Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Tiesiskums
27.03.2023. 22:23valstsgribi "norok" saistītais "pateicīgums",uzcēla augstumos---novērsies no NA NAIJCIEM(dāvanas dodošiem---jūdeju gudro mācība).Aizmirsa azartā?
Patriotiskais gars
27.03.2023. 13:54Zinošiem,kāpēs doc.jur.valstsgribis tā "PATEICĪGS" marģiņāļiem,ka šāmējam nava SVĒTS DZINTARZELTĪTAIS kalums--VIENS LIKUMS VIENA TAISNĪBA VISIEM--?!
JKL
26.03.2023. 19:05Redz-Baško neveikli izteicies-kā jau īstens datoriķis..Ne velēšanu kultūra jāmaina (kultūras vispār nevar nomainīt likumdošanas ceļā, jo tās ir ilglaicīgs sabiedŗibas attīstības produkts), bet jāmainā ir pastāvošā vēlēšsanu sistēma, kas praksē nozīmē mainīt spēkā esošos vēlēšanu likumus...
pa prosto
26.03.2023. 18:43Kāda kultūra- tiai sadzīviska šanātža un ietekmēšan kā vienmēr efektīvākā rezultata panākšanai
paklau
24.03.2023. 20:21»
:)
Katrs sāk ar SEVI
Jā -pareizi: Vispirms jāsāk ar sevi..un tad visiem kopā pret tumsu...
Semonka
24.03.2023. 14:23»
ne tikai liekēži un parazīti, bet arī
Semonkas oksta laiži
Stājaties rindā, gribētāju ir daudz!
24.03.2023. 12:54
»
paklau
beidz tukši muldēt: Bez konkrētas rīcības nekas nebūs. Ar tavuprāt mums te visiem būtu jāsāk
Dievs ir arī Tu
Visa tava dzīve notiek tavās iedomās. Cik nereāls ir atspulgs ūdenī, tikpat nereāls ir pasaules atspulgs tavā prātā. Tu neesi no šīs pasaules, šī pasaule ir no tevis. Ir tā, kā tu domā. Kā tu domā, tā ir tev.
Ja vēlies dzīvot citādāk, sāc domāt citādāk. Kāds esi pats, tāda ir tava pasaule. Ja tu nesaproti pats sevi, kā gan tev šo pasauli saprast? Nav tādas vietas, kur Es sāktos, nav tādas vietas, kur Tu beigtos. Tu un šis mirklis visos virzienos ir bezgalīgi.
Neraudi par savu Likteni – tavs Liktenis esi tu pats. Tu izvēlies jebko, kas ar tevi notiek, arī te piedzimt. Jebkurš ceļš ir tikai ceļš, un labs vai slikts ir tikai vērtējums. Vien kam tev ceļš, kas neved uz Templi tavā sirdī?
Jaunība dzīvo nākotnes plānos, vecumdienas – atmiņās. Atmet iedomas, sāc dzīvot Tagad. Šodien sākas visa tava turpmākā dzīve. Katrs mirklis ir kā radīts, lai šī pasaule sāktos no jauna, no jauna un vēlreiz no jauna. Esi pats, nevis domā, ko par to padomās citi. Tas, ko padomās citi, ir citu, nevis tava problēma. Dzīvo tā, lai gribētos dzīvot vēl un vēl.
Uzplaukt ir izzināt prieks. Visas šīs pasaules gudrības var reducēt līdz trim vārdiem - Kas es esmu? Izzini sevi, tā ir metode, tas ir ceļš uz gudrības gaismu. Esi atbildīgs – neprasi citiem, prasi sev. Apzinies to, kurš apzinās. Klusums ir vienīgais, kas nepieciešams, lai saprastu, ka tu esi Dzīvība, ka tevī staro dievišķā dzirksts, ka tevī mīt Dievs, ka Dievs ir arī Tu!
No grāmatas “Saule Pasaule”
:)
24.03.2023. 12:34»
paklau
beidz tukši muldēt: Bez konkrētas rīcības nekas nebūs. Ar tavuprāt mums te visiem būtu jāsāk
Katrs sāk ar SEVI.
paklau
24.03.2023. 11:13»
Laiks jaunai Atmodai! :)
“Kā mums kalpo garīgā atmoda...
beidz tukši muldēt: Bez konkrētas rīcības nekas nebūs. Ar tavuprāt mums te visiem būtu jāsāk?
:) atceros jaunību ...
23.03.2023. 19:12»
Penši ir tie dalināni, kas katru dienu sarunājas ar vienu gudru veci (sevi
https://youtu.be/0qanF-91aJo
nivaig
23.03.2023. 18:17»
Atmoda
miegs, atmoda, miegs
gulēt un gaidīt mannu no ārpuses ,... no turienes tikai Tevi drāzīs ... :D
:)
23.03.2023. 18:15»
Penši ir tie dalināni, kas katru dienu sarunājas ar vienu gudru veci (sevi
Viss ir Viens.
Atmoda
23.03.2023. 18:10»
Laiks jaunai Atmodai! :)
“Kā mums kalpo garīgā atmoda...
miegs, atmoda, miegs..
23.03.2023. 18:09
»
Es to mierīgi reali darīju
Studēju , braucu uz fūres un cik varēju pielietoju praktiski. tagad esmu jau pensis un daudz kas ir savādāk
Penši ir tie dalināni, kas katru dienu sarunājas ar vienu gudru veci (sevi)?
tas būtu
23.03.2023. 17:53»
Laiks jaunai Atmodai! :)
“Kā mums kalpo garīgā atmoda...
jauns opijs tautai?
Tu domā ,ka
23.03.2023. 17:44»
Ž H
Lustrācijas nepieciešamība nebija kā “nepārvarama vara...
viņi gaida atļauju no mums , lai viņus ... bez vazelīna ? :D
Es to mierīgi reali darīju
23.03.2023. 17:34»
Žīdu hunta
Visam piekrītu. Bet, lai to visu realizētu, atklāts ir jautājums - pa kuru laiku pelnīt maizei
Studēju , braucu uz fūres un cik varēju pielietoju praktiski. tagad esmu jau pensis un daudz kas ir savādāk ... :)
Ž H
23.03.2023. 17:31»
Laiks jaunai Atmodai! :)
“Kā mums kalpo garīgā atmoda...
Es jau esmu pilnīgi atmodies ievērojami pasen. Tāpēc nedevos uz “barikādēm”, bet izvedu preces uz Poliju un Dienvidslēviju pēc dolāriem. Kad uzzināju, ka E. Levits ir žīds un jaucas Pilsoņu komitejās, sapratu, ka Latvijai suverenitāti neredzēt.
Ž H
23.03.2023. 17:27»
Skumjais Bruņinieks
Esmu par Vairu jau rakstījis, bet varu atkārtot...
Lustrācijas nepieciešamība nebija kā “nepārvarama vara”.
Komunisti sēdēja amatos ar tukšu Valsts kasi. Visi runāja par privatizāciju, nevis lustrāciju.
Kapitālisma paralizētās darbaļaužu masas domāja, ka atvērzies ledus vārti uz Sibīriju, tāpēc baidījās kļūt par “kulakuem”. Vienīgi spīdēja Īrija.
Savukārt komunisti un čekisti par privatizāciju uzskatīja jaunu zelta ēru, jo bija pie varas un dalīja labumus. Šķēla bija informēts īpaši un atmeta ar roku bezdeficīta valsts budžetam. Jo uzzināja par Harvardas un Hjūstonas projektiem - deindustrializāciju un iedzīvotāju skaita mazināšanu, tiem neatbilstot kapitālisma prasībām.
Kut te vieta kaut kādai lustrācijai?
Žīdu hunta
23.03.2023. 17:18»
Laiks jaunai Atmodai! :)
“Kā mums kalpo garīgā atmoda...
Visam piekrītu. Bet, lai to visu realizētu, atklāts ir jautājums - pa kuru laiku pelnīt maizei.
Laiks jaunai Atmodai! :)
23.03.2023. 17:11“Kā mums kalpo garīgā atmoda?
1. Lai paceltu savu apziņu augstākos garīgās izpratnes līmeņos.
2. Lai atklātu savu patieso dvēseles es, garu iekšienē un savienotos ar šo sevi caur pacelšanos apziņā.
3. Lai iemācītos bez nosacījumiem mīlēt un pieņemt sevi pilnībā.
4. 4. Lai iemācītos bez nosacījumiem mīlēt un pieņemt citus pilnībā.
5. Lai atklātu savu dvēseles mērķi un dzīves aicinājumu.
6. Lai atgūtu jebkādas garīgās dāvanas, kas jums ir, vai atribūtus, kas jums tika doti un kurus jūs varat izmantot, lai pilnvērtīgi dzīvotu savu dzīvi, vienlaikus pozitīvi ietekmējot apkārtējo pasauli.
7. Lai savienotos garīgā līmenī ar Dievu/Avotu, zemi, dzīvniekiem un augiem.
8. Atgūt, ka visi un viss ir saistīts viens ar otru un izkliedēt seperācijas ilūziju, aptverot vienotību starp katru dzīvu lietu.
9. Lai atvērtu savu sirdi garīgi un paaugstinātu savu vibrāciju.
10. Piedzīvot dzīvi pilnībā harmonijā, saskaņoties ar bezgalīgo sirdspukstiem.
Kad mēs ejam cauri ilūziju plīvuriem ar atvērtu sirdi un prātu uz nākamo apziņas stāvokli, tas ir skaisti vienkārši. Mūsu dievišķās saiknes pašrealizācija ar visu, kas ir un jebkad ir bijis. Redzēt visu un visus kā unikālus dievišķuma atspulgus, aptverot gaismu un tumsu kā tīras Avota/Dieva izpausmes. Ienākot šajā telpā - izšķīst bailes, naids, greizsirdība un alkatība, dodot mums jaunu būšanas un jušanas veidu. Atbrīvojot mūs no mūsu šķiršanās paverdzināšanas. Atdzimis tajā pašā pasaulē ar jaunām acīm. “Savienība”
— Šantele Renē
:)
23.03.2023. 16:19»
Skumjais Bruņinieks
Esmu par Vairu jau rakstījis, bet varu atkārtot...
ja ,tā višs bija ... Es domāju ,ka tas arī nav viss , bet ir mēsli tādi , ka netralitāte te ilgi vēl nebūs iespējama ...
aita
23.03.2023. 16:14»
Skumjais Bruņinieks
Esmu par Vairu jau rakstījis, bet varu atkārtot...
tā bija Kultūras sakaru komiteja ar tautiešiem ārzemēs.Izdeva avīzi Dzimtenes balss.
Skumjais Bruņinieks
23.03.2023. 16:07Esmu par Vairu jau rakstījis, bet varu atkārtot.
Jāsāk ir no paša sākuma..no Atmodas.
Mūsu valsts čekistiem, komunistiem un visiem citiem kolaborantiem Atmodas sākumā bija viens vienīgs uzdevums - kā bez lustrācijas saglabāt varu arī brīvajā Latvijā?
Kā turpināt valdīt un tikt pie tautas mantas prihvatizācijas?
Ar lustrāciju tas viss viņiem aizietu gar degunu.
Ar vietējiem latviešu aitām un auniem tikt galā nebija problēmu - visi vēroja, kā tauta siekalojoties apsveica un ar ziediem apbēra kolaborantus - čekistus Gorbunovu, Peteru, Īvānu.
Vislielākā problēma čekistiem bija trimda. Bez trimdas latviešu piekrišanas Latvijas brīvvalstij nebūtu leģimitātes.
Latviešu trimdiniekiem bija liels lobijs gan ASV, gan Kanādas, gan Austrālijas, gan Eiropas, gan Latīņamerikas valdībās.
Ja trimdai rastos aizdomas, ja tā pieprasītu lustrāciju..tad visi mūsu čekistu un komunistu sapnīši par varas turpinājumu jau brīvajā Latvijā izkūpētu.
Šajā sakarā VDK paspārnē izveidoja biedrību(vairs neatceros nosaukumu - komiteja par sakariem ar trimdu ?), kas atbildētu par trimdas pārvilināšanu uz Latviju..kas iestāstītu trimdiniekiem, ka lustrācija nav vajadzīga, jo vara pieder tautai ..VDK un KP ir padzīta.
Šo biedrību vadīja divi rudīti VDK ziņotāji - Kalniete un Jurkāns. Viņiem palīdzēja "Atmoda"..kur redaktora bija kas..pareizi VDK ziņotāja Veidemane.
Un Atmodas menedžeri bija kas...pareizi VDK ziņotāji Šulcs(oi, piedodiet Ašerādens ) un pareizi .. komuniste Ēlerte.
Lūk šāda grupiņa Atmodas sākumā pūlējās vaiga sviedros, lai noskaņotu trimdas latviešus vietējiem čekistiem un komunistiem par labu.
Un jāteic, tas izdevās!
Trimda jau arī nebija vienota..tur arī savi auni un savi cirpēji. Viena daļa trimdas bija no ticīgajiem, kas aktīvi brauca jau PSRS laikos uz Dzimteni. Pie tiem bija pieskaitāma Vaira.
Bet bija arī neticīgie, kuri ignorēja Padomju varu un pirmo reizi uz Latviju atbrauca tikai Atmodas laikā.
Tos pārvilināt bija visgrūtāk..
Tātad..trimda ar mūsu čekistu palīdzību bija pielauzta un apmuļķota.
Bija laikam tur sasolīts varen daudz labumu...piemēram, Meierovicam prezidenta postenis utt.
Bet tad mūsu vietējā VDK un KP sistēma negaiditi uzmeta trimdu...Meierovics palika ar garu degunu..par prezidentu kļuva čekists Rumpītis..un vispār pirmie četri mūsu jaunās valsts gadi pagāja pilnīgā čekistu un komunistu dominancē..
Visi augstākie valsts amati tika čekistiem - komunistiem un kolaborantiem..
Kādi tik čekas spīdekļi tur nebija..tur bija gan čekists Birkavs, gan čekists Godmanis, gan čekists Gailis, gan čekists Čepānis, gan čekiste Kreituse..vai visus var atcerēties.
VDK uzdevumā Birkavs pārvilka uz Latviju jauno čekas censoni Levitu, kas aši sāka izpildīt VDK uzdevumu..izstrādāt likumīgo bāzi čekistiem un komunistiem.
Dur ar pirkstu uz jebkuru uzvārdu, uzdursies trim burtiem -
VDK.
Un tādā stilā VDK un KP darbojās visus 8 Rumpīša valdīšanas gadus - zaga un prihvatizēja valsti.
Uzmestie trimdinieki bolīja acis un sākās pirmie nemieri. Trimda sāka celt trauksmi, ka kaut kas šajā valstī nav kartībā..visi sarkanie vēži, tikai citās partiju kulītēs, ir pie varas un teikšanas.
Notiek valsts nozagšana un izzagšana.
Un te nu pienāk kārta mūsu varonei Vairai.
Čekisti un komunisti nolēma glābt situāciju..lai gan valsts prezidenta postenis tika apsolīts Paulam, čekisti nolēma Raimi uzmest un iebīdīt amatā VVF.
Visi atcerās, kā par Vairas vedējtēvu uzmetās čekists Bojārs un, kā nevainīgu līgavu ieveda aiz rociņas Saeimas namā!
Funktieris bija pareizs - Vaira ļoti populāra trimdā..ar to tika dots mājiens trimdas latviešiem, ka viņi nav atstumti..nav aizmirsti un ir laipni gaidīti pa pusei jau izzagtajā Latvijā.
Noderīgā trimdas idiote, kas kalpoja, kā dūmu aizsegs čekistiem..
Vienlaikus tika piesaistīti citi populāri trimdas latvieši..rijīgā Rubese, Paegle..Streips tipisks noderīgais idiots..Kariņš utt.
Trimdas noderīgie idioti drīz vien saprata, kādai lomai tie kalpo čekistiem..bet labprāt ļāvās tam..jo strēbt no siles bija tik patīkami.
VVF arī uzreiz saprata savu funkciju...saprata noteikumus - viņa nedrīkstēja maisīties oligarhu - čekistu štellēs..galvenais fokuss bija ārpolitika.
Nu tas, kā mēs zinām, bija Vairas jājamais zirdziņš.
Vairai par šīs lomas pildīšanu un nemaisīšanos valsts izzagšnā bija atļauja strēbt no valsts siles pēc pilnas programmas..
Un tad sakās izpildīšanās..remontiņš par pusmiljons latiem..kūkas, pulksteņi utt.
Un tā pienāca tā diena, kad Latvijā ielidoja ASV prezidents Bušs..
Mūsu trimdas noderīgā idiote VV Freiberga uzkāpa pa trapu Buša lidmašinā..saondulēta, kūkas sarijusies ..visu mūsu čekistu un komunistu vārdā paziņoja ASV prezidentam :
Latvija bez lustrācijas ar visiem čekistiem, komunistiem, kolaborantiem un VDK ziņotājiem ir gatava kļūt par NATO dalībvalsti.
Vispaba jau
23.03.2023. 15:00»
aita
Kā nu ne?Es jaušu,ka galvenais Kurmis-visu kurmju kurmis,kuram pakļaujas visi pārējie minētie kurmīši,ir Egils.Egilam nepakļaujas Aivars.Savukārt Egils ir pakļauts Vladimira vietniekam krievu pasaulē.Kā es to zinu?Zinu,jo cītīgi lasu Lapsas grāmatas
kremļis pats ir bidla tajā Hierarhijā. Paroc dziļāk ..... :)))
:)
23.03.2023. 14:56
"Vienmēr atceries, ka esi drosmīgāks nekā tici, stiprāks nekā šķiet, gudrāks nekā domā un divreiz skaistāks, nekā jebkad esi iedomājies. Vakar biju gudrs, tāpēc gribēju mainīt pasauli. Šodien es esmu gudrs, tāpēc mainu sevi. "
Rumi
Хм
23.03.2023. 14:53»
Skumjais Bruņinieks
Man visu laiku neliek miera "Adīnas" neuzspēlētais naivums..kuru sajūsmina fakts, ka "..prezidents Egils Levits tagad ir Ukrainas, bet ne Krievijas pusē...
Tad, lūk - "..PSRS laikos tā esot bijusi izplatīta prakse - Padomju disidentiem( viņš Levitus par tādiem uzskatīja) deva dzīvokļus pēc iespējas tuvāk VDK galvenajai ēkai, lai vieglāk tos būtu kontrolēt un uzraudzīt..".
а что такого? Пипл же хавает. Вот пока не раскрыли мешки, ходили рассказы, как за отказ стучать людей репрессировали, пресовали, высылали, понижали в должностях и т.д. А как мешки открылись, как всплыли знакомые всем фамилии, так пошли рассказы "да мы там им всякую фигню писали, они не проверяли. А я отказался, наверно из мести записали". И т.д. и т.п..
И что? а ничего - пипл хавает)
aita
23.03.2023. 14:47»
Un Tev vispār
ir nojausma par to Hierarhiju , kuru pūlies ironiski nolikt
Kā nu ne?Es jaušu,ka galvenais Kurmis-visu kurmju kurmis,kuram pakļaujas visi pārējie minētie kurmīši,ir Egils.Egilam nepakļaujas Aivars.Savukārt Egils ir pakļauts Vladimira vietniekam krievu pasaulē.Kā es to zinu?Zinu,jo cītīgi lasu Lapsas grāmatas.
Un Tev vispār
23.03.2023. 14:13»
aita
Tad jau redzēs,ko Krievijas izlūkdienests piedāvās kā nākamo guberņas prezidentu-Kremļa kurmi.Tātad iznāk tā,ka kurmji Guntis,Vaira,Valdis,Andris,Raimondsun Egils jau bija un izbija.Kuru Aivars piedāvās kā kandidātu,lai slepeni kalpotu Kremlim?Ko gan mēs-aitas un auni iesāktu bez skumjā bruņinieka,kurš...
ir nojausma par to Hierarhiju , kuru pūlies ironiski nolikt? :)
aita
23.03.2023. 14:12»
ups
Iesaku līdzīgu pētījumu veikt arī par Vairu. Sevišķi par to, kurš viņu šim amatam virzīja
Ko nu par Vairu..Par Vairu jau vairs neko...Bojārs virzīja,jo viņam patika/patīk/gudras sievietes.
ne tikai liekēži un parazīti, bet arī
23.03.2023. 13:51»
pie mums
mūsu "brīvās" Latvijas prezidenti ir bijuši liekēži un parazīti
Semonkas oksta laiži!
aita
23.03.2023. 13:44»
Skumjais Bruņinieks
Ak, Adīn, Adīn...ar prieku mānat sevi, kas nav grūti...
Tad jau redzēs,ko Krievijas izlūkdienests piedāvās kā nākamo guberņas prezidentu-Kremļa kurmi.Tātad iznāk tā,ka kurmji Guntis,Vaira,Valdis,Andris,Raimondsun Egils jau bija un izbija.Kuru Aivars piedāvās kā kandidātu,lai slepeni kalpotu Kremlim?Ko gan mēs-aitas un auni iesāktu bez skumjā bruņinieka,kurš tik lieliski orientējas slepenajās lietās?vēl vairāk-ko gan mēs iesāktu bez Lapsas grāmatām,kurās šīs lietas ir smalki aprakstītas?Jāzepam taisnība.Ātri jāsavās 500 paraksti.Es gribētu,ka no Eiropas tiktu atsaukti abi tautieši Andris un Nils,lai varētu par kādu no viņiem Saeimā nobalsot.Jā,bet tad Egilam jārosina šitās aitu un aunu Saeimas atlaišana.Nez,vai varēs paspēt.
Anti colorados
23.03.2023. 13:43»
Skumjais Bruņinieks
Man visu laiku neliek miera "Adīnas" neuzspēlētais naivums..kuru sajūsmina fakts, ka "..prezidents Egils Levits tagad ir Ukrainas, bet ne Krievijas pusē...
Diez vai tik naivas tās adīnas un ESMAIJAs ir, drīzāk filigrāni strādā uz auditoriju, kas ''par politiku neinteresējos'' bet ziņu portālus atver reizi gadā, vai tikai uz vēlēšanām. Tādu ir vairākums un naivums tādus piesaista kā neitrāls viedoklis, kam dodama priekšroka.
Adīna
23.03.2023. 13:35»
Skumjais Bruņinieks
Man visu laiku neliek miera "Adīnas" neuzspēlētais naivums..kuru sajūsmina fakts, ka "..prezidents Egils Levits tagad ir Ukrainas, bet ne Krievijas pusē...
:))
Nevajag pārāk satraukties, tas labi, ka notiek kāda diskusija. Smagāk ir, ja troļļi brauc virsū, vienalga, ko tu raksti, lai neviens viņiem netraucētu. Vēl smagāk, ja uzrīko reālu vajāšanu pēc Zersetzen metodes ar ielu teātriem un citām nejaucībām. Un par ko? Tikai par manu naivumu. Un tad nu tagad ļaudis brīnās, kādi gan tie teātra cilvēki un kādas vērtības viņi pārstāv.
Es mēdzu palasīt dāmu romāniņus, lai atslēgtos no dzīves īstenības. Un reiz man pagadījās Klīvlendas romāns "Mans mīļākais ienaidnieks"(angļu Need to know). Rakstniece 8 gadus strādājusi par Cip analītiķi. Romāna galvenā varone atklāj krievu aģentus savā tuvumā... Viņu beigās aizsūta uz dienvidu salu atpūsties. Šķiet, kaut kas līdzīgs bija arī kādā Indriķa romānā par Jutu? Ka viņa varbūt nemaz nav mirusi.
lauķis
23.03.2023. 13:29»
Skumjais Bruņinieks
Man visu laiku neliek miera "Adīnas" neuzspēlētais naivums..kuru sajūsmina fakts, ka "..prezidents Egils Levits tagad ir Ukrainas, bet ne Krievijas pusē...
Bet saimnieki aģentiem gan mēdz mainīties.Moiša Gārbers (rabīna dēls) visu PSRS CK un VDK dokumentāciju nodeva CIP rīcībā.
Skumjais Bruņinieks
23.03.2023. 12:42Man visu laiku neliek miera "Adīnas" neuzspēlētais naivums..kuru sajūsmina fakts, ka "..prezidents Egils Levits tagad ir Ukrainas, bet ne Krievijas pusē.."!
Ar ko ir labs "Pietiek.com"..Tu te vari redzēt visdažādākos viedokļus..Ja abstrahējamies no troļļiem - "pļūtītājiem"..tad ir interesanti uzzināt elektorāta domu gājienu.
Un tādas naivās "adīnas" ir ne tikai Levita nometnē..arī Lembergs uz saviem mušpapīriem prot ķert naivos..
Te pirms kāda laika bija tāda ESMAIJA..Lemberga fanātiķe..kura no sirds mīlēja Aivaru un aizstāvēja to.
"..Ko nu auro, ko nu auro.." - teica man ESMAIJA, kad es močīju viņas mīluli Lembergu.."..liec galdā pierādījumus", viņa man dusmīgi prasīja.
Priekš viņas tie 200 apsūdzības sējumi tiesā neskaitījās..tos "..Bordāns no pirksta esot izzīdis..".
Kādreiz no malas skaties, cik stulbi runā politiķi..bet, redzot "adīnu" un "ESMAIJU", saproti, ka viņi strādā uz šo naivo segmentu.
Es nezinu, vai kāds piefiksēja..kad es pirms kāda laika izteicu šaubas un aizdomas par Levitu ģimenes dzīvošanu tik tuvu VDK ēkai..tad uzreiz te uzradās viens komentētājs, kurš ātri atrada atbildi tam, kāpēc Levitu ģimenei dzīvoklis bija čekas mājā.
Tas bija domāts priekš naivajām "adīnām" un "ESMAIJĀM"..
Tikai nesmejieties..vai esat gatavi ..?
Tad, lūk - "..PSRS laikos tā esot bijusi izplatīta prakse - Padomju disidentiem( viņš Levitus par tādiem uzskatīja) deva dzīvokļus pēc iespējas tuvāk VDK galvenajai ēkai, lai vieglāk tos būtu kontrolēt un uzraudzīt..".
NU..ko teiksiet par to?
Es tad nodomāju, ka komentētājs ir no Tvaika ielas, bet tagad, redzot "adinas" naivumu, konstatēju, ka šiem murgiem ir sava augsne.
harijs
23.03.2023. 12:10Tā nav jauna ideja par 500 parakstiem, jo 2019. gadā ap 350 Latvijas inteliģences pārstāvji parakstīja petīciju par atbalstu Levitam. Vai nu Levita reklāma ļoti kvalitatīva vai latviešu inteleģence pārāk stulba un lētticīga vai Lapsas pētījumi novēloti vai vēl kas cits, bet mēs esam pieredzējuši visnepopulārāko prezidentu.
ha-ha
23.03.2023. 11:48»
Skumjais Bruņinieks
Egilam Levitam būtu jādomā nevis par pārvēlēšanu, bet gan par stāšanos tiesas priekšā par valsts un savas tautas nodevību...
Kādreiz ir grūti izprast dažadu likumu jēgu.Viss mainās,ja paskatās,kas ir šos likumus pieņēmuši un kā ietekmē šie pieņēmēji darbojas.Ietekmētaji parasti ir dažadi čekas bundzinieki,dažāda kalibra kolaboranti t.i.nesodīti,dokumentēti pretvalstiski elementi,neatkarīgi no tā ar kādām bļembam viņi tagad ir apkarināti.Tātad arī ietekmes mērķis un rezultats kļūst atbilstošs un saprotams.
Adīna
23.03.2023. 11:47»
!
Es gan vairāk ticētu...bet īsti nezinu,bet ticētu
...jo dzīvē viss ir relatīvs. Un var tikt apšaubīts.
Adīna
23.03.2023. 11:45»
Skumjais Bruņinieks
Ak, Adīn, Adīn...ar prieku mānat sevi, kas nav grūti...
Paldies par atbildi.
Vēl jau ir tāda iespēja un varbūtība, ka aģentus var pārvervēt citas valsts dienests. Kā tur ar to Juriju Švecu?
Ja man būtu iespēja balsot par prezidentu, es pat nezinu... Kurš Latvijā būtu tāds, par ko vērts.
Skumjais Bruņinieks
23.03.2023. 11:15»
Adīna
Ak, apmānīt nav grūti mani
Ak, apmānīt nav grūti mani,
Ar prieku mānu sevi pats!
Šis tulkojums jau ir daudz labāks..
Skumjais Bruņinieks
23.03.2023. 11:01»
Adīna
Ak, apmānīt nav grūti mani
Ak, Adīn, Adīn...ar prieku mānat sevi, kas nav grūti !
Tagad uz Ukrainas nelaimes fona katrs labprāt taisa sev selfijus...
Būtu kaut kā dīvaini, ja Latvijas prezidents nostātos Krievijas pusē..?
Jūs laikam domājiet, tāda ir sajūta, ka Krievijas ietekmes aģentam jāstaigā ar Putina ģīmetni rokās un jākliedz - "krim naš"!.
Tieši otrādi..lai iegūtu ticamību tautā..lai novērstu visas aizdomas par sadarbību ar čeku, Egils Levits turpmāk būs sevišķi aktīvs patriotiskā, nacionālā lauciņā..
Egils Levits ar divkāršu spēku sāks kritizēt un gānīt Krieviju, lai tādas(tādi) naivie, kā Jūs, noticētu viņa nevainībai.
Es pat teikšu vairāk..tādās reizēs, kad Krievijas ietekmes aģentam(spiegam, ziņotājam) sāk degt pakaļa un draud atmaskošana, tās valsts ārējais izlūksdienests(šoreiz Krievijas) mudīgi noorganizē operatīvos pasākumus, lai novērstu aizdomas no viņu ietekmes aģenta.
Veidi ir dažādi, lai naidīgās mums valsts izlūdienesti paaugstinātu un nodrošinātu savu ietekmes aģentu alibi.
Lai paaugstinātu Egila Levita uzticamību savas tautas vidū, Krievijas puse var sākt naidīgi, necienīgi izteikties par savu "iesūtīto kazačoku"..var noorganizēt masveida gānīšanu krievijas televīzijā..krievu propagandoni Solovjovs, Skabejeva sāks pēkšņi lamāt "naciķi" Levitu pēdējiem vārdiem..utt.
Metodes ir visdažādākās, lai paaugstinātu aģentu kapacitāti un novērstu aizdomas. Ir pat reizes, kad aizdomas par spiegošanu ir tik lielas un ietekmes aģents uz laiku ir jāiesaldē.
Ukrainā vēl tagad prezidenta administrācijā darbojās Krievijas ietekmes aģents Jermaks, kuru nevar pieķert un atmaskot.
Un naivie ukraiņi( tā pat, kā Jūs ) uzķerās uz Krievijas izlūkdienestu operatīviem pasākumiem.
Nu piemēram..Krievijas puse speciāli dod Jermakam iespēju izdevīgi samainīt gūstekņus..Krievijas izlūkdienests pat izkārto tā, ka Jermaks bieži apčakarē Krievijas pusi..krievi izliekās, ka ir zaudētāji..bet reizē viņi paaugstina sava aģenta ticamību ukraiņu tautas vidū..
Ak, kāds malacītis tas Jermaks, atkal iegrieza krieviem.
Tas, ka Jūs, kā argumentu minat, ka "..Egils Levits tagad ir Ukrainas un nevis Krievijas pusē.." - tātad Levits ir OK..tas liecina, ka esat ļoti, ļoti naiva.(naivs)
Starp citu..Levitam, čekistiem, komunistiem, visai mūsu valsts čekas sistēmai un Krievijas izlūkdienestiem ir ļoti izdevīgi, ka Lembergs un pārējies oligarhi ir pret Egilu Levitu.
Jo kāds tad ir Vienotības, JKP un NA elektorāta( un šķiet arī Jūsu ) domu gājiens..?
"..Ahā, Lembergs un pārējie oligarhi ir pret Egilu Levitu..tātad, kas..?
Tātad, Egils Levits ir laba manta..tātad ir jābalso par Egilu Levitu un jāaizstāv tas."
Latvijas nelaime un pat traģēdija ir tā, ka vienalga no kuras nometnes izvēlēsies prezidentu, tas būs apsēklots VDK.
Tā tas bija pirms Egila Levita ievēlēšanas, kad daudzus neapmierināja Lemberga cilvēks, čekists Bērziņš..
Visi kliedza - "daloj čekistu Bērzinu..lai dzīvo rietumnieks Levits.."
Ak Jums nepatīk tāds čekists..vietējais, tad saņemiet savu liberālo rietumu čekistu..smējās oligarhi un Krievijas izlūkdienests...
Latvieši ir tik lielā vairumā PSRS laikos sadarbojušies ar VDK, ka tagad Krievijas izlūkdienestam ir visplašākais izvēles klāsts,ko piedāviet vietējiem aitām un auniem..
Kādu gribiet čekistu..blondu, melnu, no rietumiem vai vietējo..no nacionāļiem, konservatīvajiem vai liberāļiem..lūdzu - VISPLAŠĀKĀ IZVĒLE!
man arī
23.03.2023. 10:38»
bet man
E.Levits tīri labi patīk
Bet nav brīv patikt.Lapsa to nemūžam nepieļaus.Lapsa rakstīs.Līdz pēdējam elpas vilcienam.Līdz brīdim,kamēr no negantnieka Egila būs palikušas pāri tikai divas zilas actiņas.Un no paša Lapsas arī.
lauķis
23.03.2023. 10:38»
Gustavs
Vispār jau 100% risinājuma nevienai sabiedriskai parādībai nav. Te var runāt tikai par labāku vai sliktāku variantu....100% risinājumi ir tikai Dieva rokās
Risinājums ir,pārtraukt melot un atbalstīt melus jebkurā formā.Veselīga vienota sabiedrība to pieņemtu bet sašķeltas dažādu fitoplanktonu sabiedrības to nesaprot.
Gustavs
23.03.2023. 10:29»
lauķis
Pie pastāvošā sabiedrību (Latvija un pasaulē ir neskaitāmi daudz sabiedrību) attīstības līmeņa nepalīdzēs neviens vēlēšanu modelis.Vispār jau vēlēsanu modelis ir instruments nevis panaceja
Vispār jau 100% risinājuma nevienai sabiedriskai parādībai nav. Te var runāt tikai par labāku vai sliktāku variantu....100% risinājumi ir tikai Dieva rokās.
lauķis
23.03.2023. 10:23»
Gustavs
Piekrītu: Jo lai pie pastāvošās vēlēšanu sistēmas ko mainītu, ir patiess jābūt ļoti kultūrāli attīstītai sabiedrībai, kādas LV nav..un tuvākajā laikā nebūs
Pie pastāvošā sabiedrību (Latvija un pasaulē ir neskaitāmi daudz sabiedrību) attīstības līmeņa nepalīdzēs neviens vēlēšanu modelis.Vispār jau vēlēsanu modelis ir instruments nevis panaceja.
Gustavs
23.03.2023. 10:17»
to Jāzepam Baško
Cilvēks viens no pirmajiem publiski, rakstiskā veidā sācis runāt par to ka jāmaina valsts Prezidenta ievēlēšanas kartība. Tas protams ir pareizi, tikai te šoreiz pie vainas būs ne tik daudz politiskā kultūra, kā pati pastāvošā vēlēšanu sistēma
Piekrītu: Jo lai pie pastāvošās vēlēšanu sistēmas ko mainītu, ir patiess jābūt ļoti kultūrāli attīstītai sabiedrībai, kādas LV nav..un tuvākajā laikā nebūs...