Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Pārdomas, noklausoties Anitras Toomas raidījumu „Zaļais vilnis”

Jānis Baumanis, Latvijas Mednieku savienības valdes priekšsēdētājs
22.08.2016.
Komentāri (37)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

laikam

20.08.2017. 16:36

»

Alvīne

Es patiesi nesaprotu, kā tai Anitrai ļauj viņas izdomājumus gvelzt sabiedriskā medijā


Partijas piederība un viedoklis, kā sanaidot cilvēkus.

Atbildēt

aizdomājos

20.08.2017. 16:34

»

urciks

Es apbrīnoju to degsmi ar kādu šie raksta varonei līdzīgie apkaro pašmāju ražotājus un uzņēmumus - LVM, Dogo, kažokzvēru audzētājus, armikroliegumiem zemniekus, zvejniekus, medniekus, mežu īpašniekus utt. Svētceļojumos uz ārzemēm gan viņi nezkapēc nedodas


Par to, kur arī tiek rādīts savs viedums, proti, atkritumu tēmu. Mani pārsteidza šaurprātība, stāstot, ka bioloģiskas izcelsmes atkritumi tiek sasaldeti un pēc tam vesti uz laukiem kompostā. Cik elektroenerģijas patērē sasaldēšana un turēšana saldētavā? Cik tas ir "zaļi" patiesībā?

Atbildēt

...

26.08.2016. 11:21

mē𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ģ
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
ina jau𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
kF
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
i darbo𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
tie
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
s pupūķu za
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
lājāU𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
Ms ilgstp
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
ējas biznesā lai jau rūķīsīem veiRcas krie𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
Dtni tiIe𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
s''am st𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ādot zem𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ēSs ro𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
zēm ...

Atbildēt

...

26.08.2016. 11:20

mēģina jaukFi darboties pupūķu zalājāUMs ilgstpējas biznesā lai jau rūķīsī𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
em veiRcas kr𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ieDtni tiIe𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
s''am s𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
tādot ze𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
mēSs roz𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ēm ...

Atbildēt

...

26.08.2016. 11:20

mēģi𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
na jau𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
kFi darb𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
oties pup𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
ūķu zalā𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
jāUMs ilgstpēj𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
as biznesā lai jau rūķīsīem veiRcas krieDtni tiIes''a𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖 𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖𐨖
𐨖𐨖𐨖
m stādot zemēSs rozēm ...

Atbildēt

apk

26.08.2016. 00:31

sacepās par pīlēm, varētu padomāt, ka tās šauj visos ūdeņos, bet tā nemaz nav. Apdzīvotajās vietās nedrīkst medīt, visādos liegumos aizliegts medīt, pluss vēl klāt privātie dīķi, kuros neļauj medīt vai īpašnieks pats šad tad medī vai arī negrib, ka viņa dīķi šauj, tas ir trokšņo vai ar svina skrotīm piesārņo ūdeni. Par to gan ne vārda.

Atbildēt

urciks

25.08.2016. 14:05

»

mans sakāmais

Cienījamie dzīvnieku mīļi...


Es apbrīnoju to degsmi ar kādu šie raksta varonei līdzīgie apkaro pašmāju ražotājus un uzņēmumus - LVM, Dogo, kažokzvēru audzētājus, armikroliegumiem zemniekus, zvejniekus, medniekus, mežu īpašniekus utt. Svētceļojumos uz ārzemēm gan viņi nezkapēc nedodas.

Atbildēt

urciks

25.08.2016. 11:43

»

Jā!

Tā "daudzveidīgā populācija" Latvijā vispār nav vajadzīga. Ir jānoskaidro viena lieta. Vai šī zeme ir domāta meža zvēriem, vai cilvēkiem un kā intereses ir primāras. Paskaidrojiet man lūdzu (tikai sakarīgi un racionāli) kāpēc Latvijā ir jāaudzē alņi, mežacūkas, bebri? Kāpēc lāči Latvijā ir aizsargājami...


Te darbojas komplekss mehānisms. Uz Latvijas pleciem cenšas uzkraut to, lai ar vietējo, bet no ārvalstīm finansētu, dabas fanātiķu palīdzību Latvijā panāktu meža dzīvnieku un citu dabas vērtību augstu īpatsvaru. Šis Latvijas augstais īpatsvars savukārt, ļauj izlīdzināt vidējos satistiskos Eiropas rādītājus. Uz papīra vidēji viss ir Ok, bet faktiski ir ļoti blīvas populācijas mazās teritorijās. Lai citu cilvēku (zemnieku, mednieku, zemes īpašnieku) darbības rezultātā šis blīvums nemazinātos, ir nepieciešami dažadi liegumi, rezervāti, kartēšanas, licencēšanas utt. Lieki teikt, ka tie ierobežo saimniecisko darbību...faktiski visā Latvijas teritorijā. Pēc tam sekos sodi par populācijas samazināsanos. Sekos arī vēlme atbruņot medniekus. Tajā pat laikā Zviedrijā medniekus tagad iesaista valts aizsardzības mehānismos. Pirms zemessardzes reformēšanas gandrīz katrs lauku zemessargs bija arī mednieks. Vai var būt labāks cīnītājs partizānu kara apstākļos? Rezumē - Latvija ar "ļietderīgo idiotu" palīdzību tiek bīdīta "zaļas", neražojošas, nabadzīgas un sodāmas valsts virzienā.

Atbildēt

Icaks.

24.08.2016. 09:10

»

Vietējais

Ir skumji, ka savu viedokli, vismaz runājot par putnu medībām, pauž cilvēki, kuri savā mūžā nav redzējuši īstu putnu bagātību, tādu, kāda tā bija 1950 - 1970 gados...


Tieši aizliegumi ir tie, kuri noveduši pie patreizējās situācijas. Medību liegumos ātri savairojas sīkie, vidējie un spārnotie plēsēji, kuri "aizsargājamās vērtības" noposta bez šķirošanas. Turpiniet aizliegt un būs vēl sliktāk.

Atbildēt

Icaks.

24.08.2016. 09:06

»

mieramika

Ņemot vērā ūdensputnu populācijas patieso stāvokli, pie to medībām būtu pielaižami tikai tie mednieki, kas uzrāda 5-10 ūdeļu astes


Ūdensputnu populācijas stāvoklis kopumā ir labs. Protams, ir atsevišķas lokālas teritorijas, kurās plēsēji medīti vāji vai arī to medības nav iespējamas dēļ medību ierobežojumiem "dabas aizsardzības interesēs" - tur ir pavājāk.
Bet kopumā piekrītu - vai nu 5 ūdeles vai 10 vārnu kājas (arī vārnas un žagatas bendē pīļu ligzdošanas sekmes, par niedru lijām pat nerunājot).

Atbildēt

mieramika

24.08.2016. 08:12

Ņemot vērā ūdensputnu populācijas patieso stāvokli, pie to medībām būtu pielaižami tikai tie mednieki, kas uzrāda 5-10 ūdeļu astes.

Atbildēt

Filips Bobinskis

24.08.2016. 01:55

Interesanta te dažiem domāšana. Lielie gaļas kombināti, kas mājputnus vai citus dzīvniekus kauj vienkārši nonstopā peļņas gūšanas nolūkā, esot kautkas normāls (Nu neticu, ka visi, kas te izsakās pret medībām, ir baigie veģetārieši), bet medības - atsevišķu kādas sugas indivīdu nogalināšana (process, ko var salīdzināt ar kāda lopiņa vai mājputna nokaušanu piemājas saimniecībā) gan esot kas šausmīgs, perverss u.t.t. Tad jau līdzīgi varētu izteiktiess arī par makšķerniekiem - pasēdēšana laivā ar makšķeri "kropla, asinskāra izklaide", bet industriālā zvejniecība gan ok.

Atbildēt

sence

23.08.2016. 19:18

Cilvēcīgāk ir medīt meža zvērus, nekā pašiem audzēt, pieradināt un tad nokaut un apēst.
Dabā vajadzētu notikt pašregulācijai, plēsīgie neļauj pārlieku savairoties zālēdājiem. Ja tas tā nav, tad mednieki vajadzīgi. Re kā mežacūkas bija nejēdzīgi savairojušās, tad daba uzsūtīja mērīti, un cieta arī mājas cūkas.
(Tāpat jau cilvēkus pārapdzīvotās pilsētās piemeklē slimību epidēmijas.)

Atbildēt

mans sakāmais

23.08.2016. 17:57

Cienījamie dzīvnieku mīļi!
Varbūt jūs gribat lai pie mums būtu tāpat kā "humānajā" Nīderlandē, kur putnus neviens nešauj, jo medības aizliegtas??? Tik humānisti aizmirst piebilst ka teiksim pārlidojošās zosis tur vienkārši noindē ar saindētu ēsmu , lai nebojā sējumus? Visnotaļ humāni vai ne ?? Bet toties cik skaļi var brēkt cik humāni valsts un tās iedzīvotāji , jo medības taču aizliegtas!!! varbūt mums vajag tādu "humānismu", kā Šveicē, kur vienīgo, nez no kurienes kalnos ieklīdušo lāci uzreiz nošāva, tikai tāpēc, ka tas ir bīstams zvērs un teorētiski var radīt "šveiciešiem " kādu apdraudējumu?? jeb tā pati "Nīderlande", kurā meža cūkas ir ārpus likuma! un katra nejauši iemaldījusies cūka tiek nekavējoties likvidēta! Un to nedara mednieki, jo medības ir aizliegtas, bet gan speciāli apmācīti pilsoņi! Vai tādu "humānismu" Jūs gribat ieviest Latvijā??
P.S. Bet ja Jums patiešām ir žēl putniņu, tad aizbrauciet labāk uz Iecavas putnu fabriku ( vai kādu citu), un uzrakstiet kā īsti patika, un vai pēc tā ko redzējāt, gribās ēst rīta omleti un vistas karbonādi! un ar šādu piemēru jūs parādītu īstu humānismu!
P.S.S. Kāds gudrs vīrs kādreiz teica apmēram tā: lielākā dzīvnieku aizstāvju problēma ir tā ka tie nevis mīl dzīvniekus, bet neieredz cilvēkus!

Atbildēt

Māris Millers-mednieks

23.08.2016. 15:58

»

a ko ta nu?

Kāpēc tad Latvijā medī putnus? Atbilde ir briesmīga: lai gūtu baudu, šaujot uz dzīvu mērķi - putnu. Varētu jautāt, vai šo efektu nevar panākt, šautuvē šaujot māla šķīvīšus...


Aizen uz ''Vincentu'' un pasūti meža pīles krūtiņu krējuma mērcē pa 20 eiro.
Pēc tam pasaki kā garšoja?

Atbildēt

Māris Millers-mednieks

23.08.2016. 15:52

»

fff

Cilvēks, kas šauj izklaides pēc, ir deģenerāts. Bez variantiem


Piekritīšu Tev, bet tur jau tā lieta, ka tā nenotiek.

Atbildēt

Alvīne

23.08.2016. 13:43

Es patiesi nesaprotu, kā tai Anitrai ļauj viņas izdomājumus gvelzt sabiedriskā medijā?

Atbildēt

Gunča

23.08.2016. 13:00

Anitras balss Latvijas Radiofonā man asociējas ar 90. gados "sex pa telephonu". Ja pievienojas Skuja var saklausīt "Anitra with stranger". Anitra fantastiski glāsmaina balss.

Atbildēt

krista

23.08.2016. 12:46

»

līvāniete

Latvijā vairs NAV mežaputnu! Tie daži eksemplāri pat normālu populāciju vairs nespēj atjaunot. Beigas ir ar medībām


Šis Baumanis patiešām ir amorāls NELIETIS augstākajā pakāpē!
Kā tādu Latvijas zeme nes?

Atbildēt

a ko ta nu?

23.08.2016. 12:43

Kāpēc tad Latvijā medī putnus? Atbilde ir briesmīga: lai gūtu baudu, šaujot uz dzīvu mērķi - putnu. Varētu jautāt, vai šo efektu nevar panākt, šautuvē šaujot māla šķīvīšus?
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Pilnībā pievienojos Skujas viedoklism!
KĀPĒC izklaides pēc ir jāšauj putni?
Kāpēc uz pīļu medībām dodas liela daļa no vadošo politiķu gala?
Putni jau tā tiek iznīcināti bezjēgā izcērtot mežus.

Atbildēt

līvāniete

23.08.2016. 12:07

»

jāj

rīdzenieki ir tizli...


Latvijā vairs NAV mežaputnu! Tie daži eksemplāri pat normālu populāciju vairs nespēj atjaunot. Beigas ir ar medībām!!
Un tu, tāds jāklis, kurš esi tikai lamu vārdus samācījies lietot, vispār neesi tiesīgs maizes riecienu saņemt no Latvijas!

Atbildēt

Jā!

23.08.2016. 07:30

Tā "daudzveidīgā populācija" Latvijā vispār nav vajadzīga. Ir jānoskaidro viena lieta. Vai šī zeme ir domāta meža zvēriem, vai cilvēkiem un kā intereses ir primāras. Paskaidrojiet man lūdzu (tikai sakarīgi un racionāli) kāpēc Latvijā ir jāaudzē alņi, mežacūkas, bebri? Kāpēc lāči Latvijā ir aizsargājami? Visi šie zvēri reāli apdraud cilvēkus un posta cilvēka darbu - sējumus,stādījumus, dārzus. KĀPĒC viņi šeit ir vajadzīgi? Uz zemeslodes ir pietiekoši plašas taigas zonas. Vai tiešām mazajai Latvijai tagad jābūt tai, kas glābs zemeslodes faunas dažādību savos nelielajos mežu puduros?
Izskatās, ka tā "zvēriņu ( tārpiņu, putniņu, gliemezīšu) aizsardzība" šeit tiek viesta ar pavisam citu mērķi.

Atbildēt

asre

22.08.2016. 23:12

Tā Tooma ir varen muļķīga būtne, sieviete ap vai pāri 50, bet balss intonacijās un runas izteiksmē tēlo 16 gadīgu muļķīti. Pietiek parādīties blakus jebkādam biksainim, tas kļūst vispār pataloģiski.Nesaprotami, kapēc viņa vispār kko dara Radio.

Atbildēt

John Doe

22.08.2016. 22:47

»

Cik daudz medībās esiet piedalījies? Medības nav lēts prieks un kāpēc bebri un citi zvēri ir savairojušies ir tieši tādēļ, ka mednieku skaits sarūk, vismaz aktīvo noteikti. Un "dabas draugi" to tikai visādi veicina, tai skaitā jūs, nonievājot medniekus. Īstie mednieki vienmēr bijuši laucinieki, tas ...


Tieshi papildini manu domu - runa ir par populacijas kontroli (vairak gan ne kontroli, bet saglabat lidzsvaru), ko dazhadi cilveki dazhadu iemeslu delj ir sagraavushi. Runa ir tieshi par tiem 'medniekiem' un 'makserniekiem', kas sezonas atklashana dodas aireet vai mediit un viniem neruup ne populaacija, ne balanss, ne vides ilgtspejiiba. Iznarstojushu vai narstojoshu zivi vieglak nokjert. Mezhacuukas ar siveeniem ir liels skaits dziivnieku - vairaak meerkju. Alnju maate ar telju ir leenaaka. Medniekam no 'Riigas kolektiiva' domashana ir diezgan primitiiva - jo vieglaak, jo labaak. Bebru no alas aaraa dabuut gruutaak, kapec mocities? Tapec ir jaliek ierobezhojumi, jo tie kolektiivi reti ir sapraatiigi (vai, vai alnis aizgajis uz kaiminu iecirkni), arii laucinieki ne vienmer ir sapratigi un biezhi ir slinki (slabo ziemaa stirnaam sienu un abolus aiznest?). Latvija ir salidzinosha laba statistika par dzivniekiem, nu tad uz priekshu - kamer kolektiivs nav 5 bebrus izshaavis vietaa, kur tie traucee, nekaadu vilku un alnju shaushanas licences nepieshkjirt. Tam pasham lauciniekam - gribi tornii seedeet? Pazinjo mezhsargam, nevis dari, ka ienak praataa.

Atbildēt

22.08.2016. 21:42

»

John Doe

Tiesi ta. Faunas daudzveidibu ir jaatbalsta un javeicina. Tapec udensputnu populacijas vairoshana ir loti svariga, jau ta ir daudz dabisko ienaidnieku un partikas trukums. Medniekiem japieraujas. Vai tad nu nevar pagaidit 5-10 gadus, kamer populacija atjaunojas lidz limenim, kad meza pili ezera ieraudzit...


Cik daudz medībās esiet piedalījies? Medības nav lēts prieks un kāpēc bebri un citi zvēri ir savairojušies ir tieši tādēļ, ka mednieku skaits sarūk, vismaz aktīvo noteikti. Un "dabas draugi" to tikai visādi veicina, tai skaitā jūs, nonievājot medniekus. Īstie mednieki vienmēr bijuši laucinieki, tas ir loģiski, tev ir jādzīvo uz vietas, lai varētu regulāri medīt, ne tikai reizi mēnesī vai gadā. Tramdīt bebrus uz laukiem no Rīgas neviens nebrauks, tā nav nekāda vieglā nodarbe un motivācija 0, jo no bebra gaļas daudz nepaēdīsi

Atbildēt

A.K.

22.08.2016. 21:37

»

fff

Cilvēks, kas šauj izklaides pēc, ir deģenerāts. Bez variantiem


Piekrītu, ka nogalināt izpriecas pēc ir kaut kāda novirze. Turklāt, daudzi mednieki stāsta, cik ļoti viņi mīl dabu un dzīvniekus. Es gan nesaprotu, kādēļ beigts dzīvnieks vai putns viņiem šķiet pievilcīgāks par dzīvu. Ja medī iztikšanai vai kādu citu racionālu iemeslu dēļ - viss kārtībā. Bet vai daudz tādu mednieku palicis?...

Atbildēt

22.08.2016. 21:33

»

Vietējais

Ir skumji, ka savu viedokli, vismaz runājot par putnu medībām, pauž cilvēki, kuri savā mūžā nav redzējuši īstu putnu bagātību, tādu, kāda tā bija 1950 - 1970 gados...


Medības ir hobijs, ja cilvēks pats izvēlas, ko medīt un ar kādiem paņēmieniem medīt, vai medīt ēšanai vai sportam. Vienīgais saprātīgais ierobežojumms ir dzīvnieku populācija. Medī tik daudz, lai nesamazinātos būtiski kopskaits. Bet ja visādi gudrinieki sāk norādīt, kā drīkst un ko nedrīst medībās darīt, kurā dienā iet medīt, kuru bebra "māju" jaukt nost un kuru nejaukt, tad tas vairs nav nekāds hobijs, bet darbs, bet par darbu ir jāmaksā. Smieklīgākais, ka jūs paši norādiet uz cēloņiem putnu populācijas samazināšanai, tie nav mednieki, kas putnus apšāvuši, bet gan "dabas draugi", kas "aizstāvot dzīvniekus" ir saveduši un sasaudzējuši sugas, kas tālāk maisa putniem dzīvot. Mednieki dabas daudzveidībai ir vairāk devuši, kā visi "dabas draugi" kopā.

Atbildēt

fff

22.08.2016. 20:25

Cilvēks, kas šauj izklaides pēc, ir deģenerāts. Bez variantiem.

Atbildēt

John Doe

22.08.2016. 20:06

Tiesi ta. Faunas daudzveidibu ir jaatbalsta un javeicina. Tapec udensputnu populacijas vairoshana ir loti svariga, jau ta ir daudz dabisko ienaidnieku un partikas trukums. Medniekiem japieraujas. Vai tad nu nevar pagaidit 5-10 gadus, kamer populacija atjaunojas lidz limenim, kad meza pili ezera ieraudzit vairs nav NOTIKUMS... Ejiet saut bebrus un mezhacukas. To pashu mezhacuuku shitie siveeni bez sniega atrast nevar - taadi mednieki... :D

Atbildēt

Vietējais

22.08.2016. 19:38

Ir skumji, ka savu viedokli, vismaz runājot par putnu medībām, pauž cilvēki, kuri savā mūžā nav redzējuši īstu putnu bagātību, tādu, kāda tā bija 1950 - 1970 gados.
Gan ar jenotu ievešanu Latvijā, gan ar bebru populācijas atjaunošanu, gan ar daudziem citiem ''ļoti vajadzīgiem un vērtīgiem'' pasākumiem Latvijā ir likvidēta, gandrīz pilnīgi, irbju un rubeņu populācija, vismaz par 80% vai pat vairāk samazināta meža pīļu populācija, droši var teikt, ka šobrīd ir redzamas tikai pupu mizas no kādreiz Latvijā dzīvojošo un ligzdojošo medījamo putnu bagātības.
Tādēļ vien putnu medības būtu stingri jāregulē un jāierobežo, nevis šausim visu pēc kārtas. Un ar gandarījumu var izteikties par Latvijas valsts mežu teritorijās esošajiem ūdensputnu medību aizliegumiem, tas vismaz ir mēģinājums kaut ko labot sabojātajā.
Jā, ir jāmedī vietās, kur zvēru klātbūtne rada postījumus gan lauksaimniekiem, gan mežam, jo daudziem meža iemītniekiem šeit jau vairs dabisko ienaidnieku-regulatoru nav - tāpēc to skaits ir jāregulē cilvēkam pašam, un, ja tev hobijs ir medības, tad par to ir jāmaksā katram medniekam pašam, nevis jāgaida kaut kāda samaksa par, tā saucamo, pakalpojumu, kā te autors skaidro.
Ir pilnīgi nesaprotama un nepieņemama šādu autoru loģika.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Kņada

FotoKatrs no mums kaut reizi ir mēģinājis sākt jaunu un skaistu dzīvi. Dažam pietika ar vienu mēģinājumu, cits to darīja vairākkārt, bet vēl kāds to dara, tas ir, mēģina nepārtraukti.
Lasīt visu...

8

Aicinām Baltkrievijas Valsts prezidentu nekavējoties darīt visu ko tādu, ko viņš noteikti nedarīs

FotoMēs, Lietuvas, Polijas, Latvijas un Igaunijas prezidenti kā Baltkrievijas kaimiņi un kā NATO un ES dalībvalstis vēlamies, lai Baltkrievija būtu stabila, demokrātiska, neatkarīga un pārtikusi valsts. Tādēļ mēs aicinām Baltkrievijas Valsts prezidentu:
Lasīt visu...

21

Provinces pensionāra vēstule pakaļpalicējiem Rīgā

FotoMierīga varas maiņa, bez skandāla un klopes, saskaņā ar brīvu vēlēšanu rezultātiem jau izsenis tiek dēvēta par demokrātijas svētkiem. Šāds prieka brīdis gaida rīdziniekus jau pēc dažām nedēļām. Par Rīgas iepriekšējās politstruktūras sabrukumu vairs nešaubās neviens, un tagad vēlētāju rokās būs sastutēt jaunu. Ne nu gluži pašiem, bet caur vēlētiem priekšstāvjiem.
Lasīt visu...

21

Kam ir izdevīgi popularizēt tautu izšķīšanu "kausējamā katlā"

FotoTautas brīvība ir atkarīga no nacionālās identitātes spēka. Identitāte ir vērtību sistēma. No vērtībām izriet griba un rīcība - nepakļauties apspiestībai, cīnīties, upurēties.
Lasīt visu...

15

Aizbraukt uz vietu ar skaistu skatu un izslāpušām acīm divatā skatīties uz klienta alkohola pudeli...

FotoPēc Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) statistikas 2019. gadā vadītāji alkohola reibumā izraisīja 173 ceļu satiksmes negadījumus (CSNg) ar cietušajiem, 14 CSNg ar bojā gājušajiem un 232 CSNg ar ievainotajiem. Pēc Eiropas Komisijas statistikas 2018. gadā Latvija pēc ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita bija trešā valsts ES pēc Rumānijas un Bulgārijas.
Lasīt visu...

3

Lai novērstu uzmanību no izgāšanās ar kadastrālajām vērtībām, esam uzmeistarojuši slepenu projektu par jaunu tiesiskuma darba grupu

FotoPiektdien, 7. augustā, Tieslietu ministrija ir iesniegusi izskatīšanai Ministru kabineta sēdē ziņojuma projektu, kas paredz izveidot darba grupu ar valsts tiesisko drošību saistīto problēmjautājumu risināšanai.
Lasīt visu...

18

Neuzskatām par iespējamu piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas pasākumos, kas tiek organizēti svešā valodā

FotoEsam aicināti piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas raidījumos, ko organizē Latvijas sabiedriskie mediji, kas cita starpā iekļauj arī raidījumus, kas notiek svešvalodā, konkrēti - krieviski.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Izliksimies, ka esam norūpējušies: valsts prezidenta Egila Levita paziņojums par vēlēšanām Baltkrievijā

Latvija kā Baltkrievijas kaimiņvalsts pilnībā atbalsta baltkrievu tautas dziļo vēlmi dzīvot savā neatkarīgā, brīvā,...

Foto

Par dzīves mērķiem un jēgu

Kas mēs esam? Kāds ir mūsu dzīves mērķis? Kāda ir jēga cilvēces pastāvēšanai? Atbilstoši savām zināšanām un prāta spējām mēs meklējam...

Foto

Pamēģiniet mums noticēt, ka vislielākajā luterāņu draudzē viss ir gandrīz kārtībā

Rīgas Lutera draudze kategoriski noraida medijos izskanējušās interpretācijas par draudzes ilggadējo mācītāju Kaspara Simanoviča...

Foto

Par ko balsot vēlēšanās?

Vatikāna II koncils par katoļu aktīvu līdzdalību politiskajā un sabiedriskajā dzīvē uzsver, ka "visiem pilsoņiem ir jāatceras savas tiesības un reizē pienākums...

Foto

Neizvērtēta un nepamatota kadastrālo vērtību aprēķināšanas reforma ir kaitniecība

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija uzskata, ka globālās krīzes apstākļos (Covid pandēmijas laikā) finansiāli tiek ietekmēts ikviens...

Foto

Ceram, ka valdība un koalīcija pieņems pareizo lēmumu un atdos mums visu, ko pieprasām

Esam gandarīti par to, ka Amerikas Savienoto Valstu valdība joprojām pievērš uzmanību...

Foto

Kadastrālās vērtības ir “jāiesaldē”

Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija LANĪDA aicina “iesaldēt” šā brīža kadastrālās vērtības, lai novērstu negatīvās sekas, kas prognozēto kadastrālo vērtību pieņemšanas gadījumā...

Foto

Pa iznīcības ceļu…

Kāds gudrais reiz uzdevis jautājumu: „Viens mats — vai tas ir daudz, vai maz?” Un pēc tam pats atbildējis: „Ja uz galvas, tad...

Foto

Dabas aizsardzības pārvaldes reforma: ieguvumus nesaskatām, zaudējumi acīmredzami

Vides konsultatīvā padome (VKP), kas apvieno divdesmit nozīmīgākās nevalstiskās vides organizācijas Latvijā, iebilst pret VARAM virzīto Dabas aizsardzības...

Foto

Striķim pietiek, ēšanai nepietiek: Latvijā diemžēl parasti praktizē lāpīšanu ar ielāpiem, kas mazāki par caurumu

Pārsvarā Latvijas sabiedrība ir vai tiek grūsta procentu gūstā. Ja ienākumi...

Foto

Izstrādātie tiešmaksājumu nosacījumi vairāk līdzinās "naudas apgūšanai"

Publiskajā telpā izskanējušie tiešmaksājumu aprēķini nav korekti, tiešmaksājumu sadaļā visvairāk cietīs mazie un vidējie lauksaimnieki, turklāt Zemkopības ministrijas (ZM)...

Foto

Ko lai dara, ja man gribas sev paturēt pusi no grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu pārdošanas cenas?

Jau labu laiku lauzu galvu par grāmatu vākos ielikto...

Foto

Pakļautās Latvijas priekšniekdiletanti infekciozos laikos

Pirms ir sākta ordeņu dalīšana "Par uzvaru pār Covid-19", ir vērts ar vēsu prātu novērtēt pakļautās Latvijas iestāžu un personāliju darbību...

Foto

Kā mēs tērēsim daudzās naudas

Vairāk nekā 10 miljardi eiro jeb gandrīz viens Latvijas gada budžets – tik daudz Eiropas naudas mums līdz 2027. gadam paredz...

Foto

Es apliecinu savu interesi iesaistīties dialogā ar likumdevēju Saeimas organizētā konferencē vai seminārā - tas mums noteikti dos daudz laba

Daru zināmu, ka 2020. gada 2....

Foto

Esam izlēmuši koncentrēties uz ražošanu Latvijā – un tam ir savi iemesli

Šobrīd ir pienācis laiks, kad AS „Agrolats Holding” grupa, kurā ietilpst arī tādi pazīstami...

Foto

Liel un jaun koncertzāl, pa kuras celšn jūs tur kašķe, taisn pirms gad tik atklāt uz Lielo laukum iekš Ventspil

Mēs, kas dzīvo iekš sav ķizgal...

Foto

Nav atbalstāms MK rīkojuma nosacījums par Pasaules tirdzniecības centra ēkas demontāžu

Latvijas Arhitektu savienības (LAS) Padomes locekļi, apspriežot Ministru kabineta rīkojumu Nr. 341 no 18.06.2020. par...

Foto

Eiropas Komisija vērtēs Latvijas ārkārtas stāvokļa atbilstību cilvēktiesībām

Šā gada pavasaris ar Covid 19 un no tā izrietošajām sekām izsita no līdzsvara daudzus. Tiek lauzti šķēpi,...

Foto

Vadzis

Kā saprast teicienu un pat apgalvojumu – «Kad vadzis ir pilns, tas lūzt»? Vai tā, ka ir nepieciešamas pārmaiņas, ka/ja turpmāk neizdosies noturēt paklausībā, ka...

Foto

Tagad mums ir slikti ceļi, bet daudz ierēdņu, kuri balso par to, lai nekas nemainītos

Divas lietas. Arī it kā nesaistītas, bet par to pašu. Attīstības Par kabatas...

Foto

Meklējam viedu taktiku ēnu ekonomikas līmeņa mazināšanai

Pagājušais – 2019. gads iestādei bija nopietns pagrieziena punkts, kad tika izstrādāta jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attīstības stratēģija...

Foto

Sauksim visas lietas īstajos vārdos

Kas katram no jums ir tas mīļākais un dārgākais? Protams, vispirms tā ir paša personīgā āda. Pēc tam bērni, sieva, ģimene....

Foto

Kremļa vēstniecība nāk palīgā: noderīgie idioti cieš zaudējumus „Piebaltijas” infokara frontē

Latvija ir uzsākusi sparīgu cīņu pret  Kremļa izplatīto dezinformāciju. Par drošību un  veselīgu mediju vidi atbildīgās...

Foto

Kam ir izdevīga ārkārtas situācija, jeb kā tiek radītas dzīres mēra laikā?

Saeimas pēdējā ārkārtas sēdē 9. jūlijā, tika izskatīti pieprasījumi par konkrētiem faktiem saistībā ar...

Foto

Mēs dzīvojam melu sistēmā

Es Jums pastāstīšu, kā veido melu ziņas. Melu sistēmu. Tikai ar dažiem piemēriem. Kaut to ir daudz....

Foto

Pareizu ceļu ejam, biedri Svece

Atbalsta vēstule pasaules progresa vēsmu nesējiem, nenogurdināmiem cīnītājiem pret verdzības laiku mantojumu, rasismu un citiem -ismiem....

Foto

Par ko Covid piemaksas Ieslodzījuma vietu pārvaldē?

Izlasīju internetā: "Fiskālās disciplīnas padome: valsts atbalsts Covid-19 pēckrīzes pasākumiem lielākoties ticis valsts sektoram un uzņēmumiem.”...

Foto

Vai Ļeņina ielā 59 (blakus Stūra mājai) dzīvoja čekisti?

Es te veicu nelielu izpēti. Iepriekš publicēju aicinājumu atsaukties zinošus cilvēkus, kas varētu paskaidrot, vai Ļeņina ielā...

Foto

Pēdējais laiks mēģināt iegūt politisko kapitālu no prettiesiskā nekustamā īpašuma nodokļa tēmas

Līdzšinējā nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) piemērošanas kārtība ir jāreformē, un jāievieš neapliekamais minimums primārajam...

Foto

Dievapziņa - strīdēties vai mēģināt saprast?

Katram no mums ir sava patiesība jeb pasaules uzskats, ko esam izveidojuši no lasītā, redzētā, dzirdētā, skolā iemācītā un pašu...

Foto

Uz politiskā feļetona tiesībām: pašpasludinātā virsvadoņa dekrēti par Teikas apkaimi

Es, Viedais Manels, turot roku uz Latvju nerātnajām dainām, pasludinu sevi par Teikas virsvadoni un zvēru...

Foto

Tālmācību nepieņemamības pamatojums

Tālmācību (attālinātās “online” izglītības) nepieņemamības pamatojums jeb krievu neoliberālis prognozē klātienes izglītības elitarizāciju un apgalvo, ka līderiem nav jābūt pārāk daudz un tāpēc...

Foto

Nekustamā īpašuma astrālās vērtēšanas līkloči

Šobrīd Latvijā nekustamo īpašumu kadastrāli vērtē atsevišķi – ēkas/būves un zemi, kas ir pretrunā ar pasaulē pārsvarā pieņemto praksi un Latvijas...

Foto

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina Valsts prezidentu kļūt par pirmās latviski izdotās grāmatas piecsimtgades notikumu patronu

Valsts prezidents Egils Levits ar dzīvesbiedri Andru Leviti šodien apmeklēja Latvijas...

Foto

Ja ir TĀDS “tautu tēvs”, tad labāk tautai dzīvot kā bārenei

Pasaulē ir un ir bijuši vairāki “tautas tēvi”. Tiesa, šāda iezīme ir tikai totalitārajiem režīmiem....

Foto

Pārdomas pēc grāmatas "Viltvārdis" izlasīšanas

Vispār jau cilvēcīgi Levitu var saprast, nedaudz pat izjūtu līdzjūtību. Kādas dzimtas piedzīvotās epizodes, iespējams, gadu gaitā radu daudzreiz pārstāstītas un...

Foto

Ko gada laikā paveicis nācijas tēvs un visas tautas prezidents

Valsts prezidenta Egila Levita prezidentūras pirmā gada (2019. gada 8. jūlijs–2020. gada 6. jūlijs) kopsavilkums....

Foto

VID pieeja veicina to, ka uzņēmējs ir gatavs pat atsaukties noziedznieku aicinājumiem sadarboties

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir būtiska loma valsts budžeta ieņēmumu veidošanā. Tomēr visbūtiskākā...

Foto

Toreiz un tagad jeb Mīti un patiesība par dzīvi Latvijā padomju laikā

Vien reta tēma tiek apspriesta tik emocionāli, bet bieži vien – pat agresīvi, kā...

Foto

Totalitāro žurku cīņa par varu: kurš kuru iznerros

Pašsaprotams, ka sabiedrotos (draugus) aicina ciemos kā ikdienā, tā arī svētku dienās. Īpaši jau svētku dienās. Nav šaubu,...

Foto

Ja tas, ko raksta grāmatā „Viltvārdis”, ir taisnība, tad Nācijas tēvam ir jāatkāpjas

1. Ja viss tas, ko grāmatā Viltvārdis, raksta Lato Lapsa, ir taisnība, tad Nācijas...

Foto

Ko apliecina pieminekļa zīme

Mantojums ir visapkārt, tas, paaudžu paaudzēm uzkrāts, veido mūsu šodienu – kā fons un vērtību radītājs. Tas, ko redzam, paliek mūsos, tāpēc...

Foto

Tagad es piesaku valsts digitalizācijas reformu

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotais informatīvais ziņojumus "Par valsts pārvaldes informācijas sistēmu arhitektūras...

Foto

Manas pārdomas par Latvijas himnu

Mūsu valsts himnā centrālais jēdziens ir Latvija. Toreiz, kad himna radās, priekšstats par Latviju bija jauns. Latvija kā vienota zeme –...