Pašvaldību vēlēšanu "exit polls" rezultāti lielākajās pilsētās rāda lielu daudzveidību
PIETIEK01.06.2013.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
ventspilniece
04.06.2013. 10:55»
jap
Labi, bet kaa juus komenteetu, ka SC, ZZS un NA apvienojas smagos noziegumos apsūdzēto deputātu atbalstam
vēl pieskaitiet klāt ĢP, kurš arī norādīja uz likumprojekta nepilnībām
Ex-seržants
02.06.2013. 15:38Un vēl attiecība uz NA. Pastav varbutība , ka Dzintars ejot uz tuvināšanos ar Lembergu pašam to neapzinoties spēle lomu Krievijas FDD projektā Kapēc Lembergam ir vajadzīga NA laikam skaidrs- lai iebrauktu uz viņu mugurām valdībā. Savukart Dzintars pats savā apmatībā vai pateicoties padomdevejiem iedāmājas AL ka tādu nacionala biznesa pārstavi. Tad lad Al tiks pie šprices Dzintaru izmetīs ka lietotu prezervatīvu.
Ex-seržants
02.06.2013. 15:18»
jap
Tad kaapeec NA ir taads rezultaats? Vai RP ir par vinjiem slikattaki? Domaaju, ka nee, un te liela loma bija medijiem un "ekspertiem". Smiekliigs bija moments, ka vakar, politologs Ijabs teica, ka populaaraakie ministri neesot partijas biedri un nosauca Rinkevichu
Tad kaapeec NA ir taads rezultaats?
-----------------
Arī to jau esmu skaidrojis šī raksta sakarā. Liela daļa sabiedrības saprot pieauguso apdraudejumu valsiskumam kas nāk no Urbja-Ušaka bandas puses. Un apdraudejums šis var tikt ralizets visnotaļ likumīgā veidā. Ka gan šī sabiedrības daķļa var abalstīt RP , ja Zatlers pirms koalīcijas izveidošanas runā par tankiem , bet tulīt pēc koalīcijas līguma parakstīšanas šaurā lokā liekulīgi apspspriež valdības krišanu un koalīciju ar SC (http://www.pietiek.com/raksti/slepens_audio_zatlers_prognozejis_valdibas_krisanu_marta_un_valdibu_ar_saskanu_jau_maija ) savukart Kukule jau pēc valodas referenduma runā par programmu kopīgumu. Kas te var nebūt skaidrs.
jap
02.06.2013. 15:07»
Ex-seržants
Par to jau esmu izteicies (koments 27.05 12:54
Tad kaapeec NA ir taads rezultaats? Vai RP ir par vinjiem slikattaki? Domaaju, ka nee, un te liela loma bija medijiem un "ekspertiem". Smiekliigs bija moments, ka vakar, politologs Ijabs teica, ka populaaraakie ministri neesot partijas biedri un nosauca Rinkevichu:)
Ex-seržants
02.06.2013. 15:01»
jap
Labi, bet kaa juus komenteetu, ka SC, ZZS un NA apvienojas smagos noziegumos apsūdzēto deputātu atbalstam
Par to jau esmu izteicies (koments 27.05 12:54)
http://www.pietiek.com/raksti/lemberga_deklaracijas_pielikums_-_sensacionals_jaunums_vai_pusotru_gadu_zinams_fakts/komentari
Attiecībā uz NA arī esmu izteicos jau šodien- vāji politiķi un neredz tālāk par savu degungalu.
jap
02.06.2013. 14:37»
Ex-seržants
Viena lieta ir kķudīties un atzīt savas kļūdas, kur ir vajadzīga zinama drosme bet cita lieta izlocīties un taisnoties ejot arvien dziļāk auzās, kas tik raksturīgi LV politiķiem. Tas pats Sprūdžs. Ja godīgi pateiktu- jā optimizēju nodokļus un to nožēloju, tagad konkreta laikā periodā atmaksāsu tos valstij...
Labi, bet kaa juus komenteetu, ka SC, ZZS un NA apvienojas smagos noziegumos apsūdzēto deputātu atbalstam?
Ex-seržants
02.06.2013. 14:13»
jap
Kuraa teikumaa es izteicu mineejumu, ka esat NA atbaltiitaajs? Izteicu viedokli par zhultaino attieksmi pret RP, kuru peec manaam domaam vinji, kaa pirmziemnieki, nav pelniijushi! Interesanti, kuraam partijaam nav bijushi kaazusi, bet mediji vairaak ir apspeeleejushi un pastaaviigi atgaadinaajushi (...
Viena lieta ir kķudīties un atzīt savas kļūdas, kur ir vajadzīga zinama drosme bet cita lieta izlocīties un taisnoties ejot arvien dziļāk auzās, kas tik raksturīgi LV politiķiem. Tas pats Sprūdžs. Ja godīgi pateiktu- jā optimizēju nodokļus un to nožēloju, tagad konkreta laikā periodā atmaksāsu tos valstij, viss būtu kartība, bet ne izlokās un melo. Cīnītajs par godīgumu. Un Zatlers ? Pat neņemot vera to, ka nebija nekadas politiķa dotības, kadā veidā iegāja politikā? Viņa apkaroto oligarhu zoodarza pieņemtā lēmuma rezultatā un apmierinats un omulīgs sedeja prezidentos tik ilgi kamer sajuta apdraudejumu tikt izmestam. Liekulības kalngals. Un lozungs "visas tautas partija" pat neatbildot uz ierindas biedru jautajumiem būtiskas lietās. Un kadas reformas ir veikusi no solītā? Varbūt tiesiskums uzlabojies? Stastu varetu turpinat. Pelnījusi to ko dabujusi un ar Lembergu tur maz sakara.
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
02.06.2013. 13:48»
jap
Nevajag aizmirst, ka tieshi Zatlers, ar tautas paliidziibu, sho zoobandu, kurai vinjsh NEKAD nebija piekaapies, atstuuma no siles?! Un man vienalga, kaadu motiivu deelj vinjsh rosinaaja atlaist Saeimu! Galvenais, ka joprojaam pie lielas teikshanas, palicis viens “godiigais”. Zheel, ka RP politiskaas...
;))
Mediju ziņa: "Ir pagājusi jau vairāk kā puse no pašreizējā valsts prezidenta V. Zatlera pilnvaru termiņa, bet Zatlera bēdīgi slavenais jautājums "kas es esmu?" joprojām nav atbildēts", uzskata neatkarīgie politologi. Neesot skaidras Zatlera prioritātes, notiekot tikai "koķetēšana ar tautu". Tāpat tiek kritizētas arī Zatlera iniciatīvas saistībā ar Satversmes grozījumu sagatavošanu par tautas tiesībām atlaist Saeimu, norādot, ka faktiski šīs darbības esot bijušas vērstas PRET parakstu vākšanas kampaņu un sabiedrības tiesībām. "Zatlera izaugsme nav bijusi tik strauja, kā varētu vēlēties, pa lielākajai daļai viņš ir aizvien tāds pats "savas sievas privātfirmā praktizējošs dakteris" - tikai nu jau ar "ZOO-dārza prezidenta" pieskaņu", skeptiski vērtē objektīvākie politisko un sabiedrisko norišu analītiķi...
-----
”Ne cepts, ne vārīts? Tad jau - JĒLS!...”
( O.M.© “Hroniskais pjedestāls” - 31.05.2008., Nr.6. )
Jau pasen Voldiņš klīst pa Pili,
Kur ielikts, jo - pret šīs "valsts" SILI,
Šis bildis nav nekad & ne vārda.
(Kā ZOO-dārzā pauda Bārda...)
...
Kad ‘nespīd "kampaņveida" 'šūmes' ~
Var baudīt Voldiņš Pilī 'rūmes',
Un - "rezidences" dzīvi rāmu.
(Ar trusi un "valsts pirmo dāmu"...)
Pie reizes - Voldiņš 'šancē' skaitās:
'Pauž' to, kas mazāk "tēlu" 'maitās'.
(Pēc tam, kad "domas sakopojis",
Un SILES "tēzes" 'iečekojis'...)
Ja gādās "valstī" 'šaize' kāda ~
Lai mazāk ciestu 'privātāda',
'Ņem' Voldiņš pauzi. (kamēr tēmu,
Šim 'borē' tie, kas 'bīda' "shēmu"...)
Kad Voldiņš tēmu 'sagremojis' ~
'Laiž tautās' to, ko 'uzveidojis',
Šim "konsultants" (no SILES 'bīdīts' ~
Lai "pareizi" tiek "prezis" dīdīts...)
Pie "mīļās tautas" reizēm 'vīlē' ~
Tur 'klārē', ka šo "valsti" 'mīlē',
Un, protams, arī "pūļa vaukšķus"!
(Par to šim budžets 'atber taukšķus'...)
Vislabāk Voldiņam "darbs" sokas,
Kad komentēt drīkst "pūļa" mokas:
Var pat bez "pauzēm" tekstus 'skaldīt'!
(Un - 'pūst', cik 'grūši' "valstī" valdīt...)
...
Par Voldiņu mēdz smīnēt ļaudis:
"Ko jēdzīgu un kad šis 'paudis'?!..."
Rukšķ pretī SILE: "Nav jums daļa ~
Vai vārīta, vai cepta gaļa!..."
"Ne cepts, ne vārīts?"... Tad jau - jēls,
Šai "valstī" Voldiņam būs "tēls"?...
Bet - MUĻĶU ZEMEI feini derēs,
Kaut vanckars (ja zem SILES perēts).
=====
oriģinālversija = "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=8955
u.c.
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
jap
02.06.2013. 13:31»
smaka
Šai valdībai pirmdien jākrīt, jo līķis RP nevar valdīt
Nevaru saprast, vai smaka naak no AAA, vai NA:P
smaka
02.06.2013. 13:00»
ģ.š.7
vēlēšanu rezultāts likumsakarīgs- kas nestrādā, tas neko nedabū... par ko balsis būtu pelnījusi Vienotība vai RP? Par tiesiskuma ievērošanu vispārākajā pakāpē, vai privātkariņu pret Lembergu? :)) Tagad redzam, ka viena projekta partijas , kā RP, var savākt ievērojamu balsu skaitu Saeimas vēlēšanās, ...
Šai valdībai pirmdien jākrīt, jo līķis RP nevar valdīt
ģ.š.7
02.06.2013. 12:46vēlēšanu rezultāts likumsakarīgs- kas nestrādā, tas neko nedabū... par ko balsis būtu pelnījusi Vienotība vai RP? Par tiesiskuma ievērošanu vispārākajā pakāpē, vai privātkariņu pret Lembergu? :)) Tagad redzam, ka viena projekta partijas , kā RP, var savākt ievērojamu balsu skaitu Saeimas vēlēšanās, bet uz vietām cilvēki balso par sev zināmiem un stabiliem kandidātiem. Kas neaizgāja novēlēt, pats vainīgs, jo tieši pašvaldībau vēlēšanās vienas balss svars ir ļoti liels
jap
02.06.2013. 12:17»
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
...
Nevajag aizmirst, ka tieshi Zatlers, ar tautas paliidziibu, sho zoobandu, kurai vinjsh NEKAD nebija piekaapies, atstuuma no siles?! Un man vienalga, kaadu motiivu deelj vinjsh rosinaaja atlaist Saeimu! Galvenais, ka joprojaam pie lielas teikshanas, palicis viens “godiigais”. Zheel, ka RP politiskaas pieredzes truukuma deelj daudz ko neizmantoja, toties riikojums Nr.2 attiiriija celju taadiem NA un V!!!
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
02.06.2013. 11:57»
jap
Kuraa teikumaa es izteicu mineejumu, ka esat NA atbaltiitaajs? Izteicu viedokli par zhultaino attieksmi pret RP, kuru peec manaam domaam vinji, kaa pirmziemnieki, nav pelniijushi! Interesanti, kuraam partijaam nav bijushi kaazusi, bet mediji vairaak ir apspeeleejushi un pastaaviigi atgaadinaajushi (...
;)
Mediju ziņa (2011. gads): Kopš 2011. gada 9. jūlija, kad izbijušais Valsts prezidents V. Zatlers paziņoja par savas partijas - "zatlera reformu partija" ( ZRP jeb "ZOO-voldiņa krustneši" ) veidošanu, "daudzi cilvēki no visdažādākajām Latvijas vietām, dažādu profesiju un tautību pārstāvji, kurus vieno vajadzība pēc pārmaiņām – gudras, godīgas un pašu pārvaldītas valsts, ir izteikuši vēlmi iesaistīties šajā partijā", esot publiski "snieguši informāciju ZRP pārstāvji". "Esam saņēmuši vairāk nekā 300 argumentētus un izsvērtus pieteikumus internetā ( w-lapa: wēwēwē.valdiszatlers.elvē ), kuros cilvēki pauduši gribu aktīvi līdzdarboties un iesaistīties, piedāvājot savas prasmes un zināšanas", pauduši ZRP funkcionāri, "atklājot, ka jau šonedēļ ar kandidātiem notiks sarunas partijas biedru atlasei"...
------
"Jauns" 'SILES prodžekts' "valstī" radīts!..."
( O.M.© “Hroniskais pjedestāls” - 29.07.2008., Nr.6. )
Top "kampaņveida mājaslapa":
Ne 'fīčās krutākā', ne 'knapa' ~
Tāds 'piedūriens uz standart-šniti',
Kā internetā - daudzi citi...
...
Ir tikai atšķirība maza ~
Tur 'sastampāta polit-draza',
Ar vārgu dizainu un bildēm,
Ar pārstāvjiem no 'polit-ģildēm',
Ar video un tekstiem 'gludiem',
Ar 'cukursaldu' frāžu pudiem ~
No ZOMBĒJOŠIEM "uzsaukumiem",
Līdz "pūļa" 'fiškas masējumiem':
"Mēs ZOMBĒJAM - jūs ticēt varat!
Mēs 'štukosim' - 'a' jūs tik' darāt!
Mēs nosvilpsimies - jūs tik' skrieniet!
Mēs "lepni" soļosim - jūs lieniet!
Mēs 'ņemsim vadību' - jūs klausiet!
Mēs izprovocēsim - jūs kausiet!
Mēs uzstāsimies - jūs priekš fōna!
Mēs - avangards, jūs - 'ķēķa' zōna!
Mēs deklarēsim - jums mūs balstīt!
Mums biezumi - jums 'šķidro' smalstīt!
Mums "mandāti" - jums "balsošana"!
Mums lemšana - jums pildīšana!
Mēs - treknās SILES "jaunā" maiņa,
Jums - ATKAL 'drabiņas' no spaiņa!
Mums - "tautas kalpu" "goda" beņķi,
Jums - ATKAL "reņģēdāju" kreņķi!
Kas mainīsies, jūs gribat zināt?...
Nu... konkrētāk to ‘saceikināt’,
Mēs piesolām, kad 'SILĒ rīsim'...
(Ja 'rukšķus, možka, nobadīsim'...)
Bet - SISTĒMU gan neaiztiksim:
Tur CITUS "zobratiņus" liksim,
Ar CITĀM "skrūvēm" 'jūgsim kopā' ~
'Pa lielam' NEDRĪKST 'salaist lopā'!..."
...
"Jauns" 'ZOO-prodžekts' "valstī" radīts ~
Tiek "pūlis" virtu...(ozi) 'vadīts',
Uz mērķi: "SILI - rīmām "jauniem"!!!..."
(Vai... rukšķus aizstājot ar auniem?...)
=====
oriģinālversija = "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=6750
u.c.
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
jap
02.06.2013. 11:46»
Ex-seržants
Neesmu nekads NA atbalstītajs un vispar nebalsoju (izlasiet manu pedejo rakstu šeit). Un arī naids pret RP nav...
Kuraa teikumaa es izteicu mineejumu, ka esat NA atbaltiitaajs? Izteicu viedokli par zhultaino attieksmi pret RP, kuru peec manaam domaam vinji, kaa pirmziemnieki, nav pelniijushi! Interesanti, kuraam partijaam nav bijushi kaazusi, bet mediji vairaak ir apspeeleejushi un pastaaviigi atgaadinaajushi (ka tikai sabiedriiba neaizmirst) RP kljuudas ? Shii “atgaadinaashanas”, metode ir palieneeta no viena pagaajushaa gadsimta monstra, jo vairaak atgaadina, jo aatraak noseezhas cilveeku atminjaas. Ja vakar sekojaat nakts intervijaam, tad buutu redzeejis, ka uz zhurnalistu un ekspertu uzdotajiem jautaajumiem, konkreetaak un preciizaak atbildeeja RP!
Ex-seržants
02.06.2013. 11:29»
jap
Jums ir liels naids pret RP, ljoti liidziigi kaa Ijaabam. Man daudz nesaprotami ir NA atbalstiitaaji, jo NA pa sho laiku Saeimaa sevi ir pieraadiijushi kaa neuzticami koaliicijas partneri, kuri savu prestizhu nemitiigi ceelushi ar populismu un savu galveno trumpi – sensitiivo etnisko jautajumu pastaaviigas...
Neesmu nekads NA atbalstītajs un vispar nebalsoju (izlasiet manu pedejo rakstu šeit). Un arī naids pret RP nav.
Ja runā par NA, tad balsis nepelnīti savaca uz konfrontacijas pieauguma rēķina starp divām nesamierinamām ideoloģijām- rietumnieciski orientētu demokrātiju un mafiozi totalitariem režīmiem ar postpadomju nostaļģijas piešprici.Līdzīgi kā Zatleristi neorientējas politikā un ar nacionālisma apmiglotām acīm bieži nesaskata apdraudejumu (runa par Lembergu).
jap
02.06.2013. 11:14»
Ex-seržants
Incanti, kur tā nomelnošana būtu? Varbūt tur, ka Sprūdža prasība pret Lembergu bija diletantiski sagatavota un visticamāk bija Zatlera kancelejas žurku izštukotais piara gājiens? Rezultāts ir zināms . Varbut Zatlerienes vāzītes, tepiķīši un tirgus apmeklējumi ar bākugunīm bija PIETIEK fantāzijas auglis...
Jums ir liels naids pret RP, ljoti liidziigi kaa Ijaabam. Man daudz nesaprotami ir NA atbalstiitaaji, jo NA pa sho laiku Saeimaa sevi ir pieraadiijushi kaa neuzticami koaliicijas partneri, kuri savu prestizhu nemitiigi ceelushi ar populismu un savu galveno trumpi – sensitiivo etnisko jautajumu pastaaviigas vicinaashanas! Neredzu padariito Saeimaa un valdiibaa, ja neskaita shantaazhas, provokaacijas un nestabilitaati koaliicijaa. Peedeejais, izgaajiens par sadarbiibu ar pieredzeejushiem politikas tirgotaajiem, ZZS, manaa skatiijumaa ir punkts visam. P.S. Arii manii ir patriotiskas juutas, bet neredzu to attiistiibu NA izpildiijumaa!
Ex-seržants
02.06.2013. 10:26»
Incanti, kur tā nomelnošana būtu? Varbūt tur, ka Sprūdža prasība pret Lembergu bija diletantiski sagatavota un visticamāk bija Zatlera kancelejas žurku izštukotais piara gājiens? Rezultāts ir zināms . Varbut Zatlerienes vāzītes, tepiķīši un tirgus apmeklējumi ar bākugunīm bija PIETIEK fantāzijas auglis tapat ka Sprūdža nodokļu optimizācijas vai Zatleta tanki? VienotĪbai arī tika par lietu . Ja medijos nebūtu sacelta ažiotāža ap LM, zobu dodu, ka būtu otrais Parex.
Tā turpināt PIETIEK. Cita lieta , ka uzkrītoši saudzīgi pret SC. Tā Ušaka sarakste ar krievu spiegu velk uz 15 gadiem (pie Putina dabūtu pēc pilnas programmas), Vai Urbja un Ušaka Maskavas apmeklējumi- ko dara ar ko tiekās?Ja jau drošībnieki impotenti, tad medijiem šeit būtu darbības lauciņš (ir tak kontakti ar Kievijas demokratiem).
Bet Jums, sūdabrāļi, pirms braukt augumā žurnaļugām, ieteiktu pavētīt tos latviešus , kas caur Ameriku salīduši RD un tās uzņēmumos un piesedz rebes kas tur notiek. Tiem jau nu noteikti pie kājas vai šēit mafioza Krievijas pavalsts vai civilizēta uz rietumu demokratijām orienteta valsts. Drīzak pirmais, jo rebes vieglak bīdīt. Pateikšu priekšā, kapēc Jūs tas neuztrauc. Tapēc, ka tikuši viņu vietā darītu to pašu.
jap
02.06.2013. 09:45»
smaka
Zatleristi gājuši bojā
Vai tikai RD tagad neaizies bojaa ar taadu opoziiciju:)
temida
02.06.2013. 09:41»
piekrītu
HONORĀRS LAPSAI NOTEIKTI LIELS, BET KANGARAM KANGARA LIKTENIS
piekrītu !!!! abus ar Sprūdu tas sagaida !!!!!!!!!!!
piekrītu
02.06.2013. 09:30»
Nika
Apsveicam Lapsu! Daudzu miljonu eksemplāru avīžu, kurās tā cepās ap Vienotību, vainojot to vai pilnīgi visas pasaules grēkos, deva savus augļus
HONORĀRS LAPSAI NOTEIKTI LIELS, BET KANGARAM KANGARA LIKTENIS
Ex-seržants
02.06.2013. 07:56»
"...par spīti balsoja pret Vienotību, atdodot savas balsis Ušakovam."
-----------------------
Nedomāju , ka kaut cik saprātīgi domājošais latviešu elektorāts balsotu par valstiskuma pretiniekiem no Ūšaka- Urbja bandas (tā demagoģija par to, ka pašvaldību vēlēšanas nav jāsaista ar partiju ideoloģiju lai paliek pajoliņiem no RP). Domāju, ka nenobalsoja vispār un pareizi darīja. Ja kas, tad šajās velēšanās bija zemakais nobalsojošo procents. Un to Vienotības spice izliekās nemanām toties skaidro neveiksmi ar labēji -centrisko partiju sadrumstalotību (Lemberga ZZS arī droši ka pieskaita pie šīs kategorijas). Āboltiņai un Ēlertei ir jāpamaet politika, kamēr nav iznestas ar kājām pa priekšu. Lai vērpj savas intrigas starp sava kvartāla pensionārēm. Attiecībā uz Dombrovski tad zinoši ļaudis runā, ka vēletas amatpersonas nedrīkst ieņemt amatu ilgāk par diviem termiņiem, savādak zūd realitates sajūta. Tas attiecas gan uz apgalvojumiem par krīzes beigām, gan par iedzīvotaju atbalstu eiro, gan citām muļķībām.
alias
02.06.2013. 06:18Likumsakarīgs rezultāts, kas iezīmē skuju taku RP un Vienotībai.Cilvēks parastais, izrādās nav tik dumjš, par kādu viņu uzskata valdošie.
paija
01.06.2013. 23:21Liepajā Sesks jau pazinoja,ka varetu sadarboties ar SC , jo tie esot labāki nekā Rīgā. Tad Vilnītim no RP nekas nesanāks ,ja vien viņs pirmais neaizskries pie SC. Līdz šim Vilnītis no citas partijas bija koalicijā ar Seska partiju
RD un VD sirdsdraudzenīte
01.06.2013. 22:18>> SMAKA
******************************
smaka
01.06.2013. 22:04
Zatleristi gājuši bojā
******************************
...ir arī labā ziņa ! - tagad Zatlers var ar saviem tankiem braukāt kur vien sirds vēlas ...
Nika
01.06.2013. 22:12Apsveicam Lapsu! Daudzu miljonu eksemplāru avīžu, kurās tā cepās ap Vienotību, vainojot to vai pilnīgi visas pasaules grēkos, deva savus augļus.
Honorārs droši vien varens.
Nika
01.06.2013. 22:12Apsveicam Lapsu! Daudzu miljonu eksemplāru avīžu, kurās tā cepās ap Vienotību, vainojot to vai pilnīgi visas pasaules grēkos, deva savus augļus.
Honorārs droši vien varens.