Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Andrejs
15.07.2025. 09:41Problēma ir acīm redzama un neviens to nenoliedz. Bet tās risināšanas vietā, sākas piemērošanās šai problēmai. Operējot ar iepotētiem šabloniem, demokrāti stūrgalvīgi apgalvo, ka visas nelaimes ir sliktu valsts pārvaldes mehānisma „darbinieku” dēļ, tas ir – sliktu ierēdņu un valsts apzadzēju dēļ. Nomainot sliktos ierēdņus pret labiem, situācija uzlabosies. Tauta ar prieku uztver šos „vērtīgos padomus” un atkal iet vēlēt „godīgos”. Bet pēc kārtējām vēlēšanām situācija ne tikai neuzlabojas, bet gluži pretēji – kļūst arvien sliktāka. Pēc katrām vēlēšanām pieaug korupcija un netikumība. Ir laiks valsts iestādēs izkārt kukuļu cenrāžus. Bet cilvēki kļuvuši tik totāli dumji, ka nevar izveidot sakarību starp vēlēšanām un savām nelaimēm vienā ķēdītē un izdarīt secinājumus.
Vēsture vairakkārt pierādījusi: dodoties vēlēt pašus labākos, tauta noteikti ievēlēs pašus sliktākos. Demokrātiskajās vēlēšanās katrā ziņā uzvar paši rūdītākie blēži. Demokrātiskas vēlēšanas lielos kolektīvos – tas vienmēr ir lielāko blēžu vēlēšanas. Ap šo darbību vienmēr ir intriga ar provokācijām vienam pret otru. Vienkāršiem ļaudīm rodas iespaids, ka sliktie kandidāti neļauj ievēlēt labos. Visu partiju līderi paziņo, ka, lūk, tauta tāpēc dzīvo slikti, ka vēlēšanas nav bijušas godīgas. Rezultātā tautas intelektuālā un emocionālā enerģija tiek novadīta pa maldu ceļu
… Rādīt visu
jā, bet
12.07.2025. 15:12»
turpini vien
Turpini meklēt sev attaisnojumus, ka tu jau neko, tu tikai skatījies kā to mazo puišeli izvaro, tāpēc tu vari kritizēt, gan noziedzniekus, gan tos, kas mēģināja palīdzēt puišelim
Vai kaut ko vēl dumjāku nevarēji uzrakstīt?
citāts no NRA 😉
12.07.2025. 14:44
"Portālā manabalss.lv iesniegta iniciatīva par gaļas nodokļa ieviešanu Latvijā. Iniciatīvas autori gari un plaši runā par gaļas izstrādājumiem, kas ietekmē vidi, klimatu un sabiedrības veselību. Protams, draudi ir arī bioloģiskajai daudzveidībai, līdztekus švaki izskatās Parīzes klimata nolīgums, kas neizpildes gadījumā draud ar visādām ķibelēm. Nezin kāpēc šķiet, ka visas šīs bezjēdzīgās vāvas sacerējuši “progresīvistu” spožākie prāti. Bet tiem ir mērķis: ieviest vēl dažus nodokļus, kas uzsvērtu cilvēku eksistences vainu – viņi taču dzīvo, mazgājas, ēd, dzied, elpo, laiž, piedodiet, balodīšus un visādi citādi piesārņo pasauli. Vai jūs, iniciatīvas autori, negribētu sarullēt savus murgus mazā rullītī un iebāzt tur, kur gaisma neiespīd?" E.Veidemane
An
12.07.2025. 13:05Jo sevišķi tas ir par zagļu, liekuļu un neliešu faniem no naciAnālās apvienības
Ienāca doma
12.07.2025. 10:01»
Žulis
Naivs rakstiņš. Autoram iesaku turpmāk sīkāk papētīt tēmu, par ko gatavojas rakstīt. Nu kaut vai par tām "vēlēšanām". Iedomāsimies, ka uz kārtējām vēlēšanām aiziet 100% vēlētāju. Kas no tā mainītos? Pilnīgi nekas! Vienīgi tie paši ievēlētie partiju "vēži" varētu lielīties ar savu leģitimitāti un to, ...
Katram vēlētājam būtu jāiespiež pasē zīmodziņš ar partijas nosaukumu par kuru viņš ir balsojis.
turpini vien
12.07.2025. 08:59»
Žulis
Naivs rakstiņš. Autoram iesaku turpmāk sīkāk papētīt tēmu, par ko gatavojas rakstīt. Nu kaut vai par tām "vēlēšanām". Iedomāsimies, ka uz kārtējām vēlēšanām aiziet 100% vēlētāju. Kas no tā mainītos? Pilnīgi nekas! Vienīgi tie paši ievēlētie partiju "vēži" varētu lielīties ar savu leģitimitāti un to, ...
Turpini meklēt sev attaisnojumus, ka tu jau neko, tu tikai skatījies kā to mazo puišeli izvaro, tāpēc tu vari kritizēt, gan noziedzniekus, gan tos, kas mēģināja palīdzēt puišelim.
Ile
12.07.2025. 07:47»
Žulis
Naivs rakstiņš. Autoram iesaku turpmāk sīkāk papētīt tēmu, par ko gatavojas rakstīt. Nu kaut vai par tām "vēlēšanām". Iedomāsimies, ka uz kārtējām vēlēšanām aiziet 100% vēlētāju. Kas no tā mainītos? Pilnīgi nekas! Vienīgi tie paši ievēlētie partiju "vēži" varētu lielīties ar savu leģitimitāti un to, ...
Pilnīgi piekrītu. Vītolam sajukušas debesspuses. Demokrātija ir tad, ja cilvēkam ir brīva izvēle, par ko vēlēt.
Latvijā tā vairs nav, jo drīksti balsot tikai par kaut kādiem kreisi sazīmētiem partiju sarakstiem.
Ja kādam ir vēlme piedalīties šajā noziegumā pret Latviju, lūdzu!
Bet man ir palikuši tikai referendumi, kur balsot, ko arī cītīgi daru.
Žulis
12.07.2025. 06:54Naivs rakstiņš. Autoram iesaku turpmāk sīkāk papētīt tēmu, par ko gatavojas rakstīt. Nu kaut vai par tām "vēlēšanām". Iedomāsimies, ka uz kārtējām vēlēšanām aiziet 100% vēlētāju. Kas no tā mainītos? Pilnīgi nekas! Vienīgi tie paši ievēlētie partiju "vēži" varētu lielīties ar savu leģitimitāti un to, ka viņi patiešām pārstāv tautu. Vaina nav vēlētāju aktivitātē, bet gan pašās vēlēšanās, Vēlēšanu likumā un Politisko partiju likumā. Tālāk par to, ka tiem, kuri nav piedalījušies "vēlēšanās", nav tiesības kritizēt šo "vēlēšanu rezultātus. Pilnīgas muļķības! Katrs, kurš ir piedalījies vēlēšanās, ar savu dalību apliecina, ka uzskata šīs vēlēšanas par godībām, demokrātiskām, tādām, kuru rezultāti atspoguļo tautas vairākuma gribu. Tātad viņam NAV nekādu morālu tiesību pēc tam kritizēt šo vēlēšanu rezultātus. To darīt ir tiesības tikai tiem, kuri ir atteikušies šajās vēlēšanās piedalīties, jo apšauba šo vēlēšanu godīgumu. Tas melīgais apgalvojums, ka tiem, kuri nav piedalījušies nav tiesību kritizēt vai nosodīt ir vienkārši smieklīgs. Pēc šādas loģikas iznāk, ka tiem, kuri nav piedalījušies noziegumā, nav tiesību kritizēt un nosodīt noziedzniekus. Bet šādas tiesības ir tikai pašiem noziedzniekiem.:))
!
11.07.2025. 23:55»
Un
Precīzi. Piedalīties vēlēšanās nav jēgas. Saskaita balsis, kā vajag
skaita un maksligi imite 12 miljonu euro vertas skaitisanas sistemas avariju ,lai radita haosa apstaklos nozagtu veletaju balsis,panakot sev velamu rezultatu.
Ha ha
11.07.2025. 20:10»
vispār
Tauta ir gudra! Tā nebalso par visādiem pamuļķiem, laimes lāča vedējiem un vundervafeļu solītājiem
Kas tie tādi gudriniek sabalsotie ar Laimes lāci un krievu nācēju solītāji?
vispār
11.07.2025. 17:18»
Domājums
Padumja demagoga muldējums! Ne demokrātija slikta, bet tauta dumja, ja tādus ievēl. Partijas veido nišu paņemšanu, katrai partijai savi vēlētāji, aizvainotie atsakās piedalīties vēlēšanās-- un viss...
Tauta ir gudra! Tā nebalso par visādiem pamuļķiem, laimes lāča vedējiem un vundervafeļu solītājiem.
Mikropisāns no 6. palātas
11.07.2025. 17:05»
"Diez - kāpēc Tauta nīst šo "valsti"?..."
...
piedirsis visas malas!
Saprotu, viss saprotami, bet tagad jau kaklakungu nav.
11.07.2025. 17:04Vītols ir idiots, vai izliekas par tādu?
😂😂😂😂
?
11.07.2025. 16:48»
"Diez - kāpēc Tauta nīst šo "valsti"?..."
...
Vai tu tiešām esi tik aprobežots un nesaproti, ka tevi šeit neviens negrib?
Un
11.07.2025. 16:10»
Ko var muldēt!
Neviens nevienu te neievēl! Mafiozie grupējumi (Latvijā dēvēti par partijām) laiku pa laikam vienojas un sadala ietekmes sfēras, bet legalizācijai sarīko vēlēšanu farsu, kur naivais nozombētais pūlis iedomājas, ka kaut ko ietekmē ar piedalīšanos tajā teātra iestudējumā
Precīzi. Piedalīties vēlēšanās nav jēgas. Saskaita balsis, kā vajag.
Patricietis
11.07.2025. 11:32Vēlētāju var viegli iespaidot, Šoreiz Rīgā nostrādāja Krievi Nāk!, stāsti par to, ka Šlesers, ieguvis varu, nekavejoties pievienos Latviju Krievijai utml. Ideoloģiskās atšķirības starp varas partijām ir zudušas, palicis tikai mērķis apsaimniekot obščaku, kamēr tur vēl kaut kas ir. Un būs tur vairs ne ilgi, tāpēc visām latviešu partijām jāpaspēj izgrābt to, kas tur vēl ir. Arī HES-u un mežu privatizācija bankrotu attālinās tikai par kādu gadu. Pēc tam varēs mierīgu prātu pārcelties uz savu īpašumu Sicīlijā.
Domājums
11.07.2025. 10:41Padumja demagoga muldējums! Ne demokrātija slikta, bet tauta dumja, ja tādus ievēl. Partijas veido nišu paņemšanu, katrai partijai savi vēlētāji, aizvainotie atsakās piedalīties vēlēšanās-- un viss.
Kas attiecas uz Pušķina valsti, tad ir nekorekts salīdzinājums, jo tur palikušas visas soc. garantijas kā RSRS laikos un vēl nākušas klāt. Valsts darbā visiem strādājošajiem katru kvartālu pieliek pie algas, ka inflācija nav jūtama.
Lai ko mainītu ir jāmaina izglītības sistēma, sākot no bērnu dārza, un tiem jābūt priekš visiem vienādi, jeb visi maksas, vai visiem par velti.
lauķis
11.07.2025. 10:27»
pāķis
Nu labi, ka vismaz lauķis sevi ieskata par cilvēku
Ko nu tu par mani uztraucies,vai arguments arī kāds būs vai tikai vau,vau.
Хм
11.07.2025. 10:07Можно согласиться, что-то есть. А можно и другую версию. Выбор так себе, но зато понятно, что ожидать. Спокойно, прогнозируемо. Без резких движений вправо-влево. Стабильно.
А выберешь других-а вдруг не будет лучше? А вдруг будет хуже? А эти уже понятные. Хреновые, но понятные.
Ну не ждет же никто от нынешних партий каких-то революционных изменений.
Да и наелись уже изменениями. Стабильности хочется, спокойствия. Революции и войны пережили, и этих переживем. Как-то выживали, и сейчас выживем. В крайнем случае-мы тут останемся, а дети пусть уезжают.
Это то, что больше всего подходит спокойной по менталитету душе среднестатистического латыша.
… Rādīt visu
Ko var muldēt!
11.07.2025. 10:06Neviens nevienu te neievēl! Mafiozie grupējumi (Latvijā dēvēti par partijām) laiku pa laikam vienojas un sadala ietekmes sfēras, bet legalizācijai sarīko vēlēšanu farsu, kur naivais nozombētais pūlis iedomājas, ka kaut ko ietekmē ar piedalīšanos tajā teātra iestudējumā...
pāķis
11.07.2025. 10:05»
lauķis
Laukos saka tā,nav kazai piena tad nav,paceļ ļipu un ielej atpakaļ.Ja nav par ko balsot tad nebalso,nav deleģējuma nav tiesību.Vai kāds ierēdņiem,partijniekiem,politiķiem ir pieprasījis lai uzrāda deleģējumu?Nē,nav gan.Te tūlīt imbicīļi sākas runāt par kaut kādiem tur likumiem,bet,vai tie ir jūsu likumi...
Nu labi, ka vismaz lauķis sevi ieskata par cilvēku.
Bet lauķis paliek lauķis, lai kā spalvas pucētu.
šausmu Latvija
11.07.2025. 09:37Šo varu taču izveidoja krievu okupantu vietējā visu līmeņu ideoloģiskā un represīvā nomeklatūra,kurai Kremlis atļāva spekulēt ar nacionālismu.Kopēji jau izdodās,taču represijas,aizsāktas okupācijas režīmā, turpinās un latviešiem nākās uzklausīt no krievu okupantu eksķēdes suņiem nievas un represīvas izdarības pret tiem,kuri tā arī palika nesalauzti.Viņiem ir atņemta zeme zem īpašumiem,kuru aizliegts ierakstīt pat zemes grāmatā,ir aizliegts ārstēt,sniegt sociālo atbalstu,tiek atņemta pat neārstējama invaliditāte.Represijas ir mežonīgākas par tām,kuras varēja atļauties Kremļa uzraudzībā.
kaut vai 'fantomas' un patriots
11.07.2025. 09:08salieciet kopā. par ļermaku kolu... nerunājot
un balsojam mēs pret 'atkal nāk krievi'
11.07.2025. 09:07kauns neiet, sabotēt....kaimiņi domās, ka patiesi gribam krievus. Mums viss kā Ukrainā, bruģē ceļu puķinam un kliedz 'krievi nāk'..... Paskatiet tādu Jevgenij Balašov you tube, maita, bet runā patiesību
partija jau viena, ka krivija-jeģinstvo....un krāsainībai žirinovski jabloņas...
11.07.2025. 09:04visi čekas dzemdēti pusidioti, bet zog labi...vosi pugas ulbrokas lisenkovi....
Viltotā demokrātija
11.07.2025. 08:13Demokrātija ir vairākuma vara. Ja uz vēlēšanām aiziet mazāk par pusi un pēc tam varu sagrābj puse no ievēlētajiem tad tā vairs nav demokrātija. Vēlēšanu rezultātus var nopirkt ar reklāmas naudu, vēlētājus var piemānīt, ,,sabiedrisko mediju'' žurkālisti var izskalot smadzenes par labu esošajam režīmam. Neviens ,,sabiedrisko mediju'' žurkālists nav sodīts par vēlēšanu rezultātu ietekmēšanu kā to nosaka likums. NA pasaka ka progresisti viņiem ir sarkanā līnija un mēra Kleinberga vadībā nestrādās, pēc tam uzmet savus vēlētājus un lepni paceļ varavīksnes karogu.
Latvija - neizdevusies valsts
11.07.2025. 07:38Bet nu tagad tā. Daļa nebalso dažādu iemeslu dēļ, tiem nav tiesību sūdzēties par iznākumu, jo nepiedalās, bet tikmēr lielākā daļa balso un ievēl tieši to, kas mums te tagad ir. Tā ir apzināta izvēle un vairākkārt izdarīta. Kļūdas te nav. Vairums latviešu balso par to, kas ir. Demokrātija ir vairākuma diktatūra.
Nevajag muldēt. Vēlēšanu rezultātus vilto.
real
11.07.2025. 07:37»
Cits viedoklis
Jāņem vērā, kā Latvijas valsts izveidojās lai atrisinātu divu impēriju robežjautājumu ar sabiedroto karaspēka atbalstu. Viena impērija vēl arvien to uzskata par savu ietekmes teritoriju, no 300 tūkstošiem KGB/FSU darbinieku aptuveni 1%, t.i. 3000 strādā ar Latviju, katrs vidēji ar 10 ietekmes aģentiem...
pederastu vaja vieta ir analais astes caurums.
!
11.07.2025. 07:35»
Laucinieks
Par ko te raksts ... neesmu redzējis nevienu politiķi vismaz gadus 15, TV ari vaies nav, neciešu metodisku dezinformāciju. Nesaprotu, kur vēlētāji gūst priekšstatu par viņiem un mīlestību ... bukleti, jā, tiem speciāli miskaste turpat pie pasta kastītes. Iemīlēties caur TV un mediju feikinfo - tas neiespējumi...
750/1500 euro rekets,zalu recepsu nodoklis,raibaltic,airbaltic,karaviru edinasanas 220 miljonu euro mega zagsanas,bet vergi suta savas atvases uzdziedat un uzdancot,,skolnieku dziesmu svetkos,, varas klikes ideologiskajam atbalstam.
Laucinieks
11.07.2025. 07:27Par ko te raksts ... neesmu redzējis nevienu politiķi vismaz gadus 15, TV ari vaies nav, neciešu metodisku dezinformāciju. Nesaprotu, kur vēlētāji gūst priekšstatu par viņiem un mīlestību ... bukleti, jā, tiem speciāli miskaste turpat pie pasta kastītes. Iemīlēties caur TV un mediju feikinfo - tas neiespējumi, ja tā noticis, tad ir posts, deģernerācija.
Politiķi ienīst vēlētājus, tas gan neapšaubāms fakts, kā gan citādi viņi paveikuši to, kas izdarīts.
Yyyy
11.07.2025. 07:13Vītols joprojām nespēj "sagremot" pašvaldību vēlēšanās rezultātus. Tāpēc jau atkārtoti logoreja
Vara ir globāla
11.07.2025. 07:10»
Cits viedoklis
Jāņem vērā, kā Latvijas valsts izveidojās lai atrisinātu divu impēriju robežjautājumu ar sabiedroto karaspēka atbalstu. Viena impērija vēl arvien to uzskata par savu ietekmes teritoriju, no 300 tūkstošiem KGB/FSU darbinieku aptuveni 1%, t.i. 3000 strādā ar Latviju, katrs vidēji ar 10 ietekmes aģentiem...
LV tika mākslīgi izveidota kā finanšu korporācija,PSRS un visas Austrumeiropas kurators bija CIP emisārs Armands Hamers un KGB bez kuratora akcepta pat šķaudīt nedrīkstēja.Arī tagad nekas nav mainījies ja neskaita personāžus,nosaukumus un karogu krāsas.
Cits viedoklis
11.07.2025. 06:31Jāņem vērā, kā Latvijas valsts izveidojās lai atrisinātu divu impēriju robežjautājumu ar sabiedroto karaspēka atbalstu. Viena impērija vēl arvien to uzskata par savu ietekmes teritoriju, no 300 tūkstošiem KGB/FSU darbinieku aptuveni 1%, t.i. 3000 strādā ar Latviju, katrs vidēji ar 10 ietekmes aģentiem, t.i. 30000 mūsu vidū. Viņi strādā ar visiem ietekmīgajiem varas atzariem, stratēģiski nozīmīgākiem biznesiem, veido politikas KGB mērķu sasniegšanai. KGB/FSU profesionāli profilē personas, pārzina vadošo personu vājās vietas un strādā ar tām. Šādos apstākļos latvju vēlētājam ir jābalso par tādu koalīcijas mix, lai valsti nepazaudētu. Līdzīgi kā brīvības cīnītājiem bunkurā bija jāsaprot, kurš starp savējiem ir ticis uzpirkts vai ietekmēts un būs spiests savējos rīt nodot ienaidniekam. Tas ir līdzīgi kā piedalīties skriešanas sacensībā ar svina zābakiem kājās
zoofils
11.07.2025. 06:12»
lauķis
Laukos saka tā,nav kazai piena tad nav,paceļ ļipu un ielej atpakaļ.Ja nav par ko balsot tad nebalso,nav deleģējuma nav tiesību.Vai kāds ierēdņiem,partijniekiem,politiķiem ir pieprasījis lai uzrāda deleģējumu?Nē,nav gan.Te tūlīt imbicīļi sākas runāt par kaut kādiem tur likumiem,bet,vai tie ir jūsu likumi...
paceļ ļipu un ielej atpakaļ
lauķis
11.07.2025. 06:04»
aka
pilnībā piekrīti rakstītajam
Laukos saka tā,nav kazai piena tad nav,paceļ ļipu un ielej atpakaļ.Ja nav par ko balsot tad nebalso,nav deleģējuma nav tiesību.Vai kāds ierēdņiem,partijniekiem,politiķiem ir pieprasījis lai uzrāda deleģējumu?Nē,nav gan.Te tūlīt imbicīļi sākas runāt par kaut kādiem tur likumiem,bet,vai tie ir jūsu likumi vai parazītu izdomāti likumi?Nevienu neuztrauc ka kopā ar balsošanas biļetenu urnā tiek iemestas visas tiesības un rīcībspēja bet pēc tam vaimanā ka parazīti ne tā rīkojas,bet ko gan var gaidīt no parazītiem.
Vispār jau Cilvēks dzīvo pēc tikuma nevis pēc tikuma tikai problēma tā ka cilvēku ir ļoti,ļoti maz.
aka
11.07.2025. 05:53»
Breds
Pilnīgi nepiekrītu autoram. Šī vēlēšanu sistēma nemaz nepieļauj reālu konkurenci, tādēļ izvēle ir ilūzija. Varas partijas izmanto mediju resursu, valsts budžetu reklāmai, saņem stabilu atbalstu no ierēdņu armijas. Kādam skaļākam ierosina krimiķi...
pilnībā piekrīti rakstītajam.
Kur tad ir tā alternatīva, par ko balsot? Tādēļ jau tauta ignorē vēlēšanas, ka nav reālas izvēles.
es arī ignorēju, jo negribu spēlēt spēlītes ar demokrātiju
Breds
11.07.2025. 05:48Pilnīgi nepiekrītu autoram. Šī vēlēšanu sistēma nemaz nepieļauj reālu konkurenci, tādēļ izvēle ir ilūzija. Varas partijas izmanto mediju resursu, valsts budžetu reklāmai, saņem stabilu atbalstu no ierēdņu armijas. Kādam skaļākam ierosina krimiķi.
Kur tad ir tā alternatīva, par ko balsot? Tādēļ jau tauta ignorē vēlēšanas, ka nav reālaa izvēles.
fakts
11.07.2025. 05:42Lielākā daļa balso un ievēl tieši to, kas mums te tagad ir, jo tos visumā apmierina ievēlēto darbi un nav neviena labāka par ko balsot.
Neapmierināti ir tikai lūzeri, kam pat pie pietaisītām biksēm ir vainīga valdība un tie, kas valsti uzskata par sili un izmisīgi vēlas pie tās tikt.



Šobrīd daudz skan Ukrainas vārds skaļo korupcijas skandālu dēļ, taču pētījumi liecina, ka korupcijas ziņā Krievijā ar to daudz lielākas problēmas. Ticami, ja tā nebūtu, ne Putins būtu pie varas, ne arī būtu sācies karš.
Kā var neatcerēties reiz pausto, ka Latvija ir izteikta vienas ziņas sabiedrība? Lūk, Stambulas konvencijas dramatismu nomainījusi cita aktualitāte - armija esot teikusi, ka vajag nojaukt sliedes (1).
Šoreiz stāsts pa punktiem par to, kā vienas “lielvalsts” politiķi ar misijas sajūtu “ietekmē pasaules notikumus” un iznīcina savu valsti.
Kad slavenajam gruzīnu filozofam Merabam Mamardašvili, kurš vecumā iesaistījās politikā, jautāja: „Nu kā tad tā! Kas tad mums te tagad būs?”, viņš atbildēja: “Visu mūžu esmu nodarbojies ar filozofijas mākslu tikai tamdēļ, lai kļūtu par labāku pilsoni.” Tāpēc dziļi atvainojos visiem tiem, kuri nevar pārdzīvot faktu, ka mākslinieks atļaujas izteikt savu pilsoņa pozīciju.
„Progresīvie” izsakās, ka jaunā izmeklēšanas komisija par "Rīgas Siltuma sāgu" ir naudas izšķērdēšana (tie ir nieka 15 600 eiro uz sešiem mēnešiem pretstatā miljoniem izkūpinātā siltuma gaisā) un ka jautājumu var atrisināt ar esošām komisijām Saeimā.
“Austošā Saule Latvijai” programma paredz NBS personāla palielināšanu līdz 90 tūkstošiem, ietverot arī zemessargus un rezerves karavīrus. Tomēr iestājamies pret sieviešu obligātu iesaukšanu Valsts aizsardzības dienestā (VAD), jo:
Ja Jaunajai vienotībai būs iespēja aizklumburēt līdz 15. Saeimas vēlēšanām premjera seglos, tad paredzu JV savus 17-20 Saeimas mandātus, jo: