Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Bet,

08.12.2015. 13:54

te viena ateja,cilveki nelasiet.Fuuui,,,,,,,,,

Atbildēt

eh

05.05.2014. 10:57

Nu, pēc pēdējiem notikumiem Odesā ir skaidri redzams , ka Putina iniciēta Krimas aneksija bija visnotaļ pareizs, tālredzīgs un pārdomāts solis, lai novērstu milzīgu asinziliešanu un visas Ukrainas mēroga pilsoņu karu.

Atbildēt

Mumins

02.05.2014. 17:07

»

pusrublis

Ne jau latvieši vai krievi skries ar trikoloriem, cilvēks, kurš ciena savu tautību, ciena arī valsti, kurā dzīvo. Pirmrindniekos būs ural tipa sovoki - t.s. sociālie elementi un tiem tautības nav, toties viņu pie mums ir ļoti daudz. Un bļaurēšana par režīmu, liekēžiem un dzimtbūšanu ir viena no šādu...


Pat, ja būtu tā, kā Tu raksti, tad es nesaprotu, kāpēc šīs valsts lieliskā vara nav radījusi superizglītības sistēmu, kuras galaprodukts pēc definīcijas nevar būt "sovoki"? Varēja taču jau 20 gadus izglītot, izglītot un izgļītots savus pilsoņus :-D :-D :-D.

Atbildēt

hm

02.05.2014. 00:48

»

Mumins

Jā, jā :-D :-D :-D. Un Zolitūdes Maximu un blakus esošo ēku arī būvēja mūsu augstās tehnoloģijas apguvušie būvnieki! :-D :-D :-D...


Ja par tehnoloģijām Zolitūdes maximā - tehnoloģijas no zagļiem pilnībā nevar pasargāt. Ja par kvalitāti - paskaties kā viena pēc otras gāžas lejā krievu lidmašīnas.

Atbildēt

hm

02.05.2014. 00:17

»

Murminators

Ja autors domā, ka "civilistu" vidū būs tikai krievi, viņš dziļi maldās. Latviešu arī tur būs ļoooti daudz. Pats arī noteikti apsvērtu jautājumu par to, vai darīt ko līdzīgā situācijā, vai nē. Kamēr mani neatstāj sajūta, ka esmu šim režīmam dzimtcilvēks, kura uzdevums ir barot pie varas esošo liekēžu...


Un kā tu domā, kas tu būtu esot Krievijas sastāvā?
Ir tikai pāris iespējas tavai diagnozei:
a) totāls muļķis, kurš grib kolektīvu slaktiņu savas sliktās finansiālās situācijas vietā;
b) patiesībā nemaz neesi latvietis, tikai izliecies
c) esi tik mazs, ka neko vēl savā dzīvē neesi redzējis, un... patiesībā jau esi pieskaitāms pie "a", ja reiz gribi, lai te visus apslaktē.

Atbildēt

pusrublis

01.05.2014. 15:43

»

Murminators

Ja autors domā, ka "civilistu" vidū būs tikai krievi, viņš dziļi maldās. Latviešu arī tur būs ļoooti daudz. Pats arī noteikti apsvērtu jautājumu par to, vai darīt ko līdzīgā situācijā, vai nē. Kamēr mani neatstāj sajūta, ka esmu šim režīmam dzimtcilvēks, kura uzdevums ir barot pie varas esošo liekēžu...


Ne jau latvieši vai krievi skries ar trikoloriem, cilvēks, kurš ciena savu tautību, ciena arī valsti, kurā dzīvo. Pirmrindniekos būs ural tipa sovoki - t.s. sociālie elementi un tiem tautības nav, toties viņu pie mums ir ļoti daudz. Un bļaurēšana par režīmu, liekēžiem un dzimtbūšanu ir viena no šādu elementu raksturīgākajām pazīmēm.

Atbildēt

tā kā Latvijā

30.04.2014. 18:45

nebraukātu ar krievijas karogu..................nu, uzvilks un MK mājas

Atbildēt

ima vika rudmiesis

29.04.2014. 20:32

vienīgā šā raksta jēga ir propagandiskais nolūks taču tas var strādāt tikai ja krievija tiešām uzbruks.

ja nē tad vēlētāji rudenī izsviedīs Vienotību ārā un visa agonija beigsies pati no sevis ...

Atbildēt

Ex-seržanc

28.04.2014. 15:59

»

cenzura

Krimas okupacijas laika Peterburga ir nodibinata organizacija , kura seko lidzi popularakajiem saitiem un raksta Kremlim patikamus komentarus. Latvija notiek tas pats, jo LR ir nakosais kandidats pec Krimas un Austrumukrainas.Par to atklati runa KF Dome


Es dzejoļus cepu un kūkas,
un automāts (Kolašņikovs)izbāzts man ira no bunkura lūkas,
Es uzdziedu dziesmu par drošību savu,
Kas dzimst no muļķu Zemes sirds piparkūkas..

Atbildēt

Ex-seržanc

28.04.2014. 15:31

»

super duper patīk

ja es kaut kur redzu krievu tad es uz viņu reju jo tā ir pareizi un valdības komanda es esmu valdības soldgers


Tev ko, ar iztēli ir probēmas, ka sev niku nevari izdomat. Bet sacītam piekrītu.

Atbildēt

cenzura

28.04.2014. 08:53

»

Autors (EX-seržants)

Personīgi tukšus un bezjedzīgus rakstus nelasu un tukšumu parasti kontatēju jau sākumā, tadēļ neturpinu un plusiņus vai mīnusinus nelieku. Šajā gadījumā, jau pirmaja pusstundā pēc publicēšanas raksts bija nopelnījis 50 mīnusus, kas par kaut ko liecina. Ja saliek kopā + un - tad var secinat, ka lasīts...


Krimas okupacijas laika Peterburga ir nodibinata organizacija , kura seko lidzi popularakajiem saitiem un raksta Kremlim patikamus komentarus. Latvija notiek tas pats, jo LR ir nakosais kandidats pec Krimas un Austrumukrainas.Par to atklati runa KF Dome.

Atbildēt

super duper patīk

28.04.2014. 01:18

ja es kaut kur redzu krievu tad es uz viņu reju jo tā ir pareizi un valdības komanda es esmu valdības soldgers ...

nevaru vien sagaidīt kad sāksies sen cerētā krievijas lāča invāzija lai es varētu beidzot sākt šeit visu postīt un šaut nost nelojālos latviešus.

Atbildēt

ekselis

28.04.2014. 00:45

»

Mumins

Jā, uz šo varu atbildēt arī ar tikpat naivu pretjautājumu - kāda jēga būt niknam uz krieviem par to, ka viņi Ukrainā aizstāv savējos


tāpēc ka masu mēdijos dota rusofobijas komanda un man kā kārtīgam krancītim nedrīkst būt savs viedoklis un jārej līdzi.

Atbildēt

timošenko godīgais ukrainetis

27.04.2014. 21:45

kāpēc ukrainai vajaga to krimu viņi tak ienīst tos cilvēkus ...

tagad nesen aizgrieza ūdeni timošenko draud visus austrumukrainiešus nogalināt utt ...

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 21:44

Ahā, vēl viens eksperts kukuļu jomā, kas saldāku par burkanu dzīvē neko nav ēdis. Tavai zināšanai "ekspert"- ir tads publisko iepirkumu likums, kas paredz kartību valsts un pašvaldību iepirkumos un kas tika pieņemts šeit saskaņā ar ES prasībām, Bija jāpieņem ar gariem zobiem. Pirms tam šajā sektora valdīja naturals bezpreģels. Zinu to ne pēc nostastiem.
___________________________________________________
Ohooo! Piedalies konkursos vai kāds pastāstīja? Cita starpā varu Tevi painformēt, ka, ja iepriekš kko piegādāt valsts un pašvaldības iestādēm bija arī mazajām firmām, tad tagad, kad formāli vienīgais kritērijs ir zemākā cena, gadījumā, ja tiktu par 100% ievērots šis Tevis pieminētais stulbums likuma veidolā, mazajiem un vidējiem, (lasi - vietējiem) vispār lielajos iepirkumos nebūtu nekādu izredžu.

Atbildēt

piezims

27.04.2014. 21:43

protams taagad stāstīs ka eiropa ir korumpēta dēļ lemberga un šlesera ...

Atbildēt

ronaldis

27.04.2014. 21:42

»

Iļja Muromietis

Serž, nomierinies, ko tu cepies un strīdies ar pajoļiem. Tie novedīs līdz savai debīlisma pakāpei un pieveiks ar savu pieredzi :D...


jo Rietumos korupcija ir minimāla.

-----

:)))) lol jā preizi.

eiropas savienība ir gan pētijumos atzīta par vienu no lielākajām pasaules kleptokrātijām.


tiesa parasto plebeju tur var iesēdināt uz desmit gadiem ja šķērso ielu pie sarkanās gaismas tas gan taisnība ...

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 21:34

»

Autors (EX-seržants)

Tev, pirmkārt, jabūt pretenzijām pret savu sakompostreto smadzeņu podu un labas izglītības trūkumu


Esmu izglītojies PSRS laikā, kad izglītības līmenis bija pašreizējai izglītības sistēmai nesasniedzams. :-D :-D :-D. Mūs mācīja domāt, nevis iezubrīt un atkārtot nez' kā izgudrotas klišejas.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 21:32

No kurienes, sovok, tev tada parliecība, ja dzīvē tuvak par 100m nevienu investoru neesi redzējis ?
______________________________________________
Un Tu, protams, zini, cik investorus es esmu redzējis un cik - nē? Varbūt pateiksi arī to, kur esmu nolicis pazudušo dzīvokļa rezerves atslēgu komplektu? :-D

Atbildēt

es jau to arī teicu

27.04.2014. 21:28

»

Autors (EX-seržants)

Ahā, vēl viens eksperts kukuļu jomā, kas saldāku par burkanu dzīvē neko nav ēdis. Tavai zināšanai "ekspert"- ir tads publisko iepirkumu likums, kas paredz kartību valsts un pašvaldību iepirkumos un kas tika pieņemts šeit saskaņā ar ES prasībām, Bija jāpieņem ar gariem zobiem. Pirms tam šajā sektora ...


hā, vēl viens eksperts kukuļu jomā, kas saldāku par burkanu dzīvē neko nav ēdis. Tavai zināšanai "ekspert"- ir tads publisko iepirkumu likums, kas paredz kartību valsts un pašvaldību iepirkumos un kas tika pieņemts šeit saskaņā ar ES prasībām, Bija jāpieņem ar gariem zobiem. Pirms tam šajā sektora valdīja naturals bezpreģels. Zinu to ne pēc nostastiem. Protams, ka var bledīties arī tagad bet netik bezpreģelno ka piemeram būvējot Soču olimiskos objektus par cenu 10x augstāku kā analogiem objektiem.

------

jā blēdīties vairs nevar viss aiziet īstjaiem čomiem no rietumiem un valdības lielkompānijām.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 21:28

»

Autors (EX-seržants)

Nē, kukuļus dod rietumu "investori...


Nu, paskaties nedaudz plašāk! Kas uz to brīdi, kad tie eirofondi parādījās, pārstrādāja LV iespējamo peļņas uz iztikas avotu ģipšakmeni? Da sen pirms visiem eirofondiem Sauriešos saimniekoja Knauf un Brocēnos - kaut kādi itāļi. Kamēr neparādījās "investori", produkciju nevienam nevajadzēja. Tikko pie šprices Sauriešos nonāca vācieši, - viss ir OK! Tas pats - ar graudiem. Kamēr tos vairākumā audzēja latviešu zemnieciņi, ne iepirkuma cenas bija normālas, ne arī nodot bija īsti kur. Tagad, kad pusi laku zemju ir pievākuši visādi dāņi, zviedri un pārējie, pēkšņi ir radies pieprasījums un cenas arī - interesantas. Nu, var jau to visu neredzēt, skatīties TV Panorāmu, ticēt visam, ko tur stāsta (tai skaitā - to, ka LV 2013. gadā esot bijusi 0% inflācija :-D :-D :-D), un taisīt no tā ytālejošus secinājumus un būvēt visādas teorijas :-D :-D :-D.

Atbildēt

tapeck

27.04.2014. 21:27

»

Autors (EX-seržants)

Ta arī nesapratu domu gajienu. Kads ekonomiskais ieguvums no kara ? Pieņemsim, ka "glābj" tautiešus Krimā, bet tad jau tikai vieni izdevumi...


krimai vairāk ir propagandisks mērķis rietumi gribēja savākt visu ukrainu un tā parādīt putinam bet putins viņus apspēlēja ...

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 21:23

»

krmtien ''labajiem'' cilvēciņiem

tieši tā rietumu nelaime ar postpadomju telpu ir tā ka ši telpa ir diezgan demokrātiska...


Ahā, vēl viens eksperts kukuļu jomā, kas saldāku par burkanu dzīvē neko nav ēdis. Tavai zināšanai "ekspert"- ir tads publisko iepirkumu likums, kas paredz kartību valsts un pašvaldību iepirkumos un kas tika pieņemts šeit saskaņā ar ES prasībām, Bija jāpieņem ar gariem zobiem. Pirms tam šajā sektora valdīja naturals bezpreģels. Zinu to ne pēc nostastiem. Protams, ka var bledīties arī tagad bet netik bezpreģelno ka piemeram būvējot Soču olimiskos objektus par cenu 10x augstāku kā analogiem objektiem.
Bet godīgi sakot apnika diskutet ar kretīniem, jeb varbūt Vešņakovs Kremļa iedoto piķi propogandai iesūca nāsīs un noalgoja pa lēto kretīnus, lai netu piedirš? Klau Vešņakov, mans ceņiks ir samērīgs, varētu sarunāt.

Atbildēt

Iļja Muromietis

27.04.2014. 21:16

»

Autors (EX-seržants)

Nē, kukuļus dod rietumu "investori...


Serž, nomierinies, ko tu cepies un strīdies ar pajoļiem. Tie novedīs līdz savai debīlisma pakāpei un pieveiks ar savu pieredzi :D!
Eiropas naudas Latvijā izsaimnieko (izshēmo) arī krievi. Nekādas investīcijas nebūs, pietiek murgot vienreiz! Shēmo visās malās un uzvar tas, kuram lielāks otkata piedāvājums. Rietumnieki aptaisījās, piemēram, dāņi Kurzemē, kur viņi nespēja saprast, kā tas var būt, ka ir jādod kabatā, jo Rietumos korupcija ir minimāla. Aizgāja prom, protams, investīcijas izpalika :D! Sovetskaja Latvijā viss pa vecam.
Rakstus vari cept cik gribi, bet Lato rieksti jau piemīti un gan jau rafinēti skatīsies, ko publicēs.

Atbildēt

noteikti ir slikta pareizi

27.04.2014. 21:15

»

Autors (EX-seržants)

Tev, pirmkārt, jabūt pretenzijām pret savu sakompostreto smadzeņu podu un labas izglītības trūkumu


hah jā izglītība vajadzīga lai nozombētu vietējos baurus propagandiski vai apbērtu ar bezjēdzīgām matemātikas formulām vismaz.

Atbildēt

krmtien ''labajiem'' cilvēciņiem

27.04.2014. 21:10

»

Mumins

Kāda jēga būt niknam uz rietumniekiem? Jautājums ir par to, kā viņi pie šīm izejvielām tiek? Interesanti, no kurienes trešās pasaules valstīs rodas tā nenormālā korupcija? Baskājainie melnie dod savējiem ierēdņiem tūkstošu un simttūkstošu kukuļus? Nē, kukuļus dod rietumu "investori", kuri savādāk mūsdienās...


tieši tā rietumu nelaime ar postpadomju telpu ir tā ka ši telpa ir diezgan demokrātiska.

proti tādā ziņā ka kukuļus var sevisķi 90 varēja dot visi ...

samaksā ierēdnim šis pieņem lēmumumu.

tas ļoti kremt rietumu demokratizatoriem korpcija apkarotājiem jo viņi pieraduši kā āfrikā vai latīņamērikā nākt iekšā un pirkt visus.

savkārt vietējiem pienākas godīgi sēdēt pusabrukušās būdās ar mušām holēru un saņemt paciņas no ano ''labdariem''.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 21:05

»

Mumins

... sakot īsi, man IR pretenzijas pret neokoloniālismu


Tev, pirmkārt, jabūt pretenzijām pret savu sakompostreto smadzeņu podu un labas izglītības trūkumu.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 21:00

»

Mumins

Kāda jēga būt niknam uz rietumniekiem? Jautājums ir par to, kā viņi pie šīm izejvielām tiek? Interesanti, no kurienes trešās pasaules valstīs rodas tā nenormālā korupcija? Baskājainie melnie dod savējiem ierēdņiem tūkstošu un simttūkstošu kukuļus? Nē, kukuļus dod rietumu "investori", kuri savādāk mūsdienās...


Nē, kukuļus dod rietumu "investori",
--------------------
No kurienes, sovok, tev tada parliecība, ja dzīvē tuvak par 100m nevienu investoru neesi redzējis ?
Kiseļovs pastāstīja? Varu tev pateikt šia sakarā lūk ko. Kā jau teicu , tad, kad šeit paradījās ES struktūrfondi atnāca arī rietumnieki, no kurem lielāka daļa drīz vien atmeta ar roku, jo nebija jēga gatavot konkursu piedāvajumus , kad uzvarētajs jau bija zināms iepriekš. Un rebes kārtoja vietējie, nevis ārzemnieki. Zinu to ne pēc nostāstiem.

Atbildēt

Maigonis Baigonis

27.04.2014. 20:19

mja, prātā nāk hokeja mačos manītā permanentā bilde - Kalvītis, Ulmanis, Savickis un aizmugurā Ilzīte - milzīte ar Goču pie sāniem.

Ilzīt, kurā virzienā šausim, ja izsēdīsies zaļie cilvēciņi?

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 20:13

Nē, kukuļus dod rietumu "investori", kuri savādāk mūsdienās strādāt nu jau vispār vairs nemāk.
____________________________________________
Jā, un tie, kuri šos " investorus" noliek pie vietas, kļūst par antidemokrātiskiem diktatoriem un vēl nez' ko, ar ko medijos biedēt mietpilsoņus. Uzskatāms piemērs - Lukašenko (apliecinu viņam savu visdziļāko cieņu), par kuru, lai kā OESD un citiem rietumvalstu suņiem nepatiktu, viņa tauta balso un balsos.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 20:05

... sakot īsi, man IR pretenzijas pret neokoloniālismu.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 20:03

»

Autors (EX-seržants)

Ka noprotu tad pieskaiti sevi pie tiem ar "analīzes spējām". Nu tad paskaidro- kāda jēga būt niknam uz Rietumniekiem , par to, ka vini māk ieprikt izejvielas un no tām izgatavoto produktu pārdot izejveilu piegādatajam par 300% dargāk? Loģiski būtu iemācities to darīt pašam. Bet ja kads ir par slinku...


Kāda jēga būt niknam uz rietumniekiem? Jautājums ir par to, kā viņi pie šīm izejvielām tiek? Interesanti, no kurienes trešās pasaules valstīs rodas tā nenormālā korupcija? Baskājainie melnie dod savējiem ierēdņiem tūkstošu un simttūkstošu kukuļus? Nē, kukuļus dod rietumu "investori", kuri savādāk mūsdienās strādāt nu jau vispār vairs nemāk. Un tas pats notiek pie mums. Vari mācīties, cik gribi, bet izskatās, ka pie rietumu kungu galda tikt plebejiem no trešās pasaules valstīm tāpat nespīd. Vienīgais ceļš - kā privātpersonai iegūt tiesības apgrauzt kaulus zem ES vai NATO galda, kādu laiku esot sūnu ciema augstā amatā un uzcītīgi kalpojot tiem pašiem rietumu investoriem un viņu saimniekiem. Ir mums te tāda partija, kura to vien dara un kuras briļļainais paipuika tagad pretendē uz augstu amatu ES. Vienīgā iespēja, lā to izdarīt valstij un tautai - darīt to, ko darīja poļi, - pieņemt no ES tikai to, kas ir pašiem izdevīgi un sūtīt d*rst visus pārgudros padomdevējus un emisārus.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 17:24

Labais tonis pie mums skaitās lamat zviedru bankas kā visu nelaimju cēloni. Neesmmu nekads zviedru banku fans tomer iesaku atsvaidzinat atmiņa ar ko sākās krīze LV un kadā virzienā aizplūda valsts iepumpētā nauda PAREXā-
http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/pieci-gadi-kops-latvija-nonaca-elle-krizes-menedzeru-atminas-par-dizkibeles-sakumu.d?id=43797194
Var nodomat ka Aizkraukles banka piešķir kredītu brīvdienas pēc pirmā pieprasījuma. Ja zviedru banku vietā būtu krievu mafijas bankas tad šķirba būtu tā, ka tiesu izpildītaja vietā, no kura vel ir iespeja paslēpties, atnāktu bandīti un pieliktu nazi tavam bērnam pie rīkles. To labi saprata PAREX īpašnieki. Ja kas, tad ES ir nesen pieņemts regulējums, kas neļaus dzēst privatbankas parādus uz nodokļu maksātāju rēķina.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 17:09

»

Mumins

Cilvēki ar analīzes spējām jau labu laiku saprot, uz kā balstās rietumu labklājība, salīdzinot ar pārējiem. Viņi nekad vai gandrīz nekad no citiem nepērk gatavos izstrādājumus, bet principiāli - tikai izejvielas, bet atpakaļ - savus no tām pašām izejvielām ražotos gatavos izstrādājumus, kuri pēc apstrādes...


Ka noprotu tad pieskaiti sevi pie tiem ar "analīzes spējām". Nu tad paskaidro- kāda jēga būt niknam uz Rietumniekiem , par to, ka vini māk ieprikt izejvielas un no tām izgatavoto produktu pārdot izejveilu piegādatajam par 300% dargāk? Loģiski būtu iemācities to darīt pašam. Bet ja kads ir par slinku, jo pieradis dzīvot uz šaru (pardodot izejvielas) tad pēc tavas loģikas būtu jāņem piemērs no slinķa?

Atbildēt

Cilveks no malas

27.04.2014. 17:03

Kapec jus atkal un atkal publicejat sis KUCES GIMI INTERNETA ??? Mums riebjas skatities uz VDK dubultagenta + kriminala
valsts izzadzeja puszida GOLDMANA Ivara un sis vina pieguletajas riebigajiem purniem !!!!
Visi zin,ka vini abi ir VALSTS IZZADZEJI un VALSTS NODEVEJI !!
Vel vairak ka saskanas centrs !!!!
Bez tam - ko si kuce saprot no valsts drosibas ???
Kurs, Kapec, un Kad ir devis vinai pieeju valsts noslepumiem??
Vai tad nebutu laiks tagad, kad Latvijas neatkariba ir tik loti apdraudeta, beidzot par drosibu atbildigos postenos ielikt godigus un uzticamus cilvekus????? ATJEDZATIES TACU !!!

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 17:00

»

Autors (EX-seržants)

Maximai ar tehnoloģijam nav nekada sakara. Problema ir vietejo naudas karē (mazak ieguldīt un vairak saņemt) + bardaks kvalitates kotrolē...


Cilvēki ar analīzes spējām jau labu laiku saprot, uz kā balstās rietumu labklājība, salīdzinot ar pārējiem. Viņi nekad vai gandrīz nekad no citiem nepērk gatavos izstrādājumus, bet principiāli - tikai izejvielas, bet atpakaļ - savus no tām pašām izejvielām ražotos gatavos izstrādājumus, kuri pēc apstrādes ir kļuvuši par vairākiem simtiem procentu dārgāki par izejvielām, tā kā savas tehnoloģijas iekšzemes lietošanai un augstprātību pret tiem, kuri atšķirībā no Tevis mēģina esošajai situācijai spirināties pretī, labāk paturi pie sevis.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 16:42

»

Mumins

Jā, jā :-D :-D :-D. Un Zolitūdes Maximu un blakus esošo ēku arī būvēja mūsu augstās tehnoloģijas apguvušie būvnieki! :-D :-D :-D...


Maximai ar tehnoloģijam nav nekada sakara. Problema ir vietejo naudas karē (mazak ieguldīt un vairak saņemt) + bardaks kvalitates kotrolē .
Attiecībā uz dabas resursu eksportu balstītu ekonomiku, tad iesaku pastudēt PSRS sabrukuma iemeslus, par to ir sarakstīts pietiekosi. Dažos vārdos- 80 gadu beigās PSRS nokļuva uz bankrota robežas liela merā pateicoties naftas cenu kritumam pasaules tirgū. Perestiokas un "jaunās domāšanas" pamatā bija ne tik daudz vēlme demokratizet sabiedrību ka mēģinajums rast izeju no draudoša defolta. Gorbačovs izradīja pretimnākšanu Rietumiem atbruņošanās joma, ne jau tapēc ka bija pacifists, bet gan lai saņemtu kredītus jo privatās finansu stuktūras kredītus vairs nedeva vai arī deva uz smagiem noteikumiem tā kā PSRS vairs nebija drošs kredītņēmejs.
Ja Rietumiem pietiktu uzņēmības tad Putins ar savu bandu aizietu pa pasauli ar ubagu tarbu.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 16:20

»

Autors (EX-seržants)

Varētu padomāt, ka Tevi ar Tavām tehnoloģijām, ja tādas Tev pat būtu, rietumos kāds atplēstām rokām gaida. Atļausiet pasmaidīt...


Jā, jā :-D :-D :-D. Un Zolitūdes Maximu un blakus esošo ēku arī būvēja mūsu augstās tehnoloģijas apguvušie būvnieki! :-D :-D :-D.
Un varēja strādāt patstāvīgi :-D :-D :-D Nešķērsojot ar savām pirmklasīgajām rietumu tehnoloģijām LV robežu :-D :-D :-D, jo tur viņi nevienam ar vai bez tehnoloģijām nav vajadzīgi.

Te daži bez garumzīmēm rakstoši "tautieši" mēģina parliecīnat , ka jāņēm piemers no Krievijas un nevis no Rietumiem. Kāds piemērs? Nevis uz tehnoloģijām, bet uz dabas resursu eksportu balstīta ekonomika ?
_______________________________________________
Un ko Tev dod tādas tehnoloģijas? Krievi ("uz dabas resursu eksportu balstīta ekonomika") Eiropā vismaz gāzi pārdod, bet Tu ar savām augstajām tehnoloģijām vari ne vairāk kā savai sūnu ciema suņubūdai naglas ar augsti tehnoloģisku pneimatisko āmuru naglas iedzīt :-D.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 27.04.2014. 15:58

»

Mumins

Varētu padomāt, ka Tevi ar Tavām tehnoloģijām, ja tādas Tev pat būtu, rietumos kāds atplēstām rokām gaida. Atļausiet pasmaidīt! Tavs uzdevums viņuprāt ir patērēt un maksāt par viņējām, nevis radīt savējas un konkurēt ar viņiem. Un tādu pašu attieksmi gribētos realizēt arī attiecībā uz Krieviju, bet ...


Varētu padomāt, ka Tevi ar Tavām tehnoloģijām, ja tādas Tev pat būtu, rietumos kāds atplēstām rokām gaida. Atļausiet pasmaidīt!
----------------
Vari smaidīt, kamēr žokli krampī nesavelk. Attiecība par tehnoloģijām minēšu tikai vienu konkretu piemēru. Kad sakās ES fondu apguve infrastruktūras būvniecībā vietējam būvfirmām pieredze nebija, jo mantojumā bija atpalikusi PSRS tehnoloģija. Gāja kā aopakšnieki ārzemniekiem un pārņēma modernās tehnoloģijas no tiem. Piešavās un talak vareja startet patstavīgi. Ja kas, tad krīzes laikā būvnieki izdzīvoja lielā mērā pateicoties ES līdzfinansētiem projektiem infrastruktūras jomā. No krieviem ņemt nebija ko - ne būvniecības tehnoloģijas , ne modernas iekartas. Tas tikai ir viens piemērs. Parējam laiku priekš tevis neterēšu jo ka teicu iepriekš sovokus ārstēt šeit netaisos tapat kā dažadus tur impotentus kompleksu nomocītus Mārstrihtus-Vidzemes šakāļus, kuriem loģiska spriešana ir sveša lieta. Rakstu šeit ne priekš Jums, ta kā atslābstiet,

Atbildēt

Vidzemes šakālis

27.04.2014. 15:29

»

Autors (EX-seržants)

Ta arī nesapratu domu gajienu. Kads ekonomiskais ieguvums no kara ? Pieņemsim, ka "glābj" tautiešus Krimā, bet tad jau tikai vieni izdevumi...


Tieši tā - tavi sūda sacerējumi nekam neder, vai izliecies par muļķi un visu piedirs..Uzbāz sev podu galvā, pajoliņ!

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 15:08

»

Autors (EX-seržants)

Tas looti kremt latvijas elitei jo vini grib sauro aprobezoto divdesmit gadus kultiveto viedokli ka rasha alkst musu zemi...


Es domāju, ka Rēzeknes bezdarbnieki gan ir citādās domās. Viņiem noteikti gribētos, lai Krievija alktu pēc mūsu teritorijas. Kāda ir LV valdības preventīvā rīcība, lai pie mums neatkārtotos Ukrainas scenārijs? Mēs tā vietā, lai pieceltu savas pēcpuses no krēsliem, pakustinātu savas aptaukotās smadzenes jautājumā, kā radīt Latgalē kādas 100 .. 200 jaunas darba vietas tiem pašiem krieviem, kuri tur jau 20 gadus mocās ar bezdarbu un zemām algām, palielinām militāro budžetu! Izcils stulbuma, idiotisma un nelabojama provinciālisma recidīvs! Citu vārdu nav.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 14:54

»

Autors (EX-seržants)

Te daži bez garumzīmēm rakstoši "tautieši" mēģina parliecīnat , ka jāņēm piemers no Krievijas un nevis no Rietumiem. Kāds piemērs? Nevis uz tehnoloģijām, bet uz dabas resursu eksportu balstīta ekonomika ? Totāla korupcija visos līmeņos par ko LV korumpanti var tikai sapņot? Valsts, kur jedziens "demokratija...


Varētu padomāt, ka Tevi ar Tavām tehnoloģijām, ja tādas Tev pat būtu, rietumos kāds atplēstām rokām gaida. Atļausiet pasmaidīt! Tavs uzdevums viņuprāt ir patērēt un maksāt par viņējām, nevis radīt savējas un konkurēt ar viņiem. Un tādu pašu attieksmi gribētos realizēt arī attiecībā uz Krieviju, bet nesanāk, tāpēc nākas niknumā griezt zobus, vīstīt kabatās dūres un ieviest sankcijas. Lai vārds "demokrātija" tiktu sākts uzskatīt par lamuvārdu, tālu nav jāmeklē - pietiek paskatīties, kā dzīvo paši tuvākie kaimiņi (lv, piemēram). Jā, es labprāt redzētu, kā latvieši ņem piemēru no Krievijas, nevis no Austrālijas aborigēniem vai Zimbabves melnajiem, kā pašlaik, tikai nelaime viena - jūs uz ko tādu neesat spējīgi.

Atbildēt

Mumins

27.04.2014. 14:44

»

Autors (EX-seržants)

Ta arī nesapratu domu gajienu. Kads ekonomiskais ieguvums no kara ? Pieņemsim, ka "glābj" tautiešus Krimā, bet tad jau tikai vieni izdevumi...


Nevērtē austrumniekus ar rietumnieku mērauklu! Tad man vēl viens jautājums. Kāds ieguvums no Abhāzijas un Osetijas? Tur zelts ir vai kas cits?

Atbildēt

z/s veterāns

27.04.2014. 13:26

Nevajadzēja baidīties no z/s un nevajag likt par valsts sekretāriem ķēkšas un piegulētājas.Štābos ieročus nav jātur, tiem ir jābūt katram z/s mājās pa ķērienam.

Atbildēt

Putins tak pateica

27.04.2014. 10:58

mēs ne ar tankiem,mēs to darīsim citādi.Kā,tas tagad redzams.

Atbildēt

SC pārņem varu

27.04.2014. 10:49

http://www.nr2.ru/moskow/449533.html

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...

21

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

FotoĻoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā, draud pasaulei ar atomieročiem (!!!), Eiropas Savienība noslīkusi ciniskā reālpolitismā - sludina demokrātiju, bet ļauj agresorvalsts Krievijas izvarotajai Ukrainai noasiņot.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...