Par svētdienas sociķiem jeb – viela pārdomām pirms 4.oktobra
Artūrs Šmits, Latvijas Republikas pilsonis, bezpartejisks02.10.2014.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
> jūlim
03.10.2014. 19:52Zini, vecīt, šitā turpinot, vienā jaukā brīdī latviskums var izrādīties ne tikai nekam nevajadzīgs, bet pat pasliktinošs pasākums.
Iedomājies - pamosties vienurīt, izrādās Zviedrijā (Vācijā, Norvēģijā, Krievijā ... nu kautkur tur, kurš par parādiem šitās valsteles atliekas būs savācis).
Kā allaž, saposies ierodies darbā, a tur jauni kungi - Svensk språk som du förstår? Talar om? Nej? Lettiska? Det bästa jag kan erbjuda - tvätta golvet ...
Tiem, kuri savu latvietību arī citur uztver neitrāli, būs vieglāk (Pavaicā kādam, kurš jau ir kādā Zviedrijā).
Tev, ar tavu panisko savas identitātes uztveri būs konkrētas "auzas".
Tā viš i - tauta bez savas valsts ja arī pastāv, tad neilgi un vienmēr pakļautā stāvoklī.
Tāka - pirms izvaimanāt nākamo "krievi nāk!" variāciju, sasprindzinies, padomā.
nelietis lato lapsa !!!
03.10.2014. 17:31kāpēc atkal publicē nelīdzsvarotu šizofrēnisku saskaņas un sudrabas oponentu iedokli lai diskreditētu oponentus tautas acīs galīg ...
nelietis lato lapsa !!!
03.10.2014. 17:30kāpēc atkal publicē nelīdzsvarotu šizofrēnisku saskaņas un sudrabas oponentu iedokli lai diskreditētu oponentus tautas acīs galīg ...
starpība
03.10.2014. 13:33"politiskā varza" - skan!
Sava taisnība ir.
Ja zin, ka visās "partijās" kopā ir ap 1% valsts pilsoņu;
Ja zin, ka "vienojošais" šajās "partijās" bija, ir un būs - nešaubies ne mirkli! - "piķi" no budžeta, es dotācijām, valsts iepirkumiem etc pārlikt paša ķešā;
Ja novēro un atceras aktivitāšu "tīrību"...
Tad visas tās "partijas" savādāk kā par varzām saukt nesanāk.
Ok, par cik paši sauc par "politiskās partijas", lai būtu "politiskā varza".
Taču es šoreiz ne par definīcijām, bet par STARPĪBU.
"politiskā varza" Saskaņa,
"politiskā varza" Vienotība,
"politiskā varza" ZZS,
"politiskā "nacionālā" varza" ...
Kāda tad starp tām IR STARPĪBA?
Saskaņa ir vienīgā varza, kas nekad nav bijusi pie varas!
Pieļauju, ka tai tiekot pie varas, nekas labāks nebūs, bet - ja jau tik traki gribas vēlēt - varbūt, vismaz eksperimenta tīrības dēļ - lai tak tiek, parāda sevi...
Vismaz pēc četriem gadiem elektorātam (varbūt) būs lielāka jēga, par ko balsot, vai pret ko, vai vispār balsot.
"Varbūt" liku, jo esmu pārliecināts - elektorātam atmiņa par īsu, lai pusgadu senus notikumus atcerētos, kur nu vēl četru gadu garumā...
PS
Neesmu nevienas varzas fans, man vispār grūti izšķirties, kurš man riebjas vairāk - putins ar medvedu, bērziņš ar rudu un omi vai barrozu ar junkeru un merkeli...
Vēlēšanās nepiedalos.
jūlis
03.10.2014. 12:27Ja tā padomā, tad kļūst skaidrs, kas tie par putniem, kas lasa šo portālu un komentāros nonicina visu latvisko... Vai Šmitam nav taisnība? Nav nekā pretīgāka par nodevību - Leiškalni, Peteri un tie visi, kuri akceptē līgumu ar Putina partiju.=, kas tad viņi ir, ja ne nodevēji> Ko tad vēl, kur tālāk?
Esmu pārliecināts, ka neviens latvietis nav rakstījis ļaunus komentārus Šmitam. Paldies viņam par pašapziņu!!!!!
pēcpasespilsonis
03.10.2014. 11:08Artur, pilsoni!
Vai vari pateikt ar ko Tev krievi ir sliktāki par dzelteniem, melniem, amīšiem vai turkveidīgiem? Kāpēc visi lamā viņus? Par ko tie krievi, kas piedzimuši un uzauguši te Latvijā mums līdzās kaimiņos ir grēkojuši? Ar ko labāks tas amerikānis, kas bombardē Sīriju vai Latviju grib pataisīt par savu ārzonu štatu kur naudu atmazgāt vai ir sapircis zemes Donbasā lai naudu izvilktu no Ukrainas? Ar ko labāks tas ķīnieris, kas savus sūdus te tirgo vai tas turks, kas mēģina te iedzīvoties? Arī krievi ir Latvijas iedzīvotāji, tai skaitā ne mazums pilsošu. Kāpēc jākūda naids starp savējiem? LAi atkal vēlēšanās uzvar zagļi? Mēs visi zinam, ka "net semji bez urodov..." bet tad ejiet un svītrojiet viņus...
Eks-aktieris
03.10.2014. 09:27»
Ex-seržants
"Par kadas sabiedriskas organizacijas izveidi arī nekas nav dzirdets,diez vai tagad kads tadai uzticesies...
Eks-seršants pats sarunājās ar sevi. Tā nav Paija, kuras smaka ir cita.Eksis ir debīls tāpēc pats taisa komentus ar sevi.
Ex-seržants
03.10.2014. 09:11»
paija
Diezgan dīvaini secinajumi par to, ka vajadzīgs ,lai būtu sliktāk. Nekads līdzsvars te nevar būt , jo jāņem verā mūsu nevienlīdzība ar kaimiņvalsti, ar viņu propagandas iespējam, oficiāli sludinato atbalstu krieviem visā pasaulē, tai skaitā arī slepenu militāru.Par kadas sabiedriskas organizacijas izveidi...
"Par kadas sabiedriskas organizacijas izveidi arī nekas nav dzirdets,diez vai tagad kads tadai uzticesies"
---------------
Protams, ātrāk un vieglāk ir uzbliest partiju un mēģināt sakarināt makaronus veletajiem. Tikai vēletājs arī vairs nav vakarejais un ir svaiga atmiņa par Zatlera kancelejas projektu- "Visas tautas partiju".
Sabiedriska organizācija, kā pretspars politmafijai , var rasties,tad, kad kādam konkrētam iedzīvotāju slānim ar zināmu potenciālu, sauksim to par vidušsķiru, radīsies apziņa, ka ir pienācis laiks apvienoties, lai iestātos par savam interesēm. Jo kas ir politmafija? Tā ir pilitiskās varas saplūšana ar lielo biznesu, kas nav ieinteresēts stiprā un neatkarīgā viduššķirā, jo tas radīs papildus konkurenci un samazinas peļņu. Izdevīgak un vieglāk kontrolet ir algotu darbaspēku. Tapēc politmafija realizē politiku gan nodokļu jomā, gam likumdošanā (piem.jaunais būvniecības likums ar kvalifikācijas sistemu) ar mēŗķi iznīcinat viduššķiru.
Ex-seržants
03.10.2014. 08:53»
paija
Diezgan dīvaini secinajumi par to, ka vajadzīgs ,lai būtu sliktāk. Nekads līdzsvars te nevar būt , jo jāņem verā mūsu nevienlīdzība ar kaimiņvalsti, ar viņu propagandas iespējam, oficiāli sludinato atbalstu krieviem visā pasaulē, tai skaitā arī slepenu militāru.Par kadas sabiedriskas organizacijas izveidi...
Viens no veidiem ka cīnīties pret sistemu ir šis portāls. Kā noprotu, tad neskatoties uz Tavu skeptisko attieksmi Tu šo vietni apmeklē regulāri.
Ka attiecas uz līdzvaru, tad laikam nesaprati lidz galam domu- runa negāja par speku samēru un tankiem, bet gan par to , kas nepieciešams lai mainītu pielāgošanās filozofiju.
paija
03.10.2014. 08:42»
Ex-seržants
Mācitājs Rubenis savā vakardienas intervijā salīdzināja vēlešanu biokotu ar cauruma urbšanu kuģī , lai atriebtos kādam no apkalpes locekļiem. Visu cieņu Rubenim, tomēr atļaušos nepiekrist un paskaidrošu kapēc boikotēšanu...
Diezgan dīvaini secinajumi par to, ka vajadzīgs ,lai būtu sliktāk. Nekads līdzsvars te nevar būt , jo jāņem verā mūsu nevienlīdzība ar kaimiņvalsti, ar viņu propagandas iespējam, oficiāli sludinato atbalstu krieviem visā pasaulē, tai skaitā arī slepenu militāru.Par kadas sabiedriskas organizacijas izveidi arī nekas nav dzirdets,diez vai tagad kads tadai uzticesies. Ta ka gaidi vien
Ex-seržants
03.10.2014. 08:07Mācitājs Rubenis savā vakardienas intervijā salīdzināja vēlešanu biokotu ar cauruma urbšanu kuģī , lai atriebtos kādam no apkalpes locekļiem. Visu cieņu Rubenim, tomēr atļaušos nepiekrist un paskaidrošu kapēc boikotēšanu.
Iepriekšēja pieredze rāda, ka ejot politikā ar vislabākiem nodomiem čiks vien sanāk, jo tāda ir sistēma, ka jebkuras partijas spicē tiek nevis labākie, bet viltīgakie, izmanīgājkie, ciniskākie un ar sakariem, un pat, ja kāds "saulveds" tiks spicē, tad agri vai vēlu būs jāpielagojas spēles noteikumiem, pretējā gadījumā tiks sistēmas samalts. Nesaprast to tikai var muļķis. Tapēc neviens mani nepārliecinās, ka iet politikā nesavatīgu nodomu vadīts. Pārliecinās tas, kas nevis taisīs partiju, lai tiktu pie siles , bet izveidos sabiedrisku organizāciju, lai cīnītos pret sistēmu ar galamērķi panākt sabiedrības kontroli par varu jeb pilsonisku sabiedrību.
Otrs aspekts, kapēc nepieciešams biokotēt lai būtu sliktāk. Ja jautājumam pieiet filozofiski, tad daba mīl līdzsvaru, resp.katrs saņem to ko pelnījis. Ja sabiedrība nav spējusi pašorganizeties , lai cīnitos pret politmafijas patvaļu, tad tā nav tam nobriedusi un ir jāizbauda zināms satricinajums un, ja vēlaties, jāiziet Golgāta, lai beidzot pielektu, ka sēdet savās alās un mūžīgi pielāgoties maucīgai sistēmai nav tas labākais.
pāris jautājumi autoram
03.10.2014. 07:371. Vai no publicētā teksta būtu jāsaprot, ka autora viedoklis ir "Saskaņa-slikti, Vienotība-labi"?
2. Vai varat nosaukt vismaz dažas pozīcijas, kurās uzskatāmi izpaužas dzejnieku dēlu pārākums pār šoferu dēliem?
Ex-seržants
03.10.2014. 06:49»
Ex-seržants
Vienā no Dombura rīkotajām diskusijām Urbanovičs uz jautājumu, vai viņš piekrīt tam, ka Krievijā valda totalitārs režīms, atbildēja apstiprinoši. Pirmajā brīdī varētu likties, ka pieredzējušais politikānis "nolažojās". Tā laikam nodomāja Urbja oponents tajā diskusijā Zaķis, jo momentāni atmaiga un ...
Gaidot apvainojumus rusofobijā, neliels papildinājums iepriekšējam komentam.
Kā zināms, pirmsrevolūcijas Krievijā inteliģentākā sabiedrības daļa bija muižniecība (pats boķļševiku vadonis nāca no tās kārtas). Savukārt, darbīgākie un uzņēmīgākie- rūpnieki un tirgotāji , bet laukos- turīgākie zemnieki, kas velāk tika nodevēti par "kulakiem". Tā bija tā iedzīvotaju daļa, uz kuriem balstījas ekonomika un kultūra, un kurus boļševiki ierindoja "Šķirisko" ienaidnieku" kartā ar sekojošu konsekventu iznīcināšanu. Kāds no tā visa "sausais atlikums"? Pareizi- revolucionāro matrožu un lumpeņu pēcnacēji ar atbilstošu genofondu.
Kā redzat, nekādas rusofobijas, viena vienīga bezkaislīga analīze.
Ex-seržants
03.10.2014. 06:07Vienā no Dombura rīkotajām diskusijām Urbanovičs uz jautājumu, vai viņš piekrīt tam, ka Krievijā valda totalitārs režīms, atbildēja apstiprinoši. Pirmajā brīdī varētu likties, ka pieredzējušais politikānis "nolažojās". Tā laikam nodomāja Urbja oponents tajā diskusijā Zaķis, jo momentāni atmaiga un sāka aicināt Urbi atzīt Krievijas agresiju Ukrainā, ko, protams, nesagaidīja. Vai tiešām Urbis tad „nolažojās”? Nekā nebija- vienkārši izteica sava pamatelektorāta uzskatus, jo, kā zināms, krieviem vārds „demokrātija” ir līdzvērtīgs lamuvārdam, jo Krievijas krieviem tas asociējas ar 90. gadu bardaku un nabadzību, bet LV krieviem ar patreizējo „pseidodemokrātiju” šeit (nez kāpēc valda uzskats, ka pārejai no gadsimtiem ilga totalitārisma uz demokrātiju jānorit ātri un nesāpīgi). Bez tam, jāņem vērā vienkāršā krievu cilvēka mentalitāte, kurš neiebilst, ja laiku pa laikam tiek izdrāzts, galvenais, lai drāzējs būtu savējais un „чтоб за державу необидно”. Pie tam, „ja nesit, tātad nemīl”. Ja kādam uzskati ir savādāki, tad vienkāršā krievu cilvēka acīs (salīdzinoši laba izglītība vēl nenozīmē revolucionāro matrožu un lumpeņu pēcnācēja inteliģenci) tāds subjekts ir nozombēts un vainīga pie tā, protams, ir USA.
tautas daļa
03.10.2014. 05:56raksta autors ir publiski apvainojis latviešu tautu nosaucot to dažādiem negatīvi aizvainojošiem epitetiem.
Par to droši vien arī kas pienākas...
Visticamāk viens indivīds sev pienākošos epitetus attiecina uz visu tautu !!!
lellīt
02.10.2014. 22:52»
Lelle
Opā! Izrādās, ka pietiek.com nav tik sarkans un saskaņmīgs kā līdz šim likās....Cerams, ka tā nav kļūda, ka šāds raksts te parādījies, īpaši raksta pēdējā rinkopa ir SUPER
tik sazombētiem vemjotības vēlētājiem kā Tev šis raksts nudien iet pie sirds, bet vispār jau šis raksts ir ielikts tāpēc, lai domājoši cilvēki redzētu, cik apdulluši, naivi, līdz smieklīgumam pliekani un truli jūs jenotmīļi esat.
02.10.2014. 22:30
»
Fui
bet kā ar orientāciju pie seksa, zilo krāsu
Atkarībā no politiskā pasūtījuma, pārsvarā skābilillā.
Lelle
02.10.2014. 22:11Opā! Izrādās, ka pietiek.com nav tik sarkans un saskaņmīgs kā līdz šim likās....Cerams, ka tā nav kļūda, ka šāds raksts te parādījies, īpaši raksta pēdējā rinkopa ir SUPER!
Mēģināšu tagad ieteikt to visiem izlasīt...
1905
02.10.2014. 22:05Pilsoni Šmit, roku uz sirds, starp mums runājot - cik tad polšus izrāvi šodien?
paija
02.10.2014. 22:01Pilnīgi piekrītu Šmitam un nesaprotu to motivāciju, kas par SAskaņu balso.KOrupcija Rīgas domē ir lielāka neka jebkurā citā pašvaldībā Es gan neredzu, kas te būtu atdots amerikāņiem un ko viņiem te vajadzētu ,vairak gan diemžēl blēžiem no Krievijas
Elsmuļķis
02.10.2014. 21:51Ja tas ir tas pats Artūrs Šmits, kas redzams uz foto feisbukā, tad viss ir skaidrs. Tas ir tāds, kas līdzīgs man - Elsam/Dabas bērnam/Eksseršantam/Viņķelim ar dzeltenām brillēm un dzelteniem matiem ar idiota frizūru un seju.
Dundurs
02.10.2014. 21:46Kāds dundurs tam šmitiņam ir iekodis, ka grib izrādīt prāta trūkumu?
Fui
02.10.2014. 21:43»
Artūrs Šmits, leitinanta Šmita dēls, Latvijas Republikas pilsonis, bezpartejisks, nedropē, nepīpē, ar plikām kājām pa svēšām gultām nevazājas, nav brīvprātīgi piedalījies, nav ņēmis dalību obligātā piespiedu kārtā, nav pieaicināts, nav zvērīgi sasēdējis, nav saukts pie atbildības, nav sastāvējis, nav...
bet kā ar orientāciju pie seksa, zilo krāsu?
Kaspars
02.10.2014. 21:42»
Juta
Visi latvieši nav vienādi, bet pārāk daudzi ir tādi kā Artuss Šmits
Ušaki neko neizšķir, ja Krievija ar ASV vai bez ASV atļaujas te atjaunos karabāzes. Vissliktākais ir tas, ka ušaki ir tādi paši nelieši kā latviešu politiķi, kuri domā tikai par savu mantu.
Juta
02.10.2014. 21:39»
Patriots
Piekrītu - Latvijas lielākā nelaime ir latvietis un tādi negudri šmiti
Visi latvieši nav vienādi, bet pārāk daudzi ir tādi kā Artuss Šmits.
Patriots
02.10.2014. 21:38»
Es
te saožu nemazgātas latvieša kājas! Kungs Šmits ir tik aprobežots, ka nesaprot, ka Latvijas, LR lielākais ienaidnieks ir latvietis- kurš zog, melo, visu izpārdot amerikāņiem, ar sarkaniem matiem vada valsti. Kungs domā, ka saskaņa ir slikta. Tā tas ir, jo saskaņa arī ir zagle, mele, gatava māti pārdot...
Piekrītu - Latvijas lielākā nelaime ir latvietis un tādi negudri šmiti.
Es
02.10.2014. 21:36te saožu nemazgātas latvieša kājas! Kungs Šmits ir tik aprobežots, ka nesaprot, ka Latvijas, LR lielākais ienaidnieks ir latvietis- kurš zog, melo, visu izpārdot amerikāņiem, ar sarkaniem matiem vada valsti. Kungs domā, ka saskaņa ir slikta. Tā tas ir, jo saskaņa arī ir zagle, mele, gatava māti pārdot, lai tiktu kopā ar emeriku (20%) pie vēl lielākas zagšanas. Latvieši ir muļķi, ka nesaprot, ka politikā visi te ir zagļi un meļi, gatavi par kukuļiem visu atdot amerikāņiem - zemi, laukus, mežus, ezerus, bērnus, meitenes.
xx
02.10.2014. 21:32»
Artūrs Šmits, leitinanta Šmita dēls, Latvijas Republikas pilsonis, bezpartejisks, nedropē, nepīpē, ar plikām kājām pa svēšām gultām nevazājas, nav brīvprātīgi piedalījies, nav ņēmis dalību obligātā piespiedu kārtā, nav pieaicināts, nav zvērīgi sasēdējis, nav saukts pie atbildības, nav sastāvējis, nav...
Es par Shmitu balsoshu !
xx
02.10.2014. 21:30Lats bija jaadevalvee ! Pie naakoshaas krizes taadas opcijas vairs nebuus - par eiro devalvaaciju Latvijaa nelems . Atliks aiznemties . Veiksmes staasts?
Krams
02.10.2014. 21:27tāpēc jau tika veidota sudrabas patija lai kopā ar sc uztaisītu ,,eiraziskij sojuz ,,
02.10.2014. 21:14
Artūrs Šmits, leitinanta Šmita dēls, Latvijas Republikas pilsonis, bezpartejisks, nedropē, nepīpē, ar plikām kājām pa svēšām gultām nevazājas, nav brīvprātīgi piedalījies, nav ņēmis dalību obligātā piespiedu kārtā, nav pieaicināts, nav zvērīgi sasēdējis, nav saukts pie atbildības, nav sastāvējis, nav atbalstījis, nav protestējis, nav VISPĀR.