši, jo smadzenes ko Dievs devis nelietojam.
zose
13.11.2020. 12:08»
Latvijā SATVERSME vairs nav spēkā!
Valsts pamatlikums pēc būtības ir atcelts ar Satversmes tiesas spriedumu! Ja ST taisa spriedumu, pārkāpjot pašu Satversmi, tas ir precedents, ka jebkurš Satversmes pants ir brīvi interpretējams pēc katra personiskas vēlēšanās vai pēc politiskā pasūtījuma...
Bet valdība ir izmetusi Satversmi mēslaine, ar visiem COVID likumiem un Viņķeles ministrijas cirkulāriem
Latvijā SATVERSME vairs nav spēkā!
13.11.2020. 12:06Valsts pamatlikums pēc būtības ir atcelts ar Satversmes tiesas spriedumu! Ja ST taisa spriedumu, pārkāpjot pašu Satversmi, tas ir precedents, ka jebkurš Satversmes pants ir brīvi interpretējams pēc katra personiskas vēlēšanās vai pēc politiskā pasūtījuma.
Šāda rīcība ir saucama viennozīmīgi - valsts nodevība un attiecīgi tiesājama kā kriminālnoziegums.
Nopietni
13.11.2020. 11:10Tas nav tas ar ko Latvijai lepoties, bet mums būtu jānosarkst to karavīru priekšā, kas izlējas asinis un atdeva dzīvību par Latvijas brīvību.... Ne par šīm vērtībām viņi karoja. Tas ir briesmīgi, kad cilvēki savas novirzes sāk uzspiest citiem un pasludināt par normu! Paklausieties liecības, ko saka bērni kas uzauguši šādās ģimenes, tikai tāpēc, ka kāds ir vēlējies realizēt savas perversās vēlmes. Tas ir labākajā gadījumā, sliktākajā, šādi cilvēki sāk realizēt savas vēlmes arī uz šiem bērniem, jo rpbežu vairs nav, likumu pielāgojām perversijai, nevis saucam to īstajā vārdā. Eiropā tā ir? Paskatieties autora kungs, kas šodien notiek Eiropā. Dānija uzņem ģimenes ar bērniem, tikai tāpēc lai atjaunotu savu genofondu, jo perversija taču ir norma. Ko tālāk? Kuru nākamo likumu mainīsim! Tauta mosties!
eksis
13.11.2020. 10:51Viss ģeniālais ir vienkāršs. ECT jau sen savos spriedumos ir nolēmusi, ka ECK aizsargā arī netradicionālās ģimenes. ST šajā gadījumā nebija lielas manevra iespējas. Ja tā atzinusi apstrīdētās normas par satversmei atbilstošām, būtu liels risks, ka Liepa aizrakstītu uz ECT un tur nospriestu, ka ST neko nejēdz no cilvēktiesībām. Šāds kauna traips ST nepavisam nav vajadzīgs, tādēļ arī šāda likumdošanas iniciatīva no viņu puses.
hmm
13.11.2020. 10:36Sorosēnu juristi, protams, neliksies mierā līdz likumos no veselā saprāta nepaliks ne kripatiņas. Tikmēr māte daba iekārtojusi, ka ģimene ir pāris, kurš, pie labas veselības esot, spēj radīt pēcnācējus. Tieši RADĪT, nevis nopirkt, atņemt vai kā citādi sashēmot.
Vāks
13.11.2020. 10:30Vēl viena nagla latviešu tautas zārkā.
Tāpat mums dzimstība nekāda. Atļaujot viendzimuma pāriem adoptēt un audzināt bērnus, mēs viņus izņemam no aprites. Viņiem nebūs normālu ģimeņu un arī bērnu visdrīzāk nebūs. Par bērnu tiesībām uzaugt normālā ģimenē arī neviens neiepīkstās.
Ārpus bērnu radīšanas un audzināšanas ģimenei nav sabiedriski nozīmīgas jēgas, līdz ar to nekādas juridiskās konstrukcijas nav jāveido.
Dabūjuši neatkarību, paši ar savām rociņām rokam Latvijai kapu. Un tik cītīgi, ka nekādi vācu baroni vai komunisti to nebūtu spējuši izdarīt.
Ļoti simbolisks lēmums šajās dienās.
Kaža
13.11.2020. 10:18Principā tas ir klasiskās ģimenes tiesību uzmetiens,jo salīdzināt to, ar dievs vien zin ar ko,nav prāta darbs.
ss
13.11.2020. 10:10Edgar Pastar Saeimas juridiskā biroja padomniek , kā tevi saukt? Pēc skata varētu būt Ilzīte. Varbūt vari pateikt kā viendzimuma pāri tiek pie bērniem? Vai atrodat kāpostos, jeb tad vairs neesat viendzimuma?
Vienkārši slims cilvēks. Ja tu vari to bērnu piedzemdēt tad saņem to atvaļinājumu bet ja ne nu tad sūkā.
vulgaris
13.11.2020. 10:09Mums ir parlamentāra republika, kurā likumdevēja vara ir tautai un tās vēlētiem pārstāvjiem Saemā. ST ir neliela cilvēku grupa, kurus tauta nav vēlējusi un deliģējusi veikt likumdošanu. Ir jāveic referendums, lai lemtu gan par viendzimuma attiecību legalizēšanu, gan par ST funkcijām.
Saeimā vairākums ir konservatīvajiem. Tātad arī sabiedrībā ir viņu vairākums. Neviens no šiem politiķiem nelems neko tādu, lai zaudētu savus vēlētājus un varu. Drīzāk kaut ko nolems par ST un tas varētu nebūt viņiem glaimojoši. Ne velti teica, ka pēc Ziemeles aiziešanas ST iešot ''uz grunti''. Tikai nedomāju ka tas būs tik ātri.
Nepiekrītu, ka konservatīvajai sabiedrības daļai nekas netiek atņemts.Autors ar atņemšanu laikam domā kādu telpisku priekšmetu. Taču te ir runa par garīgām un morālām vērtībām, kurām ir dziļas, gadsimtos slēptas saknes un kas cieši saistās ar mūsu vēsturi un tautas pašapziņu. Lai labāk to saprastu, vajag paskatīties , kāda reakcija ir Eiropā, kad apritē parādās kāda karikatūra vai zīmējums. Mums it kā nekas, vecs večuks ar bārdu. Bet ir pasaules daļa kas nezin kāpēc par to ļoti satraucas. Un kā vēl satraucas. Tie nav tikai daži individuāli ''jumta aizbraukšanas'' gadījumi ar traģiskām sekām. Vesesalas tautas un pat valstis izsaka savas diplomātiskās ''domas'' par to visu. Un tas ir sakarā ar dažiem atseviķiem vecā večuka publiskajiem ''iznācieniem''. Bet te ST ielikusi ''mīnu'' ilgtermiņā ar neskaitāmiem detonatoriem bez laika ierobežojuma.
Noris
13.11.2020. 09:42Valstī pandēmija, ekonomiskā krīze, vairāk kā 100 000 iedzīvotāju palikuši bez iztikas līdzekļiem, bet viņi risina geju,lesbiešu un transvestītu problēmas...
Šie cilvēki ir max. 11% no kopējā iedzīvotāju skaita!
Demokrātija(ceru ka arī ārkārtas stāvoklī) nozīmē, ka mazākums pakļaujas vairākumam, un LGBTQ nāksies vien dzīvot pēc citu stabules.
Ledus
13.11.2020. 09:22»
Puteklis
Pandoras lāde ir vaļā :) Un pasakiet tagad man, kā tiks skaidroti dāvinājumi trešajām personām, naudas pārskaitījumi un citas mahinācijas. Man tikai atliek nodibināt "ģimeni". Uz trīs dienām, vai uz divām, ar vīrieti, vai ar sievieti. Ideāli. Jo satversmē taču nav teikts kas ir ģimene, to, atkarībā ...
Tieši tā! Turklāt katram ģimenes var būt vairākas un ar neierobežotu dalībnieku skaitu :)
Marta
13.11.2020. 09:14Edgar, pēdējais teikums kā netieša norāde Saeimai, kurai tuvākā laikā jālemj par Satversmes tiesas tiesneša kandidatūru?
gunars
13.11.2020. 09:09Daba un ja esiet kristietis, ir noteikusi, ka gimene un bernu laisana pasaule ir starp virieti un sievieti.Tas iekalts dabas akmeni. Tas ir rakstits normalu cilveku genos. Tas ir visiem zinams, ka ja genos ir izmainas, mutacija, dzimst mutanti. Visi homoseksualisti un lesbietes ir mutanti, tas ir slimi cilveki. Ir pilnigs apsurds, iet pavada eiropas stulbajam liberalismam un laut viniem dibinat oficialas gimenes un vel jo vairak audzinat bernus, kuriem bus traumeta psihe un kropliga izpratne par pilnvertigu gimeni. Varbut bus skarbi teiks, bet uzskatu, ka visi tie, kas aizstav praidus un visu to nemsanos ap gomikiem un lesbietem, ir venkarsi idioti.
Puteklis
13.11.2020. 08:39Pandoras lāde ir vaļā :) Un pasakiet tagad man, kā tiks skaidroti dāvinājumi trešajām personām, naudas pārskaitījumi un citas mahinācijas. Man tikai atliek nodibināt "ģimeni". Uz trīs dienām, vai uz divām, ar vīrieti, vai ar sievieti. Ideāli. Jo satversmē taču nav teikts kas ir ģimene, to, atkarībā no vispārēja viedokļa pasaulē, jums paziņos tiesa.
zose
13.11.2020. 08:16Kas ir šī Pedgara vīrs? Satversmes tiesa var tikai kaut ko noraidīt, bet nevar nekādu likumu pieņemt
Normālais
13.11.2020. 08:08Pedālis
Agrāk šādus kas sevi uzskatīja par Napalmiem ārstēja Tvaika ielas iestādē.
Piepe
13.11.2020. 08:02Autoram kārtējā putra galvā. Ģimene ir ģimene. Laulība ir laulība. Bet tas par ko te cepiens nav ne ģimene, ne laulība, ne arī pat kaut kur tuvumā šiem jēdzieniem. Ikvienam cilvēkam (nu vismaz pēc skata tam līdzīgam) ir noteikts tiesību un pienākumu komplekts, kurš darbojas (ja vien cilvēks nav slinks vai dumjš). Nav nekāda saprātīga izskaidrojuma pieprasīt kaut ko īpašu kādam atsevišķam indivīdam. Punkts. Diskusija beigusies. Ja autors un līdzīgie sačakarēs pamatlietas, nu tad mums ir maz cerību uz modernu, attīstīties spējīgu, jauku sabiedrību, kurā ir vieta dažādiem ļaužiem.