Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Beta
30.12.2022. 12:46»
IM
Jā, jā, visiem iespējamiem spēkiem. Sūtīsim ukraiņiem saimnieciskās svecītes ar visiem iespējamiem spēkiem. To mēs varam, to mums atļauj. Bet normālas tāldarbības raķetes sūtīt, ar visiem iespējamiem spēkiem neļauj. Ukraiņi pagrabā pie svecītēm veiksmīgi kastrē Putinu? Fronte var sabrukt? Un kas krievam...
Svecīšu fani tagad ir Mūrnieces kundze, vecā šķirtene. Varbūt laimīgi apprecēs kādu ukraiņu karavīru ar triecienšauteni. Lai gan komentāri par to neliecina. Kas tad turēs svecīdi, ja tā notijs ierakumos? Vai mūrniecei būs balta vešiņa un baltas kapronzekes. Santa to uzzinās pirmā, vaļājoties gultā.
Beta
30.12.2022. 12:43»
IM
Nezinu un nesaprotu kur savu pārliecību smeļas tie kas cer ka Krievija globālās pasaules dalīšanas priekšvakarā ņems un sabruks? Jā, nu neiet kā vajag, mobilizējamie ir pārlieku mobili arī Krievijā, bet zaudēt Ukrainā kādus 30 miljonus krievu (~puse Ukrainas iedzīvotāju) Krievija ar diez vai jebkad ...
Jā, viss pilnīgi dirsā. Esmu iedomājusies, ka ukri neados ne zemes pleķīti. Nezinu, ar kuru galu tu domā. Un vēltiem bairahtariem vajag raķetes. Bet joprojām neviens nezin, kur aizceļo graudi no ukru elevatoriem.
Vienā komenta kolosāls ieteikums
30.12.2022. 12:41Kolosāls projekts: "pieteikt karu Krievijai un klusiņām padoties gūstā..."
IM
30.12.2022. 12:21»
Beta
krievija ir lūzeru lūzeris...
Jā, jā, visiem iespējamiem spēkiem. Sūtīsim ukraiņiem saimnieciskās svecītes ar visiem iespējamiem spēkiem. To mēs varam, to mums atļauj. Bet normālas tāldarbības raķetes sūtīt, ar visiem iespējamiem spēkiem neļauj. Ukraiņi pagrabā pie svecītēm veiksmīgi kastrē Putinu? Fronte var sabrukt? Un kas krievam no tā? Sabruks šī fronte, uztaisīs nākamo. Krievija taču no tā nesabruks, paliks tikai niknāka.
Lasītājs
30.12.2022. 12:21Gaiziņš aģitē par obligāto dienestu. Kaut kādas patiesības no pagātnes, un pilnīga nezināšana, nesaprašana, kas ir mūsdienu armija, kas notiek Ukrainā. Tā ir tā mūsu politiķu muļķība, ka tika aizliegta Krievijas televīzija un autoram nav bijusi iespēja redzēt, kā karo krievu armija! Kādas viņu armijai nepilnības? Kādu ieroču nav nevienai NATO valstij?
Muļķības arī par Karabahu. Tur armēņi zaudēja, azarbažānas "Baraktāriem", jeb armēņiem nebija mūsdienīgu ieroču, kam nav nekāda sakara ar lielgabala gaļu ierakumos!
Bet par tēmas "izcelšanu", paldies!
Beta
30.12.2022. 12:06»
IM
Nezinu un nesaprotu kur savu pārliecību smeļas tie kas cer ka Krievija globālās pasaules dalīšanas priekšvakarā ņems un sabruks? Jā, nu neiet kā vajag, mobilizējamie ir pārlieku mobili arī Krievijā, bet zaudēt Ukrainā kādus 30 miljonus krievu (~puse Ukrainas iedzīvotāju) Krievija ar diez vai jebkad ...
krievija ir lūzeru lūzeris.
krievi nupat apēd pēdējās PSRS rezerves un kā aptaisījušies skraida pa diktatoriem pat pēc normālām ķiverēm...
Vispareizākā stratēģija patreiz ir visiem iespējamiem spēkiem atbalstīt Ukrainu, kas veiksmīgi kastrē putleru.
krievija šo karu uzsāka, lai pārdalītu pasauli, bet tā kā tur visiem rokas aug no pakaļas, dabūja pa muti tā, ka turas kājās vien pēc inerces.
Krievu fronte var sabrukt jebkurā brīdī, kā tas notika ar PSRS. Var vēl bišķi pastāvēt...
… Rādīt visu
vispār
30.12.2022. 11:56Raksts galīgi garām.
Pirmkārt, jebkādas militārās tehnikas nodošana Ukrainai ir pamatota, jo ar to tiek iznīcināti tie, kas varētu iebrukt Latvijā un labāk, ja to izdara Ukrainā nevis nāktos darīt Latvijā.
Otrkārt, Latvijas armijas bruņojumam nav izšķirošas nozīmes reālā karā pret vienīgo iespējamo agresoru. Atgādināšu, ka pēc krievijas iebrukuma Ukrainā tā ātri sagrāba teritoriju, kas krietni lielāka par Latviju.
Treškārt, droni ir ļoti noderīgi, ko, starp citu, pierādīja arī autora pieminētais karš Karabahā, kur azerbaidžāņi sasita lupatās armēņus tieši ar droniem.
Ceturtkārt, obligātajam dienestam arī nav izšķirošas nozīmes, jo proporcionāli ienaidnieka mobilizētiem 300 tūkstošiem mēs varētu likt pretī kādus 4-10 tūkstošus, turklāt, lai tos visus apbruņotu atbilstoši autora rakstītajam, regulārajā armijā uz katru karavīru būtu jābūt pa tankam, lielgabalam vai kaujas mašīnai. Turklāt mobilizāciju nevar paveikt dažās dienās un atrodoties zem ienaidnieka uguns.
nu
30.12.2022. 11:36»
KKK
LV aizsardzību vadīs kāzu ģenerāļi, kuri šo dienesta pakāpi ieguvuši vispār bez kāda pamatojuma? Un aizsargās - kas? Tādi kā kašers, kurš pat savu pakaļu nosargāt nespēj? Un nato 5. punkts paredz, ka kaut jel kāda palīdzība var sākties ne ātrāk kā pēc 2 nedēļām. Jācer, ka pa 2 nedēļām kašeri kāzu ģenerāļu...
Lielākā daļa Eiropas armiju ģenerāļi ir tādi, jo nekad nav piedalījušies reālā karadarbībā un komandējuši dažāda līmeņa militārās vienības.
IM
30.12.2022. 11:36Nezinu un nesaprotu kur savu pārliecību smeļas tie kas cer ka Krievija globālās pasaules dalīšanas priekšvakarā ņems un sabruks? Jā, nu neiet kā vajag, mobilizējamie ir pārlieku mobili arī Krievijā, bet zaudēt Ukrainā kādus 30 miljonus krievu (~puse Ukrainas iedzīvotāju) Krievija ar diez vai jebkad būs ar mieru. Manuprāt viss beigsies ar to ka ukraiņiem nāksies ir teritorijas atdot, ir stingrus krievu valodas un kultūras pasākumus savā atlikušajā teritorijā ieviest.
Latvijas problēma ir tā ka NATO Latvijā atrodas pie Krievijas robežās. Nekādi 10 000 "baitaraktu" te nepalīdzēs. Ja Krievijā arī turpmāk būs normāla valdība tad nekāda ieroču koncentrācija te pie Krievijas robežas nebūs, ja nu vienīgi Krievijai tās robežas kopumā ir garas un uz kādu laiku pārstiepties, tā teikt, viņi var.
Tāpēc Latvijai nebūtu jāmēģina militārā ziņā uzlēkt augstāk par savu pakaļu. Nelieli, pēc iespējas moderni bruņoti un labi apmācīti militārie spēki, kas nevienam acīs neduras, bet pēc tukšas vietas arī neizskatās.
Latvijas aizsardzības galvenais punkts būtu pēc iespējas izvairīties no jebkādas karošanas Latvijas teritorijā.
Citādi latvietībai ir kirdik, latvieši izšķīdīs pa pasauli, bet to mazumiņu kas te paliks neviens vairs neņems vērā.
Dans
30.12.2022. 11:32»
Stalkers
Gribu paturpināt...Latvijas ekonomikā jau sen ir izveidojies koruptīvu iepirkumu ekonomikas caurausts antisociāls līdzsvars, kurš vairs nav pārvarams ar sistēmas iekšējiem spēkiem. Ikviens, kurš mēģinās pats pirmais atteikties no līdzšinējās stratēģijas, būs lielāks zaudētājs, jo citi savu stratēģiju...
...un vēl divas lietas.
1.Kas notiek regulāros iepirkumos AM Pabrika un "likumīgā zagļa" Aivara Tiesneša stingrā uzraudzībā, kur visu noslepeno? Iet milzīgas naudas masas izlaupīšana un sadale. Lumpeņiem tas nav jāzina.
2.Pleskavas divīzijai vajag 72 stundas, lai tāds valstisks veidojums kā Latvija beigtu eksistēt. Neviens 5.pants pat nebūtu pieminēts un neviena NATO brašuļiem Latvijā jau nebūtu nedēļu pirms PD ienākšanas Zilupē....
...izeja? Pirmajiem pieteikt karu Krievijai un klusiņām padoties gūstā....
Stalkers
30.12.2022. 11:12»
Latvija - neizdevusies valsts
Tas, ko grib tādi politiķi kā, piemēram, Pabriks, - viņi grib ar likumu piespiest, lai visi Latvijas iedzīvotāji iebrukuma gadījumā kļūst par, oficiāli skatoties, teroristiem...
Gribu paturpināt...Latvijas ekonomikā jau sen ir izveidojies koruptīvu iepirkumu ekonomikas caurausts antisociāls līdzsvars, kurš vairs nav pārvarams ar sistēmas iekšējiem spēkiem. Ikviens, kurš mēģinās pats pirmais atteikties no līdzšinējās stratēģijas, būs lielāks zaudētājs, jo citi savu stratēģiju nemainīs. Bez ļoti nozīmīgiem ārējiem satricinājumiem izkustināt Latvijas ekonomiku no antisociālā Neša līdzsvara nav iespējamas. Turklāt, jo ilgāk saglabāsies līdzsvars, jo grūtāk būs to mainīt nākotnē.
ProgresSīvais
30.12.2022. 11:08Nesakiet viss, kultūras darbinieki ir gatavi sagaidīt izvarotāju un marodieru armiju.
Re, "legālie spiegi"
30.12.2022. 11:07»
fui
Un kā ar Raimonds Graube
Tu varbūt nezini, ka Latvijā , var teikt, uz katra soļa darbojas "legālie spiegi", kuri izplata baumas par L atviju un Latvijas personībām, tās nomelno bez faktiem un pierādījumiem rakstos un komentāros.
Vai tie nav savervētie? Jo var būt arī vienkārši "gudrie" kara mākslas speciālisti no malas, kuri visu zina, visu prot, visus var pamācīt, bet paši neko nedara, neiesaistās un "aplaužas" jau 1. dienā.
Grūti atšķirt, kurš spiegs, kurš prasts nomelnotājs aiz stulbuma. Bet abi līdzīgs ļaunums Latvijai, ja kritika publiski iet bez faktiem.
FF
30.12.2022. 11:00Ražošanas bizness, kuru izveidoju no nulles un attīstīju divpadsmit gadu garumā, tika noreiderēts un izlaupīts ar Kariņa režīma vistiešāko atbalstu.
Reideriskā uzbrukumā piedalījās tajā skaitā valsts policijas, prokuratūras, tieslietu ministrijas (divi tiesneši) amatpersonas un viens advokāts, ar zvērinātu advokātu padomes atbalstu.
Konstatējams, ka Kariņa režīms atmeta Latviju atpakaļ 80.gados, jo valsts vairs negarantē īpašuma tiesību ievērošanu. Kariņa režīms faktiski vairs neatzīst LR Satversmes 105.pantu (īpašuma tiesību garantēšana no valsts puses).
Tādi cietušie no Kariņa režīma siles lopiem ir simti, varbūt tūkstoši.
Rodas pamatots jautājums, ko darīsim, kad saņemsim pavēsti ierasties komisariātā, lai aizstāvētu Kariņa režīma siles lopus.
… Rādīt visu
fui
30.12.2022. 10:58»
he
Vai ta nevar pakomandēt kādu kanādiešu bataljonu??? Var !!!J...
Un kā ar Raimonds Graube?
Sava laikā būvnieki ierēca, ka bez pieredzes ticis armijas amatos.
Mjā
30.12.2022. 10:51»
lauķis
Pareizi noformulēts jautājums jau sevī ietver vismaz pusi no atbildes.Un vēl,Kremlī nav neviena krieva
Kāda mums daļa kas ir kremlī, pietiek ar to,ka blakus ir 140 miljoni krievu un Latvijā 60% tevi ieskaitot.
fui
30.12.2022. 10:47»
Gudrās tantes stāsts
Labs "gudrās tantes' stāsts, pasaka par veco labo laiku karagājieniem no Parīzes uz Maskavu un atpakaļ. Raksts ir dziļa bezatbildība, armijas un Latvijas nomelnošanai...
Jums trūkst pelēko šūniņu, diemžēl.
Un tādi muļķi ir arī pie varas.
Pirātu partija
30.12.2022. 10:47Pirmkārt.
Vienīgais drauds Latvijai, ir putleriskā-rašistiskā impērija, bet to sakaus Ukraina!
Tāpēc jebkura palīdzība Ukrainai, kas veicinās tās uzvaru ir garantija Latvijas neatkarībai.
Otrkārt.
Pretiniekam jāzin, ka uzbrūkot mazai valstij, tai ir tiesības aizstāvēties ar jebkuriem paņēmieniem.
… Rādīt visu
Cenšos spiegot
30.12.2022. 10:46Lasi "DUDRDOM" stāstu: "Pirmkārt, tautai tiek stāstīts, ka Latvija tagad sapirks bairaktārus un haimarsus un būs spējīga kā līdzīga karot ar Krieviju un ka Latviju spēšot aizsargāt NATO kaujas grupa Ādažos utt. Otrkārt, tiek izplatīti mīti jeb pasakas par NATO organizāciju kā tādu. Nepareizi ir, kā to dara Latvijas politiķi, pasniegt NATO kā kaut ko līdzīgu apsardzes firmai, ar kuru Latvija ir noslēgusi līgumu par apsardzi un tagad atliek tikai nospiest sarkano trauksmes izsaukuma pogu (iedarbināt Ziemeļatlantijas līguma 5. pantu) un NATO armija “ar sirēnām kaucot skries kā uz izsaukumu” aizstāvēt Latviju"- citāts beidzas. Tas ir stulba spiega stāsts.
jņu nu nav zagļi ļembi ļeščiņščas viļakas pudenciju škles
30.12.2022. 10:45»
trīs tankisti, trīs jautri draugi
Kungi, viss būs čikiniekā! Paliksim savās vietās - Kariņš karos, Mūrniece mūrēs
jeb TAVĒJIE SAVĒJIE
he
30.12.2022. 10:44»
KKK
LV aizsardzību vadīs kāzu ģenerāļi, kuri šo dienesta pakāpi ieguvuši vispār bez kāda pamatojuma? Un aizsargās - kas? Tādi kā kašers, kurš pat savu pakaļu nosargāt nespēj? Un nato 5. punkts paredz, ka kaut jel kāda palīdzība var sākties ne ātrāk kā pēc 2 nedēļām. Jācer, ka pa 2 nedēļām kašeri kāzu ģenerāļu...
Vai ta nevar pakomandēt kādu kanādiešu bataljonu??? Var !!!J.
Ukrainas kara eksperta Dalbiņa iecelšana par komandieri savulaik bija zelta vidusceļš, kompromiss starp bijušajiem padomju armijas virsniekiem, kas dienēja aizsardzības spēkos, un zemessardzi. Viņš kļuva par samierinātāju starp gandrīz nesamierināmiem militāriem formējumiem. «Tolaik bija skaidrs, ka Dainis Turlais amatā ar savu padomjlaiku izglītību nevar palikt - nekārtības bija lielas. Tad nu ielika Dalbiņu, kas savā ziņā bija politisks kompromiss,»Viņš bija labs, godīgs fizkultūras skolotājs. Un tad viņam pēkšņi, bez lielas pieredzes, jāpārņem visi bruņotie spēki. Tas ir par daudz prasīts no cilvēka.Izglītības jomā J.Dalbiņa sasniegumu kontā ir tikai Fizkultūras institūta diploms un mēģinājumi apgūt angļu valdodu. Kā bēdīgi atzīst Nacionālās drošības padomes sekretārs Gundars Zaļkalns, J.Dalbiņš komandiera pienākumus pildīja tikai atbilstoši savām spējām, izglītības trūkums bija jūtams.
lauķis
30.12.2022. 10:44»
Kāpēc kāpēc
Kāpēc bija jāiebrūk Čečenijā divas reizes, Gruzijā,Krimā, Ukrainā, kāpēc netikai veikta deokupācija/dekolonizācija Latvijā, kāpēc eiropas parlamentā sēž kremli apkalpojošie komunisti un krievu okupanti
Pareizi noformulēts jautājums jau sevī ietver vismaz pusi no atbildes.Un vēl,Kremlī nav neviena krieva.
pajautā, žeņka, savējiem
30.12.2022. 10:44»
Zenta
Lai man paskaidro, kāpēc Krievijai šeit būtu jāiebrūk. Te nekā iegūstama vairs nav. Ostas sankciju apstākļos ir nevērtīgas, Jau šodien apgrozījums tām stipri krities. Darbaspēka tikpat kā nav, vienīgi apgādājami pensionāri. Kūdras purvi izrakti, meži nozāģēti. Rūpnīcu vietā lielveikali. Tos, kas stāstīs...
kāpēc viņi ik gadsimtu te iebrūk????????????????????
Kāpēc kāpēc
30.12.2022. 10:41»
Zenta
Lai man paskaidro, kāpēc Krievijai šeit būtu jāiebrūk. Te nekā iegūstama vairs nav. Ostas sankciju apstākļos ir nevērtīgas, Jau šodien apgrozījums tām stipri krities. Darbaspēka tikpat kā nav, vienīgi apgādājami pensionāri. Kūdras purvi izrakti, meži nozāģēti. Rūpnīcu vietā lielveikali. Tos, kas stāstīs...
Kāpēc bija jāiebrūk Čečenijā divas reizes, Gruzijā,Krimā, Ukrainā, kāpēc netikai veikta deokupācija/dekolonizācija Latvijā, kāpēc eiropas parlamentā sēž kremli apkalpojošie komunisti un krievu okupanti ???
Atis Priedītis
30.12.2022. 10:40»
Atim
Tu varētru vienreiz aizvērties un iet rakstīt savas murgainās grāmatas, par kurām neviens nezin
Otrā vieta Latvijā par lasījumu skaitu Latvijas bibliotēkās nenozīmē, ka neviens par mani neko nezina.
https://www.akka-laa.lv/lv/par-akka-laa/jaunumi/443-darbu-publiskais-patapinajums-latvijas-bibliotekas-2021-gada/
tā viš i...
30.12.2022. 10:37Ielikt Mūrnieci par Aizsardzības ministri var tikai tādi jefiņi kā Kariņš. Viņam viss ir labi - pie pirmiem draudiem būs pāri okeānam.
Beta
30.12.2022. 10:36Teksts ir loģisks un iebilst neko īpaši nevar. Var tikai papildināt.
1/ ja krievs par savu pirmo mērķi (tādi plāni bija) būtu izvēlējies Baltijas valstis, visticamāk mēs būtu iekaroti un nekāds NATO mums nepalīdzētu.
Starptautiskās organizācijas mūsdienās ir pilnīgi impotentas.
2/ tāpēc mums būtu jāsaprot un jāiekaļ savās galvās, ka Ukraina cīnās arī par mums un jāizbeidz jebkāda veida čīkstēšana palīdzības Ukrainai sakarā.
3/ krievs ir pamatīgi dabūjis pa snuķi un pat impotentais NATO sācis lietot potences tabletes, tāpēc patreiz un tuvākajā nākotnē krievijas uzbrukums Baltijai tuvs nullei. Lai ko solovjovs nekliegtu savā studijā...
… Rādīt visu
ha-ha
30.12.2022. 10:35Par to lai tā būtu ,sardzē visus šos gadus stāv aizliegtās okupantu kompartijas neaizliegtie biedri,kuri pat ir pamanījušies slaukt NATO un ES un vienlaikus samazināt katastrofāli latviešu skaitu Latvijā un palielināt savu labklājību un ir gatavi to darīt vienmēr,jo latvieši,sev par nelaimi,padomju okupantus samainīja pret kolaborantu okupantiem.
Atim
30.12.2022. 10:35»
Atis Priedītis
Ir jābūt citai pieejai. Tiklīdz Krievija kādas valsts tuvumā sāk savilkt savu karaspēku, momentā ir jāsapulcina tikpat liels vai pat lielāks karaspēks savā teritorijā. Krievija nevar uzbrukt pēkšņi ar milzīgu karaspēku, kurš ir koncentrēts vairāku simtu kilometru attālumā no upurvalsts robežas. Tieši...
Tu varētru vienreiz aizvērties un iet rakstīt savas murgainās grāmatas, par kurām neviens nezin.
Anti colorados
30.12.2022. 10:25»
RP
Piekrītu. Tikai vēl nevaru izfunktierēt, kas un kurš mūsu "politiķus" deleģē izpostīt Latviju
Ja noziedzīgā kliķe nevar iebīdīt amatā savējo, tad ieliec dumjāko kretīnu un rezultāts būs labāks par cerēto.
Gudrās tantes stāsts
30.12.2022. 10:24»
Jusis
Labs raksts...latviju kara gadiijumaa ar krieviju noslaucius no zemes virsas divaas dienaas!!.taa ir realitaate...nu nevar 1.8 miljonu naacija staaties pretii 140 miljonu naacijai..nu nevar..un taas ceriibas ka tagad anerikaanis vai vaacietis no aadaziem ies mirt latvijas labaa?..naivi uz to cereet......
Labs "gudrās tantes' stāsts, pasaka par veco labo laiku karagājieniem no Parīzes uz Maskavu un atpakaļ. Raksts ir dziļa bezatbildība, armijas un Latvijas nomelnošanai.
"Labs" raksts, ka izlien no pagrīdes šādi literārie "kara speciālisti", kuru pietiek uz katra soļa, lai nomāktu Latvijas cīņas gribu, pretošanās gribu, piesmietu karavīru un tautas garīgo stāvokli. Redzi, viņš, literārais kara mākslas speciālists radies no vecvecāku stāstiem par karu, kas viņa dod tiesības nopulgot savu valsti, bet galvenais bijuši Aizsardzības ministru. Tas jau tas nolūks laikam - balstoties uz krievu agresora Putina dienasgrāmatas "karamākslas doktrīnas" stāstiem un propagandas, ka mūs samīdīs divu dienu laikā. Tas pats, ko paredzēja šis zvērs Putins, ka trīs dienu laikā ieņems Ukrainu. Somija arī maza valsts, bet uzvarēja Krieviju.
Šis "kara speciālists", "literāri" kā armijas spiegs stāsta savus sapņus.
Teiktais, ka Krievija ar vienu rāvienu var iekarot Latviju, ir ko vērts, lai nomelnotu valsti , jo pirmkārt, it kā pareizi, ka Latvija viena nevar pretoties, bet Latvija, Lietuva, Igaunija, un citas valstis, Polija utt, kas jau ir NATO jau ir ciets kodols, ko krievam pārkost nav perspektīvu.
Šis muldoņa "izsmērējis" Latviju, tā pretošanās spējas uz Putina kājslauķa paklāja.
… Rādīt visu
Zenta
30.12.2022. 10:23Lai man paskaidro, kāpēc Krievijai šeit būtu jāiebrūk. Te nekā iegūstama vairs nav. Ostas sankciju apstākļos ir nevērtīgas, Jau šodien apgrozījums tām stipri krities. Darbaspēka tikpat kā nav, vienīgi apgādājami pensionāri. Kūdras purvi izrakti, meži nozāģēti. Rūpnīcu vietā lielveikali. Tos, kas stāstīs par krievu iebruktgribošo dabu, lūdzu netraucēt.
Atis Priedītis
30.12.2022. 10:20Ir jābūt citai pieejai. Tiklīdz Krievija kādas valsts tuvumā sāk savilkt savu karaspēku, momentā ir jāsapulcina tikpat liels vai pat lielāks karaspēks savā teritorijā. Krievija nevar uzbrukt pēkšņi ar milzīgu karaspēku, kurš ir koncentrēts vairāku simtu kilometru attālumā no upurvalsts robežas. Tieši šāda taktika pilnībā likvidētu Krievu plānus doties kaut ko "atbrīvot".
trīs tankisti, trīs jautri draugi
30.12.2022. 10:19»
autoram
Paldies par rakstu
Kungi, viss būs čikiniekā! Paliksim savās vietās - Kariņš karos, Mūrniece mūrēs ...
Anti colorados
30.12.2022. 10:18»
pilsonis
Labi argumenteets raxsts, paldies autoram! Bet muusu minivalsts, ar neattiistiitu ekonomiku, nemaz nevar atljauties savu profesionaalu armiju ar muusdieniigu brunjojumu. No citaam poziicijaam skatoties, arii muusu teritorijas diez vai kaadam ir vajadziigas, jo izraktenju mums nav, iedziivotaaju skaita...
Atbildot uz pēdējo teikumu:
Tieši tas taču tiek darīts. Paskat cik turīgi bijuši komunisti, komsorgi, čekisti un stukači. Kā iekārtojušies krievu okupanti un organizētā noziedzība, kas pārvalda ekonomiku, tirdzniecību un resursu izvešanu no Latvijas. Kam pieder militarizētās apsardzes firmas, tādiem rosļikoviem un līdzīgiem. Vai notiekošais nebija redzams pirms 30 gadiem, bija, bet teicami organizētie Latvijas ienaidnieki nepieļāva pat mazāko iespēju latviešu tautai organizēties, jau laicīgi tur iefiltrējot savus kadrus. Un galu galā, ko var izdarīt bez līdzekļiem, ja tie nemainīgi tā pat kā okupācijas periodā, joprojām atrodas pretvalstiski un pretlatviski noskaņoto komunistu un okupantu kontrolē. Kā tas panākts, elementāri, bet tas garš stāsts.
IM
30.12.2022. 10:01Labākais plāns Latvijas aizsardzībai ir plāns A. Plāns A ir vispusīgs, ilgspējīgs, un visādi citādi lielisks. To vajadzētu ņemt par aizsardzības pamatu, to vajadzētu pat pielūgt. Plāns ar paredz draudzīgu sadzīvošanu ar visiem kaimiņiem. Ja plānu A uz kādu laiku nevar realizēt, tad protams uz laiku var izvēlēties arī pagaidu plānu B. Diemžēl mūsu politiķi ne tikai izvēlas plānu B bet pat, izskatās, ka sāk pielūgt to kā vienīgo uz mūžīgiem laikiem. Plāns B paredz slēpties aiz kaut kā liela un varena, konkrētā gadījumā aiz NATO. Tā teikt, pagaidu plāns B ir tapis par pastāvīgo, aizsardzības plāna pastāvīgais variants A guļ plauktā, aizmirsts un noraidīts.
Skumji. Skumji, pie tā ka nekādus nopietnus aizsardzības ieročus mums neredzēt kā savas ausis bet mobilizējamos mobilizācijas gadījumā vajadzēs ķerstīt pa visu pasauli.
Skumji, pie tā ka Ukrainā jau nemaz arī nav karš bet gan ir tikai tāds plaša mēroga asiņains teātris, kur krievi tēlo ka uzbrūk, ukraiņi ka aizsargājas, un kur beigās uzvarēs tie kas labāk notēlos savu lomu.
RP
30.12.2022. 09:44»
Latvija - neizdevusies valsts
Tas, ko grib tādi politiķi kā, piemēram, Pabriks, - viņi grib ar likumu piespiest, lai visi Latvijas iedzīvotāji iebrukuma gadījumā kļūst par, oficiāli skatoties, teroristiem...
Piekrītu. Tikai vēl nevaru izfunktierēt, kas un kurš mūsu "politiķus" deleģē izpostīt Latviju...
lauķis
30.12.2022. 09:19»
Latvija - neizdevusies valsts
Tas, ko grib tādi politiķi kā, piemēram, Pabriks, - viņi grib ar likumu piespiest, lai visi Latvijas iedzīvotāji iebrukuma gadījumā kļūst par, oficiāli skatoties, teroristiem...
Katram Vīrietim ir ģimene un tuvinieki kurus aizstāvēt,tāpat katrs Vīrietis labi zina kas ir viņa ienaidnieki.Sāc ar vislielāko nešķīsteni.
nato
30.12.2022. 09:17»
Latvija - neizdevusies valsts
Čečeni varēja
Varēja jau varēja, bet toties nemīl zilos kā geiropā.
KKK
30.12.2022. 09:11LV aizsardzību vadīs kāzu ģenerāļi, kuri šo dienesta pakāpi ieguvuši vispār bez kāda pamatojuma? Un aizsargās - kas? Tādi kā kašers, kurš pat savu pakaļu nosargāt nespēj? Un nato 5. punkts paredz, ka kaut jel kāda palīdzība var sākties ne ātrāk kā pēc 2 nedēļām. Jācer, ka pa 2 nedēļām kašeri kāzu ģenerāļu vadonībā būs jau sasituši agresorus lupatās!
Latvija - neizdevusies valsts
30.12.2022. 09:07»
Jusis
Labs raksts...latviju kara gadiijumaa ar krieviju noslaucius no zemes virsas divaas dienaas!!.taa ir realitaate...nu nevar 1.8 miljonu naacija staaties pretii 140 miljonu naacijai..nu nevar..un taas ceriibas ka tagad anerikaanis vai vaacietis no aadaziem ies mirt latvijas labaa?..naivi uz to cereet......
Čečeni varēja.
Latvija - neizdevusies valsts
30.12.2022. 09:06Tas, ko grib tādi politiķi kā, piemēram, Pabriks, - viņi grib ar likumu piespiest, lai visi Latvijas iedzīvotāji iebrukuma gadījumā kļūst par, oficiāli skatoties, teroristiem.
Ko šeit vispār aizstāvēt man kā "teroristam"? Latvenergo laupītāju intereses? Vai varbūt Latvijas ASV kolonijas statusu? Zviedru bankas? Neko neredzu, kas šeit man būtu aizstāvams?
Kara gadījumam plāns ir. Neitralitāte. Netaisos ne palīdzēt, ne jebkā kaitēt kādai no pusēm. Ja piespiedu kārtā iesauks, padošos pie pirmās iespējas.
Muļķu nav. LV korupcijas vārdā ar dzīvību riskēt negrasos.
tā viņš ir
30.12.2022. 09:06"To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Henry Kissinger
LV ir US "draugi".
lauķis
30.12.2022. 08:59»
jfgjhhj
Patiesība dažkārt ir ļooooti nepatīkama, bet tomēr tā ir un paliek patiesība! Diemžēl politiķus ievēl, balstoties uz reklāmām, nevis vērtējot objektīvi. Un beigās tiek āži par dārzniekiem
Un beigās tiek āži par dārzniekiem,un savādāk nemaz būt nevar.Diemžēl aitas vēl nav sapratušas ka pašas var būt cilvēki un paši lemt bez parazītiem un citiem tiķiem.
jfgjhhj
30.12.2022. 08:54Patiesība dažkārt ir ļooooti nepatīkama, bet tomēr tā ir un paliek patiesība! Diemžēl politiķus ievēl, balstoties uz reklāmām, nevis vērtējot objektīvi. Un beigās tiek āži par dārzniekiem.
autoram
30.12.2022. 08:37Paldies par rakstu!
Ir tomēr Latvijā vēl kāds zinošs un spriestspējīgs cilvēks, bet tādus turēs pēc iespējas tālāk no lemšanas par valsts aizsardzību.
Par Aizsardzības ministri ieliekot Mūrnieci, jo meičai vajag amatu, tiek izdarīts lāča pakalpojums.
Mieriņš
30.12.2022. 08:27Par karu raksta un vēl rakstīs milzu tekstus, bet karā abas puses vienmēr sniedz tikai dezinformāciju un maldus, tās ziņas vienmēr feiks. Vienīgā patiesā info karā ir reālās uzvaras. To šobrīd nav. Līdz ar to mēs neko nezinām. Itin neko. Ja kādam kas zināms un viņš sāks runāt, tad uzreiz kriminālatbildība. Tāpēc šai tēmā nekas nav jālasa, jāklausās, itin nekas. Ja kāds TV nav izmetis, tad pēdējais laiks to izdarīt. Ticēt vairs nedriķst nevienam.
Patiesais
30.12.2022. 08:22»
jautaajums
Ko tās militārās vienības aizsargās
Trāpīgs jautājums. Atbilde: nepārdomātu rīcību no jekuras puses, tajā skaitā no nesavaldīgiem poļiem.
Tā teikt,- nedaudz pa muti un tad normālas sarunas.
pilsonis
30.12.2022. 08:22Labi argumenteets raxsts, paldies autoram! Bet muusu minivalsts, ar neattiistiitu ekonomiku, nemaz nevar atljauties savu profesionaalu armiju ar muusdieniigu brunjojumu. No citaam poziicijaam skatoties, arii muusu teritorijas diez vai kaadam ir vajadziigas, jo izraktenju mums nav, iedziivotaaju skaita paarbagaatiiba, ko varees pataisiit par vergiem, arii nav. Kaapeec lai kaads meegjinaatu shaadaa teritorijaa karot? Patereeto militaaro budzjetu vareetu izteereet lietderiigaak iedziivotaaju labklaajiibas veicinaashanai, izgliitiibai, mediciinas apruupei, zinaatnes attiistiibai utt.